Anže Rozman, ki se poteguje za nagrado emmy, se lahko pohvali s še enim uspešnim projektom. Ljubljančan, ki je zaposlen v podjetju skladatelja Hansa Zimmerja, je namreč napisal glasbo za dokumentarno serijo o Davidu Beckhamu, ki je postala velika uspešnica po vsem svetu. Kot pravi, sam sicer ni bil nikoli ljubitelj nogometa, a ga je zgodba pritegnila, saj govori o človeku, ki je postal legenda svojega časa, in ne le o nogometašu.
"Dokumentarni film je bil zelo zanimiv projekt s hitrim tempom dela. Imeli smo le dobre tri tedne časa za glasbo za vse štiri epizode. Potrebno je bilo napisati za okoli dve uri in pol glasbe. Produkcijska ekipa je namreč prvotnega skladatelja od projekta odpustila in tako je dokumentarni film prišel v roke Bleeding Fingers Music. Za hitro in učinkovito delo je potrebna dobra in dovršena ekipa. Tako sem šefom predlagal, da bi glasbo pisal skupaj s Camilom Forerom, ki je tri leta nazaj pri Bleeding Fingers Music začel kot moj asistent, zdaj je pa tudi sam zaposlen kot skladatelj. Ker se je učil od mene, imava podobne pristope dela in tako sva lahko zelo učinkovito sodelovala. Pomagal nama je pa tudi moj trenutni asistent oziroma mlajši skladatelj (junior composer) Chris Brocato," nam je o projektu povedal Rozman.
Zgodba, ki je pritegnila mnoge, pa ravnodušnega ni pustila niti Anžeta, ki sicer ni bil nikoli ljubitelj nogometa. Kot pravi, sam dokumentarne serije ne vidi kot zgodbe o nogometu, temveč kot pripoved o dveh ikonah 90. let, ki navdušujeta še danes. "To je zgodba o vzponih in padcih, vztrajnosti, ciljih, presežkih in življenju nasploh. Osebno me navdušujejo zgodbe ljudi, ki so si v rosnih letih zadali cilj in ta cilj tudi dosegli. Take zgodbe je vedno zanimivo poslušati, marsikoga pa lahko tudi navdihnejo, da se tudi sam spravi doseči kak svoj cilj!"
Projekti, kakršen je bil tudi ta, običajno pridejo s posebnimi navodili, kakšna glasba naj spremlja enega najbolj pričakovanih in gledanih dokumentarcev tega leta. Tudi tokrat ni bilo drugače. "Od režiserja Fisherja Stevensa smo dobili veliko napotkov. Redno smo se tudi slišali prek telefona. Fisher je imel zelo natančen in jasen načrt in idejo za prav vsako sekvenco. Njegova ideja je bila glasba, ki zveni skoraj baročno. Še sam ne vem, zakaj, in ne vem, kako, ampak taka glasba se je res skladala s tematiko dokumentarca," nam je povedal Rozman, ki nam je zaupal še, kaj mu je še posebej ostalo v spominu pri ustvarjanju glasbe za Beckhama: "Izredno veliko mi pomeni mentorstvo. Zato sem zelo vesel, da sem lahko sodeloval s Camilom, ki sem ga nedolgo nazaj učil in mentoriral. V veliko veselje mi je bilo tudi to, da sem lahko veliko igral svoje violončelo. Vse solo parte violončela sem namreč zaigral in posnel kar sam. Če že govorimo o mentorstvu, moram na tem mestu pozdraviti moji dve mentorici violončela Ivo Vrbanić in Uršo Kržič."
KOMENTARJI (10)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.