Tuja scena

'Russell Brand me je napadal na stranišču, drugi so stražili vrata'

London, 05. 11. 2023 16.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Russell Brand se je septembra znašel pod plazom obtožb o spolnih napadih in zlorabah. Proti zvezdniku so bile sprožene številne preiskave in kljub temu da slab mesec o novih obtožbah ni bilo sledu, se je zdaj opogumila še ena žrtev. Igralka, ki je na snemanju filma Arthur, sodelovala kot statistka, sedaj trdi, da jo je komik napadel, medtem ko je bila na stranišču, imel pa je tudi pomoč ekipe, ki je stražila vrata.

"Russell Brand me je napadel na stranišču," se glasi nova obtožba, ki jo je proti zvezdniku vložila igralka, ki je na snemanju filma Arthur sodelovala kot statistka. Kot je še povedala, je imel komik pri tem pomoč ostale ekipe. "Drugi so medtem stražili vrata," je še zapisala o napadu, ki naj bi se zgodil le tri mesece, preden se je Russell poročil s pevko Katy Perry.  

Russell Brand se sooča z novo obtožbo o napadu.
Russell Brand se sooča z novo obtožbo o napadu. FOTO: AP

Anonimna žrtev je med drugim zapisala tudi, da je bil igralec na snemanju leta 2010 pijan, da je zaudarjal po alkoholu in da je imel na setu ves čas s seboj steklenico vodke. Sodelovanje pri omenjenem filmu ji je tako ostalo v grenkem spominu. "Počutila sem se izrabljeno in zlorabljeno. Odvratno, z eno besedo," je priznala.  

Čeprav se 48-letnik že od septembra sooča z obtožbami o spolnih napadih in zlorabah, se je sama odločila spregovoriti šele zdaj. "Poskušam si povrniti moč s tem, da govorim o tem. Če se je kaj takega zgodilo drugim, jim želim pomagati, da zberejo pogum in se oglasijo. Iskreno povedano, mi je dalo moč, ko sem brala obtožbe drugih žensk. Mislim, da sama tega ne bi zmogla," je še priznala igralka, ki želi ostati anonimna, saj se boji maščevanja nekdanjih delodajalcev. V svetu igralstva je po slabi izkušnji zdaj prisotna nekoliko manj.  

Britanca  so septembra štiri ženske obtožile spolnega napada, posilstva ter fizične in čustvene zlorabe. Incidenti naj bi se zgodili med letoma 2006 in 2013, ko je bil  voditelj na BBC Radio 2 in Channel 4 ter je igral v številnih hollywoodskih filmih. Zvezdnik je vse obtožbe zanikal, policija pa še vedno preiskuje primere in dobiva tudi nove prijave. Zaradi obtožb so Brandu ukinili profil na YouTubu, s katerim je služil denar, a po poročanju revije Mirror je srečo poskusil na drugi platformi in od septembra zaslužil skoraj 400.000 evrov.  

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (130)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

xelA
06. 11. 2023 08.21
+3
Še kar se trudijo da ga diskreditirajo...
bu?e24 1
06. 11. 2023 08.04
+3
Čakam še mr besta bojo k je naredu več za afrijo kot un
Na pol ovca
05. 11. 2023 21.20
+8
Kakšno naključje morda bi lahko napisal usklajenost, ravno ko je ta s svojim popularnim kanalom začel razgaljati neugodne resnice za zahodno elito so se te spomnili da so bile 10-20 let nazaj posiljene......prej pa temu istemu 20 let ploskale......neverjetno naključje vse skupaj.....loool
Khronos
05. 11. 2023 21.16
+9
Vse te, ki obtozujejo in se za njih ugotovi, da so lagale, bi morali imeti najnižjo kazen 25 let samice. Bi mogoče slave lačne opice malo razmislile preden prejmejo podkupnine za "obtožbe"...
Khronos
05. 11. 2023 21.11
+8
Res je! Sem bil tam, stražil sem tiste, ki so stražili vrata wcja! V sosednji kabini je bil nekdo, ki je sral kot vidra in preklinjal pasulj. Tudi on lahko potrdi vse skupaj!
Našvasan_zob
05. 11. 2023 20.51
+8
S tem, ko ste v "dejanje" vpletli celotno snemalno ekipo sta razkrili, da gre za lažno prijavo...
stoj?kov
05. 11. 2023 20.28
+8
nice try...nasledmji članek prosim
User2137595
05. 11. 2023 20.20
+9
Hočejo se ga znebit ker jim hodi po žuljih.
DuhSaSjekirom
05. 11. 2023 19.59
+16
A kdo verjame tem nebulozam? V resnici je clovek tako.kot Tate zacel govorit resnico in ima dovolj podpornikov da je postal groznja pokvarjenemu sistemu.
Igi31
05. 11. 2023 20.14
+0
vrgl so v katergorijo alex jones, tucker carlson tak da mu mečejo polena pod noge
Dinho8O
05. 11. 2023 20.52
-2
Kakšno resnico? Da sovrazi ženske, ki je v letu 2023 nesprejemljivo?
AliŠeKdoPleše
05. 11. 2023 21.20
-1
Tate je smet. Aroganten gobezdac, ki misli kva je. Antipaticen do amena. Nekatere stvari, ki govori so totalno samoumevne (mogoce ne za americane) in nevem kdaj je povedal kej revolucionarnega iskreno. Sem zato, da rabmo enga tazga kot "maskoto" za to generacijo moskih, a tale je fail.
Mizainstol
05. 11. 2023 19.52
+5
Tukaj lahko preberemo le kaj je povedala ta, ki tozi, kaj pravi pa on na to in price?
stumfeta
05. 11. 2023 20.07
-12
To lahko pa prebereš v kakšne drugem članku, ki je bil objavljen tukaj gor ali pa še bo objavljen tukaj gor.
celjan2
05. 11. 2023 19.48
+12
ma ni on ne vem kakšen komik. res pa je da se ženske sedaj spravljajo na bogate zvezdnike, kot še nikoli. najbolj eklatanten primer je ko neka sedaj že zagotovo senilna upokojenka toži Stevena Tylerja, da jo je zlorabil pred pol stoletja!
stumfeta
05. 11. 2023 19.50
-11
Pa glede na to, da je uspel odrasle starše enega dekleta prepričat, da so dali dovoljenje, da se poroči z njo, ker je bila punca mladoletna bi rekla, da morda tisti časi niso bili naklonjeni temu, da bi se verjelo mladoletnim dekletom, da so jih odrasli moški posilili.
titomeni
05. 11. 2023 19.39
+6
A ni tako da se vodke naj ne bi vohalo? Prikriti alkoholiki pijejo ravno vodko zaradi vonjav. Ona pravi da je smrdel po alkoholu in da je imel skoz vodko zraven sebe... Hmm..
stumfeta
05. 11. 2023 19.40
-13
slayer2
05. 11. 2023 19.39
+11
Stumfeta,a ne vidiš da si osamljena,tako med komentarji,kot v zasebnem življenju!!!
stumfeta
05. 11. 2023 19.41
-14
slayer1, ne hodim sem gor po titulo simpatičnosti. Če imaš pa slučajno kakšno vsebinsko pripombo pa kar izvoli.
sannja5
05. 11. 2023 19.10
+7
tu so vsi isti, dekline se pehajo za njimi za košček slave, po desetletjih se spomnijo, da so bile zlorabljene. Oni fantje pa, sex, droga, denar. To nakladanje o zlorabah je šlo že zdavnaj čez rdečo črto, samo če se spomnim Deepa
stumfeta
05. 11. 2023 19.20
-16
Ja uau res. En primer, kjer je ženska lagala in zdej bo šlo vse po tem kopitu?! Kako je policija skrivala dokaze v primeru Cosbyja, kako je scientološka cerkev grozila žrtvam v primeru Mastersona, kako je Weinstein uničeval kariere igralk, ki so ga zavrnile, vse to bomo pa kar ignoritrali al kaj?
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.30
+5
stumfeta , ti pa posplošuješ .... kaj ima vse našteto veze s tem dotičnim primerom ? ... NIČ :D
stumfeta
05. 11. 2023 19.33
-12
Res? No dej mi primer od danes, kje sem posploševala :) Res. Pa ne zdej začet statistike ven vlečt samo zato, ker ji ti pač ne verjameš. Kaj ima pa Depp z dotičnim primerom?
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.41
+9
primer depp , je eklatanten primer in dokaz , da vse kar si ženske izmislijo , pač ni resnica ......
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.44
+8
posploševanje ?!!! ..... evo razlage !!!! - ko daješ za primer obsojene posiljevalce tipa cosby weinstein , masterson in komentiraš pod brandtom ,daješ vtis ,kot , da bi po tem moral biti kriv tudi on - KI PA ŠE NI BIL OBSOJEN ZA NIČ !!!!! ..... in kakor vem , naj bi se zavzemala za PRAVIČNOST !!!! - kar pa pomeni domnevo nedolžnosti in ne domnevo krivde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stumfeta
05. 11. 2023 19.51
-13
Pa dobr, pa kaj bi ti zdej rad :) Enako so primeri Cosby, Weinsten in Masterson eklatantni primeri tega, kako se je obtožbe žensk zatajevalo in kako se je ženske ustrahovalo. Če velja za eno velja tut za drugo.
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.57
+3
prbijaš človeka na križ , brez obsodbe in predstavljenih dokazov .... ker ni blo še nč na sodišču , TI pa mantraš , kako je kriv ...... kdo je tuki kuku ?
stumfeta
05. 11. 2023 20.06
-9
Niti enkrat nisem nikjer napisala, da je kriv. Resno, le kdo je tuki ku ku. Vsi ostali se derete, kako ženska laže, kako ji je samo za denar, itd., jaz dobesedno niti enkrat nisem napisala, da je kriv :)
stumfeta
05. 11. 2023 20.13
-4
Mislm, sej, namest, da mi tko energično minuse talate lahko komot citirate, kje sem napisala, da je kriv, frajerji :)
Khronos
05. 11. 2023 21.14
+4
Zanimivo, da je to tako pomembno. Lista klientov Epsteina pa še kar ni objavljena. In imena multikulti banditov iz Velike Britanije, ki so množično posiljevali mladoletnice tudi ne. To, da Brand naskoči vse, kar ima pulz, pa je senzacija...bravo...
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.10
+7
igralka ,ki ji ni ratal , pač išče pozornost in finančno nadomestilo ..... ali je prijavila policiji ? in kako to , da ne ?
pope p
05. 11. 2023 19.09
+9
anonimno brez dokazov lahko jaz napišem marsikaj...
stumfeta
05. 11. 2023 19.18
-11
In če ta medij ni zapisal njenega imena to ne pomeni, da je anonimna, dokaze se pa na sodišču predloži.
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.34
+4
če ne predloži dokazov za svoje trditve v cajtngih in ostalih javnih občilih , gre lahko za blatenje imena in krnjenje ugleda !!!!!! - tak , da ..... in če zgodbaa ni resnična , gre za prikrivanje identitete storilca kaznivega dejanja ( krive ovadbe in krnjenja ugleda in dobrega imena)
titomeni
05. 11. 2023 19.41
+3
A dej strumfeta ce si posiljen gres se isti dan na policijo in zdravniku.. Ne pa po 10 in vec letih
stumfeta
05. 11. 2023 19.43
-5
Ja ne ne predloži dokazov za to kar trdi v cajtgnih in ostalih javnih občilih, ker se to počne na sodišču! Pa to ne morš vrjet, osnove kazenskega postopka! In ne, blatenje ugleda bi bilo, če bi to samo povedala vsem cajtngom in medijem, pa ne bi nobene tožbe sprožila. Jo pa je sprožila in ko bo proces prišel na sodišče, bo lahko tam dokazovala, kolker bo hotla. Osnove.
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.53
+5
sprožila je civilno tožbo !!!!!! ...... kukr vem ni nobene kazenske ovadbe :D stumfi :D....... kar pomeni , da je najprej v medije lansirala svojo zgodbico in sedaj jo bo zagovarjala na sodišču - civilnem !!! .... če izgubi , ji ne grozi nobena sankcija , če pa zmaga pa penzija ...... zato pa se to dogaja , dandanes ...... pa ne pozabi stumfika , tudi KEVINA SPACEYA so javno obsodili v vseh cajtngih in rumeni scalini , na sodišču pa potem kar naenkrat ni bil kriv !!!!!!! - in potem vse tiho je bilo !!!!!!!!!!!!!!!!!
stumfeta
05. 11. 2023 20.00
-6
Pa dobr, pa kaj teb zdej ni jasno? Ja, civilno sodišče. Sem kje trdila drugače? In kolker je meni znano, na civilnem sodišču, če izgubiš primer, plačaš stroške ne samo svoje in svojega odvetnika, ampak tudi nasprotne strani, kar zna bit precej zoprno, če izgubiš, tako da močno dvomim, da grejo ljudje tožit samo zato, ker jim je malo drolgčas. Tut odvetniku niso tolko nespametni, da bi sprejeli stranko, za katero vedo, da nima denarja, da bi jih plačala, primera se pa na podlagi dokazov ne da dobiti. In ja, Kevin Spacey je bil spoznan za nedolžnega. In tožila ga ni niti ena ženska.
stumfeta
05. 11. 2023 20.05
-6
titomeni, ko si posiljen, se najprej sestaviš, pa prideš k sebi. Posebno, če ti je nekdo med posilstvom grozil z nasiljem al pa ti je nastavil pištolo ali nož na vrat. Posilstvo prijaviš potem, ko prideš k sebi po drogi, ki ti jo je posiljevalec namešal v pijačo. Posilstvo prijaviš potem, ko se nehaš bati, da ti bo posiljevalec, ki ti je povedal, da ve kje živiš, prišel na vrata in obračunal s tabo, če boš prijavila posilstvo. Posilstvo prijaviš, ko si pripravljena prijavit posilstvo. Razen tega, nikjer ne piše, da te ženske niso šle na policijo ali k zdravniku. Piše samo, da ga tožijo sedaj.
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 20.10
+2
tako je - nobenih posledic kazenskih , ni v teh postopkih in zato se ta instrument zlorablja ..... ja kevin spaceyja ni tožila nobena ženska , temveč moški .... kar izpostavlja , poanto - ljudje ,ki jim v industriji ni uspelo , želijo od tistih ,ki jim je uspelo , dobiti denar , na kakršenkoli način ...... in RAVNO ZATO , KER V CIVILNIH POSTOPKIH NI POSLEDIC ZA TOŽNIKA se dogajajo te tožbe !!!!! ----- če nimaš kej izgubiti , lahko pa pridobiš miljone , je edina logična , da probaš - štekaš ???!!!!
stumfeta
05. 11. 2023 20.13
-2
Ne, ne izpostavlja to poante, izpostavljaš to poanto ti. In ne, ni res, da v civilnih tožbah ni posledic za tožnika. Res je samo to, da tebi te posledice niso dovolj. Imajo pa vsi, in Depp in Spacey možnost, da človeka, ki jih je vlekel na sodišče in izgubil, tožijo zaradi posledic, izgube dobrega imena, izgube denarja, itd. Temu se reče protitožba. Enako civilna zadeva. Štekaš ti?
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 20.18
+4
uau ... in depp in spacey ,ki sta imela desetmiljonske škode , naj tožita človeka ,ki nima nič razen gat na sebi , da jima vrne izgubljen denar ?!! --- na kerem planetu pa ti živiš ?! :D ...... kaj je recimo depp dobil od amber ? - nič :) , ženska prdala bajto in odšla iz države :) nikome ništa :D ....... še vedno ne štekaš ?
stumfeta
05. 11. 2023 20.24
-5
Mladi?Plasto, k ni jasn, pa res ni jasn, a? JOHNNY DEPP JE ŠEL V PROTITOŽBO! IN JO DOBIL! Ja, ženska je prodala bajto, da ga je lahko izplačala. Ponovno, kaj bi ti rad? Ti bi na vsak način rad, da na civilno tožbo dobiš nekaj, česar ne moreš. ON se je odločil za civilno tožbo. Če je hotel drugačeno kazen, naj bi se odločil za kazenski pregon. Pa se ni. Kaj maš ti zdej tuki zraven?
zajfa
05. 11. 2023 18.50
+22
En Jurij Bradač ki je nula od nule kar se tiče statusa v družbi proti Brandu jih dobi 10 na noč, od tega se mu 9 dobesedno meče v naročje, Brand pa je moral teči za deklo na WC in drugi so držali vrata, hahahaha. Pa to ne morš verjet. Človek je svetovno znan, ve se kaj dela evolucija ženskam ko pride taka mega persona v njihovo bližino, 99% se jim zmeša in že skačejo po njemu. Ja, zelo verjetno. Verjamemo.
stumfeta
05. 11. 2023 18.51
-19
Največji bahači v družbi imajo najšibjekši ego. In posilstvo je rezultat šibkega ega, ki se dela močnega.
zajfa
05. 11. 2023 18.58
+17
Živel sem nočno življenje več kot 10 let spoznal vse kar leze estrade in visoke politike itd. in povem ti iz prve roke, tem ki imajo visok status se ni treba gnati za dekleti. Ne da jih določen % pride do njih, rinejo, ženejo, zaganjajo se v take osebke. Ne morejo se jih rešit.
stumfeta
05. 11. 2023 19.05
-14
Uau, eden in edini, ki si imel vpogled v to, a? In nisem napisala, da se tistim z visokim statusom ni treba gnat za dekleti, ampak sem napisala, da napadajo bahači z nizkim egom in tukaj je status popolnoma nepomemben.
Artechh
05. 11. 2023 19.08
+9
Na največje bahace že ženske najbolj limajo...
stumfeta
05. 11. 2023 19.16
-12
VWT6
05. 11. 2023 18.46
+14
Zakaj po tolikih letiš šele obtožbe???
stumfeta
05. 11. 2023 18.50
-19
Resno?! Kolkrat je še treba na ta vprašanja odgovorit? Zato, ker jih je bilo strah! Zato, ker so potrebovale tako dolgo, da so k sebi prišle od posilstva! Zato, ker so prijavile, pa jim nihče ni verjel! Zato, ker so jim napadalci grozili, da jih bodo ubili, poškodovali, njih, njihove otroke, družino! Zato, ker so jim napadalci povedali, da jim nihče ne bo verjel, ker bodo tisti, ki so stali za vrati in jim omogočali napad pričali, da je bil napadalec v tistem trenutku z njimi na pijači, golfu, košarki, ... Vsaka ženska ima svoj razlog. Ampak evo vprašanje nazaj- zakaj bi ženska čakala tako dolgo, da prijavi posilstvo, če ga je po tem času še težje dokazati, kot ga je bilo neposredno po njem?
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.16
+8
stumfeta - kje je kak dokaz ? ... zgodbica je pač lahko izmišljena ..... in odg , ns zsdnjr vprašanje - čakala je tok dolg zato , ker ni bilo posilstva , zdaj je pa ob metoo gibanju začutila priložnost , da se omasti - najboljši primer take koke je amber heard :D !!!!
stumfeta
05. 11. 2023 19.21
-7
Pa kje ma ona teb dokaze za predočit?! A je to na sodišču za narest al ne?!
stumfeta
05. 11. 2023 19.21
-10
In ja uau res, ena sama samcata Amber Heard. Kaj pa Cosby? Pa Masterson? Pa Weinsten?
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.35
+3
posplošuješ ..... a zato ,ker so bili eni krivi , je kriv tudi on ??? ....... patetika u glavi - to je to
stumfeta
05. 11. 2023 19.43
-3
Ne, ne posplošujem- nikjer nisem rekla, da je kriv.
titomeni
05. 11. 2023 19.46
-3
Morajo bit tile znani kar hudobni da se jih vsi tako bojijo.. Ob prostem casu morilci druzinskih članov, a ne strumfeta? 😂
stumfeta
05. 11. 2023 20.02
-5
titomeni, resno? Nikoli še nisi slišal za grožnje scientološke cerkve svojim bivšim članom ali članom, ki so se hoteli pritožit? Tega tudi nikoli slišal, da je Weinstein lastnoročno uničil kariero kar nekaj igralk, med drugim Mire Sorvino, ki je imela drugače dokaj slavnega starša, Paula Sorvina, ki ni bil dovolj močan, da bi ji lahko pomagal, je pa igralka bila celo tako dobra igralka, da je prejela oskarja. Pa je bil Weinstein vseeno močnejši kot to. Res smešno, ane.
dannyer
05. 11. 2023 18.44
+15
spet neke obtožbe brez osnove. enaka slika . če bi zkoni resno kaznovali laži do tega nebi prihajalo
stumfeta
05. 11. 2023 18.44
-17
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.18
+5
na sodišča hodijo ,ker za njih ni nobenih posledic , če jih dobijo , da lažejo !!!!! - amber heard
stumfeta
05. 11. 2023 19.23
-9
A res? Na katerem planetu smo to? Kot prvo, kolker se jst spomnem je Amber Heard še vedno ornk tarča posmeha po svojem fiasku na sodišču in kolker vem, ne dobiva več nobenih vlog. Tko da o tem, da ni posledic. In na sodišče gre lahko civilno dobesedno kdorkoli hoče, če ima dokaze al pa če jih nima. In Amber Heard je ena redkih, ki jih ni imela.
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 19.37
+3
ženska je skoraj uničila kariero uspešnemu igralcu .... vsa zadeva ga je stala več 10 miljonov v izgubljenih vlogah in ugledu .... IN ZATE JE PRAVIČNA KAZEN , DA NE DOBI VEČ VLOG V FILMIH ??? !!!!!!
stumfeta
05. 11. 2023 19.45
-4
Mladi?Plasto, teb res niso osnove jasne, ne? Za kakšno tožbo je šlo? Civilno mogoče? In kakšno kazen lahko država pripiše v civilni tožbi? M? Ti, k tok veš o pravu. In ja, ker je bila civilna tožba je kazen, da ne dobi več DELA, s katerim bi SLUŽILA DENAR, dobra. Če se ne motim, je morala pa tut neko odškodnino plačat, nekih 5 miljonov, ki jih baje ni imela al kako je že blo?
Mladi? Plasto
05. 11. 2023 20.03
+1
ženska , je dokazano želela uničiti ugled človeka in mu onemogočiti delo do konca življenja !!!!! ...... posledice bi morale biti temu primerne ! .... in ker niso , danes vedno več anonimnih , ki so bile kadarkoli v kakršnemkoli stiku z neko znano bogato osebnostjo , danes razmišljajo , kako bi morda lahko prišle do kompenzacije !!!!! ..... baje je naslednji ,ki je na tapeti steven tyler , za nekaj , kar naj bi se zgodilo pred 50 leti :D - bučke :D
dannyer
05. 11. 2023 20.09
+0
veliko primerov ženske k iso lagale dobijo pogojno. redk ozaporne kazni na srečo se zgodijo a so včasih premile. ko nekomu z lažmi uničijo življenje. vNY pa tako ali tak obrez dokazov gre na civilno pol pa kdo bolje joka dobi
stumfeta
05. 11. 2023 20.10
-1
Človek, ženska ni kršila nobenega zakona! Če ga je, naj bi jo šel pa prijavit na policijo! Sam se je odločil za civilno tožbo, po civilni tožbi je točno jasno, kakšne bodo kazni! Ne more v civilni tožbi dobit druge kazni! Kaj ni jasno!? Posledice so bile primerne temu, kar se da doseči v CIVILNI TOŽBI! In ja, kr naj bo Tyler naslednji, ima že 50 let čist dovolj putra na glavi, pa bi bil čas, da se končno razčisti njegova nagnenja.
stumfeta
05. 11. 2023 20.19
-1
dannyer, nobenega znanja nimaš o delovanju sodišč, policije ali številu posilstev in lažnih obtožb.
nestabilen
05. 11. 2023 18.33
+4
Bo se zanimivo.Igralci Angleske Premier lige ki pred tekmo domujejo po hotelih dobivajo tedensko take obtozbe samo za 5 minut slave,potem gre pa vse v pozabo ali so pa punce celo kaznovane.