Borilni športi

Wilder brutalno nokavtiral Breazeala

Brooklyn, 19. 05. 2019 02.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Deontay Wilder je po nedavnem remiju s Tysonom Furyjem spet okusil zmago, v ringu je z neverjetnim zaključkom deklasiral Dominica Breazealeja. Šampionski pas težke kategorije po različici WBC je ubranil z brutalnim nokavtom v prvi rundi.

Deontey Wilder je vnovič dokazal, da je v ringu prava 'zver', saj je izzivalca za šampionski pas WBC premagal že v prvi rundi. Dominic Breazeale ni bil kos surovi moči njegove desnice, ki je mu je prinesla brutalni nokavt.

Američan je z močnim udarcem zamajal rojaka že po dobrih dveh minutah borbe, ko je ura pokazala dve minuti in 17 sekund, pa je Breazeale sredi ringa v New Yorku obležal v nezavesti. "Videl sem, da se je po uvodnih udarcih začel gibati bolj počasi, zato sem izkoristil luknjo v njegovi obrambi," je po borbi povedal prvak.

Wilder se je tako vpisal v zgodovino z deseto ubranitvijo naslova svetovnega prvaka v težki kategoriji, kar je celo bolje kot je to uspelo legendarnemu boksarju Mikeu Tysonu.

'Bronasti bombarder' je tako vknjižil že 41 zmago, od tega jih je kar 40 dosegel z nokavtom.

S kom se bo pomeril Wilder v naslednjem dvoboju še ni jasno, že dlje časa se omenja povratna borba s Tysonom Furyem in obračun za združitev šampionskih pasov z Anthonyem Joshuo: "Te borbe se bodo zgodile, toda moramo še počakati. Potrebna je potrpežljivost, toda do njih bo prišlo. Kdor čaka, dočaka."

Posnetek borbe si lahko ogledate na VOYO.

Spored borb:

Deontay Wilder - Dominic Breazeale (KO - 1. runda)

Gary Russell ml. - Kiko Martinez (TKO - 5. runda, sodniška prekinitev zaradi počene arkade)

Juan Heraldez - Argenis Mendez (remi)

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (58)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

D0c
19. 05. 2019 20.38
+4
Wilder je rojen fajter.... AJ je naučen boksar....zanimivo bi blo videt fajt...pomoje bi ble od 5 runde naprej po točkah vse AJjove....pred tem bi pa AJ znal tudi bit k.o..... bomo vidli,upam da se zgodi
Doomer
19. 05. 2019 16.48
+5
Upam, da mu uspe premagat Joshuo
User792410
19. 05. 2019 16.29
+2
Wilder brutalno nokavtiral Breazeala??? Če je to bil brutalen nokavt, potem je brutalen čisto vsak nokavt!
ggargamell
19. 05. 2019 14.46
+10
nasprotnikov ne izbirajo borci ampak ljudje ki stojijo za temi borci in organizatorji borb
Profesormarck
19. 05. 2019 13.41
+9
Že včeraj sem napisal :Wilder ga spravi na pod,kot je vse do sedaj,tudi Furija....2x...A.J bo tudi pospravil,ima ubijalski udarec !.......
Maximus
19. 05. 2019 13.11
+15
Nekega tretjerazrednega boksarja položil v zibko, jaka muda. Pojdi v London in se udar s pravim borcem. Ko ti sodniki ne morejo pomagat. Takrat ti opriznam da si dec, do takrat pa, Breazeale? sparing partner ne pa kandidat za naslov.
Profesormarck
19. 05. 2019 13.52
-1
mal si pobrkal stvari, A.J. izbira tretjerazredneže,Wilder samo kralje,Furya,Ortiza,Stiverneja..pa ti naštej res tretjerazrednike,ki si jih izbira A.J......so me sama ušesa,poleg starca Kličkota ,wilderja in furiya se izogiba v loku,sta mu zapela wilder in fury ,ko sta se pomerila :chicken..ko,ko,ko,ko..
Maximus
19. 05. 2019 14.23
+4
Nič nisem pobrkal. Ti se nauči brat, ne špekuliraj, kajti če te še niso naučili, špekulacija je mati vseh vojn. Komentiral sem zgolj Dominica. Se ne strinjaš da je tretjerazrednik, no potem si osveži znanje o boksu. Če bi pa res rad plesal pa takole. Fury? No srečo ima, da je boksal z njim v ZDA, sicer bi dvoboj izgubil saj je bio razen prebliska z nockdownom ves čas zadaj in so ga zgolj domači sodniki rešili. Ortiz ima dvajset kil preveč na nepravih mestih, če njega šteješ kot prvokategornika, potem izpostavljaš zgolj dejstvo, da dandanašnji primankuje pravih borcev v težki kategoriji. Če bi mi pa rad povedal, da je recimo Stiverne močnejši v ringu od recimo Klicka, potem boš pa zgolj potrdil, da nimaš tri čiste. Wilderja se pa AJ izogiba v USA, vsak pameten človek bi se ga, vsi vemo, kdo ima čez odločitve v obljubljeni deželi. Pa še enkrat, briga me za vse ostalo, ker moj komentar je letel izključno na Dominica. In še enkrat če je tak car kot trdiš mu ne bo problem za spremembo boksati pred neameriškim občinstvom in sodniki, kajne? Tok o tem kdo se koga izogiba.
Profesormarck
19. 05. 2019 14.27
+0
ne bluzi,naštevaj,kere dobre borce si je izbral,razen starčka kličkota......
Maximus
19. 05. 2019 14.51
+0
O moj bog pa ti si star 15 let, js pa zgubljam cajt tuki s tabo. Še mami za mlek dolžen. Nimam js teb kaj naštevat. Moj komentar je bil nedvoumen. Kaj si pa ti misliš me je pa brigalo ko sem bil tudi jaz star petnajst. Joj čaki tud takrat ne ker nikoli nisem padel na tako nizek nivo, kot je tvoj najvišji. Se vidimo v Londonu, če mu kdaj zraste par.
Profesormarck
19. 05. 2019 19.25
+4
bla,bla,bla..sinek ne palamudi v tri dni..dejstva napiši ali pa molči !
nekroman
19. 05. 2019 20.43
+1
bom js odgovoru Wilder ima 40 zmag od tega prvih 33 zmag proti statistom v boksu,imena ki ne pomenijo nic..potem je prvo malce bolj znano ime Stiverne ki pa prav tako ni neka klasa v boksu se eno bolj znano ime je Arreola,medtem ko Ortiz je znano da se lahko kosa z nekimi drugokategorniki,torej ostane se najbolj znano ime v njegovi statistiki Fury ki pa ga je kar se tice znanja posolal in ga ni uspel premagati...torej kje imas ti neka dobra imena boksa ki jih je Wilder premagal...premaguje vecino nedorasle borce brez tehnicnega znanja torej je doslej dosegel nic in izven USA je boksal le 4x...o le zakaj je temu tako,vecini nam je jasno le tebi ne
Profesormarck
19. 05. 2019 21.52
+3
pojma nimaš,fury je bil 2x na podu,wilder ni bil,če bi štel takoj sodnik,ne bi niti uspel vstat.Cilj boxa je spraviti nasprotnika na tla.Ortiz je pravi king kong,mlatil ga je kot vrečo,pa je še vedno stal,v svoji bogati karieri je imel 28 zmag-noben poraz.Stiverne je imel 31 zmag in le en poraz,so to za tebe drugorazredniki? Daj ne bluzi,če nimaš pojma.Fury je bil v življenski formi,tudi Stverne je lev,ki mu ni para.
Profesormarck
19. 05. 2019 21.54
+4
Pa povejta kakšne si izbira A.J !..že enkrat,pa bodo tudi drugi videli,da sam autsaiderje !
nekroman
20. 05. 2019 12.48
+1
Fury v zivljenski formi hahaha a ti si nek kekec al kaj..vrnil se je po 2 letih in hujsanju iz 200 kil...po tockah ga je vodil v 9 od 12 rund tvoj kink kong je premagal koga omembe vrednega do sedaj da bi se ga lahko uvrscalo med pomembne akterje v boksu Stiverne je lahko lev doma v ringu pa tudi nobenih omebe vrednih dvobojev razen tistega pasu ki ga je imel nekaj mesecev...pustmo zdaj AJ trenutno smo pri tvojih zablodah kako mocne nasprotnike je imel Wilder in dejstvu da ne zbere poguma it iz amerike ...in dokler ne premaga enega top nasprotnika ne more bit neka legenda boksa
Profesormarck
20. 05. 2019 18.29
+1
Še vedno nimaš odgovora,keri so to DOBRI borci,ki jih A.J. izbira !!!!zato molči-sinek ! Furi sam,in tudi njegov trener je dejal,da se ni nikoli tako dobro in temeljito pripravil na dvoboj,oba sta dejala,da je bil v ŽIVLJENSKI formi,a zastopiš,al ti narišem?! Fuzbal je za tebe,o boxu pojma nimaš !
nekroman
20. 05. 2019 20.09
-1
bolj kot pises manj poves... s tvojim enosmernim kovanjem Wilderja v zvezde sam dokazujes da o boksu ne poznas osnov tega sporta,in po tem kdo kaj pomeni... fury sam o sebi normalno da ni reku da je slabo pripravljen,ce pa razumes od kje se je vracal potem je jasno da ni enako kot pa ce si v nekem normalnem ritmu,ampak ja bil je dovolj pripravljen da ni izgubil Tako da kolega ne mi bluzit tle o nekih nenormalnih imenih boksa ki jih je Wilder premagal,ker jih ni najtezji je bil ravno Fury in to je to,ostalih 35 imen je statistov v boksu AJ ima prav tako podobno kariero z x boksarji vendar je premagal do sedaj 4 nekdanje prvake,in pa se Whyta se enega boksarja ki se ga Wilder izogiba,ni ravno veliko boljse,pa vseeno ima vsaj zadnje case malo bolj zveneca imena kot pa Breazeale
Profesormarck
20. 05. 2019 20.32
+2
bla,bla,bla..povej z katerimi "dasami" se je A.J.boril..razen starčka kličkota !!!!!!!
Profesormarck
20. 05. 2019 20.35
+1
Ajde,nekaj se zlaži,če že dejstev nimaš....
nekroman
20. 05. 2019 20.47
-1
Parker,Povetkin,Whyte so ze boljsi od vseh ostalih nasprotnikov Wilderja razen Fury,Takam in Martin pa podobna klasa kot tvoj kink kong in Stiverne ne rabim js nc nalagat v prazno ker men so dejstva jasna ti pa pac kujes Wilderja nekam v oblake,kjer mu se ni mesto...ima izjemno moc,pa pomanjkanje tehnike in pa 35 zmag proti statistom v boksu in zadnji dvoboj je zame farsa za sam boks,ker tisti ki malce bolj spremljamo ta sport je bilo jasno ze pred dvobojem da nima kaj poceti z Wilderjem v ringu,clovek mu stoji ravno pred njegovo desnico,po 10 sekundah se je videlo da bo hiter konec...
Profesormarck
20. 05. 2019 21.07
+2
to so sami tretjerazredniki,majo več zgub,kot zmag..sami luzeeerji.A.J je chiken,ko,ko,ko..sta mu pela wilder in fury .
Profesormarck
20. 05. 2019 21.10
+2
Tretje razrednik je tudi Miller,z katerim se je hotu pomert,sedaj pa se bo z nekim neznanim ruizom ml. -sami tretje raredniki !!
Profesormarck
20. 05. 2019 21.11
+3
Profesormarck
20. 05. 2019 21.16
+2
Če ma A.J ajca,se naj pomeri recimo z Danielom Duboisom...sam si ne upa,ga ta namlati,kot treba,pa pase odvzame..itaq so bili pasi od Furya,tega ze izogiba A.J,kot vrag križa !!
Profesormarck
20. 05. 2019 21.17
+2
Profesormarck
20. 05. 2019 21.17
+2
Pa Ortiza naj proba premagat-king konga,če si upa...sam si ne !
Profesormarck
20. 05. 2019 21.18
+2
zdaj bo zadost,škoda časa za tebe....in A.J-ja.
Profesormarck
20. 05. 2019 21.22
+2
Wilder je hotel revanš z Furiyem,sam si je ta premislil,zato je izbral D.B.-ja !
nekroman
20. 05. 2019 21.49
+1
ti si kekec ki mu ni jasno nic razen gole statistike kolk ima kdo zmag, ko Wilder zmaga nekega dovrsenega boksarja bos lahko mu pel hvalnice,podobno velja tudi za AJ , je pa seveda jasno da se oba izogibata dolocenih dvobojev,zakaj si pa naj vsak svoje misli,Fury se ni izogibal nobenemu dvoboju le pogoje je postavil glede dvoboja,se ga pa oba prvaka malce bojita po mojem mnenju tvoj king kong pa ga nima smisla omenjat,njegova kariera je na koncu,aja pa ker si omenju ravno drogerase tudi on je padel na dopingu prazno slamo si zmlatu ocitno,kej pametnega pa ni blo ker si ravno sam zelel dejstva,a jih niti sam nimas
Josip_L
19. 05. 2019 12.21
+34
Brutalno ? A se da nežno nakavtirat?
KAPIBARA
19. 05. 2019 14.29
+2
Da !! Vpraši lgbtecei omrežje, kako se oni nokavtirajo..
Frane Šajn
19. 05. 2019 11.18
+8
Kdor to gleda in podpira je pač kar je!
HUSO BOSS
19. 05. 2019 11.12
-13
Te borbe so že itak vnaprej dogovorjene.. Tukaj se obračajo ogromni milijoni
Digitalni
19. 05. 2019 14.42
+0
Tako ja vse je dogovorjeno, tudi pri nogometu je vse znano.
janezdollar
19. 05. 2019 11.12
+19
Pravih nasprotnikov v boksu že dolgo več ni...si predstavljaš kaj bi stari asi delali s temi baletkami...
bogdajmir
19. 05. 2019 11.49
+6
bmw71
19. 05. 2019 11.54
+12
bundy crocodile
19. 05. 2019 12.41
+16
Tu pa se strinjam 100%. Že dobri stari Tyson je večkrat priznal, da proti Ali - ju ne bi mel dosti šans, ti pajaci danes pa sploh ne. Fraizer, Foreman, Ali, Norton, Floyd, Sonny in ostali so prikazali takšne borbe, ki jih je danes nemogoče zasledit. Preveč taktiziranja in premalo čistih udarcev. Boljše ali vsaj približno tako dobre borbe kot je bila "The Thrilla in Manila", ne bo več nikoli in tako Ali ostaja nesmrtnen!
DJRobbyJ
19. 05. 2019 10.51
+7
bestsport.news/wilder-knocked-out-brizil-and-defended-the-title/
0OO7
19. 05. 2019 10.45
+49
K tako pompoznemu naslovu bi valjda pasal še kaki video, se vam ne zdi...?
Tomvojo
19. 05. 2019 10.55
-5
spidman
19. 05. 2019 11.01
+5
Lessihinav?ek
19. 05. 2019 10.29
-1
AJ bi ga v šok sobo poslal
Dinho8O
19. 05. 2019 09.54
+14
Naj se bori proti pravemu nasprotniku, ne pa takemu amaterju, ki ni videl treninga ze nekaj mesecev. Kar nekaj.
FaTa Albanka
19. 05. 2019 09.33
+18
Wilder do zdaj se sploh ni mel pravega boksara za nasprotnika nadrogirane ter depresivnega furya ki se je za silo pobral pa vrnil v ring , Ortiza z visokim pritiskom ki je na tabletah za odmasevanje žil to sta mu pa ta Brazil zdaj ki ma pri 35 letih 22 borb za sabo , mislim vsi skup z Wilderom vred niso za pol Tysona. Tezko bo Wilder premagal AJ.
Melaj
19. 05. 2019 08.36
+16
Wilder je veliko manj potreboval, da je premagal Dominica B. Ne vem zakaj so nekateri tako prepričani, da ni sposoben spravit na kolena AJ. Če je kdo, ki lahko AJ vzame pasove..je to Wilder. Pokazal je, koliko je vreden proti Furiyu..ki je izredno neugoden. AJ je premagal Klička..vendar je pristal tudi sam na tleh. Če se mu to prileti proti Wildrju, mu slednji ne pusti dihat. Kličku je zmanjkalo ostrine ali ni želel..Imel pa je priložnost uničit AJ v 6 rundi! To so pomembna dejstva, ki kažejo v prid Wilderja.
poper00
19. 05. 2019 09.03
+21
Wilder je proti Furiyu po vseh pravilih boksa izgubil tako da so tvoje primerjave malo čudne.Se pa strinjam s tabo ,da lahko premaga AJ.Nobeden od njiju pa ni kaliber šampiona v rangu Tysona.
Melaj
19. 05. 2019 09.33
+7
Fury je padel. Ne enkrat. Vsa stroka ve, da je Wilder s tem izničil vse. Nobena zdrava pamet ne more v takem primeru pripisati zmago Furyju. Rad bi videl povratni dvoboj. Vem pa, da je ta šola več dala Wilderyu, kot Furyju. Mislim, da da Fury v naslednji borbi končal dokončno na tleh. No..upam, da bo še ena borba. Se pravi povratna med omenjenima, borba AJ in Fury bi tudi morala biti. Whyte si zasluži vsekakor vsaj enega velikega nasprotnika. In kot zadnje se mi zdi..da AJ in DW nas ne bi smela pustiti brez borbe. Upam, da pride do teh dvobojev.
poper00
19. 05. 2019 10.23
+12
Po tej logiki če padeš ne moreš dobiti borbe pa če tudi dobiš vse runde in nasprotnika deklasiraš.Ne vidim tu neke zdrave pameti.Fury je po točkah borbo dobil.Proti Kličku je pokazal precej manj pa je borbo dobil.AJ inDW bi se res morala pomeriti med sabo ampak po mojem mnenju se danes preveč govori zaradi denarja kjer hočejo vsi z eno borbo zaslužiti za 100 življenj boks sam je drugotnega pomena.Niti AJ niti DW nista boksarja z nekim velikim boksarskim znanjem ampak atleta ,kar se je lepo videlo v borbi s Fyurijem in zato je DW borbo izgubil.Razen dveh udarcev ni pokazal ničesar je pa res ,da je Fyuri staknil pozneje resen prehlad zaradi prepiha od zgrečenih udarcev DW.
Melaj
19. 05. 2019 10.32
+4
Fury je zdravilo za vse boksarje težke kategorije. To velja tudi za Klička. Vsem odčita lekcijo in jih prizemlji. Vendar po teh borbah postanejo boljši. Verjamem, da bi Fury v vsaki povratni borbi proti omenjenim izgubil. Fury brez višine in dosega rok pade v prvi rundi. Njegovi udarci so prešibki in zada jih lahko samo zaradi svojega dosega. Presenetil je Klička in Wilderja. A osel gre enkrat na led..Čudi me, da ljudje ne vidijo kvalitete teh boksarjev. In omenja se M. Tyson. Imel je izjemno obdobje...a vsi pozabijo kako nebogljeno je izgubljal. Pa ne vedno proti velikim boksarjem. Tysonu je manjkalo inteligentno boksanje. To je imel Kličko. Strinjam pa se, da AJ in DW s svojim početjem želita doseči velike finančne zneske. To je jasno!
poper00
19. 05. 2019 10.45
+6
Melaj pozabljaš da je Tayson s svojo višino deklasiral 20 centimetrov višje in trideset kil težje boksarje.Njegove eskivaže in dostop do nasprotnika so primer kako se boksa proti velikim boksarjem.Osebno mislim ,da bi vse tri omenjene pospravil v treh rundah ko je bil na višku svojih moči.Premagali so ga slabši nasprotniki po šesth letih zapora in nešportnega življenja.Prej je redkokdo videl 5 rundo.V nasprotju s tabo mislim ,da je bil izjemno inteligenten boksar se pa strinjam z mislijo ,da bi Fury v povratnih dvobojih izgubil in mogoče ravno zaradi tega ne forsira ponovitev ampa vseeno je prvo borbo dobil in to je to.
Melaj
19. 05. 2019 11.34
+5
Strinjam se s tem, da je visoke premagoval. Vendar niso bili vredni veliko. Don King je še bolj posegal in izbiral nasprotnike, kot to danes počno. Tyson M. na njegovem največjem pohodu zmag ni imel nasproti talentiranih borcev. Tudi Kličko dolgo ne. Sedaj..po dolgih letih imamo priložnost videti borbo 2 pravih športnikov, ki sta do sedaj v glavnem vse pospravila na tla. Jaz v primeru Tysona M. res v njegovih najboljših letih ne vidim pravega in močnega..verižnega zmagovalca, ki bi ga Tyson imel nasproti. Veliko bojev je imel proti precej slabo pripravljenimi..debelimi..ki so se že premikali slabo. In se prišli v ring samo eno rundo branit..za denar. Don King sistem je bil tak. V primeru AJ in DW ni govora o kubljeni borbi..če pride do nje. Oba si želita zmage. Oba sta pripravljena na vse in neprestano v ritmu in formi. Tega pri Tysonu ni bilo. Zapor je res naredu svoje..toda, če bi bil pravi športnik, bi se spravil v red tudi po odsluženi kazni. Videli so se mu kilogrami preveč, ni bilo eksplozivnosti,...Prav toliko je danes star Wilder in ostali. So pa v top formi. Sploh v tem športu velja, da je lažje doseči vrh, kot pa ga držati.
bmw71
19. 05. 2019 11.56
+3
Po vseh pravilih, je Fury 2x brisal tla po tleh ringa. Ma kak Tyson...
gecogeco
19. 05. 2019 07.57
+9
Kdo se dela norca tu? Vzdevek Brown bomber je bil joe louis, al komu ni kaj jasno!
Mauzahecmauzares
19. 05. 2019 08.25
+2
StAnalitik
19. 05. 2019 07.39
+35
Dajte malo naslov popravit.Brutalno? A ste resni? Brutalno jih je Tyson obdeloval ne pa tile današnji boksarji.Napihnete pa tako kot bi resnično položil za pol ure.
Thinc25
19. 05. 2019 10.06
+7
Malo je novinarjev, ki se zastopijo na boks.
poper00
19. 05. 2019 10.24
+0