Tujina

Po streljanju: slovaška predsednica objela objokanega lastnika LGBT lokala

Bratislava, 14. 10. 2022 10.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Kaya Kamenarič
Komentarji
269

Po tragičnem streljanju pred LGBT lokalom v Bratislavi je slovaška predsednica Zuzana Caputova obiskala lastnika bara. V streljanju sta umrli dve osebi, poškodovan je bil še en uslužbenec lokala, ki okreva v bolnišnici.

Po grozljivi tragediji, domnevno je šlo za napad iz sovraštva, je slovaška predsednica Zuzana Caputova obiskala vidno pretresenega lastnika lokala, pred katerim sta umrli dve osebi. Objokan se je zavil v njen objem in se nato vrnil še po enega. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Na kraj dogodka so ljudje prinesli sveče in rože in se tako poklonili žrtvama. "Bolečina je neznosna," so že po napadu sporočili z lokala. Nad napadom, ki na slovaškem niso pogosti, so bile šokirane tudi slovaške LGBT organizacije.

Streljanje na Slovaškem
Streljanje na Slovaškem FOTO: AP

Slovaški mediji: napadalec je bil sin nekdanjega kandidata skrajno desne politične stranke

Napad se je zgodil v sredo okoli 19. ure v bližini lokala Teplaren, policisti pa so osumljenčevo truplo našli v četrtek zjutraj. Slovaški mediji so poročali, da je bil mladenič sin nekdanjega kandidata skrajno desne politične stranke in da je po družbenih omrežjih pisal objave, sovražne do članov LGBT skupnosti in Judov. Dogodek je tako ponovno sprožil pozive h končanju homofobije na Slovaškem, razmeroma konservativni državi EU, kjer istospolne poroke niso dovoljene.

Premier Eduard Heger je v četrtek napad obsodil in dejal, da je kakršna koli oblika ekstremizma nesprejemljiva. Predsednica Caputova pa je politike pozvala, naj prenehajo širiti sovraštvo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (269)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

patogen
14. 10. 2022 19.19
+1
Če so Ultralevičarji Komunisti kriminalizirali lgbt usmerjenost nekoč in procesuirali, pa danes mladiči teh istih komunistov poskušajo to propagirati, kot višek svobode, ki bi je morali biti vsi deležni....
SDS_je_poden
14. 10. 2022 19.59
+3
Veš, neumnost ne boli neumnega, boli vse naokoli njega. Mene boli, ko te berem...
brusilec
14. 10. 2022 20.01
+2
joj patogen .. spet ista fora.. danasnji levicarji so glih tolkenaki komunisticnim levicarjim, kot so danasnji desnicarji podobni hitler jungim .. zdej, mogoce ti si, ampak vecina ni. imas ekstremni folk in pa ultra fanatike..
patogen
15. 10. 2022 10.02
+1
Ti se kar tolaži. Današnji mladi levičarji so IZREDNO podobni mladim komunistom nekoč. Gre za isto ideologijo in načine.
Štanjkol
15. 10. 2022 19.32
-1
elpa72
16. 10. 2022 11.56
-1
Zmaga Ukrajini ......
14. 10. 2022 18.46
+2
Mislim, da imajo vsi tisti, kogar moti skupnost LGBT v resnici sami duševne težave, ki bi jih bilo treba zdraviti. Ta nestrpnost in napadalnost do drugačnih res ni zdrava. V liberalnih demokracijah je tako, da vsak družbeni segment pride "na svoje" - maturanti imajo svojo parado in ples ulične četvorke ob glasnem žvižganju in popolni zapori glavnih cest po velikih mestih,... Ljubljanski festival redno prireja dogodke in prireditve za vse vrste okusov in želja,... tudi na božičnem festivalu ima praktično vsak trg svojo glasbo - od rocka, jazza, na cesti lahko slišiš celo nekaj klasike, da o prireditvah v CD in gostovanje svetovnih zvezd ne govorim,... motoristi imajo vseslovenski blagoslov motorjev in motoristov, na Štefanovo se zberejo (živi) konji 😁 in sledi blagoslov konj,... gasilci imajo svoje prireditve, veselice,... pa zakaj ne bi imeli tudi gayi? Kogar to moti, naj pač pogleda stran. Mene še nikoli ni nihče silil, da se udeležim njihove parade, niti ne poznam nikogar, ki bi ga silili. Pač imajo svojo "sceno", tako kot npr. maturantje, ipd. Če vas moti, ... odstranite se. Pač nihče nima pravice drugim težit in zapovedovat kako naj živijo, ali jim celo prepovedovat temeljne človekove pravice kot je pravica do svobode zbiranja in združevanja. Če bi vsak lahko sproščal svoje sovraštvo in travme zato, ker ga iz različnih razlogov moti ta, oni, tretji,... bi še danes živeli v jamah in se mlatili z gorjačami. Živi in pusti živeti je moto, ki bi se ga morali vsi držati.
MESE?AR
15. 10. 2022 19.41
+5
Ja, lahko živijo po svoje, nobeden jim ne brani, samo naj nas ne posiljujujo nonstop vsako leto ! Kaj mi normalni pa ne smemo bit ponosni na normalnost ali kaj ?
Pameten slovenec
15. 10. 2022 20.07
+3
Shisui
14. 10. 2022 18.12
+7
Nikomur ne bom težil kako naj živi ampak LGBT narod zahteva spoštovanje, katerega ne vračajo. Nič me ne moti da si gaj, mi gre pa pošteno na živce, če rineš vame in ne sprejmeš, da sem straight.
SDS_je_poden
14. 10. 2022 18.20
-9
Dej ne nabijaj v tri dni. Kolk gejev je pa že rinilo vate? Ti jest povem? Natanko 0.
Shisui
14. 10. 2022 18.21
+1
SDS_je_poden
14. 10. 2022 18.38
-5
Sodim te po temu, da nabijaš tja v tri krasne.
MESE?AR
15. 10. 2022 19.43
+2
Nimaš prav, v mene je že na avtobusu rinil! Nagravžno !
SDS_je_poden
14. 10. 2022 18.08
-1
Kdorkoli v komentarjih spodaj zagovarja to bolno in zavržno dejanje skrajnega desničarja, naj se sam čim prej zglasi na psihiatriji. Ima velik problem in ga mora pozdravit.
Pameten slovenec
15. 10. 2022 20.09
+2
Zdi se mi, da bi ti moral na zdravljenje, saj se ne znaš niti na internetu normalno in spoštovano pogovarjati. To se vidi po tem, da usiljuješ svoje mnenje povsod. !!!
Gratitude
14. 10. 2022 18.06
-3
Jaz pa nosim najlonke, bodije in še dosti drugih stvari, ki jih običajno vidimo na ženskah, vendar vedno več tudi na moških. Ljubim pa le ženski spol. Partnerica jih je imela že nekaj pred menoj, vendar mene ne bi zamenjala za nobenega drugega. Nauk: oblačila, barve in čustva nimajo spola. Nasvet: fobije potrebujejo zdravljenje, ne pa ljudje, ki samo nosijo kar želijo , ljubijo kogar želijo in se vedejo, kakor želijo, brez da bi koga ogrožali.
RSBTT8
14. 10. 2022 17.24
-3
Vse lepo in prav, občuj s komer ti paše. Ko pa
?uknaveji
14. 10. 2022 17.34
-1
Ja, seveda, ti si žrtev. Ne pa umorjena Slovaka.
stumfeta
14. 10. 2022 17.41
-5
Njihovo početje je naravno in normalno in je, sai sovražen ravno zato, ker trdiš nekaj kar ni res.
blazter
14. 10. 2022 17.19
+3
In zdaj si moj otrok, predvidevam, ne bo našel partnerja drugega spola, ker pač je normalna istospolnost? Al kako?
SDS_je_poden
14. 10. 2022 18.06
+3
Našel si bo svojega partnerja, takega, kot se njemu zdi privlačen. Kako ti to ni jasno?
Zmaga Ukrajini ......
14. 10. 2022 18.56
+1
blazter mu ga bo zgleda sam določil,... če se ni že ob rojstvu dogovoril za poroko.
brusilec
14. 10. 2022 19.33
+0
blatzer bo našel pravo partnerko za svojega otroka .. takega ki bo njemu všeč..
baziran
14. 10. 2022 16.59
+0
neverjetno je da je da je tip ubil dve osebi in da vi uspete krivit žrtve. bolani ste
JOKS klub
14. 10. 2022 16.56
-1
no tako so nemci začeli z židi, potem pa vemo kako se je naprej dogajalo, holokavst in vse ostalo.....tako raste nacizem in točno to podpirajo desne stranke v sloveniji....čestitam...
štajerski janezek
15. 10. 2022 08.22
+1
tinkob
14. 10. 2022 16.53
+0
Včasih so rekli "kdor išče, ta najde"
ZIPPO
14. 10. 2022 16.25
+4
Kakršnakoli vsiljivost gre ljudem na živce.
stumfeta
14. 10. 2022 17.48
+0
Ja, men gre tut na živce, ko rečem moškemu "ne", pa ne neha navaljivat. Pa nisem še na nobenga do zdej streljala.
gremonadesno
14. 10. 2022 15.59
+11
Zdej bodo pametni politiki in mediji, ko pa pride do sodelovanja z visokimi predstavniki arabskega sveta se jim pa klanjajo, ceprav imajo anti gejevske zakone bolj skrajne kot katera koli evropska drzava
_Heisenberg_
14. 10. 2022 16.06
+2
ap100
14. 10. 2022 15.52
+4
žal v sodobni definiciji družbe levi homofobi ne obstajajo, pa vendar jih jaz poznam kar nekaj v naši deželici
Millady
14. 10. 2022 16.29
-1
Levih ni več, od kar so "levi" in desni skupaj razturili delavske sindikate!
patogen
14. 10. 2022 15.42
+10
Da je bil storilec desničar, so zaključili levičarji na enak način, kot so nekoč zaključili, da so gadafija ubili Američani. Ker jim sede v kontekst protiimperialističnega boja. Ko pa so nekoč sami Ultralevičarji prevzeli oblast, pa so kriminalizirali geje in jih prepovedali.
KaiC
14. 10. 2022 15.45
-3
Niti ne, zaključeno je bilo s tem, ko se je identificiralo storilca kot skrajno desnega homofoba :)
patogen
14. 10. 2022 15.48
+6
Da bo tako, upam staviti vse kar imam. Vedno je tako. Ultralevičarji ste sami preganjali geje in jih kriminalizirali, kriv je pa vedno desni homofob. Dosedaj niste LGBTjevci pri nas niti z eno besedo še upali obsoditi preganjanje gejev pod režimom vašega liderja Broz tita.
GenerausGTI
14. 10. 2022 15.42
+0
brusilec
14. 10. 2022 15.34
-2
groza, da greš kej taksnega nardit samo ker te je strah, ker v resnici je imel rad moške, ampak ga je bilo strah priznati .. groza mar ne bi bilo bolje ce bi priznal da je gej ?
patogen
14. 10. 2022 15.36
+3
Priljubljena diagnoza. Vsi so geji, le ne upajo priznati da so....
brusilec
14. 10. 2022 15.38
+2
hja patogen .. pejd malce brat kaksno knjigo.. le malce je oseb ki jih napsroten spol ne bi privlačil. in le malo je moskih ki jih analni seks ne rajca, sicer z zenskami..
patogen
14. 10. 2022 15.44
+5
Te vrste seks je eden najstarejših načinov kontracepcije in ohranitve deviškosti. Na koncu si povedal bistvo, da takšen rajca le z ženskami.
InterRefIections
14. 10. 2022 15.46
+2
brusilec, spolna usmerjenost se gleda po tem, s kom hočeš biti v postelji in ne kaj tam počneš. Če te rajca analni pri ženski, ne moreš biti gay. Sploh pa večina gay-ev raje dobi, kako daje.
brusilec
14. 10. 2022 16.25
+1
ti se kr tolaži s tem patogen .. dokazano je, da analni seks rajca ker si marsikater tudi sam zeli obcutiti v sebi. masaža prostate pa podobno . in ja, velikim je tezko priznati da jim paše, rajca pa , rajca. . in se enkrat preberi, ze Kinsley je dokazal da smo vsi na lestvici, in zelo zelo malo je oseb ki jih nasprotni spol ne privlači. najhuje pa je, ko si to ne upaš priznati, .. in potem pride do taksnih napadov, ko hocejo osebki dokazati kako zelo oni niso gay ..
patogen
14. 10. 2022 19.12
-1
Brusilec, ti ga kar brusi. Mene pa pusti pri miru....
brusilec
14. 10. 2022 19.35
+1
patogen .. ti pusti druge na miru, sploh pa, ti si prišel komentirat na moj komentar ..
RDPESA
14. 10. 2022 15.29
+1
Neee.. Ni res... Skrajna desnica ne obstaja in desničarji so dobrodelni, sočutni, vzajemni in brez kančka sovraštva v sebi..
_Heisenberg_
14. 10. 2022 15.32
+2
Biden je levi pa lej kaj dela.Ti pa sodis po enemu desnicarju?!
KaiC
14. 10. 2022 15.35
+4
Mesečev, isto količino gneva mečete vi v komentarje.. niste kaj dosti drugačni.
RDPESA
14. 10. 2022 15.36
+1
Biden je senilen starec, ki dela škodo celemu svetu.. In ne sodim po enemu temveč, kar po verjetni večini
patogen
14. 10. 2022 15.37
+1
Nihče ni toliko škodil gejem kot ravno skrajna levica, ki jih je kriminalizirala ter v najboljšem primeru pošiljala na zdravljenje. To so počeli tako komunisti, kot tudi nemški delavski socialisti.
brusilec
14. 10. 2022 15.40
+1
mesec .. dej se mal pozanimaj koliko desnicarjev je gejev .. brez tebe .. malo jih je. ali pa so, pa si, in ostalim ne upajo priznati. strah, sram .
RDPESA
14. 10. 2022 15.42
+3
Patogen... A res? A RKC pa je to vedno reklamirala kot sprejemljivo.. Mene ti geji ne brigajo kaj dosti, moti me pa vse bolj očitno širjenje sovraštva..
patogen
14. 10. 2022 15.51
+0
RKC je vedno propagirala tisto, kar je dalo sadove. V smislu tistega napolnite zemljo...
brusilec
14. 10. 2022 16.27
+0
a madonca patogen .. enaciti komunisticno levico z civilizirano levico .. ja bravo .. mislim da dobis medaljo za najbolj Neumn zapis danes
patogen
14. 10. 2022 19.14
-1
Toliko let študija levice me je naučilo, da med današnjim ultralevičarjem in komunistom izpred 100 let, ni nobene razlike. Ne v svetovnem nazoru, ne v pristopih in metodah, ki bi jih današnji uporabil, če bi le imel priložnost.
brusilec
14. 10. 2022 19.37
+1
najbrž, kakor tudi ni razlike med hitlerjevim desnicarjem in danasnjim desnicarjem ki je pameten samo na 24ur v anonimnosti?
InterRefIections
14. 10. 2022 15.03
+3
Mene ne zanimajo stališča strank SDS in NSi, ampak moja osebna stališča. Dam vam praktični primer. CSD oz. sodišče vzame otroka družini z radikalnimi krščanskimi stališči iz takšnih ali drugačnih razlogov ali pa krščanska hči pri 15 letih zanosi in ni zmožna vzgajati otroka. CSD pa tega otroka dodeli ravno istospolni družini. Kdo je sedaj tisti, ki koga ogroža? Ravno zaradi takšnih stvari jaz v politiki ne maram ne levih in ne desnih, ker vsi gledajo samo na lastne interese in vse obračajo samo na svoj mlin.
InterRefIections
14. 10. 2022 15.08
+3
Če radikalni krščanarji ne smejo ogrožati LGBTQ, se pričakuje tudi obratno, da tudi LGBTQ ne ogrožajo radikalnih kristjanov.
InterRefIections
14. 10. 2022 15.11
+4
LGBTQ ima po vseh etičnih načelih pravico posvojiti samo otroke neznanih staršev. Pri znanih starših, pa mi morali pridobiti soglasje staršev za to, pa četudi je ta otrok bil po stališčih CSD-ja zlorabljen.
Tron386
14. 10. 2022 15.32
+2
Otroke znanih staršev se v Sloveniji ne posvoji, ampak v 99% da v rejništvo. Očitno pojma nimaš o sistemu
InterRefIections
14. 10. 2022 15.35
+2
In kaj bo to spremenilo za starše z radikalnimi krščanskimi stališči, če ga dobi istospolni par v rejništvo?
brusilec
14. 10. 2022 15.42
+6
inter .. ma nekaj bluzijo.. lejzbijke itaq hodijo na umetna oplojevanja, moski pa .. ce bo par ali dva v slo posvojil otroka, pa se to kaksnega reveza ki to res rabi iz sirotisnice. oni pa kr panicarijo kot da cakajo v vrsti za njihove otroke
InterRefIections
14. 10. 2022 16.08
+3
En primer, da se zgodi, boš imel masovne proteste. Če je večina populacije negativno nastrojene proti temu, potem je treba zakonsko urediti, da ne smejo posvojiti otroka znanih staršev oz. bi znani starši morali dati soglasje.
Kollerik
14. 10. 2022 14.48
+0
Spet iščejo hudiča.
peresni
14. 10. 2022 14.46
+0
Desni skrajneži že od pamtiveka uničujejo svet....in ga tudi bodo. Ker se dela z njimi v rokavicah, ker je leva sredinska filozofija prevec prijazna in zato v takrm svetu nemočna.