Slovenija

'Če ne bo zdravega gospodarstva, ne bo kulture ne športa'

Nova Gorica, 26. 11. 2011 17.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Zoran Janković je dejal, da želi zagotoviti zdravo gospodarstvo ter socialno in solidarno državo, če tega ne bo, lahko pozabimo tudi na kulturo, šport in vse ostalo, je dejal.

Zoran Janković
Zoran Janković FOTO: POP TV

Mislim, da bo naslednja nedelja zelo zanimiva in da bodo državljani volili svojo prihodnost, je na srečanju z gospodarstveniki v Novi Gorici dejal predsednik stranke Pozitivna Slovenija Zoran Janković. Zagotoviti želi zdravo gospodarstvo ter socialno in solidarno državo. Če tega ne bo, lahko pozabimo tudi na kulturo, šport in vse drugo, je še dejal.

"Prepričan sem, da bomo ponovno vrnili nasmeh na obraze ljudi," je dejal Janković. "Če jaz ne bi verjel, da bomo imeli konec mandata štiriodstotno gospodarsko rast, se tega ne bi lotil in danes ne bi bil tu z vami," je še dodal.

Prepričan je, da bo morala Slovenija "teči hitreje" kot ostale države v Evropi, da jih ujamemo. "In že leta 2014 moramo imeti primanjkljaj manjši od treh odstotkov in to bomo dosegli," je še prepričan Janković. Vesel je poti po Sloveniji, saj je videl dobra podjetja in ljudi, ki hočejo delati. Zagnati bo treba državne investicije in to po njegovem mnenju prinaša tudi nova delovna mesta.

V Novi Gorici se je najprej srečal z nekaterimi gospodarstveniki, pozneje pa se je sprehodil še do osrednjega Bevkovega trga ter se udeležil tamkajšnje prireditve. V novogoriški Mestni hiši ga je sprejel tudi župan Matej Arčon, ki mu je predstavil trenutni gospodarski položaj na Goriškem.

Potreb in želja je veliko, Jankovića pa so zanimale trenutne razmere v Mipu, Meblu in drugih podjetjih, kjer se srečujejo s težavami. Pohvalil je dobra podjetja in se zavzel za rešitev nekoč paradnih konjev, kot sta bila Mip in Meblo.

Zoran Janković je s svojo ekipo danes obiskal še nekatere druge kraje na Severnem Primorskem. Obisk je začel že zjutraj v Idriji in Tolminu, pot nadaljeval po Goriških brdih, v nadaljevanju pa namerava obiskati še Ajdovščino.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (640)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kokodajson
27. 11. 2011 19.38
+2
Ne paničarim, samo že danes si predstavljajte, da bo ta novi mandatar, kdorkoli že bo, odločal o uporabi količine in vrste sile nad protestniki na ulici. Tudi zato ga bomo izvolili. Koga bi rajši pa potem?
Darko32
27. 11. 2011 19.11
+4
Dragi ZORAn že že, da Če ne bo zdravega gospodarstva, ne bo kulture ne športa\'. Pozabil si pa povedati, da zdrava ekonomija ne deluje tako, da nategneš partnerja, ki ti nekaj naredi in potem mu ne plačaš za opravljeno dela ali pa izdelek. Tako se neustvarja zdrava ekonomija in gospodarstvo. Sočasno pa nakažeš denar svojim sorodnikom.
kokodajson
27. 11. 2011 19.41
+1
To ni še nič. Ravno si odpira državno samopostrežbo. Z vitrihom.
tomjaz
27. 11. 2011 19.05
+1
Takrat je bil Janša premier, je evropa bila v vzponu, potem pa evropa začela padat.
cromanjac
27. 11. 2011 20.51
+3
Homesteader
27. 11. 2011 17.51
+0
Mogoce tole ni najbolj diplomatsko, je pa resnica. Se vedno nismo obsodili Komunizma, Fasizma in Nacizma. Zato nam pridigajo Stanovniki. Posledicno, nismo lustrirali Komunistov. Zato nam se vedo dela zgago Kucan. Masiramo po Titovi cesti na Ciper. Kje hocete zaceti
srebrnibreg
27. 11. 2011 18.00
+8
Resnica je tudi, da eni povzdigujejo v višave pomočnike okupatorja in posledično uničevalca svoje domovine in sočloveka. Nekateri bomo navkljub njim ostali na strani naših osvoboditeljev, drugi pa kakor hočete le ne obsojajte nas zaradi domoljubnosti.
cromanjac
27. 11. 2011 20.55
+0
dule100
27. 11. 2011 17.25
+0
Levaki, treba se bo sprijazniti ! Janša bo dobil okoli 40% glasov !
srebrnibreg
27. 11. 2011 17.46
+1
tomjaz
27. 11. 2011 19.03
-1
Kako bo dobil 40% ,e če podpirajo Bavčar, Šrot, To
Uporabnik443897
27. 11. 2011 16.55
+0
Če si česa ne želim in to resnično da Jankovič pride v parlament, da o tem da postane PREDSEDNIK VLADE sploh ne želim razmišljat. O Merkatorju z veseljem razlaga da je praktično že prodan. Če ga nisem dobil jaz ga naj pa imajo Hrvati, ker Srbi nimajo denarja. Kako bo sprejemal tuje državnike in hodil v tujino njegov debilni nasmeh in neznanje kateri koli jezika pa itak pove zakaj tujci želijo Janša za premiera. Jankovič se bo tako kot v Smeltu držal načela vse kar gre mimo njega dobi desetek, kot da je graščak. O njegovih rabotah in razgledanih sinovov in o lažeh non stop pa itak vemo vse. In rezime: Ko umre ex predsednik Kučan, hvala bogu zgine iz politične scene polbrat Jankovič po mami. Žalostno da si človek kaj takega želi, je pa res da veleume Kučana prenašamo več kot 40 let. Ko sem postal polnoleten mi je oče govoril o nekem Kučanu kako hoče imeti vedno prav, sedaj sem praznoval 60 .obletnico in mi še vedno Kučan svetuje koga naj volim. Ljudje božji v tem vmesnem času sem pridelal 38 let delovne dobe. dva otroka ki sta končala fakultete in sta profesorja in starejši sin ima že 10 let delovne dobe. A ME SEDAJ RAZUMETE ZAKAJ SEM PREJ OMENIL MATILDO. !!!!!
srebrnibreg
27. 11. 2011 16.57
+1
Glede Mercatorja je dejstvo, da je zaradi Janševe akrobacije z delnicami velika verjetnost, da ga dobijo Hrvati. To prodajo ne mečite na hrbet Jankoviča ampak Janše.
Andrej Bratoz
27. 11. 2011 17.01
+0
srebrnibreg, dejansko to verjameš, ali imaš samo oprane možgane ?
srebrnibreg
27. 11. 2011 17.07
-1
Ne verjamem, še manj pa imam oprane možgane, ker nisem v stranki sds. To je dejstvo, da je tista prodaja potegnila vse drugo za sabo in bo na koncu zaradi tega ena dobra firma postala neslovenska.
Modrabluza
27. 11. 2011 17.08
+1
Andrej Bratoz
27. 11. 2011 17.15
+5
PS ko zgled neomajne poštenosti in človekoljubnosti? Ne se hecat...
dule100
27. 11. 2011 17.23
-3
Levaki, imate prav, zaradi slabega vodenja države, bo Janša dobil samo 40% glasov !
Modrabluza
27. 11. 2011 17.27
+8
Janković bo še kako rade volje prodal ves delež u Mercatorju najboljšem kupcu ,ker sta mu njegova" sposobna" sinova zapufana in povsod u minusu do grla
Irena Zvonka
27. 11. 2011 16.37
+2
JANEZ BO ZMAGAL IN PRAV JE TAKO.naprej zastave slave.
srebrnibreg
27. 11. 2011 16.40
-2
Res je. Za vse kar je storil je prav, da sedaj pride odgovarjat. Samo na slavo naj popazi.
Modrabluza
27. 11. 2011 17.31
+0
kokodajson
27. 11. 2011 16.17
+7
Pa kaj ga vendar kronate s tem Jankovićem. Bi res radi, da bi šel po volitvah bencin čez magičnih 30 kopejk?
Desktop.Messiah
27. 11. 2011 15.29
+0
Hjah, vsa kullturnik si bo pisal sodbo sam. Đuro, Pero, Magnifco, Predin in Jonas so pravočasno podprli kandidaturo ljubljanskega župana in si lahko obetajo marsikaj, ostali pa so si sami krivi, da bodo na zimo v mrzlih podnajemniških kamricah kurili svoje partiture.
loden
27. 11. 2011 16.53
+5
Tile, zgoraj omenjeni pa še zdaleč niso kulturniki, ampak šovmeni. Kam pa pridemo, če bi res bili. Še tisto malo kulture, ki jo je ostalo res ni treba mešat s takimi.
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 14.21
+3
Gledam te komentarje iz katerih veje sama nastrpnost in sovraštvo do drugačemislečih. Eni komentatorji se deklarirajo za odprte demokrate ali liberalce, po drugi strani so pa v svoji duši sami nestrpneži in celo fašisoidi do drugačemislečih! Če bi imeli moč, bi jih utopili v žlici vode! Enkrat si moramo naliti čistega vina, da smo nekaj že imeli in imamo še pa se je izkazalo, da to nekaj ni dovolj v teh kriznih časih, da potrebujemo korenite spremembe in pametno vladno ekipo. Strinjam se s tistimi, ki nasprotujejo ozadskemu političnemu kadovanju in umetnem ustvarjanju strank, ki so za mene le interesne stranke lobijev, omrežij in zloveščih združenj, ki v pošteni politiki nimajo kaj iskati. Ena od najboljupijajočih interesnih združenj je Pozitivna Slovenija Zorana Jankovića, ki je bila ustanovljena z komunističnimi botri iz ozadja, da se zagotovi v vrhu vlade njen vpliv, ki jim iz podtalnega vladanja preko omrežij ne zadošča dovolj moči na vse sfere javnega življenja. Glede na dejstvo, da sem globoko odvisen le od dela in samo od dela mojih sodelavcev in uspešnosti kolektiva torej bom posplošil - gospodarstva, vam iz prve roke povem, da sedanja vlada ni napravila popolnoma nič, da se gospodarstvo opomore, tudi Janković ni alternativa, je združenje ozkih interesnikov brez prave vizije. Njegov program, ki sem ga dodobra preštudiral pa mi ne vliva nobenega upanja v boljši jutri, njegov program je repriza Pahorjevega neuspešnega dela in ga dejansko le kopira. Davke dvigovat, kot je dal eno izmed svojih glavnih prioritet, pa zna vsak bebec, vendar to ni rešitev za zagon gospodarstva, rešitev vidim v kompenzaciji programov, ki jih ima SDS in Virant, ki sem jih do potankosti preučil in dosledni realizaciji le teh. Zato moj plus tudi za SDS, ki jo vidim skupaj z Virantom morda je del te koalicije tudi še katera pomladna stranka, ni pa nujno, nikakor pa ne vidim Janković v vlogi mandatarja, kar bi pomenilo zasuk Slovenije za 21 let nazaj. Dejstvo pa je, da je Janković s svojimi raznoraznimi podjetji, ki jih obvladuje tako preko svojih zloglasnih sinov, kot tudi preko slamnato nastavljenih zaupnikov, velika nevarnost za zdravje bodočih slovenskih davkoplačevalskih financ in bi z drugimi besedami pomenilo, da smo dali volku ovce čuvat!
InterReflectlons
27. 11. 2011 14.49
+0
Ker je kritika letela na mene ti povem, da mene ne bo nihče nadziral, v kateri pozi seksam, a seksam pred poroko ali ne, a spim s fantom ali punco, a sem "koruznik" ali poročen, a se drogiram al ne, a pijem alko ali ne, a se prostituiram ali ne. In vsaka opcija, ki bo poskušala nadzirati moje telo, ji bom odgovoru z nestrpnostjo. Tam imate 30% vernikov, pa njim razlagajtem kaj je moralno in kaj ne. Imate jim vso pravico govoriti, kaj je lepo in kaj ne, nimate pa pravice "vaših idealov" vsiljevati preko zakonov. To je vedno privedlo do prelivanja krvi in vedno bo. Če Janša misli da bom jaz dal glas za njegov 10+100, pa da bom za boljšo gospodarstvo rast tvegal mojo "osebno svobodo", se žal zelo moti, ker nekateri še trezno razmišljamo, in dobro razmislimo, komu bomo dali glas!!!
Lopahin
27. 11. 2011 14.59
+2
InterReflectlons
27. 11. 2011 15.05
+2
V Sloveniji, kjer ima njena DESNA opcija dobre veze z Vatikanom, pa lahko po Sloveniji štalo dela. bomo kot v Italiji, kjer nč ne smejo!!!
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 15.29
+4
liberalec26: Nihče ti nič noče, lahko seksaš tudi s konjem če želiš. Vatikan pri tem nima popolnoma nič, smo pač ljudje, ki spoštujemo evropske standarde, tradicionalne norme, standarde dobrega okusa in obnašanja. Dočim takši kot ti, čeprav te sploh nisem izpostavljal, izpostavil si se sam, imate neki večvrednostni kompleks, vendar ti predlagam, da ta svoj kompleks uporabljaš v svojem privatnem življenju ter da drugačemislečih ne zmerjaš in jim ne potikaj Vatikana, ker tam imajo popolnoma drugačna merila, norme in pravila, ki veljajo pri njih in niso primerljivi z slovenkim tradicionalizmom in vrednotami, ki jih zagovarjamo povprečni Slovenci, ki nimamo večvrednostnega kompleksa kot ti.
srebrnibreg
27. 11. 2011 15.40
+1
pipi- načela komunizma niso bila čisto nič slabša kot načela vere. Je pa dejstvo, da so pokvarjenci izkoriščali ta sistem kateri je bil dosti bolj človeški kot verski, vendar dokler je pri kleru še huje vas naj komunizem ne moti. Komunizem siromaku ni jemal, kler pa je.
InterReflectlons
27. 11. 2011 15.47
+0
Poglej, zakaj imajo že vse države na Zahodu dovoljene istospolne posvojitve, razen tiste, ki so geografsko zelo blizu Vatrikana ne (Italija, Francija, Švica, Avstrija, Slovenija, Hrvaška)???
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 15.52
+3
Če Janša misli da bom jaz dal glas za njegov 10+100, pa da bom za boljšo gospodarstvo rast tvegal mojo "osebno svobodo", se žal zelo moti, ker nekateri še trezno razmišljamo, in dobro razmislimo, komu bomo dali glas!!!
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 15.52
+1
Liberalec26:...."Če Janša misli da bom jaz dal glas za njegov 10+100, pa da bom za boljšo gospodarstvo rast tvegal mojo "osebno svobodo", se žal zelo moti, ker nekateri še trezno razmišljamo, in dobro razmislimo, komu bomo dali glas!!!" RE: A si pred 3 ali 7 leti živel morda kje v Sibiriji, kamor te je Janša poslal kot delovni bataljon !? A ti je bila kratena osebna svoboda!? A si pred 5 leti slabše živel kot danes!? A si moral imeti dovoljenje od kakšnega Janševega politkomisarja, če si ti je zahotelo in si se dal dol s kakšnim fantom, ko si že sam omenil ta tvoj standard! Na medije jaz ne dam veliko, mene ne prepričajo, oni živijo od afer in škandalov ter zgodb, ker ima vsak medij tudi svojega lastnika in tu so velike manipulacije in kapital dela svoje! Glede glasov pa buh var, da bi ga dal komu drugemu, kot tistemu, ki mu ti najbolje zaupaš, to je tvoja neodtujljiva pravica, vsak ve za sebe, kdo ga je prepričal za boljši jutri! Če želiš lahko pošteno odgovoriš, ni pa nujno!
InterReflectlons
27. 11. 2011 15.59
+3
Poglej, kler je vedno krajšal pravice in klera NIKOLI, NIKOLI NIKOLI ne bom volu!!! V 15. stoletju ga je uničil Marthin Luther, leta 1789, so ga pa francoski revolucionarji (francoska revoluciaj) vrgli z oblasti. Potem se je kler opomogel, pa so ga že drugič vrgli z oblasti 1850 (pomlad narodov). Pr nam so z njim opravili leta 1945, pa je začel po letu 1990 ponovno dobivati na moči. zato bo po vsej verjetnosti potrebno narediti v naslednjih 10 letih TRETJO FRANCOSKO REVOLUCIJO!!!
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 16.39
+1
liberalec26: ..Najdi si primernega psihiatra, da ti pomaga, če ni že prepozno. Pa ti bolehaš za "klerofobijo"?! Razmisli, nihče ne govori ničesar o Kleru, tebi se ta Kler (namenoma z veliko začetnico, zaradi fobije) prikazuje že v spanju, sanjah, pri sexu, na delu, če sploh kaj delaš, skratka povsod! Kdo pa sploh omenja cerkev, govorimo vseskozi o tradicionalnih slovenskih vrednotah, ki so takšne, ki jih priznava in z njimi živi 80 % življa. Pustmo cerkvi svoje poslanstvo, naj skrbi za svoje vernike, saj kar velikemu št. Slovencev pomeni neko uteho in pomiritev, zato ne bodi nestrpen do drugačnih od sebe. Ti še vedno pa čeprav smo že v 21. st. verjameš v OZNO in izgleda celo da odobravaš poboje 40.000,00 nedolžnih Slovencev, intelektualcev, posestnikov, tovarnarjev, tudi drugačemislečih partizanov, žena in otrok, ki jih je zagrešil zločinski aparat KPJ! Zavedaj se, in pozabljaš, da smo v času in živimo v času, ko si način življenja lahko izbira vsak po svojih merilih in na to mu ne more vplivati ne Janša, ne Jankovič, ne Cerkev in ne KPS v takšnih in drugačnih preoblekaah !!!
Andrej Bratoz
27. 11. 2011 16.48
+0
liberalec26, ne zavedam se, da bi imel program 10+100 kjerkoli omenjeno prepoved življenja na koruzi, seksanja s čemerkoli...Seveda pa težko rečem, da se mi zdi npr. občevanje s psi zelo dobra ideja. Če pa ti paše..pa na lastno odgovornost!
InterReflectlons
27. 11. 2011 16.51
-1
Pa saj so hoteli samski moški, samska ženska, pa istospolni pari posvojiti otroka, pa jim kler ni pustu. Se pravi, da to ne drži, da lahko vsak izbira način življenja??? Pa ko je hotel Cukjati uvesti \"registracijo koruznikov\", pa da če se ti rodi otrok ti da pa kar avtomatsko status \"koruznika!. Tako bi kler imel evidenco, kdo je samski, kdo poročen in kdo koruznik. kje ti potem vidiš, da se lahko sam o čem odločam???
InterReflectlons
27. 11. 2011 16.52
-3
JCP_ 27.11.2011 16:48:19 liberalec26, ne zavedam se, da bi imel program 10+100 kjerkoli omenjeno prepoved življenja na koruzi, seksanja s čemerkoli...* Saj tudi LEVICA ni imela nikjer v programu družinskega zakonika, pa ga je vseeno naredila. Tako lahko tudi DESNICA naredi nekaj kar ni v programu. RAZMIŠLJAJ MALO!!!
Andrej Bratoz
27. 11. 2011 16.55
+4
menim, da imamo trenutno precej večjo probleme od tega, kdo živi na koruzi in kdo poriva koga...
InterReflectlons
27. 11. 2011 17.01
+0
Jaz pa menim, da mora vlada bit sposobna reševat vse probleme, ki jih ima in ker to SDS, SLS, NSi in SNS niso, se njih pač ne voli!!!
matedolenc
27. 11. 2011 13.27
+2
Zakaj nasmeh na obrazu Zorana Jankovića ni pristen? Zato, ker ga je ukradel ljudem. :-))
srebrnibreg
27. 11. 2011 13.43
+3
Vprašajte Janšo, če sploh ve kaj je to smeh.
Lopahin
27. 11. 2011 13.52
-1
ne Janša se ne smeje ker se zaveda v kaj se spušča in kakšna je situacija zato se ne smeje, ker mu NI SMEŠNO! Zoki pa se tega sploh ne zaveda ter se obnaša kot da sedi na smejalnem plinu!
srebrnibreg
27. 11. 2011 14.03
+0
Človek kateri ni sposoben podariti nasmeha nima česa dobrega ponuditi. V njem ni življenja ne optimizma in ne pozitivne energije.
majkl12
27. 11. 2011 14.07
-1
se strinjam s tem nasmehom zavaja volicel rabimo resnega predsednika vlade in to je janša
srebrnibreg
27. 11. 2011 14.09
-1
Jaz hočem poštenega predsednike in mi ni ravno važno ali se bo smejal ali ne. Po videnem do sedaj pa Janša ne sodi med te kandidate.
Lopahin
27. 11. 2011 14.14
+0
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahha vic dneva: Janković je pošten!
srebrnibreg
27. 11. 2011 14.16
-3
Treba pogledati koliko je kateri po sodiščih in se bo takoj vedelo kdo je BOLJ pošten.
prašek
27. 11. 2011 14.22
-1
Jankovič nima na sodišču nobene ovadbe, Janši se pa sodi zaradi korupcije !!! Kdo je bolj pošten ???? Nobeden od teh dveh, pa dodajmo še Viranta, ni moja izbira !!!!
dule100
27. 11. 2011 15.12
+2
Tole sojenje Praško, so tovariši prinesli kot dediščino iz bivših totalitarnih časov. Včasih so se tako odkrižali tako imenovanih sovražnikov revolucije. Danes pa na srečo to ni več možno !
prašek
27. 11. 2011 15.36
+2
Andrej Bratoz
27. 11. 2011 16.57
+1
prašek, včasih se vprašam, če ljudje kot si ti zares v to verjamejo, ali pač samo ponavljajo \"4 noge dobro, 2 nogi slabo\"...
CHUCK_NORRIS MA VAS RAD
27. 11. 2011 12.53
+1
Da se ne ponovi Srboslavija iz katere smo leta 90 komaj iztopili, je edina alternativa SDS, ki bi morala prepričlivo zmagati, da potegne SLO spet navzgor, kjer smo že bili in smo zmožni iz te SD - jove jame brez dna, kamor nas je pahnila, spet normalno pognati gospodarstvo, da bo gospodarstvo tisto, ki bo polnilo proračun za vse proračunske izdatke, ne pa to, kar počnejo SD in njej sorodne stranke, da se životari na račun tujih kreditov, ki jih bo enkrat tudi zmanjkalo, saj bodo evropske banke pipico SLO zaprle in kaj bo pa potem. Zato glasujmo za prepričljivo zmago SDS, kar je edini garant, da nam bo enkrat bolje! Rdeči kmeri lahko tajlate minuse!! Pošteni slovenci pluse!
InterReflectlons
27. 11. 2011 13.01
-2
Pranje možganov pri meni ne deluje, zato me nisi prepričal/a!!!
srebrnibreg
27. 11. 2011 13.05
+0
Irena Zvonka
27. 11. 2011 13.33
+5
ne sekiraj se če imaš minuse.pošteni slovenci so zdaj drugje in ti ne morejo dat plusov.tu je sedaj jankovićeva zalega ki tako nima drugega počet pa malo klikajo-
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 13.56
+2
Se poplnoma strinjam, glede na dejstvo, da sem globoko odvisen le od dela in uspešnosti gospodarstva, vam iz prve roke povem, da sedanja vlada ni napravila popolnoma nič, da se gospodarstvo opomore, tudi Janković ni alternativa, ker samo ponavlja za Pahorjem in ga dejansko le kopira, davke dvigovat, kot je dal eno izmed svojih glavnih prioritet, pa zna vsak bebec, vendar to ni rešitev za zagon gospodarstva, rešitev vidim v kompenzaciji programov, ki jih ima SDS in Virant in dosledni realizaciji le teh. Zato moj plus tudi za SDS, ki jo vidim skupaj z Virantom morda je del te koalicije tudi še katera pomladna stranka, nikakor pa ne Janković, kar bi pomenilo, da smo dali volku ovce čuvat!
srebrnibreg
27. 11. 2011 14.06
+2
pipi ..ker samo ponavlja za Pahorjem in ga dejansko le kopira, Zato pa je Janša po slabih dveh tednih po referendumu povedal, da so reforme potrebne in tudi nekatere dobre.
PIPIstrelTAURUS
27. 11. 2011 14.44
+3
Nekaj je uporabnih z finalizacijo in lepotnimi popravki. Napaka je pa bila, ker je njegov "Delavski minister" Svetlik hotel iti z glavo skozi zid, brez uskladitve s socialnimi partnerji, če ne tudi vsaj delno z opozicijo. Tudi sam v svojem podjetju ne morem sprejemati ulimatov ampak pred vsakim sprejemom nekega ukrepa, ki se tiče direktno mojih sodelavcev, z njimi uskladim zadeve in nimam problemov vodenja! Na nivoju vlade, je pa ta stvar še bistveno bolj občutljiva in reforme so potrebne, tu ni dileme, bistvo pa je v temu, da bo potreben socialni konsenz, ne pa ultimat. Za to vlado lahko mirno rečemo, da je bila vsaj 1/2 leta v totalnem leru, ker vse tisto, kar je pripravila v obliki zakonov, ni šlo čez, torej delo za nič in če bi imela le malo posluha za dialog, bi bilo vsaj pol tega, ki ni vse slabo, lahko že v veljavi in nam bi reiting ostal visoko, ne pa da smo eno izmed najmanj perspektivnih gospodarstev v EU.
InterReflectlons
27. 11. 2011 17.05
+0
Pahor pravi:\"Bolj je pomembno da pade vlada, kot da uspe država!\"
srebrnibreg
27. 11. 2011 17.48
+2
liberalec- to velja za moto desničarske stranke, da ne bo pomote.
InterReflectlons
27. 11. 2011 18.16
+1
InterReflectlons
27. 11. 2011 12.42
+1
Kaka je razlika med Slovenijo in Hrvaško?Oni bodo BELE vrgl z oblasti, mi jih bomo pa gor postavl, auuuč! Liberalizem bo zgleda prečkal reko Kolpo!
Tonček Balonček
27. 11. 2011 12.01
+3
Janša je edini garant, da bomo počistili s tajkuni in sprostili bančlni krč, spet bo tako kot 2004-2008, samo arsli bomo brez podlage, neplačane račune pa zlagali na en kupček!
InterReflectlons
27. 11. 2011 12.29
-1
Janša čisti tajkune tako. Vzet tajkunu Jankoviću denar pa ga dat Šrotu pa Bavčarju, da če že so tajkuni, naj bosta vsaj 2 in ne 3:-) haha.
purjakolt
27. 11. 2011 11.59
+7
Haha, kakšna kultura neki. Kako visoko kulturo imajo so že pokazali na predstavitvi kandidatov. Jonas Ž. se je v obleki meniha norčeval iz katoliške cerkve in na veliko preklinjal na odru, zelo neokusno. Medtem pa v isti sapi cela dvorana ploska izgraditvi nove džamije. Nimam nič proti različnim veram, samo delanje norca iz ene in favoriziranje druge je neokusno za kandidata predsednika vlade. Zelo narcisoidna predstavitev od Zorana, žalostno je bilo vse skupaj gledat. Kot da sm gledala diktatorja po letu 45, žal. Upam da ne boste takoj to zbrisali.
purjakolt
27. 11. 2011 12.11
+7
Če bi videl predstavitev bi ti bilo jasno o čem pišem. Niso govorili o konkretnih zadevah, Jonas Ž. je preklinjal je na odru kot da je .... Tu so tudi oni pokazali nestrpnost do drugače mislečih.
InterReflectlons
27. 11. 2011 12.17
+0
Pokazali so nestrpnost do verske organizacije, ki se "vmešava v državo". Je pa res, da so se proti družinskemu zakoniku vmešali tudi muslimani in kristjani skupaj. Pa smo jim liberalci takoj pokazali kje so đamije in kje so cerkve in da je njihovo mesto širjenje evangelija in ne klerikalizem!!!
srebrnibreg
27. 11. 2011 13.14
+0
Cerkev se nima kaj vmešavati v volitve, Njihova je religija ne pa vodenje države.
Lopahin
27. 11. 2011 13.14
+5
se podpišem pod tole, tudi sama sem videla to ''predstavitev'' in moram priznat da se mi je Janković takrat hudo zameril, tudi mi se ne gremo sredi Turčije norčevat
Tonček Balonček
27. 11. 2011 11.59
+4
A potem bo Plemeniti najprej sebe počitil, Prijatelja pa pustil v ječi?
kokodajson
27. 11. 2011 11.14
+6
Janković spada v slovensko vlado kot čebula v sadno kupo. Smo se pa spremenili na hitro. Tajkune podpremo po novem. Trezno na volitve Slovenci.
kokodajson
27. 11. 2011 11.32
+1
Odklanjam vse, prav vse skrajne opcije. In razen morda SLSa spadajo v skrajne opcije vse naštete. Enako velja za leve. Lepo prosim, Janković naj bi bil socialno usmerjen.
InterReflectlons
27. 11. 2011 11.46
-2
LEVICA v Sloveniji: urbani razvoj, ločitev države in cerkve, multikulturalizem, za pravice marginalnih skupin DESNICA v Sloveniji: regionalni razvoj, proti ločitvi države in cerkve, nasprotvanje multikulturalizmu, proti pravicam marginalnih skupin Valda, da če se delimo pa zgoraj omenjenih stvareh, bomo liberalci izbrali LEVO opcijo!!!
bangi
27. 11. 2011 09.19
+14
SLOVENCI STE PRODANE DUŠE...BREZ KARAKTERJA, SAMOZAVESTI TER NACIONALNEGA PONOSA...NI MI JASNO, ZAKAJ STE SE OSAMOSVOJILI IN ODCEPILI OD JUGOSLAVIJE???...SEDAJ PA JOKATE ZA BIVŠIM SISTEMOM IN BRATSTVOM IN JEDINSTVOM TER SI GA ZOPET ŽELITE NAZAJ...SKREGANO Z VSAKO LOGIKO IN ZDRAVO PAMETJO...
korintos1
27. 11. 2011 09.24
-8
InterReflectlons
27. 11. 2011 09.29
-8
Saj EU je isto kot Jugoslavija. Prej nam je dirigiral Beograd, danes Bruselj. A oboje se začne na črko "B" :-).
Raztezje
27. 11. 2011 10.05
+1
Na, zdaj je popizdil še Mad Max in se prišel to zdret na nas.
gulmor
27. 11. 2011 11.10
+1
nefretete
27. 11. 2011 11.34
+0
gulmor
27. 11. 2011 09.07
+5
Tako je, Zoran. Najprej zdravje, potem kultura.
Raztezje
27. 11. 2011 08.16
+1
Nacionalizem in podobne patološke težave me ne zanimajo, mogoče iz nekega posrednega stališča, ampak dejstvo je, da so se pri nas marsikomu odprle oči, ko je postal pozoren na imena in primke oziroma na njihov nacionalni izvor. Še posebej v domačem kraju. Skratka, glede na to, da so povsod hrvati, ni čudno, da tako sovražimo srbe, pa nihče v bistvu ne ve zakaj. Med napadom na Slovenijo, je bil poveljnik Jugoslovanske vojske namreč hrvat, to je bilo tudi prvič, da je kdo uporabil naše tedanje skupne obrambne sile proti lastnemu narodu. To je šele začetek.
InterReflectlons
27. 11. 2011 08.43
+0