Nogomet

Seedorf: Juventus lahko zaustavi le tank!

Milano, 03. 03. 2014 18.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nogometaši torinskega Juventusa so v derbiju zadnjega kroga z 2:0 ugnali AC Milan in zadali še en boleč udarec rossonerom. Predvsem četo Clarenca Seedorfa lahko boli dejstvo, da so imeli ničkoliko zrelih priložnosti za gol, a žoga ni hotela v mrežo.

Clarence Seedorf
Clarence Seedorf FOTO: Reuters

"Izgubili smo ob dobri igri mojih izbrancev. Vedeli smo, da igramo proti kakovostni zasedbi in jih pri razvoju igra skušali, zato še bolj omejiti. Juventus nam je odgovoril s svojo močjo … Menim, da je Carlos Tevez naredil razliko na zelenici. Lahko jim le zaploskamo. Edino kar lahko zaustavi Juve je tank,“ je po končanem obračunu razmišljal trener AC Milana Clarence Seedorf, ki s svojimi izbranci na prvenstveni tabeli zaseda 10. mesto.

"Moji igralci so pokazali napredek v igri. Zadovoljen sem. To je bila priložnost, da sebi in drugim dokažemo, da smo naredili korak naprej,“ je še dodal Nizozemec, ki je na klopi italijanskega velikana nasledil Masimilliana Allegrija.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kiki7 best
04. 03. 2014 18.51
+4
ali pa ena druga evropska ekipa. sedorf res si legenda samo ne se zdaj izgovarjat za to ka ste zgubli proti juventusu. mislim halo
piuski
04. 03. 2014 14.24
-1
juve lohk ustavi samo tank bez guma!!!
šumar
04. 03. 2014 16.23
+2
User466167
04. 03. 2014 12.59
-14
pojma nimas sedorf... prvorazredni klubi v ligi prvakov so jih prbil na realna tla... ta italjanska liga je pa tak gnila, milan pa svetlobna leta od svoje stare slave, tko da druga kot poraz milana sploh nism pricakoval..
MatLav
04. 03. 2014 17.11
+1
juj kok si ti pameten... po kom pa imaš to, če smem vprašat?
Rubberman
04. 03. 2014 22.51
-2
matlav kaj pa ni prou povedu? kje ste u serie a? daaaaaaleč od europe trenutno....pred vami pa je fakin Verona dej zamisl se kaj ti govoriš =)
šumar
04. 03. 2014 12.09
-1
se je vidlo v LP hehe
mufc7 1
04. 03. 2014 10.56
+17
Za mene pa Milan sploh ni slabo igral.Samo niso imeli sreče,da bi zadeli.Šanse so imeli lepe.
Ka pa mislis
04. 03. 2014 10.25
-3
A zato ne morjo v lp naprej? Jadna liga
User403638
04. 03. 2014 20.11
MaunelNeuer
03. 03. 2014 23.23
-25
seedorf ne bluzi, Bayern vas sesuje
Seljako1899
04. 03. 2014 00.49
+25
MaunelNeuer
04. 03. 2014 03.13
-9
pardon sem zaj,ebu hotu sem rečt jh sesuje, pardon
guk
03. 03. 2014 22.25
-4
bunkeraši,vsi pred svojim golom
blackwizard
03. 03. 2014 21.46
-2
juve letos osvoji scudetto in ligo evropa in to je to
Il Capitano3
03. 03. 2014 21.55
+11
Napoli - Juve v finalu bi blo dobro za Italjanski nogomet.. Da se vsaj malo povrne ugled Italjanski ligi, pa tudi če hočejo Italjani imet še kdaj 4 predstavnike v LP bi blo dobro da zmaga Italjanski klub. Scudetto pa je praktično že vaš.
VOVK78
03. 03. 2014 22.35
-10
Nucky10
03. 03. 2014 23.15
+6
MaunelNeuer
04. 03. 2014 14.13
-3
Rubberman
04. 03. 2014 22.53
-1
Rubberman
04. 03. 2014 22.53
-1
lovesosa
03. 03. 2014 21.17
+4
v italiji je to res, izven pa na žalost niso kaj prida
MaunelNeuer
03. 03. 2014 23.38
-8
ne morjo podkupt vso evropo, tk so "samo" italijo
User492975
04. 03. 2014 13.08
+1
vi pa vaše podkupninee... porinte si jih nekam
MaunelNeuer
04. 03. 2014 14.13
-3
Rolo956
03. 03. 2014 19.38
+23
vceraj je milan spilo ko tank samo goli so mankali, sans je blo dovol
Kun_Aguero
03. 03. 2014 18.51
+59
ko gledam sedorfa se mi zdi da bo enkrt živce zgubu in dau te ublačile in šal dol in kar sam šou u igro. človek je bolj fizično pripravljen kot ceu milan :D
Il Capitano3
03. 03. 2014 19.17
+16
Res je. Fizična priprava Milana je katastrofalna. To je samo še ena od Allegrijevih krivd. Milan je v letih ko je bil Allegri trener imel katastrofalno fizično pripravo. Noben po 60ih minutah ne teče več. Opažam pa da se od kar je Seedorf trener se kondicijska priprav rahlo izboljšuje. Me zanima kako bo naslednjo sezono, ko bo Seedorf in njegova bodoča ekipa (Stam, Kluivert mogoče tudi Crespo) imeli 2 meseca med poletjem za fizično pripravo. Lp
User787923
03. 03. 2014 21.23
+5
zmeri pozabim da pride se stam kot pomocnik, upam na cimbolsi zakljucek sezone, potem pa drugo leto po scudetto, visok cilj ki bo izvedljiv ce milan se izboljsa svojo igro in zakljucke, kar se pa ze sedaj dogaja, forza milan
Il Capitano3
03. 03. 2014 21.51
+9
Meni osebno je ta ideja da se ima enega trenerja za obrambo (Stam), enega za sredino (Seedorf) in enega za napad (Kluivert) zelo, zelo všeč. Pa seveda trener vratarjev kar pa ni nič novega. Nebi me motlo da nov trener vratarjev postane van der Sar, če že mamo same Nizozemce kot trenerje. Jst tudi upam na uspešen in dober zaključek sezone. Potihem še upam na 5. mesto, ki vodi v Evropsko ligo ampak bo kar težka. Po eni strani bi mogoče blo dobro da se ne uvrstimo nikamor za naslednjo sezono, ker bi se lažje borili v Serie A naslednje leto. Po drugi strani pa uvrstitev v EL prinese nekaj denarja (ne sicer tolko kot CL), ki ga v Milanu nujno potrebujemo.
Iniesta
03. 03. 2014 22.54
+1
Clovek, Silvio ima milijarde! Naj malo odpre mosnjicek pa bo!
dadojc
03. 03. 2014 23.11
-4
Il Capitano3 tudi šesto mesto (99%) vodi v Evropo ;)
Kun_Aguero
03. 03. 2014 18.49
+1
Pa Galataseray :D
potter123
03. 03. 2014 19.51
+6
majsterdoo
03. 03. 2014 18.47
+7
A je galatasaray po tem takem tank....?
Kun_Aguero
03. 03. 2014 18.49
+6
SUTA
03. 03. 2014 19.35
+11
Sneg in katastrofalen teren v Istanbulu lahko ustavijo Juve...:-)
JOSEPH HAYDN
03. 03. 2014 18.29
+17
Lani je Juventus mlel v italijanski ligi v ligi prvakov pa ga je Bayern razbiu
potter123
03. 03. 2014 19.02
+30
Barca je tudi mlela v španski ligi,pa jo je Bayern ne sam razbil ampak tudi ponižal
User892379
03. 03. 2014 22.20
-16
Ponižan si lahko ti. Ekipa ki dobi 3 nelegalne gole pač ne more biti ponižana. Temu se reče Fifamadrid.
User841767
03. 03. 2014 23.07
+1
MaunelNeuer
03. 03. 2014 23.25
+8
messiniesta kdo je dobu 3 nelegalne gole?? a tisto so bli nelegalni?? valda če bi jh barca dosegla na tak način, ne bi reku da so bli nelegalni ane
ghee
04. 03. 2014 10.29
+0
User892379
03. 03. 2014 18.16
-16
Ali pa kakšen soliden trener. Seedorf to seveda ni čeprav ima dosti boljšo ekipo od predhodnika.
Il Capitano3
03. 03. 2014 19.39
+20
Evo še en ki o nogometu razume bolj malo. Seedorf je trener šele 2 slaba meseca. Na sedmih tekmah v Serie A je osvojil 13 točk. Ima 4 zmage en neodločen izid in dva poraza. Poraza sta bila proti Juvetu ki mu zadnje 2 leti v Italiji ni para in fantastičen Napoli, ki je letost premagal tudi Arsenal in Borussio. In še enkrat ponavljam. Sedorf je trener šele slaba dva meseca!! Allegri je pa na 19 tekmah v serie A osvojil bogih 22 točk. In ni res da ima boljšo ekipo kot njegov predhodnik. Razlika je samo v tem da Seedorf ima sistem igre in neko idejo kakšen nogomet naj bi Milan igral. V samo dveh mesecih je Milanu dal zametke neke igre. Allegriju tega ni uspelo v treh letih in pol!! Vse okrepitve Milana so prišle zastojn. Torej se ni zapravljalo in kupovalo nekih fenomenalnih igralcev. Allegri Tarabta nikoli nebi spoloh hotel v Milan. Rami bi bil zadnja izbira v obrambi, pa čeprav je najboljši centralni branilec Milana trenutno. Seedorf je zahteval prihod igralcev, ki pašejo v njegov sistem igre zato se vidijo neke spremembe in tej igralci izgledajo kot neke jake okrepitve (pa čeprav so prišli zastojn). Dejstvo je da ta ekipa sodi tam na 5. mesto. Z Allegrijem je bla pa na 10em.
User492975
03. 03. 2014 22.18
+4
User892379
03. 03. 2014 22.19
-1
No seveda se ne spoznam na nogomet tako kot ti. Še manj pa se na nogomet spozna Z.Boban, ki je Seedorfov "sistem" označil z lepo besedo - kaos. Pa ne bi postavili trenerja z nič minutami izkušenj, kdo vam je kriv. Trdim naslednje, Seedorf bo/bi bil lahko odličen trener čez leto ali dve. Do tedaj pa ga bo Milan že potrošil in odpustil. Če ste že odpustili Allegrija bi postavili za trenerja tegale na desni, ki že 100 let čepi kot asistent. Lepo na varnem, v senčki. Trenerji se menjajo on pa ostaja. Postaviti na klop nekoga ki nima nikakršnih izkušenj je neumnost. Pa ne govoriti, da je bil Seedorf že kot igralec trener, ker vsi vemo, da to nima veze. Če bi to držalo bi moral biti trener kvečjemu Maldini, ki je bil res že kot igralec srce ekipe, ne pa Seedorf.
User892379
03. 03. 2014 22.22
-3
P.S. Koliko let trenerskih izkušenj so imeli npr. zadnji trije uspešni Milanovi trenerji? Anchelotti, Capello, Sacci? Oz. lahko zaradi mene tudi zamenjaš Saccija z Allegrijem, če želiš.
User892379
03. 03. 2014 22.59
-4
Bo ja, drugo leto ob tem času bo Seedorf bivši trener Milana.
dadojc
03. 03. 2014 23.13
+1
Messiniesta nwm če gre za isto osebo kot na Nogomanii (tam ma tut en tip tak nick) a če je ena in ista oseba, potem si kontradiktoren dečko ;) Sploh pa, obsojaš neki Seedorfa da kao nima izkušenj in to potrjuješ z besedami Bobana...am kaj pa je Boban naredu v trenerskem poslu? Koga je on vodil? Kdaj je on koga treniral? Lepo te prosim no ;)
User787923
04. 03. 2014 00.07
+3
capello je brez izkusenj prevzel milan in vsi vemo kaj so naredil barci v finalu ;)
Il Capitano3
04. 03. 2014 01.08
+6
Messiniesta: Oprosti da sem tako hitro začeu žalit, ampak sem te meu za nekega Allegrijevega zagovornika (in tej me takoj znervirajo). 1) Boban je tisto izjavo dal po 3eh ali 4ih tekmah Seedorfa na klopi Milana. In takrat je to bilo tudi res. Ampak razlogov za ta kaos je bilo več. Seedorf je šele prevzel ekipo in ji je skušal dati čisto nov način igre. Nogomet ki ga je želel Allegri je čisto drugačen od tega kar hoče Seedorf. Allegrijeva filozofija je izvirala iz ideje da noče dobit gola. Pa to ne pomeni da je igral bunker. On se je branil tako da se je držala žoga. Milan je tako imel sicer zelo dosti časa žogo, ampak z njo niso vedli čisto točno kaj naredit. Oziroma idej v napadu ni blo, ker je bilo vedno potrebno naredit sigurno podajo (ponavadi nazaj). Žoga je do napadalcev tako prihajala skoraj samo s preskok igro. In dokler je bil Ibra je to še nekako šlo potem pa se je ustavlo. Z odhodom Ibre in Silve pa sej je izkazalo kako slaba je Allegrijeva nogometna filozofija. Brez Ibre preskok igra ni več delovala in zadnji dve sezoni sta bli takšni kot sta pač bli. Brez Silve pa je vsak protinapad nasprotne ekipe postal nevaren. Kot navijač Barce veš da se nasprotniki radi povlečejo nazaj proti ekipam ki držijo žogo večino časa in potem udarijo iz protinapdov. Potem je prišel Seedorf z čisto drugo nogometno idejo, pa tudi postavitev se je spremenila. Prešli smo na 4231 in to je bil kar velik šok. Ta formacija je dosti bolj dinamična. Krilni igralci se morajo vračat nazaj na sredino ko ima nasprotnik žogo. To pa pomeni da je potrebno veliko teka. In tukaj se je izkazalo kako slabo fzično pripravljeni so igralci Milana. Po 60ih munutah noben ne more več. Pa tudi v tem sistemu je v napadu potrebno imeti določene vigrane kombinacije. Tega pred prihodom Seedorfa tudi ni bilo. Vse to je torej pripeljalo do tega kaosa. Ampak po dveh mesecih je napredek očiten in razlika je kot noč in dan. 2) Se strinjam da je postavit nekoga z nič izkušnjami za trenerja riskantno. Jst tega nebi naredil. Probal bi prepričat Rijkaarda. Ali pa bi dali Tassotija do konca sezone in potem bi probal pripeljati Pranedellija, Donadnonija, Montello ali pa Simeoneta (Simeone je nemogoč vem). Tassoti ki je tam že kot si reku 100 let je tudi marsičesa kriv in po sezoni se bo poslovil tudi on. Zamenjal gab o Stam. Strinjam se tudi s tem da bo Seedorf čez kako leto ali 2 zelo dober trener. Ampak dvomim da ga bo Milan odpustil. Seedorf je bil želja Berlusconija in zato ne bo dobil noge kar tako. Pa nasploh je Milan od kar je lastnik Berlusconi menjal zelo malo trenerjev. Seedorf bo imel po mojem več kot dovolj priložnosti da se izkaže. 4) Res je da velikokrat vrhunski igralci niso dobri trenerji, ampak Seedorf je veljal za enega najbolje taktično podkovanih igralcev. Njegova igra ni nikoli bazirala samo na čistem nogometnem talentu. Videlo se je da ima visok nogometni IQ. Jst sem že leta nazaj imel občutek da bo nekega dne dober trener. Seveda sem mislil da bo začel trenirat kako manj ugledno ekipo in se bo na klop kakega velikega kluba preselil šele kasneje. Bomo videli kako se bo izkazal. Meni osebno trenutno deluje dobro. Si nabira izkušnje in to je pomembno. 4) Maldini nikoli ni želel biti trener. Sam je tako večkrat zatrdil. Je pa rekel da bi rad delal v upravi Milana. Ampak on in Galliani se ne preneseta. Maldini velja za zelo poštenega in v redu človeka in nebi mogel dobro delati dokler je tam Galliani. Galliani ima svoje mučke (plače na črno, sodelovanje in klientelizem z raznimi manegerji ala Mino Raiola) in pošten človek kot je Maldini tega ne prenese.
Il Capitano3
04. 03. 2014 01.08
+4
5) Ancelotti je imel nekaj trenerskih izkušenj kot trener Juventusa. Arrigo Sacchi in Capello pa sta imela bistveno man izkušenj kot ljudje mislijo. Seveda sta jih imela več kot Seedorf ampak vseeno zelo malo v primerjavi z drugimi velikimi klubi ki menjajo trenerja. Sacchi je imel samo izkušnje kot trener Parme v Serie B ko je prevzel Milan. Kljub temu pa je Milan od Sacchija najboljši Milan kar smo ga videli. Potem je namesto njega prišel Capello, ki je imel do takrat samo izkušnje kot trener mladinske Milanove ekipe. Capello je sicer imel nekaj izkušenj tudi kot trener 1. Milanove ekipe, ampak to je bilo samo kakih 10 tekem. Pa samo tako kot zanimivost. Sacchi in Capello sta bili ideji Berlusconija. Nihče drugi v upravi Milana ni niti pomislil nanju. Tudi mediji in navijači so kritizirali te odločitve. Ampak Berlusconi je obakrat imel prav. Bomo videli kako bo z Seedorfom. Lp