POPKAST

'Za proruskega so me razglašali tisti, ki so sami sodelovali z Rusijo'

Ljubljana, 03. 12. 2023 07.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Alenka Arko
Komentarji
105

Tako je med drugim v Popkastu odgovarjal poslanec v Evropskem parlamentu, Klemen Grošelj, na očitke, da je oziroma je bil proruski. "Da, srečal sem se tudi z ruskim vojaškim atašejem, ampak v sklopu svojega raziskovalnega dela, ko sem se srečal tudi z atašeji drugih držav."

Ne pozabimo, je poudaril, da so še ne dolgo nazaj potekali resni pogovori o prodaji Petrola Lukoilu, različni dogovori, če bi se uresničili njihovi cilji, pa bi na koncu pomenili za Slovenijo popolno odvisnost od ruskega plina. Pojasnjuje tudi, zakaj ni glasoval o resoluciji, da je Rusija teroristična država. 

Klemen Grošelj, ki je bil izvoljen v Evropski parlament na listi stranke, ki je ni več, to je stranke Marjana Šarca, se bo zdaj potegoval za mesto na listi stranke Svoboda. Grošelj je tudi strokovnjak za vojaška in mednarodna vprašanja. Kako primeren je bil po njegovem odziv Evropske unije na spopad na Bližnjem vzhodu? V EU, ki bije že boj same s seboj v teh tednih, ko njeni predstavniki iščejo prave besede, imajo težave z dikcijo, kako nekaj povedati, da ne bo nihče užaljen. Rešitev Grošelj še vedno vidi v dveh državah, ob tem, da meni, da bi se morali z dela palestinskega ozemlja umakniti izraelski priseljenci. Poudarja, da je najbolj nevaren trenutek, ko bi lahko spopadi eskalirali tudi širše v regiji, že mimo.

Kako te razmere vplivajo na širjenje antisemitizma pa tudi antiislamizma? Kakšen bo razplet v Ukrajini? Grošelj predvideva neko obliko zamrznjenega konflikta. Je ob teh vojnah, spopadih zagovornik širjenja vojaške industrije?  

Je med poslanci, ki se posebej ukvarjajo z Zahodnim Balkanom. Pojasnjuje, zakaj je znanje jezika pri tem zelo dobrodošlo.

Kaj bodo Srbiji prinesle spet nove izredne volitve, ki bodo ta mesec? Prejšnje izredne so bile aprila 2022. Ima opozicija sploh kaj možnosti? Ali Srbija oziroma natančneje Vučić sploh želi vstopiti v EU? 

Grošelj se zavzema za večji nadzor nad porabo denarja na Balkanu in v sklopu tega za širitev pristojnosti Urada evropskega javnega tožilstva.  

Klemen Grošelj je tudi strokovnjak za vojaška in mednarodna vprašanja.
Klemen Grošelj je tudi strokovnjak za vojaška in mednarodna vprašanja. FOTO: Damjan Žibert

Poslanci so idioti

Kako ob tem kritično ocenjuje vlogo komisarja za širitev, Madžara Varhelya, ki je znan po izjavi, da so poslanci idioti?

In kaj meni o novo ustanovljenem Inštitutu Boruta Pahorja za pomoč državam Balkana?

Kako se odločajo poslanci, ko gre za okolje, na primer za omejitev rabe fitofarmacevtskih sredstev, pesticidov? Zaradi zavrnitve predloga uredbe o zmanjšanju uporabe pesticidov v EU do leta 2030 je prišlo do javnega obračunavanja med slovenskimi poslanci v EU. Na prvi pogled je paradoksno, ker so proti glasovali poslanci, ki se, vsaj zgleda tako, bolj zavzemajo za okolje. Zakaj?

Kako močan je vpliv lobistov? S kom se sestaja Grošelj? Poslanec ob tem opozarja tudi na vplive, ne samo na poslance v parlamentu, ampak predvsem na Evropsko komisijo in da bi to moralo postati bolj transparentno.

Kaj pričakuje v predvolilni kampanji, kakšne poudarke? Bo fokus na migrantih?

Kako nekoliko od daleč vidi dogajanje v domači politiki?

Nekatere stvari, odzivi pravi, ga kar presenečajo, posebej, ker jih lahko primerja s tujimi izkušnjami. Tako na primer ga je v zadnjem času presenetil zelo oster odziv zdravnikov ob predlogu zakona, da bi morali vsi pomagati in priskočiti na pomoč, ko gre za izredne razmere, kot je bila na primer epidemija covida.

Nekateri njegovi kolegi iz Nemčije, poslanci v Evropskem parlamentu, ki so po poklicu zdravniki, pravi, so bili ob epidemiji vpoklicani. In še med dopustom so se posebej usposabljali, da so lahko pomagali bolnikom s covidom ...

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (105)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tariq Zarrar
14. 12. 2023 14.14
+1
Vsaka medalja ima dve plati. DEJSTVA: -Leta 1990 James Baker rekel SSSR: Prosimo ne stojte na poti zdruzitvi Nemcije. Zakaj bi Rusi pustili svoj del vzhodne nemcije in Berlina kar takom, da se zdruzi. Baker- Obljubimo vam da ne bomo sirili vpliva zahoda preko EU v in obljubimo da ne bomo sli NITI INCHA PROTI VZHODU. Rusija pravi OK. - SSSR se leto kasneje razpade. -Amerika stratesko pozicionira svoje protiraketne scite in s tem obkljuje ruse, danes so raketni sistemi postavljeno od Baltika vse preko Bulgarije, Romunija, itd. do Turcije. Zamilsi si da Rusija postavi rakete na Kubo, Kanado, Mehiko in Kanado, bila bi ze 3.sv vojna - Rusija leta protestira, Amerika pravi kaj se oglasate niste vec super sila mi smo samo se supersila na svetu. SSSR vec ne obstaja, vi ste sedaj drugorazredna sila. Nuklearno orozje imate ampak ko vas obkolimo tudi ce izstrelite mi imamo prestrezne rakete. -EU se je razsirila in zajema celotno evropo takorekoc. Buffer Zone med rusijo in Ameriko oz EU vec ni, torej stojijo pred vrati takorekoc. -Ukrajino se sedaj zeli sprejeti pod EU in ko postavijo rakete so le te od Moskve ne cisto dalec. ZAKAJ AMERIKA PREKO EU RINE proti Rusom in jih obkoljuje? Zakaj ste izzivalo vojno? Vedeli ste, da ce boste rinili v Ruse, da mogoce pa le ne bojo klonili kot do sedaj in bojo to skusali prepreciti s silo. Koga briga Ukrajina, pred vsem tem sploh za nas ni niti obstajala niti nas je zanimala. Skoda v vsej zgodbi je nedolznih ki umirajo in zgubljajo vse, za geopoliticne in strateske igre debelih riti na vrhu
biggbrader
03. 12. 2023 17.23
+3
Kdor zagovarja okupatorje in teroriste v 21. stoletju, ne more biti politik in še manj državnik. Taki deviantneži so ostali in prosperirali samo v Slo. Kompleten Baltik in Vzhod, ki je bil pod rusko turturo se je losal sibirske politike. Samo naši udbopartijci so tja, v Moskvo, hodili po razna komunistična odlikovanja. In bojo ob prvi priliki spet leteli.
Tariq Zarrar
14. 12. 2023 14.15
Pojam nimas kaj govoris. Vsak danes misli da lahko komentira gestrateska vprasanja in dogodke...med malico v SPAR skladiscu XD
setisfekšn
03. 12. 2023 14.11
-6
Ko bido rusi z izčrpljujoco vojno operacijo počasi spravili ukro na kolena se bodo samo sprehodili skozi kijev in naprej!
biggbrader
03. 12. 2023 17.24
+3
Ja, in naprej, če bomo imeli take na vladi !
Na pol ovca
03. 12. 2023 12.08
-3
Pro ruski v sedanji shizofreni evropi bi morala biti pozitivna oznaka, ker pasti globje kot je sedaj zahod skoraj ni možno.
marre
03. 12. 2023 12.38
+2
Nasprotno.. Moralno in eticno ni mozno pasti globlje, kot podpirati Putlerjevo zlocinsko-osvajalsko vojno v Ukrajini, in se celo to poskusat zagovarjat in lagat, sirt Kremeljsko propagando..
anatomija
03. 12. 2023 11.54
+2
Putin je prepovedal geje v Rusiji . To je v Rusiji lahko samo on
anatomija
03. 12. 2023 11.56
+3
Ne mara konkurence Enako kot protikandidate na volitvah . Vse je dal zapreti
Na pol ovca
03. 12. 2023 12.07
+0
Anatomija SPET lažeš prepovedal je Soroš organizacijo lgbt saj veš tvoje
Banion
03. 12. 2023 12.13
+8
od gejev ni nobene koristi, nimajo otrok, se pravi bodočih davkoplačevalcev ali celo vojakov, so mrtva veja na deblu in zajedalci
setisfekšn
03. 12. 2023 14.14
+1
Sam da si ti koristen !to je bistvo a ne!kolk te majo rad!
marker1
03. 12. 2023 11.54
+1
Grošelj, Brglez, Joveva in Nemec delujejo v EP prorusko in protislovensko.
komarec
03. 12. 2023 12.04
+1
Med tem ko Zver, Tomc, Bogovič delujejo pa pokvarjeno. Ljudmila je edina poštena.
biggbrader
03. 12. 2023 12.11
+5
Bolfenk2
03. 12. 2023 11.23
+0
Rusi so povzročili manj gorja v svetu kot Američani. To je zgodovinsko dejstvo. Pa to ne pomeni, da podpiram rusko hegemonistično politiko proti nacističnemu režimu v Ukraini. Ampak manjše zlo je biti proruski kot proameriški politik. Seveda pa bi bilo bolje, da slovenski politiki postanejo proslovenski.
Posteni
03. 12. 2023 11.34
+1
marre
03. 12. 2023 11.48
+5
Kot prvo, Američani nekak vzdržujejo svetovni red in relativni mir po drugi svetovni vojni.. Kar se zla tiče, toliko zla kot so Rusi povzročil svojemu narodu, narodem vzhodne in srednje Evrope in v zadnjem času svojim sosedom, ni povzročil nobeden.. V Ameriški politiki gre za zamenjavo diktatorskih režimov, v Ruski pa za čisto okupacijo in nasilno asimilacijo. Aja pa stalno ponavljalnje te kremeljske propagande in laži i nekih nacistih in nacističnih režimih v Ukrajini je tud že mal izpeta.. Putler je dosmrtni predsednik, on je praktično uničil vse neodvisne medije in politično opozicijo, v Ukrajini si imel v zadnjih 8 letih 2x menjavo oblasti in trenutno je na oblasti izvoljen predsednik, židovskega porekla. Proruski pomeni biti kontra interesom EU, kontra svojim interesom, kar je samo po sebi skregano z vsako logiko in pametjo.. Pa ne, da ste jo pro-kremeljski troli kdaj imeli..
Moncsa
03. 12. 2023 13.31
+0
@marre kakšen svetovni red? Konstantno se vpletajo v politiko drugih držav, netijo konflikte tam, kjer teh ne bi bilo, če bi narod pustili pri miru. Lokalne elite delajo samo v interes samega sebe, niti ne v interes lastnih državljanov. Preberi še kaj drugega poleg podkupljenih medij prosim.
marre
03. 12. 2023 13.49
+0
Težko se je pogovarjat z takim človekom kot si ti.. Itak mediji vsi podkupljeni, svet v rokat nekih imaginarnih elit itd.. Malo si poglej na koliko let smo imeli pred 1945 v Evropi kakšno veliko osvajalsko vojno.. Pa ne samo v Evropi ampak na celem svetu.. Pa koliko po 1945... Tole kar počne Rus, ruši komplet mednarodni red vzpostavljen z porazom nacizma in čisto po domače, če si večja država, sploh nukleara sila, lahko delaš kar hočeš, napadaš šibkejše sosede in okupiraš teritorije..
Moncsa
03. 12. 2023 16.05
+0
Dejstvo, da mediji lažejo, lahko ugotoviš zelo enostavno. Si vzameš čas, da se osebno pogovoriš z ljudmi ki so v srcu dogodkov, in doživljajo zadeve na svoji koži. Zelo hitro ti bo marsikaj bolj jasno.
puspan
07. 05. 2024 19.15
DA STA DANES ŠVICA IN AVSTRIJA PRI NATU VLOŽILI POVPRAŠEVANJE ZA ČIMPREJŠNJE ČLANSTVO V TEJ OBRAMBNI ORGANIZACIJI, JE IZREDNO POMEMBNO. PRAV NOBENEGA DODATNEGA KOMENTARJA NI POTREBNO VEČ DODATI, KAJTI KJE SE NAHAJAMO POVE VSE, ČISTO VSE.
natmat
03. 12. 2023 11.20
+1
Težko je kaj spremeniti na bolje dokler vodi uničujoča EU ljudska stranka!!!
Kstane
03. 12. 2023 11.15
+1
Naj mu bo ,se pač zgodi...
2mt8
03. 12. 2023 10.55
+1
Tudi Danilo Turk in Milan Kučan sta rusofila. Pa Zoki, pa Kahel...polno jih je. Ampak Rusija je pokazala, da je močna samo na papirju.
bla bla bla3
03. 12. 2023 11.01
-4
marre
03. 12. 2023 11.10
+1
anatomija
03. 12. 2023 11.38
+4
Nepismen čoban je , pa je to edina stvar za katero so mu povedali kaj piše na plonk listu . Za ostale pa ne ve kaj je pomen . Čaka , da mu kdo prebere besedilo
Top Gun
03. 12. 2023 10.52
-3
Tip je tipičen Rusofil
Rezervni Kristus
03. 12. 2023 10.07
+9
Saj je že dolgo vsem jasno, da je najbolj izprijena in nemoralna ravno EU, takšno otročje kazanje s prstom na podlagi izmišljotin, ter hkratno naduto poudarjanje samega sebe je značilnost narcisoidnih in psihopatskih osebnosti. Čudi me, da tovrstno bolno retoriko Zahoda sploh še kdo podpira, verjetno tisti, kateri so sami enaki, no, saj bodo kmalu dobili hladen tuš. Pljuvanje po Rusih in Rusiji ni drugega kot prikrivanje lastnih grehov s pomočjo projekcije in je sestavni del nacifašistične agende EU. Ubožci so tisti, ki tega ne vidijo in so ujetniki propagandnih zamer. Recite kar hočete, toda Putinova retorika je normalna, ter diplomatska že od vsega začetka, EU retorika pa je retorika propadlih, s hormoni napumpanih opic. Takoj je jasno, komu je za zaupati in komu ne. EU je pogrnila na vseh frontah, na površini jo drži samo še s sovražtvom zastrupljena propaganda. Ki pa jo EU prikriva seveda tako, da kot sovražne označuje druge, ter da se kao bori proti tej sovražnosti. Hinavščina in licemerje na najvišjem nivoju.
Kollerik
03. 12. 2023 10.52
+4
Kristus, torej so ukrajinci napadli Rusijo in rušijo njihova mesta, pobijajo civiliste itd?
marre
03. 12. 2023 10.53
+4
Uff tolko neumnosti pa že dolgo nisem prebral v tako kratkem odstavku... EU je fašistična, medtem, ko je Rusija "normalna", sploh ni napadla druge države in izvedla nebroj vojnih zločinov.. Poleg tega je Putlerjeva Rusija "diplomatska? UFf eni res žvite v nekih svojih svetovih, vzporedni realnosti... Naravnost šolski primer kaj naredi propaganda, šibkemu umu, v tem primeru ruska... Če tako zaupaš in verjameš v Putlerja in je EU nacifašistična kot si napisal, res nvm kaj še delaš tukaj?.. Ker potem si tudi ti očitno nacifašist, po tvoji shizofreni logiki.. Bog se usmil pa prec..
Kollerik
03. 12. 2023 10.55
+6
Vsi imajo masla na glavi. Mislim pa, da vsaka normalno funkcionalna oseba ve, da je Rusija tista, ki je agresorski klavec v Ukrajini.
Rezervni Kristus
03. 12. 2023 11.27
-11
Pravilno da so Rusi napadli Ukrajino, že zdavnaj bi jo lahko, takšna greznica od države ne zasluži obstoja!
anatomija
03. 12. 2023 11.40
+7
Greznica je v Moskvi . Čimprej je potrebno ustaviti Putinov nacizem , da se ne bo zgodilo enako kot se je v Nemčiji , ki je zanetila svetovno vojno
marre
03. 12. 2023 13.51
+2
No kristus pa si pokazal kdo si v resnici.. Tako kot Putler, si tudi ti očitno mnenja, da si Ukrajinci ne obstajajo, jezik ne obstaja država ne obstaja.. Tisto pa kar obstaja je pa treba očitno iztrebit.. Smešno kako obtožuješ EU nekega nacizma, ko si sam očitno resnični fašist ala nacist.. Pa se tega kot kaže sploh ne zavedaš..
Kollerik
03. 12. 2023 16.09
+1
marre
03. 12. 2023 10.00
-6
Z bilokakšnim sodelovanjem med EU in Rusijo, oziroma kolektivnim zahodom, je za nekaj generacij konec. Pogovarjali se bomo samo še tisto najbolj nujno, kot v časih hladne vojne. EU se mora vojaško okrepiti, ker obstaja realna možnost, da bo Putler čez nekaj let začel halucinirat, da je ruska manjšina v Estoniji in Latviji ogrožena ni nemogoče, da ne bi ta psihopat začel kakšno "posebno operacijo" v teh državah, kar bi pomenilo direktno vojno in katastrofo.. No na srečo je totalno zaglavil v Ukrajini in se ta scenarij zdi še zelo oddaljen..
Rezervni Kristus
03. 12. 2023 10.22
-4
Evropo ste nam zavozili naduti pravljičarji. In uničujete jo dalje. Ne boste se zadnji smejali. Gniloba vaše lastne vesti vas bo požrla. Se mi smilite, nebi rad bil na vašem mestu, a zaslužili ste si čisto sami.
bla bla bla3
03. 12. 2023 10.49
-8
nato in nato sluge in Rusija že dolgo časa sodelujejo, sam vm klečeplazcem, servirajo, da so proti Rusiji @marre :D
Kollerik
03. 12. 2023 10.53
+6
marre
03. 12. 2023 10.55
+1
Rezervni kristus.. Kdo naj bi zavozil Evropo? Kakšni pravljičarji? Sploh veš kaj govoriš? Močno dvomim.. Verjetno nek verski fanatik, ki verjame Putlerjevi propagandi o satanskem zahodu in razsvetljenski Rusiji..
marre
03. 12. 2023 10.56
+3
Kje pa sodelujejo Bajo? Toliko sankcij in tako odrezana od Evrope v vseh smislih, Rusija ni bila še nikoli, mogoče za časa hladne vojne.. Al pa imate v srbski diaspori kakšne drugačne informacije?
bla bla bla3
03. 12. 2023 11.00
-2
še naprej sanjate te vaše sankcije :P ha ha ha jihaaa hlapec
marre
03. 12. 2023 11.11
+1
Seveda.. In še več jih bo in trajale bodo.. Medtem pa če bo Srbija pridna in ubogala, bo Nemčija odprla še eno tovarno za "motanje kablov", za ene 350€ plače.. Samo ubogat boste mogl...
cirenij
03. 12. 2023 09.59
+9
Povsod bi bila potrebna ena trda roka, na vseh področjih! Zdaj se pa prčkajo levo-desno, navzgor in navzdol. Ja, demokracija pač! Še v družini bi moral na koncu rečt BOBU BOB!
cirenij
03. 12. 2023 10.01
+6
Taka miškulanca, kot je zdaj v parlamentu pa pri vseh vladah, nima nobenega smisla. Samo dregajo se pod rebra in obtožujejo drug drugega. Za navaden narod pa nobene prave rešitve.
proofreader
03. 12. 2023 09.52
+3
Saj njemu je jasno, da zaradi podpore migracijam ne bo več prišel v parlament. Ljudje imajo dovolj in želijo živeti v varni državi.
Kollerik
03. 12. 2023 10.54
+3
Podpora migracijam, da desnuhi pridejo do poceni delovne sile. Tidi vi ste že zdavnaj prečitani.
Nace Štremljasti
03. 12. 2023 09.41
+17
vsa čast Putinu in Rusiji
marre
03. 12. 2023 09.53
-9
Vsa čast zločincem, agresorjem in vojnim zločincem.. Bog se naj te usmil, ker se te noben drug ne bo...
komarec
03. 12. 2023 09.57
+11
marre, to ti amerom in njihovim podrepnikom povej.
marre
03. 12. 2023 10.07
-9
Američani so svetovna velesila in naši zavezniki.. Nekaj kar Rusija ne bo nikoli..
marko1310
03. 12. 2023 10.20
+5
marre, ti si dežurni tožilec za Rusijo? tak si kot Fajonova tri mrtva Izraela takoj sožalja obtožbe terorizma in, in drugi dan 178 mrtvih Palestincev (žene in otroki) vse tiho, ni osodb,?? ni sožalj??? Če poveš da so Izraelci pobili čez 6000( da ne bo pomote šest tisoč) otrok, takoj te razglase za terorista, a je to normalno? moralno? higijenično? ne, to je kolektivna norost zahoda.
Cakcik
03. 12. 2023 12.13
+2
Nace pejt se nekam zakopat no, možgani so ti že zdavnaj odmrli
Sixten Malmerfelt
03. 12. 2023 09.40
+7
REFERENDUM pROTI ZA VSTOP v EU : 10,36 %, REFERENDUM PROTI natu 33,92 %!
marre
03. 12. 2023 09.53
-6
Hahahaha za članstvo v EU je konstantno več kot 80% vprašanih, za NATO okoli 60%... Če si želiš žvet v državi, ki ni članica teh organizacij, bo treba migrirati.. Druge ni..
Sixten Malmerfelt
03. 12. 2023 09.59
+4
marre
03. 12. 2023 10.08
-6
Hehehe, da to reče prokremeljski trol.. Shizofrenija je težka bolezen..
anatomija
03. 12. 2023 11.48
+1
tudi po podatkih ki jih je podal Ruski plačanec Sixten je 89.64 za EU in 66.08 za NATO . Razen če ni narobe prepisal iz plonk lista
mungus
03. 12. 2023 09.40
+13
TITO bi to vse spucal...in to zelo!!!
komarec
03. 12. 2023 09.59
+7
Stari je bil car, odlično je obvladal stvari.
2mt8
03. 12. 2023 10.48
-5
Po raziskavah so Slovenci največji jugonostalgiki in na območju nekdanje SFRJ drugi največji rusofili, takoj za Srbi.
anatomija
03. 12. 2023 11.50
+1
ti napiši podatke za normalne Slovence z poreklom ne pa da šteješ tudi tiste , ki ste kupili državljanstvo . Tudi osel , ki je v konjskem hlevu je še vedno osel in ne konj
Slovenska pomlad
03. 12. 2023 09.33
+2
Ivan in SDS so posredno preko Orbana ruski pudlji.
mungus
03. 12. 2023 09.42
+5
pukl pa itak vedno samo tam kjer je za njega ok...za SLO mu dol binglja in to že dolgo dolgo.
proofreader
03. 12. 2023 09.33
+4
Stranje, ki ga je izvolila v EU, sploh ni več.