Znanost in tehnologija

V Zemljino orbito se je ujela 'miniluna'

Pariz, 27. 02. 2020 09.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Veliki polmesec, ki bo ta teden visel na nočnem nebu, ni edini naravni satelit, ki kroži v tirnici okrog našega planeta. Mednarodna astronomska zveza je novo telo označila kot "začasni ujeti objekt" - asteroid, ki se je v tirnici okrog našega planeta nastanil kot 'miniluna'.

Telo so odkrili v opazovalnici Catalina Sky Survey, ki je namenjena odkrivanju kometov in asteroidov, še posebej tistih potencialno nevarnih, ki bi lahko trčili v Zemljo. Objekt, ki je zaveden kot 2020 CD3, so odkrili 15. februarja.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Gre za veliko stvari, saj je izmed milijon znanih satelitov, to šele drugi, ki se je ugnezdil v Zemljino obrito," je zapisal astronom Kacper Wierzchos. Dodal je, da 'miniluna' kroži okrog našega planeta, potem ko se je pred tremi leti ujela v Zemljino težnostno polje. Po zgodnjih opazovanjih, gre za majhno telo, ki v premeru meri med 2 in 3,5 metra.

Mednarodna astronomska zveza je v izjavi za javnost navedla tudi, da doslej niso ugotovili povezave asteroida s kakšnim umetnim telesom. Wierzchos je povedal, da so prvi podobni primer zabeležili v letih 2006 in 2007. Šlo je za 2006 RH120, ki ga je nato potegnilo nazaj na pot po osončju. Podobno bi se lahko do konca leta zgodilo tudi z 2020 CD3.

Opazovanje naše (začasne) minilune so napovedali že številni drugi opazovalni centri in astronomi, zato bo več o majhnem objektu v Zemljini orbiti znanega v prihodnjih tednih in mesecih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (97)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ChampionsLeague17
01. 03. 2020 21.39
+5
Le kaj se skriva pod zemljevidom google maps in tapravim zemljevidom zemlje .. Ali mogoče kaj prikrivajo o sami pofobi zemlje ?
kameltrajbar
09. 01. 2021 19.46
-1
TheEarthIsFlat
29. 02. 2020 19.36
-2
Lepo, da vedno več ljudi slepo ne verjame takšnim "znanstvenikom", do kdaj bodo pa še te laži širili, verjetno ne več dolgo,
Maj Gregori?
01. 03. 2020 09.58
+5
Slepi se kolko hoces, te ljudje so vidli marsikaj kaj ti nikoli ne bos haha
kameltrajbar
09. 01. 2021 19.46
kure bedne
28. 02. 2020 18.39
+11
Če na 24 ur pravijo, da je to miniluna, polj je bolje, da temu ne oporekamo. (:
Andabanda
27. 02. 2020 19.04
-4
"ki je namenjena odkrivanju kometov in asteroidov, še posebej tistih potencialno nevarnih" Tile pa so dobri za odkrivanje nevarnih, ja. Tri leta nam že kroži nad glavami, pa so ga zdaj komaj videli...waste of money.
bus303
28. 02. 2020 14.10
+3
kameltrajbar
09. 01. 2021 19.48
flojdi
27. 02. 2020 18.00
+7
.mrbit se je pa ta miniluna zatrapala v kak od ljudi poslan satelitek
kleopatra-1
27. 02. 2020 17.26
+10
Odkrili so ga 15. februarja, kroži pa že 3 leta?!
kleopatra-1
27. 02. 2020 17.54
+4
minus mi nič ne pove, zanimalo me je, kako določijo čas?
VAREN
27. 02. 2020 20.43
-3
Ugibajo do onemoglosti. Vi jim pa verjamete. A vam zdrava pamet ne pove, da to ni mogoče.
ast
28. 02. 2020 12.31
+15
v=l/t ;v-hitrost;l-pot;t-čas. Evo imaš formulo. Je pa seveda Pot v vesolju eliptična in ne ravna, zato je potrebno malce spremeniti enačbe vendar za razumevanje je ta dovolj. Ko s teleskopi zaznaš predmet, lahko vidiš njegovo pot in izmeriš hitrost, vneseš v računalnik in mu rečeš , nariši mi pikico za vsak dani čas (danes,jutri,včeraj) z znano hitrostjo in potjo, ki jo dela okoli zemlje. Po domače prevrtavaš pot naprej in nazaj v času. Je pa res, da smo tu vzeli, da je hitrost konstantna, kar pa verjetno ni in zakomplicira enečbo malo bolj in sedaj bo pot v času drugačna od izračunane. Pomeni da se objekt giblje pospešeno ali zavirajoce- lahko enostavno izračunaš. Če se v določenem času npr.+20 ur ne pojavi točno v določeni tirnici oz. na poti in je veliko pred to točko veš, da se objekt giblje pospešeno.(tako je bilo z oumuamua) Ni zakomplicirano :) Zakaj pospešeno? Lahko je več faktorjev in tu je pomembno vsaka informacija o objektu. Več informacij imaš bolj natančno lahko odločiš kaj bo z njim v prihodnosti ali pa iz kje je prišel. Enostavno, samo osnovna fizika ;)) Npr. položiš polža na tla,izmeril pot ki jo naredi v eni uri, in jutri +24ur boš točno vedel kje se nahaja. Če ne bo tam je mogoče šel hitreje ali počasneje. Zakaj? Mogoče je bil hrib navzgor, mogoče navzdol, mogoče ga je kdo brcnil nazaj na začetek, veliko je lahko neznank, zato ga je dobro opazovati in tako boš bolje vedel kakšno je gibanje polža. Upam, da je razumljivo. ;)
kameltrajbar
09. 01. 2021 19.49
Blue Dream
27. 02. 2020 13.59
-9
namig za svečkarje...NLP se je utiril v orbito
Melita Medved
27. 02. 2020 12.30
+112
Kim Kardanishan ima večjo rit od te lune :D
scipio
27. 02. 2020 13.20
+20
Blizu resnice si. Je pa v Turčiji streljaj od iranske meje, tsm pod goro Ararat, na ravnici 15m globoka luknja s premerom 30m v živi skali. Menda jo je maredil meteor v velikosti nogometne žoge.
ochi
27. 02. 2020 14.12
+8
Melita Medved
27. 02. 2020 14.22
+45
Infraping
27. 02. 2020 14.49
+3
thetech
27. 02. 2020 19.17
-10
Transformerji
27. 02. 2020 12.25
+14
Torej imamo veliko minilun - ostanki satelitov........Na Zemlji svinjak, okoli Zemlje svinjak. Ta pa ni svinjak.
dajno
27. 02. 2020 12.19
+21
Po velikosti bi rekel, da se je nekdo igral v vesolju z metanjem kamnov 😂
Popeye
27. 02. 2020 12.12
+11
Ali je to tisti "Črni vitez" o katerem je bilo že večkrat govora po svetovnih občilih?
ochi
27. 02. 2020 14.13
-1
mitja1104
27. 02. 2020 12.08
+4
Evo, prec... Sam da Jansa gor pride!!
burekkafana78
27. 02. 2020 11.47
+13
le previdno, da ne prinaša s seboj vesoljski aids
IgorGorenc
27. 02. 2020 11.33
-60
Luna je plazma in ni fizični objekt. Nočna Luč. Sonce in Luna se napajata brezžično z elektromagnetnim poljem AETHER. To polje tudi premika nebesne sfere z elektromagnetnim lebdenjem. Elektromagnetno lebdenje ovrže gravitacijo, ker edina sila, ki jo morate upoštevati je elektromagnetna sila in ne gravitacija. Pristanek na Luni je pravljica za ignorantne mase, da jim v spran mozak vgravirajo heliocentrični model vesolja. NASA in vsi svetovni mediji vključno z vašim so pa ena navadna pralnica možganov zemeljske populacije, da jih lahko spremeniš v mentalne opice, ki slepo sledijo materialističnemu sistemu satanistične bankirske elite. Ker da človeka prepričaš, da je kos papirja potiskan s tinto njegov Bog, ga moraš prej v javnoizobraževalnem sistemu spremenit v mentalno opico potem pa ta proces nadaljevat prek vseh medijev, ki so na voljo in na katere so priklopljene te sprane ovce. Lahko bi nadaljeval ure in ure, ker nisem več del te mentalne pralnice pa nima smisla, ker konec koncev smo v demokraciji in svoboda govora je sovražni govor in vi mediji ste živ dokaz za ta koncept "svobode"...
mandan
27. 02. 2020 11.41
-44
bravo. samo naprej, včasih sem bil edini ki sem pisal takšne poste, veseli me da se ljudje zbujajo in začnejo razmišljat s svojo glavo. Nikola Tesla je dober vedel da obstaja samo elektro magnetno valovanje, gravitacija ne obstaja in je plod elite oziroma njihovih kvaziznanstvenikov, izmed katerih je največji Enkamen, ki pa sploh ni bil avtor svojih pisanj, temveč njegova žena srbskega rodu.
Komendator
27. 02. 2020 11.47
+35
Še ko bo Musk redno vozil turiste na luno vi ne boste verjeli....
537
27. 02. 2020 11.48
+42
Torej je po vajinem skok iz 20 nadstropne stolpnice povsem varen. A obstajajo kje na yt taksni testi? Lahko jih tudi sama posnameta.
Ljoljo
27. 02. 2020 11.51
-7
IgorGorenc
27. 02. 2020 11.54
-31
Končno še eden prebujen :) Itak, gravitacija je fremasonska (prostozidarska) pravljica katero je Tesla (za moje pojme drugi najbolj inteligenten človek, ki je kdajkoli hodil po obrazu zemlje - prvi je bil seveda sam Jezus (BOG)) ovrgel s pravimi ZNANSTVENIMI dokazi, ki temeljijo na EMPIRIČNIH DOKAZIK in ne Einsteinovi religijski kilometrski enačbi, ki nima nobene zveze z elektromagnetnim sistemskim okoljem, ki ga imenujemo Zemlja. Današnja znanost je RELIGIJA, ki temelji na kupu nedokazanih teorij. U glavnem vse te njihove "znanstvene" teorije (LAŽI) so z namenom zavajanje populacije, da jim v spran mozak vgraviraš heliocentrični koncept vesolja, da se Zemlja premika 1600kmh, čeprav ti zdrav mozak in občutki dani od Stvarnika jasno povedo DA SE NIKAMOR NE PREMIKAMO. Druga stvar, ki vgravirajo v mozak sprane populacije pa je pravljična teorija EVOLUCIJE, ker jih s tem mentalno spremenijo v opice, ki slepo sledijo vsem ostalim teorijam (LAŽEM). Rezultat vseh teh procesov pa je svet, ki ga lahko opišeš z eno besedo NORIŠNICA.
VAREN
27. 02. 2020 12.00
-29
Bravo. Še en pameten, ki razmišlja s svojo glavo. Se ti v celoti pridružujem. In me ne skrbi, če bodo vsi kliki v rdeči številki. Vsem rdečkarjem pa samo eno vprašanje. Kako lahko letalo s pristajalno hitrostjo okoli 260 km/h pristane na zemlji, ki naj bi se vrtela s hitrostjo 1600 km/h.?
VAREN
27. 02. 2020 12.02
-28
Ne dojemaš. Gravitacija ni dokazana in to ne pomeni, da je skok varen. Predmet ne pada na tla zaradi nedokazane gravitacije.
Popeye
27. 02. 2020 12.09
+18
A ti pamet ne da vedeti, da se tudi atmosfera vrti z isto hitrostjo kot zemlja. Ko pa pride od odstopanja, pa to čutiš kot veter...
VAREN
27. 02. 2020 12.14
-20
Ja po tvoje. Letalo pa leti s hitrostjo 950 km na uro proti atmosferi, ki mu gre nasproti s 1600 km/h. Daj napiši kak argument ne pa ugibanja.
IgorGorenc
27. 02. 2020 12.14
-31
Popeye: Tvoje mentalno stanje se lahko opiše z izrazom cognitive dissonance. Sedaj pa v jeziku, da ga boš razumel. Tvoje mentalno stanje (in stanje večine) deluje po sistemu papige. Ponavljaš ene in iste stvari, ki so te naučili v javnoizobraževalnem sistemu (DEBILARNI). Vzemi kamero in pojdi ven v naravo in snemaj pot sonca od vzhoda do zahoda. Potem ta posnetek kritično analiziraj s tistim delom možganov, ki še ni bil spran v DEBILARNI. Ugotovil boš, da je Sonce tisto, ki se premika in ne Zemlja. Ko to storiš lahko nadaljujeva pogovor. Prej nima smisla...
VAREN
27. 02. 2020 12.22
-32
Koliko naivnih rdečkarjev je tu gor. Vprašajte se zakaj je Luna podnevi modrikasta, ponoči pa črna. Začuda je nebo podnevi modrikasto, ponoči pa črno. Le zakaj sta se barvi neba in lune ujeli. Ja ravno zato, ker Luna ni fizični predmet.
Popeye
27. 02. 2020 12.24
+15
Malo poglej nauk o relativnosti, pa se ti bo mogoče lučka prižgala...
Popeye
27. 02. 2020 12.28
+21
Igor... Po tvojem pisanju, si bil že malo dlje od astronavtov, da vse to veš. Mi pač moramo zaupati znanosti. Poglej. Boga tudi ni še nihče videl, pa se verjame da obstaja. Pa ne samo to, bogov je več.
bojst
27. 02. 2020 12.29
+21
ccccc.... In torej po vajinem, ker trdiš, da se nikamor ne premikamo, Zemlja lebdi v vesolju? Oziroma verjetno trdiš, da je kar pripeta nekam, da "ne pade dol" ? :) )))) In potem kaj....? Sonce gre od enega proti drugemu koncu Zemlje, da "dela dan". In ko torej pride do "konca Zemlje", nekako kaj....? preskoči v trenutku spet na začetek in spet naredi jutro?? :) )))) Lepo te proooosim noooooo
Popeye
27. 02. 2020 12.31
+10
Varen. Letalo leti s hitrostjo -650 km/h glede na kozmos in +950 glede na zemljo. RELATIVNOST!
VAREN
27. 02. 2020 12.32
-5
Veš kaj je Einstein odgovoril, ko so ga vprašali kako se počuti kot najpametnejši človek na svetu. Odgovoril je da ne ve. Naj to vprašajo Teslo. Toliko o tvoji relativnosti.
bojst
27. 02. 2020 12.32
+7
Krtza, kriza. Kakšno glu.o vprašanje je pa zdaj to? Malo preštudiraj znanost pa da vidiš, kaj vse se "z Zemljo vred vrti".
IgorGorenc
27. 02. 2020 12.33
-17
Popeye: Evo razloži mi eno realnost in ne "nauk". Ko greš na obalo in gledaš horizont od skrajne leve do skrajne desne vidiš čisto ravnino. Sedaj mi pa razloži kako je to možno na pravljični sferi glede na to, da je padec krivine po enostavni trigonometrijski enačbi sfere z radijem 6371km: - na 10km=7.8481m, 20km=7.8481m, 30km=70.6322m, 40km=125.5677, 50km=196.1985m, 80km=502.2561m. Vzemiva da vzameš širino horizonta morja 80km. Ajd zdaj mi pa po tvojem "NAUKU" razloži kako je lahko horizont ki ga gledaš RAVEN. Pa še malo v pomoč. Si že kdaj opazil izraz SEA LEVEN in ne SEA CURVE?
bojst
27. 02. 2020 12.35
+12
In Zemlja in gravitacija. Vetrov pa ne "dela" gravitacija ampak premikanja toplih in hladnih zračnih mas. Pa to pa tako vsi "naši" in "vaši" vemo, ane :)
bojst
27. 02. 2020 12.37
+10
Sam ne bluzit, lepo te prosim. Da ne boš še ti trdil, da je Zemlja ravna, hehe. No, verjetno boš, ker med "tiste" spadaš. In torej ko snemajo Zemljo z vesolja...pa fotke narejene od zelo daleč, ko se Zemlja vidi.. Torej po tvojem je...kaj?..... seveda sem gl.p. Ne vem, da boš rekel, da je vse zmontirano :))))))))))))
IgorGorenc
27. 02. 2020 12.38
-16
bojkoker: Še vprašanje zate. Evo razloži mi eno realnost in ne "nauk". Ko greš na obalo in gledaš horizont od skrajne leve do skrajne desne vidiš čisto ravnino. Sedaj mi pa razloži kako je to možno na pravljični sferi glede na to, da je padec krivine po enostavni trigonometrijski enačbi sfere z radijem 6371km: - na 10km=7.8481m, 20km=7.8481m, 30km=70.6322m, 40km=125.5677, 50km=196.1985m, 80km=502.2561m. Vzemiva da vzameš širino horizonta morja 80km. Ajd zdaj mi pa po tvojem "NAUKU" razloži kako je lahko horizont ki ga gledaš RAVEN. Pa še malo v pomoč. Si že kdaj opazil izraz SEA LEVEL in ne SEA CURVE?
VAREN
27. 02. 2020 12.39
-10
Tudi tebi en velik bravo, ker si vse pravilno povedal. Naj te ne skrbi. Vsi ti tega ne bodo nikol dojel.
bojst
27. 02. 2020 12.40
+16
Tvoje stanje je pa...a ti povem kakšno...no, večina že ve. Jaz lahko dodam, da si zelo bogi, bogi. Ampak veš kaj mi je pa res zanimivo... da takšnih oslarij pa niti eden, ki ne hodi v cerkev, ne trdi. Zanimivo, ane?
bojst
27. 02. 2020 12.41
+16
Ja, sem že prej zapisal. Torej praviš, da je sonce tisto, ke se premika...pa skače potem sem ter tja po nebu kot zajec, ane :)
IgorGorenc
27. 02. 2020 12.41
-13
bojkoker. Men se ne da bluzit. Vprašal sem te esnostavno vprašanje in prosim za enostavni odgovor. Razloži to eno realnost in ne "nauk". Ko greš na obalo in gledaš horizont od skrajne leve do skrajne desne vidiš čisto ravnino. Sedaj mi pa razloži kako je to možno na pravljični sferi glede na to, da je padec krivine po enostavni trigonometrijski enačbi sfere z radijem 6371km: - na 10km=7.8481m, 20km=7.8481m, 30km=70.6322m, 40km=125.5677, 50km=196.1985m, 80km=502.2561m. Vzemiva da vzameš širino horizonta morja 80km. Ajd zdaj mi pa po tvojem "NAUKU" razloži kako je lahko horizont ki ga gledaš RAVEN. Pa še malo v pomoč. Si že kdaj opazil izraz SEA LEVEL in ne SEA CURVE?
VAREN
27. 02. 2020 12.46
-13
Joj kako si smešen. Že zdavnaj je potrjeno, da so vse fotke fotošoping na računalniku. Do danes še nihče ni šel tako daleč, da bi lahko fotografiral celo zemljo iz vesolja. Pa nehaj sanjati tudi o vesoljskih postajah in satelitih. Njihova vesoljska postaja naj bi letele okoli okrogle zemlje, ki to ni, na oddaljenosti cca. 400 km. S te razdalje, pa lahko v objektiv ujameš le en del zemlje ne pa celo. Toliko o tvoji okrogli zemlji.
IgorGorenc
27. 02. 2020 12.50
-9
VAREN moj email je nighttako@gmail.com. Vidim, da ti je jasno pa me kontaktiraj bova še kakšno rekla, ker je užitek debatirat s človekom, ki se zaveda, da ni iz opice :)
VAREN
27. 02. 2020 12.56
-12
Popeye ti kar zaupaj znanosti. Zato pa si tam kjer si.
inowu
27. 02. 2020 13.03
+15
Sam res....zadnjič se z daljnogledom vidu eno obalo...verjetn Florido.
lluckyss
27. 02. 2020 13.07
+7
Mileva je Bertiju pomagala le pri matematiki, kjer je bila "bolj doma" kot on...Sicer pa vsako razmišljanje s svojo glavo še ne pomeni, da je tudi kaj vredno...Če te pase nekdo drug še ne pomeni da nisi ovca...
benkvik
27. 02. 2020 13.50
-2
Daj Ajnštajn povej mi zakaj po tem famoznem spustu na Luno niso nikoli vec niti poskusili pristati na Luni.Poglej test balonom na 32 km Francoskih študentov marsikaj ti bo bolj jasno
mužik
27. 02. 2020 13.53
+7
ochi
27. 02. 2020 14.16
+10
Veter je posledica mešanja toplega in mrzlega zraka, ne pa razlike v hitrosti vrtenja zemlje in atmosfere. isto se dogaja pri prepihu.
MESE?AR
27. 02. 2020 15.05
+8
Vsevedni Igor potem pa odgovori na eno zelo enostavno vprašanje: Zakaj iz Portoroža ne vidiš Mont Blanca ? Ali vsaj s Triglava ? Kaj je prenizek , če je najvišji v Evropi ? Pa brez bluzenja prosim !
VAREN
27. 02. 2020 16.12
-6
Bojkoker jaz ne hodim v cerkev pa trdim. O svojem stanju pa se le povprašaj. Si zamegljen s prebranim. Narava ti kaže, kje smo, samo tvoji možgani tega ne znajo predelati v pravo informacijo, ker si nabit z drugimi.
antilevi?ar
27. 02. 2020 16.18
-5
Kdo pravi, da se ga ne vidi? Najprej moraš imeti pogoje, da vidiš ta tvoj mont blank, bo šlo? Torej, dan mora biti lep jasen, motje v ozračju morajo biti minimalne, refrakcija, meglica, vodne kapljice v ozračju, ki lomijo svetlobo, smog,.potem pa potrebuješ še napravo, ki ti bo omogočila, da vidiš tako daleč. Isto se dogaja, ko na obrežju morja dobrim daljnogledom gledaš na horizont,.in vidi vidi, kar naenkrat vidiš ladjico, ki jo prej nisi videl, naredi domačo nalogo, stojalo, dobra kamera in snemaj, igraj se, ter čudi se kako je naš svet raven. Ne verjemi nam, sam pridi do sklepa in ne ponavljaj stvari kot papiga, temveč preveri dejstva,.znanost bi morala temeljiti na stalnem popravljanju dejstev, do katerih pridemo na znanstveni način, s poskusi, testi, ne z goljufanjem (astronavti na zajlah, EVA v bazenu,..). V gradbeništvu nikoli ne uporabljamo koeficient zakrivljenosti zemlje, še manj pa coriolisov efekt,.pri nobeni enačbi ni vključen, pa še nekaj, doma imaš odlično orodje-libela se imenuje,..veliko zabave želim,..
VAREN
27. 02. 2020 16.31
-1
Brezvedni MESEČNAR. Če bi vedel, da je tvoj vid omejen na razdaljo bi mogoče dojel zakaj ne vidiš. Razpihaj nebo, da bo popolnoma čisto, vzemi dovolj močen teleskop, pa boš videl še tisto kar do zdaj nisi.
537
27. 02. 2020 17.36
+3
Seveda so pri najdaljsem mostu na svetu vse to zanemarili, vse skupaj pa postavili z metersko vaservago. Juhu! Medtem jim je hologram sonca svetil, da niso gradili v popolni temi. Samo je pac vsako vecer nek stric ugasnil luc. So mogli cakati spet na jutro, da je ta stric luc odnesel spet na drugo stran neba.
MESE?AR
27. 02. 2020 17.51
+3
Sem rekel brez bluzenja ! To tvoje navodilo velja za tebe, da dokažeš da se ga da videt. Mi vemo, da se ga ne da ! DOKAZANO !
MESE?AR
27. 02. 2020 17.59
-2
Horizont je raven po enostavni trigonometriji, ker je tangenta na krog (ali kroglo) premica. A ni enostavno ??
IgorGorenc
27. 02. 2020 20.46
-1
MESEČNIK: Dejva še enkrat. Vidm da ti šmelca v možganih 🤣. Sfera z radijem 6371km ima padec horizonta: - na 10km=7.8481m, 20km=7.8481m, 30km=70.6322m, 40km=125.5677, 50km=196.1985m, 80km=502.2561m. Se pravi skrajno levo in skrajno desno je na 80 km širokega horizonta padec za 502.2561. To bi moglo bit u naravi. Pa temu ni tako, ker ne živimo na PRAVLJIČNI SFERI ampak na krogu postavljenem na temeljih, na katerih se zemlja NE PREMIKA.
IgorGorenc
27. 02. 2020 20.47
+1
MESEČNIK: Pa še neki glede vidljivosti. SI že slišal za zakon perspektive?
537
28. 02. 2020 07.56
+1
Kaj pa faktor loma svelobe, pa to, da zemlja ni ravno perfektna krogla, pa da je na nekaterih delih bolj sploscena? Kaksne nebuloze eni tukaj treskate. V slo imamo najvec ploskozemeljcev na celem svetu. To dokazuje google z statistiko iskanih pojmov.
Maj Gregori?
01. 03. 2020 10.03
+1
Se pravi Isaac Newton je pickin dim po tvoj (ne)logiki 🤣
kameltrajbar
09. 01. 2021 19.52
nebel
27. 02. 2020 11.30
+19
Šokantno! Miniluna! Hvala za minutko humorja. Skala manjša od polovice avta. Malo večji prah z vesoljskimi merili.
antilevi?ar
27. 02. 2020 16.24
-1
Zanimivo teh nekaj metrov vidijo,.ISS pa ne, satelitov v velikoti avtobusa tudi ne,.še manj pa, da bi si ogledali zemljo v 24/7 non stop live, ne tiste izmišljotine od nase, ki enkrat stoji, drugič gre prehitro, tretjič spet je preveč okrogla, četrtič pa spet ravna, oblaki v oblike besede sex, veliko uporabljenega orodja crop iz fotošopa, zato zelo rad prikažejo zemljo s šlag peno ali pa lučke in corono pa kako lepo srfajo tik nad površjem,.pametni bodo razumeli o čem govorim, ovce pa itak so spet na kolenih in malikujejo svojega molocka,.:))
MESE?AR
27. 02. 2020 17.54
+0
Malo si očisti očala ali pomani oči pa boš tudi ISS videl s svojimi očmi !
antilevi?ar
27. 02. 2020 21.14
-1
Ti letalo ne vidiš na 10 km kaj šele, da bi videl nekaj v velikosti nogometnega igrišča na razdalji 400 km
Franek ?ernel?
27. 02. 2020 11.29
+11
MiamiNights1984
27. 02. 2020 11.09
+22
Velikost avtomobila. To ni niti približno mini Luna.
ahim1225
27. 02. 2020 11.19
+14
Neko ime so se morali izmisliti, pa na bo Mini Luna.
bojst
27. 02. 2020 12.43
+2
ModraMajica
27. 02. 2020 11.07
+49
Madona svaka čast astofizikom da sploh najdejo med toliko sateliti ipd. 2-3m velik kamn haha
ast
27. 02. 2020 11.45
+7
So bolj astronomi tisti, ki odkrivajo takšne zadevice. Slikaš eno in isto zaplato neba več dni,mesecev....in preverjaš slike med seboj če je kakšna sprememba. Zamudno delo :-)
ModraMajica
27. 02. 2020 12.30
+5
D0c
27. 02. 2020 15.03
+2
1muvwndr
27. 02. 2020 11.06
+1
Se približati kamnu velikem 2,5-3m, ki potuje s hitrostjo par desettisoč km/h, verjetno rotira okoli svoje osi nekajkrat na sekundo za postaviti gor 3 sonde? Seveda, popolnoma izvedljivo.
cekinar
27. 02. 2020 11.06
+7
A se da videt to luno s prostim očesom?
ast
27. 02. 2020 11.34
+6
Ne, je premajhna. Vidi se samo na posnetkih.
DeDa46
27. 02. 2020 11.36
+21
Če prideš dovolj blizu, seveda. Rabiš samo še prevoz...
bojst
27. 02. 2020 12.44
-2