Znanost in tehnologija

SpaceX razstrelil raketo, da bi dokazal, da lahko astronavti preživijo

Cape Canaveral, 20. 01. 2020 10.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Podjetje SpaceX je korak bližje k pošiljanju astronavtov v vesolje. V zadnjem testu so želeli dokazati, da astronavti lahko preživijo, če odpove raketa, in bili uspešni. Kapsula, ki ima posadko, se je uspešno odcepila od rakete in varno pristala.

Posadke na kapsuli ni bilo, gre pa za test, v katerem preverjajo funkcijo "odpoved med vzletom" (IFA). To je bil eden zadnjih korakov, s katerim je moral SpaceX dokazati, da je kapsula Crew Dragon varna, in bodo lahko začeli prevažati astronavte. Predvidena izstrelitev za soboto (18. januarja) je bila prestavljena za 24 ur zaradi neugodnih vremenskih razmer tako na mestu izstrelitve kot na območju predvidenega pristanka kapsule.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

SpaceX je kapsulo izstrelil v nedeljo iz vesoljskega centra Kennedy v Cape Canaveralu na Floridi. Pri tem so uporabili raketo Falcon 9, ki je pri testu bila uničena. Ta raketa stane približno 50 milijonov evrov, SpaceX jo je za komercialne namene in tudi testiranja uporabil že štirikrat, trikrat se je raketa vrnila na tla, tokrat pa je bila, kot je v primerih prekinjene izstrelitve normalno, uničena.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Kot piše Space, je Falcon 9 po vzletu sprožil številne avtomobilske alarme, uničen pa je bil po 84 sekundah leta. Ker je raketa prebila zvočni zid, so gledalci najprej slišali zvočni udar, nato pa še samo eksplozijo. "Načrtno smo uničili raketo, da bi se prepričali, da sistem za reševanje astronavtov deluje," je na tiskovni konferenci rekla Kathy Lueders, ki pri Nasi vodi program komercialnih sistemov. "To je zelo drugačen pristop, kot bi ga imeli na normalni misiji."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Crew Dragon se je uspešno ločil od rakete in po približno petih minutah padanja so se aktivirali avtomatski sistemi za sprožitev padal. Kapsula je nato varno pristala po devetih minutah, ko je zapustila izstrelitveno ploščad. "To je za nas velik preizkus. Gre za test, ki ne preveri samo tehničnih delov sistema za reševanje, ampak tudi odzivov in postopkov ljudi na tleh," je dejal Benji Reed, vodja za nadzor poletov s človeškimi posadkami pri SpaceX.

Sistem za reševanje posadke je eden od ključnih elementov pri raketnih sistemih

Z ruskega vesoljskega izstrelišča Bajkonur v Kazahstanu so proti Mednarodni vesoljski postaji (ISS) leta 2018 izstrelili vesoljsko plovilo Sojuz z ruskim kozmonavtom in ameriškim astronavtom. Kmalu po izstrelitvi je imelo plovilo težave in posadka se je rešila prav s pomočjo sistema za reševanje. Na Sojuzu, ki bi moral na ISS ponesti astronavta Nicka Hagua in kozmonavta Alekseja Ovčinina, je odpovedal potisnik. "Nesreča s potisnikom," je dve minuti in 45 sekund po vzletu sporočil Ovčinin. V času okvare je Sojuz potoval s hitrostjo 7563 kilometrov na uro.

Izstrelitev v Kazahstanu
Izstrelitev v Kazahstanu FOTO: AP

Posadka je opravila normalno proceduro za zasilno izstrelitev v nevarnosti in kapsulo ločila od rakete. Ta je nato s pomočjo padala in zaviralnih raket uspešno pristala. Pilota sta v manevru doživljala silo pospeška enaki šestkratniku sile težnosti in se po navedbah Nase počutita dobro, čeprav sta bila pod vplivom velikih sil kar nekaj časa.

Pristanek kapsule, ki jo v vesolje spravi Sojuz.
Pristanek kapsule, ki jo v vesolje spravi Sojuz. FOTO: AP

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (256)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kure bedne
23. 01. 2020 17.57
+0
Ponesrečena izstrelitev in preusmeritev pozornosti. Mala izguba za človeštvo, velika za SpaceX.
ivan res grozni
21. 01. 2020 17.45
-10
Sojuz ni SpaceX-ova raketa!
Brabus
21. 01. 2020 11.06
-10
Kaj pa pospešek G pri sami eksploziji???
ivan res grozni
21. 01. 2020 17.47
-9
Nepomemben, saj so raketo razstrelili, ko je bila ladja oddaljena že kilometre od nje.
tornadotex
23. 01. 2020 18.55
Tako je,naj rešijo rešitev,ko je najbolj nevarno,pri izstrelitvi pogonske glavne rakete...
pozzo
20. 01. 2020 16.51
-1
Hehe: “avtomobilske alarme”?!
Koronavirusovec
20. 01. 2020 15.59
-28
to je bilo vse zrežirano, v nevarni situaciji bi vse lahko bilo precej bolj nesrečno
ivan res grozni
20. 01. 2020 17.50
-2
Nič zrežiranega. Če bi režirali, bi bili zreli za psihiatrijo, saj gre za preverjanje varnosti. Za razliko od Sojuza ima močne motorje, ki ga odnesejo daleč od rakete. Tokrat je plovilo doseglo dvakratno hitrost zvoka in 40 km višine.
TheEarthIsFlat
20. 01. 2020 15.53
-22
FakeX spet striže ovce,
ivan res grozni
21. 01. 2020 17.48
+1
Če že verjamete v ploščato Zemljo, ni razloga, da SpaceX-u ne priznate uspehov.
Ramzess
20. 01. 2020 15.52
-20
Verjetno lahko preživijo, so že dokazali, saj menda so žive tudi posadke prejšnjih uničenje raket, pri NASI, čeprav so jih zavili v celofan nesreče, posadko pa pokopali, uradno. Sicer pa člani posadk živijo pod drugimi imeni, so odkrili v neki raziskavi.
KungFuPanda
20. 01. 2020 16.58
+2
Yt raziskavi? Lej, jaz imam soimenjaka, ki živi par ulic stran. Ima pa isto ime in priimek, živiva pa v kraju, ki še nima 5000 prebivalcev. Pa nisem Janez Novak, ime in priimek nista zelo pogosta, še posebno v kombinaciji. Komot bi lahko nekdo zamenjal identitete (in celo so). To, da živi nekje nekdo z istim imenom, ni dokaz, da je to ta oseba.
ivan res grozni
20. 01. 2020 17.53
-11
Imeli so samo dve nesreči raketoplanov, primitivna vozila (Mercury, Gemini, Apollo) so bila brez nesreč med misijami. Verjamete tudi v male zelene in ravno Zemljo?
Ramzess
20. 01. 2020 15.50
-8
V ali na kapsuli, v njej ali na njej.
Supervillain
20. 01. 2020 15.37
+6
Odlično SpaceX in NASA.Lp
EUprostipadvprepad
20. 01. 2020 14.39
-7
Še dobro, da smo si ljudje tako različni in ima vsak svojo resnico.
nogutsnoglorry
20. 01. 2020 15.02
-3
ja sam škoda, da si nekateri radi z raznimi zgodbicami skušajo narediti življenje bolj razburljivo
Supervillain
20. 01. 2020 14.35
+7
Ko bodo na Luni pristali bo za čudake tudi vse nateg in laž čeprav bo vse čisto res haha.Lp
antilevi?ar
20. 01. 2020 20.57
-1
Ko bodo? Do takrat pa še veliko vagonov polente in ocvirkov, ter popitega terana. Do sedaj očitno niso. Ameri bi dušo hudiču prodali, da bi lahko bili na Luni,.očitno je tam bil sam Kubrick in Jedi Skywalker,.:))
ivan res grozni
21. 01. 2020 17.52
+1
Šestkrat so pristali in posnetke dejavnosti astronavtov na Lunini površini in spodnje dele lunarnih modulov so posneli ameriški, ruski, kitajski, japonski, indijski in evropski sateliti. Čakate, da jih bomo posneli še mi, da boste verjeli. Kaj pa letala; v njih verjamete?
Supervillain
20. 01. 2020 14.34
-8
In vse to je čisto res za čudake in osebke brez morale in pameti pa bo spet,da je vse laž hahaha.Lp
ivan res grozni
20. 01. 2020 17.57
-3
Ovce ne verjamejo v pristanke na Luni, verjamejo pa v ploščato Zemljo in da Janša ni služil z orožjem.
EUprostipadvprepad
20. 01. 2020 14.34
-14
Objavite še novico, da je ameriška vojska priznala avtentičnost UFO posnetka- USS Nimitz iz leta 2004. Sicer je uradno objavljen le delček več minutnega posnetka in verjetno bo tudi ostalo pri tem.Eden od vojaških pilotov priča temu je formalno letalski inženir in če tak poda mnenje, da videna zadeva kljubuje zakonom in zmožnostim poznih človeku, potem že lahko rečemo vsaj to, da morda pa le nismo sami.
ivan res grozni
20. 01. 2020 18.00
-8
Če bi nas kdo obiskal z druge zvezde, bi bil toliko pred nami, da bi bil za nas neviden. Ko vojska kaj objavi, je zadaj samo več denarja za oborožitev. Pa menda ja ne verjamete, da bi bili NLP-ji tako primitivni?
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.00
+7
So what? Priznati nekaj kar so sami ustvarili, nič novega. Na ufo delajo že več kot 75 let. In to kar leti je njihova izdelava. tudi vojska ne zna kam je šel ves denar za luno. Dokler klovni veselo poskakujejo na ISS in nas zabavajo, tajni projekti gredo dalje,.toda do lune je še daleč.
ivan res grozni
21. 01. 2020 17.56
-4
Res ste neverjetni; ne verjamete v pristanke ljudi na Luni, kljub neovrgljivim dokazom, verjamete pa, da je Nasa postarala kamenje za 160 miljonov let, kolikor so Lunini kamni starejši od vsega na Zemlji. In enake vzorce je prinesla na Zemljo z Lune tudi sovjetsko avtomatsko plovilo Luna 16.
Ultra bass
20. 01. 2020 14.32
-18
Hubble teleskop pa na tisoče nekih silnih satelitov pa ISS pa ne vem še kaj v njihovem tzv. vesolju To je že hujša gneča kot na NewYorških križiščih ko so špice Lol . To je šele kupola in od vse te besne tehnologije dobivamo super ostre fotografske posnetke (CGI- photoshop animacije ) galaksij, črnih lukenj, pulzarjev meglic in nekakšnih odkritih naseljivih planetov oddaljenih na stotisoče, milijone svetlobnih let a niti ene pazite niti enega zoomiranega posnetka ni vsaj iz ISS.a ne kaj se dogaja pod ekvatorjem oziroma visi upside down z glavo navzdol ali pa z ekvatorja pod kotom 90 stopinj. Wke up people !
Ultra bass
20. 01. 2020 15.06
-5
Nightrider
20. 01. 2020 15.07
+14
Se vidi, da ti v šoli ni šla fizika najbolje :)
Ultra bass
20. 01. 2020 15.34
-1
Nightrider ?! Kaj ima šolska fizika s tem s čemer sem v zgornjem komentarju opozoril ?
Ultra bass
20. 01. 2020 15.42
-3
Jaz jih opozorim Wake up people! a kuglaši meni brez enega protiargumenta udarijo minuse. Ja bogi ste res, da se pustite enim kvazi Nasistom je..t v možgane.
KungFuPanda
20. 01. 2020 15.49
+7
Ma ne da se meni več argumentirat, ker apriori zavračate debato. Najbolj me moti to, da se širokoustite, da ste za argumentacijo, potem pa ne dovolite razčleniti vsakega posameznega argumenta, ampaj samo nalagate "dokaze" in spremenite tok debate, ko ta preseže vaše kapacitete. Pa jamrate, da vas ponižujemo, a hkrati nas ozmerjate z ovcami in se mentalno postavite nad nas, kot da ste vi pqmetnwjši od nas. Imejte se za nekaj posebnega, moje energije je pa škoda za zaletavanje v zid.
Ultra bass
20. 01. 2020 16.30
-7
KungFuPanda.. Pa čakam na debato klepanje minusov ni debata.
KungFuPanda
20. 01. 2020 17.02
+2
Nisem ti dal minusa, ker se mi še to ne da. Res, v veliko debat sem se spuščal, pa ni efekta. Recimo, kako razlagaš gradient tlaka glede na nadmorsko višino? Zakaj je na triglavu nižji tlak, kot na ld morsko gladino? Zakaj v letalu na 10000m nastane eksplozivva dekompresija, če naj bi vse bilo zaprto v eni kupoli in če je tlak nujno potrebno zapreti poleg vakuuma? Zakaj je na mt. Everestu tlak polovico tistega, ki je nad morsko gladino? Kako razlagate to?
KungFuPanda
20. 01. 2020 17.05
+1
Jaz ti razložim: zato, ker tlak zvezno z višino pada. Ko pride do neke točke, se začne asimptotno približevati nuli.
Ultra bass
20. 01. 2020 17.22
-2
Kar je gosto teži navzdol kar je redkejše sili navzgor zaradi razlike v gostoti in v talku. Mimogrede vakuum in še tako švoh gradient tlaka ne moreta skupaj kajti mega vakuum, ki naj bi nas obdajal bi v hipu posesal vse od tal navzgor brez trdne neprodušne bariere. Zakaj v letalu na 10000m nastane eksplozivva dekompresija? Pa zato ker ni tlak izenačen glej zgornjo razlago.
Ultra bass
20. 01. 2020 17.29
-2
Čista nula v tlaku ni mogoča, če obstaja neprodušna trdna bariera med mega vakumom in atmosfero s še tako veliko razliko v gradientu tlaka.
KungFuPanda
20. 01. 2020 17.39
+2
Kaj pa povzroča gradient tlaka? Zakaj gostejša stvar potone?
KungFuPanda
20. 01. 2020 17.46
+4
Če vakuum in tudi tako švoh gradient ne moreta držati skypaj, potem tudi "švoh" in manj "švoh gradient" ne bi smela držati skupaj, a ne? Ampak vseeno je gradient, torej ob 1bar na morski gladini je na višini 100 metrov že malo nižhi tlak. Kako to, saj ne moreta biti skupaj. Še večja razlika je pri vodi, kjer je tlak na 10 metrov že 2 bar. Ampak gostota vode se v 10m praktično ne spremeni? Zakaj taka razlika?
KungFuPanda
20. 01. 2020 17.50
+3
In kako to, da se tlak vode na globini 10m ne izenači s tlakom na površini? Saj je razlika 1 bar, kar je veliko. Če gradient tlaka ne more obstajati brez bariere, potem razlikanv tlaku ni mogoča.
KungFuPanda
20. 01. 2020 18.06
+1
To, da bi vse od spodaj gor posesalo, je trditev, ki nima osnove. Dinamike fluidov in vpliva gravitacije na fluide sigurno nisi preučeval in podajaš tako samozavestne trditve. Zakaj se uporablja težnostni pospešek za računanje tlaka v katerem koli mediju? A sploh veš, kaka je enačba za tlak?
Ultra bass
20. 01. 2020 18.16
+3
Pa očitno je tako kot mora biti v naravi "švoh" manj "švoh" in močnejši gradient sta po določeni termodinamični in fizikalni zakonitosti v ogromnem zaprtem prostoru združljiva kar pa vse pade v vodo, če bi bilo to vse izpostavljeno direktnem vakuumu brez trdne neprodušne bariere. Gostota vode je ista tako ali drugače z vse večjo globino se povečuje pritisk zaradi mase, ki s svojo težo učinkuje na potopljeni predmet.
Ultra bass
20. 01. 2020 18.21
+1
KungFuPanda
20. 01. 2020 19.05
+4
Potem pa razloži, kaj je razlika med razliko tlakov med 2 in 1 bar ter med 1 in 0 bar teoretičnim vakuumom? Če računa silo, ki jo razlika tlakov povzroča, je ta enaka. Torej enaka sila med različnima količinama mora privesti do enakega rezultata. Ali je tu posredi višja sila?
KungFuPanda
20. 01. 2020 19.15
+3
Jaz trdim, da med enakim gradientom tlakov obstaja ista sila ter isti rezultat. Dokaži, da se obnaša dtugače. Pa če boš trdil, da teoretični vakuum ne obstaja, gremo malo nad teoretični vakuum, recimo 10mbar, kar je v industriji mala malica doseči. Torej, razlika med tlakom 10mbar in 110mbar je enaka, kot je med 100mbar in 200mbar. Sila na teoretični membrani med obema tlakoma je ista. Ko se membrana pretrga, je rezultat izenačitev tlaka v obeh posodah, pod pogojem, da med posodama delujejo enake sile (torej mora biti sila gtavitacije konstanta). Torej, prosim razloži, po katerem termodinamskem zakonu sta dva gradienta združljiva, pod pogojem, da na eni strani ni vakuuma? Vsak sistem termodinamsko sili k večji entropiji in nikakor me ne boš učil, da je razlika, kaj je na drugi strani. Ker potem se lahko lotimo fizikalne kemije in verjemi, tu, glede na to, kar pišeš, vem, da ne koreš zmagati.
KungFuPanda
20. 01. 2020 19.24
-1
Da očitno termodinamsko tako mora biti ni relevanten odgovor. Če se spravljava v strokovno debato, moraš utemeljiti, zakaj je tako. Če bi jaz tebi rekel, da gravitacija je zato, ker tako mora biti, kako bi reagiral?
ivan res grozni
20. 01. 2020 20.20
-9
Posnetkov kolikor hočete, samo pogledati je potrebno.
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.04
+0
Katera fizika? Akcija reakcija? Ali 2. zakon termodinamike? Morda gravitacija, katera enkrat deluje drugič ne? Ko se pa začnemo igrati z zvokom in frekvenco pa naekrat gravitacije ni več?
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.11
+2
Morda ionosfera, ki je faza in zemlja, ki je nula, nekaj pove. Pa ni nujno, da je tam nižji tlak. Nad 10.000 metrov so ugotovili, da potekajo reke zračnih tokov, kako je to možno, če je tam nižji tlak, oziroma zraka (skupek plinov) ni, oziroma zelo malo? Kaj omogoča balonu, da se dvigne nad 1000 km višine (echo baloni)? Na sončni strani +190 stopinj na senčni pa -270? Ajde strojniki, kaj se dogaja z materialom?
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.24
+3
Kaj pa, če je ta gradient,.nekaj kar naša znanost še ne zna? Od tukaj te fantastične teorije o etru, temni masi, energiji, bla bla bla. Dokler ne znamo kaj to je, se lahko gremo samo teorije in pravljice. Logično je, da človek ne verjame, ker smo jih že velikokrat ugotovili pri spreminjanju trenutno veljavne resnice. Ravna zemlja-teorija,.pač le ena izmed mnogih, kajne? Okrogla, konkavna, konveksna, votla, krompir, se vrti, se ne vrti, ima železno jedro, nima jedra. Magmatsko jedro nad 500 stopinj izgubi svojo magnetičnost, torej? Kako je lahko zemlja votla in ima jedro? Baje, da je notri sonce in svet podoben našemu? Pravljica? Morda. Na Nasa posnetkih se vidi luknja na polih, odkod ta luknja? Kako lahko neko telo z luknjo se obrača in potuje v nekem x prostoru, kjer uradna znanost pravi, da ni prostor, oziroma je nekaj, kjer je zellooo malo snovi-delcev (poimenuj to vakum ali kako drugače). Seveda se norčujemo, ko nekdo uporablja matematiko, da bi dokazal nekaj kar je tam zunaj in ni nihče videl ali kako drugače dojel in to prodaja kot absolutno resnico? Big bang? Še ena pravljica. Teorija relativnosti, da teorija, še ji ne rečejo zakon,..da naše znanje moramo znova pregledat in preveriti-na teh postulatih temelji znanost, ponovitvi dogodka, eksperimenta,.zakaj nekoga potunkamo takoj, če postavi drugo tezo,.teoretični fiziki so zato teoretični, ker govorijo teorije,...
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.36
+1
Da, 2. zakon termodinamike-entropija. Kaj je to kar omejuje entopijo? Kar preprečuje, da ne pride do razpada predčasno? Spet neka sila? Pa da se vrnem nazaj. Tlak lahko imaš edino, če neka snov, plin, delci,..deluje na stene med katere je ujeta ta snov,..Več snovi višji tlak,..kaj so stene naše Zemlje? Kaj so stene vesolja-prostora v katerem so vsi delci, planeti, galaksije,..to spet ustvarja tlak. Samo glasno razmišljam? Razloži mi fizikalno kemijo, če prav razumem je to preučevanje povezav med mikro in makro lastnostmi anorganske ali organske snovi njeno termodinamiko in kinetiko in je značilna za ta svet,.toda kako je s tem tam zunaj, ki so sile in zakoni spet drugačni-kaj to drži skupaj? Mora biti nek načrt, nič ne nastane samo od sebe.
KungFuPanda
21. 01. 2020 10.12
-2
Antilevičar, toliko nekih podatkov nalagaš, da se mi sploh ne da brat. Lahko greva eno po eno temo, vse naenkrat je pa preveč. Če sem jaz fizikalno kemijo na faksu delal eno leto, s lredznanjem fizike, kemije in matematike, ne moreš pričakovati, da ti bom razložil v dveh komentarjih na nekem portalu.
ivan res grozni
21. 01. 2020 17.57
+0
Ultra bass: Poiščite zdravnika; morda pa le še ni prepozno?
pogan
20. 01. 2020 14.18
+2
Za gorivo so uporabili element 115?
crazy but true
20. 01. 2020 14.27
+0
EUprostipadvprepad
20. 01. 2020 14.17
-2
Obstaja poleg uradne razlage še kakna smiselna alternativa ameriške operacije Fishbowl, v 60-tih letih, ko so testirali nuklearno orožje v termosferi na višini 400km.
crazy but true
20. 01. 2020 14.28
+0
EUprostipadvprepad
20. 01. 2020 14.36
-6
Ne tista (ravna zemlja) , da so skušali sesuti kupolo nad nami, me ne zanima, hahaha
ivan res grozni
20. 01. 2020 20.25
+0
Rusi so na tej višini detonirali veliko več nuklearnih bomb, tudi močnejše od ameriških.
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.43
+1
V puščavi so odkrili ogromno teh, takoimenovanih okruškov z svoda. Morda so tudi ti takoimenovani meteoriti deli tega svoda? Zgradba teh materialov je tako čudna, da bega naše znanstvenike,.ogromno nejasnosti.
El Burrito
20. 01. 2020 14.12
-12
Hi hi hi ... nekaj kar je 100% zanesljivo, nekaj v kar vsi verjamete, mi ne zna nihče dokazat. Zdej pa hiter v vrsto za cepivo. Slišim, da neka huda gripa spet pobija ljudi ...
KungFuPanda
20. 01. 2020 14.19
+10
Ti nimaš kapacitet, to je to. YT ni znanost. Twitter ni znanost, facebook ni znanost. Dunning-kruger efekt je pri tebi zelo izražen.
sam250
20. 01. 2020 14.22
-10
vi boste mogoče vedli, zakaj v tem trenutku uni na drugi strani, okrogle zemlje ,isto stojijo ali sedijo ko mi,zakaj ne visijo dol.
Nightrider
20. 01. 2020 15.09
+16
Zakaj luna ne pade dol? 🙈🙈 v vesolju ni gor / dol.
KungFuPanda
20. 01. 2020 15.34
-2
Saj rečem: ni kapacitet. Upam, da veliko ne pijete alkohola, ker si ne morete privoščiti izgubiti še kakšnega nevrona...
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.49
+2
Veš Jung in Frojd se nista najbolje razumela,.prvi je imel težave s svojo neizraženo in nepreživeto spolnostjo, drugi je imel težave s konceptom psihološke sence in arhetipi. Lahko se kregamo, toda moramo priznati, da vse to dejansko temelji na znanosti, oziroma nečemu kar je pred znanostjo-kreativnost,.vse se je začelo z mislijo. Eni trdijo, da je to le energija z usmerjenim vektorjem.
537
20. 01. 2020 13.59
+3
Vse je na yt! Tam se isce znanost! Cakam se, da dajo gor posnetek, kako se je raketa zabila v kupolo. Al pa nekaj pac. Odvisno katere yt vere ste.
Ultra bass
20. 01. 2020 14.37
-4
Na Y..T... :Fantasticno!!.👽💎🤑Raketa udara u svod👈👓👻👼 by magistar
El Burrito
20. 01. 2020 13.57
-35
Da smo si na jasnem ... Ne trdim da je ravna, definitvno pa verjamem da ni okrogla in da se ne giblje ne okoli osi, ne okoli sonca ipd. Trdim da so poleti v vesolje čista lažin da ja NASA v bistvu filmski studio. Trdim da gre za nateg neverjetnih razsežnosti in če boste prisluhnii admiralu Richardu E. Byrdu vam bo jasno tudi zakaj.
Supervillain
20. 01. 2020 14.33
-2
Nije tebi dobro res ne ker vse kar je vse kar počnejo res to je njihovo delo in namen ne pa,da bi celi svet nategovali in se lagali haha.Lp
Nightrider
20. 01. 2020 15.10
+5
Kako ti deluje navigcija v avtu, trlefonu, ... admirala si sigurno videl na yt
ivan res grozni
20. 01. 2020 20.28
-6
Trdim, da vi ne obstajate; da ste samo hologram. Da so vas posneli v studiu.
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.52
+3
odlično odkar imamo tisoče relejev, translatorjev, baznih postaj, radijskih svetilnikov, podvodnih kablov,..in,.ja tudi nekaj visečih balonov
El Burrito
20. 01. 2020 13.40
-27
Ne gre a ne ... lahko se posmehujete in žalite. To je pač rekcija bedakov. Teško pa je argumentirati kakšno stvar in jo znati strokovno utemeljiti. Sprašujem se kako je to mogoče, če pa vsi dobro veste, da je Zemlja 100% krogla. Bedak bo trobil kar sliši od drugih bedakov. Pametni pa se začnejo spraševat ...
Samo.Jst
20. 01. 2020 13.52
+16
Stari, ti si pa konkretno zapretiraval s čilijem... praktično si prišel v zadnji stadij - halucinacije. Mleko, pa kaj pojej... jutri bo boljše, svet bo spet bolj zaobljen, čeprav boš skovile še nekaj časa čutil v tazadnji.
Nightrider
20. 01. 2020 15.13
+6
Tukaj ti nihce ne more razlozit v par stavkih, ker to tebe ne zanima. Ti si preprican v nekaj in to je to. Vse se da prebrat. Samo vprasaj se zakaj imamo letne case in zakaj je dan daljsi - krajsi, ce se zemlja ne vrti okoli sonca oz. okoli svoje osi
ivan res grozni
20. 01. 2020 20.32
-2
Že Stari Grki so dokazali, da je okrogla. Dokaz je tako preprost, da zanj ne potrebuješ niti osnovne šole.
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.54
+1
Ne, da se prebrat kar pripravili drugi, kateri mislijo,da imajo prav in to je postalo dejstvo. Tudi edison je verjel, da razen enosmernega toka ne rabi ničesar več, dokler se ni pojavil nekdo, ki je podvomil vanj, kajne?
antilevi?ar
20. 01. 2020 21.57
+2
Da, stari grki so verjeli v Zeusa in Thora. Danes ju videvamo le v kinu? Stari grki so tudi verjeli v demokracijo, danes vidimo kam nas ta demon-kracija vodi? Vsak Grk je imel svojega boga in je bil mir pri hiši, zato dovolite tudi drugim, da imajo svojo zemljo, kakšnokoli že? Pa tudi, če je čips ali kroket.
ivan res grozni
21. 01. 2020 18.01
+0
Edison je poznal prednosti izmeničnega toka vendar je imel delnice v tovarnah, ki so izdelovale aparate na enosmerni tok. Z izmeničnim bi in tudi je izgubil veliko denarja.
antilevi?ar
22. 01. 2020 14.31
+2
Da, delno imaš v prvem delu prav, ker se vse vrti okoli denarja in elita je hotela samo kako bi iz tega ustvarjali dobiček. Očitno mu židovski lobi ni dovolil, da bi finančiral tudi izmenični rok,.že za svojega življenja bi z teslo bila milijarderja, tako pa znamo kako gre zgodba