Znanost in tehnologija

V možganih umirajočih ljudi zaznan skrivnosten porast aktivnosti

Michigan, 02. 05. 2023 11.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Znanstveniki z Univerze v Michiganu so v možganih dveh umirajočih oseb zaznali porast aktivnosti. Pojav "skoka možganske aktivnosti" so pred tem sicer že opazili pri živalih, katerih srce je prenehalo biti. Skupina raziskovalcev upa, da bodo z vsakim zabeleženim primerom morda izvedeli delček več o zadnjih trenutkih življenja in zavesti.

Zadnji trenutki pred smrtjo so izjemno dragoceni, znanstveniki pa jih tako redko beležijo, da v resnici podatkov o tem, kaj se v času smrti osebe dogaja z možgani, praktično nimajo.

Šele lani so raziskovalci prvič do osupljivih podrobnosti posneli možganske valove umirajoče osebe. In ob tem so tik pred smrtjo osebe zaznali skok v določeni vrsti možganske aktivnosti, ki jo imenujejo gama valovi. Spremembe pa so zaznali tudi na drugih frekvencah, poroča portal Science Alert. Nova študija je tako pri dveh od štirih umirajočih oseb ugotovila podoben porast možganske aktivnosti, kot so ga že zaznali pri živalih.

Nevrolog Jimo Borjigin s sodelavci v človeških možganih umirajočih že od leta 2013 išče vzporednice s tem, kar so že zabeležili pri podganah, ki so doživele srčni zastoj. Kot so raziskovalci dejali, bi lahko bili kratki izbruhi možganske aktivnosti, ki so presegli tudi nivoje budnega stanja živali, biološki odzivi na bližnjo izkušnjo s smrtjo, o katerih so poročali tudi številni preživeli po zastoju srca.

Možgani
Možgani FOTO: Thinkstock

"Te ugotovitve so nas spodbudile, da raziščemo nevronsko aktivnost možganov pri umirajočih bolnikih pred in po klinični ukinitvi ventilacijske podpore," so raziskovalci zapisali v dokumentaciji raziskave. Skupina je pregledala primere bolnikov iz centra Michigan Medicine, ki so od leta 2014 umrli na oddelku za nevrointenzivno nego.

Pri dveh od štirih bolnikov v komi, ki sta umrla, medtem ko so zdravniki še spremljali njuno stanje po srčnem zastoju ali možganski krvavitvi, so elektroencefalografski (EEG) posnetki v enem delu možganov razkrili močan izbruh valov gama, ki se je nato razpršil na obe hemisferi. To pa niso bile posledice morebitnih epileptičnih napadov po smrti.

Začetni val gama valov je bil lociran v predelu možganov, ki velja za nevronske korelate zavesti. Podoben vzorec aktivnosti so opazili tudi pri ljudeh, ki sanjajo, in pri bolnikih z epileptičnimi napadi, ki poročajo o vidnih halucinacijah in zunajtelesnih izkušnjah. Znanstveniki tako menijo, da so morda odkrili znanstveno območje zavesti, kar bi lahko pojasnilo, zakaj so izkušnje ob smrti, o katerih ljudje poročajo, tako "žive". Komunikacija med hemisferama v možganih naj bi bila prav tako pomembna za priklic spomina.

Vendar pa ista raziskava kaže tudi na trajne težave pri poskusu določanja zavesti. Nekateri potencialni označevalci zavesti so se namreč že izkazali za iluzorne. "Čeprav izrazita aktivnost posteriorne vroče cone v umirajočih možganih kaže na povečano zavestno obdelavo pri teh bolnikih, pa tega še ne dokazuje z gotovostjo," poudarjajo raziskovalci.

Nobeden od pacientov ni preživel, da bi lahko pripovedoval, kaj je v tistem trenutku videl, občutil ali doživel na robu smrti. Prav tako pa povezovanje iskric možganske aktivnosti s subjektivnimi izkušnjami osebe pušča veliko prostora za dvoumnost. In ne le to, skoraj desetletje primerov, ki so jih pregledali znanstveniki, je pokazalo le dva primera povečane možganske aktivnosti v trenutkih pred smrtjo.

Vsi sicer niso prepričani, da so zunajtelesne izkušnje povezane z nekim prehodnim stikom s smrtjo. Menijo, da je veliko bolj verjetno, da gre le za nevrološki odziv na stres zaradi težav s srcem, ki v tistem trenutku možganom odvzamejo kisik.

Druge študije, ki so opazovale ljudi ob njihovi smrti, so bile prav tako uspešne in so zaznale na videz pomembne spremembe v možganskih valovih, a prav tako le pri nekaterih bolnikih. "Ne moremo izključiti možnosti, da so gama valovi le znak patološkega procesa, ki je edinstven za fazo umiranja in ni povezan z zavestnim procesiranjem," še pišejo Borjigin in njegovi sodelavci.

Vendar pa upajo, da bomo z vsakim zabeleženim primerom morda izvedeli delček več o zadnjih trenutkih življenja in zavesti. "Ta študija postavlja temelje za nadaljnje raziskovanje prikrite zavesti med srčnim zastojem in lahko služi kot modelni sistem za raziskovanje mehanizmov človeške zavesti," zaključujejo raziskovalci.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (140)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

WolfeWoof
03. 05. 2023 19.35
+1
Spomini iz preteklosti in telo zadnjič upraša "a smo sigurni da je konec" predno je konec. To ti je to. Ne morm vam drugač razložit ker nosm nek dohtar al pa kaj ampak to je to. Jst razumem.
Komentator aligator
03. 05. 2023 19.25
+1
Mogoče veselje ker geš na boljše
Brabus
03. 05. 2023 08.28
Predno človek umre, se telo še zadnjič močno upre, počutje se izboljša, potem je pa nepričakovano konec.
veseljack
02. 05. 2023 21.39
+2
Zanimiva študija. Obstajajo zapisi ljudi, ki so zapustili svoje telo in se potem zopet vrnili nazaj, torej bili so klinično mrtvi na nek način. Življenje po smrti zagotovo obstaja, več pa lahko najdete v Svetem pismu.
mijavci
02. 05. 2023 21.13
-1
Že v osnovi zgrešeno, zavest ni v možganih temveč v duši izven telesa. Bi se dalo razpravljat samo ne tukaj ko je večina bluzatorjev.
kameltrajbar
02. 05. 2023 20.41
+0
..... sam komentarji so zakon... močno vzbujate zanimanje psihiatrov...🙄
Top Gun
02. 05. 2023 16.09
-16
To ni pomembno, pomembne so tri človekove poslednje stvari, smrt, sodba in rešenje ali pogubljenje, zato pokesajmo se in delajmo dobro, dokler smo še na poti! Dragi moji, če do vic prispemo, smo že dobri!
Fluxx
02. 05. 2023 16.40
+12
Zmaga Moke
02. 05. 2023 16.41
+4
Nimas se za kaj kesati. Vse je izkusnja. In dobra in slaba. Zato pa smo v dualnem vesolju. Da izkusimo vse.
Niknames
02. 05. 2023 18.06
+1
Strinjam se! Karkoli storimo narobe - pokesajmo se in karkoli storimo dobrega, pozabimo na to, namreč ljubezen nam je prirojena in ne potrebuje lastne potrditve. Ja, naj iz naših oči tečejo solze kesanja... Blagoslovljeni so čisti v srcu, kajti videli bodo Boga. Bodimo pozorni glede nasvetov, obžalovanje... ni potrebno. Vsak, ki razume duhovnost, dobro pozna zakone na katerih temelji vsa drama navideznega obstoja. In v tej drami, imajo svoj prostor samo vrline sočutja, ponižnosti, usmiljenja..Vsa ostala "verstva" sodijo samo v območje večne poti vzroka in posledic.
RobespierreWithGuillotine
02. 05. 2023 19.34
+1
Se strinjam z napisanim. Vendar vic ni. Kje v Bibliji so omenjene vice? Odgovor je, nikjer. Sta samo dve poti. “Ozka pot”, ki vodi v življenje in “široka pot”, ki vodi v večno pogubljenje. Nekaj vmes ne obstaja.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 19.37
+3
Vecnega pogubljenja ni. Pekel je stanje zavesti, ki pa seveda ni vecno. Pekel dozivljamo dostikrat ravnu v tej cloveski obliki. To, da bi te pa en peklenscek zgal v ritko je pa pravljica za strasiti podloznike cerkve.
kameltrajbar
02. 05. 2023 20.36
+1
Niknames
02. 05. 2023 21.08
+1
Pekel zagotovo ne more biti stanje zavesti, lahko pa je stanje uma. Glede na to, da smo kreacija lastne pozornosti, ni razlike med fizičnim in notranjim peklom. Kar sejemo v fiziki, se prav tako manifestira v notranjih območjih. Skratka naše stanje, se ne spreminja glede na območje kje se nahajamo. Nekateri lažno upajo, da bodo po smrti deležni usmiljenja, a ne vedo, da je duhovno napredovanje in zavedanje veliko lažje dosegljivo na fizičnem nivoju, kasneje pa izjemno težko dosegljivo. Marsikdo je videl pekel in ni ravno prijetno stanje, še manj doživetje, a spet smo soočeni verjeti ali ne!!! Ali kot bi dejal komentator - kaj jemljete?
Omas1313
02. 05. 2023 15.30
-2
Znastveniki rešujejo stvari in odkrivajo tisto , kar je bilo napisano pred 30.000 leti… in ja vse je nastalo po naključju in ko umrete je konec😂…
Fluxx
02. 05. 2023 16.41
+2
30.000 leti? 5000 let pa najstarejsa pisava😂
GAYPROPAGANDA
02. 05. 2023 16.43
+3
GAYPROPAGANDA
02. 05. 2023 16.44
+0
In ja vse je nastalo po naključju in vsega je konec ko umreš!
Zmaga Moke
02. 05. 2023 17.10
+8
Stare civilizacije so realno dosti starejse od 5000 let. Pravzaprav zdaj odkrivajo, da so bile ze miljone let nazaj napredne civilizacije na zemlji, ki pa so se samounicile, kot se bomo mi. Od zgodovine vemo samo to, kar njim pase da vemo.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 17.11
+11
Naprimer zdaj je skoraj ze dejstvo, da so piramide v Gizi stare okoli 12000 let.
Čombe
02. 05. 2023 18.06
-7
Zmaga Moke
02. 05. 2023 19.06
+3
Zmaga Moke
02. 05. 2023 19.06
+2
Eno teh mest stare civilizacije naj bi bila nekoč zelena Antarktika. Zato pa je strogo varovano območje.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.42
+2
Jap iz nic je pocilo, nastalo je kup mesnih palck, ki so se zavedale same sebe in ko umrejo umrejo. To bo to.
pojtrarara
02. 05. 2023 15.57
+14
nadutost človeka ane, ki se zmotno razglaša za najpametnejšega in trdi, da obstaja, samo tisto kar on pozna ali je sposoben zaznati ali ve... resnica je pa takšna,da smo mi ena mala pikica v tem vesolju in o mnogočem, tudi vseh vrst energijah, se nam še niti sanja ne...
Zmaga Moke
02. 05. 2023 16.23
+7
metuljka
02. 05. 2023 14.37
+14
Simpl. ekaj se download a in nekaj upload a ¨! O tem že vseskozi govorijo indijski modreci , kultura, ki je veliko starejša od naše. A mi smo edini pametni .
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.38
+9
Bananistanec
02. 05. 2023 14.45
+16
Stare kulture povedo marsikaj, ampak jih malokdo posluša, še posebej če ne prinaša dobička
pojtrarara
02. 05. 2023 15.57
+6
to je ta naduta zahodna znanost tako jaz temu pravim
Bolje
02. 05. 2023 14.30
+7
Iz vsebine članka izhaja, da ne gre odkritje, ki bi bilo povezano z duhovnostjo. Zakaj ste potem na naslovnico dai sliko ženske, ki lebdi? Lol.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.31
+9
V clanku ne razlozijo stvari, ki jih umirajoci opisujejo.
LocoCoco
02. 05. 2023 14.12
-1
Zelo skrivnostno...
St. Gallen
02. 05. 2023 13.59
-15
zqakaj se ne pise nic o dopustu Goloba, hotel, pa to..tarifa, pa to, kje so novinarji?
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.01
+29
krneki_123
02. 05. 2023 14.11
-11
Ja, phil, saj plešoči glavobola tako ne morete imeti.
St. Gallen
02. 05. 2023 14.11
+6
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.13
+19
Mene je bolj bolelo bolnim vstop prepovedan.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.36
+9
St. Gallen
02. 05. 2023 15.02
-2
njegovo ime je ze dolgo najveckrat omenjeno v Slo zadnjih 30 let, naj se se drugi potrudijo. Cestitke.
Slavko BabIč
02. 05. 2023 15.09
+7
St. Gallen
02. 05. 2023 16.08
-2
Bebec
02. 05. 2023 13.59
+40
Resnica je,da nikoli pa še takrat ne bomo vedeli.Mislim,da je smrt ena velika nagrada.Celo življenje matranje,odrekanje...Samo pescica ljudi se boji umreti.Elita.Nam navadnim ljudem najvec pomeni mirna vest.To je edino kar nekaj pomeni.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 13.55
+14
Znanstveniki lahko lapajo kar hocejo. Ne morejo pa razloziti, kako umirajoci Francelj ve, kje je bila zena francka, ko je bil klinicno mrtev, kako so nekateri nazaj prisli z znanjem, ki je nerazlozljivo, kako imajo vsi v NDE izkusnjah iste ''sanje''. Kar jaz vem je trip na drogah za vsakega drugacen. Kako so nekateri napovedali svojo smrt itd itd. Da ne omenjam ljudi, ki nedvoumno dokazejo, da so ziveli ze prej kot drug clovek.
Shisui
02. 05. 2023 13.58
+11
Statistično gledano je nemogoče, da ne bi imel kdo sanj katere bi pravilno predvidile prihodnost. Slej ko prej se bo zgodilo. Tako kot slej ko prej slepa kura zrno najde, če cel dan kavsa po tleh. To seveda ne pomeni da ima kura paranormalne sposobnosti, ampak da je bila ponovljivost akcije dovolj visoka, da je statistično verjetno, da pride do željenega rezultata.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 13.59
-6
Ne dojemas. Vsi v NDE izkusnjah imajo enake sanje. Kako to razlagas?
Zmaga Moke
02. 05. 2023 13.59
+0
Naprimer vsi gred cez pregled zivljenja. Kot nek filem vsega, kar se ti je dogajalo.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.01
+0
Ob tem opisujejo, da so ob tebi bitja, ki ti pomagajo razumeti, kaksne posledice je imelo doloceno dejanje. Opisujejo nepopisno radost, ki ji na zemlji nikoli ne bos blizu prisel. Noben noce nazaj. Ko pridejo nazaj naprimer mnogi cudezno ozdravijo. Poglej si ime Eban Aleksander, ateist zdravnik, ki je imel NDE in zdaj priznava, da se je hudicevo motil.
Shisui
02. 05. 2023 14.02
+9
Če bi imeli vsi enake izkušnje bi imel prav, ampak jih seveda nimajo.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.03
-2
Nepremisljeno talanje minusov brez neke razlage zakaj imas prav ne bo pomagalo.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.04
+0
Seveda jih imajo. V osnovi imajo vsi enake. Bela svetloba. Tunel. Pricakajo te sorodniki umrlih, sam sicer verjame da to niso res oni. Gres cez zivljenski pregled in potem ti recejo, da se ni tvoj cas.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.05
-1
Je pa res, da je nekateremu vmes pokazano kaj drugega kot nekemu drugemu, ampak osnovni postopek je isti.
Shisui
02. 05. 2023 14.05
+3
Nekega dne boš razumel kaj so znanstveno preverljivi dokazi, kako pridemo do njih in kako zagotovimo njihovo točnost. Danes žal še ni ta dan.
ap100
02. 05. 2023 14.06
-3
energija je neuničljiva - hitrost se pa spreminja saj je povezana s časom po einsteinu - ali se energija lahko ohrani v eni točki ali pa se razprši je temeljno vprašanje- sanjamo pa vsak dan in se večinoma tega niti ne spomnimo - glede slepe kure in zrna pa je primerjava neustrezna saj imamo 5 čutil ki te lahko pripeljejo do zrna
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.06
+6
Znanost je trdila, da je zemlja sredisce vesolja in ploscata. Ce si rekel da ni res, so te scvrli. Zakaj mislis, da smo zdaj na stopnji, kjer tako kompleksno stvar lahko razlagamo z znanostjo?
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.07
+2
Se to ne vemo, ce je zivljenje pod ledom lune Evrope. Kaj sele kaj je vesolje.
Shisui
02. 05. 2023 14.08
+3
Ne to so trdili verski fanatiki, znanost je to napako popravila.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.08
-2
Tvoja znanost je trdila, da cepivo prepreci prenos covida, danes pa vemo, da to ni res.
Shisui
02. 05. 2023 14.10
-1
Zmanjša prenos, ne prepreči. Kar seveda ga in to dokazujejo praktično vse države tega sveta s svojimi statistikami.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.10
+3
Ne, to je govorila znanost. V imenu znanosti, so ti puscali kri, ko si bil bolan in delali lobotomijo naprimer. Verjeli so naprimer, da se ne da leteti in se posmehovali bratoma Wright. Itd itd.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.11
-3
NE pa ga ne. Se Pfizer je priznal, da to sploh testirali niso :D
Shisui
02. 05. 2023 14.11
+0
Phil ti si personifikacija youtub e teoretika zarot. Prav smešno vse skupaj, kot najstniki ko dobijo dostop do interneta xD
Shisui
02. 05. 2023 14.12
+4
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.12
+7
Ne, samo imam intelekt, ki je tebi nerazumljiv, ker si pac dosti zadaj. Ne das mi nobene razlage, sama posmehovanja. Desetletja studiram to temo, ker me zanima. Ti pa nimas P od pojma.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.13
+0
Se to ne ves kaj je Dunning Kruger sindrom. Tukaj si cisto falil. Pojdi si vsaj prebrat.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.15
-2
Dunning Kruger sindrom je pojav, kjer se zrtev zaljubi v storilca, ki ji skoduje.
Shisui
02. 05. 2023 14.16
+2
Daj zdaj pa bodi legenda in si TI preberi o čem govori ta sindrom in poročaj kaj si ugotovil xD
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.17
-2
Eh skoda energije zate. Se slisiva na drugi strani, kjer mi bos dal prav.
Shisui
02. 05. 2023 14.18
+6
Shisui
02. 05. 2023 14.18
+6
"Dunning Kruger sindrom je pojav, kjer se zrtev zaljubi v storilca, ki ji skoduje." neeee človek božji tudi približno ne....
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.24
-3
Ti govoris o ucinku, jaz o sindromu. Pa si preberi ti. Sicer pa ti nisi visoko usposobljen, da bi meni lahko ocital kaj. Pravzaprav o fiziki pojma nimas.
Shisui
02. 05. 2023 14.25
-1
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.26
+5
A ves kaj ti trdis? Da je glas v radiu in ne nekje drugje. Tako ti vidis zavest. Da je v glavi. No ni. Zato jo noben znanstvenik do danes ni mogel locirati.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.27
-3
Sicer pa imam IQ testiran na 139. Meni se ne zdi ravno nizek. Pa tvoj?
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.37
+4
A ves kaj je rekel Nikola Tesla? Da njeogovo znanje prihaje od nekje drugje, da je on samo postaja. Preberi si. Si ne izmisljujem. Ampak verjetno je tudi on zrtev Dunning Krugerjevega ucinka. Prav imas.
First Last
02. 05. 2023 14.43
+4
Znanost je zgolj pahnila človeka iz enega ekstrema v drugega. Iz kurjenja čarovnic v vero v razložljivosti vsega in predsodke ter izgovore za neka pristranska verovanja v kar je pač družba pahnjena vrjeti iz nezrelih razlogov, med tem ko ima vsak pred nosom in v sebi nerazložljiv čudež, le da zaradi med drugim tudi znanosti, jemljemo vse za izredno samoumevno, znanost;dajte nam en zastonj čudež in razložili bomo vse ostalo, ter poznamo že v grobem vse, le luknje je treba pokrpati(lol). Zavedati se je potrebno, kaj pomeni znanost in razumevanje in razumeli boste da gre za orodje in koncepte in se zavedali njihovih omejitev. Zavesti znanost nikoli ne bi predvidela in je skoraj da ne priznava, vendar je dejstvo da je resnična in del vesolja, kar pomeni, da je znanost še vedno zelo daleč od prave slike o realnosti, sama tudi priznava, da je svet najmanjsih osnovnih gradnikov ki s jih danes zmore zaznati, izredno čuden in protiintuitiven, kar dragi moji, direktno dopušča možnosti za "čudesa" ki jih nekateri doživljajo, o tem se ne govori ker ima človeštvo nek defoult mode vedenja, ki je omogočal preživetje, vendar, kot gre rek, realnost je daleč od tega kar se zdi. Vsaj odprti bodite, precej egoistično in tudi zaradi straha, človek išče neke razlage tudi ko jih nimamo, neznanega nedefiniranega se boji.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.45
+4
First Last bravo. Zelo dobro zapisano. In imas popolnoma prav. Ampak vecina za kvantno fiziko se slisala ni. Oni so se zmeraj pri Isaacu Newtnu.
metuljka
02. 05. 2023 17.31
+1
Phil - ko pišeše, "Da ne omenjam ljudi, ki nedvoumno dokazejo, da so ziveli ze prej kot drug clovek" sem jaz v dvomih. Lahko , da delujemo samo tako, kot je rekel Tesla, torej da prihajamo do informacij preko "anten". Lahko nam "antena" lovi zapis v akaši od nekoga drugega in mislimo, da je to bila naša usoda. Zato se mi dogajajo dvomi... Imam pa tudi jaz visok Iq in sem tudi bila žrtev sindroma o katerem si pisal.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 19.09
+1
Metuljka čisto možno. Vem kaj hočeš reči. Lahko določene informacije nekdo dobi iz ze baze in misli, da je to njegovo.
slohren
02. 05. 2023 13.53
-13
Splav naj bi prepovedali zato, ker otrok po nekaj tednih ima duhovno in astralno telo in so lahko do enega leta med spanjem povezani z astralno dimenzijo, tak nekak,..
_Heisenberg_
02. 05. 2023 14.04
-5
Moj kolega se spomni kako je bil v mazernici.Jaz recimo se spomnim mojij prvih korakou.Bi rekel,da dusa pride v telo takoj ko zacne biti srcek.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.16
-3
Jaz se spomnim dolocene flashbacke, kako je bilo preden sem sploh bil v maternici.
Zmaga Moke
02. 05. 2023 14.30
+1
Zgodilo se mi je tudi, da sem padel v reko kot otrok in cas se je dejansko ustavil, med tem pa sem videl svoj pogreb. Kaj vec pa se ne spomnim. In to kot 4 letni otrok, ki se vedel ni kaj je pogreb.
slohren
02. 05. 2023 14.42
+5
Bom napisal kolk se spomnim, nekaj mesecev nazaj sem gledal seveda na jutubu, predstavitev knjige Branislav Nesterović, ta je rekel, da je otrok mislim, da najstnik bil v bolnici nekaj časa nezavesten nesreča ali kaj, ko so ga zbudili, ko je prišev k zavesti vpraša mater, mama si ti imela splav, jaz sem govoril z svojim bratom, vsi v šoku zdravniki in mater, in ko se mater spravili k sebi, je potrdila, da je res imela splav vendar je o tem molčala...
slohren
02. 05. 2023 14.43
+0
WD40
02. 05. 2023 13.51
-9
bi morali svobodnjake vprašati glede te skrivnosti !!!!!! posebej pa še presvetlega goloba !!!!!
el capitano
02. 05. 2023 13.44
-4
To je skrivnost ,ki jo ne bo narava nikoli izdala človeštvu..
slohren
02. 05. 2023 13.44
+3
O teh stvareh vemo zelo malo, ker so nas lagali in zavajali v šolah, celo biblija je prečiščena besedil, o reinkarnacija, človek naj bi bil sestavljen iz treh nivojev, fizično telo, duhovno, astralno, umre samo fizično, astralno je dimenzija ki jo vidijo (kvantna fizika) bioresonanca. Marsikaj vejo pa nam ne povejo, človek je na zemljo naseljen in prizemlje, (na jutubu je en intervju, ki kar dobro povzame zgodovino in delovanje človeka, naslov - Pane Andov astralni potnik-), so tud knjige...
PomisliNaSonce
02. 05. 2023 13.39
-5
Spremembe pa so zaznali tudi na drugih frekvencah. ...torej, pa smo spet pri frekvencah. In elektrika je frekvenca. Kaj šele usmerjena energija preko prenosnih elektro omrežij počne z našo naravo, katere del smo vsi živi in manj živi. Tudi mrtvi