FIT 24UR

Pri porodih jim pomagajo babice iz tujine, ki računajo tudi 2000 evrov

Ljubljana, 10. 06. 2012 18.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Čeprav stroka opozarja, da so porodi doma nevarni, pri nas niso prepovedani. Ker je področje neurejeno, so mamice, ki želijo otroka poviti doma, prepuščene same sebi. Tako morajo denimo najemati babice iz tujine, ki pa stanejo tudi do 2000 evrov.

 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kleopatra-1
12. 06. 2012 20.18
+3
cirenij, pred nekaj tremi desetletji so mamice kar v porodnišnici rojevale. Imam jih 46, pa me je mama lepo v porodnošnici rodila. Moji babici pa ta možnost še ni bila dana, pa sta ji dva otroka umrla.
Jožajoža
12. 06. 2012 10.57
+1
in te mamice so zelo situirane. SO PRILEŽNICE POLITIKOV
Jagoda666
18. 06. 2012 08.05
Če bi bil oče mojega otroka politik bi že zrihtal da cepljenje ne bi bilo obvezno.
sinaya
11. 06. 2012 13.20
+2
menim,da bi si lahko vsaka ženska izbrala porod oz,kje bo rodila glede na njeno zdravstveno stanje.Seveda je pa bolje,če je kje v bližini porodnišnice.Konec koncev pa se tudi v porodni sobi lahko kaj zaplete in odreagirajo po navadi v zadnjem trenutku,ko je ženska že čisto na koncu z močmi in otroček ogrožen.Koliko vem je to v tujini že stalna praksa in ni nič posebnega tudi o umrljivosti nisem zaznala poročil.Če je vse ok.in gre po načrtu zakaj pa ne rodit doma?
kleopatra-1
12. 06. 2012 20.17
+1
pri meni je šlo vse po načrtih in brez zapletov vse dokler (pri tretjem porodu) ni morala ven še posteljica. Tu se je pa zaštekalo. Anestezija in operacija. Še dobro, da imamo porodnišnice. Drugo je pa vprašanje higiene in možnosti okužb. S tistimi krvavimi rjuhami in brisačami pa verjetno uničenim jogijem mi porod ne zveni nič kaj prijetno doma. V bolnici te pa vsaj še tri dni stežejo, da si res spočiješ.
holistic
11. 06. 2012 12.53
+4
da, včasih so rojevale doma, na njivi... imele so 10 -15 otrok, deset jih je umrlo v starosti od 0 - 7 let, a ostalo jih je še pet...danes ima ženska 1, 2... mogoče tri otroke. Rojeva se v porodnišnici, kar je prav. Tam so tudi vse potrebne naprave in strokovnjaki, ki ob zapletih priskočijo na pomoč. Sama ima tri, vsi so rojeni v slo, presredka mi niso nikoli rezali, niti sem bila šivana. porodi na domu so tveganje, porodi v babiških hišah (no, če je v bližini cel klinični center).
FCL
11. 06. 2012 11.27
+8
Moje mnenje kot očeta ja, da porod sodi v porodnišnico, kjer imajo vse potrebno za prihod otroka na ta sve, tudi ob morebitnih komplikacijah, tako da tukaj zame ni dileme! Vsem staršem pa tole, dajte razmišljat v otrokovo dobro in ne o lastnih predsodkih in trednih rojevanja doma in ne vem še kje itd...
sanitus
11. 06. 2012 10.47
+11
Za vse pristaše poroda v domačem okolju imam vprašanje. Če bi pri tvojem porodu doma prišlo do zapletov, kjer bi umrel novorojenček. Kako bi reagiral? Bi rekeli, eh se pač zgodi? Čisto po svoji kmečki pameti vas vprašam, v primeru zaplete, kje bi bili raje? Jaz osebno si do konca življenja ne bi odpustil, če bi moj otrok umrel zaradi lastne napake. Lepo bodite! Srečno!
404Error
11. 06. 2012 10.14
+5
Jst bi hotela roditi doma v primeru, da mi ne bi rezali presredka! Ker kolikor vem to v bolnišnici v Sloveniji nardijo vsaki, kljub temu da to prakso drugod že opuščajo. Tudi če se bolnica s tem ne strinja, jo vseen režejo! Na koncu ima lahko zaradi tega ženska probleme (ne more več imeti spolnih odnosov brez bolečin, ali pa da ji zarežejo preblizu živca). Raje plačam 2000, kot pa da imam potem probleme celo življenje.
PolnKontejner
11. 06. 2012 10.39
-3
Verjetno to zdravniki počnejo iz dolgčasa, a?
petra010
11. 06. 2012 11.01
+2
jest mam 3 otroke in so mi ga prerezali samo prvič, je čisto od babice odvisno kok se s tabo ukvarja
FCL
11. 06. 2012 11.23
+2
Mclawliet...narobe veš, moji ženi v Lj. niso rezali nič, super ekipa je bila in ne predstavljam si, da bi bil porod kje drugje kot v porodnišnici! Sej avto, tudi pelješ k mehaniku ne k slaščičarju a ne....pamet v glavo ljudje!
tulibudibu
11. 06. 2012 11.35
-3
me zanima če bi raje, kot da ti prerežejo presredek, vidla da se ti vse potrže odspodaj- pol bi vidla kaj so problemi.
sweetmadness
11. 06. 2012 12.55
+2
PolnKontejner
11. 06. 2012 13.19
+1
sweetmadness 11.06.2012 12:55:57, V porodnišnici te bodo "sestavili" nazaj tako ali drugače, babica z loncem vroče vode doma pa precej težje.
sweetmadness
11. 06. 2012 13.41
+0
v sloveniji režejo presredke kot po tekočem traku! dejansko je pa rezanje potrebno v manj kot 10%. s tem ko oni prerežejo presredek mal pospešijo zadevo. sm če je glavica velika pol je pa velika verjetnost d pride do raztrganin in je potem boljše da se prereže. tko da ko bom in če bom imela otroke, bom dobro pripravila svoj presredek na to in tudi zdravnika in babico o tem dobro informirala da nočem da se kaj reže po nepotrebnem!
zipika
11. 06. 2012 13.55
+3
2x rodila, nikoli rezana. POznam pa nekaj primerov, ko so šle rodit drugam ravno zato, ker niso žele biti rezane, končalo se je pa z grozljiviimi raztrganinami. Za oboje je potrebno imeti občutek in zaupati usposobljenemu kadru. Če bi mi babica rekla, da je potrebno prerezati presredek, ne bi ugovarjala.
binmister
11. 06. 2012 09.44
+3
Koliko nas je rojenih doma ? Se noben ne sprašuje ? In komu je šlo kaj narobe pri porodu ?
kleopatra-1
12. 06. 2012 20.07
sonas
11. 06. 2012 09.03
+3
kje je že un primer iz Gorenjske, ko je gospa najela babico iz avstrije, potem pa prišlo do zapletov... kako se je že tisto končalo? kljub muham našega zdravstva je porodnica še vedno bolj varna v porodnišnici! sicer pa kdo pa plača "nujne" prevoze in zdravljenje v primeru zapletov take prodonice? zopet davkoplačevalci??? manjka nam še samo unih mojstrov, ki propagirajo proode v naravi! v sožitju z naravo pa to...
Quatflow
11. 06. 2012 09.44
+2
Takšni primeri so bolj odmevni kot primeri, ko otrok umre v porodnišnici. In garancija ni nikjer sto odstotna.
e.alina
11. 06. 2012 14.48
ta zadnji primer če se dobro spomnim je bil v Postojni,ko je mati umrla na porodni mizi :((( žalostno
mastablasta
11. 06. 2012 08.46
+1
" želijo otroka poviti doma, prepuščene same sebi. Tako morajo denimo najemati babice iz tujine" zakaj pa enostavno ne rodijo v porodnišnici? kdo pravi da morajo roditi doma? za neke extra želje bo pač potrebno tudi dodatno plačat.
WikiX
11. 06. 2012 07.56
-1
Torej pri nas obstaja problem družin, ki zgolj za varovanje svojega otročička, v dveh mesecih porabijo toliko denarja, kot ga pri nas na sto tisoče revežev dobi od socialne v celem letu. In to seveda za tujcem, oni že dobro vedno, zakaj otrok ne bi zaupali lastnemu narodu. No ja, odvsino od posameznikovih genov oziroma prednikov.
cirenij
11. 06. 2012 07.37
-3
Pred nekaj tremi desetletji so žene večinoma rojevale doma. Brez razno raznih "pospeševalcev". Babica je bdela ob porodnici in po naravni poti počasi pomagala otroku na svet. Presredki se niso rezali in nato šivali. In skoraj nič porodnic se ni raztrgalo. Niti novorojenčki in matere niso umirali čeprav brez farmacevtskih pripomočkov. Veseli me, da se vračamo k naravi. Mogoče prepočasi.
cirenij
11. 06. 2012 07.37
Povsem drugače je, če je potreben carski rez. Ampak to ugotovi prisotna babica.
PolnKontejner
11. 06. 2012 07.47
+3
cirenij 11.06.2012 07:37:04 , "Niti novorojenčki in matere niso umirali čeprav brez farmacevtskih pripomočkov." - zakaj zavajaš?
cirenij
11. 06. 2012 07.49
-6
cirenij
11. 06. 2012 07.50
-8
PolnKontejner
11. 06. 2012 07.51
+3
Potem svojim bližnjim predlagaš naj gredo rodit na Kosovo, Afriko?
cirenij
11. 06. 2012 07.58
-6
PolnKontejner
11. 06. 2012 07.59
+3
mastablasta
11. 06. 2012 08.47
+4
wčasih jih je precej več umrlo ob porodu kot danes. babica doma ne more vedeti, pa tudi nič kaj storiti, če pride do zapletov takoj po porodu.
sonas
11. 06. 2012 09.00
+4
cirenij seveda imaš prav, vendar pa le, če je porod brez zapletov! kateri porod bo imel zaplete pa ne moreš napovedati! to je le ena modna muha, kjer bodo nastradale naivne porodnice!
e.alina
11. 06. 2012 01.21
+14
Podpiram tiste,ki hocejo doma roditi vsak ima pravico do svoje izbire jaz pa vseeno nebi doma rodila lahko je vse v najlepsem redu sem pa vseeno mnenja,da najboljso oskrbo kjer mati in otrok lahko dobita je v porodnisnici..koliko samovsecnih in polnih sebe je zdravnikov je pa cisto druga zgodba kajti oni so pametni vedo vse,kot pri meni,ko sem svojo ginekologinjo opozarjala,da nekaj ni uredu z mojo nosecnostjo pa ceprav sem bila komaj 8 teden me ni hotela sprejeta ces,da je vse uredu maternica se razteguje in bla bla bla isti vecer me je resilec nezavestno pripeljal na urgenco na nujno operacijo..toliko o tem,da nas bo zdravnik poslusal a ne. Vsaka zenska naj si izbere porod po meri pa na zalost za nekatere storitve mora iz svojega zepa dati ampak ce je sama zadovoljna zakaj pa ne,vsak porod je najlepsa izkusnja v zivljenju kljub bolecinam pri tem,da ga mati tudi dozivi tako je pa potrebno,da je sama zadovoljna s potekom poroda in kje se izvaja. V porodnisnicah bi pa lahko osebje uvedlo tecaj lepega obnasanja do porodnic kot tudi obsikovalcev in tudi malo vec komunikacije jim nebi skodilo.
mastablasta
11. 06. 2012 08.51
-2
Saj si ga lahko izbere, samo ne jamrat, če je treba za nekaj posebnega dodatno plačat. sicer pa morda bi morala itit v neko drugo porodnišnico. midva sva bila z izbiro zelo zadovoljna. osebje zelo prijazno (tudi ob 2 zjutraj), edino opremo bi lahko imeli boljšo (sperele bolniške halje?!)
e.alina
11. 06. 2012 14.52
+2
dej ne bit pameten o drugi pordnišnici ker je povsod ista pesem jaz sem z svojo babico bila zelo zadoivoljna kar pa ne morem trditi za zensko nasproti moje porodne sobe,ko se je babica dobesedno drla na njo .. in ti bi boljše halje katastrofa tud,da bi bil brez halje si lahko tih bolje,da imajo boljšo opremo za novorjenčke,nedonošenčke kot pa halje !!!!!!!
tacamaca
11. 06. 2012 00.16
+4
presrane riti
MissAdams
10. 06. 2012 22.29
+9
Zakaj pa ne, če ženska v nosečnosti nima nikakršnih zapletov. Meni je ta ideja všeč, vendar sama ne vem če bi upala doma rodit.
kleopatra-1
12. 06. 2012 20.13
-1
jaz bi že upala, ampak če pomislim, kdo bi potem pral tiste krvave rjuhe in brisače, me pa mine ...
devote
10. 06. 2012 22.06
+6
...in zakaj ne bi smele roditi doma, po celi evropi pa lahko?? če hočejo roditi doma, naj rodijo doma.država naj preko stroke zagotovi varen porod. do prve porodnišnice, če bi šlo kaj narobe, pa itak ni dlje kot pol ure, pa si lahko kjerkoli v sloveniji. ne vem, v čem je problem porodov na domu v sloveniji, če drugod v še bolj razvitem svetu ni? zakaj se ne more nekdo svobodno odločiti kaj bo počel in kako bo živel?. Povsod sprejemajo drugačnost in razlike, le v sloveniji kolektivni nadzor in množična manipulacija ovčič.
Jules_Verne
10. 06. 2012 22.00
+3
Edino pravilno, treba je živeti sonaravno in v sožitju z naravo. Vse se lepo reši po naravni poti. Narava že sama ve kaj je najbolje, zato je treba naravi pustiti, da opravi svoje po narani poti. Samo ljudje imajo oprane glave zaradi farmacetskega in medicinskega lobija in še kar naprej hodijo v bolnišnice, čeprav največ ljudi umre ravno v bolnišnicah. Kje je tu logika.
periot22
10. 06. 2012 21.49
+5
In se vračamo v preteklost............!
David Kraševec
10. 06. 2012 21.48
+21
pro plus vedno podpira rojstvo doma (preverjeno ali svet je imel temo rojstvo doma in so ga močno podpirali) ter da naše ministrstvo nič ne naredi glede tega. Če bi pa umrl otrok na domu bi pa ta ista televizija zahtevala odstop ministra. Glede umrlivosti otrok med nosečnostjo in med porodom smo med zadnjimi na svetu.
CDROM
10. 06. 2012 21.14
+34
Če samo vzamem moj primer, ko me zdravstveno osebje ni jemalo resno, da nekaj ni vredu in da se ne počutim dobro, ter mi dejali da naj ne delam panike, kasneje pa najhujša novica v mojem življenju, ki sva jo doživela z možem VAŠ OTROK JE MRTEV, SRČEK MU NE BIJE VEČ. Nisva mogla verjet, da nas je doletela ta usoda. Glede na to, kako so določeni me poneumljali in me prepričevali, se danes vsi po vrsti izogibajo in nihče ne ve za nič in jim ne moreš dokazat krivde (valijo eden na drugega). Resnično velika sramota, kam smo prišli! Danes, ko pogledam vidim zadevo takole. Take arogantne in vzvišene zdravnike odpustit (odvzet licenco) in naj ne muzgajo zavarovalnice za svoje neupravičeno visoke plače (zaradi nevestnosti), TAKI, KI SO PA VESTNI IN ZDRAVNIKI S SRCEM, naj se jih nagradi. Imamo zdravnike in šalabajzarje v zdravstvu!!!! Če je pomankanje zdravnikov, pa naj jih najamejo iz tujine in plačajo. POSLUŠAMO, KAKO JE POTREBNO UREDIT ZAKONE V CESTNEM PROMETU, DA NI TOLIKO ŽRTEV NA CESTAH, A NIČE NOČE PREDSTAVIT ŠTEVILK KOLIKO ZDRAVIH OTROK UMRE PRI PORODU. Bi vas šokiralo!
przelmuding
10. 06. 2012 21.41
+9
Če bodo ženske doma rojevale jih bo pa še več umrlo, se vam ne zdi tako? Se pa strinjam da marsikateri zdravnik ne bi smel opravljati svojega poklica zaradi nesposobnosti itd. To je pa že Slovenska zgodba.
Quatflow
11. 06. 2012 09.41
Otrok lahko umre tako v porodnišnici, kot doma.
kleopatra-1
12. 06. 2012 20.10
mislim, da so statistike glede umrljivosti otrok pri porodu v Sloveniji ene najboljših v Eu - no vsaj bile so, zdaj, ko zdravstvo spada pod sistem trženja, je gotovo slabše, ampak še vedno je bolj varno in bolj higiensko roditi v porodnišnici.