Volitve

Na glasovnicah tudi pujsa Pepa, Goran Dragić, kralj Matjaž in LeBron James

Ljubljana, 04. 06. 2018 19.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tanja Volmut
Komentarji
89

Volivci so tokrat oddali nekaj več kot 10 tisoč neveljavnih glasovnic. Približno odstotek vseh. Največ je bilo počečkanih in praznih, nekateri pa so si vzeli čas in na glasovnico tudi kaj narisali: na primer prašiča. Dopisovali so tudi kandidate, za katere bi glasovali - kralj Matjaž, Goran Dragić, Chuck Norris, celo pujsa Pepa bi bila izbrana.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (89)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

aerton
05. 06. 2018 18.41
+2
pa prenesimo ta naš volilni sistem v nogomet finalna tekma za pokalnega prvaka: olimpija:maribor mariboru je jasno, da ne bo zmagal in pokliče domžale na finalni tekmi igra olimpija z 11-imi igralci proti 22-im jasno je, da zmaga 22-erica ravstitev: olimpija tretje mesto vendar zlata medalja domžale drugo mesto in obljubljeno srebro maribor prvo mesto vendar z bronasto medaljo pokal so pa ukradle "interesne skupine" navijači (beri volilci), pa debelo gledajo kako jim rastejo oslovska ušesa
BETONSKI
05. 06. 2018 18.53
+5
Dobra primerjava ja res,lepo si pomislil na vse sam ne vem nekaj. Kam bo šel pa pokal? V levo omaro brez šip,ali v desno s šipami?
kakafonijaprava
05. 06. 2018 17.50
+11
Boljše pujsa Pepa, kakor JJ!
Razumnež
06. 06. 2018 10.22
-5
hahahhahahahhahah umiram od smeha... hahahahahhahaha Kako zabaven in bistroumen komentar.... hahahah kako, da se jaz nisem spomnil tega vica... hahahahahaha To mora biti mama ponosna, da te je povrgla.
kakafonijaprava
05. 06. 2018 17.49
+8
Kot prvo ustavno reformo bi morali zmanjšati število poslancev na 88 poslancev. Od teg a je samo 1 poslansko mesto, kjer se izmenjujeta italijanska in madžarska manjšina v 4 letne mandatu. kje ste pa videli na svetu da imajo dve manjšini s s skupaj 6000 volivci 2 poslanska mandata. lahko dajo drugemu manjšincu v času čakanja plačo 2000 EUR čistega, ne more pa biti pa da enega manjšinskega poslanca voli 3000 volivcev.
BETONSKI
05. 06. 2018 13.48
-6
Mi smo v našem volilnem odboru vse prazne glasovnice ,ki so bile v volilni skrinjici ,razdelili med člane volilnega odbora in ti so še enkrat glasovali po svoji vesti,tako sem imel jaz dejansko 4 glasove. Sprašujem ali smo naredili prav? Zdelo se nam je brez veze da so glasovnice prazne,ko pa nekdo nujno potrebuje glas in še moj prijatelj je.
Razumnež
05. 06. 2018 14.56
-5
BETONSKI
05. 06. 2018 16.04
-2
Sem rekel jaz ,da moramo tako narediti,zakaj ne bi glasovali za župana,ki je dal naši vasi do sedaj največ denarja,da smo lahko naredili dom,uredili igrišče,razsvetljavo,fasado,HVALA župan,čeprav nisi bil izvoljen smo storili vse,kar je bilo v naši moči.
Jimi1
05. 06. 2018 16.55
+3
To je pa bil oni hudok...c.ni hudoklin iz kikiriki city periferije....?
BETONSKI
05. 06. 2018 18.51
-2
Ne vem ,kaj si mislil ko si to napisal si pa po mojih občutkih blizu,no a vidiš da je bilo res.
ROMELS
05. 06. 2018 12.27
+11
To pa ni v redu, Ne, ne.
TruthFreedom
05. 06. 2018 12.04
+21
Mnenja sem, da bi morale glasovnice na volitvah vsebovati možnost izbire 'ni primernega kandidata' ali 'nihče od naštetih', ipd. Seveda bi takšne oddane glasovnice morale biti veljavne. Zdaj se namreč, neveljavne glasovnice, ne upoštevajo. S tem bi dejansko lahko volilni upravičenci podali jasno mnenje o kandidatih. Verjamem, da bi se tako povečalo število udeleženih volilcev. Prav tako sem mnenja, da bi morale volitve uspeti samo v primeru, da je na volitvah bilo udeleženo najmanj 60% volilnih upravičencev. V primeru, da bi bila uzakonjena možnost 'ni primernega kandidata', pa se strinjam tudi z ostalimi komentatorji, da bi volitve morale biti obvezne.
TruthFreedom
05. 06. 2018 12.08
-2
VELJAVNOST GLASOVNICE Splošno načelo pri ugotavljanju izida glasovanja po glasovnicah je, da ima prednost oznaka, ki je narejena tako, kot je določeno z navodilom na glasovnici ( glasuje se tako, da se obkroži zaporedna številka, ki je pred imenom in priimkom kandidata). Če je volivec glasoval drugače, kot je napisano v navodilu na glasovnici, je glasovnica veljavna, če je to narejeno tako, da je volja volivca jasno razvidna (drugi odstavek 76. člena ZVDZ). Glasovnica je veljavna npr. tudi : -če je volivec eno številko obkrožil, drugo pa drugače označil in sicer se to upošteva kot glas za kandidata, ki je vpisan pod zaporedno številko , ki je obkrožena, -če je volivec označil (ne pa obkrožil) zaporedno številko ali ime in priimek enega kandidata, se to šteje kot glas za kandidata, ki je označen Neveljavna je glasovnica: -ki je oddana prazna, -na kateri je volivec obkrožil ali drugače na enak način označil več kandidatov -na kateri je volivec na različen način označil več kandidatov, vendar nobenega obkrožil -v drugih primerih, če volja volivca ni jasno izražena. (vir: dvk-rs. si)
brabusednet
05. 06. 2018 11.47
+11
Sem pa imel oba Dragiča za bolj pametna in razgledana.Da sem na njihovem mestu se z političnimi de-bi-li ne bi spečal in jih potpiral.
YUGO45.
05. 06. 2018 11.44
+24
Zmagec je prilezu nazaj v parlament..pol ti je vse jasno v kaksni riti je vse skupaj..O mali Švici pa se vedno ne duha ne sluha?
saturnsky23 saturnsky23
05. 06. 2018 11.40
-7
Ni več skrivalnic. Slovenija ni več tisto, kar je bila do nedavna. Čista, s pretenžo svojim nekaj več kot miljonskim prebivalstvom. Tista nesrečna Jugoslavija, nam je pustila traumatične posledice. Ne samo da so se zgodili poboji takrat, dobivamo jih po grbi tudi sedaj. Dejstvo je da dogaja celo in tudi po osamosvojitvi popolna tortura. Če samo vzamemo v precep volilna dogajanja. razjedanje navznoter. Resda velika zmaga domoljubne stranke edine bojevnice za obstoj Slovenstva. Po drugi strani vzpon agresorske stranke LEVICA. Stranke, ki združuje nedelavstvo, združuje volilce iz Južnih republik, sovražnih do Slovenstva, migrantov...
sredin?ar
05. 06. 2018 11.02
-2
Vi samo volite, spremnilo se nic nebo; toti kaj smo sami naredili firme si in smo privatniki pa si bašemo zatajene davke v zepeka. Vi pa kar volite in delajte v fabrikah. Ovčke.
ecnarf
05. 06. 2018 10.44
+19
lohk gremo vsi na volitve pa ne bo zato nič drugače,ko se bo volilo poimensko in brez strankarske pripadnosti takrat se zopet vidimo na volitvah
Razumnež
05. 06. 2018 11.00
+18
Ne boš verjel, ampak ena stranka bi to rada spremenila, pa ostale nočejo... Nočejo niti v koalicijo z njo. Le zakaj?
BETONSKI
05. 06. 2018 13.50
+3
Kaj razlagaš,tisti ki hoče to vedeti,že ve tisti,ki noče pa samo tarna,spremeni ne nič.
DeBill
05. 06. 2018 10.13
+18
obvezne volitve, tisti ki hočejo lohk dobijo tud barvice.
VolkBrenin
05. 06. 2018 10.40
+7
a lahko vodene ...pa rotringove tuširce tud ...
VolkBrenin
05. 06. 2018 10.42
+4
pa še kak šeleshamer. .bodo imeli vsaj " ustvarjalne delavnice " . ...v akvarel in tuš tehniki ....podpis avtorja ni obvezen....
METKA102
05. 06. 2018 09.42
+34
Čas bi bil, da volimo človeka, ne pa stranko in kandidata, ki ga še nikoli nismo videli niti zanj slišali. Se ne čudim, da ljudje rišejo in pišejo vsemogoče.
VolkBrenin
05. 06. 2018 10.00
+32
metka ...čas bi bil ...da se volilcem jasno in glasno razumljivo razložijo programi strank ( da soočenja , ki so ceneno zavajanje odpadejo ) ...in da imamo možnost hipno odstaviti tistega, ki se svojega programa ne drži ali nam ni všeč kakšna njegova poteza ....tako hipno odpadejo tudi vsi nakladači , ki sedaj nimajo absolutno nobene odgovornosti vsa 4.leta ...ko sedijo ...tam nekje... ( veliko jih ima " nujno drugo delo " ...in sploh niso prisotni ...)
METKA102
05. 06. 2018 10.02
+8
Morda je v manjših krajih lažje, ker se ljudje poznajo. V Ljubljani je to nemogoče, ali pa bi se morali vsi kandidati nekje predstaviti, da bi jih vsaj za silo spoznali.
METKA102
05. 06. 2018 10.35
+20
El_Perdido, res je tako. Le poglej si npr. "enoprocentnike". Le zakaj dobivajo denar? Naš denar. Kaj sploh naredijo za to? In zakaj poslanci niso prisotni na sejah? Kakšno nujno delo? Za njih je nujno delo biti v parlamentu, zato smo jih izvolili. Ostale obveznosti naj načrtujejo kakor želijo, tudi mi imamo 40-urni delovnik, druge stvari opravljamo izven delovnega časa.
VolkBrenin
05. 06. 2018 10.38
+5
ok .. naj se v mesecu pred volitvami vsak večer v medijih predstavi kak kandidat. ..povsem dovolj...Potem pa naj predstavljajo in obrazložijo programe....spet v medijih ...
VolkBrenin
05. 06. 2018 10.45
+12
kar se tiče enoprocentnikov ...ukinit...tej so itak v večini primerov namen samemu sebi ...
Razumnež
05. 06. 2018 11.02
+14
Se strinjam z vama... Novinarji so postavljali popolnoma nepomembna vprašanja... češ kdo bo s kom itd. V programe strank se niso spuščali. Na žalost...
BETONSKI
05. 06. 2018 13.53
+3
Peter Vilfan je bil komentator na evropskem prvenstvu,cel mesec,a je takrat vzel dopust,sedaj je spet na dopustu.Koliko dopusta pa ima? A je tako ,da sploh ni važno ali je na delu ali ni.
majster83
05. 06. 2018 09.41
+24
Pri nas nikoli ne bo boljse kak dolgo bodo levi desne j.bali in obratno
VolkBrenin
05. 06. 2018 09.43
+5
ok ...ampak tudi v " tujini " ni nič drugače ali pa še slabše...razen dveh ali treh svetlih izjem ...
Jimi1
05. 06. 2018 16.57
+3
VolkBrenin
05. 06. 2018 09.36
+21
volitve bi morale biti obvezne...najbolje v elektronski obliki ...z " neko " možnostjo sprotnega preverjanja/ volimo recimo pod osebno številko, ki bi jo izdala dvk...tako da vsak trenutek vsakdo lahko preveri na javnem portalu , kje in za koga je zapisan njegov glas ....( za tiste ki tega iz xy razloga ne znajo ali zmorejo - bi jih obiskali na domu tej , ki sedijo na voliščih , recimo ...itd ...) ...
PinkoPilinko
05. 06. 2018 09.39
+4
Se strinjam, da bi bile volitve obvezne saj bi se na ta način tudi politika zresnila, ker drugače jih itak boli *****
VolkBrenin
05. 06. 2018 09.41
+16
po enakem sistemu bi lahko bili referendumi in ostale sprotne pomembne odločitve...predvsem pa uvesti takojšnjo možnost...da se jih nažene ...kot je že spodaj omenil ...medvedjekriv...
PinkoPilinko
05. 06. 2018 10.05
+8
Če bi se politika zresnila in delala odgovorno ter v korist ljudstva in ne za svojo rit referendumov ter pomembnejših odločitev nebi potrebovali ker bi lahko to rešila vlada namesto nas!
Al83
05. 06. 2018 09.25
-10
Koliko miljonov let ste vi za casom, kure, Pepe je zaba, ne pa pujs.
Maxx365
05. 06. 2018 11.33
+5
Kollerik
05. 06. 2018 11.47
+1
murinar
05. 06. 2018 12.12
+1
tip žabe sanja ,joj , joj le kaj se mu plete po glavi
medvedJEkriv
05. 06. 2018 08.56
+50
Spoštovani komentatorji Seveda imajo ljudje dovolj, dovolj politične nekorektnosti, lažnih obljub in korupcije. Žal na volitvah volimo najmanj škodljive in ne najprimernejše. In kar je najhujše...izvolimo jih državljani, NE MOREMO PA JIH ODSTAVIT. In sodnija, ki sodi v imenu ljudstva, je prilagojena tem "lopovom", da so nedotakljivi. Politiki bi ravno te glasove morali jemati resno....to je iskreno mnenje, ki so jih ti volivci napisali o njih.
VolkBrenin
05. 06. 2018 09.09
+10
politiki jemljejo resno samo število glasov / da bi bili izvoljeni / toliko o njihovi " resnosti " ....se pa strinjam s tvojim mnenjem .
MeaCulpa
05. 06. 2018 08.22
+22
Nič proti ! Lahko narediš če ti paše ampak mislim, da vsi, ki ne gredo na volitve nimajo pravice pritoževanja ! Imel si možnost dati glas in udeležba je bila 50 % očitno nam gre še vedno preveč dobro, da bi se narod zbudil in reskiral tiste 20 min in šel na volišče. Pojdite na Mađžarsko ali pa v Ameriko ko ljudje po ure čakajo v vrsti, da lahko dajo glas... Razumem, da smo razočarani ker se nič ne spremeni sam če obupaš se bo še kasneje....nekako po tisti zgodbi : Še če hočeš na lotu zmagati moraš kupiti srečko
sky100
05. 06. 2018 08.15
+22
V Sloveniji ne bo sprememb dokler bodo volivci neodgovorni. Neodgovornost volivcev se kaže pri volilni neudeležbi in pri napačni izbiri strank, še posebej tistih, ki v svojih mandatih niso pokazale nobenih rezultatov.
VolkBrenin
05. 06. 2018 09.12
+12
bolj neodgovorno je ...da imamo sistem, kjer politiki za svoje poteze ne odgovarjajo ...in jih do konca mandata ni možno " odstraniti " ... ( razen z " ulico / protesti " )
ce.ce.
05. 06. 2018 08.11
+6
svobodna dežela...zakaj pa ne?
Razumnež
05. 06. 2018 08.16
+10
To je ta problem, ki ga je prinesel liberalizem, ki uničuje demokracijo. Ne verjamem, da boš razumel, ampak gotovo nekateri bodo.