Tom Hanks je v intervjuju za The New Yorker spregovoril o različnih dejavnikih, ki vplivajo na njegovo izkušnjo snemanja filma. Novinarju je iskreno dejal: "Okej, priznajmo si: Vsi smo že gledali filme, ki jih sovražimo. Jaz sem igral v nekaj filmih, ki jih sovražim. Vi ste videli nekaj mojih filmov, ki jih sovražite." V nadaljevanju je pojasnil pet točk rubikona, ki jih prestopi vsak, ki ustvarja filme.
"Prvi rubikon, ki ga prestopiš je, ko filmu rečeš da. Tvoja usoda je zapečatena, v tem filmu boš. Drugi rubikon je, ko vidiš film, ki si ga posnel. Ali je film, ki deluje in si ga želel posneti, ali pa ne deluje in ni film, ki si ga želel posneti," je pojasnil Hanks. Dodal je, da med snemanjem ni mogoče vedeti, ali bo film odličen ali slab, ker gre za specifičen in počasen proces. "V celotnem postopku moraš zaupati sodelavcem, za katere upaš, da delajo po svojih najboljših močeh. Lahko imaš samo vero in upanje." Tretji rubikon je za Toma kritični odziv na film. "Nekdo bo rekel: 'To mi ni bilo všeč.' Drugi ljudje lahko rečejo: 'Mislim, da je izjemno.' Nekaj vmes je tisto, kar film dejansko je. Četrti rubikon je komercialni uspeh filma, kajti če ne prinaša denarja, bo tvoja kariera propadla prej, kot si želiš. To je zgolj dejstvo, to je posel. Peti rubikon je čas."
Oskarjev nagrajenec je pojasnil, da je čas tisti, ki je na koncu najbolj pomemben rubikon. Filmi, kot sta Čudovito življenje in njegov lastni Vse, kar si želiš, sta primera filmov, ki po premieri nista bila preveč dobro sprejeta, leta kasneje pa sta postala klasiki. Dejal je, da je videl, kako iste publikacije, ki so včasih kritizirale film Vse, kar si želiš, sedaj film opisujejo kot kultno klasiko Toma Hanksa.
KOMENTARJI (14)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.