Tuja scena

Tommy Lee obtožen spolnega napada, ki naj bi se zgodil v helikopterju

Los Angeles, 18. 12. 2023 08.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Tommy Lee je še eden v vrsti zvezdnikov, ki so obtoženi spolnega napada. Nekdanji mož Pamele Anderson naj bi se leta 2003 kar v helikopterju spravil na dekle. Kot je zapisala v tožbi, se je je nasilno dotikal, jo poljubljal in jo poskušal prisiliti k oralnemu spolnemu odnosu. 61-letni glasbenik naj bi bil v tem času skupaj s pilotom Davidom Martzom pod vplivom alkohola in prepovedanih substanc.

Tommy Lee je obtožen spolnega napada, ki naj bi se zgodil v helikopterju leta 2003. Ženska, na katero naj bi se takrat nasilno spravil, je po poročanju Page Sixa konec preteklega tedna vložila tožbo zoper glasbenika. Kot je zapisala, se je je nasilno dotikal, jo poljubljal in poskušal prisiliti k oralnemu spolnemu odnosu, vse pa naj bi se zgodilo med 40 minut dolgim letom. 

Tommy Lee je obtožen spolnega napada, ki naj bi se zgodil v helikopterju leta 2003.
Tommy Lee je obtožen spolnega napada, ki naj bi se zgodil v helikopterju leta 2003. FOTO: Profimedia

V helikopterju je bil poleg žrtve in nekdanjega moža Pamele Anderson tudi pilot David Martz, ki je dekle povabil na polet, saj sta se poznala že od prej. "Nekaj minut po vzletu je vzel alkohol, ki ga je hranil v helikopterju, in začel mešati pijače," je zapisano v tožbi. Pilot in Tommy sta nato pila alkohol, kadila marihuano in uživala kokain, ona pa ni zaužila ničesar. V nekem trenutku naj bi jo poklicala v pilotsko kabino, kjer jo je 61-letni bobnar skupine Mötley Crüe spolno napadel. "Lee si je slekel hlače in poskušal položiti glavo žrtve na svoje genitalije. Začela je jokati, a ni mogla pobegniti," so odvetniki še zapisali v tožbi. 

Ženska ga toži zaradi spolnega nasilja in namernega povzročanja čustvenih stisk, saj jo je glasbenik po njenih besedah šokiral in osramotil. Od njega zahteva odškodnino za preteklo, sedanjo in prihodnjo škodo, vključno z zdravstvenimi stroški. Obenem je v tožbi še navedla, da se je za tožbo odločila šele zdaj, ker je verjela, da je imel Martz, ki je umrl v letalski nesreči leta 2015, zgodovino nezakonitega vedenja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (88)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

exdetektiv
18. 12. 2023 14.01
+1
Po barvi njegovega jezika ni bolan samo v duši...tudi še kje drugje.
dannyer
18. 12. 2023 12.01
+3
spet imajo dokaze njena trditev proti njemu pa še kao pričo ima pilota.' gre pač za manever uničenje karakterja saj MSM vedno potegnejo za vse FN zgodbe kot so bili napad na sodnika, in sodnico, tako da jim zaradi fn nič ne verjamem. preveč zlorab. kot primer blazina. ko je lagala ker jo je zavrnil. si je izmislila dobila slavo. Naveličan tega cirkusa.
stumfeta
18. 12. 2023 14.16
-2
Ne nimajo dokazov njena trditev proti njemu, ker še ni prišlo do sojenja in še nobeni dokazi niso bili predočeni. Naveličana tega, da lažete preden se sploh kaj zgodi.
dannyer
18. 12. 2023 17.36
+1
ti rada manipoliraš pa lažeš, drugič dokazov v takem cirkusu ni le denar hočejo ker hočejo da to hitro gre stran. naveličan tvoje fn skrajne feministične logike.
stumfeta
18. 12. 2023 19.48
-1
Ti si tisti, ki manipUliraš, glede na to, da trdiš da ni dokazov. Boli me, česa imaš ti dovolj, jaz imam pa dovolj tvoje mizogine logike, da vedno eni in isti tulite, kako si je ženska vse izmislila, preden je uspela karkoli dokazat!
dannyer
19. 12. 2023 13.06
+2
ti si tista ki larada manipulira zavaja s svojo skrajno logiko , tvoje čudaške logike mi gredo že na jetra vsaj kaj argumentiri kdaj, ne pa prodaji meglo. sodišča pa ponavadi ne delujejo tako. kot bi mroala
Skunk Works
18. 12. 2023 11.47
+2
Zahod je pač znorel in propada s tem woke, feminizmom in ostalim norostim. To je pač cikel civilizacij. 500 let je bil na vrhu, medtem je dozorel, prezorel, in začel se je razkroj in propad, vidimo in gledamo vsak dan, žal...
stumfeta
18. 12. 2023 14.15
+0
A res, a zdej je zahod znorel. Leta ko se je poročalo še lrepko v 2/2 20. st. z mladoletnicami, posebno rockerji so to zelo radi počeli, ko se je posiljevalo brez posledic, to je bilo pa normalno al kaj?
Mladi? Plasto
18. 12. 2023 16.53
+0
stumfika ..... pozabila si dodati , da so vsem tem rokerjem , dali žegen starši teh deklet - ampak kako prikladno je , ne omeniti tega dejstva ane :D
stumfeta
18. 12. 2023 19.49
-1
Incel, pozabil si, da to, da če dajo neprimerni starši žegen da prostituirao svoje mladoletne hčerke ne opravičuje ornk polnoletnih rokerjev, da imajo z mladoletnimi spolne odnose. Ne pozabit tega osnovnega dejstva, da jih ni nihče s pištolo silil, da se obnašajo neprimerno.
dannyer
19. 12. 2023 13.07
+2
ne žali druge če se ne strinjaž z mnenjem ker stem vse poveš o sebi.
Spalec
18. 12. 2023 11.40
+1
Leta 2003. Ok
Skunk Works
18. 12. 2023 11.35
+4
Ne razumem teh zvezdnikov...Za njimi se meče na tone lepotic, mu mečejo pred noge tel. številke, moderce, hlačke, a oni pol raje nadlegujejo neke podpovprečne punčare, in imajo potem nekje čez 20-30 let same težave zaradi tega.....
CelyCely
18. 12. 2023 11.38
+1
Saj jih ne nadlegujejo, šele čez desetletja se spomnijo, da so bile žrtve, ko so kot stare radodajke same in revne in bi jim prav prišel kak cekin.
Skunk Works
18. 12. 2023 11.41
+0
Seveda jih ne, saj jim ni treba, se jim same mečejo pred noge....Pri zvezdnikih so jezne in zafrustrirane edino tiste, ki jih zvezdnik elegantno prezre, pol se jim pa lajf poruši...
Skunk Works
18. 12. 2023 11.44
+0
Pol pa pade kaka tožba čez par desetletij....Ne razumem zakaj bi ti mega zvezdniki morali nadlegovati in posiljevati, če jih imajo na voljo in ponudbo toliko, da jih ne porihtajo v 100 lajfih...
stumfeta
18. 12. 2023 14.14
+0
Res, le zakaj je moral BIll Cosby ne samo posiljevati, ampak je bil še taka re.va, da je moral ženske najprej zadrogirati, da jih je potem lahko posilil. Mogoče pa posiljujejo zato, ker hočejo imeti točno tisto, ki jim je rekla "ne". Ko boš dojel, da pri posilstvu ne gre za spolni odnos, ampak za nasilje, se pa ponovno oglasi.
Skunk Works
18. 12. 2023 11.32
+0
Baje, da jo je malo pred tem en tak bolj revni, pomivalec avtomobilov povprečnega izgleda povabil, da jo pelje s skuterjem, in ga je seveda gladko zviška zavrnila....Če bi šla na tisti polomljen skuter, se ji to morda ne bi zgodilo....
stumfeta
18. 12. 2023 11.41
-2
Zanimivo, da je revni pomivalec avtomobilov povprečnega izgleda razumel, kaj pomeni beseda "ne", medtem ko Tommy ni.
Skunk Works
18. 12. 2023 11.45
+2
Skunk Works
18. 12. 2023 11.55
+1
Če bi tebe (morda tudi izzivalno oblečeno) neki megaslaven razvpit ženskar povabil na vožnjo v helikopterju, bi ti seveda pričakovala miren vljuden nedolžen pogovor o lepem razgledu in lepem vremenu, kajneda?
Skunk Works
18. 12. 2023 11.57
+1
In verjetno je bil to elitni privat razkošen helikopter z luksuzom, šampanjcem, rdečimi zavesicami.....
stumfeta
18. 12. 2023 14.12
-3
Ja in kaj potem, če ni rekla, da ne gre v helikopter? A se je povabilo glasilo: "A greš z mano v helikopter da te spolno napadem?"
stumfeta
18. 12. 2023 14.13
-1
Jaz ne maram vožnje v helikopterju sploh in ne bi šla v helikopter niti če me najboljši frendi tja povabijo. In ne, ne maram vulgarnih ljudi, kot je bil svoje čase in najbrž še vedno je Tommy Lee in ne bi šla z njim nikamor. In ženska si še vedno ne zasluži biti posiljena zaradi tega.
Mladi? Plasto
18. 12. 2023 17.27
+1
stumfika .... ko gre bejba v helikopter z nekom ,ki ga je komaj spoznala .... lahko tisti ,ki jo je povabil , upravičeno smatra , da si ta oseba noro želi biti z njim , v njegovi družbi , saj je opustila vse svoje načrte , da bi se lahko družila z njim :D !!!!! (ker verjetno niso šli na načrtovan dopust , kakor sem razbral iz zapisa ) .... seveda lahko pri moškem takšen odziv ustvari (morda)napačno sliko in posledično lahko pride , do neljubih situacij ..... kakor sem uspel razbrati iz zapisa , se akt ni izvedel , torej je moški (tudi , če je do dogodka prišlo ) dojel , da ženski neki ni prav in je odnehal .....
stumfeta
18. 12. 2023 19.52
-2
inceli, ko gre bejba kamorkoli z nekom, ki ga je komaj spoznala je popolnoma enaka tipsonu, ki gre v helikopter z nekom, ki ga je ravno spoznal. In če bi bil ta nekdo malce drugače spolno usmerjen kokr je oseba v tej zgodbi, bi ti in tebi podobni naredili cel halo, tako kot ga naredite vsakič, ko je govora o tem. In ponovno, četudi je šla v helikopter to ne pomeni, da je pristala na karkoli razen na to, da gre v helikopter. Raspucaj si pojme, kaj je to pristanek. In nikjer ne piše, da je moški odnehal, to so samo tvoje utvare.
Skunk Works
18. 12. 2023 11.29
+1
Moški in ženske smo seveda enakopravni, enaki, enakejši, da enakejši ne bi mogli biti....Da me ne bo kdo ustrelil, najprej to povem.......Ampak se mi vseeno nekako zdi, da nam pa spomin ne služi vsem enako in enakopravno....Ne spomnim se, da bi moški rabili nekje 15-20 in več let, da bi se spomnili, da moramo še neko zadevo urediti, prijaviti, najaviti.....
Nobody75
18. 12. 2023 11.33
+1
Dobr spomin majo nimaš kej. Še posebno če kaj zelenega zašelesti. Se jim hitro povrne.
stumfeta
18. 12. 2023 11.40
-5
In tudi ženske imamo zelo dober spomin, zato se pa vseh 15-20 let spominjamo, kaj se nam je zgodilo, potem pa pač nekega dne zberemo pogum in povemo naglas.
dannyer
18. 12. 2023 12.02
+3
priče niso jikoli kredibilne spomin pa bledi ali ga ustvariš,
stumfeta
18. 12. 2023 14.11
-4
Spomin lahko zbledi, dejstva pa ostanejo. In nikomur spomin ne zbledi toliko, da bi trdil, da je bil posiljen, če ni bil.
Mladi? Plasto
18. 12. 2023 17.03
+3
stumfika ..... ali potem ženske ne lažejo ? nikoli ? ..... vedno govorijo resnico ? ..... ali si je do sedaj , lalšna ženska izmislila obtožbe in uničila nekomu kariero ?
stumfeta
18. 12. 2023 19.54
-2
Inceli, ko boste nehali vsi skup ob vsaki novici ob obtožbi posilstva tulit, kako ženska laže in to počne zaradi denarja, boš lahko postavil to vprašanje. Posebej zato, ker nikoli in nikdar nisem rekla, da ženske ne lažemo. Dejstvo pa je, da je prijavljenih precej manj posilstev, kot se jih dejansko zgodi. In prosim, izvoli napisat konkretno, katera ženska si je izmislila lažne obtožbe, razen ene in edine Amber Heard, ki jo boste zdaj do onemoglosti vlačili po zobeh, pa poglej koliko žensk je svoje trditve dejansko uspelo dokazat na sodišču. A bo šlo?
slayer2
18. 12. 2023 11.25
+4
Naj bi,pa spet 15 let z zamudo?!!! Tole bo potrebno v kali zatreti, če ne,na koncu ženske še pogledati ne boš smel,ne da bi te prijavila za spolni napad!!!
stumfeta
18. 12. 2023 11.25
-6
Kakšne pa ti to kvasiš? A pogledat žensko je enako spolnemu napadu al kako?
Caseino123
18. 12. 2023 11.32
+0
Dej, Urška KZ pripravi se na sejo DZ raje al kjerkoli že si...na potovanju s Fajonko in NPM?
stumfeta
18. 12. 2023 11.37
-2
Jejhata, a že tok kmalu na osebno raven? Težko najt realne argumente, kaj?
a res je
18. 12. 2023 11.15
-1
Žalost pri teh zadevah je, da so tiho, ko se jim to dogaja. Verjamem, da je katera tisti moment, ko se dogaja, tiho zato, ker se zboji za svojo glavo. V tem primeru bi jo lahko porinila iz letala. Problem je, da se tudi po dogodku tega ne obelodani, tudi verjetno iz sramu čeprav bi moralo sram biti nadlegovalca in ne žrtev, kar pomeni. da so žrtve vedno nove ženske. Je pa tudi ta osnovni problem, da marsikatera prijava nima učinka tudi v primerih posilstev. Če so zraven droge in alkohol, je pa to olajševalna okoliščina za storilca kar je še slabše za žrtev.
stumfeta
18. 12. 2023 11.25
-4
Ja, pa pač ni sram nadlegovalca. In tudi zato ženske ne prijavljajo. In tudi zato, ker se jim pogosto že od začetka ne verjame. Poglej si primer Cosbyja, kjer ga je ženska prijavila- TAKOJ PO POSILSTVU, pa je policija brez preiskovanja česarkoli verjela Cosbyju na besedo. In niso naredili nič. In če posiljevalec posili novo žensko je to še vedno njegova krivda, ne krivda prejšnje žrtve. Ni na žrtvi, da storilca ustavi.
a res je
18. 12. 2023 12.34
-1
Ja, je, ker storilec bo sicer nadaljeval s svojim ravnanjem. Zakaj bi se sam od sebe ustavil. če mu nihče ne stopi na prste? Pomembno je, da se takega čimprej ustavi to pa zahteva od ženske vztrajnost in pogum, ker ni rečeno, da ji bo uspelo s pomočjo prve osebe na katero se obrne. Treba je tako dolgo iskati, da se najde prava osebo, ki bo storilca ustavila.
stumfeta
18. 12. 2023 14.10
Ne, ni to odgovornost žrtve. Odgovornost žrtve je, da poskrbi zase. Prva in glavna odgovornost. Kar se pa storilca tiče, pa sigurno ni takrat ko je neko žensko prvič posilil pokazal slabo vedenje do ženske, torej se bi ga lahko začelo sankcionirati že precej prej, samo kaj ko veliko ljudi še vedno z veseljem pove, kako so svoje sošolke na veliko otipavali ali pa rečejo ah saj to ni nič takega. In nekatere ženske pač niso vztrajne in pogumne. In ni nič narobe s tem. So take kot so. Ne vem zakaj bi morale biti? In načeloma si ljudje, ki napadajo druge ljudi, za žrtve izbirajo ljudi, ki jih imajo za šibkejše, fizično ali miselno, ker vedo, da bosta tako odpor ali možnost prijave posilsva manjša.
Dragica Cegler
18. 12. 2023 11.13
+3
In čisto po naključju se je znašla na tem helikopterju.Sqj če bil na helikopterju neki reven in nepomemben človek,nebi bila tam.Pa po 10 letih se je spomnila,ker je brez denarja in bi bilo fino se kaj pokasirat.Zaradi takšnih laž....h in pok......h b.b ljudje ne verjamejo niti tistim,ki so zares posiljene.
stumfeta
18. 12. 2023 11.22
-2
Ma nemoj, a morš mislt, da revni ljudje nimajo denarja, da bi se prevažali v helikopterju. In kaj pol, če je šla z nekom, ki je bil pomemben in bogat? A to po difoltu vključuje spolni napad al kako? In ne, ni se po desetih letih spomnila, ampak se je po tem času OPOGUMILA, dve zelo različni zadevi. In do sedaj se je že velikokrat pokazalo, da ljudje na splošno ne verjamejo ženskam, ko so posiljene, od policije pa naprej. In poglej si malo kakšne sodbe imamo v Sloveniji kar se tiče posilstev, kjer se zagovarja storilce, ker niso mogli drugae priti do spolne potešitve pa do tega, a je posilstvo trajalo kratek čas, pa so zato oproščeni.
Caseino123
18. 12. 2023 10.59
+7
Za tožbo pa se je odločila sedaj, ko je pilot ("sostorilec in priča") umrl. Pa da vas ni sram sploh objavljat. Objavite zakaj med moškimi 4x,5x več samomorov oz. nad kakšnim čustvenim nasilju, ki izgleda za vas ne obstaja.
stumfeta
18. 12. 2023 11.06
-11
Dej, nadlegovanje o tem, kdaj boste nehali piti, kdaj boste kaj postorili doma in odnesli smeti ven ni čustveno nasilje.
Deadpool86
18. 12. 2023 11.11
+9
stumfeta ta tvoj feminizem lahko obesiš mački na rep. Dejstvo je, da če privleče primer na plano po 20 letih in v takih okoliščinah, potem nekaj smrdi. PS: Če imaš ti hovdreta, ki ni sposoben odnesti smeti, ti že tak pripada.
stumfeta
18. 12. 2023 11.19
-8
Ta moje feminizem je osnovna zadeva Deady. Dejstvo je, da je po 20ih letih težko dokazati zadeve in če ne bi ženska imela močnega primera sploh ne bi šla poskušat na sodišče, ker na sodišču je stvari dejansko treba DOKAZAT. In tega noben od vas noče poštekat, ker ste v svojem malem svetu prepričani, da se ji bo verjelo na besedo. Pa se ji ne bo. Mojga pusti lepo pri miru, ker ga ni tukaj in ne komuniciraš z njim.
Nobody75
18. 12. 2023 11.21
+4
Kdaj boste ve začele avtomobile šraufat?
stumfeta
18. 12. 2023 11.27
-7
Nobody75, me šraufamo avtomobile že kaj nekaj časa, samo vi mate neke težave s tem, pa nas težje zraven spustite. Razen tega, ko boš ti v skupnem gospodinjstvu vsak dan avte šraufal v prostem času, boš lahko ta argument uporabljal.
Caseino123
18. 12. 2023 11.28
+1
Aha obeša pa se moška populacija kar tako, zaradi tako ljubečega okolja ane ?
Nobody75
18. 12. 2023 11.29
+1
Ja ja rad bi te videl ja. Ne bljuzi pa pejt delat rajš.
stumfeta
18. 12. 2023 11.35
-3
Caseino123, resno? Ženske imamo težave od tega kako bomo otroke pravi čas iz vrtca ven pobrale, kaj bomo skuhale za južno, da bo poceni in ne prepozno, kako bomo plačale položnice, da bo ostalo še za fasngo, če bomo uspele pravočasno do službe in iz službe prit, kako bomo plačale brezplačne aktivnosti za otroke, če nas naši starši ta vikend, če smo v službi vse ok naredile, da nas ne bo šef ganjal, kdaj je katera akcija v kateri trgovini, ali so otroci prerastli oblačila in kdaj gremo kupit nove čevlje, ki bodo v akciji, moški se pa obešate samo zaradi žensk?
stumfeta
18. 12. 2023 11.36
+1
Nobody75, ne, ne bu me rad videl, ker bi potem dobil dokaz, da je dejansko res. In jst delam, hvala, sama svoj ef, sama sebi določam kdaj in kaj bom delala, lahko greš pa ti raj delat, ker ob čist isti uri k jst komentiraš kle gor.
Mladi? Plasto
18. 12. 2023 17.15
+0
stumfi :D .... najprej bi rad razlago , kako plačaš BREZPLAČNO aktivnost :D ????! ..... plačevanje položnic gre danes z trajniki :) - ne rabiš niti na banko iti :D !!!! .....
stumfeta
18. 12. 2023 19.56
Inceli, joj, oprosti res, ker sem se zatipkala, a to je vse kar premoreš kot argument proti meni? Ja, plačevanje položnic gre s trajniki, ampak tako plačevanje stane več kot če greš lepo do prve trafike pa tam opravič, nekaterim ta težko prisluženi denar veliko pomeni, ampak očitno nekateir ne živijo v realnem svetu, kjer se ženske poročajo tudi z nebogatimi moški.
Bikoborec
18. 12. 2023 10.59
+1
Jaz sem v osnovni šoli šlatal sošolke pa upam, da me ne bo nobena tožila. Naketerim sošolkam sem narisal nasmeh na obrazu, ko sem jo za rit prijel
Caseino123
18. 12. 2023 11.31
+0
Ne se hvalit, da ti ne bodo zaradi utemeljenega suma spolne zlorabe poiskali IP in našli 3 sošolke, ki bodo trdile da si jih 7.4.1989 po biologiji pred uro športne vzgoje prijel za rit. Po možnosti vse brezposelne, depresivne - boš ti kriv
Bikoborec
18. 12. 2023 10.58
+3
Leta 2003. To je že zastaral
Gaylona
18. 12. 2023 10.49
+3
Zdaj Nevem ali je bila v šoku zaradi premalega ali prevelikega...
FIRBCA
18. 12. 2023 10.49
+2
Pazite bodozi japiji v politiki, da nebi kaj prevec prijemali v mladosti.
stumfeta
18. 12. 2023 10.52
-1
In tudi v politiki se to dogaja že desetletja. In nimajo kej prijemat brez dovoljenja.
mbtukaj
18. 12. 2023 10.44
+2
stumfeti tudi fali
stumfeta
18. 12. 2023 10.49
-4
Kaj mi to fali? Da me nekdo napade? Ti bi resno rad promoviral, da nam je ženskam to všeč?
Krneki 00
18. 12. 2023 11.15
+2
mah nobeden jo noče zato je natakjena ...mislim ni natakjne...no sej vemo o čem govorim
stumfeta
18. 12. 2023 11.17
-5
Noben me noče napast? Res ACTUAL? Ti misliš, da sem žalostna, ker nihče ni nasilen do mene? Zanimivo, kako nekateri razumete posilstvo.
titomeni
18. 12. 2023 11.22
+2
Strumfeta se to ne razumeš o cem govorita... O nobenem nasilju ne govorita..
stumfeta
18. 12. 2023 11.28
-2
titomeni, o točno mi je jasno o čem govorita. In o tem vedno govorita samo takrat, kadar je govora o nasilju nad ženskami. Zanimivo, kako onadva naredita povezavo, ne jaz.
stumfeta
18. 12. 2023 11.30
-3
Actual, ni tole čist dobro razjasnjeno pri tebi, kajne? Jaz komentiram pod zelo specifičnimi novicami, konkretno pod tistimi, ki vključujejo nasilje nad šibkejšimi. Ne komentiram na splošno, ker bi bila kot ti to namiguješ nepotešena, ampak pod točno določenimi novicami in ta novica je glede spolnega nasilja in ti si tisti, ki je naredil to vzporednico med meno, ki komentiram spolno NASILJE im med mojim spolnim življenjem. Zanimivo.
stumfeta
18. 12. 2023 11.30
-1
Mene je negativa? Hahahahahahahaaha, dej no, prosim razloži mi, kako je to, da se nekdo zavzema proti nasilju lahko negativno? hahahahahahahahahahahah
doma?in 1
18. 12. 2023 10.37
+5
Ejejej. Tole je že žalostno smešno... Še najbolj zbode, da oni ni vzela ničesar. Vsekakor je po spletu nesrečnih okoliščin pristala na tem letu...
stumfeta
18. 12. 2023 10.40
-6
In ne glede na okoliščine si tega očitno ni želela.
Krneki 00
18. 12. 2023 10.33
+10
odkar smo jih iz kuhenj spustil so zelo nehvaležne
stumfeta
18. 12. 2023 10.40
-5
stumfeta
18. 12. 2023 11.31
-2
mbtukaj
18. 12. 2023 10.28
+8
Pica ovenela pa rabi dnar.
stumfeta
18. 12. 2023 10.39
-5
Povešene palčke ga pa samo na silo lahko dvignejo.
LinaAnil
18. 12. 2023 10.25
+8
Še kr babnice ne bi delale, ampak na račun laži lagano živele! Kdaj in kdo si upa te lažnjivke kaznovati?!
stumfeta
18. 12. 2023 10.29
-14
Še kar d.e.s.c.i mislite, da boste nekaznovano počeli kar vas je volja! In če je 20 let živela od svojega denarja ji najbrž tu zdaj ni nič tako hudega, da bi se šla izpostavljat takim, kot si ti.