Videoigra Cyberpunk 2077 je bil prvič predstavljena maja 2012. Za njo stoji ekipa CD Projekt S.A., ki se je podpisala tudi pod trilogijo The Witcher, ki v zadnjih letih velja za eno najboljših videoiger – tako zgodba kot grafična podoba sta številne pustili brez besed.
Tako bo tudi prihajajoča prvoosebna streljačina delovala po principu RPG (igre igranja vlog, njihova glavna značilnost je upravljanje z likom, ki z napredovanjem pridobiva nove lastnosti in moči, kar mu omogoča reševanje nadaljnjih izzivov ...). Cyberpunk 2077 pa – kot že naslov pove, ne bo postavljen v klasičen srednjeveški (fantazijski) svet, kot je bil Witcher, ampak nas bo postavil v svet distopičnega sveta, polnega tehnologije, virtualne resničnosti in robotike. Seveda bodo prisotne megakorporacije, tolpe in boj za preživetje – dobra vzporednica bi bil svet Iztrebljevalca, Petega elementa in japonske mange ter animejev Ghost In The Shell ...
Igra bo dovolila igralcem, da si ustvarijo lik po svojih merilih, izbrali si bodo lahko tudi spol, zgodba pa bo lik – glede na to, kako je 'nastavil' svoj lik, peljala po različnih alternativnih poteh in zaključkih. Tu so seveda še številna orožja ter modifikacije telesa ... dolgčas ne bo.
Ko so se pojavili prvi namigi in napovedniki, so bili nekateri pogumni in dejali, da bo dotična igra celo večja od 'predhodnika' Witcher.
Zdaj so ustvarjalci pokazali kar 48-minutni napovednik, ki nas popelje v mesto Night City. Čeprav so poudarili, da se bodo določene stvari med razvojem igre še spremenile, nam napovednik da zelo lep vpogled v to, kaj nas čaka. "Svoj lik oblikujete po lastnih željah, to velja tudi za spolno usmerjenost," je ob neki priložnosti dejal oblikovalec nalog Patrick Mills, in to so potrdili tudi v napovedniku. V napovedniku tako še dodajo, da so želeli ustvariti kaotičen, hiter svet, ki pa vseeno ni agresiven tako, kot je znanstvenofantastična grozljivka Doom. Napovednik namiguje tudi na kompleksnost stranskih likov, NPC imajo globino, razvit značaj, glavni lik pa že na začetku izbira med obilico različnih lastnosti, vse od moči, inteligence, refleksov do romantičnih interesov ... lastnosti lika se čez igro lahko tudi spremenijo.
Zelo veliko obeta tudi sam svet, razvejana mapa mesta, veliko interakcije ter odprt svet, kjer ne bo treba čakati na nalaganje nove scene, zagotovo pa so zanimivi tudi dialogi, ki se odvijajo med premikanjem in gledanjem naokoli ... Konec s potratnim čakanjem.
Kdaj bomo igro dobili v roke? Datuma izdaje še ni, mnogi upajo na naslednje leto, govori pa se tudi o letnici 2021.
Priljubljene RPG-videoigre, ki so zagotovo pustile pečat (na meni):
Final Fantasy VI
Baldur's Gate II
The Witcher 3: Wild Hunt
Pillars of Eternity
World of Warcraft
Secret of Mana
Diablo II
The Elder Scrolls
Dark Souls
Deus Ex
Fallout
KOMENTARJI (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.