Znanost in tehnologija

Call of Duty: Modern Warfare – najboljša in najbolj kontroverzna različica doslej

Ljubljana, 04. 11. 2019 14.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Daniel Fazlić
Komentarji
65

Konec oktobra je na prodaj prišla dolgo pričakovana igra Call of Duty: Modern Warfare. Napovedi in obljube o grafični natančnosti in podrobnostih so bile uslišane, sama zgodba pa je najverjetneje najboljša in najbolj kontroverzna zgodba v seriji Call of Duty. Misija v vlogi deklice, ki je preživela bombardiranje in potem s škarjami in izvijačem napadla odraslega Rusa, da se reši, je le ena od tistih, ki razburjajo po spletu.

Avtor teh vrstic se je v času praznikov odločil, z enotedensko zamudo, da kupi in odigra najnovejšo različico Call of Duty, ki v preteklosti niso nikoli razočarale, a tudi ne tako razburjale javnosti. Razvoj iger se je iz Duke Nukem, v kateri je bila želja uničiti čim več grdih in nevarnih čudnih bitij z orožarno, ki bi si jo lahko zamislil samo dr. Strangelove, do tistih FPS (prvoosebna strelska video igra), ki so skozi leta vse bolj razvijale zgodbe in odzivnost igralca skozi igro. Če je Red Alert (strategija) med prvimi uvedel več koncev igre, ki so odvisni od igranja in igralca, je Call of Duty bila med prvimi, ki je zgodbo postavila na enako raven pomembnosti, kot je bila samo igralska izkušnja.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

A dolgo že ni bilo igre, ki bi na spletu razburjala toliko ljudi in "spletnih bojevnikov", kot je bil novi Modern Warfare. Infinity Ward se je zelo dobro naučil iz predhodnih iger Call of Duty in v nasprotju z EA ni delal revolucije, ampak evolucijo, Modern Warfare pa je posledica premišljenega pristopa. Izbrali so najboljše iz serij Modern Warfare, Call of Duty, med drugim se kot osrednji lik ponovno pojavi legendarni stotnik John Price, ki je zamenjal druge junake, ki povezujejo zgodbe med seboj.

Natančnost pri izdelavi igre, grafična podrobnost in zgodba so tako dobre, da ima igralec na trenutke občutek, da gleda zadevo na televiziji, in ne preko računalniškega (PS4) ekrana.
Natančnost pri izdelavi igre, grafična podrobnost in zgodba so tako dobre, da ima igralec na trenutke občutek, da gleda zadevo na televiziji, in ne preko računalniškega (PS4) ekrana. FOTO: Infinity Ward

Igra je močno osredotočena na način, kako predstaviti zgodbo, odločitve ljudi, njihova ozadja in preteklost, ki so jih pripeljala do tega trenutka in odločitev, ki so pogosto moralno sporne.

Po besedah Infinity Warda so vsebino za določene misije in posebnosti dobili iz naslovnic in poročanja medijev o vojnah in spopadih po svetu. "Nihče ne sprašuje, ali bi moral obstajati film, kot je Sicario, nihče ne sprašuje, ali bi moral obstajati Joker, gre za zgodbe in raziskovanje tematike," je rekel glavni vsebinski producent pri Infinity Wardu Taylor Kurosaki. Kot pravi, so pri razvoju pazili, da so zgodbe verjetne in lahko tudi resnične. Tako igrate Faro Karim, poveljnico upornikov nekje na meji z Rusko federacijo, ki močno spominjajo na Kurde, in to ne samo v njeni odrasli "obliki", ampak tudi kot deklica, ki preživi rusko bombardiranje, napad ruskega vojaka, ki ga zelo mlada Fara ubije, in še različne druge misije, ki vam dajo močno misliti.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Natančnost pri izdelavi igre, grafična podrobnost in zgodba so tako dobre, da ima igralec na trenutke občutek, da gleda zadevo na televiziji, in ne preko računalniškega (PS4) ekrana. Razvijalci so bili pozorni na podrobnosti, ker so vedeli, da ravno te pokvarijo ali izboljšajo celotno igralsko izkušnjo. Preseneča, da so igralski vložki med misijami, ki so narejeni, da povežejo zgodbe, krajši in manj pomembni kot v prejšnjih izvedbah Call of Duty. Za te vložke uporabljajo grafiko od igre same, sama igra pa postane neodtujljiv del teh zgodb. Enostavno ni možnosti pogledati filmskih vložkov in dobiti občutek o poteku igre. Razvijalci so vrhunsko opravili svoje delo.

Če se spomnite misije No Russian iz ene od prejšnjih Modern Warfare iger, ko kot terorist igralec ubija civiliste na letališču, se v novem Modern Warfare več kot polovico časa preživi v takšnih misijah.
Če se spomnite misije No Russian iz ene od prejšnjih Modern Warfare iger, ko kot terorist igralec ubija civiliste na letališču, se v novem Modern Warfare več kot polovico časa preživi v takšnih misijah. FOTO: Infinity Ward

Vrata se lahko uničijo, eksplozije razdejajo okolico, gibanje likov je neverjetno podobno človeškemu. Tudi obrazne poteze so tako dobre, da so videti resnične in na trenutke, ko ne boste pozorni (predvsem misije v noči in z očali za nočno opazovanje), bodo tako resnične, da bo večina za trenutek pomislila, da posnetek ni resničen. Tudi težavnost igranja je zanimiva, saj tudi na najnižji stopnji (Regular) ni tako enostavno, kot je bilo v preteklih različicah. Do zdaj je le redki igri uspelo ujeti resnični kaos (tudi slogan), kot ga lahko doživimo v igri, kaos je vedno nevaren, zato tudi misije niso enostavne. Težje je ločiti med napadalci, civilisti in policisti in ravnotežje težavnosti so v igri dobro zajeli.

Napovedi in obljube o grafični natančnosti in podrobnostih so bile uslišane, sama zgodba pa je najverjetneje najboljša in najbolj kontroverzna zgodba v seriji Call of Duty.
Napovedi in obljube o grafični natančnosti in podrobnostih so bile uslišane, sama zgodba pa je najverjetneje najboljša in najbolj kontroverzna zgodba v seriji Call of Duty. FOTO: Infinity Ward

Če se spomnite misije No Russian iz ene od prejšnjih Modern Warfare iger, ko kot terorist igralec ubija civiliste na letališču, se v novem Modern Warfare več kot polovico časa preživi v takšnih misijah. Nekateri kritiki so to strogo obsodili, drugi pa pohvalili razvoj zgodbe in povezanost likov in virtualnega ubijanja, ki ga nekako humanizira, zato ga na koncu igralec želi manj. Mimogrede, Rusi niso preveč navdušeni nad igro.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (65)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Anej Vodopivec 1
11. 11. 2019 14.15
Cod 1 ali pa 2 bi lahko naredili v taki kvaliteti slike ki je bila najbolj legendarna in originalna zgodba zdaj je ap samo trzna nisa saj ne da ni slaba ampak naj bi bilo v preteklosti ne pa sedanjost.
BUONcaffee
09. 11. 2019 16.47
+2
Super igra, to si moram kupiti.
ni_mi_vse_eno
06. 11. 2019 07.31
+2
Reklama za vpis v ameriško vojsko propadlim študentom. Čez nekaj let pa invalidni brezdomci, ki obolehajo za PTSD.
Jure Strle
04. 11. 2019 21.39
+4
Pff bolana grafika
baubax
04. 11. 2019 21.37
+20
Spet so rusi zlobni in američani hero :D hahaa
SLOVENEC
05. 11. 2019 16.56
-2
HumanNOTsheep
06. 11. 2019 13.46
+0
fairplayy
04. 11. 2019 20.48
-28
Samo nasilje katastrofa raje kaksno poucno igro naj ustvarijo
antilevi?ar
08. 11. 2019 16.39
+4
Poučno? A misliš tako, ki te uči kako v sloveniji krast?
Bratomil
04. 11. 2019 20.32
+0
Kdaj bomo lahko igrali CIA plačanca in švercali horsa, mučili in pobijali komuniste, prenašali keš za vojaške hunte in podtikali napade na lastno državo kameltrajberjem ter financirali izbrano ljudstvo?
User1280007
04. 11. 2019 20.42
+16
Bratomil
04. 11. 2019 20.50
+3
Saj bi bila prvoosebna streljačina s filmskimi sekvencami, skoraj že interaktivni film, tako kot vse moderne računalniške igre. Stokrat pogrete župce.
antilevi?ar
08. 11. 2019 16.41
+1
To igro bodo rusi ali poljaki izdelali. Očitno še nihče ni predlagal takega scenarija. Pa recimo kako je CIA in Mosad sesula dvojčka,.materiala se ne manjka.
Petarda10
04. 11. 2019 19.21
+21
ni je cez call of duty 4 in call of duty modern warfare 2
Sha6ow66
04. 11. 2019 20.16
+4
followme
04. 11. 2019 20.42
+4
r32i
04. 11. 2019 19.19
+13
Hm kaj ce bi kdo mal cez text letel, ker je nerazumljivo napisan, sploh začetek. Drugače pa zadnja call of duty, ki sem jo igral je bila 2 (na pcju) in je bila cool ja ;)
r32i
04. 11. 2019 19.17
-3
Zapornik
04. 11. 2019 18.19
-24
Igrica ni vredna pasjega dreka.
kuhankrompir
04. 11. 2019 17.44
-7
MP je porazen, najslabsi do sedaj
Uporabnik929236
04. 11. 2019 17.43
+1
Lololololol igra leta?!?!?!? IGRA LETA? Zraven The Outer Worlds, Death Stranding in Borderlands 3? Buahahahahaha!
kebbab
04. 11. 2019 18.51
-1
Ah Borderlands je podoben drek. Death Stranding mam pa kolektorja prednaročenega.
FCL
04. 11. 2019 17.41
-10
Zame je še vedno top GT Sport...top of top na PS4, super sprostitev glave po napornem dnevu. Lp vsem
Sha6ow66
04. 11. 2019 20.20
+8
nobenga ne zanima to..govor je o codu ! lp
BLA5TER
04. 11. 2019 17.27
+28
Ne igram te igre, ker je premočna za moj švoh računalnik. Baje je res grafično in igralsko vrhunsko dodelana, vendar po Twitterji berem, da zelo kritizirajo multiplayer, ker so mape v igri ustvarjene za kemperje. Ni pametno, da se giblješ prosto po terenu, ker hitro dobiš šus od kemperjev v glavo :)
antikamel
04. 11. 2019 17.45
+5
Animal_Pump
04. 11. 2019 18.41
+15
Jap...v realnosti je tako...ni fajn letat brezglavo o bojišču, ker ne veš od kje prileti;)...drugače se da pa tudi kemperje zrihtat ;)
Sha6ow66
04. 11. 2019 20.19
+2
res je glede kemperjev ja... al kupi nek ps4 na bolhi poceni pa špil pa špilaj tam..je beš pc ker za grafično in ostalo potrebno boš več dal
StrikeOne
04. 11. 2019 17.22
+19
Cionistična propaganda ne deluje več, ljudje se prebujajo v brutalno laž. Grdi Rusi niso naš problem niso nas oni izropali , Grdi Muslimani niso naš problem nismo jih mi Bombardirali ampak naši plačanci in nismo jih mi sem vabili ali proti večinski volji ljudstva v EU spuščali. Vemo kdo nam je Sovražnik, ki vedno neti vojne med drugimi za svoj profit in nismo več tako naivni! Plačati morajo tisti, ki so zares odgovorni tisti, ki se grejo tako umazane prijeme propagande kot je ta Call of Duty.
StrikeOne
04. 11. 2019 17.43
+1
Seveda vsi, ki minusirate nimate argumentov kot pa samo sovraštvo do resnice, ki vas jasno razkriva.
Malopezde14
04. 11. 2019 17.22
+8
Dobra muska na trailerju
r32i
04. 11. 2019 19.37
+7
Trend01
04. 11. 2019 17.08
-87
Ne zastopim ljudi, ki računalniške igrice igrajo. Ok; igre. Sploh te "masaker" igre. Ven, na zrak. Hodit, laufat, basket, fuzbal...
Torpedo
04. 11. 2019 17.14
+14
Krischo
04. 11. 2019 17.20
+34
Dodal bi šem da vse ki berejo knjige, gledajo filme, igrajo monopoly, kvačkajo, igrajo inštrument, kuhajo, slikajo… vsi ven na zrak. /Sarc
Gigapuddy
04. 11. 2019 17.27
+14
Ne zastopim ljudi ki na soci pluvajo drzavo :) poleg video iger pa se da se marsi kaj delat in zagotovo imajo bistveno boljse zivljenje kot t
Sha6ow66
04. 11. 2019 20.21
+7
jaz tud ne zastopim teh ko laufajo po 20 km na dan
Jurckurc1213
07. 11. 2019 20.23
+2
Maximus
04. 11. 2019 17.08
-22
Vse lepo in prav, ampak to ni več igra. V svet iger bežim, vsaj jaz, ker mi realnost včasih fino najeda. Še čisto malo pa bo že zelo težko ločit kaj je igra in kaj realnost. Si priklopim NBA zberem Dalllas in raz...... nasprotnike za 40 pik. To je igra. Tole pa ka pa vem, zdi se mi da se približujemo merjam k se jim ne bi smeli.
bogdajmir
05. 11. 2019 10.42
+1
Zvišaj težavnost, jih sigurno ne boš razbil.
kaj pa pol
04. 11. 2019 16.22
+17
pri kolegu sem malo probal igrat in je vredu špil da bi pa zdej rekli da je nek fuuuuuullll oh in sploh pa ni.za moj pc prehuda bi bilo treba nov pc kupit samo zard enga špila pa ne.