Tujina

Zabava ob razkritju spola: preiskava zoper par, ki je reko obarval v modro

Rio de Janeiro, 29. 09. 2022 11.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Nina Šašek
Komentarji
46

Brazilsko okoljsko ministrstvo je spožilo preiskavo zoper par, ki je na zabavi ob razkritju spola naraščaja, ki ga pričakujeta, z barvo onesnažil reko. Kot so sporočili z ministrstva, sta bodoča starša ravnala neodgovorno, če sta s kemikalijami onesnažila vir pitne vode bližnjega mesta Tangara da Serra.

Zabava ob novici, da je otrok na poti, pa zabava za bodočo mamico in njene prijateljice (babyshower), pa zabava ob razkritju spola otroka ... Nosečnost in pričakovanje naraščaja sta v stilu pretiranega spodbujanja k potrošništvu postala ena velika predstava za – druge. Mnogi zato sploh ne razmišljajo o morebitnih posledicah, ki jih ima takšno početje na okolje. Tako kljub pozivom, da zmanjšamo količino odpadkov, še posebej plastičnih in tistih, ki se dolgotrajno razgrajujejo, mnogi še vedno na polno kupujejo razne balone in druge plastične okraske. Maja lani je par v Kanadi sprožil eksplozivno napravo na zabavi ob razkritju spola otroka, ogenj pa je zajel bližnji gozd in povzročil veliko materialno škodo. Oblasti so par oglobile s 500 evri kazni.

Par v Braziliji pa je šel še dlje. Turistično priljubljen slap sta bodoča starša obarvala v modro, vse skupaj pa posnela in objavila na družbenih omrežjih.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Kot poročajo različni mediji, njuna objava ni navdušila njunih sledilcev, saj se je vsul jeznih in obtožujočih komentarjev, češ da sta prestopila mejo zdravega razuma in povzročila veliko okoljsko škodo. Par je sicer video hitro umaknil, a so nekateri shranili posnetek in ga nato širili še na drugih kanalih. Pod objavo je brazilska okoljevarstvenica Vanessa Costa zapisala: "Čestitam. Postala bosta starša prelepega okoljskega kriminala."

Na posnetku sta bodoča starša, ki stojita v bližini slapu, ob vodi je cel kup balonov, tudi v obliki belih labodov. Nato se slap obarva v modro in par se ob navdušenju prisotnih veseli novice, da bosta dobila sina. 

Z brazilskega okoljskega ministrstva so sporočili, da preiskujejo onesnaženje reke Queima Pe, ki je zelo popularna turistična destinacija v zvezni državi Mato Grosso. Sprožili so preiskavo, da ugotovijo, s čim sta obarvala vodo in kakšne bi lahko bile posledice za ljudi in okolje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (46)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ajdanakolesu
30. 09. 2022 08.07
Ubogi otrok...
123soba
29. 09. 2022 17.12
+6
Človeška neumnost ne pozna meja
Vap0
29. 09. 2022 15.46
+6
Banana0
29. 09. 2022 15.39
+15
Ne resno kaj je z ljudmi narobe. Od kdaj je treba met cel party ko zanosiš, cel party za kao baby razkritje mislm baby razkritje spola kvaaa? Resno? Pol še baby shower pa še party ko se dojenček rodi. Mislm počas si bom zaželela da zginem s tega planeta
soncarica84
29. 09. 2022 16.42
-1
Zenske so obsedene s pozornostjo. Samo da so sredisce dogajanja.
stumfeta
29. 09. 2022 17.24
+1
Oba sta naredila to traparijo, ne rabiš samo žensk zraven mešat. Pa ne rabiš razlagat, kako ga je ženska na to napeljala. Če ima pet dek soli v glavi tega ne bi šel narest.
osancta simplicitas
29. 09. 2022 15.36
+8
5 let aresta!
Bolcn
29. 09. 2022 15.22
+9
Pri nas če bi bil lokalni potok samo moder bi bilo še ok, tako je pa ko mavrica pa nikome ništa, ko spuša ena firma not vse živo..
N0EL
29. 09. 2022 14.41
+22
Bolano. Nekaj najlažjega v življenju je narditi froca, to zmore še bedak. In to eni jemljejo kot takšen uspeh, da je treba narediti še hujši šov kot je npr. vstop v novo leto? Takšne je potrebno kastrirat, ne pa jim pustiti možnost, da se se razmnožujejo. 😆
osancta simplicitas
29. 09. 2022 15.37
+6
boljš da ne delajo otrok, ta dva, ker delata samo še večjja debiila kot sta onadva!
Bonsa
29. 09. 2022 14.28
-3
Saj okoljski kriminal v Sloveniji ne obstaja, razen ko se zgodi drugod. Menda pretiravamo s čuvanjem vode, gozdov, zraka... Tudi veganstvo je prevara do takrat ko nekdo na avto priveže psa, takrat je to kriminal. Ampak kure pa poklat, da bo kaj za jest. Ste se našli?
stumfeta
29. 09. 2022 14.26
+10
Mislm, ni k da je velik možnosti tuki, tko da če ne bo fantek bo pač punčka. Dinozaver res res težko. Mi je pa zanimivo, da je to neka tok pomembna zadeva. Ne da bi recimo naredili večerjo za frende pa familijo, pa rekli "Ej, z otrokom zaenkrat vse ok", ne, neki tok trivialnega in naravnega je treba delit, kot je spol otroka. Folk res ne ve več, kaj bi še nardil, da bi se promoviral kot nekaj specialnega. Niste. Čist navadni smrtniki ste. In uganite kaj. Tudi zvezdniki so čist navadni smrtniki. Bogataši takisto. Noben se ne bo ob kataklizmi rešil na drug planet samo zato, ker ima denar, ker drugega planeta še ni. Tud Besos je mogu pr vsem svojem denarju nazaj na Zemljo prit. Nihče ni sposoben dihat na kej druzga kot kisik, dušik in vodik, pa če ima še take bajne miljarde in tud izključno samo od zraka ni še noben preživel. We are not special.
Matiy
29. 09. 2022 14.23
-5
Postala bosta oče in mati )) STARŠI ne obstajajo.
Matiy
29. 09. 2022 14.24
-1
To vedo otroci, vsak otrok ima mater in očeta.
Mahone7
29. 09. 2022 14.15
+5
Bimbogeneracija na zalost. Vsi se delajo norce iz boomerjevev pa so verjetno milenijci ter GenZ se vecja zalost. Gen-z nasploh zna biti katastrofa za prihodnost
gorencdask
29. 09. 2022 13.48
+26
Budalaštine. Razkrizltje spola otroka je postalo novo valentinovo. Brezvezna norija zapravljanja.
Stolček
29. 09. 2022 13.46
-1
Ja fantek je, kako dolgo še bo tako držalo, da se bomo razlikovali po spolu? Če vam napišem kaj bi radi uvedli se mi boste smejali. No uvedli bi radi, da se bi otrok sam do 10 leta opredelil kakšnega spola bo, do takrat pa bi pisala oznaka O - oseba, mamo in očeta več ne bi poimenoval tako, ampak, kot oseba ali starš 1, starš 2. Zdaj pa me lahko imate za butla, ampak to je ta nova normala, ki nam jo hočejo vsilit. Saj veste, da je že bil predlog v EU, da več ne bi bilo gospa, gospod, ona ali on, pa so zaenkrat ovrgli. Vidite, kakšni i.ioti nam vladajo?!
stumfeta
29. 09. 2022 14.17
-2
Oznaka starš 1 in starš2 je izključno za uradne zadeve in je tukaj izključno samo zato, da se istospolnim staršem ne reče ati 1 in ati 2. Otroci bodo svoje starše in ostale sorodnike še vedno klicali mama, ata, babi in dedi al pa nono, nona, teta Magda ali stric Tone, lahko bodo starše tudi klicali po imenu, tako kot nekateri počnejo že sedaj in jim očitno nič ne manjka. Tebi se sicer to zdi jako nek kriminal, ampak to je najbrž zato, ker si v osnovi proti homoseksualcev in njihovim pravicam. Pravtako ni nihče želel ukiniti naslavljanja z gospod in gospa, pa ne mi zdej limat cel kup nekih linkov, ki to trdijo, ker so čisto vsi prišli iz istega vira. In ne, ni res, da bi se otrok sam do desetega leta opredelil katerega spola bo, je pa res, da če se otrokovega spola ne opredeli ob rojstvu ima posameznik kasneje v življenju manj težav s tem, da sam opredeli svoj spol- tukaj ne govorim samo o tistih posamezikih, ki se ne počutijo skladni z biološkim spolom v katerem so bili rojeni, ampak tisti tiste posameznike, ki so bli rojeni z značilnostmi obeh spolov in se jih zato ne more klasificirati v nobeno od obeh kategorij. In kot bi počasi ljudje že lahko vedeli, se ti posamezniki tudi kasneje v življenju težko odločijo za en sam spol, kar s seboj prinaša stigmo in seceda tudi različne tesnobe, depresije, itd. Ukinitev bipolarne spolne opredelitve bi jim zelo pomagala, medtem ko nikomur drugemu ničesar ne vzame. Vsaj jaz osebno se ne počutim niti malo ogrožena, če mi v okenčku ne bo treba ob vsaki priliki cahnat okvirčka "ženski".
Stolček
29. 09. 2022 14.26
+4
Strumfeta, super, če je tako, ampak zakaj so potem dali pobudo v EU, da ni več on in ona, samo ono ? In unisex toalete?! Oprosti nimam nič proti homoseksualnosti, dokler je v meji normale. Če je normala in naravno, pa naj imajo homoseksualci po naravni poti otroka.Pa nisem desno in levo opredeljen. Tu dam desnim prav, le pravica do splava naj ostane.
stumfeta
29. 09. 2022 14.32
-3
Ha? Kaj ima pa homoseksualnost veze s dojemanjem lastnega spola? :))))))))))))))))))) Ej, ko bodo prepovedali vse umetne oploditve, tut tistim, ki so PO NARAVI neplodni, se boš lahko usajal, da homoseksualci po naravni poti ne morejo imet otrok. Dokler so pa neplodnim na voljo umetna oploditev in posvojitev pa naj kljunček na bo tako glasen. A zakaj unisex toalete? Veš, mal ..... empatije in sposobni vživet se v življenje nekoga drugega je pa v lajfu vseeno treba imet. Kot prvo toalete po spolu niso ukinjene, samo dodane so unisex toalete, predvsem za tiste, ki nimajo problema it na tak wc, če je na enem od preostalih gužva in za tiste, ki želijo peljat svojega otroka, ki ni istega spola na wc. Ne vem, nisi nikoli slišal nobene zgodbe očeta samohranilca, ki ima na izbiro, da gre njegova hčerka z njim na moški wc, kjer mora gledat 5 moških, ki urinirajo v pisoar ali pa mora iti hčerka sama na ženski wc, ker moški tja pač nima vstopa. M? Nikoli slišal za take dogodivščine? Škoda. In ne vem kaj hočeš zdaj povedat s pobudo o ona, on in ono? Kakšne strahove imaš glede tega?
Stolček
29. 09. 2022 14.39
+3
Strumfeta, ne rečem za interspolne osebe ali hermafrodite. Ampak realno gledano ima vsak otrok biološko mamo in očeta. Tako je tudi, če je iz epruvetke. Tako je, eden brez drugega ne gre. To je zakon narave. Pa motiš še, da sem proti homoseksualcem, ker imam med njimi ženske in moške homoseksualce, ampak zanimivo, da se tudi njim zdijo te parade čisto mimo in se je ne udeležujejo. Tako, da tudi med njimi samimi ni 100% podpore.
stumfeta
29. 09. 2022 14.51
-4
Lej Stolček, najprej boš moral začet razlikovat med pojmi. Nima vsak otrok mame in očeta, ker gre tukaj samo z način, kako otrok poimenuje svoje starše. Lahko je to mama, mami, ati, oče, atek, lahko jih kliče po imenu. Je pa res, da mora imeti po naravi vsak otrok po dva posameznika različnega spola. Ampak ti si zdaj tukaj začel enačit zadeve, ker si očitno predstavljaš, da gre pri umetni oploditvi za to, da če par ne more zanosit, data vsak svojo spolno celico in opala- otrok. Pa ni tko. Zelo pogosto je tako, da mora spolno celico darovati nekdo, ki ni del tega para, tuj človek. Lahko je to tuje jajčece, lahko je to tuj spermij. Dejstvo je, da v tem primeru vsaj eden od staršev ni biološki starš tega otroka, pa jih bo otrok vseeno klical ata in mama. Ok? To je prva zadeva. Druga zadeva je, da starši včasih umrejo, se ločijo, včasih je kakšen starš neprimeren od te mere, da ga izločijo zakonsko iz sistema, včasih so starši tako slabi, da se sami ne zmenijo za otroke. Taki otroci so lahko tudi posvojeni. Zdaj pa prosim- zakaj bi po tvojem mnenju v zgoraj naštetih primerih to lahko počeli samo heteroseksualci, homoseksualci pa ne? Dodajam, da obstajajo heteroseksualni pari, ki niti z umetno oploditvijo ne moreo po naravno poti postati starši. Oni lahko posvojijo, homoseksualni pari pa ne? In ponovno, kaj ima homoseksualnost veze s spolno opredelitvijo? Ker to je bil tvoj originalni post in nehaj zdaj odpirat nove teme, dokler nisi razložil svoje osnove. In ja, ok, briga me, če tvoji homoseksualci ne hodijo na parade. moji pa pač hodijo. In kaj zdaj? A morjo met vsi homoseksualci identično isto mnenje al kaj? In zakaj se ti dozdeva, da je ravno mnenje homoseksualcev, ki jih ti poznaš tisto merodajno?
Stolček
29. 09. 2022 15.28
+1
Šlstrumfeta, ti si mi napisala, da sem proti homoseksualcem, ti si jih vmešala v komentar ne jaz, ok? Dokler je v mejo normale je vse ok, ne pa,da mi nekdo začne s tem vsiljevat s paradami ponosa in da je to nekaj normalnega. Zame ni in ne bo. Prvo se naj sami sprejmejo, da so kakršni so, potem pa naj druge razsvetljujejo. Kateri jih sprejemamo jih, druge pa s tem odbijajo in na takšen ali drugačen način ti nikoli ne bodo pri drugih sprejeti. Ne rabijo pa se razkazovat in delat iz sebe b.dake, ok? So normalni homoseksualci, kateri živijo normalno, brez kakršnih parad in razkazovanja. In dva takšna iz te skupine, ravno nista vzor za posvojitev.
stumfeta
29. 09. 2022 15.29
+2
stumfeta
29. 09. 2022 17.23
Stolček, če imaš ti problem s tem, da se starša imenujeta starš 1 in starš 2, česar edina posledica je to, da bi se v tem primeru lahko pod starše smatralo tudi istospolni par, potem imaš očitno težave s homoseksualci. Nobene druge posledice ne bi bilo iz tega drugačnega pravnega poimenovanja. Niti ene. In nisi ti tisti, ki bo določal mejo normale. In tvoje osebno mnenje je lahko komot, da parada ponosa ni nekaj normalnega, ampak to je tvoje osebno mnenje, ki ga nimaš pravice nikomur vsiljevati. In če nekdo želi organizirati in se udeležiti parade ponosa ima popolno pravico do tega. Ti pa nimaš pravice nikogar žalit s tem, da parada ponosa ni normalna. To je tvoje mnenje. Jaz imam tudi lahko o nekomu mnenje da je ... (beseda, ki ne zaradi cenzuriranja ne smem napisat), nimam pa pravice tega nekomu rečt. Kaj ni jasno tukaj? In tele nebuloze o nesprejemanju- vsak človek gre v svojem življenju čez faze sprejemanja samega sebe, čisto vsak in pri tem ne gre samo za sprejemanje spolne usmerjenosti, ampak tudi popolnoma osnovne zadeve, kot so dejstvo da so majhni, veliki, debeli, suhi, vse živo. In popolnoma enako kot vsi ljudje se tudi homoseksualci spopadajo s temi navadni problemi. Samo da imajo še dodatnega- to, da imajo drugi težave z njihovo homoseksualnostjo. Nikogar ne razsvetljujejo. Ker za človekove pravice ne rabiš nikogar razsvetljevat. Ker so dejstvo. In to, česar ti očitno ne znaš razumet je to, da parade ponosa niso namenjene temu, da bi homoseksualce kdorkoli sprejemal, ker ne rabijo od nikogar dovoljenja da so kar so. In če ostali ljudje lahko iz sebe delajo ...., potem lahko to počnejo tudi homoseksualci, če jim paše. Najbolj je pa grdo od tebe to, ker se nekaj ljudi na paradi obnaša pikico ekscentrično, pa ti celo parado označiš za tako. Bravo res. In ne boš verjel, parade ponosa se udeležujejo tudi heteroseksualci. Ampak lepo, da nimaš nič proti homoseksualcem, ker se obnašajo neprimerno. Ampak, ko smo ravno pri temu, si opazil, da dejansko komentiraš da homoseksualci niso primerni za posvojitev pod člankom, ki opisuje neprimerno obnašanje dveh bodočih heteroseksualnih staršev, o katerih pa nisi uspel napisat ničesar slabega? M? Dej no, uravnoteži malce zadevo, k maš tok čisto vest. Aja, pa veš, nihče k ve, kako se zadeve streže, ti ne verjame, da imaš sploh kakšnega homoseksualnega prijatelja. Prijatelja. Ker to da enega ali dva dejansko poznaš ne pomeni, da karkoli veš o njih. Glede na tvoje izjave zelo močno dvomim, da ti je sploh kdorkoli pripravljen karkoli osebnega povedati o sebi. Zdaj pa, če imaš še kaj za povedati o spolni identifikaciji izvoli, drugače sema pa zaključila s tem mešanjem megle.
evilgirl
29. 09. 2022 13.46
+4
V EU bi najprej v luft skočil, da se otrok še ni odločil katerega spola bo potem bi jih šele skrbelo za pitno vodo.
kajčmo
29. 09. 2022 13.45
+5
Takim nujno dati dosmrtno kazen: uporaba kontracepcije!
Space Voyager
29. 09. 2022 14.03
-1
Še dobro, da nisi napisal kar smrtna obsodba, vključno z otrokom... Pretiravanje je vseeno pretiravanje. Če se bo izkazalo, da sta vodo obarvala z jedilno barvo, potem kazni verjetno sploh ne bo.
JAZsemTI
29. 09. 2022 13.41
+8
Kam to pelje?
Stolček
29. 09. 2022 13.40
+18
Od kod je prišel ta babyshower (zabava ob razkritju spola) id.otizem?! Mislim, retardiranci na kubik.
Wookie55
29. 09. 2022 15.35
+6
Rains
29. 09. 2022 13.38
+7
To pa so idijoti ja.
Kuku456
29. 09. 2022 13.36
+10
To pa so zreli za otroka not
medo90
29. 09. 2022 13.30
+7
takim pa špila v glavi.