"ONA samo je. Takšna, kakršna je. Brez pretencioznosti, brez mask, brez obrambnih mehanizmov. ONA je ranljiva. Svet zunaj njenih občutij je nepomemben. Dovoli si čutiti in sprejema tudi najbolj boleče dele sebe. ONA je podoba vseh nas. Ko sleče oklep poguma, vidimo prizore, ki jih doživljamo in preživljamo vsi. ONA se ne skriva. Njena razgaljenost nam sporoča, da se je v težkih trenutkih potrebno ustaviti, biti ter šele nato tako rekoč 'na čisto' nadaljevati. To ni zgodba o ljubezni, to je zgodba o življenju," o vizualizaciji in sporočilnosti pesmi Dežnik narobe pravijo v zasedbi Tretji kanu.
Beograd jim ni bil usojen, zato je prišel k njim
Tisoč in en scenarij videospota za skladbo Dežnik narobe so morali obrniti, preden so se naposled zaradi zaprtja mej odločili za snemanje na daljavo. "Snemanja v Beogradu sem se veselila tudi zaradi dekadentnega utripa mesta, ki ga še nikoli nisem obiskala, čarobnosti, o kateri so mi vsi govorili. Zaradi nastale krize, bom morala na lastne oči to preveriti kasneje, a sem vesela, da smo se z Nino Tratnik, režiserko, s katero smo sodelovali že pri skladbah V mleku in Hiše, situaciji prilagodili in posneli zgodbo, ki že skoraj deluje kot kratki film s poudarkom na estetiki, senzualnosti. Posebnost videospota je, da ga bomo jeseni povezali z vizualizacijo skladbe Čuvaji rek. Vsaka videozgodba sicer deluje kot celota, a se vseeno povezujeta – Dežnik narobe iz ženske perspektive in njenega notranjega doživljanja, Čuvaji rek pa prikaže drugo, moško plat zgodbe. Obe skladbi najdete na našem drugem albumu Plovemo, ki je izšel minulo jesen," je o pesmi in videospotu povedala pevka in avtorica besedila pesmi, Anja Pavlin.
"V časih, ko se vsi soočamo z nepričakovanimi življenjskimi prelomnicami in je v ospredju predvsem reševanje eksistencialnih ovir, smo kolektivno pozabili na sebe kot posameznike. Krizni trenutki ponavadi zahtevajo hitre in konkretne rešitve, ampak na srečo nas je preteklo obdobje opomnilo na izreden pomen potrpežljivosti. Medčloveški odnosi še nikoli prej niso bili tako intenzivni in iskreni, zato je bila lastna 'inventura' neizbežna ter človeštvu kot takem še kako potrebna. Vsi avtorji videospota smo del svojih notranjih demonov prelili v sliko ter na ta način doživeli ne le umetniško, temveč tudi neke vrste osebno katarzo. Ker smo ljudje različni in ker različno doživljamo, simbolično skozi dve skladbi ter dva videospota povezujemo eno univerzalno zgodbo vseh nas," je povedala režiserka videospota Nina Tratnik.
Oglejte si videospot, se prepustite, obrnite dežnik narobe in vanj ujemite bisere z dreves ...
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.