Slovenija

Volitve so mimo, kdaj pa lahko pričakujemo mandatarja?

Ljubljana, 05. 12. 2011 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Končni uradni izidi parlamentarnih volitev bodo znani 16. decembra, nato pa bo moral predsednik države v 20 dneh sklicati prvo sejo novega državnega zbora. S tem bo začel teči tudi 30-dnevni rok za imenovanje mandatarja.

Predsednik republike Danilo Türk
Predsednik republike Danilo Türk FOTO: Reuters

Okrajne volilne komisije so imele do danes čas, da ugotovijo izid glasovanja po pošti iz Slovenije, do prihodnjega ponedeljka pa bodo morale prešteti še vse glasovnice iz tujine.

Skupni izidi glasovanja po okrajih in volilnih enotah bodo znani najpozneje 14. decembra, ko bo Državna volilna komisija (DVK) ugotovila skupno število vseh glasov. Nato bo DVK ugotovila, katere liste so prejele najmanj štiri odstotke glasov in s tem presegle prag za vstop v parlament. Volilne komisije volilnih enot bodo 15. decembra razglasile, kateri kandidati so izvoljeni v DZ, DVK pa bo 16. decembra razdelila še mandate na ravni države, ki ne bodo razdeljeni po volilnih enotah.

16. decembra bo DVK predvidoma tudi razglasila uradne izide volitev in objavila sestavo šestega sklica državnega zbora. Ta datum bo odvisen tudi od morebitnih pritožb.

Potem bo na vrsti predsednik republike Danilo Türk, ki mora najpozneje 20 dni po izvolitvi poslancev sklicati prvo sejo novega državnega zbora, na kateri bodo poslanci potrdili poslanske mandate in izvolili predsednika ter podpredsednike državnega zbora.

S tem bo začel teči tudi 30-dnevni rok, v katerem mora predsednik republike predlagati kandidata za mandatarja. Hkrati se med strankami lahko tudi uradno začnejo pogajanja za morebitne koalicije.

Volitve za predsednika vlade

V ustavi je zapisano, da predsednik republike predlaga kandidata za predsednika vlade po posvetu s poslanskimi skupinami. V Sloveniji je doslej veljalo nenapisano pravilo, da je kandidat predsednik zmagovalne stranke, ni pa to nujno. Državni zbor o predsedniku vlade glasuje z večino vseh poslancev na tajnem glasovanju. Če kandidat ne dobi večine vseh glasov, lahko predsednik republike v roku 14 dni predlaga novega kandidata ali še enkrat istega kandidata, prav tako pa lahko kandidate predlagajo tudi poslanske skupine ali najmanj 10 poslancev. Če je vloženih več predlogov, se glasuje o vsakem posebej, najprej o kandidatu predsednika republike, potem pa še o drugih.

Zoran Janković - 3
Zoran Janković - 3 FOTO: Miro Majcen

Imenovanje ministrov

Po izvolitvi predsednika vlade mora ta po zakonu o vladi v roku 15 dni predlagati imenovanje ministrov. Kandidati za ministre se morajo pred tem predstaviti v pristojni komisiji v državnem zboru. Šteje se, da je vlada nastopila funkcijo, če sta imenovani več kot dve tretjini ministrov, pri čemer se ne štejejo ministri brez resorjev. Predsednik vlade mora 10 dni po izvolitvi vlade predlagati še druge ministre ali pa obvestiti državni zbor, da bo manjkajoče funkcije začasno prevzel sam ali kakšni drugi ministri, a največ za tri mesece. Če po tem času ne imenuje ministrov, premierju in vladi preneha funkcija.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (430)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Frane Šajn
05. 12. 2011 20.32
PODPIŠEM, DA BI JO DOBILI VSAJ 2015 FEBRUARJA!
Frane Šajn
05. 12. 2011 20.33
KAKRŠNOKOLI VLADO POTREBUJEMO KOT TRN V OČESU!
prehlad
05. 12. 2011 19.58
+2
PAHOR GA ŽE IGNORIRA NO MOGOČE SE GA BO KAHEL USMILIL.TUDI VIRANT MU NI NAKLONJEN. TEŽKA BO.
Irena Zvonka
05. 12. 2011 20.10
+1
TUDI JANŠA BI TEŽKO PAMETNO KOALICIJO SKUPAJ SPRAVIL.
Marcel Korošec
05. 12. 2011 19.37
+1
Vsi nakladajo da z 25 % je SDS poraženec !! Kaj pa SD namesto 25 zdaj 10 ! In LDS IN ZARES Kresalka 140 glasov ,Golobič 100 glasov !!!!!!!!!!!!!!!! In to so tisti ki ste jih nekateri volili pred tremi leti in ste se ušteli,evo in zdej ste namesto njih volili ZJ !! kAJ PA ZDEJ A JE TA PRAV ?
prašek
05. 12. 2011 19.40
-1
Pahor je zame zmagovalec, kajti iz skoraj negativnih % se je povzpel na 10 !!! Odličen rezultat odličnega politika !!!!!
cyklon
05. 12. 2011 19.43
Kakšen paradoks. A se strinjaš? Padli premier,veliki zmagovalec. No,jaz mu res iskreno privoščim...,če komu potem njemu.Kljub temu,da me je po svoje precej razočaral s svojo prizanesljivo držo do določenih dejstev.
prašek
05. 12. 2011 19.46
+1
Cjele
05. 12. 2011 19.29
+5
Če res vse stranke želijo dobro Sloveniji naj se pa v tem mandatu spravijo vsi skupaj v koalicijo in naj peljejo Slovenijo ven iz te krize od prve do zadnje stranke. Pa brez prepirov itd. Naj pokažejo kaj zmorejo s skupnimi močmi.
cyklon
05. 12. 2011 19.35
+3
Se strinjam! Menda gre izključno za ljubezen do Slovenije in do Slovencev! Torej!! S skupnimi močmi bodo zmogli!Za vsesplošno dobrobit..... preko vseh ideoloških ovir!!...Pa ,da jih vidimo...vse!!!
prašek
05. 12. 2011 19.36
+0
Cjele Tega pa ne zmorejo, preveč je "ovir"
cyklon
05. 12. 2011 19.41
+2
Tega argumenta pa ne morem sprejeti! Zakaj preveč ovir?? Ali ne gre zgolj za ljubezen do domovine?? Smo morda narobe razumeli povedano?? Za skupno dobro ne sme biti ovir!
prašek
05. 12. 2011 19.47
cyklon
05. 12. 2011 19.50
+3
Ja,ja,he,he!!?? Ah! Že vidim! Jaz,očitno, nikoli ne bi bil dober politik. :-)
prašek
05. 12. 2011 19.53
Irena Zvonka
05. 12. 2011 20.13
VSAJ V ENEM SE STRINJAJO MENDA.DA JE TREBA SLOVENSKO GOSPODARSTVO REŠIT.PA NAJ DELAJO NA TEM.OSTALO SE BO POTEM SAMO OD SEBE ZRIHTALO.
cyklon
05. 12. 2011 19.18
+5
Ali ni bila gospa Tavševa včasih članica SNS-a in pozneje stranke LIPA?? Le kako se človek lahko tako spremeni ,da celo kakor svoje nazore postavi na glavo!? No,vso srečo v novi stranki ji želim. Upam samo,da ne bo problema z njo,ko bodo sprejemali nov družinski zakonik!!
Marcel Korošec
05. 12. 2011 19.31
+3
Jest sem jo včeraj 2x vidu na tv in sedaj imam že cel dan drisko !
prašek
05. 12. 2011 19.32
Je bila ja, ampak od Plesnivega so odšli, mislim da štirje, potem pa 2008 niso dosegli praga. Mi je kar žal, ker 2008 so bili moja izbira !!!
cyklon
05. 12. 2011 19.37
No,zvestoba pa taka! Ali pa je šlo za kaj drugega !?? ;-)
Tonček Balonček
06. 12. 2011 08.58
To ni še nič, Janša ej celo prestopilč v katoliško vero in s ena stara leta poročil, čez komunizem pa udriha, kot da ne bi nikoli bil del nekdanje nomenklature! Morad nekoč psotane celo mohamedanec!
Swashta
05. 12. 2011 19.07
+3
Slovenija je kot pacient, ki leži na intenzivnem oddelku bolnice. Zdravniške ekipe se menjavajo in skušajo rešiti tega pacienta, ki mu še dobro diagnozo ne morejo postaviti. Vse skupaj je približno tako, kot bi gledal nanizanko Dr. House. House (igra ga Jankovič) ima sedaj nalogo, da si sestavi zdravniško ekipo (ministre), s katerimi bo poskusil uspešno diagnosticirati bolezen ter določiti ustrezno terapijo. Tako kot tudi House nikoli iz prve ne zadane pravo diagnozo in se loti pacienta z napačno terapijo, tako bo tudi v našem primeru. Če ne bodo vsi zdravniki v ekipi igrali kot uigran orkester, ampak zgolj vsak zase tuhtali, kako bi postavili bolj egzotično diagnozo, se prerekali kdo ima bolj belo haljo, za hrbtom pa eden z drugim lazili v posteljo, bo pot do ozdravitve našega pacienta lahko še zelo dolga. Da vsa stvar nebi bila preveč enostavna, pa ima naš pacient še cel kup alergij na zdravila (sindikati in ostali 'socialni partnerji). Največji problem bo, če se izkaže, da je pacient obolel za rakavim oboljenjem (destruktivna opozicija). V tem primeru je vprašanje, če bo dovolj zgolj obsevanje (kvazi pakti za stabilnopst?), ampak bo potrebno poseči tudi po kemoterapiji (sodišče). Nekaj na to temo je že poskušal House-ov predhodnik, vendar si je pacient vedno znova izpulil iglo z infuzijo... Prepričan sem, da bo naš pacient moral požreti kar nekaj grenkih pilul, predenj mu bo šlo na bolje. To je pač cena, ki jo plačaš, če nimaš denarja za najboljše zdravnike in si odvisen od socialnega zdravstva. Pa tudi če zdravniki nebi bili ljubosumni eden na drugega, bi šlo našemu pacientu dosti bolje.
cyklon
05. 12. 2011 19.29
+2
Mi o Hausu,a njega ni!!? Tale dohtar bo zalegel kvečjemu za enega padarja. To je kot,da si odvisen od socialnega zdravstva,imaš pa sarkom in si boljšeda zdravnika ne moreš privščiti,padar ti pa lahko privošči samo nasmeh in en koš pozitive. Pa kako željan si ene tone grenkih pilul samo,da bi ozdravel.
thc_4u
05. 12. 2011 18.48
+2
marsal Tito se vrjetno v grobu obraca Jansa in Jankovic hahahhaha
holliday...
05. 12. 2011 18.47
+11
hodi starejša gospa po cesti se spotakne in pade, do nje pristopi janez janša in ji pomaga nazaj na noge, gospa ga pogleda in reče: ooo hvala gospod janša, kako se vam lahko zahvalim? ja u nedeljo so volitve pa bi lahko glasovali za mene reče janša, gospa pa njemu: gospod janša al sem padla na rit ne na glavo.
maq1966
05. 12. 2011 19.03
+0
HC85
05. 12. 2011 18.40
-4
No, kljub temu, da JANKOVIĆA ne prenašam, pa upam, da povabi SDS v koaliciji in da bo SDS toliko pripravljena požreti določne stvari in skleniti kompromis, da privolijo v to sodelovanje. To pa potem bo smeha, največji sovražnik desnice in največji sovražnik levice v koaliciji :D Skupaj imata 54 poslancev in zanesljivo ter trdno koalicijo. Ta STABILNOST bi bila vsaj nekaj POZITIVNEGA v tej situaciji. Druga pozitivna stvar pa bi bilo gledati, kak volilce Jankoviča peče * ob \"posilstvu\" in prelomljenih obljubah. :D
kotar2
05. 12. 2011 18.43
+1
mešaš jabolke in hruške samo za tvoje užitke..tipično janšistično,nisi ne tič ne mš
povemvsem
05. 12. 2011 18.45
-1
janšistom se pa še kar sanja nekaj in to pri belem dnevu!zoki je ivana pvabil samo zato da mu bo rekel marš u *!
HC85
05. 12. 2011 18.50
-2
kaj pa so koalicijski pogovori? na začetku res samo pogovori, ampak če stečejo dobro, pride do povabila in potem podpisa koalicijske pogodbe. janković se še zelo dobro zaveda, da bo izredno težko sestavil STABILNO in trdno koalicijo s Desusom, Sd- je in Virantom.
srebrnibreg
05. 12. 2011 18.52
+6
hc- ti pa res sanjaš. Misliš, da je Jankovič sposoben izdati takšno število volilcev?
povemvsem
05. 12. 2011 18.53
+3
tud z sls-om je lažje sodelovati kot z janšo,pravzaprav z njim sploh ni mogoče!janša hoče bit absolutni vladar in nič drugega ne pride v upoštev!
HC85
05. 12. 2011 18.58
-2
@srebrnibreg Ja, mogoče sanjam, ampak dejstvo je, da bi npr. koalicija jankovič, sd, virant in desus ne bi zdržala 4 leta, v to bodi prepričan, Virant in Desus izsiljujeta že zdaj, kaj bodo še le delali v koaliciji, predvsem ko se bo šlo za pokojnine (Desus) ali vprašanje nacionalnega interesa in nasploh ek.politike (Virant, Pezdir, Šuštaršič itn.). rabimo pa močno koalicijo, in to Jnaša ve, zato pa je je včeraj govoril o predčasnih volitvah, ker ne pričakuje, da ga bo Jankovič vzel v koalicijo z ostalimi pa bo izredno težko, žal. Jas si njabol želim STABILNo koalicijo, pa četudi je mandatar v mojih očeh osovraženi jankovič
srebrnibreg
05. 12. 2011 18.39
+0
Me zanima, če se bo upal Janša udeležiti sestanka. Mu mora Jankovič naliti čistega vina.
saintjozef
05. 12. 2011 18.45
+3
povemvsem
05. 12. 2011 18.46
+1
kaj pa frangež,a bo moral še kar čakati in čakati?
Swashta
05. 12. 2011 18.35
+10
Samo pogledaš komentarje in vidiš negativizem in destruktiven odnos simpatizerjev SDS! Nobeden ne vpraša "kako bomo zdaj naprej?" ali "kaj bi bilo sedaj najbolje za Slovenijo?", "katere ukrepe bo morala nova vlada sprejeti?", "čemu se moramo odpovedati, da bo šlo na bolje?",..... Vidim zgolj neke ultranacionalistične pamflete, zaničevanje demokracije, užaljenost, celo zaničevanje lastnega soseda, ker ni volil isto opcijo kot oni. Pa kako morete biti tako nekulturni in nezreli? Mar vas to učijo v SDS? NSI? Cerkvi? Starši? Dajte si že enkrat zapomniti, da smo vsi skupaj državljani republike Slovenije in skupno oblikujemo našo prihodnost, pri čemur ima VSAKDO enako pravico voliti kogar on misli, da bo boljši za našo skupno prihodnost! Naša skupna prihodnost ne bo nikoli izključno ena politična opcija ampak vedno mešanica sestavljena in obarvana tako, kot si je na volitvah prislužila zaupanje celotnega naroda. Kdor ne razume, da demokracija ni vladanje ene politične opcije, ampak dialog med različnimi političnimi opcijami, naj raje ne komentira ničesar, saj ne razume osnovnih načel demokracije. Žal slovenska zakonodaja pozna samo kazen za predvolilni molk. Po moje bi morali vpeljati tudi kazen za zaničevanje tistih, ki so drugače volili! Ne glede na to, koga bom jaz volil, bom vedno spoštoval sodržavljana, ki je drugače volil - čeprav mi morda ne bo nikoli jasno zakaj je volil drugače kot jaz. Lahko z njim diskutiram zakaj sem jaz volil tako kot sem in on tako, kot je - nimam pa čisto nobene pravice obsojati ga zaradi tega. Še več - hvaležen mu moram biti, da je volil drugače kot jaz, ker edino tako lahko ohranjamo demokracijo v vsej njeni barvitosti.
povemvsem
05. 12. 2011 18.38
+3
to si lepo napisal,ampak žal tisti katerim je namenjeno ne bodo razumeli niti besedice! tako je to.
evasle
05. 12. 2011 18.52
+1
Menim, da za leporečja, leposlovje in moralne nauke navadnim državljanom sedaj ni pravi trenutek. Verjetno se skoraj vsi bojimo, kaj bo, ker se zdi, da še tisti na oblasti ne vedo, kaj bi in kaj je treba. Mi se pa naj počutimo varne in bomo dobre volje?!
mistake
05. 12. 2011 19.00
+3
Celotna slovenska zakonodaja pozna samo kazen, kazen, kazen. Nobenih nagrad, razen, kadar gre kaksna firma v stecaj
kanguroxx
05. 12. 2011 18.34
+2
kaj pravit na izginotje spisov o zadevi patrija
povemvsem
05. 12. 2011 18.39
+1
kanguroxx
05. 12. 2011 18.45
+3
mistake
05. 12. 2011 19.01
+3
nash.fido
05. 12. 2011 18.27
-1
Samo res. Zdaj pa več ni Katarine v parlamentu, pa ne bo mogla kazati celotni Sloveniji svojih oblek iz Milana. Pa to je katastrofa!!
josemourinho
05. 12. 2011 18.28
+2
Daj otrok božiji, najdi si punco ali pa delo. Ti bo veliko bolje koristilo v življenju kot pa, da cel dan pišeš proti Jankoviću.
20712
05. 12. 2011 18.30
+3
Saj imate vašo svetnico Ljudmilo ....... še otroke je dobila brezmadežno ....... skozi rano na želodcu ....... hehe
povemvsem
05. 12. 2011 18.32
+1
povemvsem
05. 12. 2011 18.36
+3
ko se ga bo ivan naveličal bo končal v pasjem zavetišču!
nash.fido
05. 12. 2011 18.39
-3
polifem Wow kak ste me užalili. Jaz se vam smejem. Pa tudi moj nick je namenjen smešenju levakov.
nash.fido
05. 12. 2011 18.40
-4
josemourinho "najdi si punco ali pa delo" Kdo te pravi, da nimam obojega.
povemvsem
05. 12. 2011 18.42
+2
ti edino sam sebe smešiš in posredno še tvojega vrhovnega poveljnika!
nash.fido
05. 12. 2011 18.43
-5
polifem Kaj je to edini stavek, ki ga znaš, zraven naučenih fraz.
nash.fido
05. 12. 2011 18.44
-4
Življenje je lepo, živciranje levakov pa še lepše. Pa nasvidenje.
Holobček
05. 12. 2011 18.26
+7
Me je Zoran s tem povabilom Janši pozitivno presenetil.Sedaj se bo videlo koliko je Janša pripravljen pomagati rešiti Slovenijo iz krize.
srebrnibreg
05. 12. 2011 18.30
+7
Tako, da že grozi z novimi volitvami. Najbolje, da kar svoje panoje pusti in jih ne odstranjuje.
kanguroxx
05. 12. 2011 18.31
+1
Ishino0007
05. 12. 2011 18.35
+1
saj ne gre samo za janšo, tudi LGV in Desus imata svoje zahteve pa bomo videli kdo bo svoje volilce nategnu
HC85
05. 12. 2011 18.42
+4
mene je tudi pozitivno presenetil. AMPAK če bo slučajno prišlo do koalicije z janšom in prelomil GLAVNo obljubo, zaradi česa ga je ogromno ljdui prišlo volit. In sicer, da v noben primeru ne gre v koalicijo z s SDS-om
nash.fido
05. 12. 2011 18.18
-4
polifem Ko se več levičarji ne bodo mogli zadolževati, tudi tebi ne bodo mogli plačevati za komentiranje.
povemvsem
05. 12. 2011 18.24
+1
ti se raje zanimaj kdo bo plačal gromozanski dolg katerega je janša ustvaril v zadnjem mesecu dni!a misliš,da so ameriški svetovalci zastojn?
srebrnibreg
05. 12. 2011 18.25
+1
fido- mi pa ne navijamo za tisto stranko katera plačuje za pisanje in klikanje. Zato pa so (ste) tako končali.
Ishino0007
05. 12. 2011 18.26
+2
janša? a si ti danes prišel v Slovenijo?
nash.fido
05. 12. 2011 18.26
-1
Kdo je na oblasti. Janša ali levica. Levica je in vlada jemlje kredite ne opozicija. Si tak pameten, pa niti ne poznaš delovanja državnih organov.
nash.fido
05. 12. 2011 18.28
-1
srebrnibreg
05. 12. 2011 18.32
+1
fido- Mi smo za svojo dušo prostoaktivni sodelavci vseh strank katere so proti Janši.
povemvsem
05. 12. 2011 18.11
+4
janšisti samo meglo mešate kot vaš poveljnik!
kanguroxx
05. 12. 2011 18.14
+1
kaj si volil 3 leta nazaj...lahko ugibam...kaj bos na to povedal...verjetno bolj malo
kanguroxx
05. 12. 2011 18.15
+1
zdej pa se kar razpisi, pa se vidimo cez kaksno leto...zal realnost
Jasmin42
05. 12. 2011 18.17
Daljenci morjo bit zraven,če slučajno kdo hoče namesto vina cviček pit
povemvsem
05. 12. 2011 18.17
Ishino0007
05. 12. 2011 18.17
+1
Volil je SD, in tudi če bo država bankrotirala, bo spet volil isto, ker je ovca
Ishino0007
05. 12. 2011 18.18
+1
ne mi reč da si volil janšo...prej kakšen LDS ali pa Zares, če ža nisi SD-ja
povemvsem
05. 12. 2011 18.19
-2
Ishino0007
05. 12. 2011 18.20
+0
povemvsem
05. 12. 2011 18.20
+0
sicer bi zelo rad napisal kaj je povprečni janšev volilec,ampak bi me admin zbrisal preden bi se tekst pojavil na monitorju!
kanguroxx
05. 12. 2011 18.25
bodi siguren da ne ker itak po jansi dovolijo pljuvati, obratno pa kar spremljajo kaj pises.. tako da daj si duška..hehe
Ishino0007
05. 12. 2011 18.26
+1
uredu, pač samo napiši koga si volil 3 leta nazaj
slovenkovic
05. 12. 2011 22.37
Ne bo ti priznal da je volil SD, kaj je s tabo. To je zdaj treba hitro pozabit.
povemvsem
05. 12. 2011 18.06
+2
jenšisti,a sem vam povedal ob vaši neskončni evforiji,da se spomnite na prejšnje volitve?še tisto vas ne prenehalo boleti zdaj pa novi šok.janša vas bo še na tak način v grob spravil!
kanguroxx
05. 12. 2011 18.08
nash.fido
05. 12. 2011 18.08
-3
Pa pomiri se. Kaj te zdaj si že razburjen, ker je levica zmagala. Seveda, nekaj bo treba pokazat, to pa levici ne uspeva ravno najbolje.
20712
05. 12. 2011 18.09
+4
glede na to da je JJ že tolikokrat pogorel bi bil čas da ga počasi vržejo s prestola ...
kanguroxx
05. 12. 2011 18.09
-2
tako kot je bilo 3 leta, tako bo zdaj, samo da se bomo se dodatno zadolzili
Ishino0007
05. 12. 2011 18.10
-1
sej je v redu. rezultati bodo pokazali svoje (ne pričakuj pa nič dobrega). upam da se boš tudi takrat tako razpisal (kar sicer dvomim). Lahko ti pa povem še tole: če je bila za SD-jev neuspeh kriva janševa vlada, od tod sledi da bo za potencialni Jankovičev neuspeh kriva SD. Me zanima koga boš potem volil, verjetno še vedno slepo Jankoviča,NE!
nash.fido
05. 12. 2011 18.12
-3
Zdaj bo bankrot države. Levakom bo po temu dokončno odklenkalo, ker bodo morali delati po diktatu IMF. Problem je samo, ker bomo še normalni Slovenci zraven nastradali. Se pa že veselim mrkih obrazov vseh fanatičnih levakov, ko bodo stali pred centrom za socialno delo.
povemvsem
05. 12. 2011 18.13
+4
nash.fido
05. 12. 2011 18.14
-2
Kaj zaj levičarsko trobilo. Kaj tebi so prav povedali, kakšne fraze morš uporabljati.
kanguroxx
05. 12. 2011 18.04
+2
zanimiva koalicija bo se.....show
Ishino0007
05. 12. 2011 18.13
+0
to bo šele zanimivo, bi blo prav zanimivo če Jankovič nebi dobil večine v parlamentu.
Jimmy Jurjev
05. 12. 2011 18.13
Jimmy Jurjev
05. 12. 2011 18.14
+1
musicistheway
05. 12. 2011 18.04
+1
očitno enim v državi še ne gre tako slabo, da namesto da bi se usmerili k skupnmemu cilju, delajo zdraho in mečejo polena pod nasprotnikova kolena... sej tak se res ne da poenotit in kaj spremenit na boljše..
Osvald
05. 12. 2011 18.07
+2
Za levi neuspeh je vedno kriv zunanji neprijatelj.
Ishino0007
05. 12. 2011 18.13
povemvsem
05. 12. 2011 18.02
+2
10+100 pa 50+,60+,celo 80+ število norcev je neomejeno
nash.fido
05. 12. 2011 18.04
-1
No saj smo videli, kdo prevladuje v Sloveniji. Levičarji.
20712
05. 12. 2011 18.07
+2
nash.fido ....... definitivno ....... boljša izbira kot pa desni generični faši-z-em