Slovenija

Plačilo za deževnico: Ljubljančane razburja obvestilo, na Celjskem že plačujejo dražje

Ljubljana/Celje, 30. 09. 2013 18.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zaradi zahtev Evropske unije bodo morali plačilo za stekanje deževnice v kanalizacijo uvesti povsod po Sloveniji. Te dni obvestila dobivajo po prestolnici, v štirih celjskih občinah pa že plačujejo več, tudi po osem evrov več kot prej.

Zaradi zahtev Evropske unije bodo morali plačilo za stekanje deževnice v kanalizacijo uvesti povsod po Sloveniji. Te dni obvestila dobivajo po prestolnici, v štirih celjskih občinah pa že plačujejo več, tudi po osem evrov več kot prej.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (123)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User1064284
21. 10. 2013 18.21
Razburil me je naslov.PLAČEVANJE DEŽEVNICE..a ne me basat ta država je šla v takšno finančno stisko da bo še dež računala..a vedite plačeval jih bo tisti ki je državo pripeljal do te krize.ane gospod janša...me pa zanima kdo bo nam gasilcem plačeval delo ki hodimo ob poplavah prečrpavati vodo iz bojektov..ne tega pa država ne vidi sram vas bo..sam kradete neč drugega.. in lep večer še naprej
mrbungle
02. 10. 2013 09.31
+1
@kam_to_pelje nisem nobena pohlevna ovčka, samo povet ti iz prakse, da vzdrževanje tudi ločene padavinske kanalizacije ni zastonj, če pa folk spušča padavinsko vodo v sanitarno kanalizacijo, je pa še tolkiko huje, ker je potem sistem preobremenjen in ni več funkcionalen. Se pa strinjam, da se komunalna podjetja samo izgovarjajo, da ne gre za podražitve, ampak za uskladitev cen z novo uredbo, ki sloni na evropskih smernicah, direktivah... In da je folk 2×okol prenašnen, prvič ko plača komunalni prispevek za komunalne vode, potem pa ga občina prisli z odlokom na priključitev, na koncu pa še mastno plačuje. In v teh časih, ko ljudje še za hrano nimajo več, ni etično, da se folju preko nujnih dobrin cuzajo še zadnji evri... Samo morate pa vedet, da gre zelo veliko denarja, ki se ga plača s položnico, državi in potem lokalni skupnosti; ja prekoteh položnic si filajo svoje proračune. In sam delam v enem izmed komunalnih podjetij, pa vidim, kako lokalne skupnosti namenski denar spreminjajo v nenamenski in pote z njim gradijo vse drugo, samo vodovoda in kanalizacije ne...
askralj
01. 10. 2013 12.08
+1
Pod to vlado se bo samo zategovalo nic pa o novih delovnij mestih, davčnih oazah ali bancnikih ki so odobravali prijateljske kredite...
valerija.pucnik
01. 10. 2013 11.34
+4
kaj toliko jamramo, saj pa se z vsem strinjamo kaj naša vlada počne. Jaz sem zato da gremo na ulice in zahtevamo odstop celotne vlade. Saj z tako majnimi plačami pa ja nebomo morali vsega plačevati kaj si izmislijo. Oni če imajo viška denarja naj plačujejo nas pa naj pustijo namiren.
wolfterier
01. 10. 2013 15.56
+1
Lubej,kje si ti in tvoji kockarji...a še ni direktive iz Murgel...
picijulka1
01. 10. 2013 09.02
+4
Deževnico zaračunavajo že leta v več mestih v Sloveniji, čeprav se preko 99 % meteornih padavin s streh objektov ponika, če bi bile te speljane v sanitarno kanalizacijo bi bile čistilne naprave brez haska in kaj hitro bi ostali brez podtalnice. V meteorno kanalizacijo naj bi bile v urbanih okoljih speljane samo meteorne padavine s cest in tistih objektov kjer zaradi terena ponikanje ni možno. To pa naj se zaračuna uporabnikom. Je pa zasrbljujoča informacija, da se pripravlja tudi dajatev, ki bo zaračunavala sončevo obsevanje objektov. Ker se zaradi sončevega obsevanja zmanjšuje poraba energentov za ogrevanje s tem pa država izgublja trošarino in DDV.
User416955
01. 10. 2013 09.35
+1
Točno tako. Meteorne vode škodujejo delovanju čistilnih naprav.
User946675
01. 10. 2013 08.54
hahahaha.......................
Brabus
01. 10. 2013 08.39
+9
V butastih glavah že pripravljajo davek na vdih in izdih zraka. Moral boš na meritev kapacitete pljuč, potem nas bodo pa obdavčili na svež zrak in na CO2. To je malo za šalo, ali pač ne???
User1089072
01. 10. 2013 08.27
+5
Na čigavo streho pada dež??? Naj pridejo zaračunat, mam dost zemle, da jih nekam stlačm.
User447724
01. 10. 2013 08.12
+6
Mi jo filamo v flaše in prodajamo, na črno seveda, brez računa.
Biofanatik
01. 10. 2013 07.50
+5
Z €U sredstvi so gradil kanalizacijo, ponekod so pravilno ločili meteorno in fekalno odplako, tu ne pride v poštev nikakršen davek, ponekod so pa pobasal kohezijska sredstv u žepe, kanalizacijo pa po jugo tehniki in standardu naredili
User947669
01. 10. 2013 09.27
+4
Ponekod pa je kanalizacija še iz časov ko o EU in njenih sredstvih še sledi ni blo.
User416955
01. 10. 2013 09.32
+2
User947669
01. 10. 2013 09.34
+2
wolfterier
01. 10. 2013 16.00
+1
Sodobne kanalizacije imajo ločeno deževnico od fekalij.Vsaj tam je davek popolnoma nesmiseln..tudi nezakonit.
User947669
01. 10. 2013 07.44
+6
Tale EU je res en škodljivc za našo deželo. Čimprej ven iz tega konglomorata.
User416955
01. 10. 2013 09.33
+4
User947669
01. 10. 2013 10.33
+5
A se nismo '91 boril za samostojno, suvereno in neodvisno državo?
kam_to_pelje
01. 10. 2013 06.46
+1
Kako se bo pa obračunavalo tistim ki imajo v sistem za meteorne vode speljano kanalizacijo????? Ponekod imajo to narejeno na pol legalno. Saj jim je to omogočila komunala. Oziroma jim je to izvedla kar sama- To bi znalo biti še zelo zanimivo.
kam_to_pelje
01. 10. 2013 06.40
+4
Naj naši bedaki v vladi pričnejo zmanjševati davke na delo. Da bomo postali zanimivi za tujce. Tako bomo dobili več zaposlitev. pa tudi lažje bomo potem plačevali še tasko bedaste davke in pristojbine.
LordKEK
01. 10. 2013 06.37
+2
Kaj evropo briga kaj nam tece po kanalizaciji?
kam_to_pelje
01. 10. 2013 06.17
+2
Takole pa izgleda ko imamo 2 gospodarja. če nam vlada ne teži in przni denarnice z novimi davki. nam pa Bruselj. Važno je da mi plačamo.
PIKAPOLONICA1994
01. 10. 2013 06.16
+6
Verjetno sledi prašarina za količino padlega prahu na kv m strehe ????
User436177
01. 10. 2013 01.58
+21
Najprej jamrajo da so suše in da ni vode, zdej pa kr naenkrat z vodo preobremenjena kanalizacija... A so teli vsi na tabletah ??
User436177
01. 10. 2013 01.56
+6
Scat v potok , pa ni treba vlečt vode v WC... šparat je treba..
sime sime
01. 10. 2013 01.27
+13
banda evropska...
mrbungle
01. 10. 2013 00.38
+1
matr ste eni brihtni... ne gre za računanje deževnice, ampak za stroške, ki nastajajo pri odvajanju in čiščenju te deževnice. Če še ne veste, padavinske kanalizacije se ne bi smelo spuščati v sistem sanitarne kanalizacije, ker se s tem dela velika škoda, saj razredčena odpadna voda naredi škodo na čistilni napravi, ker odplavi aktivno blato, ki omogoča biološko čiščenje (odstranitev organskih delcev). Po drugi strani prihaja do preobremenitev kanalizacijskega sistema, kar se kaže ob nalivih, ko potem Ljubljana zaplavi, ljudem pa skozi sekrete tolče ven odpadna voda/drek. Sanitarna kanalizacija namreč ni dimenzionirana na padavinske vode, ampak na populacijske enote oz. prebivalce... Zato bi morali imeti povsod ob sanitarni še padavinsko kanalizacijo, v katero bi se speljalo padavinsko vodo, če ob objektu ni možnosti ponikanja. Seveda pa tudi taka kanalizacija nekaj stane, tako gradnja kot vzdrževanje. In deževnica ni čista, potem ko spere strehe, predvsem pa ceste in s tem razne maščobe, olja, ostanke gum itd... In te stvari je potrebno očistiti. Je pa res, da bo s tem Janković prišel še do dodatnega denarja, da bo lahko se šel svoje projekte in pri tem polnil svoje džepe...
ochi
01. 10. 2013 04.55
+5
v ljubljani poplavlja podtalnica, ne deževnica.
kam_to_pelje
01. 10. 2013 06.37
+4
mrbungle imaš v teoriji nekako prav. Toda v praksi je pa slika popolnoma drugačna. VOb večjih padavinah meni zaradi dotrajnega sistema za odvajnje meteornih vod. zamaka klet že zadnjih 15 let. Pa občina še ni nič storila da bi to sanirala. Sedaj ko bodo pa to letno kasirali po par miljončkov bo ap kako vse bolje vzdrževano in na novo zgrajeno. Če v to verjameš . Si navadna pohlevna ovčka. Sem prepričan da zbrani denar ne bo šel v ta namen. No po moje sploh ne vedo kam ga bodo dali . sem pa prepričan da ga bodo nekako koristno porabili in prečistli s kavlitetnimi finančnimi čistilnimi napravami.
mirko666
01. 10. 2013 06.45
+10
Da gre dezevnica v kanalizacijo se niso odlocili lastniki objektov ampak je bilo to ob gradnji doloceno s strani obcine za kar so tudi pobrali precejsnjo vsoto za komunalno ureditev parcele. Zdaj bodo pa to se enkrat kasirali. Pa ne mi z evropo, ker je to samo izgovarjanje, ker obcinarji nimajo jajc in povedat razloga za to dodatno skubljenje (ker se manj gradi je manj prispevkov iz tega naslova in imajo manj denarja za razne "projekte"). Kam je sel pa denar iz prispevkov za komunalno ureditev?
mrbungle
02. 10. 2013 09.25
@poccrocco ahaha, v Ljubljani je podtalnica, oz. podzemna voda cca 30 m pod nivojem tal ;)
mrbungle
02. 10. 2013 09.31
+1
@kam_to_pelje nisem nobena pohlevna ovčka, samo povet ti iz prakse, da vzdrževanje tudi ločene padavinske kanalizacije ni zastonj, če pa folk spušča padavinsko vodo v sanitarno kanalizacijo, je pa še tolkiko huje, ker je potem sistem preobremenjen in ni več funkcionalen. Se pa strinjam, da se komunalna podjetja samo izgovarjajo, da ne gre za podražitve, ampak za uskladitev cen z novo uredbo, ki sloni na evropskih smernicah, direktivah... In da je folk 2×okol prenašnen, prvič ko plača komunalni prispevek za komunalne vode, potem pa ga občina prisli z odlokom na priključitev, na koncu pa še mastno plačuje. In v teh časih, ko ljudje še za hrano nimajo več, ni etično, da se folju preko nujnih dobrin cuzajo še zadnji evri... Samo morate pa vedet, da gre zelo veliko denarja, ki se ga plača s položnico, državi in potem lokalni skupnosti; ja prekoteh položnic si filajo svoje proračune. In sam delam v enem izmed komunalnih podjetij, pa vidim, kako lokalne skupnosti namenski denar spreminjajo v nenamenski in pote z njim gradijo vse drugo, samo vodovoda in kanalizacije ne...