DIPLO – Diplo
Slavni ameriški producent Diplo je svoj novi album poimenoval kar po sebi. Enako je storil že pri prejšnjem, toda takrat se je podpisal tudi s pravim imenom (Diplo Presents Thomas Wesley: Snake Oil, 2020). Diplo je na svoji strmi poti do statusa producentske in DJ-jevske superzvezde v zadnjem poldrugem desetletju sodeloval z Beyonce, Madonno in Lil Waynom, pa tudi z Maroon 5, Justinom Bieberjem in Chrisom Brownom. Gostujočih prvokategorniških vokalistov je na novem albumu občutno manj, kot jih je bilo na tistem, ki je izšel pred dvema letoma. Za opis albuma Diplo pa je še veliko pomembnejše dejstvo, da ta ne buhti zaradi trženjsko centriranega nežnega elektro popa, temveč zaradi poštenega ducata ravno prav sladkih house hitov. Zdi se, da se je Diplo malenkost ravnal po politiki, ki jo udejanja londonski duo Disclosure. Pa ne samo zato, ker je veliko Diplovih aktualnih pevskih gostov Angležev (Jungle, Tsha, AlunaGeorge, Paul Woolford idr.), temveč tudi zato, ker na Diplu prepoznamo zametke trancea in afrobeata. Prav krajši song Right 2 Left (ft. Busta Rhymes) dopadljivo preseka dinamiko poslušalskega toka. In ta ni edini. Zatorej velja, da je glavna značilnost Diplovega tretjega albuma (prvega je predstavil že leta 2004) njegova univerzalnost. Ko zasije Diplovo ime, smo pred zaužitjem producentovih vražjih ritmičnih manevrov, znanih iz preteklosti, še vedno vsaj malo skeptični. Obstaja namreč tudi možnost, da je Diplov album suhoparna skladovnica že prej usvojenih plesnih bangerjev, ki sploh ne bi predstavljal izziva. Album Diplo je v tem pogledu vreden vseh pohval. Občutek za soustvarjanje vaše sočne plesne matineje je pri Thomasu Wesleyju očitno na vrhuncu.
Ocena: 4
KOMENTARJI (4)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.