Tujina

Policist pozabil prekiniti klic, odzivnik posnel, kako je ozmerjal žrtev spolnega napada

Pariz, 17. 02. 2022 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Kaya Kamenarič
Komentarji
275

Pariški policist je bil suspendiran, potem ko je učiteljico nevede ozmerjal in se norčeval iz njene prijave spolnega napada. Mislil je namreč, da je klic že prekinil, njen telefon pa je posnel še dobre tri minute pogovora med policisti na postaji. Med drugim je policist dejal, da je gotovo "zmačkana" in dodal, da želi moškemu, ki ga je obtožila spolnega napada, otežiti življenje. Njegova dejanja je obsodila tudi francoska vlada.

Posnetek telefonskega klica, na katerem je slišati, kako je policist žensko večkrat užalil in je objavljen na spletni strani Mediapart, je sprožil val ogorčenja med odvetniki in skupinami borcev za pravice žensk. Policist je sicer ostal neimenovan.  

34-letna učiteljica Elodie je v soboto, 5. februarja, v zgodnjih jutranjih urah poklicala policijo in prijavila, da jo je spolno napadel neznanec, ki jo je zgrabil na ulici v središču Pariza. Policisti so jo zaslišali, kasneje pa prijeli in zaslišali tudi osumljenca, poroča The Guardian.

Francoska policija
Francoska policija FOTO: Shutterstock

Kasneje istega dne pa jo je poklical drugi policist s postaje, da bi ponovno govorila o njenem primeru. Ker se ni oglasila, ji je pustil glasovno sporočilo, vendar pri tem nepravilno prekinil klic.  

Njen telefonski odzivnik je tako posnel več kot tri minute pogovora, ki ga je imel s kolegi na postaji. Šalil se je in med drugim namigoval, da se ženska verjetno ni oglasila, ker ima mačka in še vedno spi, pripomnil je tudi, da njen primer sploh nima smisla. Večkrat je rekel še, da je "pute" – "vlačuga", ki želi moškemu samo otežiti življenje.  

"Kakšno je delovno okolje, da je policist misli, da lahko tako govori brez posledic?"

Notranji minister Gérald Darmanin je dejal, da je prav, da je bil policist suspendiran in da so njegova dejanja slabo luč vrgla na celotno policijo. 

Pariška policijska uprava je sporočila, da so zaprosili za neodvisno preiskavo. "Policija ne bo tolerirala nobenega žaljivega ali nasilnega vedenja do žrtve," so zapisali v izjavi in dodali, da si prizadevajo za izboljšanje svoje politike do žrtev spolnega in družinskega nasilja.

Feministično skupino Osez le Feminisme pa je zmotilo tudi delovno okolje policista. "Kako je možno, da se je policist počuti dovolj sproščeno, da je lahko o žrtvi nasilja tako govoril pred svojimi sodelavci? Kakšno je to delovno okolje, da misli, da lahko takšne stvari govori povsem brez posledic?"

Skupina se je vprašala še, kolikokrat je policist, ki je vodil njen primer, za "vlačuge" ozmerjal druge žrtve, pa to ni bilo posneto. "Kako naj človek upa na nepristransko obravnavo, če te policija označuje za 'vlačugo'?". 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (275)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Gorje
21. 02. 2022 15.54
In kaj je on delal zunaj v zgodnjih jutranjih urah? Pošteni so doma, ob ženi!🤔
jutri_pa_res
17. 02. 2022 19.45
-2
V soboto v zgodnjih jutranjih urah so poštene ženske doma v postelji ob možu, ne pa pijane po ulicah Pariza že od petkovega večera.
brezcasni
18. 02. 2022 08.02
+2
ne glede kdo je kje je je nihče ne sme spolno napast in se nihče od policistov ne delat norca........
Anyssa88
18. 02. 2022 17.56
Takle odgovor je znanka dobila od policajev, ko so jo ustavili ob 3 zjutraj, ko je šla v službo peči krofe za pusta... Ne sodi, prijatelj, da ne boš sojen!
Kostorog
17. 02. 2022 17.43
+1
Najbrž je podpornik in oboževalec puklavega arnavta, retorika govora je ista, ampak pozabil je da ni v slovenistanu, kjer lahko naši psihopati žalijo po dolgem in počez, če pa se nekdo spusti na njihovo raven,,,, so pa oh in sploh užaljeni in prizadeti.
taft007
17. 02. 2022 17.04
+3
Pri nas bi tak človek dobil policijsko podporo ali pa vsaj prijateljski pogovor v gostilni. Tako se pri nas rešuje recimo družinsko nasilje.
SPECnutZ
17. 02. 2022 11.35
+1
Dildote... V KAPELICO!
taft007
17. 02. 2022 17.07
+1
Zmešnjava v glavi? Priporočam globok pogovor s strokovnjaki.
SPECnutZ
17. 02. 2022 11.31
-1
Svastika! V VSAKO KAPELICO!
SPECnutZ
17. 02. 2022 11.33
+2
Kva so bo škof mislu.. bo šel mim svastike... Pa ni kapelice?
SPECnutZ
17. 02. 2022 11.30
+2
How how how hwo ?
RAZOČARAN2
17. 02. 2022 11.25
+2
Ivan, za kaj takega izrečenega, NE bi odgovarjal v Sloveniji.
oježeš
17. 02. 2022 11.17
-1
Pri nas je pogoj, da si v vladi ali parlamentu pri svojih , da se tako obnašaš. Kakšen suspenz, potiho odobravanje in se delajo kot da ni nič narobe.
stumfeta
17. 02. 2022 11.07
+1
Glej glej Lihtirna, a nisi ti že danes zjutraj nekih grdih stvari tukaj gor pisal? Recimo: - 11 25 Lihtirna 17.02.2022, 7:00:48 -14 tocno tako .pa tudi ce je bila samska nevem kaj je iskala tako pozno se zunaj - Lihtirna 17.02.2022, 7:06:03 -16 vsaka zenska je zelo boga in se pocuti izobcena ko pride do spolnega napada ,posilstva . ce pa pogledamo iz drugega vzornega kota ,pa ni cudno . kako pa se dan danes oblacijo zenske ? ze 13 letnice izivajo usodo na polnoma ko se tako oblacijo da ni za nikamor da skoraj kazejo vec kot pol svoje intime . so pa tudi zenske katere se nalasc nastavljajo samo da bi prisle do denarja . Resno, kakšno zbiranje dokazov pri ženskah bi ti to rad. dejstvo, da grejo čez zelo neprijeten ginekološki pregled in da morajo v stanju šola, ko so bile posiljene večkrat povedati grozljivo zgodbo o tem, kako so bile posiljene zate ni dovolj? Kaj ti misliš da ženska prid ena policijo, reče, da je bila posiljena in potem polcaji letijo s papirjem na sodišče al kaj?
oježeš
17. 02. 2022 11.21
+1
Aja, potem bi morale biti ženske zakrite in samo doma, kot v arabskih deželah. Človek se obleče kot njemu paše, ne da bi izzival druge, ampak ker je njemu tako všeč. In zdaj bi radi človeku omejevali svobodo in ženske potisnili v srednji vek, ker ne razumete, da ženska ni za posiljevanje, ampak je enakovredna moškim. Le naduteži vidijo žensko v podrejenem položaju in vedno podrejeno moškemu. Ja, tudi pri nas je precej ljudi s takim prepričanjem, delajo se pa kot največje poštenjake.
stumfeta
17. 02. 2022 11.23
+3
Ne vem, to boš moral njega vprašat, ki je to pisal ;)
AntiMarksist
17. 02. 2022 12.10
-1
Ce ti tega ne bi naredila lazne prijave se ne pomeni da ni zensk, ki bi naredile to in se veliko vec, da bi se "mascevale" ali pa "bile zrtve". Vsak primer bi moral pravni sistem tretirati iz vidika, da je vsak nedolzen dokler se mu ne dokaze krivda. Ljudje pa nismo roboti. Policaji imajo zelo velikokrat opravka s situacijami, kjer je vec kot ocitno da zenska laze. Seveda mora se vedno iti po zakonu in takemu "ze v naprej spoznanemu za krivega posiljevanja" moskemu unicijo zivljenje. Parkat se to zgodi in potem ugotovijo da pa mogoce niso vse zenske angelcki. To je kar se policajev tice. Kar pa se nas tice je pa ta clanek napisan, da bi zenske preprical da so dejansko zatirane in kako je celoten sistem krivicen. Mediji hocejo iz vas naresti jezne feministke. Ne vem kaj sicer hocejo drugi, vendar jest zelim zenskam da bodo srecne. Bodite zenstvene zenske in glejte na svet objektivno. Najdite dobre moske in imeli boste lepe druzinske odnose. Feminizem skodi zenskam.
stumfeta
17. 02. 2022 12.24
+5
Jaz sicer ne vem, kako si ti iz napisanega uspel razbrat, da pišem, da jaz tega ne bi naredila, ker sem namreč pisala o vseh ženskah. In ja, mogoče bi katera ženska šla in nekaj takega naredila, ampak očitno si bral pavšalno, pa nisi prebral tistega dela, kjer pišem o tem, kakšen je postopek pri prijavi posilstva, zato pa še vedno pišeš kot da so policaji tisti, ki človeku uničijo življenje. Pri prijavi posilstva mora ženska čez ginekološki pregled, vzame se bris, naredi se fizičen pregled. Poda prijavo in to ne samo eni osebi in ne samo enkrat. In tisto kar v prijavi pove, se mora skladat med seboj in vsaka izjava, ki jo da, mora v dejstvih sovpadat z vsemi ostalimi izjavami. Če policija odloči, da je dovolj dokazov da gre primer na sodišče, potem primerno ukrepa. Zato nehaj nakladat o uničenih življenjih moških in kako ženske lažejo. Ta članek ni nič napisan tako, ta članek samo povzema dejstvo dogodka. Avtor/ica nikjer ne podaja svojega osebnega mnenja, podaja pa mnenje ljudi na oblasti, ki so dejanje policista obsodili in prav je tako. Tako da ne nabijaj :) Oh, kok lepo, da nam želiš, da bomo ženstvene (karkolihudičažetopomeni) ženske, ampak me smo najraje to kar smo, vsaka zase unikatna in posebna, vsaka s svojimi željami in cilji, vsaka s svojimi izkušnjami. In glede na to, da nam je dal feminizem volilno pravico, da nam je dal pravico, da z našim premoženjem upravljamo same, ne naši možje, bratje, očetje ali celo popolnoma tuji skrbniki, glede na to, da nam je dal feminizem pravico, da lahko v zakonu spolnemu odnosu rečemo ne in da se siljenje na spolni odnos v zakonu vsaj od 90ih let prejšnjega stoletja razume kot posilstvo (do takrat posilstvo v zakonski zvezi pač ni bilo mogoče), pa še nekaj takih pridobitev bi lahko naštela, bom feminizem razumela kot pozitiven za ženske. Glede na to, da bi pa ti rad, da smo ženske ženstvene (ampakreskajhudičatopomeni?), torej, da smo take, kot bi želel ti, pa verjamem, da se s feminzmom ne strinjaš.
AntiMarksist
17. 02. 2022 13.14
Jest cisto podpiram zenske ko hocejo biti enakopravne. Jest mojo partnerico vedno podpiram ko zeli biti boljsa in bolj enakopravna. Nimam tudi nobenega problema s tem, da ima pravico do tega da lahko izbira s kom bo imela spolne odnose. Kar pa ne zelim ob sebi je pa ene tipicne feminstke, ki je vecna "zrtev". S tako se ne da normalno pogovorit niti se manipulacije nikoli ne koncajo. To je strup za dolgorocen zdrav odnos. Kaksen je postopek pri policiji vem in razumem zakaj je tak. Obtozba posilstva je nekaj zelo zelo resnega za tistega ki je obtozen tega. Ce bi bila kdaj v vlogi moskega bi razumela kako zelo moras biti pozoren na to s kaksno zensko imas opravke. Niso vse iste, seveda ne, sem pa tudi ze sam imel "sitnosti", ko sem zaradi tega ker sem nesebicno pomagal koncal v vlogi "preganjalca". In zase defenitivno vem da nisem posiljevalec in kdo je lagal. Ni da bi gojil zamero, je pa dovolj da razumem da niso vsi ljudje angelcki (zenske IN moski). Svet je nevaren za naivne. No, veliko moskih je tudi naivnih in taki nastradajo.. kar pa se zenstvenosti tice je pa to biolosko pogojeno. Lahko ti znam analizirati, je pa vse skupaj "obcutenje".. ko vidis girly girl jo takoj prepoznas. Ce pa je prijazna in postena girly girl pa se tipi mecejo za njo levo in desno.. za moske bi bilo to "pravi moski" za katerim zenske vzdihujejo.. zafrusfrirane fenistke (99% jih je to) niso privlacne, pa ce mediji napisejo miljon clankov o tem kako je vse skupaj socialni konstrukt pa kako je veliko lepo itd itd itd.. mediji lazejo, namenoma, s tem da vedno pisejo zgodbice, ki izkrivljajo realnost v njim zazeljeno smer.. po parih generacijah feminizma pa smo na tocki, kjer moski ignorirajo vijolcnolase. Upraviceno.
stumfeta
17. 02. 2022 14.05
+1
Ne vem, kaj konkretno misliš pod izrazom feministka, ki je tipična žrtev, lahko mogoče razložiš? Ker meni osebno greste pa na nerve moški, ki v vsaki obtožbi posilstva vidite neke podtale zadeve, kako nekdo s tem trdi, da ste pa vsi moški taki in taki. Nihče tega ne trdi in to podtikanje feministkam ste ustvarili točno taki moški, kot si ti. Nihče ne trdi, da je takih večina moških. Je pa dejstvo, da je večina žrtev posilstva ženskega spola. Kot je tudi dejstvo, da je prijavljenih manj kot 14 % vseh posilstev, od teh 14 % jih pa veliko sploh ne pride do sodišča. Torej, kdo konkretno je tukaj na slabšem? Majhen delež od 14 % moških, ki so jih ženske obtožile posilstva ali 86 % žensk, ki si nikoli ni upalo prijavit posilstva. Bodi pošten. In če bi bil ti ženska bi ti bilo jasno, kako moraš biti pozoren na to, s kakšnim moškim imaš opravka. Dobro jutro. In ja, tudi jaz sem že imela težave, ker sme prijazno dovolila, da me je sošolec ponoči pospremil domov (in da se razumemo, do vrat), potem je pa začel zahtevat neke zadeve. In ne, ženstvenost ni biološko pogojena, ampak sloni na stereotipih, ki ste si jih izmislili moški. Tako kot ste si izmislili izraz zafrustrirana feministka in se tolažite z dejstvom, da je nihče noče. Mediji izkrivljajo zgodbice? No daj, razsveltli me katere :).
AntiMarksist
17. 02. 2022 14.27
-1
Biologija je biologija. Jest vem kaj mi v oci pade, znam pa logicno razloziti. Femistka, ki je "zrtev". Torej.. nekdo, ki se dela da je zrtev, ker s tem dobi moc. Prestudiraj transakcijsko analizo in teorijo iger pa bos razumela o cem govorim. Jest ne trdim da je vsaka zgodba o posilstvu lazna, govorim pa da sem avtomatsko skepticen. Dokazi najprej, potem obsodba. To da smo moski sedaj krivi za probleme femizma je pa smesno. Ja, ce bi bil zenska bi bil isto previden, je pa razlika med tem da pazim nase in da napadem drugega ker lahko. Zafrusfrirane femistke so pa.. no, poglej jih.. imas oci, uporabi jih.. za izkrivljanje zgodbic pa ti ni pomoci..
stumfeta
17. 02. 2022 14.52
+1
Ja, biologija je biologija in biologija pri ljudeh ne determinira v takih meri, kot to počne pri živalih ali povedano drugače, ljudje nismo žrtve svojih genov in hormonov, ker imamo nekaj, kar se filozofsko imenuje razum. In to zanimivo ve vsak, ki je uspel imet psihologijo kot izbirni predmet v srednji šoli. A bš, a kr transakcijsko analizo in teorijo iger naj grem preštudirat? Ker ta se tiče samo feministk, a? Kaj pa če bi ti konkretno dal primer, kjer se feministka dela da je žrtev, da s tem dobi moč, m? Ja ja, razumem, da ne trdiš, da je vsaka zgodba o posilstvu lažna. Ampak ti žal ne dojemaš tega, da imam jaz problem ravno s to tvojo avtomatsko skeptičnostjo, ker je naravnana sam na ženske. Če bi imel ti avtomatsko skeptičnost per se, torej, da bi bil skeptičen tudi do tega, da morda laže moški, bi bilo to nekaj drugega, ti pa pač že od zgodaj zjutraj avtomatsko svinjaš samo po ženskah. Štekaš? Ponovno, kdo ti trdi, da ste moški krivi za probleme feminizma? Dejstvo, da ste moški razvili izraz frustrirana feministka, ki je grda in je nihče noče pač ni sporno. Hahahahahahahahahahahha, prosim? Hahahahahahahaha, dej, a si lahko prosim prebereš še enkrat, kaj si zapisal, hahahahahahahahahaha. Daj mi prosim razloži, zakaj to, da je bila ženska posiljena v tvojih očeh pomeni, da ni pazila nase, medtem ko je to, da je bil moški obtožen posilstva napad nanj? A ženska mora pazit da ni posiljena al je mogoče posilstvo napad nanjo? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) In potem boš ti men, da mi ni pomoči, resno :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) M.R.Š. :)
AntiMarksist
17. 02. 2022 19.31
Pojdi k svojim profesorjem in se jim zahvali.. bos kasneje dojela zakaj..
Lihtirna
17. 02. 2022 10.56
-10
dobro se znajo nekatere zenske zadnje case okoriscat na racun moskih . sama nastavi v velikih primerih pol pa nazadnje ispade nedolzna ovcica . kolko je tudi pri nas resnih in brutalnih posilstev ,a tam pa se ne raziskuje . treba bo pri zenskah zacet iz zbiranjem vseh moznih dokazov in pol se bodo vile druge zgodbe na sodiscih. ne vem kje so ljudje ki so izirjeni za to da prepoznavajo osebe katere lazejo in po krivem obsojajo. ne zagovarjam policaja niti slucajno ne .ne bi si noben policaj smel privosciti kaj takega . je pa tudi res to da ce moski osvaja eno zensko in ce ta moski zenski ne pase je najlazje pokazat z prstom nanj in rect on me je posilu
Animal_Pump
17. 02. 2022 11.02
+6
Ne vem kako ti osvajaš, da te vsaka obtoži posilstva...ampak verjamem, da če si normalen, in jo normalno ogovoriš..ne boš imel problemov. Tudi, če ji ne pašeš...in ,ko ti reče..NE..ne ustrezaš mi..se mirno obrneš in greš. Če pa se obnašaš kot primitivec...ji govoriš opolzke stvari..grabiš po njej...je pa normalno, da te prijavi.
stumfeta
17. 02. 2022 11.08
+1
Ja, če ženski, ki je ne poznaš in ki ti ni dala dovoljenja začneš razlagat kaj bi ji delu je to spolno nadlegovanje! Pa kje pa k.... piše, da smo dolžne poslušat tvoje neuslišane fantazije?!
Animal_Pump
17. 02. 2022 11.11
+3
Stumfeta...me zanima..kako bi se obnašal on, če bi mu kakšen gej govoril..kaj bi mu vse delal...pa ga grabil za rit zraven. A misliš, da bi mu pasalo???
nevtroalko
17. 02. 2022 11.12
-1
Animal_Pump 17.02.2022, 11:02:07 +3 Ne vem kako ti osvajaš, da te vsaka obtoži posilstva...ampak verjamem, da če si normalen, in jo normalno ogovoriš..ne boš imel problemov. Tudi, če ji ne pašeš...in ,ko ti reče..NE..ne ustrezaš mi..se mirno obrneš in greš. Če pa se obnašaš kot primitivec...ji govoriš opolzke stvari..grabiš po njej...je pa normalno, da te prijavi. Ko osvajas ponavadi ni problem problem nastsne ko gresta narazen.
stumfeta
17. 02. 2022 11.15
+0
Ej, točno to vedno pomislim. Ker fora je itak v tem, da če bi gej enga tacga pecal bi bil cel hudič, ker on je pa strejt. Po tej logiki očitno nobena ženska ni lezbijka, da nam mora biti nekaj takega všeč, da ne omenjam, da mi ni jasno, zakaj se nekaterim zdi, da jim moram biti "na voljo".
stumfeta
17. 02. 2022 11.28
+0
Jah ne vem nevtralko, mogoče je pa težava v tem, s kakšnimi ženskami se zapletaš? Moje osebno mnenje je, da če jim zgoraj opisane stvari govoriš že na prvem zmenku, da to ne bo ok, ti pa pač po svoji pameti in željah.
nevtroalko
17. 02. 2022 10.38
+1
"Ce bi" zensko prijel za rit kar tako je to nadlegovanje in ce te klofutne si to po druzbeni sprejemlivosti to zasluzis. Ce pa se zenska slini in drgne po tebi pa jo trescis je to pa narobe. Visek enakopravnosti.
nevtroalko
17. 02. 2022 10.42
+1
Ce te zenska klofutne se vsi smejijo ce je kontra bi se vsi tepli + policija itd...
Animal_Pump
17. 02. 2022 10.48
+2
Stari...ti si tipičen beta tip, ki samo cvili. Žnesko bi treščil, če se drgne...Pravi moški..jasno in odločno reče taki ženski naj se odstrani. Pa ti bi kar grabil žesnke za rit kot primitivec:))))??..Dej prosim....za pravim descem ženske po vseh 4 hodijo...ne rabi nobene grabit za rit...pa žvižgat za njo..ji dajat..opolzke al pa osladne opazke..ali komplimente kot vi beta možeki...temu rečete.
nevtroalko
17. 02. 2022 11.00
-1
Nakoncu so pa najbol pametni kvazi kavalirji ki v enem primeru iscejo sibko zensko v drugem na racun pasivnega moskega sebe prikazujejo kot alfa samce.
IKOSS
17. 02. 2022 11.01
+4
V kolikor bi vsem mladim uspeli skozi vzgojni ter izobraževalni proces vcepiti osnove kultiviranega sobivanja v družbi, ki obsega tako sposobnosti na področju medsebojnega razumevanja, komuniciranja, kot tudi reševanja morebitnih nesoglasij, kakršnokoli klofutanje, razen v šali, nikoli ne bi bilo potrebno! Da o kakih bolj resnih obračunavanjih sploh ne izgubljamo besed. Pomencanje omenjenih znanj ter vrednot, je namreč vzrok za številne zaplete, ki žal občasno izrazito eskalirajo.
stumfeta
17. 02. 2022 11.17
-1
Uau, nism vedla, da se moški kloftate med seboj.
nevtroalko
17. 02. 2022 11.26
+0
Daj nabijat v brezveze animal pump povedal sem ti 2 nasprotna si primera in reakcije. Mene pa kar nekam not stulis.
stumfeta
17. 02. 2022 11.31
+0
Nevtralko, dejstvo je, da to kar ti opisuješ niso zdravi medčloveški odnosi. Ne en ne drugi nasproten primer. Ok? In če je to vse, kar od odnosov na tem svetu poznaš, se mi resnično smiliš.
nevtroalko
17. 02. 2022 11.31
Poleg tega samo potrjujes ta primer. Za pravim decem se zenske po 4h plazijo, ceprav so nadlezne je to ok. Ce se 4je deci plazijo za zensko je to nasilje itd..
Animal_Pump
17. 02. 2022 11.34
+2
nevrotalko. Ne vem..ker se tako obremenjuješ s tem potem že bo nekaj na tem. Še nisem slišal za primer v moji družbi, da bi kakšen tip kar grabil žensko za rit...al pa da bi ga ona oklofutala..al on njo. Očitno..je krivo to, da se s primitivci ne družim.
nevtroalko
17. 02. 2022 11.38
Ja stumfeta to niso zdravi odnosi tudi posilstvo ni zdravo in metanje polen pod noge tudi ni. Je pa res da je tega vse vec. Treba se je pa vprasati zakaj prihaja do tega. Meni se zdi da policija sodstvo in nakoncu csd neznajo opraviti svojega dela. Slisal sem ze ogromno zgodb ko je bila zrtev moski ali zenska pa nista docakala pravice.
nevtroalko
17. 02. 2022 11.40
+1
Sem pa clovek, ki nemara hinavcev, da se nekdo igra zrtev ceprav bi ga vrgel ravno tistim katere obtozuje pa najsibo moski ali zenska.
stumfeta
17. 02. 2022 11.41
+1
Kaj zdej temo menjaš? Ti opisuješ nezdrave medčloveške odnose in neke (hipotetične?) situacije in ti trdiš, da je resnica taka, da si ženske zmišljujemo. Kaj imajo zdaj kar naenkrat s tem veze policija, sodstvo in CSD-ji?
nevtroalko
17. 02. 2022 11.51
-1
Za druzbeno dobro in dober druzben razvoj bi morale skrbeti drzavne institucije. Zgleda da policija sodstvo in cds niso sposobni krivce zapreti. Lazne zrtve pa kaznovati tako, da nebi noben vec pomislil na lazno prijavo. Ko bo to reseno posilstev, napadov itd. Nebo vec.
nevtroalko
17. 02. 2022 11.53
-1
V ljubljani vidim marsikaj, od copat naprej. Samo caka se kdo bo koga. Na podezelju tega nisem nikoli zasledil.
stumfeta
17. 02. 2022 11.57
+2
Ponovno, kaj ima to kar zdaj pišeš opraviti s tem, kar si do zdaj pisal glede žensk in posilstev? Izražal si svoje osebno mnenje, ne mnenja sodišč, policije ali CSD-ja.
AntiMarksist
17. 02. 2022 12.15
@stumfeta: folk zacne vpletati politiko v stvari kjer ti ne vidis povezavo zaradi tega ker JE povezava. Za ljudi, ki pisejo te clanke JE to politicno. Ce ne razumes povezave, te bodo zmanipulirali..
stumfeta
17. 02. 2022 12.27
+1
Hahahahahahahahahahaha, pa ti si resno.... Resno :) Kakšna politika? Polcaj je bil nesramen. To je to. Nobene politike ni zraven. In nevtroalko je bil s svojim stališčem nesramen. In ti si bil s svojim stališčem nesramen. To je to. Kakšna politika? Politika česa? Tega, da bi po tvojem ženske morale biti ženstvene? Smo take kot smo, imamo pravico do tega in do svojega mnenja, če ti nismo všeč nas pa pusti pri miru, ker določat tega, kakšne naj bomo pač ni tvoja domena.
nevtroalko
17. 02. 2022 12.43
Ti si zacela z medcloveskimi odnosi. In ce je to vse kar poznam od odnosov no na tem portalu nepisejo kdo ima koga rad da bi napisal cestitam in privoscim vama. Ampak samo perece stvari. Za nastalo situacijo pa nemores kriviti vsakega cloveka ce pa drzava hoce biti aktivno vkljucena v obnasanje cloveka. In ocitno tu nekaj z levicarskim topdown pristopom ki ga neobvladajo nekaj nedeluje.
stumfeta
17. 02. 2022 13.03
+1
Človek, ti si pisal o konkretnih primerih, ko ženska nekoga klofne, ko moški nekoga klofne, ko se ljudje tepejo med sabo, kakšne so ženske po končani ljubezenski zvezi. Ti si začel pisat o tem. Če tega nisi doživel ti oz. ljudje, ki so ti blizu, potem ti moram žal povedat, da si verjel nepreverjenim govoricam. Če se je pa dogajalo tebi oz. ljudem, ki so ti blizu in so to edini odnosi, ki jih poznaš, potem pa menim tako, kot sem napisala. In pisal si samo o tem. In takoj ko si ugotovil, da ne bo šlo več čez, si ven potegnil sodišča, policijo in CSD in napisal, da bi morale skrbeti za odnose med ljudmi (torej, tvoje mnenje), zdaj pa že pišeš o tem, da država sama hoče biti aktivno vključena v obnašanje človeka in začenjaš napadat levico. Torej si zdaj že drugič zamenjal temo, ponovno vpletaš politiko, tokrat točno določeno politično opcijo, medtem ko je pred tem tekla debata o osebnih stališčih. Torej? Kaj bi zdej rad? Še tretjič spremenil temo?
AntiMarksist
17. 02. 2022 13.23
Levi imajo nacelo "osebno je politicno". Ti ne vidis politike tukaj, ker si osredotocnena na tocno to zgodbo in jo razumes skozi to kar si se do sedaj naucila o zivljenju in to se ujema s tem kar ti predstavljajo mediji. Jest vidim kje je manipulacija in kaksni so politicni cilji. Lahko jih razlozim, vendar bos za zacetek morala sprejeti idejo da pa mogoce mediji namenoma izkrivljajo dejstva.. ko se potem osredotocis na celoto vseh clankov in izkrivljanje v vedno isto smer potem opazis vzorec. Vzorec pa je potem zacetek za iskanje teorije ki se ujema z opazanjem vzorca.. no, to je politika.. in ne, ni v korist zensk..
stumfeta
17. 02. 2022 14.15
+1
Čakaj čakaj čakaj malo, ne ne. Feminizem ima načelo, da je osebno politično. In levica ne drži nobenega primata ali ekskluzivitete na feminizem. Oooooooooooo, uau, razložil mi boš. Moj prvi mansplaining, hvala :) No daj, razloži mi, kako mediji izkrivljajo dejstva in kje so manipulacije :) Čakaj čakaj, naj ugibam, tako da ne poročajo o miljonih ljudeh, ki so se sesedli po cepljenju (a si ti res tok ... da misliš, da se vsa gomila ljudi, ki čaka v vrsti za cepljenje ne bi uprla in znorela, če bi se tam nekdo zgrudil na cepljenju?), pa da je globalno segrevanje en lari fari, pa rasizem tudi ne obstaja, pa obeta se nam nova zarota o AIDSu. A si morš mislt, da če se najde zdravilo za nekaj, da mediji o tem pišejo? Šokatno, res. V bistvu veš kaj, dej mi ne nč razlagat, k bi res rada obdržala kosilo dol no.
AntiMarksist
17. 02. 2022 14.28
Kakor zelis. Verjami karkoli zelis verjeti..
stumfeta
17. 02. 2022 14.53
+1
Seveda seveda, ker ti verjameš tisto kar je res, jaz pa verjamem tisto kar želim :)))))))))))))))))))))))))))))))))
AntiMarksist
17. 02. 2022 19.39
Lej, jest sem verjel to kar ti verjames. Imel sem samo probleme. Bolj sem se trudil, v vecje probleme sem zabredel. Potem pa sem se ustavil, zacel iz ideje da mogoce pa nekaj ne vem in sem zacel iskati kaj ta "nekaj" je.. realnost je, da ti VSI lazejo. No, vsi ki jim ti verjames. Prov. Verjami lazem ce zelis. Jest ti ponujam alternativo, ki je domonizirana s strani istih medijev ki mene nonstop brisejo. Alternativa vodi v boljse odnose. Nihce, ki je poslusal kaj svetujem ni sel na slabse in veliko mi je reklo da je koncno boljse. Jest ponujam alternativne teorije (tiste, ki jih "moderatorji" ne izbrisejo seveda) na tebi pa je ali bos verjela lastnim ocem.. pomisli kaj pisem. Ali je kaj resnice tukaj? Jest si svoj cas vzamem da napisem alternativne ideje, ki DELUJEJO.. to da me zalis mi je vseeno. Sem navajen. Jest dajem konstruktivno kritiko. Jest nimam absolutno nic od tega ce ti sprejmes ali zavrnes moje teorije. Ali lahko trdis isto za politike in "novinarje"?
stumfeta
17. 02. 2022 10.38
+8
Uau, noro, keri komentarji :) Dejte mi razložit no, vsi tisti, k zagovarjate tako obnašanje kot normalno, kaj ima policist za komentirat to ali je ženska zmačkana, pijana ali trezna? In četudi je bila zmačkana- ali je nezakonito biti zmačkan? Ne nemoralno biti zmačkan? Si zaslužiti biti posiljena, ker je bila pod vplivom alkohola? Je dejansko sploh bila pod vplivom alkohola? A vam se zdi normalno, da policist, ki je bil drugače vsaj nekaj malega šolan tudi za take primere, po manj kot 24 urah od prijave posilstva, ko dejansko še ni vse jasno in se še zbirajo podatki, se sam odloči, da ženska laže in jo za nameček zmerja z vlačugo? Resno, vam je to normalno? Vam je normalno, da na tako novico reagirate z izjavami, kako je to zato, ker si ženske posilstva zmišljujejo, ob naslednji taki novici boste pa planili, zakaj so čakale 10 let, da so prijavile? Resno :) ? A je kdo od vas mogoče prebral novico, največ en teden nazaj, kako so ženske prijavljale ginekologa, da jih je spolno nadlegoval, prijav je bilo ogromno, pa nihče ni naredil...nič. In naslednjič boste spet vsi pametni, zakaj ženske ne prijavijo takoj, kako jim gre samo za denar, kako prijavljajo zato, ker obžalujejo spolni odnos (Ne morem verjet, da ste dejansko tako... splohnevemkaj, da si domišljate, da počnemo nekaj takega- a ste sploh seznanjeni s tem, če kakšen postopek mora ženska, ko prijavlja posilstvo, od ginekološkega pregleda, v katerem ženske ne uživamo do večkratne ponovitve ene in iste izjave, kjer ne sme biti odstopanj in to samo, da prijavi posiltvo, sodni postopek, ki je še hujši od prijave je tukaj še daleč stran). In ne, ni ti treba biti moški feministi, da dojamete, kaj je prav in kaj ne. Obnašanje, ki ga pa nekateri izkazujete tukaj gor je pa vsekakor na ravni incelov. In ne, ženske ne sovražimo moških, me pa zanima, kako si nekateri od vas predstavljate, da bo šla ženska kamorkoli z vami, če se vam tako obnašanje, kot je opisano v članku, ne zdi nič kaj takega oz. ga še zagovarjate. Si resnično predstavljate, da se bo ženska ob vas s takim razmišljanjem počutila... varno? Resno?
IKOSS
17. 02. 2022 11.10
+1
Ena temeljnih nalog policije je zbiranje informacij ter tudi vrednotenje teh. Številne informacije so lahko t.i. operativno zanimive, saj imajo na koncu vpliv na zaključke preiskave. Pogosto se pozablja, da obtožba še ni in ne sme biti obsodba ter, da v pravu velja domneva nedolžnosti. Iz tega razloga je razumno, da mora biti tožnik tisti, ki mora aktivno dokazovati krivdo obdolženca, s tem pa je povezano tudi preverjanje verodostojnosti izpovedanega ter drugih predloženih dokazov. Naloga sodišča je, da predložene dokaze kar čimbolj strokovno pretehta.
stumfeta
17. 02. 2022 11.18
Jjjjjjjjjjja? Kje pišem karkoli proti temu?
semtvojavest
17. 02. 2022 10.26
+5
glede na to da se je to zgodilo v parizu in da identiteta policista ni znana, je lahko v zraku marsikaj... ce bi bil policist Emanuel in bele barve bi verjetno naslovno stran krasila njegova slika in bi bili znani vsi podatki
Augusto Pinochet
17. 02. 2022 10.34
+2
Glede na agendo s katero nas posiljujejo popolnoma realno razmisljanje +++
nekdonekje
17. 02. 2022 10.52
+0
Ja, tako kot je govoril je precej navadno za določene prišle skupine ljudi.
Mehtilda
17. 02. 2022 10.21
+8
Kakšne izjave mate nekateri, da vas ni sram! Ko bo kdo napadel vašo hči ali ženo in se bo policist delal norca iz nje, boste drugače razmišljali. Porn od podna ste nekateri, res...nimam besed
nevtroalko
17. 02. 2022 10.26
+0
Dej brant vse zenske. Tocno se ve, da je 90% vse izmisljeno zaradi okoriscanja €€€. To se vidi tudi pri ronaldu. Zensk dobi kolikor hoce pa de bi sel kar eno spolno napasti. Zaradi teh fejk prijav pa potem resnicna zrtev pozabljena.
CyberWorm00000
17. 02. 2022 10.29
+1
wsako nasilje je wredno pregona in obsodbe : ))) spol kle sploh nima weze : ))
nevtroalko
17. 02. 2022 10.34
-3
Absolutno se 100% strinjam. Samo me pa zanima ko ti zenska grozi z stanovanjem hiso itd.. kaj bos naredil brihta. To povej policajem, ki se ti bodo smejali v glavo ali pa na sodiscu. Ali pa ko rece da si jo zlorabil ceprav je nisi kaj bos naredil.
CyberWorm00000
17. 02. 2022 10.36
+1
sej tut če moškega kaka klofne al pa kej jo tut lohka toži : )) sicer bi se mal smejali sam bi jo mogli policaji preganjat po uradni dolžnosti : ))
Animal_Pump
17. 02. 2022 10.41
+2
Dej nevrotalko...primerjaš tiste ženske, ki se ližejo s slavnimi osebami..z običajnimi ženskami, ki jih kakšen vaški al pa mestni primitivc, ki ga drugač nobena tud povohala ne bi..napade?
stumfeta
17. 02. 2022 10.42
+2
Ja, vse ženske in vsi ljudje so po zakonu branjeni pred posilstvom. Nihče si ne zasluži posilstva, sploh pa ne zato, ker ima nekdo o njem ali njej mnenje, da je slab človek.
stumfeta
17. 02. 2022 10.43
+1
"Absolutno se 100% strinjam. Samo me pa zanima ko ti zenska grozi z stanovanjem hiso itd.. kaj bos naredil brihta. To povej policajem, ki se ti bodo smejali v glavo ali pa na sodiscu. Ali pa ko rece da si jo zlorabil ceprav je nisi kaj bos naredil." Kaj zdej, če ti grozi jo boš posilil al kaj? Tebi se to zdi način reševanja problemov? Aja, a ti misliš, da gre zadeva tako, da mora ženska samo rečt, da si jo zlorabil, da ji ni treba ničesar dokazovat al kaj? Kje ti žviš?
nevtroalko
17. 02. 2022 10.52
-3
Ne ni ji treba ker je zrtev in zrtvi se verjame v vsakem primeru. Moski je pa vedno kriv njegovo mnenje ni vazno.
stumfeta
17. 02. 2022 10.58
+1
"Ne ni ji treba ker je zrtev in zrtvi se verjame v vsakem primeru. Moski je pa vedno kriv njegovo mnenje ni vazno." Ne, ni res in lažeš. Kot prvo je na policijo prijavljenih samo 14 % vseh posilstev in samo del od prijav gre dejansko tudi na sodišče. In na sodišču tudi niso obsojeni vsi, zato nehaj, ker ni res.
Mehtilda
17. 02. 2022 12.14
+2
Ne branim vseh žensk. V primerih, ko je obtožena oseba precej bogata je treba biti posebej previden, ženske so pa tudi svakojake..ampak v tem primeru gre za zensko, ki je prijavila napad NEZNANEGA moškega in to si je kar izmislila? Če pa že ne izmislila, pa vsaj malo zaslužila? Na koncu koncev pa tudi če bi bil znan in obstaja nek dvom, kako se lahko norca dela iz nje in jo obtožuje? In skrbi me tudi, kako to, da ga noben od sodelavcev ne utiša?
Sianne
17. 02. 2022 13.00
+1
Lažnih prijav je nekaj procentov. Dajte no, saj imate google.
Victoria13
17. 02. 2022 10.20
+2
Če bi ljudje lahko povedali vse kar mislijo....tako pa je dovoljeno samo tisto kar je družbeno sprejemljivi.
Komentator16381
17. 02. 2022 10.16
+5
Vemo la tudi da zenska samo s prstom pokaze na moskega pa rece da jo je spolno zlorabil pa je dec kar ornk v riti.. To je vecji problem kot sami spolni napadi bi rekel..
nevtroalko
17. 02. 2022 10.32
-1
Najvecje fore so pa une ki tozijo za 20 let nazaj. Dokazov DNK ni vec. Punca je lahko imela 1, 10 ali pa 100 partnerjev. Ce rece on me je zlorabil sploh ni vazno ce sta imela kaj ali ne . Moski je kriv, krive prijave pa se nekaznujejo.
stumfeta
17. 02. 2022 11.36
+2
Veš kaj je največja fora. Da so ženske posilstvo prijavile, pa tudi DNK dokaz dale, pa so ga na policiji nekam založili. Ampak tega pa ne veš, ne, ti, k tok veš o tematiki posilstev. al pa recimo, ko je šla ženska prijavit na policijo- konkretno primer Cosby- pa je niso resno jemali, pa niso hotelo narediti testa za posilstvo. Krivda na strani ženske po tvojem mnenju.
stumfeta
17. 02. 2022 11.38
+1
Lej, dej si ti najprje razćisti razlike in podobnosti med pojmi posilstvo, spolni napad, spolno nadlegovanje, spolna zloraba, itd., potem pa pojdi na policijo pa prijavi, da te je nekdo posilil, pa mi povej koliko si užival v ginekološkem pregledu za posilstvo, pa v tem, ko si moral znova in znova razlagati, kako je bilo, ko te je nekdo posilil. Potem boš lahko pa pameten, kako ženski ni treba dokazovati posilstva. Ok? Hvala za to kratko pozornost.
Mehtilda
17. 02. 2022 12.41
+2
Se pravi misliš, da je večina prijav lažnih? Kje jaz živim, bog se usmili....
Sianne
17. 02. 2022 12.51
+1
A res? To da je par procentov prijav lažnih, je večji problem kot sami spolni napadi? Pa dejstvo, da gromozanska večina napadov ni nikoli prijavljena? To so vse nepomembne malenkosti zate. Slabo mi je od takih kot si ti, bruham.
jakec1575
17. 02. 2022 10.13
+6
Utišani in ostali inceli. Ce te pijana zenska osvaja pol pa rece ne je to ne. Slatanje riti je spolno nadlegovanje. Vse vas bi jaz mal slatal pa da vidimo kako se boste pocutili. Nisem vedel, da je tolk incelov pri nas. Digitalizacija zgleda. Sovrastvo do zensk se razvije zaradi manjka izkusenj z njimi. Manjko je pa posledica komunikacij preko aplikacij. Ni rizika, vse udobno. Par zavrnitev na aplikaciji in dobis incela
nevtroalko
17. 02. 2022 10.38
-4
"Ce bi" zensko prijel za rit kar tako je to nadlegovanje in ce te klofutne si to po druzbeni sprejemlivosti to zasluzis. Ce pa se zenska slini in drgne po tebi pa jo trescis je to pa narobe. Visek enakopravnosti.
Augusto Pinochet
17. 02. 2022 10.07
+2
Verjetno dolgoletne izkusnje z laznimi prijavami naredijo svoje. Dokler pa bodo razne feministicne skupine podpirale levo politiko priseljevanja in unicevanja evropske kulture pa jih itak ne gre jemati resno. Podatke za Pariz ne vem vem pa da v Oslu 90% vseh spolnih napadov izvedejo "begunci".
jakec1575
17. 02. 2022 10.15
+5
Oslo je izvozil vecino njih. Oslo je tako kot stckholm redefiniral spolni napad iz strogo fizicnega na druge sfere, zato porast stevilk tako skokovit. Seveda so kulture, ki ne spostujejo zensk med priseljenci, a porast stevilk ni samo zaradi tega
Mehtilda
17. 02. 2022 10.18
+4
Kaj zdaj? Lažna prijava al begunci napadajo in to si ženske zaslužijo? Pa vi res niste normalni s svojimi izjavami.
Augusto Pinochet
17. 02. 2022 10.28
+0
@Mehtilda dve razlicni temi. In kje v mojem komentarju vidite, da bi napisal, da si zenske zasluzijo???
Sianne
17. 02. 2022 12.53
+0
Lažnih je par procentov vseh prijav. Za vsak napad, ki je prijavljen, sta dva napada ki nista (prijavljenih je slaba tretjina spolnih napadov). Mogoče pa moški niste primerni za poklice, kjer je treba znat računat, pa vklopit logika in izklopit čustva.
jutri_pa_res
17. 02. 2022 09.56
-2
Blondinka v srednjih letih pride na posvet k odvetniku: "Sem slišala, da so nekateri tožili tobačno industrijo, ker so dobili raka na pljučih." "Ja, res je." "In nekateri so tožili McDonaldsa, ker so se preveč zredili." "Sem slišal, ja. In koga od teh bi radi vi tožili?" "Nobenega od teh. Tožila bi firmo Jegermaister zaradi vseh ogabnih dedov, s katerimi sem spala v tridesetih letih!"