Formula 1

Raikkonen: Zanima me samo McLaren

Ljubljana, 29. 10. 2009 18.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Finski dirkač formule 1 Kimi Raikkonen, ki je zadnje tri sezone dirkal pri Ferrariju, je dejal, da si v prihodnje želi dirkati zgolj pri McLarnu.

Kimi Raikkonen
Kimi Raikkonen FOTO: Reuters

Raikkonen se je že pred časom z ekipo Ferrarija dogovoril za predčasno prekinitev pogodbe, saj bi moral po prvotnem planu pri rdečih ostati še vse do konca leta 2010. V preteklih tednih so ledenega Finca tako že povezovali z moštvi, kot sta Toyota in McLaren, sedaj pa je svoje želje povedal tudi Raikkonen. "Toyota nikoli ni bila v igri. Če bom dirkal potem, bom dirkal zgolj za moštvo McLaren. Zadeva bo rešena že v prihodnjih dneh," je za finsko televizijo MTV3 dejal svetovni prvak iz leta 2007.


Na tiskovni konferenci pred zadnjo dirko v letošnji sezoni VN Abu Dabija se je Finec razgovoril tudi o možnostih nadaljevanja kariere izven najelitnejšega bencinskega športa. "Seveda je ena izmed možnost tudi reli, za zdaj še nisem sprejel odločitve, kaj bi rad delal v prihodnje," je razpredal Raikkonen.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AlternativeFacts
31. 10. 2009 12.13
@vednoprav Strinjam tisto je bilo malo preveč.Vendar na koncu moštvo določi vloge in to je to.Zakaj so odslovili Kimija, so povedali na tiskovki.Nekaj v smislu da Kimi ni dovolj komunikativen in da to ni dobro za naš tim in njegov razvoj.Seveda zraven so dobili še novega sponzorja.Podobno je z Schumacherjem.Ferrari je hotel njega in Kimija.Miha se s tem ni strinjal(pač njegova narava) in to je to.
vednoprav
31. 10. 2009 11.53
Animax - Ne bodi preveč prepričan Massa je pri jezikljanju čez Alonsa naredil že drugo večjo napako ,kar se tiče moštvenega duha tako,da so se šefi rdečih ogradili od teh izjav. Prvo črno piko pa si je prislužil ,ko je imel skupaj z Rubinjom javni nastop,kje sta vzajemno žalila Šumija. In .če so pri rdečih z lahkoto odslovili Kimija,ne vidim razloga,da bi bil Massa na kakršenkoli način zaščiten. In še četrtič,če so se odpovedali Šumiju na račun Kimija vidimo,kako hitro lahko odletiš.
TK-TITO
31. 10. 2009 11.53
stermyyy 31.10.2009, 08:56 Ja se strinjam s tabo, da bo imel Mclaren zelo močan dvojec s Hamiltonom in Kimijem če bo do tega res prišlo. A po mojem mnenju je Hamilton imel čisto zadosti konkurence v drugih dirkačih iz drugih moštev. Če bo slučajno Kimi boljši od njega bo to za njega samo psihična teža in ne napredek saj pol ne bo več št.1, vsaj ne tako očitna kot je bil sedaj z veliko podporo.
vednoprav
31. 10. 2009 11.43
Kovalainen je za finski časnik Helsingin Sanomat dejal, da je bil kljub vedno znova poudarjeni enakopravnosti voznikov pri McLaren Mercedesu, v podrejenem položaju v primerjavi z moštvenim kolegom Lewisom Hamiltonom. "Vedno je bilo težko sprejeti dejstvo, da je bil Lewis vedno prvi, ki je dobil nove dele. Nikoli nisem hotel iz tega delati veliko stvar, toda bilo bi lepo, da bi vsaj enkrat na dirkalniku imel nove dele, predvsem potem, ko smo izgubili vse možnosti za letošnji naslov.. Kovalainen se je počutil zapostavljenega tudi v vprašanju strategije. Pravi, da je imel vsakič, ko sta bila skupaj z Hamiltonom v tretjem delu kvalifikacij, v rezervoarju več goriva kot moštveni kolega. "Če upoštevamo količine goriva, bi lahko večkrat osvojil pole position." Zakaj mu nebi verjeli.Vendar po ocenah nekaterih moštvo ne more zavirati dirkača. Kaj pa ,če bi vprašali Soling-a ?
AlternativeFacts
31. 10. 2009 11.43
@Jozef_IV Vettel je bil v agendi Ferrarija, vendar se je fante odločil za podaljšanje z Red-Bullom.Massa je pa najbolj hvaležen voznik v karavani f1.Naredi vse kar se mu reče in verjemi, da ga Ferrari ne bo tako zlahka odslovil.
faaac
31. 10. 2009 11.21
Soling; Jaz sem ti nekajkrat in ne samo enkrat do potankosti opisal moj pogled na situacijo pri Mclarnu v 2007. Ker ti tega nočeš razumeti ti ne bom več pisal. Poglej si arhivo F1 za obdobje po koncu sezone in poišči moje komentarje. Takrat se je tudi Vednoprav zelo trudil, da bi ti kaj pojasnil, a je bilo vse zaman. Ni mi jasno od kje ti tako sovraštvo do Alonsa. Na koncu koncev je šel od vas in vi lahko uživate brez njega. Ne prepoznam nobenega resnega komentatorja, ki bi izražal tako sovraštvo in cinizem, kot to delaš ti. Mene ne moti, da hvališ svoega favorita, vendar ne žali drugih. Če te spomin ni čisto zapustil se spomni začetka te sezone in težav(laži, stokanje, napovedi odhodov..)pri Mclarnu.Samo nekaj dirk vam je šlo zelo slabo pa je bil že jok in stok. Alonso ima za sabo celo slabo sezono pa nič ne joka in kritizira renoja. Zgleda da je jokanje v domeni Mclarnovih voznikov.
Joži Petelinek
31. 10. 2009 10.52
@Animax res je, da vrjetno ne spremljam dogajanja v f1 tako kot ti, ampak nikjer nisem uspel zaslediti da bi se kdo tepel za vettla. tut za masso nism zaslediu da se kdo zanima ...
AlternativeFacts
31. 10. 2009 10.09
@stermyy Hamilton je imel 07 pogodbo samo za eno leto.Kasneje jo je podaljšal za 5.let.Ne na zahtevo Mercedesa, ampak R.Denisa. Zanimivo, da se takrat ni nihče pulil za Hamiltona.Danes se Mercedes počasi umika iz Mclarena, spet paradox?Mclaren ima najboljšega voznika, izgublja pa najboljšega partnerja.Tisto o zapečatenju, pa si lahko dobro ogledaš letos, ko se vrstijo prestopi s pomočjo sponzorjev na željo moštva. ~Tebi lahko o Piquet-u napišem isto.To so ocene moštev in ljudi kateri se bavijo z f1.Gotovo imajo boljši pregled kot ti ali jaz?
stermyyyyy
31. 10. 2009 09.01
animax@Hamilton in Piquet sta bila v GP2 enakovredna voznika. zakaj ima potem lewis naslov iz serije gp2?
stermyyyyy
31. 10. 2009 08.59
Animax@ zato ker je hamilton zapecaten pri mclarnu in se ostali sploh ne trudijo, da bi ga priklicali v svoje mostvo. vrjemi, tudi ferrari bi ga rad videl v svojem mostvu
stermyyyyy
31. 10. 2009 08.56
Tito2009@ v kometarju si napisal, da bi se lahko hamilton bal kimija ce pride v mclaren. mogoce res, vendar si zapomni, da bo hamilton potem imel ob sebi vrhunskega dirkaca in s tem bo postajal vse boljsi, kajti do sedaj ni imel pravega mostvenega tekmeca, od katerega bi se lahko uciu in posvetoval. mislim da je naveza kimi - lewis "ubijalska" pri mclarnu, kajti oba sta trenutno, vrjemi ali ne top voznika. tudi ko je biu alonso ob hamitonu v mclarnu je vseskozi stokal in jokal, tega pa kimi ne bo pocel in ta naveza bo zelo zelo mocna...
AlternativeFacts
30. 10. 2009 23.54
@Soling Tudi Mclaren nima za Kimija, ima pa Vodafon.Sicer ti ne govorim o tem, da Hamilton išče drug team.Govorim ti o tem, da moštva ne kažejo zanimanja za Hamiltona, kažejo ga za Vettela, Rosberga itd.
Soling
30. 10. 2009 23.39
faaac, "Mnogi smo ti povsem jasno povedali svoje mnenje in pogled na leto 2007" v glavnem je bilo opravičevanje Alonsa in to ne zaradi Hamiltona, temveč zaradi Rona. In govoriš v množini, pa od tebe še nisem slišal vmesne razlage. Animax, Hamilton je za Kimijem drugi najbolj plačan voznik. Zakaj bi iskal moštvo. Zakaj se za Kimija ne poteguje drugo moštvo? Ker ga bo še McLaren težko plačal. Toyota je že samo pri povpraševanju obupala nad ceno.
lib
30. 10. 2009 23.00
veste kva počakte da pride nazaj shumi pa boste vidl kdo je šofer f1 kaksen alonso al pa hamilton,on sploh ne bi smel bit svetovni prvak ker ni pošten zmagal oz.3 da je bil svetovni prvak kar poglejte si posnetek pa boste vidl sam je najlažje pridt v dobr avto pa zmagat a mislite če bi pršu v toyoto da bi bil ja ja med ta zadnjim bi bil lp
AlternativeFacts
30. 10. 2009 22.50
@Soling Tisto o Piquet-ju si nisem jaz izmislil ampak lastniki moštev in ljudje, ki se ukvarjajo z f1.Vprašaj se, zakaj se nobeno moštvo ne tepe za Hamiltona, imajo pa načrte za Vettela, Rosberga itd.
faaac
30. 10. 2009 22.33
Soling;Iz dneva v dan dokazuješ, da si ena navadna napinmjena rit. Ko vam gre enkrat malo bolje na sicer neuradnih treningih pa so te ze polne vse strani. Komentiraš po dolgem in počeš in jasno izkazuješ strah pred naslednjo sezona oziroma pred Alonsom, ki ga stalno napadaš. Mnogi smo ti povsem jasno povedali svoje mnenje in pogled na leto 2007, vendar ti tega enostavno ne razumeš.V nečem si zelo omejen. Ne vem zakaj se tako bojiš drugega leta, saj boste imeli vse naj pri mclarnu. In sicer naj dirkače, naj avto, naj motor(kar je po moje edino res) in če ne boste za krog prehitevali ostale bo to za vas naduteže verjetno res razočaranje. Jaz bom seveda navijal za Alonsa in prepričan sem, da se ti bo to ime še zatikalo pri izgovorjavi.
Soling
30. 10. 2009 21.25
Animax, v GP2 je bil 2005 Piquet 8., leto kasneje - 2006 pa podprvak. Najbrž ni poterbno razlagat kdo je bil prvak.
Soling
30. 10. 2009 20.07
Tito2009, vredu, se strinjam. A če prav si kar na dolgo povzel temo, argument da Alosno ni imel podpore Rona vsaj zame ne odtehta. Pričakoval sem, da boš definiral kakšne podpore? Ali si imel v mislih, da mu je Ron nagajal, ali da ga je ignoriral? Ali, da ni dobil istega materiala, ali bil deležen strategije? Da ni imel Ronove moralne podpore je relativna svar, ki ne bi smela vplivat na mojstra volana. Kimija se Hamilton upravičeno boji, saj je več kot konkurenčen, čeprav bi težko napovedal boljšega. Rozberga pa sem že omenil premaguje stalno. Tako, da kljub svetovnim medijem tu razmišljam s svojo glavo. Ker nisem prebral v vseh svetovnih medijih Hamiltonovega citata, da se ga boji. Z vsem spoštpvanjem do Kimija in nekonkurenčnega bolida, je Hamilton osvojil 2 točki več od Kimija v drugi polovici sezone in to je od Nürburgring - Nemčije naprej. Tako, da tudi medijem ni vse za verjet, če se ne prepričaš. Drugače pa lepo, dober komentar.
AlternativeFacts
30. 10. 2009 19.35
Prvotna zamisel Mclarena je bila Alonso in Raikkonen,sam jih je Raikkonen mal zahecov, pa so vpoklicali Hamiltona.In še kot zanimivost.Hamilton in Piquet sta bila v GP2 enakovredna voznika. :o ~namaste
TK-TITO
30. 10. 2009 18.31
Soling Glej jamram zato ker ti Hamiltona dviguješ do nebes in še dalje. Že velikokrat sem ti povedal de je Hamilton zame odličen voznik oz. še malo več kot odličen voznik saj samo odličen voznik ne mere dosegati take rezultate kot jih dosega on. To kar se je dogajalo pri Mclarnu v tistih časih smo predebatirali že velikokrat in sem že povedal svoje mnenje okrog tega. No pa ga bom še enkrat. Hamilton kot novinec ni imel na sebi nobenega pritiska sploh pa zraven Alonsa od katerega je Mclaren pričakoval vrhunske rezultate. Lewis bi lahko odpeljal dirke povprečno in bi imel še vedno veliko podporo od Ron Denisa katerega je bil Lewis varovanec. Je pa res da jih je odpeljal odlično ne samo dobro in tu je Ron Denis sigurno videl svojo priložnost da svojega varovanca že v prvem letu skove v zvezde in s tem dobi tudi nazaj velik del svojega vloženega vložka. Prav tu je pa po mojem mnju požrl besedo katero je dal Alonsu ko sta se dogovarjala za prestop in če vzamemo vse to je kljub temu Alonso odpeljal več kot odlično brez podpore svojega glavnega šefa in pritiska nanj ko je bil povsem brez podpore. Naj na koncu povem ob tem, da je to samo moje mnenje. Kar se pa tiče, da bi se Hamilton bal Rosberga in da se je dogajalo kar bi se naj je pa bilo objavljeno domala v vseh medijih ki spremljajo F1 in to niso bile samo moja mnenja . Kar se pa tiče Kimija kateremu jaz želim obilo sreče (čeprav v Mclarnu) in bo prihodje leto res sedel v Mclarnu se pa Hamilton res lahko boji. Tu pa mislim da nekako obstajajo dejstva ki so se pokazala v letošnji sezoni. Kimi je dosegel v drugi polovici največ točk med vsemi v povsem nekonkurenčnem avtu, med tem ko so pri Mclarnu avto naredili povsem na novo in je Hamilton komaj zatem začel "pridno" nabirati točke. Tako da se lahko malce pa res zamisli ob tem da bo imel ob sebi Kimija.