Tujina

Putin obtožil ZDA agresivnega pristopa k ukrajinskemu konfliktu

Kijev/Moskva, 21. 12. 2021 17.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Ma.Ko., STA
Komentarji
62

Ruski predsednik Vladimir Putin je ZDA zagrozil z ukrepanjem, saj se ne strinja z njenimi pristopom do ukrajinskega konflikta, ki ga je označil za agresivnega. Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski pa je medtem danes izrazil željo po čimprejšnji včlanitvi v zvezo Nato.

"V primeru nadaljevanja precej agresivnega pristopa naših zahodnih kolegov bomo reagirali s primernimi vojaško-tehničnimi ukrepi. Na neprijazne korake bomo ukrepali ostro," je bil odločen Vladimir Putin ob obisku obrambnega ministrstva v Moskvi.

Vladimir Putin je dal jasno vedeti, da se Rusija čuti ogroženo zaradi Nata.
Vladimir Putin je dal jasno vedeti, da se Rusija čuti ogroženo zaradi Nata. FOTO: AP

Znova je spodbudil zvezo Nato in ZDA, naj zagotovijo obvezujoča varnostna zagotovila, s katerimi bi končali trenutno krizo in pričeli normalizacijo odnosov. V dveh dokumentih, naslovljenih posebej na zvezo Nato in ZDA, je Moskva terjala potrditev, da bodo podpisniki odstopili od nameščanja vojaških enot na ozemlju držav, ki so se zvezi Nato pridružile po letu 1997, o čemer smo nedavno poročali. Za Nato to pomeni, da zavrne možnost širjenja proti vzhodu.

Ruski predsednik je danes dal tudi jasno vedeti, da se Rusija čuti ogroženo zaradi Nata. Je pa poudaril, da to ni nikakršen ultimat, ampak ponudba za dialog.

ZDA so po njegovem mnenju odgovorne za trenutne napetosti v Evropi. "Delajo, kar želijo," je dejal o ameriških aktivnosti v Ukrajini.

Na srečanju s Putinom je danes obrambni minister Sergej Šojgu kritiziral krepitev vojaške moči Ukrajine in okrepitev vojaških vaj na meji z Rusijo. Zunanji minister Sergej Lavrov pa je posvaril ZDA in Zahod pred prekoračenjem skrajne meje.

'Od Nata si želimo jasno časovno perspektivo'

Na drugi strani je ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski danes poudaril, da si v luči napetosti z Rusijo želijo čim prej priključiti zvezi Nato. "Od Nata si želimo jasno časovno perspektivo. Zelo konkretno. In želimo si jo v letu 2022," je povedal v nagovoru vsem ukrajinskim veleposlanikom.

Enako si želijo napredek na področju članstva v Evropski uniji. Oba evroatlantska cilja sta tudi od leta 2019 zapisana v ukrajinski ustavi.

Zahod že dlje očita Rusiji, da kopiči vojake na meji z Ukrajino. Ravno danes je Nato posvaril, da Rusija še naprej krepi svojo prisotnost na mejnem območju. "Vidimo, da počasi na mejo z Ukrajino spravljajo vse več okrepitev, topništvo, bojne skupine, bojne tanke," je izpostavil generalni sekretar Jens Stoltenberg.

Stoltenberg je danes še napovedal, da bi v začetku prihodnjega leta organizirali srečanje Nato-Rusija. Zadnje tovrstno srečanje je bilo julija 2019, od takrat pa je propadlo več poskusov organizacije novega srečanja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (62)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

HujUkropiji
22. 12. 2021 15.17
+2
Kaj se Putin sploh matra z vojsko. Samo ventil obrne pa bodo ti ukrajinski jokerji hitro izpolnjevali obrazce za azil v EU in ZDA.
nikhrast
22. 12. 2021 16.00
-3
No, samo da priznaš da ima Putin še apetit po tujem ozemlju.
MarioSuper99
22. 12. 2021 10.58
+8
Nato pošlje vojsko na mejo z rusijo -> Ni problema.. Rusija pošlje vojsko znotraj meja svoje države na mejo z Ukrajino -> Skrajno nedopustno dejanje... Kdo je tu nor? Kaj zdej država več ne sme pošiljat svojih enot po svoji državi ali ?
nikhrast
22. 12. 2021 16.04
-3
Tako je, pa saj ne vem zakaj se čuti Putin ogroženega, nobeden nima apatit po ruskem ozemlju, kdo bi sploh poskrbel za to revščino. Mislim da Putin samo izziva, pa to je za domačo rajo.
janez krstnik1
22. 12. 2021 10.04
-3
Parodija, agresor obrambo obtožuje agresije. Samo še čakam izjavo, da je Ukrajina napadla in zasedla ozemlje Rusije in se je uboga Rusija morala braniti. In potem se čudimo naši vladi. Celi svet je izgubil kompas, ne samo naša vlada.
Državni Civilist
22. 12. 2021 09.11
Reku bom tko: če je Putin "pametnejši" od ceuga Nata ne bo nč "vojskovanja" Drgač pa bo sranje Nato bi pa tud moral po mojem mnenju z drugimi "predlogi" za zagotovitev da Rusija NEBO NAPADLA UKRAJINO AL OSTALE SOSEDE!! Ampak Nato se pač ne zna pogajat z Rusi kot smo videli pri Kitajski problem s Tajvanom. Misli da je "super" junak ta Nato in na sploh Američani ki majo glavno vlogo v Natu. Pa so se "nesposobni" pogajat in vsaj pikico popustit, ampak ne oni se majo pač za "bogove" in bo VSE tako kot bodo rekl oni in hotl! Ne Kitajski voditelj jim ni to dopovedu in tud Putin dvomim da mu bo. To bomo pa videli sčasoma. Kj bo iz tega?
no_name
21. 12. 2021 21.44
+3
Tole zna bit pa še fajn sranje
ni_mi_vse_eno
21. 12. 2021 20.43
+3
Imamo klic Nuland-Pyatt (google it), kjer točno povesta, za koliko denarja se je to naredilo in kdo je kaj naredil. Tu ni nobene skrivnosti. ZDA ima tu krvave roke, ker je imela namen uničiti državo in "prinesti demokracijo". Podobno kot v vzhodnih državah. (Wesley Clark, 7 countries in 5 years) = (General Wesley Clark razlaga načrt Pentagona, kako bo ZDA napadla 7 držav v 5 letih). Do sedaj se samo napad na Iran ni uresničil, vse ostalo se je zgodilo.
ni_mi_vse_eno
21. 12. 2021 20.37
+4
Eni govorite Rusija, drugi Ukrajina. Js pa vidim dva slovanska brata. Vzrok pa je upor na trgu Maidan, kjer je ZDA zapravila $5 Billion (Victoria Nuland). To je umazana igre politike za dosego višjih ciljev. Upam, da bodo pametni in se ne bodo spustili provocirat.
nikhrast
21. 12. 2021 20.32
-6
Nobeden ne hrepeni po ruskem, samo Putin ne dojame da ga nobeden od sosedov nima rad, povedano po domače, mogoče edini prijatelj je Lukashenko. Putin bi moral prebrati knjigo How to Make Friends and Influence People.
HujUkropiji
22. 12. 2021 08.58
+3
Ne nakladaj. Kako to, da se pa Finska ne počuti ogroženo in nima potrebe po NATO članstvu?!
DAMJAN.KIRIC@GMAIL.COM
22. 12. 2021 09.45
-2
Ruski in Kitajski režim marsikomu ne diši. Osebno si ne predstavljam in ne želim,da bi mi vladal kaki Putin,Lukašenko ali severnoKorejski psihopat,da o Kitajski partiji ne izgubljam besed. Zame osebno so to izredno agresivni režimi,ki ubijajo,preganjajo in mučijo svoje lastne ljudi. Sicer ZDA ni kak blesteči primer svoboščin ampak pameten človek se raje odloči za manjše zlo.
nikhrast
22. 12. 2021 15.58
-3
čipi, Finska že leta nazaj ni hotela užaliti Sovjete, tako se niso pridružili NATO paktu. Malo govori s kakšnim Fincem, videl boš kako sovražijo Ruse.
HujUkropiji
23. 12. 2021 10.23
Zanimivo naključje ravno pod to temo. Do sedaj sem v živo govoril samo z enim Fincem. 2014 je bilo to in, ko je tema padla na politiko je bil oster do ZDA, NATA zaradi vpletanja v Ukrajino, Sirijo, Libijo.. sicer kot arhitekt po poklicu je tudi dejal, da ne verjame v uradno verzijo 9/11, da sta bila dvojčka zrušena samo z letali.
MihaGliha
21. 12. 2021 19.55
+2
Že po znanem scenariju državo katero nameravajo napasti optožijo,sankcije uvedejo,napadejo in uničijo pokradejo in se tolčejo po prsih kako so demokracijo in mir prinesli..... ZDA
Butalec8
21. 12. 2021 19.36
+1
Živela Rusija
Štajerc123
21. 12. 2021 18.50
-5
Rusija👎, ZDA--NATO👍. Diktatura👎, Demokracija👍.
Space Voyager
21. 12. 2021 19.02
+9
Pardon, ampak Rusijo s(m)o po nepotrebnem spravili na nasprotni breg. Želijo samo spoštovanje tudi njihovih interesov in varnosti, pa jih ZDA tega ne želijo zagotoviti.
marre
21. 12. 2021 18.34
-3
Res je, da je Rusija se v sovjetskih casih oz povojnih casih izjemno grobo in nasilno skusala porusiti dolocena obmocja (estonija, latvija litva, belorusija, ukrajina), tako da so domace prebivalstvo nasilno izselili in na njihova mesta naselili ruse. Samo to se ne pomeni, da sedaj doloceni teritoriji pripadajo Rusiji..
marre
21. 12. 2021 18.36
+1
V google vtipkajte besedo Russification pa si malo preberte....
Ate_ist
21. 12. 2021 19.31
+0
še to napiši, da je bil hitler svetnik, ki je zgolj hotel očistiti svet nižjih ras. mislim.... tebi se je odpeljalo! zgodovina ti je vas v španiji in kot vidim, se je učiš po učbenikih goebbelsa
marre
21. 12. 2021 18.21
+1
Ce bi bila Evropa vsaj priblizno enotna z skupno Evropsko vojsko, bi lahko pomagali Ukrajini, ki se po 80 letih skusa osvoboditi izpod Ruskega jarma, tako pa je za Ukrajino edina moznost nastanitve Nato enot, ki bi preprecile Rusko ekspanzivno imperialisticno politiko na vzhodu Evrope .
Millady
21. 12. 2021 20.16
+1
gr?arica
22. 12. 2021 10.25
Mare ti pa o zgodovini nisi kaj veliko prebral....bo treba se kaj drugega ne samo Noro tv in Demokracijo prebrati.
pomlad14
21. 12. 2021 18.20
+1
Prej gredo v nato, prej bodo fasali od Rusije.
Argmt
21. 12. 2021 18.14
+4
Slovenci smo Slovani. Po jeziku, običajih, genih… smo veliko bližje Rusom, Ukrajincem in ostalim Slovanom kot pa Nemcem, Francozom, Američanom… Na žalost nam je vedno bil bolj pomemben denar kot pa iskreni odnosi z bratskimi narodi. Ko berem nekatere komentarje si mislim, vsaj tiho bodite. Ne pa da podpirate ta iste zahodne kolonijaliste, ko so tudi nas večkrat v zgodovini tlačili. Kaj imamo danes mi od NATO članstva, razen stroškov? Kaj je danes namen te zveze razen prodaja orožja članicam in izkoriščanje tretjih držav?
marre
21. 12. 2021 18.17
-2
Mi kot narod imamo mnogo vec skupnega z Nemci kot imamo z 1500 km oddaljenimi Rusi.. Delavnost organiziranost, da ne nastevam.. Mogoce smo z Rusi edino blizu ko pridemo do alkohola. Dejansko z Rusi nimamo skupnega nic razen mogoce par krvnih zrnecev...
Cvajčk
21. 12. 2021 18.21
+1
To tudi meni nebo nikoli jasno vedno se kao zgledujemo po Nemcih Avstrijci Švicarjih ampak seveda ne po plačah... Glede Nata pa trošimo za vojaško mehanizacijo da bi pa kakšno bolnico zgradil oziroma opremili za ta denar pa rajš ne bolš da mamo neskončne čakalne vrste
jobovka
21. 12. 2021 18.33
+4
Američani bojo nam zakuhali vojno🤮🤮🤮. Amerika je svetovno sanje.
Argmt
21. 12. 2021 20.35
+2
Nekateri sigurno imate več skupnega z Nemci, ni sporno, niti narobe. A večina Slovencev je Slovanov, hteli mi to ali ne. Temu se ne da ubežati. In to ni samo par krvnih zrnc ampak celotna genetika. Delavne navade in organiziranost smo dobili od Nemcev, Avstrijcev, to drži, a to še ne pomeni da smo jim blizu. Za njih smo mi še vedno manj vreden narod. Kdor se sramuje svojih korenin in misli, da je več vreden od drugih, je sramota sam sebi in za svoj narod.
Pomnim
21. 12. 2021 21.59
Pa domobranske navijače. Nemci vsaj vejo kaj hočejo, naši ta črni se pa samo slinijo.
marre
21. 12. 2021 18.13
-2
Res vecje bedarije pa ze dolgo nisem slisal... Rusija vojasko in nasilno okupira krimski polotok, izdatno vojasko pomaga seperatistom pri okupaciji vzhodne Ukrajine in potem kao Amerika in nato nastopata agresivno??? Nimam nikakrsnih simpatij do Americanov samo tako sprenevedanje in zavajanje je pa res ze postalo kar malo komicno
borjac
21. 12. 2021 18.23
+6
Na Krimu je 80 % Rusov, v Dombasu, je tudi Ruska večina prebivalstva, tako da se Rusija lahko vtika v to kako bodo Ukrajinci ravnali z tam živečim Rusi, koliko procentov Američanov pa živi v vzhodni Ukrajini in na Krimu, da si ZDA lahko privoščijo vtikanje v Ruske zadeve.
Ate_ist
21. 12. 2021 19.38
+3
krim je od katarine ruski polotol. to da ga je mimo protokolov hruščov podaril ukrajinski republiki nič ne pomeni. to, da jim odrekaš pravico do referenduma o odcepitvi od ukrajine je kot da odrekaš pravico slovenije za odcepitev od sfrj. predno kaj napišeš pomisli, če slučajno nimaš napada šizofrenije!
Millady
21. 12. 2021 20.19
+1
Argmt
21. 12. 2021 21.11
+2
A kako potem komentiraš nasilno odcepitev Kosova? Kdo jim je pri tem pomagal? Krim je bil vse do WW2 del Rusije. Torej kot del Ukrajine je bil samo 60 let. Tam so Rusi velika večina in so na referendumu glasovali za odcepitev.
Rajko Ormožan
22. 12. 2021 09.02
Če na Krimu živi 80% rusov, še ne pomeni, da je Krim ruski. Nasprotno. Krim ni bil zgodovinsko gledano pred letom 1944 nikoli ruski. A tudi ukrajinski ni bil nikoli. Najdlje so ga zasedali Krimski Tatari, ki niso v nobenem sorodu z rusi. Če ne bi Stalin leta 1944 po naroku ruskih komunistov nad tatari izvedel genocida in deportacij v Tatarstan, bi Krim še danes pripadal narodu, ki je v zgodovini najdlje naseljeval polotok. Okrog ruske večine na Dombasu, kot ga imenujete, poglejte zgodovino holodomora, ko je Stalin znova po naroku ruskih komunistov pobil 7 mio ukrajincev in na njihove domove naselil etnične ruse, ki pa so na Donbasu še vedno etnična manjšina. Ni vse rusko kjer se govori ruski jezik.
gr?arica
22. 12. 2021 10.29
Ja Mare tvoj odgovor je res bedarija. Kdaj in kako je rusija nasilno okupirala Krim. Ja nekoc salec nazaj so unicili Krimski Kanat, samo tudi to ni bilo atohtono prebivalstvo. Na zadnjem referendumu pa so se kar sami prebivalci odlocili kamnzelijo iti in predvsem niso zeleli nasilja ukrajinskih nacionalistov, ki so jasno povedali kaj nameravajo izvesti na Krimu. Sicer pa....ali naj tudi americani vrnejo kar precejsen del drzave Mehiki?
gr?arica
22. 12. 2021 10.31
Tudi Tatari niso avtohtoni previvalci Krima in tudi oni so ga zasedli z silo. Pa vse to ni pomembno. Ljudje , ki sedaj tam zivijo so se odlocili kot so se.
Walter Pravicek
21. 12. 2021 18.02
+3
Ukrajina v NATO/OTAN?ČE NE MORE POSTATI ČLANICA SRBIJA,KOSOVO ALI BOSNA NIMA SMISLA ŠČITITI UKRAJINE.MEŠANA POPULACIJA,NA VZHODU IZKLJUČNO RUSI,TI PA HOČEJO K MATERI RUSIJI.JIM TO SMEMO ZAMERITI IN PREPREČITI RAZPAD UKRAJINE?
za bojši jutri
21. 12. 2021 18.00
+8
Uboga Ukrajina. Zaradi lezenja rit amerom s strani nekaj posameznikov, bo ubogi ukrajinski narod postal topovsko meso, morda pa tudi ameri in podivjani zahod.
Apostol1
21. 12. 2021 17.49
+14
Če bo Ukrajina sprejeta v NATO je konflikt z vojno neizogiben , ker Rusi ne bodo pustili , da se postavljajo na njihovi meji orožja , ki lahko ogrozijo Rusijo. Vsekakor Rusija ni bližnji vzhod , kjer so Amerikanci kradli nafto in povzročali konflikte, Drugače povedano Putin ni ne Biden in ne Trump ,pač pa Putin , ki je Rusijo postavil spet na zemljevid velesil.
Walter Pravicek
21. 12. 2021 18.04
+5
TOČNO,PUTIN JE GOSPODAR VZHODA.SKUPAJ Z KITAJCI.TEGA SE BIDEN BOJI.ZELO UPRAVIČENO!
Gepard007
21. 12. 2021 17.46
-11
Men ni čisto jasno kako se lahko Rusi mešajo v ukrajinske notranje zadeve?!?
ZAinKONTRA
21. 12. 2021 17.48
+12
Če poznaš zgodovino,so lahko Ukrajinci srečni,da sploh imajo svojo državo.
Argmt
21. 12. 2021 18.04
+7
Kako se pa lahko meša USA in NATO. V Ukrajini živi precej Rusov. Koliko pa je tam Američanov? Poleg tega Ukrajina meji na Rusijo. Američani so skupaj z zavezniki ustvarili opozicijo, ki je naredila to kar je naredila. Cilj je slabljenje vpliva Rusije. Enako se dela v Belorusiji, se je delalo v Čečeniji, Afganistanu….
Walter Pravicek
21. 12. 2021 18.04
+4