Tujina

V središču Ottawe aretiranih več kot 100 protestnikov

Ottawa, 19. 02. 2022 09.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Anja Gorenc
Komentarji
285

Protesti proti ukrepom za omejevanje širjenja covida-19 v Ottawi so se v petek sprevrgli v nasilje. Protestniki so namreč po navedbah tamkajšnjih oblasti napadli policiste in jim poskušali vzeti orožje. Pri tem je bilo aretiranih več kot 100 ljudi, je sporočila policija. Podatkov o morebitnih poškodovanih v protestih pa še ni.

Kanadski tovornjakarji že tri tedne oblegajo Ottawo in protestirajo zaradi ukrepov proti širjenju pandemije covida-19. V središču mesta so se že v četrtek odvijali protesti, ki so se nadaljevali tudi v petek, ko so se sprevrgli v nasilje. "Uporabili smo vsa sredstva za umirjanje protestov in za to, da bi se življenje v Ottawi čim prej vrnilo v normalne tirnice," je tvitnila policija v kanadski prestolnici.

Ob tem je policija objavila fotografijo policijske konjenice, postrojene v vrsti, pozneje pa so sporočili, da so protestniki padali, ko so policisti skušali razgnati množico. Ali je bil pri tem kdo poškodovan, policija ne ve. Lažje je bil poškodovan en policist.

Kanadski organi pregona so do petka zvečer aretirali več kot 100 ljudi, odvlekli pa so 21 vozil. Ob tem je po podatkih policije več tovornjakov in avtomobilov prostovoljno zapustilo protest, medtem ko jih na desetine še naprej blokira ulice okoli parlamenta. Ob tem naj bi nekateri protestniki uporabili tudi otroke za živi zid.

Sicer je ottavska policija v petek potrdila, da so aretirali dva organizatorja protestov, Tamaro Lich in Christopherja Johna Barberja, pri čemer so Barberja v petek po zaslišanju pri preiskovalnem sodniku že izpustili proti plačilu varščine. Lichevo, osumljeno spodbujanja k nezakonitim protestom, bodo zaslišali danes. Barberja poleg spodbujanja k protestom bremeni še oviranje dela policistov.

Ob tem je policija okoli središča Ottawe vzpostavila okoli 100 kontrolnih točk, s katerimi želijo preprečiti vstop tistim, ki se želijo pridružiti protest, je povedal predstavnik tamkajšnje policije Steve Bell.

Protest pod nazivom Konvoj svobode se je začel na zahodu Kanade in pred tedni prispel v prestolnico. Protestniki so zavzeli tudi mejne prehode z ZDA, s katerih so jih odstranili pred dnevi. Protesti so se začeli zaradi uvedbe obveznega cepljena proti covidu-19 voznikov tovornjakov, ki prehajajo mejo. V zadnjih tednih pa so se zahteve protestnikov okrepile v smeri ukinitve vseh ukrepov proti pandemiji in odstopa vlade Justina Trudeauja. "Te nezakonite blokade močno podpirajo posamezniki v ZDA in od drugod po svetu," je dejal Trudeau.

Blokada mejnih prehodov v Alberti in Ontariu se je ta teden končala z aretacijami protestnikov. Še ena blokada v Manitobi se je končala brez incidentov. Ponovno je odprto tudi vstopno pristanišče, ki povezuje Surrey v Britanski Kolumbiji z Blaineom v Washingtonu.

Se podobne blokade obetajo tudi v ZDA?

Podobni protesti tovornjakarjev bi se lahko v prihodnjem mesecu odvili tudi v ZDA. Skupina ameriških konvojev tovornjakov, navdihnjena z demonstracijami stanovskih kolegov onkraj severne meje, načrtuje proteste v več mestih. Ameriški sklad za svobodo tovornjakov, kot so se sami poimenovali, je pozval voznike tovornjakov, naj se prihodnji mesec pridružijo trem konvojem tovornjakov proti v Washingtonu. En konvoj naj bi pripeljal iz Kalifornije, ostala dva pa domnevno iz Ohia.

Profil te skupine je tudi izbrisan iz družbenega omrežja Facebook zaradi sklicevanja na teorije zarote. Zase skupina sicer pravi, da so "miroljubni, nenasilni Američani, ki so nezadovoljni z neznanstvenim, neustavnim pretiravanjem vlade" pri ukrepih glede covida-19.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (285)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nikhrast
19. 02. 2022 21.29
-6
Komunala bo imela veliko dela, gledam kako se novinar sprehaja po ulici, pa pregleduje kaj vse so protestniki pustili za seboj potem ko so zapokali. Velik barbecue, pa toaster oven, jedilni pribor, serviete, stole, mize, police..., pa koliko hrane, vse gre v smeti, ta folk je živel v iluzijah.
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 19.30
+7
Se že javljajo s strani policije pretepeni posamezniki, ki so jih vklenili, vklenjene pretepli in spustili brez obtožnice nekje izven mesta. Kanadski Castro junior si je skuhal politični samomor.
nikhrast
19. 02. 2022 20.50
-8
Nobenega niso pretepli, popisali so jim dokumente, "mischief" je resna zadeva, še vstop v Ameriko ti bo povzročilo probleme. No, pa saj to niso truckerji, to je navaden hoi polloi, neumite mase, ne brigajo se če izgubijo dokumente ali pa preživijo nekaj cajta v ječi.
nikhrast
19. 02. 2022 16.29
-19
Manj kot 10% necepljeni, Trudeau ima podpore od več kot dve tretjine folka, da ne govorim o provincijah, te imajo v svojih rokah uvedbo in ukinjanje ukrepov, tako da ne vem zakaj se nekateri zgražate nad delom policije. Čez pol milijarde škode na dan v začetku protestov, ni čudno da biznis, truckerji, pa navaden folk v avto tovarni ne podpira te truckerji. Tem protestnikom naj obljubijo delovno mesto pa se bodo razbežali.
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 16.41
+12
Bla bla bla, edino cviliš lahko. Ta nacicem bo padel. Narod napada na vojne veterane ne bo oprostil.
nikhrast
19. 02. 2022 17.19
-12
Pojma nimaš kaj se dogaja. Misliš da bo delovni folk toleriral ta cirkus, za "unwashed masses" je to festival. Se spomniš Occupy Wall Street leta 2011, hoi polloi je takrat tudi zapokal.
nikhrast
19. 02. 2022 16.15
-16
Neverjetno kako malo nasilja, policija zelo prijazna do protestnikov, nobeden mrtev, nobeden poškodovan. Pa poglejte jih, to niso truckerji, to je navaden hoi polloi, umazane mase, večinoma mladi ki delajo samo zgago, no, počasi bodo zapokali, poscani, posrani, lačni, zmrznjeni... Bolj zanimivo gledati kot olimpijado.
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 16.42
+7
nikhrast
19. 02. 2022 17.21
-10
Gledam ta festival že par dni, prav smešno.
Bomboklat
19. 02. 2022 18.48
+7
Perkmandelc
19. 02. 2022 20.34
+7
Zakaj je pa pol pubec spizdo na neznano lokacijo in laja ...,ce bi mev jajca se naj sooči z njimi,pa tudi če je samo 10%
jank
19. 02. 2022 16.12
-3
Čim prej jih je potrebno razgnati. Virus zgublja na moči, zakaj protestirati. Če pa imajo druge cilje, pa jih naj obelodanijo.
Patriot78
19. 02. 2022 16.00
+5
''Protestniki so namreč po navedbah tamkajšnjih oblasti napadli policiste in jim poskušali vzeti orožje...'' - a to sploh kdo normalen verjame??? Bi prej rekel, da je ravno obratno...
AntiMarksist
19. 02. 2022 17.38
+1
vvvilice
19. 02. 2022 15.50
+16
Po informacijah FOXNEWS, policija odganja snemalce, jim grozi z aretacijo, da ne bi snemali zelo nasilnih aretacij mirnih tovornjakarjev. Zadnji poskusi norega Trudoja, ki mu je ego zameglil razum. Ampak to je tudi njegov konec.
nikhrast
19. 02. 2022 16.03
-13
Strezni se, ukrepe uvajajo provincije, ravno tako jih ukinjajo. Ne vem, ste res tako slabo informirani da ne veste kaj se dogaja. Trudeau lahko samo ukine cepljenje na meji, samo Američani tega ne bodo naredili, pa saj je čez 90% folka cepljenih.
jank
19. 02. 2022 16.14
+3
FOX =lažniva Trumpova greznična TV, Nova24= Lažniva Janševa greznična TV.
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 16.44
+4
C.N.N lažniva leva greznica, CBS, CTV, Global ... lažniva nacistična greznica novodobne globalistične Kanade in kanadskega Fidela s 16% podpore.
simeoni
19. 02. 2022 17.00
+3
Trudoe je populist in skrajni desničar in bo popušil.
nikhrast
19. 02. 2022 17.23
-8
Trudeau je liberalec, ima pa podporo v parlamentu in pri navadnem folku.
dannyer
19. 02. 2022 18.05
+4
fox je bolj kredibilen kot cnn. in ponavadi desni poročajo normalno levi pa lažejo kot so smolet rusija ukrejina, konosha, kovengton itd.
nikhrast
19. 02. 2022 20.41
-7
Pa saj gledam kanadske TV postaje. Fox pa podpira cepljenje, ne vem kaj sploh gledaš.
McGregor---
19. 02. 2022 15.48
+12
Bravo, kako zelo zavajajoče poroćanje. Na socialnih omrežjih fotke, kako policijski konj potepta pritestnika do smrti,.....zakaj tega ne objavite prodani mediji⁉️
McGregor---
19. 02. 2022 15.54
+6
Poročajte še kako lahko protestnikom banka zamrzne račun in vsem, ki bi se protestnikom pridružili, podpretvezo da gre za financiranje terorizma. Jp, izražanje svojega mnenja je po novem v 🇨🇦 šteje kot terorizem
vax-o-mat
19. 02. 2022 15.55
+8
--McGregor--- ne objavijo ker je priblizno 90% globalnih medijev in s tem mislim tudi na naše : privatnih(PRODANIH)...pišejo po načelu globalnih lastnikov(v ozadju enormni dobički) Kam je končalo 350 miljonov GATES FOUNDATION za podkupivanje medijev(?) Vprašam za prijatla kateri gleda TV petelin .
nikhrast
19. 02. 2022 16.08
-11
Pa saj so objavili da je nekdo vrgel bicikel v konja. Ljuba teta, kaj pa gledaš, tu imam TV n*ews kanale gor ves dan, še protestniki ne govorijo da bi konj koga poteptal.
simeoni
19. 02. 2022 17.04
+6
Ravno včeraj sem bral, da kanadčani na veliko dvigujejo prihranke iz bank in s tem hočejo banke osiromašiti in v propad bank, sploh pa banke, ki so povezane s farmacijo.
nikhrast
19. 02. 2022 17.26
-10
Nič nisem slišal o tem, pa sorodniki in prijatelji ne omenjajo tega. No, protestnikom so pa zamrznili bančne račune.
McGregor---
19. 02. 2022 19.18
+7
nikhrast, nihče ni vrgel kolesa, četudi bi ga, zato ni potrebno poteptati človeka. Je pa fotka ki kaže ob konju ležečo osebo ss prevrnjeno hoduljo (takšno na koleščkih kot jih imajo penzionisti) 🤔 morda je to kao ta bicikl 🤔
McGregor---
19. 02. 2022 19.21
+4
BTW Tv news-i ki jih gledaš tega zagotovo ne bodo pokazali. Malce poglej naTwit.r, gor je vse kar mediji nočejo poročati
nikhrast
19. 02. 2022 20.44
-7
Gledam kanadske 24 h TV n*ews kanale, v glavnem pa klovni počasi na policijo ali pa domov.
vvvilice
19. 02. 2022 15.46
+6
Nasilje ni kar samo izbruhnilo, ampak so ga povzročili policisti po nalogu egocentričnega psihopatskega tirana, ki iz skrivališča napihuje mišice.
afnguncar
19. 02. 2022 15.20
-10
Anticepilne mevže. Pa kje ste se našle ravno na 24 ur ? Najdite si svoj portal in tam klobasajte in se trepljajte ob lastnih bedastočah. Tako malo vas je, pa tako agresivno angažirani, da je za kozlat.
mccm
19. 02. 2022 15.37
+2
verjetno si sam sebi stisnil + ... si je težko priznati napako?... še težje bo
AntiMarksist
19. 02. 2022 15.39
+2
Joj, a bi rad da smo tiho medtem ko delate vse kar lahko da bi unicili nas in prihodnost nasih otrok? Ehmmm.. Ne, hvala. Dokler imam se pravice jih bom branil.
afnguncar
19. 02. 2022 15.52
-1
vax-o-mat
19. 02. 2022 15.56
+2
---afneguncar--- če si že nisi,si časti 4 DOZO...,..NIJZ pravi da pomaga.
francka01
19. 02. 2022 16.04
+1
afneguncar...počasi bo treba na pregled...kri, voda sta ok? treba skrbeti za zdravje..ne pa se nažirati s pecivom,...stanje se ti lahko poslabša...no, se ti že je...še malo pa si adijo...
afnguncar
19. 02. 2022 16.05
+0
Francka. Pregled glave ti svetujem. Samo to.
Rezervni Kristus
19. 02. 2022 15.06
+0
Ko so se pričeli ti protesti in ko je postalo bolj napeto,so se oblasti po svetu nekoliko umaknile nazaj...Je bilo opazno tudi pri nas...Sedaj, ko je tiranski sistem udaril po teh ljudeh z vso silo nazaj,kar je seveda bilo vnaprej načrtovano,pa se vlade spet "varno" zbujajo,ter nadaljujejo s covid norostjo...Mnogo držav je sicer ukinilo ukrepe,a to je zgolj začasno...V ozadju uvajajo marsikaj....
AntiMarksist
19. 02. 2022 15.26
+2
Ja, kar naenkrat so se potihnili clanki o cepilnih potnih listih.. pa digitalnih dolarjih.. samo, njim par let ne pomeni nic.. poglejte kako sistematicno zavzemajo woke levicarji institucije. Najprej so zavzeli izobrazevanje..
nikhrast
19. 02. 2022 16.19
-10
Pa za kaj boš protestiral ko se ukinjajo ukrepi, težko je biti protestnik če nimaš vzroka.
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 15.03
+7
Pogljt kanal nakdanjega profesionalnega motorističnega dirkača, ki je 100-krat bolj verodostojen vir informacij kot mediji. Do sedaj se je vse kar je objavil izkazalo za resnico in pri teh aretacijah poroča o tem, da policija nima osnove za obtožbe mirnih protestnikov, ter te vozi 10 kilometrov izven rdeče mestne cone, ter jih izpušča. Taktika zastraševanja in ta bo stala Justina stolčka, morda glave, odgovarati bodo morali pa tudi vpleteni policaji.
AntiMarksist
19. 02. 2022 15.26
+4
simeoni
19. 02. 2022 17.09
nikhrast
19. 02. 2022 14.50
-21
Kanadska policija je preveč prijazna do teh protestnikov, po anketah se vidi dan nimajo podpore, med njimi pa je vedno manj truckerjev, v glavnem je to folk ki sploh ne ve zakaj je tam, dela samo zgago. Zanimivo pa je to gledati na TV n*ews kanalih, bolj zanimivo kot olimpijada. Precej truckerjev je odpeljalo prostovoljno, tudi vsi voditelji tega protesta, ostale je policija potiskala ven iz te regije ob parlamentu. Provincije pa počasi ukinjajo ukrepa, Justin Trudeau in federalna vlada tu nimajo nobene pristojnosti. No, pa Američani tudi zahtevajo cepljenje, truckerji pa zmešani. Še nekaj dni bomo gledali ta cirkus, na koncu pa na sodišča da poplačajo globe, spet dobijo dokumente, licence, zavarovanja...
AntiMarksist
19. 02. 2022 14.58
+13
Kaksne pa so to ankete? Trudo ima 13% podporo..
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 15.06
+13
Hrastek je en popikani troll. 3 člani našega sorodstva iz Toronta so 3 krat cepljeni in na protestih v Ottawi. Dovolj imajo izsiljevanja oblasti in uvajanja kitajskega sistema socialnih bombončkov. Spoznali so, da gre zadeva iz zdravsvene kiize samo še v kotrolo na vsakem koraku. Cepljeni ancicepilci, takih bo tudi pri nas vsako dozo več.
nikhrast
19. 02. 2022 21.18
-7
Ne vidiš kako konservativna vlada v Ontariu podpira cepljenje, župan Toronta tudi, skoraj 95% enkrat cepljenih. Kakšno izsiljevanje, tu na ulicah Toronta ne vidim tega.
Argmt
19. 02. 2022 14.36
+9
“Protestniki skušali odvzeti orožje policiji”. Ma dejte no, to je navadna laž samo, da imajo razlog da uporabijo silo in jih odženejo ker drugače ne morejo. Ti ljudje že več tednov protestirajo povsem mirno.
Marleneroya
19. 02. 2022 14.46
-6
AntiMarksist
19. 02. 2022 14.53
+7
Obstaja miljon posnetkov.. poglej si malo..
NisemBot
19. 02. 2022 14.54
+6
Če se odlepiš od TV in bolj konkretno poiščeš po netu, dobiš dokaj točno sliko kaj se je res dogajalo. Ni težko. Sam tv je treba izklopit in nehat nasedat vsem večjim medijem, ki so postali sramota za novinarski poklic.
Hej brigade
19. 02. 2022 14.22
+8
Prvo kot prvo, to je šov za vas medije. Nadenejo jim lisice, jih odpeljejo izven središča mesta in nato izpustijo, ker jih nimajo pravice aretirat. Nič jim ne pomaga, ker se protesti bodo in moraja nadaljevati, dokler ne dosežejo svojih zahtev, ki pa niso nerazumne, ampak legitimne in pravične. Politika in mediji ste zakuhali vse skupaj, sedaj pa žanjite nagrade, če se temu lahko tako reče 😀 Smrt fašizmu, svoboda narodu
AntiMarksist
19. 02. 2022 14.23
-1
Tista babica ki so jo poteptali konji se ne bi strinjala da je to samo sov..
Maxx365
19. 02. 2022 14.42
-4
Kaj pa ima "babica" za iskati na nasilnih protestih? Pa oni omejenci, ki so otroke uporabili za živi ščit? Bolano.
AntiMarksist
19. 02. 2022 14.52
+4
Dokler ni prisla policija ni bilo nobenega nasilja. Babica je prisla protestirat kot je njena pravica.. kar pa se otrok tice so jim ze grozili da jih bodo vzeli. Ce bi ostali doma bi takoj prisla njihova CSD in odpeljala "zapuscene" otroke..
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 15.10
+2
Nasilje je edino pri tvoji desni in levi polovici možganov. Morda ju lahko poveže nova doza spike beljakovine.
Hej brigade
19. 02. 2022 15.12
+3
Za vse ki bodo ali so utrpeli poškodbe, bodo za to resno odgovarjali pred sodišcem, saj ti postopki niso legitimni. Počakajte na ponedeljek, na odziv parlamentarne razprave o teh postopkih in odziva ljudi. Vsakdo ki naprti vojsko in policijo na lasten narod, je pogubljen. Ne pozabimo, da Trudoe ni bil izbran z večino, ampak manjšino. Smrt fašizmu, svoboda narodu
AntiMarksist
19. 02. 2022 15.28
+1
Ne bi se prevec zanasal na njihov parlament. Njihovi desni so taki kot nasi desni "malo manj komunisti".. kontrolirana opozicija v bistvu..
Bomboklat
19. 02. 2022 18.50
Marleneroya
19. 02. 2022 13.50
-12
Za Slovenke partizane, zvezdaše, in ostali KUL je samo partizanski red, ostalo ne razumejo )..So pač HOSTARJI.in vedno bodo.
Zemljan
19. 02. 2022 14.35
+7
Ajde kopriva... izteka se vaš fašistični period. Dovolj je. Ljudje smo res že utrujeni od vašega razdiralskega odnosa.
Marleneroya
19. 02. 2022 14.47
-7
In pdizanski tudi, narod dobro ve kaj so kurji TATOVI..
Bomboklat
19. 02. 2022 18.51
+1
marleneroya ja narod ve, se vidi kdo dobiva minuse, uni k ste za ta fašizem, narod ve...
Nimasmisla
19. 02. 2022 13.43
-17
Tako se dela red
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 14.01
+14
Ta nacistični red se lahko hitro spevrže v državljansko vojno. Tudi pri nas lahko obujamo spomine, sem pripravljen.
Haloška ikebana
19. 02. 2022 13.37
+12
Lansko leto sem preživel v Kanadi saj sem delal na projektu v bližini Vancouvra. Niti slučajno se tja več ne vrnem. To so ljudje, ki mislijo, da so najboljši na svetu, da imajo najboljši socialni sistem in največjo demokracijo... My ass... Moram rečt, da so Američani za njih GOSPODJE.
AntiMarksist
19. 02. 2022 13.43
+3
Saj ni treba iti v Kanado da srecas ljudi, ki imajo zase absurdno fantasticno dobro mnenje.. moras samo iti tja kjer se druzijo nasi "intelektualci".. prezir nad "navadnimi delavci" komaj skrivajo, po deci vina pa se to ne morejo vec skriti..
Skuta
19. 02. 2022 14.17
Ni res, Americani so se bolj vase zagledani. Imajo se za nadraso
Looneh
19. 02. 2022 14.37
+3
Imeli so ga, za moje pojme do korone. Tako kot Avstralija. Od takrat pa dve izmed najbolj izrazitih diktatorskih držav.
Maxx365
19. 02. 2022 14.44
+1
Ni treba daleč, da vidiš arogantne in samovšečne modele, ki mislijo, da so nadljudje. Dovolj je iti na trsenjakovo.
nikhrast
19. 02. 2022 15.00
-6
Saj ne vem zakaj je potem Kanada na lestvici kot ena od najbolj uspešnih držav kjer bi folk živel, za socialo je neverjetno dobro poskrbljeno. Pa ne veš kako velika je Kanada, tu v Torontu nimamo nič skupnega s folkom v Vancouvru, Calgaryju ali Quebec Cityju.
AntiMarksist
19. 02. 2022 15.03
+4
Ja, zelo zazeljena lokacija je. Stevilo belih drzavljanov se je v 50 letih zmanjsalo iz 90+% na 60%.. ali mislis, da so kanadski drzavljani glasovali za to?
nikhrast
19. 02. 2022 21.21
-3
Mi smo multi-kulti, do 400 tisoč migrantov letno smo sprejeli zadnje leta. Pa ja nisi rasist, na sprehod po Bloor Street, polovico folka govori kakšen drug jezik kot angleščino.
HujUkropiji
19. 02. 2022 13.37
+16
Dokler ne bodo pristajali koronafasisti v jarkih ne bo nikoli konec
afnguncar
19. 02. 2022 13.33
-16
Kakšna necTisti ki zagovarjte ta mali procent ravnozemljaških primitivcev, pa res predstavljate podn od podna naše družbe. Očitno imate še vedno centralo tu gor.
AntiMarksist
19. 02. 2022 13.44
+14
Brez tovornjakarjev in kmetov, ki protestirajo bi ti jedel samo zrak.. ampak, ti si pa boljsi od njih, ane..
afnguncar
19. 02. 2022 13.47
-13
EUprostipadvprepad
19. 02. 2022 14.02
+7
AntiMarksist
19. 02. 2022 14.06
+5
On misli, da bo "po revoluciji bil na oblasti". Ne pozna pa zgodovine, da bi vedel kaj caka take kot je on..
afnguncar
19. 02. 2022 15.14
+0
Revolucija ? Nas boste nazadnjaki neizobraženi popeljali v srednji vek ?
AntiMarksist
19. 02. 2022 15.31
+1
Ne ne ne... TI si "the bad guy".. govorite o progresivni prihodnosti, ki jo boste baje dosegli samo tako da unicite vse temelje civilizacije.. TI in tebi podobni mislite, da se borite za "revolucijo", v praksi ste pa samo orodje globalisticnih elit..