Formula 1

Arrivederci, Scuderia?

Barcelona, 13. 03. 2009 11.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sedemkratni svetovni prvak formule 1 Michael Schumacher se je na testiranjih v Barceloni morda zadnjič pojavil v vlogi posebnega svetovalca pri svojem nekdanjem moštvu. Njegova pogodba s Ferrarijem namreč poleti poteče in nič ne kaže, da bi jo rad obnovil.

Schumacher je po upokojitvi po koncu sezone 2006 s športnim direktorjem Jeanom Todtom in ob blagoslovu Ferrarijevega predsednika Luce di Montezemola sklenil pogodbo, s katero je postal posebni svetovalec na področju razvoja osebnih avtomobilov, dirkaškega razvoja v programu formule 1, kjer je tudi obdržal vidno vlogo testnega voznika. Po poročanju nemškega Bilda je po pogodbi zaslužil pet milijonov evrov.

Schumacherju bo ob morebini prekinitvi ostalo več časa za družino in ženo Corinno, s katero sta januarja obiskala krizni kamp po potresu, ki je prizadejal Kostariko.
Schumacherju bo ob morebini prekinitvi ostalo več časa za družino in ženo Corinno, s katero sta januarja obiskala krizni kamp po potresu, ki je prizadejal Kostariko. FOTO: Reuters


Ker nova pravila občutno zmanjšujejo vlogo testnega voznika, je že decembra lani Stefano Domenicali, Todtov naslednik, namignil, da vsaj pri formuli 1 njegova pomoč ne bo potrebna: "Ne me narobe razumeti. Nikakor ne želim zmanjševati Michaelovega prispevka k ekipi, a podaljšanje pogodbe je treba preceniti v luči, kakšno korist nam to še lahko prinese." Vedno glasnejše so tudi govorice, da za njegov odhod navija tudi Montezemolo, s katerim se je Michael grdo sporekel o tem, kdo bo oznanil njegov sloves od ekipe in ki je odkrito navijal za Kimija Räikkönena, prihodu katerega je Nemec močno nasprotoval.

Zaradi številnejših namigovanj je Schumacherjev dolgoletni menedžer Willi Weber za omenjeni časnik razjasnil trenutno situacijo: "Nobeni od strani se ne mudi glede podaljšanja pogodbe. Oboji se zelo spoštujejo in sodelovanje je bilo v vseh teh letih več kot zgledno," je žogico umirjal Weber, a takoj nato dodal: "Lahko le povem svoje mnenje, da Ferrari veliko bolj potrebuje Michaela kot Michael Ferrarija."

“Dodatek” za zagretost pri špijonaži – Schumacher hiti s službenim avtom na mesto, kjer je svojega mclaren-mercedesa parkiral Lewis Hamilton.
“Dodatek” za zagretost pri špijonaži – Schumacher hiti s službenim avtom na mesto, kjer je svojega mclaren-mercedesa parkiral Lewis Hamilton. FOTO: Reuters

Kako zagret je Scumi v svoji vlogi, pove anekdota z nedavnih testiranj: takoj zatem ko je Lewis Hamilton v drugem ovinku zletel s steze, je Nemec po dovozni poti zdrvel z avtomobilom na kraj nesreče in si dodobra ogledal razbitega mclaren-mercedesa MP4-24, še preden so ga uspeli pokriti McLarnovi mehaniki.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bevis Belina
07. 04. 2009 13.27
vednoprav
17. 03. 2009 20.34
Soling - Pustiva to ker smatram,da je to stvar pogleda.
Soling
17. 03. 2009 17.33
vednoprav, Če si že to tako lepo opisal - z navedenim se strinjam - bi lahko še omenil stališče Sefana Domenicalija. Ki je dal vedet Šumiju kdo je šef. Pa še vprašanje. Zakaj je bil Šumi "užaljen" prihoda Kimija? Ta "užaljen" sem si jst vsaj takrat tolmačil bolj "prestrašen", ker je vedel, da mu Kimi NIKOLI ne bo "zanašal riti", kot so mu jo vsa leta njegovi partnerji.
vednoprav
17. 03. 2009 00.59
Soling - Soling 13.03.2009, 21:03 -3 ace.of.spade, "Ferrariju se bo počasi zavedu, da če ne bi zamenal Schumacherja bi zdele mel še dva naslova več" Nihče ne oporeka Šumijevih uspehov, vendar je moral oditi ravno zaradi dveh izgubljenih naslovov (Alonso 2x), nato je že takoj po njegovi upokojitvi osvojil naslov Kimi za Ferrari, tako da bi bolj teoretično kot zares lahko naslov osvojil morda le lani. Šumiju ni bilo potrebno oditi iz Ferrarija ,za to se je odločil sam in to čisto iz njegove trme . V primeru ,da bi Šumi ostal bi odletel Massa,na kar pa šumi ni pristal. Z druge strani pa je na Ferrari pritiskal Kimi ,i je imel možnost iti tudi v renault saj je Alonso takrat že podpisal za McLaren. Trenja v Ferrariju so začutili v Renault-u in ponudili sedež Kimiju. Ker so se pri rdečih ustrašili izgube Kimija z njegovim prihodom pa se Šumi ni strinjal je celo malo užaljen zaključil kariero Res je ,da je moj odgovor nekoliko razširjen vendar mislim,da je debata tekla ravno o tem.
Soling
16. 03. 2009 10.27
vednoprav, kar se tiče šumija, nisem razglabljal za nazaj tja v l. 1998, temveč je beseda tekla o tem, da če bi ostal, bi imel Ferrari najmanj dve kolajni več. Sam se s tem ne strinjam in sem skušal pojaniti zakaj?!
gaberscek
16. 03. 2009 08.01
@vednoprav končno en pameten navijač rdečih. Upam da se ostali res kaj naučijo od tebe.
car_alonso
15. 03. 2009 20.24
7 naslovov ma in nič več nič majn:)
vednoprav
15. 03. 2009 17.42
gaberscek - To sem nekoč že napisal. Kupim samo trčenje zVilleneuve-om. Proti Hill-u pa lahko povzamemo komentar Nika Miheliča,ki pojasnjuje,da Šumi nikakor pri tej hitrosti in letenja po zraku ter lovljenja bolida ni imel časa ,da bi gledal v retrovizorje in glrdal kje je Hill in nato še : Zanimivo pa je, da si želimo agresivnosti in napadov ter želje po zmagi, ko pa jih dobimo, je vse napak. V Spa - ju si Hamilton ni pridobil prednosti, saj so šele v Monzi povedali, da ne sme prehiteti tekmeca v naslednjih dveh zavojih in da ni več dovoleno, da ga takoj ne prehiti. Vsekakor bi bilo očitno bolj zanimivo, če bi bili robniki višji, za njimi pa pesek, v katerem bi tisti, ki je storil napako ostal. Mislim,da so očitki o preagresivnosti navadna podtikanja poražencev , kot se sedaj dogaja Hamiltonu
braby
15. 03. 2009 15.26
Zaradi Villeneuva ne bi mogel izgubiti naslova, saj ga niti ne bi osvojil, v bistvu so mu pa itak vse točke tisto sezono vzeli...
gaberscek
15. 03. 2009 13.36
@vednoprav oziroma bi jih moral imeti 3 manj zaradi njegovih umazanih potez in namernih zaletovanj v druge dirkače... Hill, Villeneuve,... @ferrari_boy Kaj pa je šel delat k bolidu? Reševat Lewisa? Mislim kake mate no... lol... Saj za vas je lahko svetnik. Zame je pač voznik ki je uporabil vse metode da je postal prvi... Tukaj predvsem ciljam na njegova zaletovanja pa ukaze da ga morajo spuščati pred sabo, pa ne pozabimo parkiranja, pa zapiranja, pa vožnje cik-cak,... Vse to je delal, ker je vedel, da mu bo FIA pogledala skozi prste.
Savo53
15. 03. 2009 09.38
Legenda F-1 za vedno.............
vednoprav
14. 03. 2009 23.40
Soling - No za leto 2005 ti je napisal že braby. Šumi pa bi moral biti svetovni prvak še leta 1998,ko je imel neverjetno smolo . Leta 1999 ,če nebi imel nesreče ravno tako, saj bi to leto skoraj uspelo Eddieju Irvineu, postati svetovni prvak, Ko se je Nemec vrnil po okrevanju na stezo je vse premagoval kod za šalo ,poleg tega pa prepuščal boljša mesta Irvineu. Še posebej veliko smolo je imel leta 2006. V tej sezoni je bil dejansko moralni zmagovalec Šumi, vendar kaj ,ko to nič ne pomeni. Pravzaprav ti hočem povedati ,da bi Šumi moral imeti vsaj tri naslove več, če ne štiri . Zato sem ti napisal, da ne spreobračaj stvari,ker točno veš kako je bilo.
braby
14. 03. 2009 22.33
xxmany Vsi vidni deli bolida niso zaščiteni s patentni, ravno nasprotno pa je v zvezi z notranji elementi bolida. Torej, če Bi Ferrari prekopiral McLarnova krilca, ne bi bilo dejansko nič narobe, samo počasnejši bi verjetno bili...
BeadnecSLO
14. 03. 2009 22.02
sm hoti napisat illuminati plus zate! se opravičujem!
BeadnecSLO
14. 03. 2009 22.01
xxmany-in ti vrjameš dejansko da je Šumi šel vohunit za McLarnom?! Dej no,ne vrjam vsem tračem! illuminati zate!
illuminati
14. 03. 2009 21.17
...Ja in kaj je videl takega ,kar že ne vedo ???' Formula je postala en velik ecklestone show šmorn ,....
xxmany
14. 03. 2009 21.12
" takoj zatem ko je Lewis Hamilton v drugem ovinku zletel s steze, je Nemec po dovozni poti zdrvel z avtomobilom na kraj nesreče in si dodobra ogledal razbitega mclaren-mercedesa MP4-24, še preden so ga uspeli pokriti McLarnovi mehaniki." če bi to naredu eden od Mclarnovih bi bil že obtožen vohunjenja en nevem česa še.
braby
14. 03. 2009 16.31
Soling, leta 2005 je Schumi izgubil naslov samo in izključno zaradi bedastega pravila o gumah, saj so tisto leto bile Michelinke in le senca on Bridgestonk.... Avta pa Renault nikoli ni imel v očitni premoči....
Soling
14. 03. 2009 13.16
vednoprav, nisem imel namena pogrevati razlog zakaj je Šumi moral iti iz Ferrarija, vendar dopovedati, da ko Ferrarijev bolid ni bil konkurenčen v dveh sezonah premoči Renaultha (Aonso 2x). Od takrat sta minili le dve sezoni in od tega je Kimi osvojil eno. Torej Je Ferrari izgubil od kar ni Šumija le lansko sezono, pa še to za las. Zato trditve, da bi Šumi dobil obe sezoni niso realne, če vzamemo v obzir, da ni osvojil svoje zadnje in predzadnje sezone, ko je bil še aktiven.
Golcar
14. 03. 2009 13.12