Tujina

Preiskovalci mrzlično iščejo Maddie, Britanci besni: Nehajte že enkrat

London, 22. 06. 2013 17.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Odkar so britanske oblasti ponovno odprle preiskavo izginotja Maddie McCann, imajo preiskovalci polne roke dela, večinoma s preiskovanjem starih sledi. Britanski davkoplačevalci pa se vse bolj pritožujejo, da je čas, da se oblasti posvetijo aktualnim primerom.

Madeleine McCann
Madeleine McCann FOTO: Reuters

Šest let je že, odkar je takrat štiriletna Maddie McCann neznano kam izginila iz portugalskega letovišča Praia da Luz, kjer je bila z družino na počitnicah.

Življenje se je za starše sprevrglo v nočno moro, ves čas pa so opozarjali, da se portugalske oblasti s primerom ukvarjajo z levo roko. Portugalci so brez odgovorov o tem, kaj se je z deklico zgodilo, primer nato končali.

Oče in mama sta pozneje dosegla, da so preiskavo začeli v njihovi domovini. Britanska policija se je zakopala v poročila o primeru, vmes so postregli s kritiko do dela portugalskih kolegov in nekaj novimi in starimi osumljenci.

Koga natančno odgovornosti za izginotje deklice sumijo zdaj in kako blizu so končnemu odgovoru o njeni usodi, ni jasno, so pa britanski mediji izbrskali, da je na Portugalsko na hitro odpotovala londonska tožilka Allison Saunders, skupaj z namestnico Jenny Hopkins, z njima pa so šli še detektivi Scotland Yarda. Uradno, ker imajo nove osumljence in nove forenzične sledi, vredne preiskave.

Neuradno naj bi bili ti osumljenci kar britanski državljani, že predhodno kaznovani zaradi nadlegovanja otrok, ki so bili v času dekličinega izginotja v neposredni bližini počitniškega naselja, odkoder je izginila.

Oče in mama se medtem upanju, da bosta nekoč le dobila odgovore, nista odpovedala, še vedno tudi upata, da se bo hčerka nekoč vrnila živa. "Primer Gine DeJesus, Amande Berry in Michelle Knight je to upanje le še okrepil," sta dejala, potem ko so v ameriškem Ohiu mlade ženske, ki so izginile kot najstnice, našli čez celo desetletje.

Tisti, ki niso pripravljeni še naslednje desetletje plačevati mednarodne preiskave, pa so britanski davkoplačevalci. Nekoč sočutni komentarji ob poročanjih o nesrečni deklici so se sprevrgli v kritike o tem, da preiskovalci zapravljajo čas in denar, namesto da bi zatirali aktualni kriminal.

Nekateri so tudi prepričani, da je primer za preiskovalce le izgovor za počitnice, saj sledijo sledem, ki prihajajo iz vsega sveta. Kritiki so prepričani, da imajo rok trajanja tudi zločini, kot je ugrabitev ali umor otroka.

Poleg tega menijo, da se Maddie posveča veliko preveč pozornosti, navsezadnje ni edini pogrešan otrok na svetu, zato oblasti pozivajo, naj nehajo pogrevati šest let star primer.

Za velik del medijske pozornosti, ki ga je deležen primer, sta z nenehnim opominjanjem javnosti poskrbela dekličina oče in mama.

Za njiju primer seveda nima roka trajanja, kot ga ne bi imel niti za tiste, ki zdaj nasprotujejo britanski preiskavi in medijskemu poročanju, če bi šlo za njihove otroke, pa kritikom žogico vračajo podporniki McCannovih.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

majorb
23. 06. 2013 11.35
+1
prepričan sem da jo bodo najdli, vendar šele ko bo stara 20 ali več let. Ugotovilo se bo da jo je imel skrito danes zelo vpliven človek, ki v očeh ljudi prikazuje borca proti kriminalu.
ad-hoc
23. 06. 2013 08.50
+1
to ni maslo 24 ur ....to nas šopajo tuji mediji, k majo po celm svetu ta maddie hit
ochi
23. 06. 2013 08.07
+3
tale primer je sumljiv. odvračanje pozornosti od tekočih poslov? kot recimo naše aretacije tajkunov?
Tone 12345
23. 06. 2013 04.19
-11
Me zanima kolk ta punčara pokasira za to iskanje!!
rew333
23. 06. 2013 07.11
+7
....če je v vsej tej kolobociji kdo res žrtev, je to otrok... in ti se med vsemi temi akterji, ki se grejo ta cirkus, spraviš ravno na najšibkejšega....BEDNO!
vzhod
23. 06. 2013 03.32
+13
nikoli nehat to naj bo zivljenski cilj
Tone 12345
23. 06. 2013 03.26
+1
Virtualna in izmišljena!!
rokvi123
22. 06. 2013 23.59
+18
Starša sta premožna, pa si lahko privoščita inšpektorje, medijsko pozornost itd. Za stotine izginulih otrok manj premožnih staršev pa gre primer hitro v arhiv.
kiboko
23. 06. 2013 00.24
+15
Starša sta denar zbirala z donacijami. Napadena sta bila, da sta sama ubila otroka in da je vse farsa, potem sta bila obtožena da gre denar za samopromocijo ipd. Ne glede na vse to, vztrajata ... kapa dol z upanjem, da bo uspelo.
M_teorija
22. 06. 2013 23.03
+10
Nikoli ni za take cukrčke škoda časa, ne za Maddy kot tudi ne za kakršne koli druge!?
jfast
22. 06. 2013 23.36
+1
Jah sam pa da pomisliš da se kak drugi primeri kr zaprejo (kjer ljudje pač niso tok priviligirani).. pa nasploh je dost stvari kjer bi se davki lahko dobpro porabli vrtci, štipendije, čiščenje oceana...
slovencl92
22. 06. 2013 22.12
+16
Slovenci besni : Nehajte že enkrat!
Bruhalnica24
22. 06. 2013 22.04
+8
To bo prekašala samo raziskava Alenčinega plagijata..
janijankov
22. 06. 2013 22.57
-3
sk1k
22. 06. 2013 21.30
+17
Noben starš si niti pomisliti ne upa, da bi mu nekdo ugrabil otroka ali pa ga celo ubil. Primer iz Celja, ko so (če se prav spomnim, 7.aprila 2000) ugrabili Jureta Plevnika Goloba in še dandanes po 13ih letih se ne ve, kdo je bil, niti kaj se je zgodilo. To mora biti za starše nekaj najbolj mučnega, kar si niti zamisliti nemoremo. Ta mami od Jureta še dandanes ne ve kaj se je zgodilo njenemu sinu, le zakaj? Ker niso pre_fu_kal unga Roka, če se prav spomnim. Isto je z Maddie. Res sem obsedena z raznoraznimi nerešenimi primeri, vendar tole, kar počne policija, je brezveze da sploh počnejo. Večinoma imajo vse pred nosom, samo nimajo pravice, da bi lahko ukrepali.
xelA
22. 06. 2013 21.58
+3
poglej si kak dokumentarec pa pričevanja ljudi oz policije na temo ugrabitve maddie. ni vse tako čisto.
sk1k
22. 06. 2013 22.23
+5
Res je. Pri Maddie ni čisto, je pa dokaj čisto pri velikih primerih.
kaj pa pol
22. 06. 2013 21.07
+11
da je nebodo na koncu našli v njihovi kleti zaprto pa en kup otrok zravn.
AlternativeFacts
22. 06. 2013 20.51
-17
Lahko pa so jo ugrabili severni korejci..tam pravite da jedo otroke...
MarijaMatija
23. 06. 2013 02.09
-6
ne, otroke jejo komunisti . vprašaj v italiji, kdo so komunisti.
adorn
22. 06. 2013 20.51
-4
naj že 1x nehajo s tem in oseba ki daje take objave naj tudi neha..
113113
22. 06. 2013 20.10
-8
Te starše mi dajte 1. dan na razgovor pa bom vedel kje je, živa ali mrtva. Drugače pa bedarija to vse skupaj.
SecretOne
22. 06. 2013 20.16
+27
ti boš vedel, koji si ti faktor da boš vedel. Sploh ne veš kaj pomeni otrok!! Ko boš enkrat starš upam da boš to začutil kaj pomeni biti starš! Šele takrat boš mogoče razumel oz. poskusil razumeti kakšen to mora biti občutek ko ti otroka ugrabijo! Noge se mi odrežejo in v želodcu me začne zvijati ko otroka za sekundo dve izgubim v kakšni trgovini, kaj šele da ga ugrabijo!!
AlternativeFacts
22. 06. 2013 20.53
-19
Die22sel@{ Pol praviš da so teb že otroka ugrabl?
janezpodre
22. 06. 2013 20.05
+5
Ko ni nič zanimivega, butasti, pokvarjeni rumeni mediji privlečete na dan LADY DI, MADDY, POKOL V ALPAH itd.. Ste pač bedni uslužbenci A-kapitala.Živet je treba, ampak bedni ste pa vseeno.
TheCefizel
22. 06. 2013 19.47
+33
TO JE BEDARIJA! A veste koliko ljudi po CELEM svetu izgine vsak dan, pa niso pozorni niti malo pozornosti? Klele se pa za eno punčaro že 6 let dajejo.. Sicer je prav, ampak če je ona vredna take pozornosti, potem jo je vreden enake vsak izginuli otrok na tem svetu!
kiboko
22. 06. 2013 19.33
+11
Umazano novinarsko pisanje. Ustvarja se navidezne škandale tudi tam kjer jih ni.
NotMe
22. 06. 2013 19.37
+14
Ne. Tole bi moral biti vzoren primer, kako lahko starši pritisnejo na medije in sforsirajo, da so njihovi izginuli otroci na naslovnicah še po 6-ih letih. Vsaj nekaj koristnega, od Kim, Merkelce in Balotelija pa res nimamo nič!
NotMe
22. 06. 2013 19.14
+22
Tak primer ne zastara. NIKOLI. Naj se kritiki raje vprašajo, kaj bi porekli, če bi bil ugrabljen še njihov otrok, čez leta pa bi se izkazalo, da je imel ugrabitelj na vesti tudi Maddie. Prijetje takih psihopatov obvaruje druge otroke.
andromedia
22. 06. 2013 19.22
+11
problem je, da to ni edini tak primer v VB. Kaj bi pa ti porekel, če bi ti preiskovalci v tem času lahko našli 3 ali 4 druge psihopate?
luckyss
22. 06. 2013 19.27
+39
Očitno ničesar ne razumeš.... Seveda vsi želimo, da se ta deklica najde. Vendar ni pošteno do vseh ostalih staršev izginulih otrok, ki si prav tako (ali bolj) želijo poiskati svoje otroke... Ovce pa seveda sklepate, da je Maddie edina, ki je izginila na tak način...
NotMe
22. 06. 2013 19.33
+9
Morda pa se ključ do ostalih ugrabiteljev skriva prav v tem primeru. Verjamem, da se policija ostalim primerom enako posveča, naloga staršev pa bi bila, da naredijo halo v javnosti - več oči več vidi (in ja, tudi če se dajo takole vlačit po vseh časopisih in biti že na meji vsiljivosti - bolje, da se objavljajo slike izginulih otrok, kot pa trebušastih politikov in vsega sitih muvistarov)
kiboko
22. 06. 2013 19.36
+10
Če policija spet odpre preiskavo, še ne pomeni da vse druge preiskave stojijo. Kakšna je to bedasta logika? Staršem je bila narejena krivica, preiskavo so zaprli, ne da bi sploh preiskovali, ker je portugalski policaj pisal knjigo. Potem so starše napadli, češ da so sami umorili deklico. Starši so zbrali denar in se sami lotili primera. Čas je, da država opravi svoje.
luckyss
22. 06. 2013 19.37
+0
Potem pa naj objavljajo slike VSEH izginulih otrok !!! Še vedno ne kapiraš, da se s to Maddie psihozo dela škodo problematiki pogrešanih otrok!
NotMe
22. 06. 2013 19.40
+7
luckyss - kdo dela psihozo, starši ali mediji? Misliš, da bi mediji pisali, če ne bi starši gnjavili? Menim, da bi VSI starši morali enako gnjaviti, ne pa da ljubosumno godrnjajo, da maddie je tam, njihov Jack pa ne. Naj naredijo zgodbo, kličejo Sun, Times, Guardian, pa bo tudi njihov na naslovnicah.
luckyss
22. 06. 2013 19.45
+6
Mar res verjameš, da stotine ostalih staršev ne delajo vsega, da bi našli svoje otroke...vključno s pritiskom na medije ?! Vendar mediji odločijo katera zgodba je zanimiva in primerna za napihovanje ter trženje !!!
NotMe
22. 06. 2013 19.49
+5
težko verjamem, da bi mediji hladnokrvno odrekli objave, sploh če je zraven zgodba o otroku, tudi pri nas se izginule osebe pojavijo v medijih. Gre za zelo osebno situacijo in kočljivo izpostavljanje zasebnosti, za katero marsikdo ni dovolj močan in se zanaša na konvencionalne poti iskanja pogrešanih.
luckyss
22. 06. 2013 19.56
+4
Po svetu dnevno izgine stotine otrok - koliko teh zgodb poznaš ?! (razen sage o Maddie)
NotMe
22. 06. 2013 20.00
+2
Spomnim se npr zgodbe onih dveh šmrkavcev, ki sta šla za par dni na dopust. In spomnim se zgodbe pobegle dijakinje s profesorjem. In spomnim se koroške deklice. Zakaj? Ker je bilo po vsej cajtungih :)
sk1k
22. 06. 2013 21.44
+2
Skis, to je slovenija. Valda dajo te 3 otroke ki se zgubijo na leto u časopis. Kaj pa VB ali katera druga večja država, kjer se izgubi 40 otrok na dan recimo. Noben nebo dal tega v cajtnge. Drugače pa ja, policija se mora ukvarjati z novimi primeri, prav tako kot z nerešenimi.
Bibosan
22. 06. 2013 22.38
+0
Skis ima prav. Pri drugih primerih ni bilo toliko šlamparije in starši od Madie imajo pravico do tega, da preiskovalci postopek izvedejo korektno
limonca4
22. 06. 2013 18.52
+54
Starša največ vesta, kaj je s tem otrokom! Noben normalen in skrben starš ne bi pustil otroka v tuji sobi.