Tujina

Ugibanja o Trumpovi prihodnosti po Beli hiši

New York, 16. 11. 2020 15.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
Sebastijan Kopušar
Komentarji
266

Predsedovanje Donalda Trumpa se končuje tako, kot se je začelo, z napihovanjem množice, ki ga je prišla podpret v Washington. Laganje ob prisegi je prineslo izraz "alternativna dejstva", pretiravanje o "milijonskem" shodu v soboto je še en izraz jeze ob porazu. Toda na tisoče zvestih pristašev v prestolnici pomeni, da bo Trump dolgo imel močan vpliv na ameriško desnico in tako celotno družbo.

 Trganje spon spodobnosti in politične korektnosti je navdušilo milijone Američanov, predvsem s konservativnega podeželja, ki poganjajo Trumpov vrtinec negotovosti.
Trganje spon spodobnosti in politične korektnosti je navdušilo milijone Američanov, predvsem s konservativnega podeželja, ki poganjajo Trumpov vrtinec negotovosti. FOTO: AP

Prihod rdečih protestnikov v povsem modri Washington je hitro prinesel protiproteste, na katerih so prebivalci prestolnice zahtevali, naj se Trumpova volilna baza vrne na podeželje. Zvečer so se sprevrgli v spopade, znak več, kako globoka je ideološka razpoka med dvema Amerikama in kako težaven bo proces celjenja te politične rane. Zdravljenje se ne bo niti začelo, dokler bo odhajajoči predsednik podpihoval jezo in nejevoljo. Zaprt v Beli hiši strelja rafale tvitov o volilni prevari, pri čemer redno dobivajo moder klicaj z opozorilom, da so njegove trditve na trhlih nogah. V nedeljo se mu je zareklo, da zmagal demokrat Joe Biden, kar je v noči na ponedeljek popravil z velikimi tiskanimi črkami "JAZ SEM ZMAGAL NA VOLITVAH!"

Trump je bil vedno manjšinski predsednik, saj je že pred štirimi leti zbral skoraj tri milijone manj glasov od takratne poraženke. Tako je tudi vladal, torej kot predsednik svoje volilne baze, ne kot predsednik države. Nikoli ni niti skušal nagovoriti večine, ki je po prvem šoku nemudoma zdrsnila v upor. Znameniti marš rožnatih čepic dan po njegovi prisegi je v Washingtonu in po vsem svetu zbral okoli pet milijonov žensk in drugih udeležencev, ki so protestirali proti šovinizmu republikanca. Letos je praktično ponovil vajo iz 2016, znova stavil predvsem na veliko udeležbo svoje volilne baze ter ob precejšnji nejeveri na ameriški levici zbral največ glasov v zgodovini republikanske stranke, krepko čez 73 milijonov. Ob takšni podpori ni čudno, da politični veljaki na desnici večinoma še naprej tiščijo glave v pesek in ali pritrjujejo njegovim trditvam o volilni prevari ali pa še raje molčijo in čakajo, da se vihar razpiha.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Prestar in bolan za 2024?

Ta divja že presenetljivo dolgo, kljub temu da so med "šokantne dokaze" o domnevnih nepravilnostih v Michiganu denimo uvrstili izjave republikanskih opazovalcev o "hrupu" in "hudobnih pogledih". Kljub takšnim rahlo trapastim ugovorom in že izgubljenim tožbam so Trumpovi podporniki skušali najti pot mimo rezultatov volitev. Volivci tehnično gledano namreč niso izvolili predsednika, pač pa elektorje posamezne stranke v vsaki zvezni državi, ti pa bodo 14. decembra dejansko izglasovali predsednika in podpredsednika. Drugi člen ameriške ustave zvezne države pooblašča, da določijo sistem za izbiro elektorjev, v vseh je to rezultat glasovanj. Toda nekateri vidni republikanci trdijo, da lahko lokalni parlamenti glasovanja zaradi "goljufij" razglasijo za sporna ter nato sami določijo elektorje, ki bi podprl Trumpa. A so se vsaj republikanski predstavniki na lokalni ravni uprli in zavrnili tovrstne pritiske.

Po štirih letih udrihanja čez medije sedaj menda razmišlja, da bi osnoval svojega.
Po štirih letih udrihanja čez medije sedaj menda razmišlja, da bi osnoval svojega. FOTO: AP

Čeprav se zdi težko verjetno, da bi ZDA padle na takšno raven bantustanskega mešetarjenja, pa že previdno stopicanje republikancev okoli njihovega poraženega voditelja kaže, kako Trump stranko še vedno drži v pesti. Sobotni protesti so samo še zvišali ceno njegovega političnega kapitala. Vprašanje je, kako ga bo unovčil. Sedanji predsednik se Bele hiše oklepa tudi zaradi napovedi, da ga po izgubi imunitete čakajo sodni procesi, zaradi katerih bi lahko končal za zapahi. Prav tako je precej napovedi, da je njegov finančni imperij na precej trhlih nogah in bi se lahko ob izterjavi zapadlih dolgov in morebitnih kazni zaradi davčnih utaj nevarno zamajal. Trump po besedah Maggie Haberman iz New York Timesa nima jasne strategije, pač pa le skuša ohranjati medijsko pozornost in prek nje podporo svojih volivcev. V to kategorijo naj bi sodile tudi napovedi, da bo nemudoma napovedal predsedniško kandidaturo za volitve 2024, če (oziroma ko) bo Biden potrjen za predsednika.

Tehnično to seveda lahko naredi, saj zakonodaja omejuje le število mandatov (največ dva), nikjer pa ne določa, da morata biti zaporedna. Vendar pa predsednikova nečakinja Mary Trump trdi, da tega ne bo naredil, saj "se nikoli ne bo postavil v položaj, v katerem lahko še enkrat tako izgubi". Poleg tega bo po njenih besedah čez štiri leta njegovo zdravje že močno načeto. "Donald je živi zelo nezdravo, ima obupno prehrano, ne telovadi, ima psihološko motnjo, ki je ne zdravijo, zato si ne predstavljam, da bi bil sploh zmožen česa takega," meni nečakinja, ki je tudi sicer zelo kritična do brata svojega pokojnega očeta Freda Trumpa mlajšega.
 

Vrnitev v medije

V zraku so tudi ugibanja, ali bo s premožnimi zavezniki ustanovil nov, še bolj konservativni medij, saj ne more preboleti "izdaje" televizije Fox News, ki je prva med vsemi razglasila, da je Biden zmagal v Arizoni. Fox News ima namreč ločen novinarski del od večernih voditeljev, ki delujejo kot medijski izrastek sedanje Bele hiše. Po poročanju časnika Axios naj ne bi razmišljal o kabelski televiziji, saj je to zelo drag projekt, pač pa o digitalnem medijskem kanalu, v sklopu katerega bi prenosi potekali prek spleta, pristaši MAGA pa bi zanj plačevali mesečno naročnino. Pri tem bi za nagovarjanje bodočih naročnikov izrabil obsežne sezname elektronskih naslovov in telefonskih številk, ki so jih zbrali v kampanjah. Morda bo moči združil z obstoječimi mediji, kot sta OANN in Newsmax. Obe obrobni televiziji brez zadržkov podpirata predsednika, ta pa ju ob zameri do Foxa vztrajno promovira.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Gledanost Newsmaxa, ki neutrudno objavlja vse obtožbe o domnevnih volilnih goljufijah in spremljajoče teorije zarot, je strmo narasla in prvič presegla milijon gledalcev v večernih urah (Fox News je imel v istem časovnem pasu dobra dva milijona gledalcev). To je toliko bolj osupljivo, ker je bila njihova povprečna gledanost pred volitvami okoli 65.000 gledalcev. Konservativni časnik Wall Street Journal je včeraj poročal, da naj bi skupina vlagateljev, povezanih s Trumpom, skušala odkupiti Newsmax, vendar je direktor mreže Christopher Ruddy prav tako v nedeljo zvečer za časnik Variety zatrdil, da ne bodo postali "Trump TV". Jasno je, da bodo brez privlaka nekdanjega zvezdnika resničnostne televizije hitro zdrsnili nazaj na komaj vidno medijsko obrobje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (266)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jožajoža
06. 12. 2020 09.26
+1
Tudi mi se že sprašujemo,kam z janšiti po izgubi oblasti.sicer pa karel je umen clovek in bo že vedel kaj in kako
puspan
17. 11. 2020 15.16
Dbist
17. 11. 2020 14.49
Ma, ta Klump je glih tak klovn k nš Jajo
Uporabnik1940659
17. 11. 2020 13.26
Moram priznati, da me je malce strah, pa ne le mene.... Trump je nepredvidljiv, vprašanje je, kaj se še lahko zgodi do 21. januarja 2021.... Kričave demonstracije njegovih privržencev so lahko le uvod v..........
Kristjan Rebec
17. 11. 2020 08.47
+0
Vse kar se dogaja v ameriki in tudi pri nas bo pokazal čas.
INAZ
16. 11. 2020 20.23
-2
Aretirali so vodjo Bidnove volilne kampanje v Texasu zaradi volilnih goljufij, slovenski MSM pa nič. Volitve v Ameriki še zdaleč niso končane.
Greenbunny123
17. 11. 2020 10.25
+2
Al83
16. 11. 2020 20.17
-1
Podjetje, ki je naredilo računalniške volilne sisteme Dominion, ki so prepisovali tisoče, če ne milijone galsov od Trumpa k Bieddnu je Smarmatic. In zgleda, da je predsednik Smartmatika Peter Neffenger del Bieddnove tranzicijske ekipe. Čisto nič za videti pri tem, sem siguren, da je vse stvar naključja.
IgorMedved
16. 11. 2020 19.42
+4
Mediji so razglasili zmagovalca volitev na način, ki je uveljavljen že desetletja. Da Trump še vedno ne prizna poraza, kaže na njegovo strahopetnost in pomanjkanje časti. Sam se v javnosti praktično ne pojavlja, v boj pa pošilja druge (tiskovno predstavnico, Gulianija, zveste privržence, ki gredo na ulice...) sam pa se skriva in tvita. Če bi se vsaj zavezal, da bo spoštoval voljo elektorjev (glasovanje 14. decembra), vendar nisem tega nikjer zasledil. Medtem pa državo duši pandemija korone, šibijo jo velika nasprotja in vse bolj tone v politično krizo. Na drugi strani pa je Kitajska sklenila trgovinski sporazum s številnimi azijskimi državami in sistematično utrjuje svojo gospodarsko, politično, diplomatsko in vojaško moč.
erci.kor
16. 11. 2020 21.36
+1
Kamor gre amerika danes je res groza. Kaj pa to pomeni za cel svet da gnezdo demokracije, svobodna amerika umira tega se je za bat da se ne nalezemo takih politicnih praks tudi pri nas.
Ate_ist
16. 11. 2020 18.50
-1
ne razumem ljudi ki si želijo bidna za predsednika amerike. ste slabega spomina? pisalo se je leto 2012. to ni tako daleč nazaj. oh in sploh demokratični predsednik amerike, ljubljeni naj svetlejši husein obama je v angliji napovedal prihodnost evrope. se spomnite kakšno? ne? naj jo ponovim! v evropi bodo nastali novi narodi, novi jeziki nove države, in začelo se je preseljevanje narodov z juga na sever.
Ate_ist
16. 11. 2020 18.45
-4
kje je izjava volilne komisije? mediji so pohiteli lažnimi novicami in razglasile bidna za zmagovalca. no trump ima v rokavu aduta, ki mu omogoča drugi mandat. seveda o tem "novinarske" prodane duše ne bodo pisale.
ehs64
16. 11. 2020 18.25
+2
A niso v Texasu aretirali enega demokratskega "poštenjaka",ki je za Bidna pogoljufal več kot 700.000 glasovnic?Kom(b)iji volitve v ZDA še niso končane.Naj vas ne skrbi kaj bo z Trumpom.Naj vas skrbi kaj bo rekel Jirži.ko vas enkrat poštudira.
ibrakadabra123
16. 11. 2020 17.01
+2
Ameriške oblasti so zaradi volilne prevare v zvezni državi Teksas aretirale vodjo predsedniške kampanje Joeja Bidna. Po trditvah vpletenih naj bi bilo lažnih vsaj 700 tisoč glasovnic.
Legija 1942
16. 11. 2020 17.58
+6
E e e o tem se pogovarjamo. Ampak naše 🐑 če to ni tukaj gor napisano ne verjamejo. Zato pa mi ne rabimo niti vlade niti policije, ker nam državo vodijo novinarji. 🤔
ibrakadabra123
16. 11. 2020 18.22
+3
Sej v tem je težava ker tele 🐑 verjamejo samo medijem ti so pa vsi levi(24ur,cnn,...). Praktično karkoli si mediji izmislijo lohk napisejo in jim bojo verjel. Zanima me kdaj bo članek o tem kako je Antifa napadala starejše trumpove podpornike in druzine z majhnimi otroci po shodu v Washingtonu. Zanima me tudi kdaj bo članek o Bidnovi dobrodelni organizaciji za raka kjer so zbrali okoli 8mio € pa kasneje vse porabili za plače svojega osebja namesto raziskovanja raka. Skratka ne bit ovce in ne verjet vsemu kar pišejo mediji.lp
nikhrast
16. 11. 2020 16.40
-2
Trump je vrgel tantrum kot nek otrok ki mu ne gre vse po svoje. Pa saj bi moral biti navajem izgubljati, v privatnem življenju je neštetokrat izgubil, samo goglej njegove bankrote, pa kazni na sodiščih...
Ate_ist
16. 11. 2020 18.55
-1
prav zato je idealen predsednik. ima izkušnje z bankroti. in ravno to se obeta ameriki. trump je človek, ki lahko čez krizo pripelje ameriko z najmanj prelite krvi. tako v ameriki kot po svetu. biden oziroma demokrati še vedno upajo, da lahko živijo kot pri obami in njegovimi predhodniki ko so plenili cel planet. no svet ni več takšen in amerika je silno opešala. opešala je tako, da si ne more privoščiti napada ne na iran, ne na venezuelo kaj šele na severno korejo.
nightifly
16. 11. 2020 16.28
+9
Mesecev ...........sij . /////okaz za to je naš premier, pa tudi Trump, ki ga vi tako cenite. Morda bi z vidika njegovih (sicer zelo vprašljivih) podjetniških »dosežkov« celo lahko razumela vaše navdušenje nad njim, ker pač predvidevam, da ste se tudi vi ukvarjali, ali pa se še vedno ukvarjate s podjetništvom/////////////#########upam, da samo se to ,ker se mi zdi vazno . Res je , skrbim zase izkljucno z lastnim prizadevanjem ,da dobim delo ,se bolj pa ,da ga opravim -105 % . In to ne v Sloveniji , kjer sem se ze leta 1990 odpovedal zelo dobri sluzbi i n ´´odpeketal ´´ preizkusiti v svet moje sposobnosti . O tem kaj je slo v Sloveniji in Jugoslaviji narobe ,bi lahko napisali veliko - naj bom zelo kratek - Bivsi sistem je bil -posteno povedano z,napravljen za postene ljudi ,visoko zavedne ljudi ,obcane in delavce . Dovoljeval je popolno svobodo urbi et orbi . To je bila najvecja napaka . V nekaj desetletjih ,se je sistem spridil v megalomansko hobotnico korupcije , ki meritornosti ni poznala ,niti dovoljevala . To je bil resnicni krah ,poguba celotnega ustroja drzave . Sam sistem ,socializem je bil odlicen , toda za Svede ,ne za Jugoslovane -brez izjeme . Slovenec je zelo priden clovek ,samo sekiro mu moras obesiti nad glavo . To je vedela ze Terezija ,pa se kdo . Dati ljudem oblast v roke ............hmmmm ,jaz sem samo gledal debelo kaj se dogaja . In po nekaj letih ,sem enostavno obupal .( ko je popoln analfabet sodil o mojih nacrtih in delu ) . Noro . In to je bil zacetek zatona enega sistema ,ki bi lahko bil uspesen .
ehs64
16. 11. 2020 18.32
+2
Točno tako.So pa 91-gain naprej do 2020 še vedno partiske univerze oblačile in vedrile nebo nad Slovenijo.Pa so kradli vsi po vrsti,da so jih boleli prsti. eeejjj ti zdaj me pa izbriši
Zmaga Ukrajini ......
16. 11. 2020 18.47
+1
Nightifly,... tudi danes ni nič drugače. Mislim celo, da je v tem pogledu še slabše. Zdi se mi, da so včasih vseeno nekaj dali na izkušnje, dosežke,... danes pa je pomembno samo to, da si "naš". To prakso je videti marsikje - tako v zasebnem kot javnem sektorju. Redke so družbe, ki znajo ceniti izkušnje, ki spodbujajo svoje zaposlene k napredku, skrbijo za dobro klimo v delovem okolju, ni šikaniranja, polen pod nogami, zavisti,... Skratka, ta "našizem" je največja cokla razvoja. Ko bo stroka dobila svojo pravo veljavo, šele takrat se lahko začnemo pogovarjat o napredku. Do takrat pa pač životarimo. Vsekakor ima in je imela še vsaka družbena ureditev svoje prednosti in slabosti. Tako tudi absolutizem, v katerem je vladala Marija Terezija. Čeprav bo najbrž kar držal rek, ki ga je izrekel Mark Twain: "Idealna država bi bila država, ki bi ji vladal absolutist, ki bi bil popoln človek in bi živel večno".
nightifly
16. 11. 2020 19.55
+2
Mesecev sij ,,,,, s tem se popolnoma strinjam ..... in naj samo dodam mojo misel ,ki je jasno ´´ pobrana ´´ iz zivljenja ::: to kar ste napisala in se tudi sam strinjam o zavedanju cloveka ,s tem pa njegova evolucija humane osebnosti je ze osnovna baza za spodobno zivljenje , ki ne potrebuje ideologije ,da prezivi . Samo svoj prostor pod svobodnim soncem in vec ali manj enake moznosti za razvoj in zivljenje . Prilike in vsakdanje bivanje med drugimi ljudmi mu narekujejo tempo in nacin umescanja v druzbi . In prav njegov boj za prezivetje in njegov korekten korak skozi zivljenje v druzbi je zame meritornost , ki mora biti nagrajena s tem ,da je sprejet v neko sredino in ce ustvarja surplus oz. dodano vrednost ---z nagrado ,placo ,karkoli . Toda samo iz tega principa je treba izhajati , ne pa kot ste omenila NAS ,VAS ,,in podobno .To je ze bias pozicija , ki unicuje ravnotezje v druzbi , svetu .In kaj nastane ? Trenja , boji , kri , destabilizacija sistemov . In nepravicnost .
nightifly
16. 11. 2020 19.56
+1
nightifly
16. 11. 2020 16.16
+7
Mesečev sij 16.11.2020, 15:59:20 Nightifly,… ali niste opazili popolne polarizacije politike in družbe? Tako v ZDA kot tudi pri nas. ///////////////////Mesecev ,,,,, pa vi to resnicno verjame te in mislite ,da je tako kot je bilo napisano v medijih ? Lepo vas prosim , in apeliram na vaso inteligenco , dajte si vzeti cas, veliko casa in zacnite prebirati in poslusati stotine raznih oddaj in clankov ,ki govorijo o tem . Pa ne samo to .Tezko vam bo ,ker sam dobro vem ,da je spoznavanje celotne slike nasega sveta doooooooooolgotrajen proces . Leta in leta so potrebna ,veliko diskusij tudi s prijatelji , izmenjava mnenj , ogromno literature , ki osvetljuje dogajanje v druzbah tega sveta zadnjih nekaj stoletij . Deklaracija o Demokraciji nam ne pove cisto nic , ce ne poznamo osnove ,se manj pa instrumente kako demokracijo implementirati v druzbi , druzbah . To pa je najtezja stvar ,ki obstaja . In mislite ,da velika vecina ljudi , ki je recimo ruralnega izvora z neverjetnim pricakovanjem caka na demokracijo ? Ali se sploh zavedamo kaj pocenjamo , kaj pocenjajo ljudje ,sicer s papirji nekih sol , intelektualno in profesionalno so pa cisto na psu ? Veste ,en clovek s kmetije ,torej kmet , ki skrbi za grund je vec vreden kot tisoc slabih inzenirjev ,psihologov , politikantov ,,,, etcetc . Ali se malo drugace , prej sem omenil Reagana .Sm,ejali smo se mu ,ker je bil igralec . Trump je tudi nekaj podobnega oz . je recimo -trgovec .... Vsi ostali so bili studirani odvetniki ,in prav ti so v Ameriki in v svetu naredili najvec gorja . Zanimivo ,mar ne ?
NPC24urrr
16. 11. 2020 16.20
-2
nightifly
16. 11. 2020 16.34
+4
NPC ...... ja , vem , toda vseeno sem vesel ,da se lahko pogovarjamo ,spostujemo in povemo vsak svoje vzroke za lastno razmisljanje . Vedno mislim ,da je konfrontacija misli ,idej vedno najboljsi recept za neko novo konstrukcijo druzbe . V zivljenju sem bil vedno naklonjen levi opciji ,toda v segmentu enakovrednega dostopanja do oblasti ,zakonov , in se najbolj sem si vedno prizadeval za Meritornost , torej nagrajevanje po uspesnosti ---in ne po lizanju zadnjic sefom . In to je postal moj najvecji greh .Kar je v Svici najbolj hvalevredno -meritornost ,je bilo takrat v Jugi najbolj osovrazeno - sposobnost delavcev , ki so dobivali enake place kot lenuhi . To pa vemo kaj pomeni .
NPC24urrr
16. 11. 2020 16.47
-2
nightify, si eden redkih, ki jih na tej "novinarski" platformi spostujem. Si iskrena oseba, ki te zanima le resnica, ne ovinkaris, ne uprabljas nekaksne termine, da bi izpadel pameten, si tudi pripravljen na debato, kot sam pravis, je to esina pot do mirne resitve. Ampak se moras zavedati, ljudi je lazje zavesti, kot pa jim razkriti, da so bili zavedeni in osebam tipa mesecev sij je razlaganje jalovo. Kot je rekel Yurij Bezminov, ki je v SSSR bil odgovoren za pranje mozganov: Osebam tipa mesecev sij so komunisti, tisti tapravi, rekli "uporabni 1d10t1". Res veseli me, da so ljudje tukaj, ki jih zanima le resnica in pravicnost! 💪
Zmaga Ukrajini ......
16. 11. 2020 18.29
+1
Žal pa si ti NPC neuporaben 1d10t1. Vidiš, že tu je velikaaanska razlika. In prav o tem govorim. Si ovca, s katero debata ni možna, ker je edina stvar, ki jo "znaš" - žaljenje. In potem kruliš in cviliš, ko dobiš nazaj. Ubogi svečkar, opran na Trstenjakovi.
nightifly
16. 11. 2020 16.02
+6
Ce pustimo Americanom ,da si izberejo predsednika kot si ga zelijo ,in ki v ZDA pocenja kar njim pase ........sam ne razumem jeze in nerazumevanja takoimenovane Levice (ali karkoli ze je ) v Sloveniji , ki ne odobrava njegove zunanje politike . Edini resnicno uspesen predsednik zadnjih 70 let je bil filmski igralec -predsednik Reagan ,ki je prizemljil tako Ruse kot Kitajce in z njimi -po Nixonu in Fordu podpisal pomembne mednarodne sporazume o omejevanju nuke orozja inbalist .raket . In zdaj je Trump po dolgem casu spet edini predsednik , ki ni nikogar bombardiral -nasprotno . Tudi deklarativno se je obvezal in zacel transortirati vojaske enote iz raznih delov sveta domov , pusca tam tiste, ki so nujne za vzdrzevanje miru ,predvsem pa za varnost civilnega prebivalstva . Toda tudi to izgleda v delu slov .politike in prebivalstva ni v redu . Kaj hudica zelite ?
Škrnicl
16. 11. 2020 16.06
-1
Ni nikogar bombardiral?!? Aja, tisti iranc se je sam z dronom raznesel...kako ne...
nikhrast
16. 11. 2020 16.22
-1
Folk se pa ne meni za zunanjo politiko, rkonomija in pandamija sta zdaj glavne teme.
nightifly
16. 11. 2020 16.36
+2
skrnicl ,,,,, ja tu imate pa prav .Ne bi rad advokatiral nikomur , verjetno ste si vse o tej stvari prebral ,tudi vzroke.
Klondza
16. 11. 2020 15.18
+1
Z sovraznimi govori, vulgarnim besednjakom in levi in desni vnasate razdor in nestrpnost, ki pelje v nasilje. Zamislite se, kaksen vzor ste svoji mladini..
pravisprehajalec
16. 11. 2020 15.24
-9
Levi so mladina. Ko bodo zrastli, bodo postali desni.
Zmaga Ukrajini ......
16. 11. 2020 14.40
+0
Največja prevara v zgodovini ameriških volitev: "Uslužbenka na volišču me je grdo pogledala, ker sem podpornik trampeljna" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
nightifly
16. 11. 2020 15.20
+6
Mesecev sij ,,,, naj vam napisem samo nekaj vrstic . Vedno bolj se sprasujem ,kaj se je s tisto pravo Levico ,ki naj bi jo krasile postenost , korektnost ,empatija , razgledanost , ucenost in sprejemljivost razlicnosti drugacnih , zgodilo .Kje je .....se sprasujem . V poznih 70 -ih ,sem bil na vojaskem sodiscu v Ljubljani zaradi -baje predolgega jezika - obsojen na 2 leti zapora .In to kot sin partizanskih starsev ,pa se oba - komunista .Pravih komunistov po srcu , ne nekih oportunisticnih lopovov ,kot jih v Sloveniji mrgoli. Kakorkoli , prijavil me je uradnik slovenske krvi , ocitno je imel kaj z ocetom ..... ne glede na vse , nisem odsedel vse kazni ,ker me je predsedstvo Juge oprostilo in poslalo domov ,ker so smatrali ,da je bolje ,da studiram kot pa cepim v arestu . Ja , res je ,12 let pred Janso sem sedel na istem stolu verjetno -na Roski . Ampak on je kradel dokumente ,deloval proti Jugoslaviji , jaz pa nisem . In koliko je ta gopsod Jansa sploh sedel ,s tem ,da je naredil tezko kriminalno dejanje proti drzavi ..... in ja , narod Slovenije ga je z vpitjem na ulici prakticno osvobodilo . Jaz nisem imel te srece , sem pa placal advokata polkovnika ,da me je zastopal na voj . sodiscu . Veste ,,,Mesecev sij , ,,to je samo ena epizoda mojega zivljenja . Veliko sem dal skozi , veliko videl , doma in 30 let v tujini . In moram reci ,da nikoli v zivljenjui nisem zasovrazil socializma zato ,ker sem placal visoko ceno v zivljenju ,in to zaradi pokvarjenih ljudi , ne pa zaradi sistema toliko . In ce sem danes umirjen Republikanec (tako si dam naziv ,zato ,ker zelim biti svoboden v misljenju) , je to ocitno za vas in marsikoga nesprejemljivo ,celo psovka . Nisem si mislil ,da bodo nekoc svetovljanski Slovenci iz nekaj desetletij nazaj postali tako zadrgnjeni ,zaprti , cinicni in nesprejemljivi za vse ostale barve ,ki krasijo nase zivljenje . Vedno bolj se moto -ce nisi z nami ,si proti ,torej baraba . Kje za vraga je koncala stara dobra mescanska burzoazija , torej evroski melting pot ,kjer si nasel cisto vse smeri,ideje , evropskega modernizma . Tega ocitno ni vec . Kaksna je danes struktura Slovenije .? Je spolh se kaksna elita , bilokaksne smeri , ki bi j i lahko resnicno nadeli ime - elita ? Je vse kar je ostalo samo psovanje in maltretiranje drugacnih ,drugace razmisljajocih ? No ,ce vam ni tezko ,mi kar napisite . Jaz sem se vedno -ne glede na napade z vseh strani trdno preprican v Trumpa oz .njegovo vizijo ZDA ,posredno pa tudi sveta . Tudi ce izgubi te volitve ,,,,nic hudega , pustil bo svoj pecat ,svoj vzorec , ki bo lahko komu v vpogled v prihonjih letih . To kar sse zdaj dogaja v Sloveniji ,tudi v Evropi ni podobno nicemur . In spet je Nemcija v dobrih 3 desetletjih (ali pa se vec ) , dala celo evropo v en pisker in zaprla pokrov .Ter zmagala vsaj gospodarsko . Prihaja streznitev od ostalih drzav UE , ki bodo pocasi znorele ko bodo ugotovile svojo slepoto . O Vzhodni evropi bivsih drzav varsavskega pakta ne bi niti izgubljal besed ,ker je to vec ali manj polom -razen, da so nemci tja plasirali svoje gospod .in bancne instalacije . Ostalo pa ----- naj sami ugotovijo .
pravisprehajalec
16. 11. 2020 15.25
-8
Tista Levica so bili socialdemokrati 19. stoletja. Ko so se začele Levičarske revolucije, se je levica vulgarizirala....
nightifly
16. 11. 2020 15.27
+5
Mesecev sij ,,,,upam ,da mi boste napisal-a kja konkretnega , z vaso vizijo vsega skupaj , in z napomeno ,zakaj jaz sam ne bi smel biti Republikanec , torej tudi resnicen potomec tako starih starih francos . starsev kot tudi potomec glavnega sporocila francos . revolucije iz 1789 leta . Izgleda ,da je biti danes republikanec kar nekaka blasfema , se malo pa bom nacist ali kaj podobnega . ´´Et pur´´ je zame npr. junaski boj partiznaov najvetlejsa stvar mojega zivljenja , ker je dal temelje svobodni dezeli Slovencev ,torej vsem , ki zivijo na ozemlju danasnje slovenije in sirse . Resnicno sem mislil ,da bo Slovenija po odcepitvi postala dezela ucenih in svobodomiselnih ljudi . Ocitno sem se zmotil .
Zmaga Ukrajini ......
16. 11. 2020 15.59
+1
Nightifly,… ali niste opazili popolne polarizacije politike in družbe? Tako v ZDA kot tudi pri nas. Resnično nič nimam proti diametralno nasprotnemu razmišljanju, če je le to utemeljeno na nekih realnih osnovah, na logiki in razumu, skratka podkrepljeno z resnimi argumenti. Ni pomembno, da se strinjamo, pomembno pa je, da se poslušamo. Vsaj včasih je bilo tako. Včasih so v politiko prišli res kolikor toliko modri ljudje, vsekakor pa izobraženi in dostojni,… danes pa pride v parlament skorajda vsakdo, ki ni dobil službe drugje (zlasti stranka SDS, pa tudi druge, imajo ljudi »z vseh vetrov«). In rezultat je nikakršna politična higiena. Dokaz za to je naš premier, pa tudi Trump, ki ga vi tako cenite. Morda bi z vidika njegovih (sicer zelo vprašljivih) podjetniških »dosežkov« celo lahko razumela vaše navdušenje nad njim, ker pač predvidevam, da ste se tudi vi ukvarjali, ali pa se še vedno ukvarjate s podjetništvom. Vendar pa je za politiko potrebno imeti / vedeti / izkusiti še kaj več. Predvsem pa imeti prave osebnostne karakteristike za politika. Skratka Trumpu tega očitno hudo primanjkuje, oz. je v celoti umanjkalo. Vi vidite njegov pečat v politiki kot pozitiven, jaz pa kot izjemno negativnega in škodljivega. Nekdo, ki je tako razklal narod, da je ta tik pred tem, da se besno spopade na ulicah in, ki ni toliko »moža«, da bi se dostojno sprijaznil s porazom in ga priznal, in je skozi ves mandat izkazoval agresivni egoizem in pomanjkanje bontona, zame pač ne more biti deležen pohvale ali celo občudovanja. Lahko mi verjamete, da se takšnih osebkov zgodovina slej ko prej spominja kot najslabšo možno politično izbiro in kot izjemno škodo za narod in državo, oz. federacijo. Približno podobno stanje vidimo tudi Sloveniji – en sam egoizem predsednika vlade, njegovo podpihovanje svojih slepih sledilcev, netenje strasti in medsebojnega sovraštva, razkol naroda,… le kako naj takšna država napreduje? Dokaz lahko vidite v spodnjem komentarju @pravisprehajalec, ki bo seveda videl vzroke za svoje težave povsod drugod, samo v lastnih vrstah ne. Pa se vsi še spomnimo »odsluženih prostitutk« - kdo je to izrekel, in komu je izrekel.
NPC24urrr
16. 11. 2020 16.25
-2
Polarizacijo ustvarjate taki kot si ti, mesecev sij. Ampak kot je vam znano od zmeraj: obtozi nasprotnika tisto kar pocnes sam in vnesi zmedo. Jaja, ta mesecev sij je tisti, ki ima Hillary Clinton za neko moralno osebo,... tebi se res vidi, da nisi za druga kot fizicna dela, z mozgani ne gre
EUprostipadvprepad
16. 11. 2020 14.28
+5
Prihodnost Tumpa me ne skrbi, me pa prihodnost naroda in dojemanje okolice tega. V 230-letih zapisane demokracije so padli povsem na dno, da vidiš posnetek belke v majici BML kako na ulici napada temnopolto podpornico Trumpa, z dvema otrokoma ob sebi. Kot družba so ZDA povsem na dnu.
kilklop
16. 11. 2020 14.40
+6
A to da se Trumpov podpornik vsede v avto in povozi celo množico ljudi je pa vredu, pa da se po statistiki 90% terorističnih napadov v ZDA zgodi s strani desničarskih extremistov, za te stvari si pa slep.
EUprostipadvprepad
16. 11. 2020 14.49
+5
Se strinjam s teboj, osebno ntini ne podpiram, ne eno ne drugo stran. Ampak, res ne vidite poudarka, no saj, če ga nočeš, ga ne boš. Belka v majici gibanja ZA temnopolte napade temnopolto žensko, ki ima ob tem pri sebi še otroka, deklico in otroka v vozičku. Enostavno noro.
Jožajoža
16. 11. 2020 15.24
+1
tako je to. trump v aneriki in janša v sloveniji sta narod popolnoma skregala. pusti ameriko, v sloveniji si poglej, kako desničarji,janšistični pretepate novinarje slovenske,kako z granitnimi kockami skrajni desničarji napadate slovenske policaje.........to so posledice politike janšistične vlade,ki se zgleduje po trampu,orbanu in še nekaterim iz predpretekle zgodovine............
pravisprehajalec
16. 11. 2020 15.27
-6
Kiklop, gledal sem, kako so Antifa pa BLM blokirali promet v mestih, se izživljali pred avtomobili. Policija se ni hotela vmešavati, saj je bilo preveč žalitev, da so nepotrebni. Ni čudno, da je komu zavrela kri, pa je pritisnil gas. Vprašanje, če ne bi tudi jaz. ker potem so bili vsi na sodiščih oproščeni.
ivan res grozni
16. 11. 2020 15.50
+2
Na obeh straneh imate skrajneže. Po eni ženski, če je to sploh res, oceniti več kot polovico Američanov je too much!
ivan res grozni
16. 11. 2020 15.55
+1
miselna policija
16. 11. 2020 14.23
+4
ej bunkeraši zakaj ne predate dokaze od goljufanja oranžnemu ??dobili boste milijon,to je znatno več kot za komentirranje tukaj!!