Priljubljena pevka Beyonce je že večkrat nastopila v različnih filmskih produkcijah in pokazala svoj igralski talent, zdaj pa je navdušila tudi kot producentka. Njen novi vizualni album Black is King je dokaz, da nima le pevskih in igralskih sposobnosti, ampak tudi produkcijsko žilico. Na kanalu Disney+ je album izšel približno leto dni po izidu filma Levji kralj, pri katerem je Beyonce glas posodila Simbovi prijateljici Nali in za film posnela tudi vso glasbo.
Videoposnetke vseh pesmi je zvezdnica tako združila v film, v katerem so zbrani številni vplivi: od mitologije do zgodovine državljanskih pravic in afrofuturizma, hkrati pa v ospredje postavlja temnopolto prebivalstvo. Dokazala je tudi svoje veliko zanimanje za avantgardni film. Med referencami za vizualni album so režiserka Julie Dash z dramo iz leta 1991 Daughters of the Dust, švicarska likovna umetnica Pipilotti Rist, filmski ustvarjalec Jonas Mekas, režiser David Lynch, režiserka Kasi Lemmons, filmski ustvarjalec Terence Nance in režiser Terrence Malick.
Beyoncejin namen je opozoriti na veličino in lepoto afriškega prebivalstva, tako je preteklo leto preživela na snemanju, urejanju in raziskovanju te tematike, pri nastajanju pa so sodelovali ljudje iz Gane, Nigerije in Južne Afrike.
Sprva so se na družbenih omrežjih znašli številni kritični odzivi o prikazu homogene, stereotipne Afrike, kjer ni manjkalo niti živalskih kož. To je seveda popolno nasprotje uporabnikov družbenih omrežjih, ki so vajeni nebotičnikov, prometnih cest in tehnologije. Black is King želi v resnici prikazati ljubezensko pismo temnopolti diaspori in zasnovan je tako, da ustvarja debato, diskurz in estetsko ikonografijo. Beyonce sicer ne želi zajeti celotne afriške celine in jo predstaviti, bolj želi afriški identiteti dati nekaj utopičnega, univerzalnega in jo predstaviti vizualno.
KOMENTARJI (16)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.