1. DUA LIPA – Don’t Start Now
Daj nam disca, da ulica zavriska! Dua Lipa kot navadno nadaljuje tam, kjer smo jo pustili zadnjikrat. One Kiss ali pevkina izjemno uspešna lanska kolaboracija s producentom Calvinom Harrisom je enako subtilen disco napev kot Don’t Start Now. Preprost in učinkovit. Trije, štirje akordni obrati, harmonski dvig sredi kitice s klasično terco, ki pospeši plesalčeve gibanjske vzgibe, ter refren z lakasto glazuro, ki v pozibavanje premami še tako stebričaste. A da se brhka Londončanka, ki je pol otroštva preživela v Prištini, kljub svoji hiperproduktivnosti vseeno ne ponavlja, sta služili dve dopolnilni pesmi, izdani v zadnjih desetih mesecih. Swan Song je bil kvazi-himničen elektropop, uporabljen v uspešnem futurističnem filmu Alita: Battle Angel, pred to pa sta producenta Mark Ronson in Diplo ne prav posrečeno premešala eno pevkino staro in pozabljeno vižo Electricity. Zakaj je slednje pomembno. Influencerska taktika je na delu. Ves čas moraš biti prisoten, a zelo nápak se je vseskozi ponavljati. Dua Lipa je tako zelo priljubljena prav zaradi žanrskih ovinkarjenj, ki jih uprizarja. Nenazadnje ravno zato Don’t Stop Now zazveni še toliko slajše. Ob tem, da je glas Due Lipe res magično privlačen. In tak ostaja.
Ocena: 4
2. MILKY CHANCE ft. TÉMÉ TAN – Rush
Praktično vsi songi Milky Chance – dueta, ki izhaja iz osrednje Nemčije – so precej bistroumni. Startna ravnina pričujoče nas spomni na tisto potuhnjeno-koračniško Somebody That I Used To Know (letnik 2011) avstralskega kantavtorja Gotyeja. Refren je postaven in za to termiko naenkrat poudarjeno večglasen ter kot tak zadostno udaren. Stvari so tu bolj moške, še vedno pa daleč od mačističnih. Značaj tega songa je popustljiv, sproščujoč, neresen. To ga rešuje. Če postelja kdaj pa kdaj ostane nepostlana kot tista, ki se pojavlja v levem spodnjem kotu pripadajočega video spota. Témé Tan, sijajen in ustvarjalen belgijski avtor in pevec, ki se oglasi v sekciji "gostje imajo besedo", je na žalost zanemarljiv. Nič zato. Prikupen mittle-evropski popoldanski radijski bombon. Dopadljivo strukturirana Rush ne hiti in zato pušča le prijetne sledi.
Ocena: 3,5
3. JHENÉ AIKO – None Of Your Concern
Mala kalifornijska pevka ima biserno barvo glasu. Nu-soul, ki je njeno domače izrazno območje, predvideva zelo intenzivne vokalne manevre. Raje boječe, nikoli sunkovite, še manj napadalne. Edini problem, ki ga imajo songi Jhené Aiko, je pomanjkanje čvrste melodije. Le sem ter tja se zgodi, da sta dve zaporedni enoti kalifornijske pevke in avtorice v tako žmohtnih razmerjih, kot so bile tiste predstavljene na njenem debitantskem mixtapu Sailing Soul(s) iz leta 2011. Albumsko prvenko Aikojeve (Souled Out, 2014) je skupaj neizpodbitno držala zimzelenka The Pressure.
Jhené Aiko se pogosto pojavlja kot gostja v uspešnicah različnih raperjev. Z Big Seanom sodelujeta pogosto, skupaj sta izdala celo dolgometrično delo Twenty88 (2016).
Ta komad z prepričljivo kadenco obogati prav Big Sean. Pa vendar. Kako se lahko tako vešča in iznajdljiva glasbenica zacikla s temi vedno preveč abstraktnimi melodijami, ki to komaj so. Škoda, da je še en solistični poskus specialne Jhené Aiko v bistvu, pač, mal’ bógi.
Ocena: 2,5
4. TRAVIS SCOTT – Highest In The Room
Zadnjo globalno trap himno je zvalil Travis Scott. Lahko bi bila še bolj mična. Vzdušje, ki ga pričara, je očitno: težko, temačno, novembrsko, oblačno, lenobno, razočarano, otožno in suhoparno. Poslušalčev padec v to tipsko mrežo ni rizičen. Teksaški emsi nam namenja dovolj spodbude, ki skupaj z dinamiko instrumentalne podlage – ponavljajoči vzorec je zvok harfe – reflektira dejstvo, da je pripovedovalec najboljši. Šele na drugi simbolni stopnji song zadene ob razbobnano ugotovitev, da je ostal sam. Razpad razmerja ni psihadelična tema in Scott se v tej ne znajde najbolje. Na večkratnik izgube se bo moral eden najbolj slavnih traperjev šele privaditi. Za zdaj je Travis Scott še vedno samo pri nebolečem milenijskem tarnanju. Bati se je, da njegova lanska albumska uspešnica Astroworld s prgiščem takih, kot je Highest In The Room, ne bo dobila progresivnega naslednika.
Ocena: 3
KOMENTARJI (12)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.