Ukrajina

Število žrtev v Dnipru preseglo 20: 'Pokopali bomo tudi ruske teroriste'

Dnipro, 15. 01. 2023 09.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
M.V., STA, U.B.
Komentarji
709

V seriji sobotnih ruskih raketnih napadov na Ukrajino je ena od raket zadela tudi stanovanjsko zgradbo v mestu Dnipro na vzhodu Ukrajine. Po najnovejših podatkih je bilo ubitih najmanj 29 ljudi, še vsaj 73 pa je bilo ranjenih, med njimi 14 otrok, je sporočil guverner mesta. Rusija zanika, da bi bila stanovanjska zgradba cilj njihovih raketnih napadov.

Iz ruševin devetnadstropnega stanovanjskega bloka v Dnipru so doslej rešili več kot 40 ljudi, iskanje pogrešanih pa se nadaljuje, je še sporočil guverner mesta Valentin Rezničenko. Med smrtnimi žrtvami napada je tudi 15-letnica. V napadu je bilo popolnoma uničenih 72 stanovanj v poslopju, še 230 jih je bilo poškodovanih.

Zakaj je raketa zadela stanovanjsko zgradbo, zaenkrat še ni jasno. Ukrajinsko obrambno ministrstvo je sporočilo, da je Rusija za napad uporabila protiladijsko raketo dolgega dosega Kh-22 sovjetske izdelave. Rakete so bile zasnovane za napad na letalonosilke, izstreljene pa so iz strateških bombnikov Tu-22 in Tu-95. 

"Tako so sovjetski generali sanjali o potopitvi ameriških letalonosilk v imenu idealov komunizma. Sovjetske zveze že dolgo ni več. Pokopali bomo tudi ruske teroriste," je zapisalo ministrstvo v objavi na Twitterju

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Svetovalec ukrajinskega predsednika Oleksej Arestovič je dejal, da je protiletalska obramba raketo zadela v zraku, ta pa da je nato strmoglavila na stanovanjsko zgradbo in šele takrat eksplodirala.  

Rusija je v soboto začela nove raketne napade po vsej Ukrajini, med drugim v Kijevu, Harkovu in Odesi. To je bil prvi tovrstni obsežni ruski napad od začetka leta. V večini ukrajinskih regij so zaradi novih napadov uvedli izredne izpade električne energije, je v soboto povedal minister za energetiko German Galuščenko. Ukrajinski upravljavec energetskih objektov Ukrenergo je sporočil, da si prizadeva odpraviti posledice najnovejših ruskih napadov.

Ukrajinske oblasti so po najnovejših ruskih raketnih napadih Zahod znova pozvale, naj Ukrajini zagotovi več orožja. Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski je v video nagovoru v soboto zvečer poudaril, da je nasilje mogoče ustaviti z zahodnim orožjem, ki ga čaka ukrajinska vojska.

Pred tem se je zahvalil Veliki Britaniji, ki je kot prva država Ukrajini dobavila zahodne bojne tanke. To je po njegovih besedah znamenje drugim partnericam Ukrajine, naj storijo enako, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (709)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

zrela hruška
15. 01. 2023 20.35
+3
logika, če lahko Rusi pol lahko tudi uk. raketirajo večja ruska mesta ali Moskvo! je tak rusoljubci?
Korintos11
15. 01. 2023 20.58
+0
Lahko, samo s čim? Pa tudi odgovor bi bil zelo hud.
User2369190
15. 01. 2023 19.07
-3
Na začetku so imeli ukrajinci 2600 tankov in 2000 vlečnih topov. In še ostalega… Rešilo naj bi jih 12 angleških tankov in 50 oklepnikov. Ma dajte no. Če je to zahodna pomoč jih bodo rusi zgazili še letos.
Korintos11
15. 01. 2023 19.10
+4
Janez kita
15. 01. 2023 20.18
-1
Momĉilo Rusi probajo zgazit že skoraj en let pa niŝta od gaženjs
anatomija
15. 01. 2023 19.07
+1
če želijo rusoljubi videti kaj se bo z Rusijo kmalu zgodilo naj pogledajo dogajanje s Srbijo v 90 letih .Bolj so se nhvalili z vojaškimi zmagami manjša je bila Srbija
Korintos11
15. 01. 2023 19.07
+6
anatomija
15. 01. 2023 19.24
+0
Ukrajincem tega ne bo potrebno , Na fronti je večina prebivalcev manjšin v Rusijo . Brez težav uredijo , da pride orožje do njihovih domov . in pridobijo vojne izkušnje . Čakajo samo , da se Rusija dovolj vojaško izčrpa . Pomisli samo na čas po 2 svetovni vojni . Kljub temu , da so bili zmagovalci so imperiji razpadli , ker niso imeli dovolj sredstev , da bi zatrli težnje po samostojnosti Afriških , Azijskih in Južnoameriških držav . To sedaj čaka Rusijo
Korintos11
15. 01. 2023 19.30
+1
User2369190
15. 01. 2023 19.04
+4
Vojna bo odločena zgleda na klasičen način. Stran z več orožja bo zmagala. Rusi krepijo svojo proizvodnjo, nič kaj takega ni vidno na zahodu. Raste samo vrednost delnic orožarskih podjetji.
Korintos11
15. 01. 2023 19.11
+3
In nikakor drugače. Klovn ne bo starga vojaškega mačkona premagal, nikoli.
Korintos11
15. 01. 2023 18.29
+6
To drži da je Rusija 12x večja od ukrajine?
anatomija
15. 01. 2023 18.58
+0
ne bo več dolgo . Kmalu se bo sesedla sama v sebe
User2369190
15. 01. 2023 19.08
+2
Cervantes Saavedra
15. 01. 2023 18.19
+4
Vsako vojaško agresijo neke države na drugo je treba obsojati brez izjeme. Napr. KO SO ZDA NAPADLE AFGANISTAN. Ali morda rusofili ne obsojajo te agresije? Mmm? Seveda jo. Morda pa obsojajo tudi AGRESIJO SOVJETSKE ZVEZE NA AFGHANISTAN? A to pa ne! Torej rusofili tisto od ZDA obsojajo, predhodno od Sovjetske zveze pa ne!!! Še prej je Afganistan napadla V. Britanija. To pa spet obsojajo!? Nora hiša, kdo bi se znašel v tej načelnosti rusofilov. Kdo ve, ali v svoji zmedi obsojajo AMERIŠKO BOMBARDIRANJE SRBIJE? Morda ne, kdo ve!? – Če ponovim, obsojati je treba vsako vojaško agresijo neke države (tudi vseh od ZDA) na drugo. Bo šlo? Bojim se da ne. ČE NAPADE RUSIJA, POTEM NE OBSOJAJO, ker je “njihova”. Le da tako ni mogoče povedati, zato je treba iskati razloge. Če bi pa TURSKA NAPADLA NEKDANJO KOLONIJO SRBIJO, no to pa bodo obsodili. – Eni bi načelno radi referendum o odcepitvi ruske manjšine v Ukrajini in priključitvi Rusiji. Predpostavljam, da so TUDI ZA REFERENDUME V NERUSKIH REPUBLIKAH V RUSIJI (napr. Čečenija, Tatarstan ipd), ali se želijo odcepiti. A to pa ne!!! Zakaj ne? A ker manjšine (če so ruske) smejo imeti odcepitveni referendum, nikakor pa ne neruske manjšine ali kar celi neruski narodi v Rusiji. Ali nekdaj narodi (ne manjšine!!!) kot so Slovenci, Hrvati ipd, ki so jim to zavračali iz BG. Nora hiša! Kaj več kot z minusi se skoraj ne morejo izraziti. In se pokriti z ušesi od sramu. Puščati košate brade, da se ne pogledajo v oči med britjem. Mmm? Muu?
Vap0
15. 01. 2023 18.21
-5
Korintos11
15. 01. 2023 18.23
+2
Jaz obsojam vse vojne, zame so vsi ljudje enaki, ne glede na vero, raso ali barvo kože. Upam pa tudi napisati da Ukrajina enostavno ne more Rusije premagati, rvno tako NATO ne v klasični vojni, ker jin Kitajci hrbet čuvajo.
Cervantes Saavedra
15. 01. 2023 18.35
+1
za Vapo: Zdaj si se izkazal z inteligentnim odgovorom, polnim argumentov, značilnih za tvoj trop.
Cervantes Saavedra
15. 01. 2023 18.47
-1
Za Korint: Kdo bi si mislil, da 40-milijonska Ukrajina ne more premagati 150-milijonske Rusije. Torej Ukrajinci le niso tako dobri vojaki!? Rusija je na presenečenje vsega sveta celo osvojila nekaj ukrajinskega ozemlja. Pozabil pa si z upanjem napisati, kako bi se obnesla klasična vojna med EU (450 mil. preb.) in Rusijo (150 mil. preb.). Brez da EU krije hrbet ZDA in Rusiji Kitajska. Pri čemer je prvo mnogo bolj verjetno kot drugo, da bi namreč Kitajska šla v vojno na strani nerazvite Rusije in si kvarila donosno trgovanje z razvitim svetom.– In ti očitno meniš, da je treba navijati za državo z več orožja proti taki z manj ter si izmišljati razloge, zakaj je taka vojna “pravična”. A si ti to načelno vsakič na strani večje in močnejše države proti manjši (recimo Turčija – Srbija, ZDA – Irak, ZDA – Iran, Italija – Slovenija, Italija – Hrvaška…) ali samo v posebnih ljubiteljskih primerih?
Korintos11
15. 01. 2023 19.09
+3
Ukrajina nima večniti 20 milijonov prebivalcev. Rusi na rusko stran, ostalo pa begunci zunaj ukrajinskih mej.
Cervantes Saavedra
15. 01. 2023 20.22
-1
za Kor: Še huje! Torej niti 20 mil. Ukrajincev uspeva zadrževati 150 mil. Rusov, slednji še ob nujni podpori Kitajske in Irana. Pa kakšna vojska so ti Rusi!? Dobro si namignil.
anatomija
15. 01. 2023 18.16
-1
Rusoljubi , kaj pravite na to , da so Američani porabili 3 tedne , da so osvojili Bagdad in padlo je 600 vojakov . v manj kot 2 mescih so zasedli Kabul.In to so glavna mesta . Rusi že skoraj celo leto napadajo majno mestec Bahmut . Polje pred mestom je posejano s 20.000 trupli ruskih vojakov , ki jih ne poberejo in ranjence prepustijo usodi pa ga še zmerom niso prevzeli
Korintos11
15. 01. 2023 18.19
+1
Koliko je pa bilo mrtvih Iračanov, celo otrok?
Korintos11
15. 01. 2023 18.20
+4
Sem gledal prej slike, kar na polju nova pokopališča, ali kar ob cesti, na grobu pa rumeno plave zastave, kaj pa to pomeni?
Cervantes Saavedra
15. 01. 2023 18.54
-2
za Kor: To pa pomeni, da je brezobzirni agresor z več orožja in ljudstva prišel pobijat ljudstvo in uničevat premoženje druge države z namenom, da si priključi ozemlje neodvisne priznane države. - A se ne strinjaš s takim opisom? Ne drži?
anatomija
15. 01. 2023 19.02
-2
Korintos11 Veliko manj v vsej vojni kot je bilo v Ukrajini v prvem mesecu
Korintos11
15. 01. 2023 18.08
+2
Kot kaže še bo treba orožja v Ukrajino poslati, pa štoplce zbirati za domače uboge otroke.
Janez kita
15. 01. 2023 18.02
-4
Po komentarjih se vidi kakŝn folk so Rusofili p. n
marre
15. 01. 2023 17.22
-1
Ukrajinci ne bodo nikoli pozabili zločinov, katerih je nad njimi izvajal "bratski" narod.. Kakorkoli se bo z teritorijam na koncu zaključilo, jdestvo je, da so Rusi za vedno izgubili ves vpliv v veliki večini Ukrajine, da se bo nehalo govort Rusko, Ruska cerkev tam več ne obstaja in država se prej kot slej priključila zahodnemu svetu... Rusiji preostanejo zavezniki tipa Lukašenko, kateri je tudi sam na majevem stolu, katerega so mu za las rešili Rusi, Kim Jon Un, Assad in mogoče sem pozabil še kakšnega totalitarnega oz diktatorja...
anatomija
15. 01. 2023 17.27
-1
Kako me dejanja Putina in Rusije spominjajo Miloševiča in Srbijo v "90 letih .
marre
15. 01. 2023 17.41
-1
Komplet situacija spomnija... Če se spomniš srpskih nacionalistov, da Hrvatje ne obstajajo, da so to pokatoličeni Srbi, da Bošnjaki ne obstajajo, da so to pomuslimanjeni Srbi, da so Makedonci in Črnogorci Srbi, da kjerkoli živi Srb tam je Srbija in podobne debilizme... Isti poiskus na silo spreminjanja mej in ustanavljanja nekih kvazi državic v stilu RSK... Če potegnemo vzporednico gre za praktično isti konflikt, samo na 10x večjem teritoriju... Kako se je končalo pa vsi vemo..
Vap0
15. 01. 2023 17.45
+3
marre
15. 01. 2023 17.49
-3
Dobro si argumentiru.. Bravo za ta inteligente post..
Korintos11
15. 01. 2023 17.49
+7
Eni tudi nikoli ne bodo pozabili kaj so vse delali Hrvati v Jasenovcu!
Vap0
15. 01. 2023 17.50
+2
Če je kdo zločine izvajal, so to bli Ukrajinci in to je tudi dobro dokumentirano (ubijanje civolistov, eksekucije vojnih ujetnikov ipd.)
marre
15. 01. 2023 18.03
-4
Nepredstavljiv zločin, oziroma genocid se strinjam.. Nekaj podobnega po nazornih pogledih, kot je takrat vladalo Hrvatom, danes vlada Rusom iz Kremlja...
Korintos11
15. 01. 2023 18.07
+3
marre, ladje zapuščajo pristanišča, kaka je prognoza?
anatomija
15. 01. 2023 18.11
-3
Korintos11 in kaj so Srbi delali v Srebernici , Vukovarju , Sarajevu , Tuzla ..... zločinci podpirajo zločine se kaže tudi sedaj
Korintos11
15. 01. 2023 18.14
+4
SenecaLucius
15. 01. 2023 16.27
+2
Putin ve, da je za okupacijo Ukrajine trenutno to zadnji čas, kajti prav njegov načelnik general štaba general Gerasimov, ki je ugleden vojaški teoretik tudi v mednarodnih okvirjih, je nedavno zapisal, da je sedanjost vojskovanje z raketami in droni, bodočnost pa že robotizirana vojska. Rusija pa pri visoki tehnologiji in umetni inteligenci strahovito zaostaja, saj ne zna narediti niti svojih kopij relativno enostavnih iranskih dronov.
Vap0
15. 01. 2023 17.45
+0
Korintos11
15. 01. 2023 17.50
+5
Res je, streljajo z raketami starimi 40 let. hahaha
P1800
15. 01. 2023 16.13
+7
Ne vem no, počasi bo minilo leto dni od novice, ki se je pojavila prvič in nato redno vsak toliko na mesec, ki sporoča, da imajo Rusi orožja in financ za samo 14 dni, ne vem no res da čas tudi meni kar hitro teče ampak slabše propagande pa res še ni bilo v nobeni vojni do sedaj
SenecaLucius
15. 01. 2023 16.21
-3
Načeloma to drži, kajti drugače bi “druga” vojaška velesila morala že zdavnaj osvojiti celo Ukrajino, tako pa za eno majhno naselje potrebujejo več tednov in zato imajo več tisoč mrtvih.
anatomija
15. 01. 2023 16.55
-2
misliš reči mesecev Pri Bahmutu so v 6mesecev napredovali za manj kot kilometer in polje pred mestom je posejano z trupli , ki jih Rusi ne pobirajo . tudi ranjence prepuščajo usodi
Vap0
15. 01. 2023 17.48
+3
Seneca, eni so res skrwgani z zdravo pametjo. Ukrajina ni velikosti zgornjega zabukovja. Pa dobesedno desetine milijard dolarjev orožja je blo not upumpano. Ni to en frikin Liechtenstein...
IskraLJ
15. 01. 2023 16.13
+8
To informacijo smo predebatirali, zdaj pa vidim, da se tako eni, kot drugi samo še obešate na neko zgodovino in prepričujete en drugega. Bistveni so mi komentarji, ki imajo ogromno všečkov, ker to pomeni kaj ljudje mislijo. In seštevek teh je, da nam biden, ursula in zeleni rinejo neko njihovo miselnost, neki ''gringo style'', ki ga me ne rabimo in nočemo. Kar pa se ukr tiče, je v roku 2-eh let več ne bo, zahodni del nje bo ameriška vojna baza, vzhodni del bo v kratkem v celoti Ruski, vmes pa bo nekaj evropejcev pšenico gojil. In pika. Dokler pa se ne rešimo teh treh ljudi, pa se nam slabo piše.
sosed5
15. 01. 2023 15.36
+2
Zanimivo vprasanje za veliko vecino komentatorjev?!. Ob odhodu slo iz juge je tu ostalo ogromno jugovine. Brez vseh pravic, izbrisani itd. Po logiki veliko komentatorjev, bi nas lahko bivsa juga kdaj koli napadla, bombandirala, ubijala, unicevala premozenje ker drzava dela grdo z jugosi?!. Jim ne dovoli njihovega jezika, jih ne zaposluje itd, nimajo dodatnih pravic. Pa kaj je z vami ljudje?, ne morejo in ne smejo veliki na svet gledati izkljucno s pozicije moci, vojaske prevlade, sprevrzene logike kdo ima prav in kdo je oskodovan. Vem, da niti priblizno ni tako preprosto, vem pa, ce so bo nadaljeval sistem, da imajo veliki svojo logiko in vedno prav, NAS MALIH hitro NE BO vec. Rusi so napadalci, ukrajinci napadeni. In kaj in komu to ni jasno!!. Vse ostalo so izgovori in psihiranje mnozice.
jugalo
15. 01. 2023 15.38
+9
Jugovina pri nas nima pravic hahahaha? Kje ti živiš? Vsi imajo već pravic kot sam drzavljan slo 😂😂
marre
15. 01. 2023 17.24
-1
Iste pravice imajo kot vsi državljani SLO... Zahteve po nekih manjšinah so smešne in nerealne.. Mi je pa všeč ko vidim, sedaj že 4 generacijo kako se je asimilirala v družbo in tako bo ščasoma s komplet populacijo..
Vap0
15. 01. 2023 17.49
+0
jugalo
15. 01. 2023 15.28
+1
Lahko se tu piše kaj hoće lahko trdite tu gori kaj hoćete , za vojno sta krivi kot Rusija kot ZDA… moglo bi se sodit obema će se vprasa mene… ZDA za kuhanje vojne in provokacije ki se vedno potekajo na tajvanu(ampak so kitajci malo bolj potprezljivi od rusov koliko kaže )… za Rusijo pa tak vemo kaj dela… dejstvo je će ZDA nebi čarala pred mejami Rusije nebi Rusi napadli UK … kaj se pa tiče Rusije so res hitro zagrabiti to vabo… dokler se ne bo malo bolj na oštro prijelo ZDA bo se to dogajalo se naprej…
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.45
-4
ZDA so se ves čas prizadevale za mir. Leta 1994 so z grožnjami in z ugodnimi krediti prisilele Ukrajino, da se je jedrsko razorožila. Na ameriški ultimat je morala izročiti Rusiji 1200 jedrskih bomb in 167 medcelinskih izstrelkov. Po ruski zasedbi Krima je Ukrajina dala vlogo za NATO vendar jo ZDA že osem let blokirajo. Pa ja ne boste trdili, da ne veste za Putinivo javno izjavo, da se bori za meje Rusije v času Petra Velikega.
jugalo
15. 01. 2023 15.58
+3
Da zelo zelo… japonska je bila ze potolcena… in mogli so vrect atomski bombi in umorit nevem koliko civilistov… in koliko jih je se kasneje umrlo zaradi radiacije? :) ampak ZDA to lahko :) isto so lahko kurili nevem koliko he gozdov kjer so bili prav tako civilisti zraven vojakov… napalm je za mene drugo najkrutejse orozje za plinom… ampak ja ZDA to lahko ker z tem delajo za mir po svetu :) si zamisliš da bi Rusi začeli uporabljat napalm na UK? To bi bila 3.sv vojna zagotovo ;) da sploh ne govorimo o nuklearnem orozju… :) Za mir ja :) će je kurjenje ljudi in nuklearni napad na razglašeno drzavo mir pol se Rusija nima kaj sekirat o teh raketnih napadih po tem takem :)
nataad
15. 01. 2023 15.21
-2
1. Rusi hočejo se pogajat, ampak na svojih pogojah-ultimat! 2. O žrtvah Donbasa se pisalo, zrtve bile z obeh strani in to največ v 2014. 3. 7 miljonov RUSKOGOVOREČIH!UKRAJINCEV to ni manjšina. Koliko v Sloveniji italjanov, madžarov. Imajo dvojazično in tako naprej. Koliko v Sloveniji srbo-hrvatsko govorečih slovencev? Nimajo dvojazičnega nič.4. Nobeden nobenega ne silil v nič. Državni jezik ukrajinski pika, doma govor kolikor želiš. putinu gre samo za dostop do Krima po kopnem. Ne romantizirajte. Govorim,ker sem iz Ukrajine, do 24 februarja govorila rusko, nič več. V Sloveniji sem 20 let(ne, nisem plesala na drogu). 5. Na zahodu Ukrajine govorijo in ukrajinsko, rusko, madžarsko, rumunsko in vse ok. Lp.
Korintos11
15. 01. 2023 15.26
+2
Kdo nima v Sloveniji dvojezičnega, Italijani in Madžari?
Korintos11
15. 01. 2023 15.26
+2
Dvojezične table, svoj jezik se učijo, ne na pamet.
nataad
15. 01. 2023 15.32
+2
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.47
-2
Do ruske okupacije Krima je bil ruski jezik enakovreden ukrajinskemu in nobenega nasilja nad rusko manjšino ni bilo.
jugalo
15. 01. 2023 16.03
+4
Seveda :) govoriš popolnu drugace kot vsi mogoci viri interneta ;)
osancta simplicitas
15. 01. 2023 16.05
+1
Korintos11
15. 01. 2023 15.06
+1
Sedaj pa že lep čas ni bilo nobenih sankcij proti Rusiji, a so dosedanje tam tudi prijele kot pri nas?
Rudar
15. 01. 2023 15.05
-2
Ruski zločini bodo nekega dne kaznovani. Tako ali drugače.
jugalo
15. 01. 2023 15.09
+2
Kot so bili američki za kurjenje Vijetnamcev in mnozicni pobij civilistov z atomsko bombo ;)
Rudar
15. 01. 2023 15.15
+6
Al pa Ruski v Afganistanu med 79 in 89 (1 mio pobitih). Nikoli ne boš razumel, da med zločinsi ni razlike.
jugalo
15. 01. 2023 15.21
+5
Resnicno to prvic čujem da bi bilo toliko ubitih v ruski vojni operaciji v Afganistanu ;)
jugalo
15. 01. 2023 15.22
+5
Ampak je bilo tako kot kaže, s tem da so tudi to vojno podpirale ZDA z oborozevanjem :) kot to sedaj :)
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.49
+2
Trije stiki podpirajo zločine nad civilisti. Potencialni morilci.
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.50
+2
Atomsko bombo so uporabili med 2. svetovno vojno proti državi, ki jih je napadla.
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.51
+0
In ruski vojni zločini v Gruziji in Čečeniji ter uporaba bojnih strupov proti civilistom v Siriji.
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.52
-1
Šele po ruski agresiji, enako kot tudi Ukrajino.
jugalo
15. 01. 2023 16.00
+2
Država ki je bila ze praktično premagana :)
zof4
15. 01. 2023 16.12
+2
uporaba strupa oziroma lažni scenarij Belih čelad
jugalo
15. 01. 2023 14.56
+0
Ob koncu druge svetovne vojne so Združene države Amerike avgusta 1945 odvrgle dve atomski jedrski bombi na japonski mesti Hirošima in Nagasaki. Eksplozija obeh bomb je skupno ubila od 129.000 do 226.000 ljudi, od katerih je bilo največ civilistov. Kje so pa posledice po bombi? Radiacija…? :) The conflict killed over 3 million North Vietnamese, 250,000 South Vietnamese and over 58,000 Americans (napalm) in Rusi so najvecji terroristi a?:)
User416781
15. 01. 2023 15.00
-5
Korintos11
15. 01. 2023 15.03
+3
Koliko ljudi so pa Japonci ubili in zakaj?
jugalo
15. 01. 2023 15.03
+2
Kaj kaksno vezo ima?! Poglej kaj so delale tvoje ZDA ;) in one bodo nekoga obtozevale teroristov… s tem da ni nikjer točnih podatkov o vojnah v Iraku in podobno ;)
arctic
15. 01. 2023 15.07
-2
Sicer ta "whataboutism" ne pelje nikakmor ampak v luči debate - ocenjeno število žrtev v Gladomoru je 4 miljone. USA lahko vrže 15 bomb pa bo še vedno manj mrtvih.
User416781
15. 01. 2023 15.08
-2
ZDA so delale napake, to sem vedno trdil. Na Bližnjem vzhodu so naredili kaos. Ampak to ne pomeni, da ima s tem Rusija pravico do agresije na Ukrajino in ne pomeni, da pa sedaj pidpiram Rusijo. Obsojam vse vrste agresije. In kar pišeš nima popolnoma nobene veze s to vojno. Kaj so pa rusi delali v Afganistanu?
Korintos11
15. 01. 2023 15.11
+1
pero, zakaj pa ne bi imela Rusije enake pravice kot Ameri, če pa vedo da kazni ne bo? Rusi imajo vsaj vzrok, zakaj so pa Ameri napadali druge države?
jugalo
15. 01. 2023 15.13
+4
Samo da se prej zamislite da nekoga obtozujete terorizma in med tem podpirate ZDA ;) in to je samo vietnam in japonska ;) kje je Irak Iran Afganistan … :) in kje so mrtvi ki so umrli za posledicami radijacije, in koliko je dejansko ljudi umrlo v džunglah v Vijetnamu ki so bili skurjeni da od njih ni ostalo nic ;) gladomor ni dalec pred tem ;)
User416781
15. 01. 2023 15.14
-1
…ukrajinci niso krivi za to kar so ZDA delale po svetu. Vprašanje je milo rečeno, neumno.
jugalo
15. 01. 2023 15.15
+2
Korintos11
15. 01. 2023 15.15
+0
pero, kaj so pa ukrajinci delali s tam živečimi Rusi? Malo poglej posnetke.
jugalo
15. 01. 2023 15.18
+1
In ZDA so spet naredile vojno v kateri je umrlo dosti dosti civilistov in se jih bo verjetno… će nebi bilo takega rivalstva med ZDA in Rusijo tudi vojne nebi bilo, šutem da ZDA hrepenijo po vojni Rusiji pa glih ne rabiš rect dva krat… tu bi se trebalo sodit obema kot ZDA kot Rusiji ;) će nebi bilo ZDA nebi bilo vojne, to je dejstvo ;)
jugalo
15. 01. 2023 15.19
+1
Ampak kdo se sploh upa postavit po robu ZDA razen Kine in Rusije ;) ostali pa itak rep med noge in to to… govori piši kot oni rečejo :)
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.55
-3
Japonska je napadla ZDA brez vojne napovedi. Rusi so pobili 11.000 ujetih poljskih častnikov v Katinskem gozdu. Še Hitler se je zgražal.
ivan res grozni
15. 01. 2023 15.56
-2
jugalo
15. 01. 2023 16.02
+2
11tisoc ?:) kaj je to v primerjavi z 200k ali celo već civilistov v hitosimi in nagasaki :) ;)
arctic
15. 01. 2023 14.48
+1
Ruso so bili užaljeni ker so mogle bit knjige v Ukrajini v dveh jezikih in ker je bil uradni jezik v javnih ustanovah ukrajinski. Pa ker so se lahko učili v maternem jeziku samo do 5 razreda. Evo, to je za njih "zatiranje". Rusko se je javno lahko govorilo, celo Zelensky je javno govoril rusko na nacionalni televizjii. Je pa to srbska logika ja, čim jim nekaj ne paše so zatirani. Medtem pa nihče ne omenja koliko Ukrajincev je bilo deportiranih v Rusijo v zadnjih 30 letih iz tega območja in nasilno naturaliziranih. Npr na krimu so vsi dobili ruske potne liste... nihče ni nič vprašal.
jugalo
15. 01. 2023 14.51
-1
Aja to so mediji napisali a?:) malo si preberi na internetu se druge stvari ;)
nataad
15. 01. 2023 15.01
+0
A ja, malo se pozanimaj iz prve roke, ne na Tik Toku. Pa ne bi bilo slabo maleeenkost možgančki vključiti.
User416781
15. 01. 2023 15.02
+2
Kar se mene tiče, so manjšine itak le za mešanje dreka. Ali si eno, ali pa drugo, ne moreš sedeti na dveh stolih hkrati. Manjšine imajo dve možnosti - da se preselijo v matično državo ali pa da se prilagodijo. Ne moreš pa terati ene države, da ima dvojne standarde.
Korintos11
15. 01. 2023 15.08
+1
V Ukrajini so povečini vsi govorili ruski, potem je pa bil naenkrat ruski jezik prepovedan.
User416781
15. 01. 2023 15.11
-4
Ruski jezik v Ukrajini do agresije nikoli ni bil prepovedan.
arctic
15. 01. 2023 15.12
-2
V Ukrajini so "pred referendumom o osamosvojitvi" povečini vsi govorili ruski, potem je pa bil naenkrat ruski jezik "jezik manjšine in ne več uradni jezik novo nastale države" - evo popravljeno
User416781
15. 01. 2023 15.16
+1
…ja, in tako je prav. Ukrajina ni Rusija. Rusi v Ukrajini so in bodo bili manjšina, s to razliko da so od februarja lani osovražena manjšina.
Korintos11
15. 01. 2023 15.16
+2
Zelenski še sedaj slabo govori ukrajinski.
Urška iz Ugande
15. 01. 2023 15.18
-2
Koliko krat ti morem napisati, da je to laž? Lažete ko svije rusofili.
jugalo
15. 01. 2023 15.41
+0