Glasba

Ano Netrebko v Cankarjevem domu občinstvo sprejelo z aplavzi

Ljubljana, 28. 08. 2022 20.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Anja Komučar
Komentarji
62

Operna diva Ana Netrebko je Slovenijo obiskala že večkrat, naše občinstvo pa jo vedno znova sprejme z aplavzi. Tako je bilo tudi tokrat, ko se je v družbi moža, tenorista Jusifa Ejvazova, vrnila na oder Cankarjevega doma, brez napovedanih protestov.

KOMENTARJI (62)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Walter Pravicek
29. 08. 2022 15.06
+3
Ana Netrebko pojo kot slavček.Ukrajinci bi protestirali.Zelenski z vnaprej posnetim govorom,"našuntnani" begunci z zastavami,kot,da gredo v Stožice,njihov veleposlanik,vojaška oseba pa to pove na tv.A bi se šel borit domov,kot oficir ima to za sveto dolžnost.Begunci pa lepo tiho,ker ste samo gostje v Sloveniji.
flojdi
29. 08. 2022 12.33
+0
.gruntam.oz imam prepricanje.da glasbeniki , umetniki , in sportniki nikoli ne bi nikjer smeli imeti ovir in preprek . ker vse to nima nic skupnega ne z vladami..vojnami.. - razen mogoce za take , ki v svoje delo vtaknejo" se svoja prepricanja"
flojdi
29. 08. 2022 12.39
+1
.ne vem kako naj povem drugace..razumljiveje ..v glavnem ..ce je meni petje nekoga vsec , me popolnoma nic ne briga ce je marsowc ali karkolize ..in mi tudi na misel ne pade odlocit" se , da zdaj pa zaradi cesarkolize nocem vec slisat. ..tistega kar mi je vsec
Cervantes Saavedra
29. 08. 2022 11.49
+2
Ko so se junija 1991 jeli dogajati v Sloveniji oboroženi spopadi z JLA, so na slovenskem radiu in televiziji brž umaknili vse popevke v srbohravščini, za vsak slučaj tudi hrvaških pevcev, ker jih je bilo težko ločiti od srbskih. Vse v romantičnem duhu, da umetniki niso nič krivi za vojno.
Walter Pravicek
29. 08. 2022 15.07
+4
Kaj imajo pesmi v srbohrvaščini pred 30 leti pri nas takrat,z obiskom operne dive?NIČ!Bomo ukrajinsko muziko poslušali,če nam je všeč Ana Netrebko?
Et54678
29. 08. 2022 11.23
+3
z nestrpnimi komentarji samo podpihujete sovražtvo med rusi in ukrajinci
Cervantes Saavedra
29. 08. 2022 11.22
+0
Ljubljana je na to navajena. Ko je aprila 1941 Imperij Italija z vojaško silo okupiral to mesto, so tudi sem prihajali vrhunski italijanski operni pevci, napr. Beniamino Gigli, ki se je celo prosto in brezbrižno sprehajal po mestu. In imel svoje ljubljansko občinstvo. Katero občinstvo? Kvizlinškofilsko!
Zmaga Ukrajini ...
29. 08. 2022 11.30
+5
hahahahaha,... tudi tokrat ni nič drugače.
Korintos11
29. 08. 2022 11.48
-2
Vidva bi raje da bi vama zeleni kako zapel?
Walter Pravicek
29. 08. 2022 15.09
+0
Apostol1
29. 08. 2022 11.22
+7
Pričakovano in pravilno , ker umetniki nimajo prav nič z vojno , ne glede ali je to Ruska umetnica ali pa Ukrajinska.
Ricketts
29. 08. 2022 11.19
-6
Katero občinstvo? - Rusofilsko!
Z0r98xyw
29. 08. 2022 11.03
-1
odstraniti ameri plačanca in deklo
Rezervni Kristus
29. 08. 2022 10.54
+14
Pravilno...Sicer pa Zelenskega in njegovo "Ukrajinsko agendo" podpirajo še samo največji opranoglavci...
Et54678
29. 08. 2022 11.30
+0
na začetku me je navdušil, sedaj pa vidim da ni vse tako enostransko...
Cervantes Saavedra
29. 08. 2022 11.30
+4
za Zeta: Še huje! Opranoglavci menijo, da je Rusija demokratska in ne avtokratska država, da sedanji položaj v Ukrajini ni vojna, ampak le vojna operacija, da so Ukrajinci in Rusi en narod, da v Rusiji ni nacistov, pobojev opozicijskih politikov in novinarjev, da je v Rusija v resnici gospodarsko bolj razvita od Romunije (ha-ha!) ali celo Slovenije... Kakšni opranoglavci, a ne!? Hvala, ker si mi omogočil odgovor. Še piši.
Bourne
29. 08. 2022 10.50
+5
Ocitno le ni tako slabo in hudo v EU in clanici NATA ... se posebej, ko evrici padejo na racun.
Zmaga Ukrajini ...
29. 08. 2022 10.53
+3
Res je. Ko je vprašanje zaslužka, se pa nenadoma zelo hitro pozabi na "načelno" sovraštvo do zahoda.
Zmaga Ukrajini ...
29. 08. 2022 10.49
-9
Bolano, da je bila povabljena pevka, ki odkrito podpira ruske nacionaliste. Operna diva gor ali dol. Niso ji kar za brez veze zaprle vrata velike operne hiše v tujini. Slovenski organizatorji očitno ne vedo kam kaj paše. Kultura naj bi bila resda iznad politike,... ampak odkrito podpiranje nacionalizma je za neko resno državo, ki se prišteva k jedrni Evropi, preprosto nesprejemljivo. Poleg tega, da prav ti nacionalisti sejejo zlo in smrt po Ukrajini. S to Netrebkovo je Brlek hudo ustrelil mimo,... ne glede na to, kako močno so si oboževalci želeli njenega nastopa. Sramota!
Brus123
29. 08. 2022 11.00
+7
Cervantes Saavedra
29. 08. 2022 11.33
+0
borjac
29. 08. 2022 10.47
+12
Kot je videti so Ukrajinci v Sloveniji spoznali, da bodo bolj osovraženi kot Rusi če nam bodo nam Slovencem diktirali kaj naj mi v svoji državi delamo, mislim da je že vidno, da to stalno nagovarjanje Zelenkota po video povezavah na raznih EU državnih parlamentih že preseda Evropejcem, še posebej pa presedajo žalitve, ki jih trosijo Ukrajinski politiki do Evropskih narodov in dobesedno izsiljevanje več in več denarja, za katerega niti ne vemo v katerih žepih konča, Ukrajinska država ni bila nikoli demokratična, ampak so jo svoji oligarhi že trikrat spravili v stečaj, za vojno z Rusi pa naj kar prevzamejo svoj del krivde, kajti odnos Ukrajinskih oblasti do manjšin v državi je bil in je še zmeraj sramoten, manjšine : Madžarska, Poljska, Slovaška, Beloruska, Moldavijska in največja Ruska , nimajo niti osnovnih človekovih pravic, o dvojezičnih Šolah, tablah, knjigah, radiu, Televiziji............ lahko samo sanjajo ali pa še tega ne, TO NJE JASNO NAPISAL AMNESTY INTERNACIONAL V SVOJEM POROČILU, tako da od takih politikov pač ne moremo sprejemati navodil in kritik o demokraciji.
James Bond
29. 08. 2022 11.13
+5
Cervantes Saavedra
29. 08. 2022 11.39
+1
za borjac: Pač pa lahko Rusija upravičeno sprejema kritike od zahodne Evrope glede demokracije, odnosa do lastnega naroda, lastne družbe, lastne ekonomije, lastnih neonacistov... Tudi v tem se strinjam s teboj.
matogazagrebezlopato
29. 08. 2022 10.36
+14
Super, odlično, dobrodošla
gggg1
29. 08. 2022 10.27
-18
Sramota. Potreben je bojkot vseh Rusov, dokler se aktivno ne uprejo agresorstvu svoje države. Kulture in politike res ni treba povezovati, problem pa je nastal, ker Netrebkova aktivno podpira Putina in se noče javno izreči proti agresiji.
borjac
29. 08. 2022 10.30
+14
Kaj bulaziš neumnosti ?? glasbo je potrebno ločiti od politike, tudi po vsebini.
ZKPamet
29. 08. 2022 10.31
-11
Slovencelj je bil zmeraj zmeden ob velikih svetovnih pretresih, tudi dandanes je enako pa pač nekateri paktirajo z ostanki Zlate horde namesto s civiliziranim svetom. Težava ostaja tudi programiranje mas od 45 leta, pa rdeča podzavest se igra svojo vlogo mimo logike.
travc
29. 08. 2022 10.01
+17
Lepo.Za vse je kriva tista Uršula ki je Ameriška dekla in posledice bomo nosili mi.
Ni nam vseeno
29. 08. 2022 09.51
+9
Rusija bo prisilila Ukrajino, da bo že zdaj spoštovala polovico točk, ki bi jih itak morala s pristopnimi pogajanji za vstop v EU...
Ni nam vseeno
29. 08. 2022 09.56
-2
In Ukrajina se bo PROTI tem političnim merilom , ki zagotavljajo spoštovanje načel demokracije, pravne države, človekovih pravic ter spoštovanje in zaščito manjšin .....borila do zadnjega
Julijann
29. 08. 2022 09.49
+18
No vidite, še napovedani protesti so odpadli, ker vrhunski operni glas, je le kultura. Da je pri nas več tega, ne pa ene čudne inštalacije, ki le provocirajo, s samo umetnostjo pa nimajo nič.
Samogled
29. 08. 2022 09.46
+20
Mislim valda, da so bli aplavzi. Tako se sprejme vsakega nastopajočega, sploh če je to operna diva njenega kova.
Cene Urban?i?
29. 08. 2022 10.15
-3
Načeloma imaš prav, tudi sam sem mnenja, da kultura povezuje in da ne moremo obsojati celotnega naroda za dejanja njegovega vodstva, a gospa se je slikala z zastavo ruskih nacionalistov na Krimu, ki so agresor v vojni. Bi enako mislil, če bi se Karajan slikal z nacistično zastavo? Zakaj so ji odpovedali nastope na večini svetovnih odrov?
Liguster
29. 08. 2022 09.39
+20
Aplavzi so bili namenjeni njenemu izjemnemu petju in ničemur drugemu.
Ni nam vseeno
29. 08. 2022 09.45
+16
Tako je...zato tudi nikoli ni bilo razloga , da smo prepovedali nastop ruskim paraolimpijcem...Smo pa ponosni na to...
BellaCiao
29. 08. 2022 09.09
+17
NAROD ni ničesar kriv in RUSI SO NAŠ BRATSKI NAROD! Slovenija in SLOVANSTVO na PRVO MESTO!
asgard
29. 08. 2022 09.47
-16
Narod cel ne. Vsi kateri podpirajo režim Putina pa so KRIVI toliko kot ruska vojska, vsi vodilni in Putin. To slovanstvo pa kar pozabi. Nismo več v svinčenih časih.