Slovenija

SD še vedno na vrhu, med politiki vodi Borut Pahor

Ljubljana, 19. 01. 2014 18.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Če bi bile danes volitve, bi zmagala SD, čeprav ji je podpora od decembra padla. Na lestvici je zdrsnil tudi predsednik stranke Igor Lukšič. Po decembrskem padcu pa se je pobrala stranka upokojencev. Krepi pa se tudi Nova Slovenija.

Lukšiču je podpora padla.
Lukšiču je podpora padla. FOTO: Miro Majcen

Kaj je pokazala zadnja anketa Vox populi? Socialnim demokratom, vodilni politični stranki ta hip, je nekaj javnomnenjske podpore odneslo javno zapravljanje denarja za predmet Državljanska vzgoja, v katerega klopčič se je zapletel Igor Lukšič, nekdanji šolski minister, danes pa predsednik stranke SD. Lukšič, ki nikakor noče biti minister, je morda tudi zaradi anonimne kazenske ovadbe zdrsnil na lestvici priljubljenosti.

A, če bi bile danes volitve, bi SD še vedno zmagala. Je pa podpora stranki od decembra, ko bi dobila dobrih 14 odstotkov, padla na 12,5. Dve odstotni točki je od prejšnjega meseca izgubila tudi SDS. Zdaj bi dobila 9,8 odstotka. Tretja ostaja Pozitivna Slovenija, s 7 odstotki, četrti je DeSUS, ki se je po decembrskem padcu in novi ministrski zadolžitvi Karla Erjavca spet pobral in ima 5,7 odstotka. Sledijo spet nekoliko okrepljena Nova Slovenija, s 4, 2 odstotka podpore, nato Ljudska stranka, ki ima 3,2 odstotka in Državljanska lista - 1,6 odstotka ter Solidarnost, ki jo podpira odstotek vprašanih.

Podpora vladi je po januarski raziskavi slabi dve odstotni točki nižja kot decembra lani. Kot uspešno jo ocenjuje 27,9 odstotka vprašanih. Tistih, ki menijo, da vlada ne dela dobro, je 67,1 odstotka.

Še pregled lestvice politikov:

Vodi predsednik države Borut Pahor, sledijo Dejan Židan, Janez Potočnik, Alenka Bratušek in Karl Erjavec. Sledita dva evropska poslanca Jelko Kacin in Lojze Peterle, osmi je Gregor Virant, deveta Ljudmila Novak in deseti Igor Lukšič.

Igor Šoltes
Igor Šoltes FOTO: POP TV

Bo Šoltes ministrski kandidat?

Že jutri pa bo vladna koalicija soočila poglede o tem, kdo je zanje primeren ministrski kandidat. Bodo Lukšičev ne Igorju Šoltesu in Erjavčeva opozorila, da ob vodenju zdravstvenega resorja ni časa še za ustanavljanje stranke, pretehtala? A dejstvo je, da tudi Šoltes ni brez prtljage, pravzaprav velja za "večni" adut politične levice. Že kot šef računskega sodišča je večkrat zamajal tudi politično stabilnost. Erjavec je moral celo zapustiti položaj okoljskega ministra, rušil pa je tudi SD-jevega ministra, Franca Križaniča.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (790)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

arthur1982
21. 01. 2014 00.26
Ne vem kje delajo te ankete, mislim da ima ta stranka poleg bivšega Pahorja še enega pajaca na vrhu (ta je pa še brez hrbtenice), ki je oproda novodobnim kapitalistom in skozi retoriko in besedo socialna zavaja državljane in igra na njihovo socialno noto. V Sloveniji nimamo stranke, ki bi imela socialno stanje državljanov na 1. mestu, temveč imamo izključno stranke, ki so v službi kapitala (vsaj tiste, ki so v parlamentu).
repca1
20. 01. 2014 18.30
+3
Lukšič politikant ki ga Slovenija ne zanima
ROMELS
20. 01. 2014 12.31
-3
Janez, janez vseh slovencev, je poštenjak.
iGURT
20. 01. 2014 13.10
-1
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
20. 01. 2014 13.26
-1
ROMELS
20. 01. 2014 13.48
+0
iGURT
20. 01. 2014 12.19
+5
Twiteraša ni na lestvici ?
Pace-k Jon k.a.k.a. STONES
20. 01. 2014 12.23
+3
.....spomladi, ko ne bo snega si bo dal nadeti verige...
deathbite
20. 01. 2014 12.10
+1
Kakšna je napoved za Dob?!
ROMELS
20. 01. 2014 12.20
+1
kameltrajbar
20. 01. 2014 11.07
+4
..še eno dwa mesca...in bo NSI prehitela SDS.....:)...to bo štala na desnici.....:)))
BULDOH
20. 01. 2014 11.32
+3
Na levici je štala že od nekdaj, če slediš....
deathbite
20. 01. 2014 12.09
+4
BULDOH
20. 01. 2014 12.23
+4
wolfterier
20. 01. 2014 22.32
+1
Tonin je pridobil nekaj glasov Kućanistov,ne bo dolgo trajalo...
King_of_Gonzo
20. 01. 2014 10.40
-2
pa na zadnjih protivladnih protestih smo spet vidl praprot z zastavo in rdečo zvezdo na vrh kola :D prosim,da ne provocirajte ljudi z temi jugo parolami,ker je skrajno neokusno in neprimerno.........
Terezinka
20. 01. 2014 10.50
+5
S tisto zastavo zmeraj isti maha. Naši mediji pa med več 100 zastavami zmeraj dobijo tega reveža
SDS_je_poden
20. 01. 2014 10.56
+4
Ampak res, tega starejšega gospoda vedno vidim na vsakem protestu in vedno ima to zastavo. Ta zastava mislim da ni odraz miselnosti vseh ljudi tam, gospod ima pač pravico protestirat, kot vsi drugi, pa če ima tisto zastavo gor ali pa če gor obesi kakšne spodnje hlače. Res ne vem, zakaj se toliko zapičijo desničarji v to zastavo.
SDS_je_poden
20. 01. 2014 11.07
+2
@King_of_Gonzo: Tebe bo še razgnal, toliko enega gneva je v tebi. Pa pusti že JU na miru, ker nima nič s to zastavo. Tvoj bes naj leti na DU (Državno upravo), tam so ljudje ki so zlizani s korupcijo, v JU (Javni upravi) delajo šolniki, zdravniki, policajo, vojska.. oni nimajo s tem nič. Če ti našo, Slovensko zgodovino, doživljaš kot sramoto, je to pač tvoja stvar, dejstvo pa je da smo nekoč bili del Jugoslavije in da smo imeli tako zastavo, kot jo nosi ta gospod na proteste.
X51Y
20. 01. 2014 11.49
+2
Ta zastava res ne sodi na tovrstne proteste; "KING" pa naj to ne rešuje tu, ampak naj se z gospodom pogovori in tako vpliva nanj. Se pa strinjam S Terezinko, da so mediji napihovalci !
King_of_Gonzo
20. 01. 2014 10.31
+1
že sedaj takšni rezultati...kakor kol na konc se bo izbiralo med levimi ali desnimi kot vedno...tak,da bol,k bo ta vlada grešila bol se bo poveču procent popularnosti desnim.......
Terezinka
20. 01. 2014 10.55
+3
Vsaka vlada, ki mora šparati pri ljudeh, pri sociali za ljudui ne dela zadovoljivo. V tem momentu ne bi bila dobra niti vlada desnice. Nesporno pa je dejstvo, da ta vlada dela z manjšim zastrahovanjem kot vlada JJ
RožLee1ban
20. 01. 2014 10.09
-4
Tele bomo tut še naučili leteti.....
SDS_je_poden
20. 01. 2014 10.26
+2
Kaj je Rožle? Kmal boste strmoglavili z Janezom vred...
kvajezdejpolživijo
20. 01. 2014 09.53
-3
Ah,ankete.... Preberite si Večerovo 26.12,ki jo je izvedla RM... Kaj pa se je od takrat toliko spremenilo,da je SD spet vodilna stranka? Nič,le nekdo drug je delal anketo... In tako vas bodo nate..g..ovali še naprej.. Dokler se bodo izdelovalci anket po ljubljanskih slaščičarnah sestajali s Kučanom,so rezultati vnaprej znani,kajti je velika razlika ali meriš javno mnenje ali pa ga želiš ustvarjati... Majčkeno razmislite: Slovenija je polarizirana že 20 let in tako bo tudi ostalo...50-50... Desni volilec ne bo nikoli volil levice in obratno.. Gre le za izbiro na svojem polu.. Če je desni volilec nezadovoljen z levo Vlado,bo na volitvah izbiral med SDS,SLS in Nsi... Kdo predstavlja alternativo levici..? NSi..? Ne se hecat.. SLS? Brez veze.. Pridodajmo še nizko volilno udeležbo in dobimo visok odstotek SDS... Tko simpl je to. Za razliko na levici,kjer je izbira precej bolj pestra in se bodo glasovi levih volilcev(brez enega samega desničarjev..!!) lepo porazdelili po 8-10%,kar bo pomenilo relativno zmago SDS.. In ker SDS v tem trenutku ni v interesu prevzeti Vlade,se bodo okrog korita spet nagnetli levičarji in poravbali tisto kar bo še ostalo.. Temu jaz rečem naravni proces odmiranja slovenske tranzicijske levice.. Nato pridejo lepši časi za Slovenijo.. Vzpostavitev stranke prave levice in prave desnice.. Ja,res,tko simpl je to.
Terezinka
20. 01. 2014 10.03
+9
Ne drži vse kar si napisal. Trenutno sem levi volilec, sem pa volila desnico dokler sem mislila, do bodo zares drugačni. Sedaj se popolnoma prepričana, da so isti ali še slabši. Razliko med desnimi in levimi je v tem, da lev dopušča kritiko tudi med svojimi. Zame so dela ZJ neprimerna, za desnico pa se dela JJ ne smejo niti preverjati
kvajezdejpolživijo
20. 01. 2014 10.24
-3
Terezika,čustva so te odnesla na levo stran... In to je to kar počnejo režimski mediji... Futranje raje z negativnimi vsebinami,z aferami in domnevnimi nepravilnostmi... Ne oziraš se na program,na ukrepe,ki so potrebni za izhod iz krize... Si očitno volilka,ki ne razume kaj pomeni,če Janšo kritizira Delo,RTV,POP,KanalA,Dnevnik,Večer,Mladina,Slov.novice... Vsi ti mediji so v LASTI ljudi,ki so do lastništva prišli v času tranzicije in se pišejo LEVIČAR. V politiki je boj za prevlado v medijih ključen. In ta boj je Janez Janša izgubil. Na žalost je zaradi propagande proti njemu izgubil tudi tebe kot volilko desnice.. Vrni se čimprej!
Terezinka
20. 01. 2014 10.41
+8
Ne dragi, jaz sem bila za spremembe, za drugačno Slovenijo, proti privilegijem, ki so jih imeli komunisti. Potem so prišle sopremembe in bivši komunisti so se porazdelili med vse stranke. Moti me ne tisti, ki je predstavnik bivših komunistov in njihov otrok ali vnuk. Moti pa me nekdo, ki se le pretvarja, da je sedaj drugačen. Moti me tudi ustvarjanje nekega sovraštva zaradi preteklosti in na teh osnovah zbiranje volilnih točk. Poleg tega je zame in moje gledanje preteklosti bilo preveč privilegijev nekdanjim partizanskim funkcionarjem in danes funkcionarjem naše zadnje borbe za osvoboditev. Dejstvo je namreč, da NIHČE nima pravice in zaslug tako velikih, da sme državo pod krinko zaslug izkoriščat v svojo korist. Proti temu načinu sem bila nekoč in sem danes
odpisan2x
20. 01. 2014 11.26
+2
kvajezdejpolživijo
20. 01. 2014 11.58
-1
Očitno izza štedilnika ne vidiš povsem dobro... spet si pisala o čustvih in ideologiji... Nič o programu strank in realizaciji le teh... Le rezultati štejejo. No,morali bi šteti... Če strnem tvoje pisanje in tvoje razumevanje politike ugotavljam,da si se kar prav odločila,da si volila tranzicijsko levico.... Tam ni sovraštva do nikogar,a ne? Tam ni ideologije in branjenja privilegijev,ki bi jim jih morali pobrati že ob osamosvojitvi....?! Zasluge za osamosvojitev? Kdo od tranzicijske levice pa sploh še govori o osamosvojitvi? Obujajo stare čase in zvezdo na zastavi.. Spomni se Stožic in 3 ure neposrednega prenosa ob lanskem 27.aprilu.Groza! Torej,oni obujajo nostalgijo za starimi časi in počasi se bo treba odločiti: Ali slovenska zastava ali rdeča zvezda? Ali slovenska himna ali "banderarosa"? Ali Slovenci ali več tisoč ostalih? In še nekaj... Ne gre za zasluge ob osamosvojitvi ampak za to,ali nam osamosvojitev kaj pomeni ali ne? Ko sem gledala proslavo v Stožicah, je ob besedilu, "....na slovenskem smo mi gospodar..!" prvi vstal Zoran Jankovič! A ni to dovolj povedno?
Felix Felixsao
20. 01. 2014 09.49
+9
SDS je zmagal 3x volitve do sedaj! Prvič, zadnjič in nikoli več!! buahahaahah
Pace-k Jon k.a.k.a. STONES
20. 01. 2014 10.13
+3
korintos1
20. 01. 2014 09.29
+4
Sedaj pa malo delat ker volitev še nekaj časa ne bo!
Terezinka
20. 01. 2014 09.37
+4
In velika verjetnost, da ne bodo prinesle novih obrazov, ker vsem kričačem v parlamentu, ki bi morali sprejeti spremembe te ne odgovarjajo.
SDS_je_poden
20. 01. 2014 09.40
+4
Volitve so brez veze, če ne bodo prinesle novih obrazov, neoporečnih ljudi, ki so tudi moralno trdni, da se začne čistit ta nesnaga od korupcije na vseh nivojih, od vrha navzdol...
Terezinka
20. 01. 2014 09.51
+1
Toda potem bi morali jasno povedati, da korupcija ni dovoljena NIKOMUR. Ni bistveno čigav je, bistveno, da deluje tako, da korupcije ne dopušča. Velikokrat niti ni bistveno, da nekomu dokažeš okoriščanje s korupcijo. Podpiranje ali celo predlaganje zakonov in postopanje tako, da korupcijo omogočajo je že dovolj, da iz politike gredo. Ni bistven lobist, on je prijavljen, da bo lobiral, bistven je politik, ki lobiranje, ki ni pošteno omogoči. Vsi lobisti podpirajo tiste, ki jih plačujejo, politiki pa imajo svoje službe, ki morajo ugotoviti kako postopati, da bo pošteno
Terezinka
20. 01. 2014 09.58
+1
Za brco iz politike bi moralo biti dovolj, da nekdo dopušča korupcijo. Primer, da je politik pošten in primeren do pravnomočne obsodbe je neprimeren. Dokazovanje politiku na oblasti je za policijo, sodišče in tožilstvo skoraj nemopgoče. Namesto politiku se obravnava sodnika, ker ima politik bistveno več mesta v vseh medijih. To se jasno vidi v primerih JJ in ZJ ko je na tapetu bolj sodišče kot korupcija
SDS_je_poden
20. 01. 2014 10.27
+2
Terezinka, se strinjam v vsem kar si napisala.
vsismosužnji
20. 01. 2014 09.20
+4
majeristi še kar sanjajo veličasten povratek firerja.
korintos1
20. 01. 2014 09.20
-3
Je pa čudna ta politika, SDS vsaki dan boljša, podpora pa vsaki dan manjša!
SDS_je_poden
20. 01. 2014 09.12
+7
Hahaha.. a SDS pa še velih 10% nima več? BAHAHAHA... kje je sedaj Jež, pa Voyc, pa Duhec pa kaj jest vem kdo še in ta njihova slavna večina Slovencev...... Sej mislim da sem razumel, da je večina od teh 9,8% za Janeza. Kakorkoli, sam ne podpiram nobene od teh strank, ker so vsi isti in je vse za ven zmetat!
El Koronito
20. 01. 2014 09.13
+3
SDS_je_poden
20. 01. 2014 09.17
+5
Lej Niet, tako ali tako bo hudič sam prišel, pa če jih kličem ali ne. Trenutno mislim da so nekje na pranju, potem bodo pa vdarili sem gor. Treba meglit in diskreditirat, sej taktiko že poznamo.
El Koronito
20. 01. 2014 09.12
+5
... ene 100.000 bi nas moralo zahtevat predčasne volitve...
korintos1
20. 01. 2014 09.18
+4
Tega še Ukrajina vkup ne spravi! Če bi šli brezposelni na ulice bi bilo to rešeno, samo ne boš jih spravil sedaj na hladno!
SDS_je_poden
20. 01. 2014 09.37
+1
Niet: Koga pa volit na teh volitvah? Za koga mi lahko kdo jamči, da ni oporečen? Da se ne bo zlizal z lobiji? Da bo naredil red od vrha navzdol?
El Koronito
20. 01. 2014 09.53
+2
Za pravično@ dobro vprašanje ... še vedno upam, da se pojavi stranka, ki bo radikalno obračunala s tistimi, ki so nas uničili in še danes fino veseljačijo in kradejo naprej.
unatm
20. 01. 2014 09.10
+3
se bom kar ponovila, ker je treba gledati tudi drugače na te številke: "Vse omenjene stranke SKUPAJ bi dobile 42 % glasov. 58 % volilcev pa bi gladko nagnali vseskupaj iz parlamenta z ex LDS stranko vred, ki še not ni prišla !!!! :D ni še vse izgubljeno v tej ljubi Sloveniji :D"
korintos1
20. 01. 2014 09.12
+3
Na tistih 58% se pač ne bomo ozirali če nočejo iti volit!?!
Terezinka
20. 01. 2014 09.27
+4
Korintos, če gredo na volitve na žalost izbirajo med istimi ljudmi. Če se ne uvede nova zakonodaja za volitve bodo na vseh kandidatnih listah ista imena z ZJ in JJ na čelu ne glede na vse PKK in sodišča ter naše debate
Terezinka
20. 01. 2014 09.08
+5
To je lestvica politikov v Sloveniji. Na to lestvico pa nikakor ne morejo novi ljudje dokler se starih, ki so v vseh svinjarijah več kot 20 let ne umakne. Liste za volitve sestavljajo oni in na vrh vpišejo sebe. Ni šans, da bodo vpisali boljše, ker bi jim bili konkurenca. Zato rabimo moralo v politiko in prepoved kadrovanja na naslednjih volitvah vsem v postopkih in vsem kaznovanim
El Koronito
20. 01. 2014 09.08
+3
Živiš v svoji hiši, en dan pa pridejo neki ljudje in začnejo odnašat, sprva manjše neopazne predmete, nato pa mize, omare, snemajo vrata s tečajev ipd. Zdej bi radi že streho odnesl ... Zanimive so predvsem pasivne reakcije ljudi - mislim, a vam je res tok vseen ?
korintos1
20. 01. 2014 09.13
+2
Misliš, če je pod hipoteko ali kar tako? hahahah
El Koronito
20. 01. 2014 09.17
+2
korintos1
20. 01. 2014 09.19
+2
El Koronito
20. 01. 2014 09.52
+1
Sej nosijo ... tud na naše bodo prišli, brez skrbi.
korintos1
20. 01. 2014 09.07
+1
V Jugi mi ni nič manjkalo pri enostrankarskem sistemu, sedaj pa, ko nas hočejo ta isti, samo z bogom spravljeni ih spreobrnjeni voditi, sedaj se pa naj bojim in jim ne zaupam? Pa en lep dan .
Terezinka
20. 01. 2014 09.10
+4
Korintos, saj ni kriv ne bog ne resnična vera in njeni nauki. Ti ljudje niso nič spremenjeni. V vseh strankah so isti le plašč, ki jim je za sliko nauvzven obračajo
Terezinka
20. 01. 2014 09.14
+2
Poleg tega pa nam za opravičilo njihovih preoblek ustvarjajo neke nove poglede na zgodovino. In to zgodovino nas učijo zgodovinarji, ki so se zgodovino učili v zaporih. Učijo nas državnosti in domoljublja in istočasno ne spoštujejio države in njenih ustanov ampak se predajajo v obravnavo tujim državam
El Koronito
20. 01. 2014 09.18
+0
Socializem ... službe, stanovanja, kvalitetno javno zdravstvo in šolstvo, krediti za vse, delovne akcije, sožitje z vsemi jugoslovanskimi narodi, ugled v svetu in še bi lahko našteval... Kaj od tega imate danes ? Se sploh zavedate, da je bila večina ustvarjenega v tistem času ? Pojma nimate. Ljudje niso bili tako pohlepni in nesrečni, kot danes. Naj se javi tisti, ki se mu je v tistem času slabo godilo ?
korintos1
20. 01. 2014 09.28
-1
Niet, tiste čase preklinjajo samo tisti kateri so največ v samostojni Sloveniji pokradli!
Terezinka
20. 01. 2014 09.40
+2
Tisti časi so pase. Zavedati se moramo, da imamo svoje današnje čase. Te moramo urediti. V tistih časih je bilo drugače. Veliko stvari je bilo bolje urejenih, nekatere pa tudi slabše. Živeti ne moremo od spominov in niti od sovraštva.
Terezinka
20. 01. 2014 09.42
+2
Zgodovina nam mora biti spomin in opomin. Ni pa prav, da nam sedaj neki kvazi zgodovinarji mažejo po naših slikah pretekloasti. Zgodovino naj zapišejo resnični zgodovinarji ne pa taki, ki so se zgodovino učili v zaporih
X51Y
20. 01. 2014 11.36
Terezinka taisti omenjeni nam želijo pisati še marsikaj drugega, kot samo zgodovino !