Tujina

V Leipzigu nasilni izgredi zaradi vse višjih najemnin

Leipzig, 06. 09. 2020 13.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V vzhodnonemškem mestu Leipzig so tretjo noč zapored potekali nasilni izgredi zaradi deložacije iz zasedene zgradbe, ki je postala simbol upora proti vse višjim najemninam. Sprva mirnega protestnega shoda se je v soboto zvečer udeležilo okoli 500 ljudi, nato pa se je zborovanje sprevrglo v izgrede, je sporočila nemška policija.

Domnevni pripadniki skrajne levice so sprva v vzhodnem delu Leipziga, nato pa dva večera zapored v predelu Connewitz, razgrajali, pri čemer so policiste obmetavali s tlakovci in steklenicami, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Po navedbah policije je bilo lažje poškodovanih 11 njenih pripadnikov, šest policijskih vozil poškodovanih, izgredniki pa so v policijsko postajo metali kamenje.

Policija preiskuje 15 oseb zaradi kaljenja miru, poškodovanja lastnine in upiranja policistom, navaja francoska tiskovna agencija AFP.

Cilj protestnega shoda je bil obsoditi namero finančnih vlagateljev, da bi pokupili številne stanovanjske zgradbe v določenih mestnih predelih, saj menijo, da bi se tako ti spremenili v četrti za višje družbene razrede, kar skrajna levica dojema kot "gentrifikacijo" Leipziga, ob tem navaja AFP.

Župan Leipziga Burkhard Jung je v soboto izgrede odločno obsodil in jih označil za "resno nazadovanje" v razpravi glede cenovno dostopnih stanovanj.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (61)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

papi1
06. 09. 2020 19.57
+3
Socijalci se razburjajo, kot pri nas ob petkih, samo, da bodo v Nemčiji dobili po .....
ni_mi_vse_eno
06. 09. 2020 19.20
+4
te najemnine so res drage. Najbolje, da se še v Ljubljani prične protestirat, saj kolesarjenje ne doseže cilja.
prince of persia
06. 09. 2020 17.18
+3
Kaj se bunite...v DDRu so bila stanovanja zastonj.
ina5785
06. 09. 2020 19.40
+3
prince of persia - Ja, ja. . . . . . . . drži kar praviš, VENDAR; bila so tako siromašna oz.skromna, tudi če si bil zeloooo izobražen!, pa tudi vsa ta "poceni stanovanja" so imela OBVEZNO vgrajene prisluškovalne priprave!!! Skoraj NIHČE NI bil svoboden. Tudi če si bil v NDR slučajno bolj bogat NI bilo človeka vredno, saj NIKOLI NISI BIL SVOBODEN!!!!!
Der.meister
06. 09. 2020 17.02
+4
Ne razumem, privatna stanovanja so pač privat, lastnik postavi ceno kakršno hoče, če ti je prav kupiš, če ne pač ne, ne vem zakaj se ne hodite bunit v avtohiše, kjer so prodajne cene avtomobilov glede na njihovo lastno ceno v nebo, a ne tisto vam je OK?
mackon08
06. 09. 2020 17.41
+2
Der.mesister Dobro si napisal eni mislijo da je privat lastnina od vseh, minusarji so pa res modeli. Ti ki dajejo minuse bi verjetno dajali 100 kvadratov stanovanja za 50Euro na mesec za najem. naj se mi javijo takoj vzamem ene 5 stanovanj v najem.
NB777
06. 09. 2020 18.17
+4
Seveda tudi meni bi prekipelo migrante pa postavljajo v polprazne hotele na račun države. V tem času bi bilo logično da se najemnine nižajo očitno pa je da stoji nekdo zatem da bi te ljudi spravil na cesto.
Der.meister
07. 09. 2020 15.38
Potem prodaj ti tvojo hišo za pol vrednosti kaj čakaš? Oziroma kot si rekel, logično bi bilo.
andrejbrezovica
06. 09. 2020 16.47
+0
Tudi tam levica dela sranje. Najemnino določa najemodajalec. Najen Najemojemalec pa se odloči ali jo sprejme ali ne in s tem najemodajalca lahko prisili, da jo zniža. Kam pa pridemo, če bo najemnik lastniku diktiral višino najemnine? Naj si kupijo svojo nepremičnino. Kdo je dolžan s svojimi sredstvi preživljati druge, če tega ne želi, ali če ima boljšo možnost. Ti protestniki so kriminalci. Vse v zapor.
KungFuPanda
07. 09. 2020 08.06
+0
Očitno ti ni jasno, da ja, mogoče najemnino določa najemodajalec, dokler ni neke krize. Ko se pa kaj izrednega zgodi, da ni povpraševanja, pa ceno določa najemojemalec. In potem bodo najemodajalci jokali, ker bodo morali plačevati davke na nepremičnine, ki jih ne bodo mogli plačevati iz najemnin. Potem bodo pa prosili držvo, naj jim pomaga. Problem vseh je, da, ko gre dobro, ne želijo, da se država vmešuje v njihove zadeve. Dokler ni situacija obratna. Potem prosijo državo, naj jim pomaga. Tako je bilo do koronakrize, ko so lastnki in direktorji pozivali drzavo, naj jim zniža davke in se ne vmešuje v poslovanje firm, zdaj pa prosijo državo za pomoč. Kaj se je dogajalo z bankami pred 2008? Državna deregulacija bank v ZDA je povzročila balon, kjer so banke imele enormne zaskužke in vsi so bili veseli. Ko je balon počil, so vsi prosili državo za finančne injekcije. Torej bi radi imeli in ovce in novce.
Jimi1
06. 09. 2020 16.18
+10
Se to, najemnine na vzhodu Nemčije so precej nižje, kot pa v Sloveniji..??
Zver23
06. 09. 2020 16.14
+3
Jimi1
06. 09. 2020 16.11
+5
Bil v tem mestu... Zelo velika in lepa meščanska stanovanja v centru,polno enosmerni ulic,ulice pa pokozlane,z največjimi postajami,kar sem jih v življenju videl..čudno, da ni že prej ,,zagorelo,,...
spectator935
06. 09. 2020 15.59
-2
Kako mi lahko nekdo določi, koliko bom zahteval najemnine za svojo nepremičnino? Če ti ne paše išči dalje, če ti paše vzami. Zelo enostavno
mackon08
06. 09. 2020 17.44
-3
spectator935 Po minusih vidiš da to kar si napisal polovica ne dojame da je tako, da s svojo lastnino razpolaga lastnik in jo odda po ceni kot jo sam postavi.
KungFuPanda
07. 09. 2020 08.08
+1
Dokler balon ne poči in ni povoraševanja. Potem pa je obratno in bodo najemodajalci jokali.
TEHNOVED
06. 09. 2020 15.03
+8
Zelo podobno Rogu!!
VolkBrenin
06. 09. 2020 15.10
+0
armeni...ti si rogovec ali navdušen prikrit opazovalec ?
dante_
06. 09. 2020 14.59
-1
Levaki spet zdraho delajo
Nimiuseen
06. 09. 2020 15.42
+4
NPCL
06. 09. 2020 14.51
-1
korona očitno fajn udari na možgane
VolkBrenin
06. 09. 2020 14.53
+6
niti ne ...janševiki ste takšni že gensko ....od nekdaj
Pan1
06. 09. 2020 14.56
+5
In ti od rojstva. Doktorji, se še danes čudijo, kako lahko človek funkcionira, z dvema gramoma možganov
NPCL
06. 09. 2020 14.56
+1
levicharji počasi že vse mešate, še malo pa boste hodili po vseh šterih
VolkBrenin
06. 09. 2020 15.03
+1
npcl...vaše gibalne prakse in zakaj hodite po štirih me ne zanimajo . Kvazi desni hlepite po pravicah. , ki so jih izborili s krvjo - levičarji , od zdravstva do delavskih pravic etc...ki jih tako sovražite ...Mate res hud mix v glavah ....z božjo pomočjo vam bo lažje. ...
NPCL
06. 09. 2020 15.07
+0
dosti srn in veveric je moralo it na drugi svet ko ste se levicharji skrivali po gozdovih
VolkBrenin
06. 09. 2020 15.12
+8
a zato ste pobegnili čez severno in zahodno mejo ...nekateri pod okriljem rk preko vatikana vse do Argentine in Avstralije
Nimiuseen
06. 09. 2020 15.43
+4
Volkec to so zgodovinsko strahopetni ljudje.
mackon08
06. 09. 2020 14.37
-1
Koliko minusov sem prejel bi rad videl modela, ki bi meni določal ceno najema moje nepremičnine. Kot smo v vojski rekli na levo krug.
KungFuPanda
06. 09. 2020 16.03
+2
Hja, ko pa mate probleme, kot je kaka kriza, pa jokate k državi, naj vam pomaga.
KungFuPanda
06. 09. 2020 16.15
+8
Že dolgo je jasno, na nereguliran trg ciklično vodi v krize. Glede bančnega sistema je od zloma leta 1929 dalje bil bančni trg reguliran in ni bilo kriz. Do Reagana, ki ga je dereguliral. Od takrat so krize na 10-20 let, ker se vmes dovoljujejo različne špekulacije, katere potem zavrtijo spiralo najprej navzgor (nerazumno veliki dobički) in potem dol (sesutje trga). Prav tako deregulacija katerega koli trga vodi v zlom. Sicer pa, vsako nezadovoljstvo, ko doseže kritično maso, vodi v velike spremembe (revolucijo). Revolucije so pa slabe, ker gre za diametralno nasprotje trenutnega sistema, vsak ekstrem pa je slab. Vedno je potrebno ravnotežje in zdravo razmerje med levičarji in desničarji je nujno, da ne gremo v ekstreme. Večini pametnim kapitalistom je razumna in strokovna regulacija trga v interesu, da tveganje izgube zmanjšajo na minimum.
Bolfenk2
06. 09. 2020 14.24
+27
Tu se vidi kako pomembno je, da smo Slovenci večinoma lastniki nepremičnin.
VolkBrenin
06. 09. 2020 14.27
+2
mhmmm ...dokler ti desničarske oblasti v janševističnem ne bodo nabili toliko davka da bo večina teh nepremičnin na prodaj za bagatelo . Na podeželju so že sedaj ...
LOS - T
06. 09. 2020 14.27
+22
Res je. V večini ki se oddaja so tujci, ki nimajo druge izbire in plačajo kolikor lastniki zahtevajo. Lastnik Slovenec bo raje vzel tujca za 50 eur več in pustil slovenskega študenta na ulici. Toliko o tem.
VolkBrenin
06. 09. 2020 14.29
+9
ali pa zaradi nezmožnosti vzdrževanja teh objektov , v lasti upokojencev z mizernimi pokojninami ...ps ( iz tega razloga so neki Britanci pred leti prišli najprej v nskup na Goričko , in potem še ostali - tudi Nemci ...po toplicah in okolici kupujejo ...
VolkBrenin
06. 09. 2020 14.17
+10
Neoliberalni kapitalizem in opevani prosti trg daje prve / tudi zaslepljenim / rezultate . Covid je ( poleg ostalih ) dober močnejši vzgib , da se narod upre ( ostale rabote oblasti so bile za marsikoga premalo očitne v smislu , da ni čutil ali videl pritiska elit in kaj se dogaja vsem pred nosom že dobrih 20 let . ( bolj natančno od leta 1979 in začetka osemdesetih , ko sta igralec ronald regan in tatica mleka otrokom margareth theacher vsila doktrino neoliberalnega kapitalizma miltona friedmana - najprej britancem in američanom in tej uspešno svetu . Tako imenovani 1 % elite ima iz ure v uro več - tudi pravic pred kvazi demokratičnem sodiščem ....ostalih 99 % iz ure v uro manj imetja in pravic , ki ga je levica tudi s krvjo in življenji priborila svetovni populaciji v zadnjih sto letih . Vse vsem pred nosom , pa večina tega niti ne zazna ! . ( posebni z vrha ne bodo nikoli deležni ne deložacije , ne aresta , ne kakšnega drugega ukrepa , ki velja za ostalo 99 % . populacijo . Mogoče pa je še čas za družbene sprembe ( islandija ji kar dobro uspelo - in je to zaradi tega skorajda prepovedana tema o kateri se ne piše in ne govori - da ne bi slučajno še komu prišlo kaj na misel kje po eu ali svetu ) . Protesti v Sloveniji so popljivani s strani kvazi desnih janševikov , enako francoski , berlinski ali zagrebški - belorudki protesti pa so za te iste odraz demokratičnih procesov , ker se ne upajo omeniti desničarskega klerika Erdoğana ali pa mehke represije in trde korupcije desničarskega madžarskega orbana ....podobno kot jim je všeč našim kvazi desnim klerikalni kapitalistični pritisk poljske represije ...ali pa imajo naši janševiki miljarderja Babiša / bivšega komunisti / za demokrata poštenjaka , ki je verjetno zato vreden povabila janše na sestanek na slovensko najbolj elitno lokacijo - Bled . Kolesarite in hodite v povorkah ljudje božji ...mogoče se še da dohiteti zamujeno ....
sanyo
06. 09. 2020 14.12
+36
V Nemciji ja ta protest samo kaplja v morje ker se ze nekaj casa kuha nezadovoljstvo Nemcev ne migrantov vsako nasprotovanje vladi ali politiki priseljevanja je oznacena za nacizem in skrajno desnicatstvo...v vecjih mestih v Nemcijo dopldne vidis samo crnce in zavite muslimane ki posedajo po likalih in cakajo socialno pomoc...Nemcev ne vidis tu in tam kak Nemski berac ja to vidis...napetost v Nemciji raste iz dneva v dan in korona samo se pripomore k se vecjemu nezadovoljstvu...multi kulti ne deluje dokazano...Turki ki zivijo ze cetrto generacija v Nemciji se vedno uveljavljajo samo svojo kuturo in so volilno telo za Turcijo in Nemske levicarje. Nemcem bo kmalo prekipelo....potem bo pa sranje!
VolkBrenin
06. 09. 2020 14.23
+9
corona je samo dober motiv in jasno viden vsem . Ko se dvignejo nemški upokojenci in delavci ...bo pa ....hudič . Nekdo pa vedno zmaga . Narod po svetu se ŽAL NE ZAVEDA , kakšno moč ima - če stopi in nastopi skupaj . In proti temu se borijo desničarski kapitalisti na vse možne načine in propagando . Med poštene protestnike infiltrirajo ponavadi kar plačane neonaciste ...ki nimajo nič skupnega z domoljubjem in kvalitetnim življenjem delavskega naroda in njihovih pravic - prej nasprotno .
LOS - T
06. 09. 2020 14.01
+20
Levičarski protestniki si streljajo v koleno. Eno je multikulti podpora, drugo pa nepremičninski trg, oboje pa vpliva na to, da so najemnine visoke in da je prostih stanovanj malo. Več ko jih pride v EU, večje je povpraševanje, manj stanovanj na razpolago, najemnine zrastejo, cene za nakup pa še bolj. Dejte najprej mal razčistit med sabo, filantropi do tujcev!
crazy but true
06. 09. 2020 14.11
+10
Ja, ce bi razumeli ekonomijo ne bi bili levicarji..
Špina?ni njoki
06. 09. 2020 13.42
+44
Po celi Evropi so neki protesti. Zarad takih al pa drugačnih razlogov. NATO provocira Ruse, Rusi provocirajo NATO. Kuha se med Turčijo in Grčijo. V Sloveniji bi se levi in desni poklal med sabo, če bi se lahko. Ljudje so čedalje bolj nezadovoljni. Bojim se, da se v nekaj letih vse to ne bo dobr končal. #therewillbeblood
pravisprehajalec
06. 09. 2020 13.46
+1
Te demonstracije v Laipzigu provocira Antifa, ker so jih zaradi neplačevanja najemnine vrgli ven....
marjeticaas
06. 09. 2020 13.55
-7
komaj čakam na izgrede pri nas kot v ameriki, da si postrežem zastonj iz trgovin in da odpeljemo avtomobile z salonov
MaldiniSLO
06. 09. 2020 13.30
+57
V Ljubljani bi lahko kaksen tak protest bil glede na cene stanovanj in najemnin =D
mackon08
06. 09. 2020 13.32
+4
MaldiniSLO Ja se strinjam samo glede cen najemnin privatnih stanovanj nimaš kaj protestirat. Vzemi ali pusti, lastnik odloča o svoji lastnini kakor hoče, kar je pravilno.
puspan
06. 09. 2020 13.33
+2
Cmrlj3
06. 09. 2020 13.35
+9
Če ti je v Lj predrago se pač odseliš 20km ven. Do šihta nimaš dosti dlje. Ampak se pa ne moreš hvalit, da živiš v glavnem mestu.
mackon08
06. 09. 2020 13.42
+0
Tisti ki mi je minus stisnil kje pa ti živiš? Halo z mojo lastnino razpolagam jaz kakor se mi zdi.
+14
to ni glih za hvalit se😆..raje bi bil malo izven..na dosegu narave
yokerxdinterfan
06. 09. 2020 14.17
+15
tudi 50km izven LJ so cene pretirane glede na to kaj se oddaja.
mackon08
06. 09. 2020 13.27
+9
Vsak lastnik nepremičnine lahko postavi ceno kakršno hoče. Če ti paše vzemi če ne pa adijo.
crazy but true
06. 09. 2020 13.52
+5
Ja, ampak.. ce si ti "svobodni umetnik", ki zna samo piti kavice in ti produktivno delo smrdi, kako bos pa placal najemnino? Gumbe ne jemljejo.. gremo zazigat "produkte zlobnega kapitalizma".. ja, to bo pomagalo..