Tuja scena

Aviciijev oče: čez rob so ga pognale majhne stvari

Stockholm, 04. 07. 2019 08.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

20. aprila lani je v 29. letu starosti svet zapustil eden najuspešnejših DJ-jev 21. stoletja. Zvezdnika so našli mrtvega v Muškatu, kjer je preživljal dopust. Zdaj se je medijem znova oglasil oče in razložil ozadje dogajanja.

Avicii
Avicii FOTO: AP

Aviciija, ki je s hiti Levels, Wake Me Up in Hey Brother dominiral na glasbenih lestvicah, so aprila 2018 našli mrtvega v hotelski sobi v omanskem Muškatu. V izjavi, ki jo je v javnost poslala družina, je bilo zapisano, da je glasbenik storil samomor. Družina je takrat razkrila tudi, da je Avicii napisal poslovilno pismo: "Ko je končal turnejo, je želel v življenju najti ravnovesje, da bi bil srečen in bi lahko delal tisto, kar je imel najraje – glasbo ... A ni mogel več nadaljevati. Želel je najti mir."

Klas Bergling, Aviciijev oče, je bil povabljen na CNN, kjer je spregovoril o pokojnem sinu. V intervjuju je tako dejal, da je bilo kar nekaj vzrokov, ki so vodili do njegove prehitre smrti, eden od vzrokov je bil zagotovo tudi prenaporen urnik.

Iskreno pa je dejal tudi, da zvezdnik ni načrtoval samomora: "Naša teorija je, da ni načrtoval samomora – vse skupaj je bila bolj prometna nesreča, veliko stvari se je zgodilo, da je prišel do te 'postaje', kjer je izgubil nadzor."

"Kadar je bil v slabem stanju, nas je vedno poklical. Govorili smo o tem, kaj si misli o življenju, meditaciji, ljubezni ... Bili so dolgi pogovori, daljši od ene ure. Ko si zelo ali skrajno vesel, so majhne stvari, ki te naredijo žalostnega ali te vržejo iz tira, mislim, da je bilo nekaj takega. Kot DJ ali umetnik greš skozi veliko stvari, ki si jih ne želiš, na koncu to uniči del tebe, tukaj je tudi njihov način življenja – potovanja, letališča, dolge noči ..."

Pokojnikova družina se je aprila odločila tudi za posebno obeleženje obletnice njegove smrti: poklonili se mu bodo z izdajo njegovega novega albuma s skladbami, ki jih je 28-letnik snemal malo pred smrtjo in ki jih javnost še ni imela priložnost slišati. Celoten zaslužek od prodaje albuma pa je namenjen Timovi neprofitni organizaciji Tim Bergling Foundation, ki se med drugim posveča pomoči tistim, ki trpijo za duševnimi boleznimi in so pokazali nagnjenost k samomoru.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

reddiamond
04. 07. 2019 14.13
+9
Velik ljudi ne ve kako izgleda zivljenje DJ-jev. Danes nastop v spaniji, jutri svedska, pojutrisnjem v indiji. Tak tempo je naporen, sploh ce te vsako noc poslusa 50 000 ljudi, ki pricakujejo najvec od nastopajocega
hladnpir
05. 07. 2019 07.11
+1
bah, ma naporno je veliko dejavnosti. Delal je sam, kar mu je všeč in čisto prostovoljno🤪
schranz91
04. 07. 2019 13.06
+14
Verjetno skoraj usi tuki k komenterate ne veste da je on od leta 2015 mel zdravstvene težave da je leta 2016 mel dve večji operaciji notranjih organov in mu je od tega šlo še posebej na dol, želel si je uživat življenje ampak ga je zdravje izdal
uporabnica1
04. 07. 2019 14.10
-3
Intimnanega3
04. 07. 2019 11.35
+13
cel članek zarad enga stavka......... Tima pa je škoda :(
paxvobiscum
04. 07. 2019 11.04
-42
Lahko bi bil v klubu "27" z Jimom Morrisonom, Kurtom Cobainom, Janis Joplin in Amy Winehouse. Pa je dve leti zamudil. R.i.p.
cripstoned
04. 07. 2019 10.40
+57
problem so bili ljudje okoli njega...managerji in podobni ''svetovalci'' ki mu niso dali casa zase...tempirali so ga nonstop in tudi ko se je slabo pocutil je moral nastopati itd...vsemu temu dodas se droge in alkohol in kar naenkrat si na toboganu ki drvi h koncu....na zalost je v svetu sovbiznisa tega vedno vec...
Nightrider
04. 07. 2019 11.23
-20
Lahko bi sel delat v Gorenje na štanco, ce mu je bilo prenaporno
schranz91
04. 07. 2019 12.15
-2
dej se mal pozanimi preden govoriš, avicii ni jemal drog edino kar je, je veliko prekomerno pil da bi se lahko rešu stresa in pritiska zarad DJevstva
bavbav
04. 07. 2019 10.39
-25
Ves zabuhu je v fris.
uporabnica1
04. 07. 2019 11.58
+7
Uporabnik1385495
04. 07. 2019 10.35
-22
Ko/ce ima clovek dovolj stress,ni zadovoljen ali karloli ze pac in ima dobolj denarja.....Ne se.i,delat se spravi kaj resnega in bos se dilgo ziv
Zev0
04. 07. 2019 10.10
-74
A še kar ta Davinči. A ni že davno pod rušo? A je kakšna obletnica?
KOdOvce
04. 07. 2019 10.31
-6
Kje ste kje ste punce, kje ste kje ste fantje, vamos uno dos tres adijoooo....spat idi.
uporabnica1
04. 07. 2019 10.07
+28
Še zdaj mi odmeva njegov stavek
uporabnica1
04. 07. 2019 10.18
+35
"Ko umrem hočem, da si me zapomnijo za življenje, ki sem ga živel, ne denarja, ki sem ga zaslužil"
NotMe
04. 07. 2019 09.34
-23
Se en s polno ritjo vsega. Lahko bi se ustavil, izklopil, poiskal pomoc. Ampak ne. Dva na dan si vzameta zivljenje pri nas, pa se o tem sploh ne govori. Dva, ki si pomoci, odklopa, sploh ne moreta privosciti, dva, ki sta zrtve zlorab, nasilja, goljufij, manipulacij, brez sredstev za prezivetje. No, taksni se mi smilijo. Neki mlecnozobi "dj" pac ne.
losser
04. 07. 2019 09.58
+24
poglej si dokumentarec, pa boš videl zakaj se ni "mogel" ustaviti.
uporabnica1
04. 07. 2019 09.58
+25
mlecnozobi? Prosim malo vec spostovanja do njega, ki je it svojega zivljenja vec naredil kot ti! On si je zelel le ustvarjati glasbo, je bil zelo sramezljiv fant, ki ni maral pozornosti, ampak ga je šovbiznis povlekel in menedzer ga je prisilil. Je iskal pomoc, iskal cas zase, ampak to je bilo res tezko. Ko si enkrat tako globoko v tem dreku, se zelo tezko izkopas iz njega. Ni to tako lahko kot ti mislis... to ni navadna depresija kot jo ima ze vsak drugi navaden clovek, ampak ze resna skrajnost. Fant je bil tako mehak da ni znal reči ne, ni hotel razocarati obozevalcev in zaradi njih je nastopal, pa tudi če je bil na birglah / ali bil bolan. Šovbiznis je kruta stvar, žal se ni mogel izvleči, čeprav je imel obdobje ko je bil v boljšem stanju
akmt
04. 07. 2019 10.01
-19
Kako me jezi neko pisarjenje kar na pamet...Pri nas si lahko VSAK poisce pomoc in je ZASTONJ, ce si le zavarovan. Se napotnice ne rabis za obisk psihiatra, da se ne izgublja casa, ker je to nujno stanje. Nimas pojma, koliko je pri nas tudi otrok, po tvojem "mlecnozobcev", to je sele hudo.
MajaZmaja007
04. 07. 2019 10.06
+29
Tudi on si ni mogel privoščiti odklopa. Ne vem, kako to, da kljub kliku do informacij nekateri le-teh še vedno ne znate poiskati. Ljudje Aviciijevega kova niso one-man-band. S tem, ko gredo v tak biznis, so od njih odvisne množice ljudi, ki delajo zanj, poleg tega imajo nad sabo šefe (managerje, producente, sponzorje itd.), s katerimi so podpisali pogodbo, tako kot ti ali jaz v službi. Tam so navedene podobne stvari, torej kaj se od njega na 'delovnem mestu' pričakuje, poleg tega je pa še ena zadeva: kaj se zgodi, če se pogodbe ne upošteva. In ti členi so za tako zaposlenega pogubni - ne gre le za 'odpustitev z delovnega mesta' (ah, bom že našel nekaj drugega), pač pa za kazni (finančne, socialne, družinske). Ti ljudje so večinoma visoko motivirani, produktivni, noro delovni in 'ukinitev' delovnega mesta je zanje identično smrti. Poleg tega se nimajo časa zavedati, da so izgoreli, ker se od njih vedno nekaj zahteva (da producirajo nove in nove skladbe, turneje, plošče, skrb za sponzorje, stalno so pod drobnogledom javnosti - ne morejo na dopust, ne da bi jim kdo sledil, peljati psa na sprehod ali iti v trgovino, ne da bi jim ljudje gledali v košaro itd.). Bi zamenjal svoje delovno mesto za njegovo? Jaz ne ...
NotMe
04. 07. 2019 10.09
+14
Oh ja. Akam. prvič - tvoja "pomoč" je le en 15 minutni obisk psihiatra, ki ti bo v najboljšem primeru predpisal tablete. Resna terapija je plačljiva in draga kot žafran. In ne govori o nujnih stanjih, pomoč je iskal tudi gospod iz nedavnega primera, ki se je dan potem, ko je iskal tvojo "pomoč" obdelal z ženo in to z noži. Toliko o pomoči. Žal je bil ta fant obdan z napačnimi ljudmi, imel pa je družino in sredstva, ki bi ga lahko izvlekli. Ampak ga niso in se ni. Govorim o borbi, ki jo bijejo ljudje, ki nimajo niti osnovnih sredstev, so žrtve zlorab, ali pa obojega hkrati. To pač ta tip ni bil, polnoleten, opravilno sposoben, pri denarju. Koliko "zvezdnikov" in zvezdnikov je bilo na istem, večina se je izvlekla, nekateri pa so pristali v raznih klubih 27. Preveč vsega. Dobesedno.
uporabnica1
04. 07. 2019 10.10
+5
MajaZmaja tocno to kar si napisala! Ampak ko gre za bolezen oz zdravje je to boli pomembno od denarja, in tega zal menedzerji niso hotli razumeti. Saj ni cudno da je potem si vzel zivljenje ce ga nihce ni razumel in podpiral
uporabnica1
04. 07. 2019 10.14
+4
Notme veliko se jih tudi ni izvleklo! Vsak je drugacen, ni pri vseh isto. Nam je pa lahko govort iz kavca
Morana7
04. 07. 2019 10.16
+7
No ja pomoč si že lahko poiščeš a je zaradi predolgih čakalnih vrst ta mnogokrat prepozna, poleg tega nimamo dovolj usposobljenega kadra...Torej ni čisto tako akam, da do pomoči lahko pride vsak. Zato pa je toliko samomorov....
uporabnica1
04. 07. 2019 10.22
-6
Ne moremo primerjati slavne osebe z enim običajnim otrokom, ki ima se celo zivljenje pred sabo, da si lahko vse uredi, psihicno pozdravi. V tem primeru Avicii, je ze globoko zabredel in je bilo veliko več nenormalnega pritiska
Quatflow
04. 07. 2019 10.25
+6
NotMe ce bi znal razumeti. Se pri notranjih stiskah ne dela razlik med ljudmi, bogat ali reven, vsak ima boje v zivljenju in rezultat je enak, zal. Zato pa je vsakrsnja pomoc dobrodosla in kot prvo, razumevanje in ne zatiranje ze v prvem susu.
mackon08
04. 07. 2019 10.29
+4
skybluelly Se pa ne strinjam s tabo, da se ni mogel izvleči. Nasprotno, imel je denar poznanstva, lahko bi bilo vs edrugače.
uporabnica1
04. 07. 2019 10.41
+2
mackon08 ne ni se mogel izvleci, enostavno ni mogel vec. Nam je lahko govorit ampak psiha je pa ze na koncu.
NotMe
04. 07. 2019 10.47
+6
Ne tumite nekaj v tri dni, da se ne bi mogel odklopiti. Menedžerji niti slučajno niso nad glasbeniki, ničkoliko glasbenikov se je razšlo z založbami, menedžerji, pa so še vedno vsi živi, oni in menedžerji. Nič mu ne bi bilo hudega, če bi vse skupaj nekam poslal, oni bi si našli drugega "zvezdnika" in on druge "menedžerje". Ko bi bil čas za to. Jaz govorim o ljudeh, ki NE MOREJO izklopiti, ker bi potem stradali, oni ali pa oni in družina. O ljudeh, ki so jih ogoljufali poslovni partnerji in dolgujejo tisoče evrov. O ljudeh, ki so žrtve zlorab in nimajo kam, nimajo nikogar. Ampak ne, vi enačite neznansko bogatega DJja, ki je imel vsaj MOŽNOSTI (finančne, družbene, imel je denar, imel je podporo družine), da bi se izvlekel z ljudmi, ki te možnosti zaradi svojega finančnega, socialnega, položaja sploh nimajo. Nima smisla še nadalje razpredat.
NotMe
04. 07. 2019 10.50
+4
sky, se pa čisto strinjam - ne moreš primerjati bogatega odraslega zvezdnika z običajnim otrokom. Slednji namreč nima niti 1% šans, ki jih ima prvi. Ampak tebi to dopovedat...
uporabnica1
04. 07. 2019 12.05
+0
NotMe tudi tebi se ne da nic dopovedati. To so take pogodbe dolznosti, da jih zvezdnik ne more cez noc prekinit in reci ne ne bom. Tebi se zdi to vse tako enostavno!! Enostavno so prisiljeni, ampak ocitno ti tega nebos nikoli razumel, ker nisi bil v sovbiznisu. Denar ti nic ne pomaga, ce si ze psihicno cisto na koncu. Nam je lahko govort, ne vemo pa koliko je to enega stresa. Marsikaj je poizkusal pa ni slo! Vzel si je enoletno pavzo, odpustil menedzerja, prekinil s turnejo, pa mu to ni nic pomagalo, bil je z druzino ampak se vedno ni imel mira. Svoj denar je dajal raje otrokom, ki so potrebovali pomoc, raje njim kot da bi sebi pomagal. Kaj pa ves ti kako je bilo, lahko da je iskal pomoc se pri drugih ampak mu tudi to ni pomagalop
devlon
04. 07. 2019 09.29
+32
eden najboljših umetnikov, res super komadi. In velika škoda, da ga ni več. Ker bi še lahko uživali v njegovih umetninah
ajkula12
04. 07. 2019 09.22
+8
Kje pa je telefon za moške žrtve nasilja?
Karantanija
04. 07. 2019 09.44
+4
Morana7
04. 07. 2019 09.56
+0
"Moške žrtve nasilja se obravnava po zakonu o preprečevanju nasilja v družini, kar pomeni, da lahko sprožijo ustrezne postopke za lastno zaščito. Obrnejo se lahko na pristojne centre za socialno delo, policijsko postajo ter na nevladne organizacije. Na Zavodu Emma in Društvu za nenasilno komunikacijo se lahko moški žrtve nasilja vključijo v individualno svetovanje. Homoseksualni moški žrtve nasilja se lahko obrnejo tudi na nevladne organizacije, kot so Galfon, Društvo Dih in podobne." Opcije torje so ampak je treba zbrat pogum in poklicat kam ne da se tule vedno znova čudite, kaj pa mi? Če en vprašate za pomoč je pač logično ne morete prejet.
Morana7
04. 07. 2019 10.19
+4
Je pa res, da je v Sloveniji področje psihologije in psihijatrije izjemno slabo..zato pa je toliko telefonov za pomoč, ko zopet nevladne organizacije rešujejo problem, ki bi ga v prvi vrsti morala zdravniška zbornica z dovolj velikim vpisom na ta področja...ampak saj tudi za druga ne poskrbi, ker nimajo nobene resne strategije zgleda zato pa je zdravstvo v takem stanju kot je.
ajkula12
04. 07. 2019 13.47
-1
Mislim da je bil avicii MOŠKI, torej v članku o stiskah, ki jih je imel ta MOŠKI, 24ur prlima telefon za pomoč ženskam žrtvam nasilja....
supplement
04. 07. 2019 09.13
+56
on je bil sroj za tiskanje denarja,ker so ga pohlepni mojstri forcirali v skrajnost se je stroj začel kvariti dokler ni pregorel in prenehal delovati,takih strojev je še veliko.
jen321
04. 07. 2019 09.23
-21
Ja itak ja vrjetno so ga zvezal pa mu z lopato belca zabijal v nos.. haha
uporabnica1
04. 07. 2019 09.51
+13
sirchris zakaj nekaj govoris na pamet ce ne ves? Gledala sem njegov film True stories. Prikazano vse kako se je boril sam s sabo, kako je trpel in menedzerje prosil naj se umirijo in ne hodi na turnejo. Bil je glasbeni genij, ki je zal podlegel pritisku, slavi ipd
MajaZmaja007
04. 07. 2019 10.12
+5
skybluelly: škoda časa, da ljudem kova SirChris, ki kot delo vidijo samo lopato in kramp, razlagaš take zadeve. Gre za tipičen domet fizikalca, ki ga do dejstva, da človekovo delo ni le fizično, ločijo stoletja trdega dela ...
uporabnica1
04. 07. 2019 10.28
+3
MajaZmaja007 imas prav! Ob gledanju dokumentarca sem kar dobila solze, pa sem se zacela zavedat kaksno super zivljenje mi zivimo za razliko od njega:)
uporabnica1
04. 07. 2019 08.53
+81
Bil je producent, umetnik, pisal je pesmi ipd. ne samo nek navaden DJ! Zapomnite si to že enkrat! Drugače pa žalostno kako menedžerjem več pomeni denar kot človekovo zdravje. Sekirali so se zaradi odpovedi koncerta, namesto zaradi Avciijeve bolezni.. Upam, da jih sedaj peče vest in da se malo zamislijo kaj so počeli z njim! Njegove pesmi pa bodo živele večno😏
Amasakul
04. 07. 2019 08.56
+62
Ne peče jih vest, našli bodo novo mulo...
uporabnica1
04. 07. 2019 09.50
+10
mah pokvarjen menedžer je bil, Avicii ga je pa zal prepozno odpustil in sel stran od njega
blef
04. 07. 2019 09.55
+8
Kriv je denar in slava. Le redki lahko obvladujejo te presežke, da se jim ne sfuzla. Ne gre samo za natrpan urnik. Vsi imamo natrpan urnik. Preveč vsega je problem. Človek ni prilagojen na vse to.....vsak misli kako je to fino....saj je ampak ima tudi stranske posledice.
uporabnica1
04. 07. 2019 10.00
+2
Ima vsak natrpan urnik ja, ampak to ne mores primerjati. To kar je imel on je bilo stresno in naporno v enem tednu bo 30 koncertov, pa ostale obveznosti se zraven
blef
04. 07. 2019 10.28
+3
Ne bi se strinjal skybluelly. Max. stres ima marsikdo. Ni važno kaj ga povzroča. Nekomu je max stres, ko se zaleti z avtom, nekomu je max., ko izgubi hišo, svojega ljubljenega, izve za neozdravljivo bolezen, ne more plačati najemnine ali dobi cvek v šoli.
blef
04. 07. 2019 10.38
+0
Najlažje je kriviti druge. Primer, če moje podjetje zafura nesposobni direktor sem kriv jaz in ne direktor. (v odnosu do mene) Tudi on bi lahko odpustil managerja (pravočasno) Splet nesrečnih okoliščin kot je bilo rečeno. Veliki talent...naj počiva v miru. Hočem samo povedat, da naj vsak prevzame odgovornost za svoja dejanja.
uporabnica1
04. 07. 2019 10.46
+5
Saj ga je odpustil. Razumem te, ampak se vedno je to velika krivda menedzerjev, kaj pa je takrat 17letni mulc vedel o tem, kako bo to naporno. Bil je potrpezljiv in si mislil ah saj bo boljs, ampak ni bilo. Problem je, ker je imel podpisano pogodbo, in so od njega zahteval ogromno, ceprav se on ni s tem strinjal. Seveda je tudi saj malo kriv, normalno ampak nikoli ne bi zabredel ce ne bi imel takih pokvarjencev okoli sebe