Tuja scena

Ponosni Ricky Martin delil prvo fotografijo hčerke Lucie

Los Angeles, 09. 08. 2019 08.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Latino zvezdnik Ricky Martin je sicer že pred 11 leti postal oče Matteu in Valentinu, ki sta mu korenito spremenila življenje, a si je vedno želel imeti še več otrok. Z možem Jwanom Yosefom sta na začetku letošnjega leta postala starša majhni Lucii, zdaj pa sta na družbenem omrežju prvič delila njeno fotografijo.

Latino pevec Ricky Martin je zelo ponosen na svojo sedemmesečno hčerko Lucio, ki jo ima skupaj s 34-letnim možem Jwanom Yosefom. Njeno prvo fotografijo sta delila na družbenih omrežjih in Ricky je dodal zapis: "Ti si luč v mojem življenju."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Ponosna in vesela sva, da sva postala starša majhni in navihani Lucii Martin Yosef," je napisal 47-letni pevec ob njenem rojstvu. "Preživljamo zelo lep čas in komaj čakava, da deklica zraste. Vsi, tudi dvojčka, imamo izjemno radi našo Lucio," je povedal priljubljeni Portoričan.

Ricky Martin se je s slikarjem Jwanom Yosefom poročil leta 2017.
Ricky Martin se je s slikarjem Jwanom Yosefom poročil leta 2017. FOTO: Profimedia

Ricky Martin, ki je zaslovel z uspešnicami, kot sta Livin' la Vida Loca in She Bangs, je leta 2008 postal oče dvojčkov Mattea in Valentina, ki ju je rodila nadomestna mati. Že takrat je pod vprašanje postavil svojo spolno usmerjenost in priznal, da njegovo srce lahko pripada ženski ali moškemu. Tako se je s svojim partnerjem Jwanom poročil leta 2017 in že takoj sta namignila, da si želita skupnega otroka. Zakonca sta se sicer leta 2016 spoznala na Instagramu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

matej1111
10. 08. 2019 09.13
+1
Kateri to podpira, bi jih trebalo z belim jopičom odpeljat na zdravljenje.
akmt
09. 08. 2019 14.18
-15
po prebranih komentarjih zagovornikov istospolnih staršev je jasno razvidno, da komentatorji niso lih izobrazeni, razgledani in inteligentni.Bo vsaj postal danes zaslužil malo več, glede na povečano število klikov-verjetno so tudi zato objavili to "novičko"
freakica123
09. 08. 2019 14.30
+12
Tudi istospolni pari si zaslužijo enake pravice kot jih imamo ostali. Starši, ki posvojijo otroke gredo skozi dolge postopke in jih ne dobijo kar tako.
Animal_Pump
09. 08. 2019 17.22
+8
Posvojiti jih itak ne morejo...ampak tukaj so otroci njegovi..vsaj za dvojčka je jasno, ker ju je rodila nadomestna mama. Tukaj nimaš kaj frčkat...njegovi so, pa se lahko na trepalnice postavljate.
freakica123
09. 08. 2019 19.53
+7
Nekatere, naprednejše države, omgočajo tudi posvojitev. Drugače pa nima veze, so lepa družina - posvojeni ali pa ne :)
Thinc25
09. 08. 2019 13.21
-6
Latino zvezdnik Ricky Martin.... Kakšne bedaste novice pa so to????? Ni čudno, da vaše "novice" nihče ne prebira, tudi sam sem bedak! Obljubim, da nikoli ne bom gledal vaših "novic" !
hisne
09. 08. 2019 12.51
+2
to pa so patroni
akmt
09. 08. 2019 12.49
-6
Tudi vsak bioloski fotr se ni nujno moski. Moja zgodba:po rojstvu hcerke je ze prvi dan zveza propadla. Ker mi je jasno povedal, da je zelo ljubosumen, ker sem mama jaz in ne on in da bi rad hcerko on tudi rodil, dojil,... Sedaj po 18 letih na starsevski psihoterapiji jamra, da je padel pri vlogi oceta. Jasno, da je padel, saj se je vseh 18 let imel za mamo. BOLANO. Ce bi to prej samo slutila, mu ne bi prisla niti blizu. Tako sem pa izvedela cisto prepozno. Eni so pac zmedeni v glavi. Aja, se to, hcerke ne vzgaja po mosko,kar je jasno. Ima pa zato punca psihicne probleme.Vsa leta ji je vcepljal v glavo, da se "ne sme razjeziti, da ne sme kazati jeze, ....". Ko ga je sral z drugimi, bil nasilen do njene mame, se zato ni smela razjeziti nanj, ima pa zato potlaceno jezo 18 let v sebi. Zblojenci ne bi smeli imeti otrok. Ker ni vse fizicna skrb za otroka, kot pisarite tukaj (kolk bo imela take Rickyjeva bogato zivljenje ipd neumnosti.)Zmeden stars vzgoji psihicno zmedenega otroka,ki poskusa zaradi zmedenega starsa in njegive vzgoje narest samomor, ne samo, da pade v hudo depresijo. Kje ste zdaj, zagovorniki DENARJA??? Kako bo puncka srecna v bogastvu? A res? Je tudi moja srecna v izobilju? Ce lahko kaj das otroku, so to NORMALNI HETERO STARSI.
tim38
09. 08. 2019 13.56
+9
Animal_Pump
09. 08. 2019 17.43
+16
Ammm..tukaj malo pretiravaš. Zdej enačiš prave geje z enim zblojencem(verjetno prikritim homotom), ki ti je hčerko uničil, in kakor vidim še tebe zraven. Niso vsi isti...Par let že dajem hčerko v varstvo dvema gejema, ki ju obožuje. Lahko ti povem, da je v njima več DESCA kot pa v marsikaterem hetero mehkužcu, ki se ima za ne vem kaj....če ju srečaš na ulici ti garantiram, da ne boš ugotovila, da sta geja. Posvojiti otroka pa itak ne morejo...ne vem zakaj se sekiraš. Zblojencev je pa več vrst...enega si očitno spoznala...drugi zblojenci otroke pretepajo....tretji jih mučijo...eni celo ubijajo. Noben od takih zblojencev ne bi smel imet otrok....pa jih na žalost imajo. Imaš idejo kako jim preprečiti, da jih ne bi imeli...?
Krematorij666
09. 08. 2019 21.53
+2
Hčer si sama uničila, ker si mu pustila.da ji na tak način vzgaja...
kajpavzdevek
09. 08. 2019 12.39
+25
Žal mi gredo taki članki na bruhanje ! Vsako dete potrebuje mamo. Mama je ena in edina in s tem se večina dedcev strinjamo
tomi.passion@gmail.com
09. 08. 2019 13.01
+27
Ja in ne. Žal je vse več žensk katastrofalnih mam, lik mame pa je preprosto postal precenjen. Sodobne mame so bolj obremenjene s slikanjem svoje riti na isntagramu, modnim poziranjem in popivanjem s prijateljicami. Otrok nič bolj ne potrebuje mamo, kot potrebuje očeta. Se pa strinjam, v primeru članka gre preprosto za trgovino z otroki.
akmt
09. 08. 2019 12.36
+0
Zagovorniki istispolnih starsev, imate "priliko".Da se presteje patologija v Sloveniji. Ni normalno, zal.
ka?ica
09. 08. 2019 12.42
-1
matej1111
09. 08. 2019 12.03
+4
Glavno, da je njihov ego potešen. Kaj pa to pomeni za otroka pa jih boli kita. Egoistični topl….
Struna
09. 08. 2019 11.52
+44
Sam bi veliko raje imel še eno mamo, tako kot jo ima otrok najinih prijateljic (veliko časa preživim v tujini, kjer je to čisto normalno in - glej no glej - še vedno obstajajo družine z mamo in očetom!), kot pa tistega psihičnega manipulatorja od darovalca semena, ki naju je z mamo zapustil, ko sem bil komaj rojen in se pojavil samo takrat, ko je hotel iz nje izsiliti skrbništvo, da se ga je bala in jo je imel pod kontrolo). Tudi za mojega polbrata in polsestro pač nikdar ni skrbel. Pa sem kljub temu, da sem zrasel z mamo in babico, torej dvema ženskama, heteroseksualen, uspešen, z urejenim življenjem. Pred svojim pragom najprej pometite!
jan.k94
09. 08. 2019 11.39
+14
Hočejo nam vsiliti da je to normalno, naravno in nekaj vsakdanjega. Če bi bilo normalno bi jim narava omogočila da bi si spočeli otroka. Edina dobra stvar zaplankanosti Slovenije in Slovencev je v tem da še dolgo česa takšnega ne bomo sprejeli kot nekaj vsakdanjega. Čeprav se mediji in različni lobiji strašno trudijo....
akmt
09. 08. 2019 12.32
+3
Abica
09. 08. 2019 14.57
+4
No, to pa res ni nekaj vsakdanjega. Se pa dogaja.
Malo_sutra
09. 08. 2019 11.17
+2
Sam malo stresno za otroka. Kako mu razložit kdo je mama kdo tata? Zdej nemore obema
Malo_sutra
09. 08. 2019 11.17
+1
Rect tata, ker se bosta oba obračala haha cirkus
PegySue
09. 08. 2019 12.50
+30
Kako pa otroku razložiš,da so v družini trije strici,tri tete,dve babici? Otroku je povsem jasno,kdo je kdo,tudi če mu ne razlagaš prav posebej dokler je majhen. Ko je večji bo pa že razumel,zakaj nima mame. Glavno,da bo otrok ljubljen. Sicer gejevska družina ni naravna,kot jih veliko pravi,je pa še vedno boljša,če sta starša ljubeča,kot heterosesksulana družina polna nasilja,alkoholizma,zlorab...
akmt
09. 08. 2019 14.14
+4
Malo_sutra
09. 08. 2019 11.08
+0
Se prav njegova mama ne more pet tisto balkansko pesem Danas majko ženiš svoga sina haha Žal mi staršev, ampak spet morata mu stati ob strani zaradi bolezni.
Animal_Pump
09. 08. 2019 11.07
+26
Verjetno jo je rodila nadomestna mati tako kot prejšnja otroka...on je samo seme daroval(tako kot Ronaldo). Tako, da...otroci so njegovi...pa nič jim ne bo manjkalo.
SenecaLucius
09. 08. 2019 11.33
+15
Seveda, le kateri otrok bi pa pogrešal mamo...sploh kasneje punce v začetku pubertete, kajne?
jan.k94
09. 08. 2019 11.49
+6
Iz finančnega vidika zagotovo ne, a marsikaj drugega pa jim bo. Da ne bo kje uletela ko se bota gonla kot psa
Animal_Pump
09. 08. 2019 11.50
+8
Daj ne pretiravaj...kaj pa tisti otroci, ki živijo samo pri očetih, ki jih je mama zapustila. Pogrešaš tisto, kar si imel...tistega kar nisi imel...ne boš pogrešal. Ogromno očetov veliko bolje in lepše vzgaja otroke kot bi to počele mame...sodišča pa itak dodeljujejo otroke avtomatsko mamam ob ločitvi, in sploh ne gledajo ozadja. Tako, da...podpiram tiste moške, ki se odločajo, da jim otroka rodi nadomestna mama.
*Violate*
09. 08. 2019 11.06
+33
Ko bereš nastrojene komentarje se resnično vprašaš, kakšno razmišljanje imajo nekateri. Vam to ni normalno, ker gre za dve osebi istega spola. Ja, in. A mi lahko zagotovite, da bodo ti otroci manj srečni kot v kateri koli družini? Vsi pišete, kako je potrebna mati in oče, ampak ko bereš o raznih nasiljih v takih "normalnih" družinah, jaz ne vidim nekega nadstandarda življenja. Slab starš in slaba družina je lahko vsaka, ne glede na spol, tako da to ni argument. In tisti, ki komentirajo glede pomanjkanja ženske vloge pri vzgoji, mislim, da je na svetu dovolj žensk, ki bodo dodale tudi ta aspekt otrokom (tete, babice, prijateljice, sosede...). To, da danes potrebuješ oba spola ali celo biološka starša, da je otrok lahko srečen, je zgrešeno - vse je odvisno od oseb samih in kakšni so do otrok. Dokler so odnosi in vzgoja v redu, bo otrok srečen, pa ima lahko dve mamici, dva očeta, starša samohranilca ali pa je posvojen in biološko nima veze z vzgojitelji. Vzgoja, razvoj in srečno življenje otroka ni pogojeno s spoli, ampak odnosom, ki ga ima otrok do vzgojiteljev.
NPC24ur
09. 08. 2019 11.14
+8
Lepo napisano, z obcutki seveda in ne dejstvi. To je dvorezen mec. Vedno se vprasas; ali je bolje da je otrok v nasilni druzini ( oce mama) ali v ljubeci ( oce oce, mama mama). Normalno bos rekel, seveda, v ljubeci. Tukaj vse prav, vendar, ta tredn, ki ze nekaj casa traja v Ameriki povzroca preglavice otrokom, ki odrascajo v okolju oce oce, mama mama. Otroci se iscejo, manjka jim lik oceta ali mame. Ta zgodva k Teti, sestri... ne drzi. Vglavnem, oslanjajte se na dejstva in ne obcutke. Ker tudi sam raje vidim, da ima otrok ljubeco druzino pa naj bo istospolni par ali pa pac ne, mi je vseeno,... stvar je le ta, kako to vpliva na otroka.
SenecaLucius
09. 08. 2019 11.36
+7
Rad bi videl očeta, ki lahko punci v najstniških letih 100% nadomesti mamo...
jan.k94
09. 08. 2019 11.58
+9
Če bi narava hotela da imajo homoseksualci potomce, bi jim omogočila da lahko imajo otroke in naslednike. Tako pa so že naravno gledano obsojeni na propad.
Animal_Pump
09. 08. 2019 12.01
+3
Niso obsojeni na propad...sej se lahko znajdejo...če lezbijke sodelujejo z geji(umetne oploditve)...lahko vse štima.
*Violate*
09. 08. 2019 12.09
+12
Jaz sem bila vzgojena v 'normalni' družini, pa lahko kar povem, da se v najstniških letih mati prav nič ni ukvarjala z mano - vsaj ne v smislu, kot verjetno namigujete (spolnost, menstruacija, fantje in podobno). Vse informacije so bile pridobljene od okolice, ne od mojih staršev ali natančneje mame, tako da mislim, da bo tu oče mogoče celo bolje sam opravil zadevo, ker se bo pozanimal in želel pomagati.
jan.k94
09. 08. 2019 12.34
+5
Lol, a pri dveh fotrih al pa mamah se pa ne zna zgodit da se ena ne ukvarja s otrokom. Tak otrok bo še mel več težav, ker bo poznal samo enega od svojih pravih staršev, obremenjeval se bo zakaj ga druga "mama " nemara, ter še družba ga bo zaznamovala glede na to da izhaja iz drugačne družine.
akmt
09. 08. 2019 12.34
-1
Se pravi, da jim v homo druzinah ocetovski lik da en od para, materinskega pa drug, hahahhahaaha
Animal_Pump
09. 08. 2019 12.51
+6
Pa sej nima veze kdo je fotr kdo je mama...važen je tisti, ki otroka vzgaja..al je to mama, fotr, sve mame...dva ata. Vseen klinc...vse je boljše kot pa tisto, kar sem videl...v naši okolici, ko sem bil majhen...in so imeli rejence(otroke, ki jih pravi starši niso marali). In te otroke so izkoriščali večinoma za delo na kmetijah...pa vsi so se norčevali iz njih...tako, da. Zaznamovala jih bo pa samo družba, ki je podobna tebi(vas je veliko sej vem) ampak...tud za takšne palca zraste...mogoče takrat, ko mu bo sin zeta predstavil:P
akmt
09. 08. 2019 14.15
+2
aljoteam
09. 08. 2019 10.48
+11
bmwfanatik
09. 08. 2019 10.45
-9
akmt
09. 08. 2019 10.38
-4
Tako starsevstvo bi morali prepovedati. Dva oceta ali dve mami, to je BOLANO. Kdo bo dal deklici in dvojckoma zenski, manin lik vzgoje? Ki je potreben enako kot ocetov lik?
*Violate*
09. 08. 2019 10.53
+17
Ha, kakšno razmišljanje. Kaj pa otroci, ki nimajo mater - odsotna, pokojna ipd., kje pa tam dobijo otroci mamin lik pri vzgoji? Odgovor: babice, tete, prijateljice od staršev, sosede itd.- ni potrebna dejanska mama, ampak le ženski vpliv in vse kar pride zraven.
slovenc59
09. 08. 2019 10.59
+26
Kdo bo pa dal onemu siromaku na Hrvaškem vzgled, ko je vzorni oče postrelil celo žlahto ?? Ne bluzi ! Nismo kaj takega ravno vajeni, se bomo pa morali navaditi ! Tem trem bo verjetno boljs v življenju kot milijarde drugim, ki imajo "naravne" starše !!
akmt
09. 08. 2019 11.08
+2
Sploh ni res. Otroci, ki odrascajo brez mame, cutijo posledice vse zivljenje. Tete, babice gor ali dol. Ce ima ta puncka samo darovalko jajceca, bi zenski lik nadoknadila zenska partnerka bioloskega oceta. Nikakor pa ne teta, babica. Kar preberite si kaksno psiholosko ali psihiatricno literaturo.
akmt
09. 08. 2019 11.10
+6
Denar pa res ni vse. Zato pa marsikateri otrok zvezdnikov zabluzi v droge ipd. Tipicno razmisljanje slovenskega materialista... Vprasaj deklico, ko odraste, kaj si bolj zeli-mamo ali vse bogastvo sveta.
Jurkos
09. 08. 2019 11.30
+1
Vsi k podpirate to: pejte do vseh k poznate primere in pozanimajte se kako jim gre. Strokovnjaki na tem področju, vsipovprek trdijo, da delajo nepopravljivo škodo s tem trendom. Sebičnost do konca človeštva - enako delate z naravo.
Krematorij666
09. 08. 2019 10.25
+25
...Da si želita skupnega otroka... Kako je to teoretično možno, ker praktično sem siguren, da je neizvedljivo?
jan.k94
09. 08. 2019 09.47
+12
Kdo od njiju ima pa maternico?
akmt
09. 08. 2019 10.39
+7
jan.k94
09. 08. 2019 11.36
+1
Abica
09. 08. 2019 09.36
+24
Napišem: lepo! preden se vsujejo negativni komentarji. Me pa moti premalo podatkov: je kdo od njiju biološki oče? Sta jo posvojila? In če se to ne ve, naj se to napiše?
tim38
09. 08. 2019 10.10
+26
pa kaj vas briga, raje se vprašajte kako živijo slovenski otroci. Sploh ne dvomim, da bo hčerki lepo v njunem domu.
matej1111
09. 08. 2019 10.18
-10
Sploh ne dvomim, da ji bo lepo. Predvsem takrat, ko bo mamico pogrešala. Izpirjenci.
akmt
09. 08. 2019 11.14
+9
Veliko Slovencev je zelo materialisticnih. Predvsem podezelanov. Samo IMETI jim gre po glavi. Tile imajo ziher veliko hiso nekje na podezelju, stirikolesnike, el. skiroje,... izobrazbo najvec poklicno... Pac ta sloj druzbe ima tudi svoja razmisljanja. 85%Slovencev je kmeckega porekla. Kmete zelo spostujem, "kmetov v glavi" pa ne
akmt
09. 08. 2019 11.15
+2
Dobil bos same minuse. Sem pa na tvoji strani
Abica
09. 08. 2019 11.30
+2
Tim38 - ne razumem: kaj kaj me briga? Komentiram članek, ki ima polno pomankljivosti.