Tuja scena

Igralke iz serije Seks v mestu prekinile molk zoper Chrisa Notha

Los Angeles, 21. 12. 2021 08.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Igralec Chris Noth, znan po svoji vlogi gospoda Živine v seriji in filmih Seks v mestu, se zadnje dni sooča z obtožbami spolnega napada na več žensk. Zdaj so se oglasile tudi njegove soigralke Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon in Kristin Davis, ki so podalo skupno izjavo za javnost.

"Izjemno nas žalosti, ko slišimo obtožbe zoper Chrisa Notha," so Cynthia Nixon, Sarah Jessica Parker in Kristin Davis, igralke serije serije Seks v mestu, zapisale v skupni izjavi, ki so jo delile na družbenih omrežjih.

Cynthia Nixon, Sarah Jessica Parker in Kristin Davis
Cynthia Nixon, Sarah Jessica Parker in Kristin Davis FOTO: AP

V nadaljevanju so še zapisale: "Stojimo ob strani ženskam, ki so se oglasile in delile svoje boleče izkušnje. Zavedamo se, da mora biti to zelo težko in jih pri tem podpiramo."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V zgodbi, objavljeni prejšnji teden, sta slavnega igralca dve ženski obtožili, da ju je spolno napadel, obe pa sta za The Hollywood Reporter delili podobni zgodbi. Po besedah ene ženske, ki je govorila pod psevdonimom Zoe, naj bi jo igralec posilil v stanovanju v Los Angelesu leta 2004. Trdila je, da sta se srečala v pomembnem podjetju v LA-ju, ki je bilo povezano s slavnimi osebnostmi, kot je Noth.

Druga ženska s psevdonimom Lily je trdila, da jo je Noth leta 2015 po večerji in pijači povabil v svoje stanovanje v New Yorku. Lily, ki je bila takrat stara 25 let, je povedala, da je igralca serije The Good Wife spoznala, ko je delala kot natakarica v lokalnem nočnem klubu.

Noth, ki je s Taro Wilson poročen od leta 2012, je v prejšnji izjavi zanikal obtožbe in trdil, da je v obeh situacijah šlo za sporazumni odnos.

"Obtožbe zoper mene, ki mi jih namenjajo posameznice, ki sem jih srečal pred leti, celo desetletji, so popolnoma lažne," je dejal. "Te zgodbe bi lahko bile izpred 30 let ali 30 dni – ne vedno pomeni ne – to je meja, ki je nikoli nisem prestopil. Težko je ne dvomiti o času pojava teh zgodb. Ne vem zagotovo, zakaj se zdaj pojavljajo, vem pa to: Teh žensk nisem napadel."

Chris Noth
Chris Noth FOTO: AP

Prejšnji petek se je z obtožbami o spolnem napadu proti Nothu oglasila še tretja ženska. V poročilu, ki ga je objavil Daily Beast, je ženska, ki je želela ostati anonimna, a je uporabila psevdonim Ava, povedala, da jo je Noth, ko je bila stara 18 let, spolno napadel, medtem ko je leta 2010 delala v restavraciji v New Yorku.

Igralec je v izjavi zanikal tudi pripoved tretje ženske. "Zgodba je popolna izmišljotina in domnevne obtožbe, ki jih je navedla, se berejo kot slaba fiktivna zgodba," je dejal Nortov predstavnik. "Kot je Chris dejal včeraj, ni nikoli in nikoli ne bo prestopil te meje."

V ponedeljek sta Universal Television in CBS potrdila, da Noth ne bo več snemal epizod za serijo The Equalizer. Notha boste lahko videli v eni od prihajajočih epizod, ki je že bila posneta, pa tudi v ponovitvah že predvajanih epizod. Ko so se pojavile novice o obtožbah, sta se Noth in njegova agencija za talente razšla. Prejšnji petek je portal People poročal, da ga je agencija A3 Artists odpustila.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sputnik8
21. 12. 2021 13.40
+2
Zmanjkalo denarja in so priletele pravljice ven.
stumfeta
21. 12. 2021 13.44
-3
športnik66
21. 12. 2021 13.28
+10
Jaz verjamem igralcu. Posilstvo prijaviš isti ali naslednji dan. To, da se pa oglasiš po 10ih letih in rečeš, šla sem z njim v stanovanje ob 4.ih zjutraj in me je presenetil, da hoče sexat...mi je pa čisto mimo. Nekdo mu hoče nekaj škodovat, nekaj podtaknit. In to danes ni težko - mediji in javnost takoj verjamejo izjavi ženske, moški je medijsko obsojen preden je sploh prišel do besede.
stumfeta
21. 12. 2021 13.37
-7
Aja, a kuj naslednji dan. Čuj, kaj pa če je moški žensko zadrogiral, recimo tako kot Cosby, pa je naslednji dan še vsa nakomirana? A lahko čez dva dni? Kaj pa če je moški žensko poleg posilstva pretepel tako močno, da je en teden na intenzivni v nezavesti? A loh naslednji teden? Kaj pa če ženska ostane v permanentni komi? A potem ni bilo posilstva? A si ti sploh prebral kaj piše? A če je šla ona z njim v stanovanje, potem si ti domišljaš, da je kar seks na tapeti al kaj? A pa če je šla ona z njim v stanovanje, pa je mislila seksat z njim, a si ti domišljaš, da se ona nima pravice premislit al kako? In da je potem ok, da jo posili? Ah ježešna, medijsko obsojen, ker so ga tri ženske obtožile posilstva. Da je pa samo na tej internetni strani vsaj 10 ljudi te ženske obtožilo da so oportunistke, to pa ni medijski linč, anede.
Mladi? Plasto
21. 12. 2021 15.58
+3
zakaj je obtoževalkam dovoljeno nastopati pod nekimi psevdonimi ??!!!! ..... stumfeta ?
JAZsemTI
21. 12. 2021 13.23
-2
Živina jim ni zrihtal vloge, pisarne, službe asistentke režiserja ali karkoli je že obljubljal ko mu je prihajalo...
stumfeta
21. 12. 2021 13.43
-3
Kaj zdaj trdiš, da so se 10 let brez dokazov posilstva (modrice, odrgnine, pozitiven test na posilstvo) odločile maščevat al kaj?
theSTRUČKO
21. 12. 2021 13.12
-1
…ma te so odvratne sve…
stumfeta
21. 12. 2021 13.19
-2
Ti na drugi strani pa taka neskaljena nežna lepota...
JAZsemTI
21. 12. 2021 12.51
-2
Najprej so bile počaščene zdaj pa so se "spomnile" obrniti ploščo. So si pa prej vse zračunale.
stumfeta
21. 12. 2021 12.52
-3
Ženske na moške ne gledamo kot na svoje osvojitve. Da ti to očitno počneš v obratni smeri je dovolj zgovorno.
JAZsemTI
21. 12. 2021 12.57
+4
Pojdi v Hollywood, se razglej in se potem oglasi...
Marcus Wassmeier
21. 12. 2021 13.00
+1
Dragi dnevnik: danes nisem osvojila sošolca na maturancu. Ubrala sem pasivno agresivno strategijo: dovolila sem njemu, da me on osvoji. Sedaj imam malo slabo vest. Ampak večer je bil pa super. So pa moški prasxx. Tvoja Štrumfeta
stumfeta
21. 12. 2021 13.18
-2
stumfeta
21. 12. 2021 13.19
-6
Uau Marcus, kok si ti komičen. Torej, kaj naj iz tvojega zapisa sklepam. Da sem užaljena, ker me nihče noče posilit?
Marcus Wassmeier
21. 12. 2021 12.29
+5
"Stojimo ob strani ženskam, ki so se oglasile in delile svoje boleče izkušnje. Zavedamo se, da mora biti to zelo težko in jih pri tem podpiramo." Svojega dolgoletnega soigralca, s katerim ste sodelovale leta dolgo in služile milijone dolarjev pa izdate za malo medijske pozornosti? Kaj ga niste prijavile v 1. ali 2.sezoni?! Ne, z njim ste posnele x sezon in zdaj, ko se je zgodba ispela, pa malo pišete knjige spominov in malo se medsebojno obtožujete. Sram vas bodi “me too” oportunistke. Kaj pa “vsakdo je nedolžen, dokler mu s pravnomočno sodbo sodišča ni dokazana krivda”???
stumfeta
21. 12. 2021 12.38
-4
Od kdaj je soigralec prijatelj? So mu karkoli dolžne? Kaj je pa bilo takega v 1. ali 2. sezoni, da bi ga prijavile? A je njim kaj naredil? Trdiš, da so že takrat vedele za to, kar je počel? Dokaz imaš od kje to? A zanimivo, ena tam pred tabo trdi, da so ta tajming izbrali ker se spet promovira nadaljevanka, ti trdiš, da zato, ker so se stvari izpele. Pejta na kafe pa se zmenta, no. Oooooooooooo, a metoo oportunitske, a? Ali trdiš, da posilstvo ne obstaja al kako? Al samo, da so vsa posilstva od metoo dalje lažna al kaj? Zanimivo.
Marcus Wassmeier
21. 12. 2021 12.57
+2
Štrumfeta, sonček naš, nehi bit tolk huda no. Ajde vzamem nazaj svoj komentar. Uredu. Sam kaj ko se čisto na vse huduješ danes. Nehi no. Lej ti damo vse prav, samo nehi se razburjat. Dej, te jest povabim na eno kavo pred omicron lockdownom. Pa samo kavo - nč ni šifra to za nevemkaj. Pa razdeliva si račun, da ne bo to kakšna diskriminacija. Pa vrata ti pustim, da si sama odpreš - da ne boš rekla da je seksistično, če ti jih pridežim. In odpovem se vsem pozitivnim komentarjem na frizuro ali postavo. Lohka?
stumfeta
21. 12. 2021 13.17
-2
Ne, ne hudujem se na vse danes, samo na nesramne komentarje. Res, vse mi daš prav. Naslednjič boš pa enako svinjal dalje. Ne bi šla na kavo, hvala, mi jo moj doma skuha, odlično. A res, a vrata mi boš pustil odpret? A to je je tebi edini dosežek enakopravnosti spolov. Zanimivo. A res, ne boš komentiral moje frizure in postave? Dej mi povej, zakaj se bi moral pa nazaj držat zarad tega? A maš Tourettov sindrom, pa take stvari nekontrolirano letijo ven iz tebe al kako? Dej mi prosim razloži, zakaj bi mene moralo interesirat, kaj si o moji frizuri in postavi misli popolnoma neznana oseba, ki ji je jedno te isto, če je nekdo soigralec ali prijatelj, pa nekoga, ki je bil posiljen zmerja z opotunistko. Ker me je fascinantno, kako si damo moški domišljate, da naravnost morate komentirat zunanjost nepoznanih žensk. Ker zanimivo, da niti od ene ženske česa takega nisem doživela, pa upam, da oba priznavava obstoj lezbijk na tem svetu?
Korintos11
21. 12. 2021 12.08
+1
Zjutraj, proti jutru, nabasane, so iz gostilne hodile v njegovo stanovanje na kokice?
stumfeta
21. 12. 2021 12.29
-4
Hm, nisem vedla, da je povabilo v stanovanje sinonim za posilstvo.
Sianne
21. 12. 2021 12.56
+5
Ma lahk grem s tabo v flat, lahk se tudi že slečeva, pa to ne pomeni, da na eni točki nimam pravice se premislit. Tudi sredi akta. Moje telo je še vedno moje, in ne dobiš ti nič ekstra pravic samo zato, ker grem k tebi v flat..
akize
21. 12. 2021 11.46
+1
Takrat se prijavi pa je... aja sej res, to je zdaj popularno delati
stumfeta
21. 12. 2021 12.29
-1
Boš lahko pameten, ko boš ti v enaki situaciji.
Jezuš Kristuš
21. 12. 2021 11.25
+5
Tako huda stvar, da čakaš 10 let preden prijaviš. To si potem lahko zmisli kdorkoli, saj noben ne more dokazat kaj se je zgodilo 10 let nazaj.
stumfeta
21. 12. 2021 12.28
-3
A bš ga no lomt, kakšna bistrost od gostega soka! Torej, a ima ženska večjo težavo dokazat zadevo 10 let kasneje al 10 ur kasneje? Torej ji gre kaj bolj v prid, da prijavi takoj al 10 let kasneje, ko še težje dokaže, kaj je res?
94001
21. 12. 2021 11.17
+6
Ne podpiram nasilje nad nikomur, vendar pa mi ni jasno zakaj ženska potrebuje devet let, da prijavi posilstvo? Tu se je pa zares za vprašat obresničnoari dogodka. Bom še jaz prijavil voznika, ki mi je 12 let nazaj zadel blatnik avtomobila. Kar nekaj no. Jaz bi jih kaznoval, ker niso prijavile dejanja. Kajti, če ga ne prijaviš ga podpiraš, ker si ga zatajil.
stumfeta
21. 12. 2021 12.27
-6
Dej si ti kaj preberi za začetek. Boš izvedel in zakaj ženske potrebujeo toliko časa, da prijavijo in to, da jih ne moreš kaznovati, če ne prijavijo, ker so same lastnice svojega telesa in lahko si tudi prebereš, kakšen je rok zastaranja za prijavo posilstva. Kaj klinac je nekdo, nad komer je bilo storjeno nasilno dejanje zatajil? Kaj pa policija, ko so ženske Billa Cosbyja prijavile, da jih je posilil, oni niso zatajili. Kaj pa FBI v primeru Nassar, ko tudi niso pravilno reagirali, oni so tudi zatajili? Zanimivo, kako bi ti žrtve kaznoval, vse ostale pa lepo pri miru pustil. Lahko se pa že zdaj, brez tega vsega branja vprašaš ali je lažje dokazati posilstvo takoj po dejanju, ko so še prisotni vsi dokazi ali 10 let kasneje, pa se potem lahko špilaš igrico, kako to, da ne prijavijo takoj.
stumfeta
21. 12. 2021 12.27
-6
Dej si ti kaj preberi za začetek. Boš izvedel in zakaj ženske potrebujejo toliko časa, da prijavijo in to, da jih ne moreš kaznovati, če ne prijavijo, ker so same lastnice svojega telesa in lahko si tudi prebereš, kakšen je rok zastaranja za prijavo posilstva. Kaj k....c je nekdo, nad komer je bilo storjeno nasilno dejanje zatajil? Kaj pa policija, ko so ženske Billa Cosbyja prijavile, da jih je posilil, oni niso zatajili. Kaj pa FBI v primeru Nassar, ko tudi niso pravilno reagirali, oni so tudi zatajili? Zanimivo, kako bi ti žrtve kaznoval, vse ostale pa lepo pri miru pustil. Lahko se pa že zdaj, brez tega vsega branja vprašaš ali je lažje dokazati posilstvo takoj po dejanju, ko so še prisotni vsi dokazi ali 10 let kasneje, pa se potem lahko špilaš igrico, kako to, da ne prijavijo takoj.
multisola3
21. 12. 2021 12.48
+2
Stumfeta..vedeti je treba da so v igralskem svetu prave sile v ozadju..kjer se vlečejo poteze. Čudno pri vseh do sedaj obtoženih in neoptoženih je, da večina"posiljenih" se oglasi po več letih ampak čas ko prijavijo je pa do dneva isti (le kdo jim je naročil) in če pogledamo zgoraj omenjenega gospoda, par dni nazaj sem bral o njemu kako se je zavzel za eno od soigralk in ji stopil v bran (že takrat sem pomislil, da tole pa ne bo dobro) in evo teden dni kasneje naenkrat tri obtožbe. In ravno zato ker se ta soigralka tokrat ne poteguje za njega, mi je jasno da so sile iz ozadja, ker če bi resno mislila da je neki bavbav se nebi do sedaj z njim družila tudi zasebno. Tako da Stumfeta, kot ni prav da moški takoj branimo moškega, tudi ni prav da se ženske takoj postavite na stran ženske, dajmo oboji prej malo razmisliti kakšne so možnosti. Ker vidimo da obtoženi imajo kairere takoj uničene ne glede na izzid sojenja.
stumfeta
21. 12. 2021 13.10
-5
Ne, vedeti je treba, da ni v igri samo igralstvo, ok? In ne, niti približno ni čudno, da se oglasijo po več letih, da so bile posiljene. Jaz ne vem, kaj tebi ni jasno? Nekdo te fizično obvlada, da te lahko posili- a ti miliš, da se ženska potem pobere in gre domov na večerjo al kaj? Aja, a postavil se je soigralki v bran? In kaj ima to veze s čimerkoli? A ker se je on postavil njen v bran decembra, ga je neka druga ženska septembra obtožila posilstva al kako? Zakaj bi se pa ona postavila zanj? A to, da se dve osebi spričkata je tebi enako kot če je ena oseba posilila drugo al kaj? Prosm?! Od kje teb ideja, da sta se Chris Noth in Sarah Jessica Parker družila tudi zasebno? Ej, jaz se ne postavljam na nobeno stran, mam pa dovolj tega, da folk začne pisat bedarije v smislu, zakaj tako dolgo niso prijavile. Kaj je bilo pri tej zadevi konkretno ne bom sodila, če bo prišlo do sodišča, bo to storilo sodišče, drugače bo zadeva neraziskana. Moje mnenje o igralcu je bilo ustvarjeno že dolgo preden je tole prišlo ven, pa ne, nisem imela mnenja, da je spolni predator. Drugače pa, če se ravno gremo glede tajminga, leta 1995 ga je bivša partnerka Beverly Johnson prijavila, da jo je pretepel in ji grozil s smrtjo. Ne samo, da ga je prijavila, ampak je celo prosila za prepoved približevanja. Ampak on je to pač močno zanikal, pa se ni nič zgodilo. Zakaj že ženske ne prijavljajo...?
kajpavzdevek
21. 12. 2021 10.40
+4
Plestenjak pazi se da se nebojo nate spravile blondinke ki si jih gnjavil po vsanem koncertu. Verjamem da jim je pasalo po hotelskih sobah po koncertih, verjamem da bi jim pasal zdaj kak evro ko je popularno to tožarjenje za nazaj
brabusednet
21. 12. 2021 10.33
+2
Kelnarca je sugurno nedolžna in se strašno upirala,kot tista,ko jo sodnik vpraša,zakaj se ni upirala,pa je dejala,kako ko sem se z rokami za plot držala.
Realkica
21. 12. 2021 11.12
+0
No, zaradi take mentalitete družbe se ženske niso odločale za prijavo. Bolj očitno ne gre.
Wookie55
21. 12. 2021 13.08
-1
Prijavljale niso ker nic ni blo, ampak od metooja dalje lahko vsaka ki je kake slavnega kdaj srecala nekaj pokasira. Pa ce pogledas so vse te prijave anonimne, druzba je ne mora obsojat ker ne vemo kdo je.
stumfeta
21. 12. 2021 13.22
+0
Veš da, pred metoojem sploh ni bilo posilstev. Vsi zakoni o posilstvih so se napisali v zadnjih nekaj letih. In od mettoja naprej smo ženske finančno napredovale.
PegySue
21. 12. 2021 10.16
+19
Nevem. Še vedno sem skeptična. V nobenem primeru posilstva ne odobravam,vemo pa kakšni so ljudje,ko zadiši po denarju. Vedno se mi postavljajo dodatna vprašanja; zakaj bi igralec velikega slovesa in relativno dobrega izgleda moral posiljevati? Kot drugo,če sklepam po sebi,bi kot ženska po posilstvu tekla na policijo,že zaradi občutka varnosti po takšnem šoku,incidentu. In vedno se po prvi najde še druga,tretja in četrta. Vsem je skupno to,da so molčala leta. A ni malo čudno,da po tako travmatični izkušnji molčiš leta,potem pa na vsem lepem izbruhneš? Razlog? Novi deli znane serije,še večjo plačilo? Kaj je povod tem obtožbam po tolikih letih? Če je kriv,sočustvujem z žrtvami in upam,da bo kaznovan,kot je bil Weinstein. Američani so pravični v podeljevanju kazni. Kapo dol.
stumfeta
21. 12. 2021 12.21
-6
Od kje teb ideja, da posiljujejo samo revni in nepomembni? Po kakšnem denarju diši? Res? Ti bi takoj tekla na policijo, a? In če bi ti rekel, da ve, kje stanuješ, če bi ti rekel, da pozna tvojega šefa, ki te že tako ne mara, če bi ti rekel, da ve, v kateri vrtec tvoj otrok hodi, dej mi no povej, kako hitro bi pa v tem primeru tekla? Ne, ni malo čudno, da po travmatični izkušnji molčiš leta, drugače bi tudi otroci precej prej spregovorili o tem, kaj se jim dogaja. Ne vem zakaj bi bilo pri odraslem človeku drugače? a če je nekdo odrasel je pa narejen iz kamna al kaj? Kako to misliš, kaj je povod tem obtožbam? Si že kdaj slišala za to, da ljudje potrebujejo čas, da določene travme predelajo? Đizs, kakšne amaterske.
Sianne
21. 12. 2021 12.58
+1
Ravno taki, ki imajo videz in moč in denar, niso vajeni, da jim ljudje govorijo ne.. Ravno taki si radi vzamejo tudi če jim ne pripada.
mm94
21. 12. 2021 10.04
+15
Kako enostavno je nekomu uničiti kariero. Sploh se ne rabiš izpostaviti, vse lahko urediš iz anonime... Upam da mu uspe dokazati da lažejo...
stumfeta
21. 12. 2021 12.16
-3
Nima on kariere že od Seksa v mestu dalje.
CtrlDelete
21. 12. 2021 09.49
+19
Hvala za izbris komentarja...me pa vseeno zanima, zakaj nista gospe šle takoj naslednji dan na policijo in prijavile posilstvo???
Realkica
21. 12. 2021 10.08
-5
Težko si je predstavljati sram, šok, grozo, s katero se te ženske soočajo in pričakovati od njih, da bodo takoj tekle prijavit. Danes se o tem več govori, pred 30 leti je bil tabu - žrtev je običajno postala krivec, postopki so bili do njih žaljivi in dodatno travmatizirajoči, posmehljivi. Še dandanašnji šovinistični komentarji jasno odgovarjajo, zakaj ni prišlo do prijav. Seveda pa obstaja vedno tudi možnost, da želi neka ženska samo pridobiti pozornost in zaslužiti, vendar so te v manjšini.
stumfeta
21. 12. 2021 12.16
-5
Ti ne vem, poglej komentarje tuki gor, kako si baje izmišljujejo ter hočeo pozornost in denar, pa ti bo mal jasno postalo. Saj ni, k da ste imelu ljudje identične komentarje pri Cosbyju in ostalih, kjer se je potem pokazalo, da so policija in celo FBI zavlačevali z raziskavo, izgubljali dokaze in zadeve ne jemali resno. Res, le zakaj se ženska, ki je že tako prizadeta zaradi posilstva ne gre še dodatno takoj izpostavljat. Da vas vidm, junačine.
PegySue
21. 12. 2021 13.12
+5
Stumfeta,hvala za tvoje mnenje prav pod vsakim,ki komentira drugače,kot bi ti želela. Tvoja jeza vzbuja sum,da si sama preživela travmatično preizkušnjo. Če si jo,sočustvujem s teboj.Če je nisi,pa ravno tako,saj je očitno,da nisi najbolj zadovoljna v svoji koži....
stumfeta
21. 12. 2021 13.29
-4
Jaz želela? Oprosti, kolker jaz vem, je posilstvo po zakonu še vedno prepovedano. Torjene gre za to, kar jaz želim, ampak gre za dejstva, ki so, ne boš verjela, obče priznana in uzakonjena. Ne, nisem imela travmatične izkušnje, ampak očitno imam za razliko od tebe nekaj, čemur se reče empatija, da ne rečem, da si resnični NE želim, da bi me kdorkoli kadarkoli posilil. Tako ne hvala, ne potrebujem tvojega sočustvovanja, ker ga nisi sposobna. Če bi ga bila in če bi si kdaj kaj kje prebrala bi vedela, čez kakšne travme, zanikanja okolice in ostalega gre ženska po posilstvu. Če bi kaj vedela bi vedela za razstavi z naslovom "Kaj si imela oblečeno", kjer so bila razstavljena oblačila, ki so jih ženske nosile, ko so bile posiljene. Če bi kaj vedela, bi vedela, da je bila ta razstava narejena z namenom, da se prikaže čez kaj greod ženske ko so posiljene, ker vprašanja "Kaj ste imeli oblečeno?", "Ali ste pili alkohol?" na sodišču dejansko niso prepovedana pri zasliševanju žrtve. Če bi imela empatijo bi vedela, da je bila zadnja sodba posilstva pri nas oprostilna, z obrazložitvijo da se žrtev ni branila, ker jo je moški začel posiljevati medtem ko je spala. Kako se rešiš desca, ki je že na tebi in v tebi pet sekund po tem ko si se ravno prebudil pa verjamem, da nas boš razsvetlila ti, ki ti ni jasno niti to, zakaj ženske tako dolgo čakajo s prijavami. Hvala, kr skrbiš za mojo kožo javno, vedno se veselim ko ljudje, ki nimajo argument padejo na osebno raven in se obnašajo kot da je to, kar so napisali sami popolnoma ok, medtem ko je to, da nekdo stegne jezik in konkretno pove, kaj je narobe, nekaj popolnoma nesprejemljivega. Boš argumentirala kaj nazaj al se samo na mojo osebnost spravljala? M?
PegySue
21. 12. 2021 13.41
+3
stumfeta daj še kaj napiši prosim.Super te je brati,ker si seznanjena z vsem in se o ničemer ne motiš. Točno veš o vsakem vse,na podlagi nekaj napisanith besed. Fenimenalna si! Prosim ne šparaj se,osreči nas in piši,piši... Imaš empatijo,vem,da boš. Hvala! :)
stumfeta
21. 12. 2021 13.56
-2
Res? Zanimivo, da tok rada bereš, pa vseeno ne veš, zakaj ženske toliko časa potrebujejo, da prijavijo posilstvo. A res, s čim od vsega sem pa še seznanjena, da si ugotovila, da sem seznanjena z vsem in se o ničemer ne motim? M? Sem pisala kaj o politiki? Gospodarstvu? Umetnosti? Šolstvu? Kulturi? Ročnih delih? Izobraževanju? Zdravstvu? Vesolju? Znanosti? Jezikoslovju? Strojništvu? Matematiki? Geografiji? Fiziki? Kemiji? Popotovanjih? Zgodovini? Novinarstvu? Vojski? Dej mi no povej, o čem vsem sem po tvojem tako seznanjena. O vsakem vem vse? Rrrrrrrrrrrres? Torej, tebi ni všeč to, da nisi napisala niti enega argumenta, ampak si šla takoj na osebno raven, jaz pa sem to opazila? A se ti zdi, da je za nekaj takega potrebno imet doktorat ali dva? Al bo dovolj OŠ, ki je ti nimaš? Napiši še kaj nazaj, da bodo vsi videli tvoj intelekt.
PegySue
21. 12. 2021 15.44
+2
Vse imaš prav. In kaj zdaj? Hočem še.... :D
Mladi? Plasto
21. 12. 2021 16.12
+2
@stumfeta ... a veš zakaj vprašanje o obleki ? ---- ker z obleko lahko tudi izzivaš :D ...... recimo ni zastonj SEXI SPODNJE PERILO :D - ker zbuja poželenje pri nasprotnem spolu - dokazano !!!!! ..... in če hodiš naga naokrog , se ne moreš zgovarjat , da to počneš sam zase , ker , ko prestopiš prag svojega doma , padeš v družbo !!!! družbene norme pa pač ne tolerirajo , da boš hodila naga naokrog ,ker se bo en mutavi tok zrajcu , da te bo nasadu !!!!! ...... in če se tega ne zavedaš , si pač butara :D ..... in nobeni zakoni , ti ne bojo pomagal ,ko se bo razćiščevalo o krivdi ..... ene stvari so za v spalnico , druge pa za na cesto :D ....... ampak odkar je kim , pa severina , pa paris posnela svoj pornič in nardila kariero :D , se je pupam mal zmešal in bi vse tako kariero , razen , če jim ne rata --- pol je pa posilstvo :D ..... in ja - če je kriminal , se prijavi takoj ,ko se lahko ne po 10 15 letih !!!!!!
mojcd
21. 12. 2021 09.35
+22
A svetovno internetno spolno nadlegovanje Kardashianke in podobnih ke pa sprejemljivo?
stumfeta
21. 12. 2021 10.05
-2
Zvezda3000
21. 12. 2021 09.31
+1
To kar pišejo raznorazni zagovorniki spolnega nasilja nad ženskami tu gor je a ze preveč. Ko beres te komentarje, se ti zdi da Sloveniji dobesedno ljudje odobravajo neprostovoljen in nasilen spolni odnos in da je ženska vedno kriva za to. Bolniki
Zvezda3000
21. 12. 2021 09.33
-8
se doigralke so stopile na stran ZRTEV. ze vedo zakaj
Augusto Pinochet
21. 12. 2021 09.38
+16
Ko so pa snemali sex v mestu so ga pa hvalile, ze vedo zakaj... €€€
Greghorian
21. 12. 2021 10.03
+12
Domnevnih žrtev.. Kako so se te natakarice sploh znašle v njegovem stanovanju? Jih je ugrabil, odvlekel iz restavracije v stanovanje in posilil? Ni logike ampak dobro
PegySue
21. 12. 2021 10.07
+13
Isto so pokvarjene,kot on,če so molčale zaradi denarja! (soigralke)
stumfeta
21. 12. 2021 12.34
-3
Nekateri ljudje ste grozljivo materialistični. Pa kaj mislite, da je posilstvo nekaj, kar gre mimo v pol dneva al kaj? Ker to, da bi molčale zaradi strahu, sramu in travme je za vas znanstvena fantastika, da bi molčale zaradi denarja pa očitno nekaj vsakdanjega.
stumfeta
21. 12. 2021 12.34
-6
Greghorian, od kdaj je povabilo v stanovanje sinonim za posilstvo?
karamba34
21. 12. 2021 09.27
+18
Holivud je leglo čudakov in spolnih predatorjev. Normalni ljudje tam niso zaželjeni. Glej: "hollywood sex cult"
Uporabnik2133040
21. 12. 2021 09.56
+8
Laki je malo nervozan
21. 12. 2021 09.14
+6
Pa tudi če vse ni res glede tega tipa je dejstvo nekaj, Vsi so spolni predatorji, ki mislijo, da jim ženske prostovoljno ležijo pod nogami.Če ne gre zlepa, pač gre z grda.
nemeJungat
21. 12. 2021 09.02
+15
Tip je linčan še preden je obtožen. Tipična ženska manipuulacija. 30 let je čakala ... pa dej no
polikarbonatka
21. 12. 2021 09.08
-15
stumfeta
21. 12. 2021 10.09
-2
Ja veš da, stara 39 let, 30 od tega jih je pa čakala, da ga obtoži.