Nedolgo nazaj sva v POPkastu govorila o tvojih sanjah, da bi nekoč sodeloval z Arnoldom Schwarzeneggerjem na istem projektu in sedaj se ti je želja uresničila.
Od začetka moje poti v filmski industriji je bila to moja velika želja. Zadnjič ti žal še nisem smel povedati, da se je že uresničila.
Za kakšen projekt gre in kakšni sta bili vajini vlogi?
Secret Level je serija kratkih animiranih filmov, katerim je skupno to, da se vsak dogaja v svetu neke video igre. Drugače pa gre za med seboj popolnoma nepovezane samostojne zgodbe. Ustvarili so jo ustvarjalci serije Love, Death & Robots, pri kateri gre za podoben koncept. Arnold Schwarzenegger in jaz sva sodelovala na epizodi z naslovom New World: The Once and Future King. Arnold je posodil glas glavnemu liku kralju Aelstromu. Jaz pa sem isti lik oživil skozi gibanje in obrazno mimiko. Kar sem odigral, so nato s tehnologijo performance capture posneli in prenesli na 3D-model kralja Aelstroma. Preprosto rečeno, kar sem storil jaz, je natančno tako storil tudi Aelstrom. Če komu Aelstrom izgleda poznan, je to verjetno zato, ker so za osnovo njegove podobe uporabili moj izgled.
Kako si se počutil, ko si izvedel, da bo pri projektu sodeloval tudi Arnold?
Ko sem posnel avdicijo, nisem o projektu vedel skoraj nič. A sem bil navdušen, saj sem si že dolgo želel sodelovati kot igralec na performance capture snemanju. Ta tehnologija mi je bila noro zanimiva, vse odkar sem prvič videl, kako so ustvarili lik Goluma v filmih Gospodar Prstanov. Avatar je na primer tudi posnet z enako tehnologijo. Nekaj mesecev pozneje sem se preko videoklica srečal z režiserjem, producentko in vodjo izbora igralcev. Povedali so mi več o projektu in želim si, da bi imel posnetek trenutka, ko sem izvedel, da bo glas glavnega lika odigral Arnold Schwarzenegger. Verjetno je reakcija izgledala kot iz risanke. Preplavilo me je neizmerno navdušenje, z obema rokama sem se prijel za glavo in rekel: "Ne... Resno? Že tako sem bil noro navdušen nad projektom. To pa je navdušenje poneslo na povsem drug nivo." Tistih nekaj ur po klicu, ko sem čakal na dokončno potrditev, se je res vleklo. Tako blizu sem bil, da bi bil zelo razočaran, če vloge ne bi dobil.
In kakšen je občutek sedaj, ko vidiš svojo podobo z njegovim glasom?
Film sem takoj pogledal štirikrat zapored. Res neverjetno je vse skupaj. Že sodelovati na istem filmu kot Arnold Schwarzenegger bi bilo noro doživetje. To, da si z njim delim lik, pa je še toliko bolj posebno. Oči se mi zasolzijo, ko pomislim na to. Ogromno dela, truda in odrekanja je bilo potrebnega, da sem prišel do te točke in lep občutek je, ko se to obrestuje.
Na svoj Instagram profil si zapisal, da še nikoli nisi bil tako navdušen nad projektom kot sedaj. Kako je bilo sicer sodelovati pri takšnem projektu?
To je bila res nepozabna izkušnja. Vse se je dogajalo zelo hitro. Že takoj naslednji dan po tem, ko sem vlogo dobil, sem letel v Pariz. Kar direktno z letališča so me peljali do animacijskega studia Unit Image, ki je ustvarjal našo epizodo. Najprej so mojstri iz Scan Engine opravili 3D-skeniranje mojega telesa. To izgleda tako, da stojiš v središču strukture v obliki krogle, na kateri je 192 kamer, ki te istočasno fotografirajo z vseh kotov. Celo odlitek mojih zob so naredili. Isti dan je sledila še prva vaja z režiserjem. Poseben izziv je za vse predstavljalo dejstvo, da so imeli Arnoldov glas že posnet. Tako sem moral, karkoli sem počel, početi tako, da se je ujemalo z njegovim govorom. Tudi mimika obraza. Tu se mi zdi, da mi je ogromno pomagal posluh, ki sem ga pridobil skozi sinhronizacijo animiranih filmov. Na nek način smo delali ravno nasprotno. Pri sinhronizaciji risank snemaš glas, ki se mora ujemati z že obstoječo animacijo, tu pa smo ustvarjali animacijo, ki se mora ujemati z že posnetim glasom. No, pa tudi to, da Arnolda že dolgo spremljam in pogosto v šali imitiram, mi je zelo pomagalo ujeti njegov način govora in ustvarjanju gibanja lika. Nekdo se je pošalil, da če bi to prej vedeli, Arnolda ne bi niti potrebovali.
Kakšen je bil potek dela?
Samo snemanje je precej drugačna izkušnja kot na filmu. Kot igralec si oblečen v povsem oprijeto oblačilo, na katerem so označene razne točke. Snemanje poteka v velikem praznem prostoru, ki je obkrožen s kamerami. Kamere zaznavajo točke na telesu in njihovo gibanje po prostoru. Zato da se posname tudi obrazna mimika, pa imaš na obrazu narisane pike in nosiš neke vrste čelado z dvema kamerama, usmerjenima v tvoj obraz. Snemali smo 4 dni. Potem pa so pri Unit Image končni izdelek ustvarjali še mesece. Ko prebereš končne napise, šele razumeš, kako veliko število ljudi ustvarja takšno animirano stvaritev. In res so ustvarili izjemen film.
KOMENTARJI (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.