Formula 1

FIA: Ferrari 1:0

Ljubljana, 20. 05. 2009 14.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pariško sodišče je zavrnilo Ferrarijevo pritožbo proti pravilom, ki jih bo Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) vpeljala prihodnje leto.

Bodo navijači rdečih morali odslej navijati v katerem drugem prvenstvu?
Bodo navijači rdečih morali odslej navijati v katerem drugem prvenstvu? FOTO: Reuters

Ekipa iz Maranella se je po neuspešnem sestanku med FIA, Združenjem ekip (FOTA) in šefom formule ena Bernijem Ecclestonom obrnila na francosko sodišče, kjer so danes presodili, da Ferrari nima utemeljenega razloga za blokado prostovoljne omejitve proračuna na 45 milijonov evrov.

Rok za prijavo sodelovanja za sezono 2010 ostaja 29. maj. Moštva imajo tako na voljo le nekaj dni za sprejetje pomembne odločitve.

Pri Ferrariju so se podali na sodišče, saj so verjeli, da je FIA s sprejetjem novih pravil kršila njihovo pravico do veta, ki jim pripada glede sprememb tehničnih pravil. FIA se je branila z argumentom, da so rdeči pravico do veta izgubili, ko so ustanovili FOTA., ter da veta niti niso skušali uporabiti, ko so imeli priložnost. Ferrari namreč ostro nasprotuje dvostranskemu športu, katerega bi povzročila omejitev proračuna. Tako Ecclestone kot predsednik FIA Max Mosley pa pričakujeta, da bodo za vse ekipe veljala enaka pravila.

Ekipa iz Maranella je skupaj z Renaultom, Red Bullom in Toyoto že pred časom zagrozila, da ne namerava vložiti prijave za sodelovanje v prihodnji sezoni, če bodo pravila ostala nespremenjena. Vseh deset šefov ekip se bo sestalo ta konec tedna v Monaku, kjer naj bi nadaljevali tudi pogovore z Mosleyjem.

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

psibuba
21. 05. 2009 09.45
kr neki?!?!?!
Majkl Najt
21. 05. 2009 05.53
ni se za bat za Ferrari.... bo FIA popustila svojmu ljubljencku...
J.K. & Gang
20. 05. 2009 22.27
Delno se strinjam, če lahko male ekipe preživijo z 45mio € lahko tudi večje. Kaj pa razvoj? Ravno zaradi F1 gre razvoj v avtomobilski industriji tako naprej. Tako se pa lahko zaustavi.
david68
20. 05. 2009 20.37
Bomo pa gledal kakšno novo prvenstvo kjer ne bosta glavna Mosley in Ecclestone,
svetaKrava
20. 05. 2009 20.34
kdo bo to sranje gledal. že letos je brezveze, ker ni nobenega rivalstva ne na nivoju ekip, ne na nivoju voznikov. tukaj podpiram ferrari, čeprav mi gre drugač na živce. brez svetovnih avto znamk kot so ferrari, mercedes, BMW, renault je F1 glupost. ekipe ala chunga lunga me ne zanimajo. če bi me zanimale bi gledal druge serije tekmovanj.
mrtvi_macak
20. 05. 2009 20.31
Tud brez ferrarija bo formula preživela! IN vsekakor se strinjam za omejitev stroškov, s tem se pokaže, kdo za iz proračuna kaj izvleči. Ferrarijevi inženirji itak na zmorejo nič, če jim ne dajo 3 krat več denarja, da malo prčkajo. Drugače pa se je uspešno obdobje ferrarija za nekaj časa ali pa desetletje končalo.
speedej
20. 05. 2009 19.52
Pa poglejmo letošnjo sezono če bi že letos imeli omejeni proračun. Nobeno moštvo nebi več smelo vlagati denar v pospešen razvoj. Torej če na začetku sezone zavoziš avto se lahko obrišeš pod nosom nad sezono.
braby
20. 05. 2009 19.35
Ja, edino kar je, razvijaj aerodinamiko, testiraj v vetrovniku, če je teh 45 mio dovolj... Bedarija. Nikakor ni dovolj ta denar za ta razvoj! Še večja bedarija pa je, da lahko neomejeno denarja skuriš na razvoju motorja!!
evgen672
20. 05. 2009 19.31
ah kva se fia sploh gre itak bo ferrari zmagu
georgep
20. 05. 2009 19.05
predusem se gre tuki za to ker hoče FIA vpelat dvojni pravilnik tisti ki se ga bodo držali bodo mel bol proste roke tisti ki pa ne bodo izbral omejitve bodo mel pa močno omejen razvoj primer: Najprej za tiste ki se bodo odločili za omejitev proračuna: -motor se bo lahko vrtel do 20000 vrtlajev na minuto -aerodinamika praktično neomejeno razvijanje -premično zadnje krilce tako kot letos sprednje -neomejen testiranje v vetrovniku to je sam nekaj od pravoč Brez omejitve proračuna: motor se bo lahko vrtel le do 18000 vrtlajev na minuto -aerodinamika močno omejeno razvijanje - samo sprednje premično krilce -omejeno testiranje v vetrovniku in tuki vi mislte da bodo ekipe bol izeenačene? mislm da ne
Decapitator
20. 05. 2009 19.01
če gre ferrari gre cela formula..
Tomaž Pirš 1
20. 05. 2009 18.55
mosley se bo tako zaj........,da mu bo se zal. z novimi pravili in s tem k bojo izstopila dobra mostva.
Perun_Si
20. 05. 2009 18.51
Ferrarijeva konkurenčna prednost je vedno bil skoraj neomejen proračun... Me prov zanima če res ne bodo nastopal v F1, močno dvomim, ker ferarri tu služi ogromne vsote v primerjavi z ostalimi tekmovanji. Osebno pa sem za omejitev stroškov, ker bo to zagotovo nudilo večjo izenačenost ekip. In men je najbolj pomembno da se skos neki dogaja, ne pa da se gleda prehitevanja od 5. mesta naprej...
Dr.GregoryHouse
20. 05. 2009 18.35
kaj samo govorijo da bojo sli nj grejo,sj ta formulaje itak čist bedna od kr ni vec Michael Schumachera, sj nism nikol navijov zanga sam odkar ga ni je formula 1 cist beda
Alex16
20. 05. 2009 18.07
če iztopi ferrari.bo brez veze.tako kot je u nogometu(1. slovenska liga).ko je iztopila ulimpija je postala 1SNL brazvena ker ni bilo večnih rivalov.tako ne bo imel marcedes več večnih rivalov
BeadnecSLO
20. 05. 2009 17.58
Mercedes pa ne razmišlja o izstopu-seveda,potem je skoraj edini favorit v F1,če Ferrari izstopi,in bo edina ekipa ki ima zgodovinski staž v F1! Jah,le kaj je lepšega kot pa imet več naslovov kot Ferrari?-ja na tak način d tekmeca ni,preprosto lahko zmagaš!
Authority
20. 05. 2009 17.58
Ferrari ped Šumijem ni 20 let zmagu prvenstva... Tko ,da argument, da grozijo ker jim letos ne gre je neumnost. Poleg tega se približujejo vodilnim. Če bo kdo gledu F1 brez ferrarija, renaulta, toyote, red bulla, pa naj kr izvoli...
massi
20. 05. 2009 17.43
kje ste zdaj tisti ki ste pisali da je FIA in ferrari isto
Authority
20. 05. 2009 17.42
rtvslo, Ferrari: "Wirth Research, Lola, USF1, Epsilon Euskadi, RML, Formtech, Campos, iSport: to so imena moštev, ki bi tekmovala v dvorazredni formuli ena, kot si jo želi Max Mosley.Ali lahko ima svetovno prvenstvo z moštvi, kot so ta, z vsem dolžnim spoštovanjem, enako vrednost kot današnja formula ena, v kateri tekmuje Ferrari, pomemben proizvajalec avtomobilov in moštvo, ki je ustvarjalo zgodovino tega športa?"
David Bernard
20. 05. 2009 17.24
kr nj gre ferrari