Tema dneva

Oh, ta kadilski zakon

Ljubljana, 01. 10. 2007 18.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Nataša Markovič
Komentarji
53

Gostinci so se odločili, da se ne bodo pokorili kadilskemu zakonu, saj od njegove uvedbe beležijo 30-odstotni upad obiskov. Marija Čop - lastnica gostinskega lokala - je pred vrata lokala postavila kombi ter ga opremila s klopmi in mizami, kamor gredo gostje, ko vzamejo pijačo.

Gostinci so se odločili, da se ne bodo pokorili kadilskemu zakonu, saj od njegove uvedbe beležijo 30-odstotni upad obiskov. Marija Čop - lastnica gostinskega lokala - je pred vrata lokala postavila kombi ter ga opremila s klopmi in mizami, kamor gredo gostje, ko vzamejo pijačo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

012354
08. 12. 2007 14.24
rudi12: Tukaj sploh ne gre za nestrpnost. "Kadilci nismo nikdar podili nekadilcev iz lokalov"....nekadilci tudi kadilcev ne podimo iz lokalov. Vsi kadilci lahko mirno grejo v lokale in se tam družijo s prijatelji in uživajo ob kavici samo KADITI nesmejo(te). Če pa vam je kajenje edini smisel v življenju in lahko uživate samo če kadite, potem pa mislim, da bi se mogoče bilo pametno malo zamisliti. "Če bi bili lokali za kadilce in za nekadilce... " bi bili vsi lokali kadilski, torej zakon ne bi imel učinka. "A se zavedaš,da iz avtomobilkih izpuhov,tovarn,smetišč itd... 1000x bolj onesnažujejo" tega se zavedam, zato doma zbiramo odpadke ločeno (reciklaža) in nimamo avtomobila. Nestrpni ste (nekateri) kadilci, ki ne razumete, da nekoga (tudi iz ZDRAVSTVENIH RAZLOGOV kot je npr. astma) moti cigaretni dim. Kdor se zavestno odloči za to da bo kadil na to počne doma.
xzamiel@hotmail.com
08. 12. 2007 13.37
Rudi, govoriš nesmislne. Tu je govor o kajenju, o cigaretnemu dimu, ne o izpušnih plinih in tako dalje. Logično je, da bi praktično vsak, ki nima konkretnega zaslužka z nafto in podobnimi stvarmi, raje videl, da imajo avti drugačen vir energije, da imamo bolj ekološke tovarne s katerimi mi več kot dovolj energije dobival itd itd. Da sploh ne omenjam smetišča, ki nikoli niso bila v redu in ne vem sploh kdo je rekel, da so smetiška takšna kakršna mamo ok. To je nekako tako, kot če bi vso svinjarijo doma preprosto pod kavč porival, an. Tako je to s smetišči. Se strinjam, da je vse to treba urediti, tudi to s kajenjem. Žal, vse to škoduje, žal bo vse to treba uredit. Najlažje je glede kajenja, potem pridejo upam, da na vrsti avti, smetišča in tovarne. Fino bi že bilo.
rudi12@t-2.net
08. 12. 2007 10.13
sandriika.x3: Ker se tako zavedaš škodljivosti tobačnega dima,boš verjetno pripisala povečanje rakavih obolenj v Koprski občini,zasavskih občinah,na Koroškem,tobačnemu dimu.Takšna hinavščina in nestrpnost se lahko zgodi samo v sloveniji.A se zavedaš,da iz avtomobilkih izpuhov,tovarn,smetišč itd... 1000x bolj onesnažujejo in zastruplajo zrak,ter povzročajo raka?Kdo je sedaj nestrpen kadilci ali nekadilci,ki jim gre v nos samo tobašni dim pri velikih zastrupljevalcih ste pa tiho kot riti.Kadilci nismo nikdar podili nekadilcev iz lokalov (ti bi nas celo iz javnosti).Torej kar se nestrpnosti do drugačnih tiče se lepo vidi kdo je.Če bi bili lokali za kadilce in za nekadilce nebi nihče nikogar zastrupljal,saj bi bilo vsak v svojem lokalu.Vidiš to je pa strpnost s strani kadilcev.V našem predlogu ne mečemo nikogar iz lokalov in še manj iz javnosti. Pa lep kadilski pozdrav nestrpnežem.
012354
07. 12. 2007 23.06
Če bi bilo po mojem, bi prepovedala kajenje ne samo na javnih mestih, ampak tudi na VSEH javnih površinah (npr. na cesti, avtobusni postaji itd.). Kdor hoče kadit naj to počne doma in ne zastruplja tistih, ki se zavedamo negativnih učinkov tobačnega dima.
xzamiel@hotmail.com
07. 12. 2007 22.33
Ah, še to. Če bi lokalom dali možnost, da se sami odločajo kako in kaj, bi v končni fazi prevladali kadilski. En razlog za to je denar, ker bi nekateri nekadilci vseeno hodili v kadilske lokale zaradi družbe. Čeprav, ni pa 100%, ampak bolj verjetno. Drugi razlog pa je zaposlitev. Strinjam se z Blue Art glede zakona, da je čisto dober in se bodo kadilci že navadili in s tem, da kot sem že rekel, da bi lahko min. za zdravje povrnili začasno izgubo.
xzamiel@hotmail.com
07. 12. 2007 22.29
Aja, če pa bo SLO slučajno popustila ala saj v avstriji tud nič ne bo itd, potem pa si SLO sploh ne zasluži ostati država, če mamo samo lutke okol.
xzamiel@hotmail.com
07. 12. 2007 22.27
Kakšna sebičnost iz strani kadilcev in nepotrplježljivost iz strani gostincev. Edino, kar bi morda država LAHKO naredila je to, da če se dokaže, da se je v lokalu obisk zmanjšal za n/a %, da pomaga oz kakorkoli že za npr 6mesecev. Potem bo isti oz večji obisk kot prej, ker se bodo kadilci navadili. Tako pač gre to. Če bo pa vlada popustila, kar verjamem, DA NE BO, ker si tega ne more prevoščiti, niti noče... bodo pa močni anti-kadilci kaj naredili, an. Action, reaction pravijo.
rudi12@t-2.net
25. 11. 2007 10.00
logatec 1 | 24.11.2007 | 17:27 Podpiram nekadilski zakon 100%, kadilci pa imajo zadosti prostora za pušenje zunaj in doma Očitno ti zahajanje v lokale z čistim zrakom zelo škoduje.Najprej moraš ugotoviti z katerim zakonom se sploh strinjaš,potem se moraš pa še naučiti pisati v slovenščini.Malo tobačnega dima,da ti zbistri te tvoje kurje možgane,ti nebi škodilo.
cuk.fortuna
24. 11. 2007 17.27
Podpiram nekadilski zakon 100%, kadilci pa imajo zadosti prostora za pušenje zunaj in doma.
ni lepšega kot dva litra kofeja za 1€ pa škatlica cigaret na toplem v kavču ob 24ur.com =)
rudi12@t-2.net
08. 11. 2007 18.16
SASOBART29 | 04.11.2007 | 21:12 V EU SE NIKJER NE KADI,SMO V EU ALI KJE DRUGJE? V EU parlamentu se kadi.Malo beri preden pišeš bedarije!!!!
strelka23
05. 11. 2007 21.55
V Avstriji je zakon padel v vodo.Toraj leto 2008 ne pride v poštev.IN Avstrija je v EU že dalj časa kot Slovenija.
blue-art.org
05. 11. 2007 21.40
Uveljavljanje naše pravice ne more biti razlog za neutemeljeno kršenje tuje osnovne človekove pravice. Kaj hočemo ali nas bo zeblo ali pa ne bomo več kadili. Se pa strinjam, da upad prihodka gostincev lahko sedaj nadomesti Ministrstvo za zdravje iz zdravstvene blagajne in sicer na račun manj bolnikov zaradi posledic kajenja. Upam, da se že pozna, če se gostincem v minus se mora zdravju v plus, drugače nismo prav nič naredili.Če sem pa odkrit, tudi mene motijo zakajeni prostori torej sem sedaj verjetno bolj zdrav, saj sem pozimi več na svežem zraku ;-)
Draža
04. 11. 2007 21.12
V EU SE NIKJER NE KADI,SMO V EU ALI KJE DRUGJE?
Olga Matijasevic
29. 10. 2007 20.54
gostinci ne razumemo, zakaj se sami ne moremo odločiti, kakšen lokal želimo nekadilci pa se tako nimate česa bati, saj bi nekadilski lokali prevladali, če vas je toliko, ane?
rudi12@t-2.net
28. 10. 2007 12.53
prog.anal : Kako pa veš koliko se plača pobiranje ogorkov?Čiščenje ulic plačujemo posebaj,torej trošarine niso namenjene za to.Kaj si pa delal pred zakonom?Si se zavestno zastrupljal z dimom?Si potem namerno zbolel zaradi dima? Ali morebiti sedaj po zakonu nebo noben nekadilec več zbolel? TRaje se malo zamisli nad svojim pisanjem in priznaj da je zakon kot tak,kot je sedaj zanič in bi bilo veliko bolje,če bi imeli ločene lokale (saj se gre za lokale in ne delovna mesta)in nihče nebi zastrupljal nedolžne nekadilce.
prog.anal@email.si
26. 10. 2007 20.34
Gen.T: Tisti denar ne zadostuje niti za stroške pobiranja ogorkov za kadilci po cestah. Kje je šele zdravljenje tistih ki ne kadijo, pa morajo delati v zakajenih prostorih...
rudi12@t-2.net
19. 10. 2007 19.12
minnaema : Pa kaj misliš,da kadilci ne plačujemo zdravstvenega zavarovanja? V 50 letih nisem porabil niti 1% denarja,ki sem ga vložil v zdravstveno zavarovanje,Kam je potem šel ves moj denar?A mogoče tistim,ki zrdavo živijo?Ali si mogoče ti meni kdaj plačala zdravljenje? Če je na ta dva zadnja vprašanja tvoj odgovor NE,te prosim,da takšnih bedarij ne pišeš več.Mislim,da imam pravico izkoristiti celotno zavarovanje in obresti za moje zdravljenje in če bom to tudi potreboval,ne bo to iz tvojega denarja,temveč iz mojega. Če je v zdravstveni blagajni premalo denarja nismo zato krivi kadilci(za take obtožbe se bo treba obrniti na drug naslov) Mislim pa,da ni pošteno,da bi imeli lokale lahko samo zase nekadilci.
DarthRevan
19. 10. 2007 16.06
Minnaema, kadicli za svoje zdravljenje kar dovolj plačajo. Trošarine na cigarete so tako visoke, da kar lep denar od njih pade v državno blagajno.
minnaema@yahoo.com
19. 10. 2007 16.02
Ej vi Nataša Markovič in egalitarni namesto da bi propagandirali zdrav način življenja pišete o NEsmislih,saj NEmara zakon NE prepoveduje, da NE smejo KADILCI se odrekat kajenu doma, naj naprej se uničujejo svoje zdravje le dobro bi blo, da se akomplirajo tudi zadeve, kdo bo plačeval stroške zdravljenja nad takšnimi bolniki, ki si zavestno uničujejo svoje zdravje in dneva va dan, kakšna iracionalnost je to?!