Slovenija

Predlog o konoplji zbral več kot 10.000 podpisov

Ljubljana, 13. 12. 2013 15.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Trije predlogi zakonov, o konoplji, samozdravljenju in o osnovnem bivanju so vsak dobili po več kot 8000 podpisov, zato jih bo moral obravnavati državni zbor. Predlaga jih Slovenski konopljin socialni klub. Največ podpisov je zbral predlog o konoplji.

Konoplja
Konoplja FOTO: Reuters
Slovenski konopljin socialni klub je uspel do danes, ko se izteče rok, zbrati dovolj podpisov pod predloge treh zakonov: o samozdravljenju, o konoplji in o osnovnem bivanju, je povedal predsednik kluba Jaka Bitenc. Napovedal je, da bodo zakonske predloge skupaj s podpisi vložili v državni zbor predvidoma 23. decembra.

Bitenc je pojasnil, da so pod zakon o samozdravljenju zbrali okoli 8800 podpisov, pod zakon o konoplji več kot 10.000, podpise pod zakon o osnovnem bivanju pa je prispevalo dobrih 8000 volivcev.

Predsednik državnega zbora Janko Veber je rok za zbiranje podpisov določil sredi oktobra, iztekel pa se bo danes. Za vložitev zakonskega predloga v zakonodajni postopek zadostuje 5000 podpisov.

Predlog zakona o samozdravljenju sicer predvideva, da bi se lahko vsak sam odločal, s katerimi zdravili in zdravilnimi rastlinami se bo zdravil, v ta namen pa bi imel pravico gojiti katero koli rastlino, če je ne bi prodajal.

Zakon o konoplji, ki ga predlaga Slovenski konopljin socialni klub, bi dovolil uporabo konoplje v industrijske in zdravstvene namene. Dovoljeno bi bilo tudi gojenje konoplje v omejenih količinah za lastne potrebe.

Vršički marihuane
Vršički marihuane FOTO: Reuters

Predlog zakona o osnovnem bivanju pa določa, da bi lahko osebe, ki javnemu podjetju za uporabo javnih storitev dolgujejo denar, dolgove odplačale s prostovoljnim delom v javnem podjetju. Prav tako bi lahko po tem zakonskem predlogu vsak v brezplačen najem za pridelavo hrane dobil javno zemljišče.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (790)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Legalize
06. 01. 2014 13.48
+1
Legalizacija pomeni: Zmanjšanje kriminala zmanjšanje uporabe in uporabnikov na dolgi rok Kontrola nad kvaliteto Polnjenje davčne blagajne Sam kadim že dobro desetletje in vodim 2 podjetji ter socijaliziram normalno kot vsi....ogromno ljudi je na antidepresivih v teh časih...jaz jih ne rabim ker skadim en špinel in sem dobre volje... Zakaj ste proti legalizaciji če se vas to ne tiče? Če sam ne kadiš trave ne razumem zakaj nasprotuješ legalizaciji? Vsi ki ste apriorij proti vam svetujem da si malo preberete alternativne novice in morda ostanete presenečeni ob ugotovitvi da je gonja proti tej rastlini izključno zaradi strahu velikih korporacij pred neskončnimi možnostmi uporabe te rastline! Ko bo legalizirana se bo odprla pandorina skrinjica in bojo ljudje spregledali da so bili zavajani dolga leta...Uporaba ,od boga poslane rastline(kakor ji pravijo staroselci) je neskončna! Papir,plastika,hrana,medicina,................ Ameriška deklaracija o neodvisnosti je napisana na konopljin papir ker je 10x trpežnejši od normalnega....rabimo samo 10 kemikalij ,ne pa 3000 kolikor ji rabimo za narest navaden papir....in najpomembnejše je da 1ha konopljinega nasada ,ki se obnavlja vsako leto nadomesti nekaj hektarjev gozda ki rabi desetletja za obnovo! No to je ssamo ena prednost.....
Kresho91
16. 12. 2013 17.26
+6
Mlade bolj pritegne prepoved do nečesa, kot pa dejansko droga sama. Če je legalno ni tako zanimivo. Isto pravijo ljudje, ki seksajo v javnosti, kjer so lahko kaznovani. Baje, da je boljši seks zaradi adrenalina. Sam osebno ne morem nič povedat, ker sem probal pri 13ih zaradi starejše družbe, in sem opazil, da mi to ni v redu. Če pa nekateri hočejo kadit pa bodo kadili dovoljeno ali ne. Samo jaz pravim, če je lahko alkohol, cigareti, mutirana hrana, mešano meso v 100% izvornem mesu, legalno na prodaj zakaj še ne to? Bo od začetka naval naroda, se bo s tem zaslužilo potem pa bo upadlo, ker ne bo več interesantno za večino.
iGURT
15. 12. 2013 11.32
+7
Zanimivi so rezultati dekriminizacije na Portugalskem pred 11 leti, pozitivni učinki.
mulac77
15. 12. 2013 11.20
+10
Da povem svojo izkušnjo s marihuano. Kadil sem dve leti vsak dan in v teh dveh letih nisem niti enkrat imel angine ali kakršnekoli zdravstvene težave. Kaditi sem prenehal iz danes na jutri, brez kakršnihkoli težav. Sedaj, ko ne kadim več, vsako leto natančno kot ura pozimi dobim angino...
pohec =)
16. 12. 2013 00.03
+4
se strinjam s tabo. Jst sem 1 let redno vsak dan ogromne količine kadil pa nisem bil nč bolan pol sm pa za 5 mescov nehu enako iz dons na jutr in sm zbolu direkt vročina,smrkanje ,angina cel sranje zdej sem pa spet začel ampak občasno in nisem zbolu nč ...evo smo decembra v mesecu teh prehladov,angin pa to pa sem zdrav k riba . Sej je znano konoplja izboljša imunski sistem.
kosobrin?ek
15. 12. 2013 11.19
+5
kar od nas gre se k nam vrne....eni komentatorji majo pa res sprane mozgane.....Tacn pa to...
specialec28
14. 12. 2013 21.09
-2
Nisem več proti legalizaciji , sem si premislil oz sem vas dva dni nategoval in dobesedno , je.bal v glavo , da vidim iz kakega testa ste . opažam da se nekateri zelo razburjate , ker vam nekdo ki ga sploh ne poznate prizadane misli . bogi revčki , lepo se imejte in lahko noč !
pohec =)
14. 12. 2013 21.47
+8
če pa take govoriš v zdravstvene namene in rekreativne namene to je razlika in ti si proti v zdravstvene namene in industrijske tko si reku lej in sm se razburil. briga mene za rekreativne namene ...
specialec28
14. 12. 2013 21.58
-6
pohec =)
15. 12. 2013 00.53
+0
pohec =)
14. 12. 2013 20.52
+10
LJUDJE PUSTITE ALKOHOL BODITE V REALNOSTI. LJUDJE PUSTITE OD BIG PHARME ZDRAVILA NA RECEPT BODITE V REALNOSTI . IN ŠE OPOZORILO ,ČE ŽELITE ŽIVETI IN NOČTE PRISTAT V TEŽAVAH OZ V ŽIVLJENSKI NEVARNOSTI SE IZOGIBAJTE ALKOHOLA IN BIG PHARME NA 10KM !!
specialec28
14. 12. 2013 20.56
-4
pohec =)
14. 12. 2013 21.46
+2
specialec28
14. 12. 2013 20.43
-4
Veliko vas je takih ki si komentarje dobesedno jemljete k srcu in vas prizadanejo čeprav niso žaljivi . ljudje to so samo komentarji in si jih dobesedno tolmačite v sebi . to je samo komentiranje .
pohec =)
14. 12. 2013 20.54
+6
ŽAL nemorm te poslušat . UPAM DA NIMAŠ OTROK RES UPAM DA NIMAŠ OTROK,KER POTEM BOGI TVOJ OTROK ! ČE SI STAR 28 LET TE JE PA LAHKO SRAM JST SEM 8 LET MLAJŠI OD TEBE PA ŽIVIM V REALNOSTI SEM RAZGLDEN ,DELOVEN ,NORMALEN ČLOVEK TI SI PA ----------------------------------------------------------------------------***************************
specialec28
14. 12. 2013 21.03
-8
saj me ne poslušaš ampak bereš komentarje , ki nwm zakaj ker si tako mlad te prizadanejo
specialec28
14. 12. 2013 20.26
-15
ljudje pustite travo , pojdite v realoo !
specialec28
14. 12. 2013 20.23
-12
Proti legalizaciji !
crisisActors
14. 12. 2013 20.26
+9
specialec28
14. 12. 2013 20.35
-4
SBMC
14. 12. 2013 20.57
+5
specialec28
14. 12. 2013 21.04
-2
specialec28
14. 12. 2013 19.49
-7
Vas boli da zakon na žalost ne bo sprejet , ker če bi imeli marihuano praktično na pladnju in zastojn , zdaj pa zanjo zapravljate mesečne prihodke.
pohec =)
14. 12. 2013 20.07
+7
MENE BOLI KO TEBE GLEDAM KAJ PIŠEŠ VSAK DAN BOLI ME KAKO SI SEBIČEN,ŽLEHT,EGOISTIČEN,KER SE TI GRE SAM ZA TVOJO RIT,BOLNIKI ZA RAKOM,MULTIPLO SKLEROZO,DIABETES,PARKINSOVO PA UMERAJO !! Ne gre ze za rekreativno uživanje konoplje gre se za zdravstvene IN INDUSTRIJSKE NAMENE DA SE VSE PREDELUJE IZ KONOPLJE NE SAM OLJE IZ SEMEN !! DOST TE MAM DA TE NI SRAM DA TAKE PIŠEŠ !! Poznam osebno človeka se poznava,ki je imel raka še pred 1 mescom in se je pozdravil z tem oljem brez kakšne kemoterapije itd.. ne bodi žleht ,sebičen daj možnost drugim še kaj pa če ti zboliš čez pol leta al pa čez 5-10 let za rakom ? kaj boš pa pol ? nič ane boš bil prikloplen na kemoterapiji družina te bo pa gledala kako trpiš in umeraš ,. ja super ane . mislm dej mal zamisli se !! zdej pa dost !! že 3 dni non stop berm tvoje komentarje a ti sploh maš srce ?
Davor žalnik
14. 12. 2013 20.07
+3
ej kokr berem komentarje si ti tuki najbol proti... pojdi si enga przgat pa bos spremenill mislenje :)
specialec28
14. 12. 2013 20.19
-2
sami izgovori so vas - večina vas je tukaj uživalcev ki bi podprli zakon .
specialec28
14. 12. 2013 20.24
-4
sem za zdravljenje , ampak ne podpiram đankijev ki bi iz tega potegnili dobro
pohec =)
14. 12. 2013 20.30
+4
v Sloveniji je ogromno uživalcev konoplje ampak ne kroničnih uživalcev pač pa občasnih uživalcev kot jz naprimer. Kroničnih uživalcev je pa kakšnih 30.000 vse drugo 300.000 je pa občasnih uživalcev. Alkoholikov je pa pri nam 1.000.000 uživalcev in 500.000 občasnih uživalcev . Dost je no dej mer mamo z alkoholom non stop probleme še v moji familiji. še jst kot mulc sm ga non stop pil vsak petek,soboto non stop.
Paine
14. 12. 2013 20.31
+1
Pa če se jih tisoč zakaja zaradi zabave, pa samo enemu pomaga pri bolezni, je to vseeno vredno legalizacije. Zakaj se tako bojiš teh t.i. "đankijev"?
Paine
14. 12. 2013 20.32
+1
Zakaj nisi potem proti tudi alkoholnim đankijem?
specialec28
14. 12. 2013 20.36
-2
zakon ne bo sprejet pa naj bo še kako zdravilna rastlina .
pohec =)
14. 12. 2013 20.49
+4
če pa pač ne bo bomo pa vsi tisti ,ki imamo družino in želimo PRAVIČNO ZDRAVLJENJE ODŠLI V TUJINO ŽIVET A MISLŠ DA SMO TOK NEUMNI DA BOMO SVOJGA OTROKA GLEDAL NA KEMOTERAPIJI?? MISLM DA NE ..TI SI PA ŽE TAK. Ti Specialec28 morš res zbolet ti ne želim da zboliš sam morš zbolet in to za rakom da boš dojel kako pomebna je ta rastlina potem za tebe . KARMA PRJATU VSE SE VRAČA VSE SE PLAČA ;)
specialec28
14. 12. 2013 20.56
-2
pohec =)
14. 12. 2013 21.49
+2
ti si slab človek ,jst rešujem življenja kaj pa ti ??
specialec28
14. 12. 2013 21.54
-4
pohec =)
16. 12. 2013 00.07
+2
ne ti jim ne daješ prihodnosti pač pa jih pošiljaš na britof,.
super_man
14. 12. 2013 19.23
-9
Nvem no, pomojm trava udari na možgane, ker vsi k jih poznam in pušijo... so čudni.
specialec28
14. 12. 2013 19.34
-7
enako prijatelj se popolnoma strinjam , to je prava đungla postala .
Paine
14. 12. 2013 19.51
+2
To pa zato, ker nimajo v glavi pošlihtano in se preveč zakajajo.V bistvu je problem, da lahko do tega, da nekdo postane "spran"
pohec =)
14. 12. 2013 20.11
+3
js gledam vsak petek evo pa dons sem videl 12 letnika z flašo vina v rok pa z čikom a to je NORMALNO ?? NE NI POZANIMAJTA SE MAL KAJ JE ALKOHOL KAJ JE NIKOTIN IN KAJ JE KONOPLJA. ČE KUPUJEŠ OD DRUGIH DILERJEV IN DOBIŠ STRUPENO TRAVO ŠPRICANO,POGNOJENO Z VSEM SRANJEM TO NI MOJ PROBLEM PA POJDI NA NIZOZEMSKO ,URUGVAJ,ZDA PA BOŠ DOBU KAKOVOSTNO TRAVO AL PA V ŠVICO . RAJ VIDM MULCE UZUN Z ĐOINTOM KAKOR PA Z FLAŠO VINA IN CIGARETI SAM NA ŽALOST NI TKO ..VSE VEČ MLADIH JE NA ALKOHOLU IN ODVISNIH OD TOBAKA VSE VEČ TAKO DA ŠŠŠŠ!!!! MAGAR PREIZKUSI NA SVOJMU OTROKU DOVOLI MU PIT VSAK DAN ALKOHOL IN KADIT TOBAK POL BOŠ PA VIDU ČEZ 3-5 LET K GA BOŠ SAM ŠE V KOMUNI GLEDU KAKO SE BO TRESU !!
Paine
14. 12. 2013 20.14
+1
Trava udar na možgane samo mladim ljudem, ki se še razvijajo, ker v možgnih kanabinoidi iz đointa nadomestijo kanabinodie, ki bi se morali naravno razviti v možganih, zato ni priporočljivo redno uživanje oz. kajenje konoplje nekje do 24. leta. Kar pa še vseeno ni argument proti legalizaciji konoplje.
pohec =)
14. 12. 2013 20.34
+5
ja jst sem star 19 let pa od 17 leta občasno uživam konopljo pa nimam nobenih problemov res pa da ni vsak jz .vsak je drugačen tkoda tut jst ne priporočam nobenmu mladoletniku oz . vsaj do 18 leta da ne proba nič z povezavi konopljo. pri 18 letih bo itak vsak probal to ne more noben preprečt lahko edin preprečmo da se 11,12,13,14 letniki ne zakajajo po cele dneve. Te majo pa hude probleme ne naredijo šole,nimajo službe propalice so kaj češ sam so pa še dost normalni,da bi bli na alkoholu ja adijo pamet bi lahko pristal na psihiatriji,komuni za odvajanje ali pa še clo na pokapališču :(
specialec28
14. 12. 2013 19.21
-12
Smo proti legalizaciji !
dot.dot
14. 12. 2013 19.38
+8
Specialci? Zakaj? Ne bo več adrenalina ko nekomu vdreš v hišo? Ali za to, da bo mladina še naprej kadila, ker je pač ilegalno? Ali boš izgubil stranke, katere bodo same gojile? Ne privoščiš nekomu ki ima bolezen, kateri trava olajša bolečine in Bog ne daj mogoče ozdravi tole bolezen? Letos sem izgubil 2 znanca, ki sta izgubila boj za rakom. En ca 60 let, drug 50. Pa misliš, da jima ne bi bilo malo lažje prenašat slabost po kemoterapiji, ali mogoče povečan apetit vsaj malo odišavil hrano, na katero komajda pogledajo bolniki? Malo se zamisli kaj pišeš in govoriš naokoli. Ni samo zadevanje vprašanje legalizacije, ker edino to se ne bo spremenilo z le-to. Vse drugo bi se pa lahko.
specialec28
14. 12. 2013 19.45
-3
specialec28
14. 12. 2013 19.46
-6
tisti ki to podpisujejo so redni uživalci marihuane in iščejo izgovore za zdravstvene name da nebi rabili več kupovat
specialec28
14. 12. 2013 19.50
-3
dot.dot
14. 12. 2013 19.53
+5
Tvoji posti sporočajo laikom čisto drugo. Dejstvo je da THC škodi možganom, ampak možganom v razvoju. Se pravi ravno tem, ki je največ skadijo. Ampak jo kadijo zdaj in jo bodo kadili. če bo legalizirana. Pomojem bi procent kadilcev (najstnikov) padel z legalizacijo. Edina prava pot (po mojem) je legalizacija, nato pa v OŠ in Srednje šole poslat nekaj izobraženih ljudi, da predstavijo in pokažejo negativne učinke na mlade možgane. Ne jih pa strašit, ker niso neumni in vedo da ne bodo takoj znoreli, če potegnejo en dim, kot je bila ena antipropagandna reklama.
dot.dot
14. 12. 2013 19.57
+3
Specialec ne meči vse v isti koš. Ker tudi tebi (ki verjetno kdaj popiješ kakšno pivo) nihče ne reče da pretepaš ženo in voziš pijan, kot nekaj 1000 ali 10000 ljudi v Sloveniji. Pri nas je razmerje ca. 1:20. 20x več je pijancov (prekomerno pitje). In btw, alkohol ima enak učinek na možgane kot trava.
pohec =)
14. 12. 2013 20.15
+4
Hej jz sem občasni uživalec konoplje ne kadilec ,ker travo lahko an več načinov zaužiješ pa nisem pohec da sem cel dan zapušen,ker delam od pondelka do sobote ..po šihtu kdaj zaužijem konopljo z THC-jem v obliki hrane al pa olja kdaj tut v obliki kajenja ampak sem normalen človek in NE NISEM SE PDOPISAL ZATO DA BO ČIST LEGALNO AMPAK SEM SE PODPISAL ZA ZDRAVSTVENE IN INDUSTRIJSKE NAMENE !! PA DEJ DOJEMI ŽE .. NAJ TI JAKA POVE KOLK MLADIH SE JE PODPISALO ZELO MALO ,VEČ STAREJŠIH TISTIH V PENZIJAH SO PRISPEVALI PODPIS ZATO,KER VEJO KOK JE KONOPLJA DOBRA STVAR DRAGI MOJ.
specialec28
14. 12. 2013 20.38
-6
satan_SLO
14. 12. 2013 18.10
+11
negativni ucinki bodo ja!!!za farmacijo,za vse industrije(najbol naftno,gozdrasko,gradbeno in tisto ,se ukvarja z plastiko),tobacne in alkoholne lobije ,dilerje .....drugih pa na zalost ne vidim;)ce je negativni ucinek zmanjsanje kriminala to pa ne vem??!!!urugvaj pa je itak 200 let pred nami!
SBMC
14. 12. 2013 17.33
+7
Pozdravljeni podporniki Glede na to, da je zbranih več 10000 podpisov podpore s strani prebivalstva v RS k zakonom, bi se kot politik vprašal zakaj ne bi zakonom dal podporo, s tem bi namreč potencialnim volilcem pokazal, da jih podpiram. Kot volivec oziroma državljan, pa bom dal na volitvah podporo tisti stranki, ki bo v parlamentu te tri zakone podprla. Politiki, moj glas dobi tisti, ki spoštuje moj ali naš glas, ne pozabite za podpisanimi zakoni je več kot 10000 podpisov. Pa lahko noč Slovenija.
Johnny_boy
14. 12. 2013 16.47
+1
močno dvomim da se bo zgodilo. domneva da bo droga bolj dostopna je brezveze. vsak ki jo hoče jo lahko brez težave dobi. na vsaki šoli se prodaja, na vsaki sredni, na faksu, v lokalu, na cesti, vsak lahko dobi semena, itd. mularija zadevo še lažje kupi kot alkohol in cigarete ki jih v trgovini naj ne bi dajali če nisi 18. zdravilno ne vem kolk je, vrjetno močno odvisno od načina uživanja. definitivno pa vrjamem da vsaj proti stresu je bistveno bolj učinkovito kot če jemlješ tablete. če bi lahko odrasli gojili doma omejene količine bi bilo lahko čist ok. sej jih tudi zdej lahko praktično brez rizika gojiš za lastne potrebe. zaprejo itak samo tiste ki so kako drugače nevarni oz. nasilni oz. prodajajo še druge droge. če bi hotel vsazga hašišarja zapret bi rabil zapret 50% vseh srednješolcev in študentov. pejte kamorkol kjer je žur za konec tedna boste imel na vsakih 10 ljudi najmanj enga ki s travo. to je realno stanje. v prohibiciji tudi niso iztrebil alkohola, samo podražil so ga. kdor ga je hotel ga je lahko mirno pil. isto je tukaj. bolj je potrebno z glavo upoarbljat te substance in manj generalno metat vse v isti koš. tudi rdeče vino je zdravo v primreni količini, v preveliki pa zelo škodljivo. glavni problem je ker danes mularija ne bi nič delala vsi mislijo da jim kar nekaj pripada in da jim nikoli ne bo treba riti dvignit. najprej se treba česa lotit in kej nardit pol pa če vsak tolk za sprostit kakšnega skadiš tudi ni nič narobe. problem so ljudje ki kadijo to kar naprej. takih ljudi prav ne prenesem. stalno zadeti ko mambe pa stalno najbolj pametni. pa nima šole, nima službe, živi pri mamici, itd. marš delat najprej. osebno ničesar ne kadim in kadilcev v javnosti ne maram. če pa hoče kdo to doma kadit pa kar naj.
pohec =)
14. 12. 2013 20.23
+3
JA se delno strinjam s tabo jst tut sovražim take pohce ,ki nimajo šihta, in ne šole narjene in ne nič ,nimajo denarja živijo na račun svojih staršev stari so pa 30 let pa še vedno doma ko ene boge dušce jz take zelo sovražim pa take sploh k so stari 13,14 let pa se zakajajo po cele dneve so še celo v OŠ in ne naredijo niti 8 al pa 9 razreda ja bolano . To ni dobr. Ko si mladoleten nimaš kej z travo delat enako velja za alkohol sam alkohol je legalen ,starši odobravajo alkohol nimajo nič proti če pride sine dam 14,15 let pijan ko mamba. Enako jst pri 16 letih sem hodil vsak petek ven se ga napit ponavad z kakšno žgano pijačo al pa z vinom seveda sem še na debelo kadil cigarete pa starši niso imeli nič proti tut če sem zarad tega kakšen cvek dam prinesel. K o so me pa zalotil pri 17 letih pa pol z đointom doma v svoji sobi so bli pa čist jezni in šokirani,ker sta mislila da bom čez pol leta alpa čez 1 let na heroinu pol sta si pa resnico pogledala in zdravilne učinkei n vse da sta bila oprana z stranio propagande pol je blo pa že vredu. Star sem 19 let zdej in mam šiht,šolo narjeno res da ne faksa sam še vedno mam čas. Sem srečen, imam denar ,če hočm greš lahko tudi na svoje živet in nisem noben revček,ki jokca pri mamici.
specialec28
14. 12. 2013 20.38
-2
pohec =)
14. 12. 2013 21.52
+1
Lolik
14. 12. 2013 16.18
+2
eh nima veze kok bomo podpisov zbral k če bo tprav človk reku ne bo pač ne
Shisui
14. 12. 2013 15.08
+15
Sicer sem oddal podpis, nekega resnega upanja pa nimam, saj naša vlada (beri: mafija) predobro obvlada podzemlje, sploh v Lj, kjer imajo nekateri delaerji diplomatsko imuniteto...
crisisActors
14. 12. 2013 13.48
+14
Končno se nekaj premika, to je edina pot iz finančne in moralne krize, vendar zna trajati nekaj časa. Da vidimo, kaj bodo politiki rekli
WnW
14. 12. 2013 13.43
+22