FIT 24UR

Marihuana zmanjšala število smrti zaradi prevelikega odmerka?

Washington, 27. 08. 2014 08.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nova študija je pokazala, da imajo v ameriških zveznih državah, kjer je na voljo medicinska marihuana, za četrtino manj smrti zaradi prevelikega odmerka zdravil, ki lajšajo bolečine. A neposredne povezave niso dokazali.

Marihuana
Marihuana FOTO: Reuters

V medicinskem časniku JAMA Internal Medicine so objavili novo študijo, v kateri zdravniška ekipa ugotavlja povezavo med medicinsko marihuano in številom smrti zaradi predpisanih zdravil za lajšanje bolečin. Vzeli so obdobje od leta 1999 do leta 2010 in ugotovili, da je v 13 ameriških zveznih državah, ki so legalizirale uporabo marihuane za zdravstvene namene, skoraj četrtina manj smrti zaradi prevelikega odmerka zdravil, ki lajšajo bolečine.

V študiji so sicer zapisali, da neposredne povezave med legalizacijo medicinske marihuane in manjšo smrtnostjo zaradi zdravil niso mogli dokazati, je pa po njihovi oceni to dobro izhodišče za nove raziskave. Nakazali so, da bi bil to lahko tudi dokaz, da je marihuana bolj varna za lajšanje bolečin kot pa z receptom predpisana klasična zdravila. A še enkrat so poudarili, da njihove ugotovitve niso dovolj in da bodo morali z raziskovanjem nadaljevati tudi drugi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (116)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jebiga009
27. 08. 2014 15.58
+13
Marihuana OČISTI ČLOVEKA STRUPOV OD TEH FARMACEVTSKIH ZDRAVIL . štekate ?? zato tudi ljudje ,ki se odločijo za kemoterapijo in hash olje istočasno potrebujejo veliko veliko več olja da se očistijo strupov od kemoterapije in šele potem se začne postopek zdravljenja .... .
AkenBosch
27. 08. 2014 14.42
+9
Seveda da niso "dokazali" neposredne povezave, ker bi se tako dejansko potrdilo kar že vrabci čivkajo. Do tega pa bo še trajalo nekaj časa, na žalost.
slaiko
27. 08. 2014 13.49
+14
Sodniki,sodnice pa vse do ministerstev in vlade,bo morda prisel dan ko bo vam ali vasim otrokom hasisovo olje..pomagalo.Pustite ljudem to neprecenljivo rastlino ki je se najmajn nedolzna za kakrsno koli bolezen.Psihoze ipd. povzrocajo delodajalci v firmah..
sranjeodproplus
27. 08. 2014 13.47
+2
mimogrede dobitnica emmya je imela na rdeči preprogi v torbici uparjevalnik z konopljo. Ziher je težka luzerka ker kadi konopljo... Lahko si pobrskas Sarah Silverman red carpet on Emmys
sranjeodproplus
27. 08. 2014 14.00
+4
Arnold je tud težeka zguba, samo do mesta governerja je prišel in obogatel v šovbiznisu. Michael Phelps, nosilec neštetih zlatih medalj, jih je dobil ker je bil težek lenuh in kadi konopljo dnevno. Willie Nelson, legenda cuntrey glasbe, je tudi težka zguba ker kadi konopljo dnevno, prav tako Calvin Brodeus, bolj znan pod imenom Snoop Dogg, Bob Marley, Justin Timberlake, Jennifer Aniston, Whoopi Goldberg, Brad Pitt, Morgan Freeman, James Franco, Dough Benson, Cameron Diaz, Kristin Dunst, Susan Sarandon,....
Zverina56
27. 08. 2014 14.27
+2
arnold je isto kadil...prav tako nekateri današnji zvezdniki iz hollywooda so bli vsi na weed-u, nekaterim izmed zvezdnikov je prodajal weed celo Snoop Dog :D v osnovni šoli oz. v srednji šoli :D pa poglejte kako so dandanes uspel usi pa čeprav so v mladih letih kadil weed....pol pa nekateri tuki gor pametujete da te weed poleni in da ni nč od tebe haha :D ja itak....to je pa res čist odvisn od v sakega posameznika a se mu bo pol kej dal oz. kaj bo iz sebe naredu.....js kadim weed že okol 10 let pa imam prav super life glede na katastrofalno stanje v Sloveniji :) pač kadar sem doma skadim kak joint ali dva na dan...drugače sem pa itak skos v tujini ker kar se samega šihta pri nas tiče....no sej nevem če bi sploh zgubljal besede s službami po sloveniji haha :D
Zverina56
27. 08. 2014 14.27
+2
sranjeodproplus
27. 08. 2014 14.29
+2
Jebiga009
27. 08. 2014 15.37
+3
obama še dons kadi konopljo pa ne sam on ... si ne predstavljate kok milijonov ljudi uživa knoopljo ,večina znanstvenikov, zdravnikov, novinarjev , politikov, učiteljev , športnikov , igralcev,glasbenikov,slikarjev, pa še pa še
Jebiga009
27. 08. 2014 15.38
+3
vsak ameriški predsednik , tudi BUSH ........
Zverina56
27. 08. 2014 12.32
+10
aja...vi kronzlni oz. jutranji maratonci pa mate stalno izgovore da grete že ob fuckin 7 zutri na perček al pa dva pa po možnosti še kkšnga takratkega zraven....ko pa nekdo prižge baso je pa takoj vse narobe....mal si preberte.....ALKOHOL JE NAJSMRTONOSNEJŠA DROGA NA SVETU!!!! zaradi alkohola letno umre na miljone ljudi....in ALKOHOL kot DROGA je krepko na prvem mestu če gledamo seznam vseh drog ki jih dandanes poznamo in je tudi na prvem mestu kar se vseh smrtnih primerov zaradi uživanja te droge tiče oz. vseh drog.....in za te pijandure ko tukaj gor pametujejo.....WEED=MARIHUANA=GANJA je na ZADNJEM mestu na tem seznamu vseh poznanih drog... in še to....ZARADI MARIHUANE, pač odkar poznajo že to rastlino, do dandanes NI BILO NITI ENEGA SMRTNEGA PRIMERA!!!! ok zdej bojo nekateri pametoval...ja če kadiš je še zmerm škodliv...pfffff nimate pojma....ASTMATIKI (tudi moj kolega je astmatik) uporablja VAPORIZER, to je tako preprosta zadeva, s katero dobiš 100% izkoristek THC-ja ven, kar je pa največja fora tega preparata je pa to, da zraven ne rabiš raznoraznih papirčkov pa filtrov in tobaka....DAMN še ognja ne rabš :D ta preparat ti upari kristale THC-ja in je ta preparat najboljša možna odločitev za kateregakoli astmatika.....moj kolega že 3 leta ne rabi več pumpice za astmo ker se mu je stanje s tem preparatom tok izboljšalo.....zdej pa da preberem vaše argumente kako je marihuana škodljiva pa ko sem nekje prebral da prekomerno uživanje marihuane povzroča impotenco hahahahah :D
Weedparty
27. 08. 2014 11.56
+11
jst sm za legalizacijo da si bom lohk u miru pržgou tist đoint... evo a ste zadovolni... to ste hotl slišat... ja za rekreacijske namene... kaj tuki zdej slabga? ko pa greš u gostilno na pirček al pa dva je pa vse v redu? dvojna merila... -.-"
Taast
27. 08. 2014 11.08
+15
Jaz gledam na to čist iz drugačnega kota. Vsi tisti ki pravite da tudi alkohol ni droga, se motite, ker je, samo da je legalna. Da se pridobi alkohol, je potrebna predelava, marihuana pa sama od sebe zraste, brez dodatkov, vse kar potrebuje, je samo vodo in svetlobo, tako kot ostala zelišča. Ni potrebno bit ravno pameten, ampak zelišča so zdravilna. Sam imam zelo hude bolečine, analgetična terapija nima učinka, zato si privoščim enega za vikend, da vsaj za tisti dan ublažim bolečino. Marsikdo me na podlagi tega, smatra za narkomana (kar je v tako napredni družbi to nesprejemljivo, očitno še vedno živimo v okolju kjer so kmetje brez kmetije in gledajo samo naravnost, ne vidijo pa širše slike) Upam da se bodo stvari v nadalje odvijale malo bolj pozitivno.
enoh
27. 08. 2014 11.09
-4
veš. ko bodo legalizirlai to, bo za tem, kar imaš ti, obolevale mase ljudi..
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.12
+6
ko bodo legalizeral, ne boš rabil zbolet, da bi se zdravil, ampak boš lahko preventivno skrbel, da ne boš zbolel, zaradi posledic mutacij v telesu, ki jih imenujemo rak,... Ene pa močno skrbi to, ker so v biznisu odpravljanja posledic ( hkrati pa preprečujejo možnost preventive, da do posledic sploh nebi prišlo )
enoh
27. 08. 2014 11.13
-3
še enkrT, pol kadiš, da ne dobiš raka ti? s tem se tolažiš?
Taast
27. 08. 2014 11.14
+6
Ja težava nastane v izkoriščanju le tega, samo a se ne izkorišča tudi alkohol? Zdravniki priporočajo deci dobrega vina pri kosilu, tisti kateri imajo težave z mehurjem, mu priporočajo pivo...Za to pa bodo potrebni tudi zakoni, da se le ne bo izkoriščalo v preveliki meri. Kdor pa misli kadit travo, jo kadi, na samem trgu ne dosega ravno visokih cen, vse kar bi spremenilo je to, da bi večina uporabnikov ( tako kot tudi jaz sam) začeli pridelovati doma, za lastno uporabo.
Taast
27. 08. 2014 11.17
+3
enoh Slabo si prebral post, jaz jo kadim da vsaj za en dan ublažim bolečino, ker analgetiki ne pomagajo, a hkrati ti analgetiki zelo slabo vplivajo na želodec, imajo stranske mehanske učinke, 1 zvitek marihuane pa ne samo da olajša bolečino, zdravi tudi ostale simptome, se pravi če ni uporaba prekomerna v mejah normale ima pozitivne zdravilne učinke in ne negativne.
enoh
27. 08. 2014 11.18
-4
frako
27. 08. 2014 11.18
+3
jah sej tega se bojijo tacompany, ke če se doma proizvaja se ne prodaja in ni dobičkou za koorperacije, država bi še vedno lahko kasirala recimo s prodajo plomb za rastlince recimo 10 EUR za plombico 5 rastlinc pa ma država od tega 50 eur, sam noben drug ne profitera.
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.19
+6
enoh, spet mi polagaš besede v usta in govoriš na pamet. Dejstvo je endokanabinoidni sistem in da ima svojo nalogo v delovanju telesa. Lahko kle naprej trosiš prohabicionistično propagando, sam dejstev pa znanosti in pretoka informacij pa ne moreš ustavit, samo smešiš se z svojih pisanjem.
enoh
27. 08. 2014 11.22
-2
si to tudi mamici razlagal ko te je zalotla z đointom?
Taast
27. 08. 2014 11.24
+1
Kronične bolečine v hrbtenici, v nekaj letih opravil vse vrste terapij, zdravljenja, masaž, bil pri kiropraktikih, vse v lasni režiji, opravil razne preglede pri specialistih...Nihče mi ni mogel pomagati, nekaj od njih mi je predlagalo lajšanje bolečine z marihuano.
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.25
sem pričakoval kaj več od tebe, tole je res hudo argumentiran in premišljen odgovor, kot bi bil Andrej
enoh
27. 08. 2014 11.25
-3
pa še enkrt; jaz vam ne želim preprčiti da bi kadili.. dajte kolkr hočet... boljj ste vodljivi, bolje je to zame... jz ni samo rad, da rečete bobu bob in si priznate zakaj (večina )kadi.. in tio ni za preprečitev raka temveč zaradi zabave in tešitve potreb
enoh
27. 08. 2014 11.26
-2
Tcompany; če nimaš poškodbe poizkusi z bosopetim tekom (ali fivefingersi)... dela čudeže in okrepi hrbtenico
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.27
+2
važno da ti veš zakaj si ljudje prižigajo, si slišal Tcompany nehaj uživat in trpi
enoh
27. 08. 2014 11.28
-2
reku sm: pozdravi se in nehaj uporabljati analgetike (takšne ali drugačne) ,,,, Sreanjepro... res si tepec
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.29
enoh bo pa naprej big biznis ob ljubljanici, čez cesto
Taast
27. 08. 2014 11.36
sranjeodproplus. Očitno ima ta Andrej, katerega poznaš podobne težave kot jih imam jaz in sem tudi prepričan da jih ima še kdo.Težave so se pri meni začele pred nekaj leti, nekateri so bili mnenja, da je lahko to posledica dela katerega sem opravljal nekaj let ( dostava blaga po trgovinah s prikoličarjem )
enoh
27. 08. 2014 11.37
-1
Taast
27. 08. 2014 11.55
Morana7
30. 08. 2014 11.14
Pa kaka gonja no...povsem zdravi ljudje najstniki v cvetu mladosti se ga zapijajo vsak vikend....enoh, če te tako skrbi, da ljudje nekaj počnejo zgolj za zabavo pojdi težit mladim v nočne lokale....zapija se ga tudi precej odraslih...ampak ti so že presegli "za zabavo" in že sodijo med odvisnike....ti pa tule konkretno težiš nekomu, ki skadi enega na vikend....ker ima bolečine v križu. Če te skrbi naj te skrbi za vse ne pa samo za takšne...ki podajo neko racionalno razlago in niti približno ne pretiravajo. O kanaboidih si pa le preberi kaj ...je več kot dovolj napisanega...če le odložiš te svoje plašnice in pogledaš širšo sliko.
420MJ420
31. 08. 2014 11.23
+1
tcompany, zaka pa ne bi VSAK večer pokadil enega? pomagal bi ti pri zdravljenju pa še sprostitev od dela v proizvodnji (kar sam vem da rabiš, ker sem tud jaz delal v proizvodnji par let in mi ni bilo boljšega kot pa skadit špinel pred spanjem =) ).... @enoh sej maš point, sam je treba pustit ljudem naj počnejo kar nam paše in ne rabiš obsojat.... tudi situacija v državi je pač taka da od vstopa v EU je SLO v *i in folk nima volje in cilja da bi tekali okoli z nasmehom do ušes, pa se raje s špineli sproščamo... LP
enoh
27. 08. 2014 11.05
-6
kadite če morte... nihče vam ne brani (vsaj jz ne).. a ne slepite se o tem zakaj in kaj kadite... gre za pomirjevalo (ki spodbuija proizvodnjo dopamina) , ki ga bodo oblasti legalizirale samo zato da bo mir z vami ine se ne bote bunil
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.09
+9
enoh
27. 08. 2014 11.11
-6
a to je tam na polici knjig poleg zdravlejnja z kristali in na daljavo ? mogoče malo podlage v orgonu?
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.14
+4
ko boš vnesel v brskalnik, boš dobil odgovor.
Morana7
30. 08. 2014 11.27
+1
Kakšna predispozicija.....ljudje ki kadijo ne razmišljajo....ja in potem svizec zavije čokolado v folijo....zanimivo bi bilo vedeti, koliko od teh vodilnih protestnikov kadi...ne poznam vseh nekaj pa jih in me ne bi presenetilo, da bi bil ta odstotek kar visok.
enoh
27. 08. 2014 10.58
-4
nekaj je ziher; ko bodo v sloveniji legalizirali travo za zdravstvene namene vas bo večina obolela za glavkomom in bolečinami v križu... ane? :D
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.00
+5
Gre se za pravico do izbire in 11.000 zbranih podpisev z jasnimi zahtevami, po uradnem postopku.
enoh
27. 08. 2014 11.02
-4
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.04
+1
kaj se zdej vlečeš ven. še vedno nisi odgovoril na endokanabinoidni sistem in glede posledic njegovega stradanja
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.05
+2
niti na to kako si predstavljaš ignorerat voljo ljudstva? A maš mogoče ambicije postat naslednji diktator?
enoh
27. 08. 2014 11.13
-3
pa volja ljudstva je tudi bila da je janša predcednik vlde (nekih 110.000 jih je bilo)... mormo tut to upoštevat ?
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.20
+1
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.23
btw JJ je dobil na zadnjih volitvah 6000 glasov, pa je cela drama, kaj če ne upoštevajo voljo teh 6000 ljudi, med tem ko je vseeno za voljo 11.000 ljudi. tudi tukaj nisi dobro informiran,... nekak je to tvoja rdeča nit zgleda
enoh
27. 08. 2014 11.30
-1
tudi v ostalih okrajih, kejr janša NI mogel biti na listi so z galsom za SDS glasovali za janšo
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.31
a bejžno bejž, samo JJ je lahko kandidiral na vseh okrajih, bravo
tedoXG9FJNKN63medo
27. 08. 2014 10.50
-7
Farmacija zdaj na vse skuša legalizirati marihuano, kmalu bodo to hoteli tudi za heroin, rekli bodo, da morfij včasih ni dovolj dober.
frako
27. 08. 2014 10.58
+1
farmacija hoče prehitevat, tam kjer se bo prvo legalizeralo bodo prvi napredki s zdravili osnovani na kanabisu. Pač go with the flow varianta ustaut ne morjo več lohka sam hitrej po toku dol plavajo.
enoh
27. 08. 2014 10.48
-4
em PROTI PROHIBICIJI a je vseeno je treba reči bobu bob... tu ne zagovarjate in niste s srcem pri tem zaradi medicinske uporabe temveč zato ker se je fajn zadevat...
frako
27. 08. 2014 10.53
+3
a se ne da bit s srcem pri tem zarad obojga?
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.54
+4
endokanabinoidni sistem, gospod doktor, boste pa ja pogledal kaj iz vašega foha delajo čez mejo. Pa ne pozabite na 11.000 ljudi, ki jim z takim mišljenjem kršite pravice, ker so podprli samooskrbo z nekaj čez 200% zbrane podpore v postopku, ki ga je narekovala država. Kar je neustavno, glede na to da naj bi imelo oblast v tej državi ljudstvo. A vi bi pa kar teptali to???
enoh
27. 08. 2014 10.55
-4
enoh
27. 08. 2014 10.56
-3
kaj bi ti rd poevdu? da se ga rad zakajš in nič drugega? ves čas že gonis zdravszve razloge a kadiš zaradi zabave...
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.59
+0
A teptal bi 11.000 ljudi, ki so zahtevali od države pravico do samooskrbe? Po uradnih podatkih je uživalo v Sloveniji več kot 350.000 ljudi konopljo, a te ljudi bi ti rad naprej kriminaliziral, med tem ko je konoplja manj nevarna od alkohola?
frako
27. 08. 2014 10.59
+2
tko kt večina zvečer ob napornem koncu dneva odpre pivo al pa vinčka jst zmotam špinel.
enoh
27. 08. 2014 11.02
-3
heheh, kdaj si nazadnje pol zvečer še sexu?
frako
27. 08. 2014 11.05
+3
frako
27. 08. 2014 11.06
+1
drgač marihuana je afrodiziak če še nisi vedu po njej si potrebn k norc.
frako
27. 08. 2014 11.20
+2
kaj je enoh ti si pristaš vinčka al pa pera zvečer ne pol se pa heroj ne uzdigne ker ti alkohol razširi žile. Jah starost je žalost, probej en špinel bo stau kt da je na straži :P
enoh
27. 08. 2014 11.39
frako
27. 08. 2014 11.44
+2
frako
27. 08. 2014 11.52
+3
To sam pravm zato pač brez zamere ampak ljudje ki ne pijete al pa kej skatide usa usake tolk ste dolgočasni. Vse vaše zgodbe se končajo in nato sem prišel domou in šel spat. Pač sej če vam sede vi kar zdravo s naravo in tako dalje sam mate sam eno žiulenje kvaliteta je pa bl pomembna kt kvantiteta.
Sinner 666
27. 08. 2014 10.38
+10
kr nej se še naprej slepijo s tem da marihuana ne pomaga
frako
27. 08. 2014 10.37
+7
ah predn bodo pogruntal pr nas da prohibicija ne funkcionera, lohka uprašate američane ka je blo ko so alkohol prepovedal. Legalizerejte pa regulerejte in obdaučte, pa bo volk sit in koza cela.
silly
27. 08. 2014 10.33
+18
ne vem kaj se tisti, ki ne kadite trave nekaj brezveze vtikate v te zadeve,....pustite ljudem, da se sami odločijo ne pa nekaj pametujete......
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.35
+4
eni so v biznisu kršenja človekovih pravic
frako
27. 08. 2014 10.21
+13
jah normal da je povezava, marihuana tud deluje protibolečinsko ne da se pa overdozirat s njo.
layers
27. 08. 2014 10.07
+14
ne gre se men za legalizacijo, ampak za dekriminalizacijo, nobenega se ne tice koliko jo posadim dokler jo ne preprodajam
enoh
27. 08. 2014 10.13
-6
bogu kar je božjega in cesarju kar je cesarjevega... se strinjam... le pretvarjat se nebi smeli da gre za kaj več kot to je... mimgrede; kdo ve od kje ta citat?
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.21
+5
enoh kako pa veš da se pretvarja, da se gre za več kot je? Več kot očitno prodajaš prohibicionistično propagando tu, pogooglat si pa nočeš nekih osnovnih pojmov, ki so mimogrede že na vsaki veji z vrabci...
enoh
27. 08. 2014 10.48
-2
sem PROTI PROHIBICIJI a je vseeno je treba reči bobu bob... tu ne zagovarjate in niste s srcem pri tem zaradi medicinske uporabe temveč zato ker se je fajn zadevat...
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.08
+1
tlačil bi pa 11.000 ljudi, ki so zahtevali samooskrbo
Jethro
27. 08. 2014 09.25
+15
Samo stvar časa, kdaj bo legalizirana tudi pri nas.
sranjeodproplus
27. 08. 2014 09.03
+8
Rekreacija je zdrava že po definiciji. Ker pa imamo vretenčarji ENDOKANABINOIDNI sistem in ta ima svojo nalogo ( kot pljuča, ožilje, srce,... ), je uživanje konoplje zdravo. Prepovej pljučam kisik, ožilju in srcu kri pa živi tako, mogoče dočakaš kako minuto. Če pa stradaš endokanabinoidni sistem, pa si se obsodil na mutacije v telesu, ki jih danes imenujemo rak,... Materino mleko je polno kanabinoidov. Kaj je endokanabinoidni sistem, zakaj ga iamamo in kako deluje, pa si bos seveda poiskal sam, pri tebi ljubih virih informacij. ( osebno ti priporočam, da se čim dlje držiš stran od konoplje :) )
enoh
27. 08. 2014 09.08
-13
HJA... očitno veliko skadiš in bereš da utemeljiš tole neumnost ... sam, si proizvodnjo dopamina in serotonina zagotovim z dobim z dosežki v življenju in tekom... kam pa je to umetno spodbujanje nevrotransmiterjev pripeljalo tebe? verjetno nikamor; Trava človeka uspava da si ne želi več ničesar...
sranjeodproplus
27. 08. 2014 09.33
+4
precej ugibaš,... raje preberi kaj, ti ne bo treba ugibat, pa tudi ugibanje/ocena karakterja ti ne leži sploh, zato se raje loti česa bolj oprijemljivega.
enoh
27. 08. 2014 09.41
-7
TOREJ NIMAŠ DRUGE UTEMELJITVE KOT PA TO, DA KER NE MOREŠ VEČ ZIZAT, BI PA SEDAJ KADIL? :D daj najdi kako drugo stvar za doseganje ugodja, kot pa da skadiš en đoint... men je to isto, kot, če bi nameeto se spotešil s sexom vzel tablet za pomiritev
enoh
27. 08. 2014 09.45
-8
P.S: če si dosštudiral na FF ali FDV to ni dosežek... če se misliš na to sklicevati
mulc-slo
27. 08. 2014 09.50
+3
enoh, deluje neposredno na kanaboidne receptorje v možganih, posledično potlej na dopamin in seratonin. Meniš da je obtožanje nekoga, ker ne dela tako kot ti in teče po trati z nasmehom do ušes, ker je zadet že od samega življenja?
enoh
27. 08. 2014 09.54
-6
moj način (presnove in zagotavljanja nevrotransmiterjev) ima še zraven stranske učinke kot so, če smo pri teku; dobro kondicijo, zdravje in dober fizični izgled... če smo pa pri dosežkih; spolne podvige, uspehe na delu in zanimive hopbije, ter tekmovalnost na vseh področjih... kake ima kajenje trave?
sranjeodproplus
27. 08. 2014 09.59
+2
Glede na to da še naprej pišeš čedalje večje neumnosti enoh, je več kot očitno, da si namesto vnesel v brskalnik ključne besede, ki sem jih napisal, raje še naprej ugibal in se izogibal argumentom in vlekel komunikacijo na nek podel in primitiven nivo, napadal karakter in bežal kar se da daleč od dejstev in argumentov, ki bi si jih lahko v tem času poiskal sam, vendar si raje ubral pot, kakršno si...
enoh
27. 08. 2014 10.02
-4
torej; kajenje trave te bo naredilo srečnega v življenu? :) mogoče, a sam to dobim z drugimi zadevami.. ti kar kadi, a ko se boš enkrat pri 40ih zbudil in videl da nimaš nič in nisi dosegel nič, ker si se ves ta čas TEŠIL S TRAVO ; se spomni teh trenutkov.
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.04
+2
enoh
27. 08. 2014 10.04
-1
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.15
+4
To da ne moraš biti uspešen če kadiš konopljo, je največja neumnost in že ničkolikokrat ovržen argument in označen za naboj za pasom prohibicionistov. Našteval jih pa ne bom, ker jih je preveč. Pri uživanju konoplje je občutek sreče samo *stranski učinek*, bistvo je hranjenje endokanabinoidnega sistema, občutek sreče je samo bonus. Vidim pa da se še vedno izogibaš bistvu, kar je ENDOKANABINOIDNI sistem.
enoh
27. 08. 2014 10.19
-3
daj, daj ... potem, po tvoji logiki; kdor ne kadi ne more biti uspešen, ker NE hrani endokanabinoidni sistem?... sam mislim, da kajenje trave nima pozitivnega na to.. prej negativenga... in iz tega dejstva, da si lahko uspešen in NE kadiš, večina DNEVNIH uporabnikov pa se nikamor ne premakne (ker ne čuti potrebe ker se zadovoljijo z travo) dajem sebi prav
enoh
27. 08. 2014 10.21
-3
dodatno; ena tvojih prvih izjava je bila: kadim da ne dobim raka? imam prav? si tipičen predstavnik zakajenca, ki si racionalizira kajneje trave z obskurnimi raziskavami... saj vem; nimaš izbire; ker če se obrneš na mojo stran, morš kaj začet početi v lajfu
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.25
+4
Moja logika tu nima veze, govorim o argumentih in tu nima veze kaj jaz mislim in kaj misliš ti. Tvoji argumenti so bili že ničkolikokrat ovrženi, če si lenuh in zguba, si to z konopljo ali pa brez. Zgovarjat se na konopljo, ker si lenuh in zguba je samo izgovor in prelaganje odgovornosti, enim pa velik biznis in videti je, da iz slednje skupine očitno prihajaš tudi ti.
enoh
27. 08. 2014 10.26
-4
zmenima se takole; dobima se čez kako desetletje in več, pa da vidima, komu je šlo bolje; uporabniku trave ali nekemu ki z dosežki in športom skrbi za nevrotransmiterje (in hormone)
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.28
+2
Navajam: Če pa stradaš endokanabinoidni sistem, pa si se obsodil na mutacije v telesu, ki jih danes imenujemo rak,... ker že manipuliraš moje izjave in imaš kratek spomin, ti ga osvežim z kopijo navedka. :D
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.29
+2
Navajam: Če pa stradaš endokanabinoidni sistem, pa si se obsodil na mutacije v telesu, ki jih danes imenujemo rak,... ker že manipuliraš moje izjave in imaš kratek spomin, ti ga osvežim z kopijo navedka. :D
silly
27. 08. 2014 10.31
+7
daj ne bluzi enoh,.....kar nekaj na pamet govoriš,.....mam čist uspešno kariero v IT-ju .....pa tu pa tam katerega spoham.....pa ni to na moj razvoj vplivalo........ pač ljudje naj delajo kaj želijo in se ne rabiš nekaj vtikati v druge,......pol pa o takih, kot si ti poslušam od kolegov zdravnikov, da so se na biciklu ali pa s tekom predozirali in na mararonih skup padajo, ker hočejo neki point dokazati.........pa, ko vas vse te športnike gledam vsi nekako postarano zgledate, ker telo nad mejami normale izčrpavate....
ginem
27. 08. 2014 10.34
+1
enoh
27. 08. 2014 10.35
-3
jaz govorim o dnevnih uporabnikih; ne tu pa tam... moje se nanaša na ljudi, ki se tešijo z travo vsak dan, da jim ni hudo, in ne nekom ki bo za vikedn skadil đoint ali pet đointov
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.36
+6
Tud najbolj uspešni športniki kadijo konopljo DNEVNO, imena si lahko poiščeš sam, ker se niti ne skrivajo več, ker je prohibicija padla že v nekaterih državah. Športne panoge: košarka, plavanje, smučanje, baseball, nogomet, ameriški nogomet,... Presenečen bi bil kolk znanih oseb uživa konopljo DNEVNO
enoh
27. 08. 2014 10.46
-4
sranjeodproplus
27. 08. 2014 10.50
+4
bomo mislil nate, ko ne bo več prohibicije in biznis ti ne bo več laufal tako kot danes
enoh
27. 08. 2014 10.56
-2
sranjeodproplus
27. 08. 2014 11.07
+2
prohibicijski in tlačenja človekovih pravic, ustave,...
sranjeodproplus
27. 08. 2014 08.56
+2
definicija rekreacije: rekreácija 1. dejavnost, s katero se človek telesno, duševno sprosti in okrepi
enoh
27. 08. 2014 08.57
-8
res je taka, res... samo to še ne pomeni da gremo lahk skalpele s šnobcem pucat... mamo tut boljše snovi (in načine brez kemikalij za to)
420MJ420
31. 08. 2014 11.04
enoh
27. 08. 2014 08.51
-22
največji zagovorniki medicinskih prednosti uporabe kanabisa so rekreativno socialni uporabniki.. to je nekaj takega, kot če bi alkoholiki zagovarjal sterilizacijo medicinskih intrumentov s ŠNOPCEM :D
nogutsnoglorry
27. 08. 2014 09.03
+9
enoh
27. 08. 2014 09.13
-8
dober veš kaj sem hotu povedat... menda ja nisi malo tup?