Tujina

Obrambni ministri G7 podprli 'nepovratno pot' Ukrajine v Nato

Neapelj, 19. 10. 2024 20.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Obrambni ministri skupine sedmih najmočnejših gospodarstev (G7) so na srečanju v Neaplju podprli "nepovratno pot Ukrajine v zvezo Nato", vključno s članstvom v zavezništvu. V skupni izjavi so podprli tudi misijo ZN v Libanonu (Unifil), Iran pa pozvali, naj preneha podpirati Hamas, Hezbolah in hutijevce.

"Poudarjamo svojo namero za nadaljevanje podpore Ukrajini vključno s kratkoročno in dolgoročno vojaško pomočjo v boju proti ruski invaziji," med drugim piše v skupni izjavi.

Ministri so tudi izrazili zaskrbljenost zaradi nevarnosti nadaljnjega stopnjevanja razmer v Libanonu in podprli misijo Unifil na jugu države.

Italijanski obrambni minister Guido Crosetto, čigar država trenutno predseduje skupini, je na novinarski konferenci govoril tudi o vojni v Gazi in poudaril, da G7 podpira prekinitev ognja, osvoboditev vseh talcev ter znatno povečanje humanitarne pomoči za civilno prebivalstvo. Po njegovih besedah podpirajo tudi t. i. rešitev dveh držav, ki bi zagotovila varnost in stabilnost tako izraelskemu kot palestinskemu narodu.

Ameriški obrambni minister LLoyd J. Austin in njegov italijanski kolega Guido Crosetto.
Ameriški obrambni minister LLoyd J. Austin in njegov italijanski kolega Guido Crosetto. FOTO: AP

Ministri so tudi pozvali Iran, naj preneha podpirati palestinsko islamistično gibanje Hamas, šiitsko gibanje Hezbolah in jemenske hutijevce. Teheranu so tudi sporočili, naj se vzdrži ukrepov, ki bi lahko destabilizirali regijo in vodili v nenadzorovano stopnjevanje konflikta.

Izrazili so tudi zaskrbljenost nad vse bolj intenzivnim vojaškim sodelovanjem Kitajske in Rusije ter severnokorejskim jedrskim programom.

V središču Neaplja so ob zasedanju ministrov potekali protesti, na katerih so se demonstranti spopadli s policijo. Protestniki so v policiste metali kamenje in steklenice, policija pa je odgovorila s solzivcem in gumijevkami, poroča italijanska tiskovna agencija Ansa.

V skupini G7 so poleg Italije še ZDA, Kanada, Velika Britanija, Francija, Nemčija in Japonska. Srečanja v Neaplju so se udeležili tudi visoki zunanjepolitični predstavnik Josep Borrell, generalni sekretar Nata Mark Rutte ter ukrajinski obrambni minister Rustem Umerov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (244)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nestabilen
20. 10. 2024 13.39
+0
Zaradi Ukrajine vsak dan druga zgodba,NE pol JA,pol spet NE,komedija.
anatomija
20. 10. 2024 12.56
+1
V odgovor na Rusko novačenje S. korejskih vojakov za kanon futr v Ukrajini se je Južna Koreja odločila , da v Ukrajino pošlje različne modele rakete . SSM-II - južnokorejski analog ATACMS: Blok I: domet do 180 km, bojna glava 500 kg (protibunker) Blok II: domet do 290 km, visokoeksplozivna razdrobljena bojna glava Operativno-taktične balistične rakete družine Hyunmoo-2: Hyunmoo-2A: doseg do 300 km Hyunmoo-2B: doseg 500-800 km Značilnosti: teža bojne glave - 997 kg, izstrelitvena teža - 5,4 tone, dolžina - 12 m Križarke Hyunmoo-3 s zemeljskega izstrelitve: Hyunmoo-3A: doseg do 500 km Hyunmoo-3B: doseg do 1000 km. Obe različici imata 500 kg bojno glavo To bo ognjemet po celi Rusiji
jugalo
20. 10. 2024 10.32
+3
Kitajska samo čaka napako… to je neposredno vključevanje NATO v vojno v UA… da lahko oni nastopijo… če vam je kaj za vnuke, sinove… do tega ne sme priti… milom ili silom!!!!
marre
20. 10. 2024 10.51
-1
Neposredno vkjučevanje je recimo sedaj, ko je nekaj tisoč (do 11.000) Severno Korejskih vojakoh že v Rusiji in se urijo za na fronto.. Da boš razloču kaj pomeni beseda neposredno..
bla bla bla3
20. 10. 2024 10.57
+0
potrćko, ju3 vam bodo rekl, da jih je x3. dobr vs strižejo
anatomija
20. 10. 2024 10.13
+1
Kmalu bo v Evropo peko Ruske in nato Ukrajinske meje bežalo na tisoče Severno korejskih migrantov . Nekaj jih je že izginili in jih nikjer ne morejo najti
bla bla bla3
20. 10. 2024 10.40
+1
potrćko, ju3 vm bodo servisiral, da se turki za Ruse borijo
marre
20. 10. 2024 10.50
+0
Turek prodaja orožje Ukrajini in je v Natu.. Prej boste spet vi nazaj pod Turčijo, kot pa da bi se Turki sekiral za Ruske interese hahaha..
OvcjiPastir
20. 10. 2024 10.52
-4
bla bla bla3
20. 10. 2024 10.56
+2
ooo 2 potrčkota sta se javla, oz. bestića :D @marre, ne dojemaš forice, tipićno za hlapca
anatomija
20. 10. 2024 11.00
-1
Tukaj ima Baja prav . Za Ruse se borijo Turki iz avtonomne turške pokrajine Srbija
bla bla bla3
20. 10. 2024 11.08
+0
potrćko, sprska trdicija je skoz stoletja ostala ista :D raj mal svoje poHlej, use ima "kopirano" od jodlarja, muzka, narodna noša, imena, imena mest, še danes radi pokleknete ;) idemooo
anatomija
20. 10. 2024 11.23
+0
Srbija je Turška avtonomna pokrajina . Za razliko od Srbije je Kosovo vsaj republika
bla bla bla3
20. 10. 2024 11.37
+0
potrćko, če je tko, je pol cela Slovenija nemška, mali delćek prekmurja je madžarski, pa še teli se hoćjo odcepit :D idemooo
marre
20. 10. 2024 11.44
+1
Hehehe čobanu smo očitn stopil na rep, pa je začel cvilt.. Boljši standard, hrana je itak ista, zgledate pa tud isto, nvm kwa se prtožuješ..
borjac
20. 10. 2024 10.06
+1
"V skupini G7 so poleg Italije še ZDA, Kanada, Velika Britanija, Francija, Nemčija in Japonska" , resnično sama močna gospodarstva, v tej skupini so najbolj uspešne ZDA ki se hranijo z Evropsko krvjo , kot vampirji, ja kje pa so tista mala gospodarstva iz malih državic kot Kitajska, Indija , Rusija ?? ali se jim je pokvarilo letalo na poti pa niso mogli priti ?? sicer pa kot je komentator Janez napisal , sem tudi jaz mislil da je G-7 gospodarsko združenje , ampak vse kar ZDA vzamejo v svoje roke postane politika in seveda biznis za Američane , v G-7 so ostale ovčke , Kitajsko in Rusijo so pa ven vrgli, na Indijo pa se niti spomnili niso , pa se bodo Evropejci kmalu spomnili na vse to , mogoče na smrtni gospodarski postelji ??
anatomija
20. 10. 2024 10.02
-2
V komentarjih se vidi popolni obup Rusofilov . Vedno slabše jim gre . Ko se bodo še narodne manjšine v Rusiji uprle terorju Rusov in bodo v vojni prekaljeni pripadniki ljudstev iz Sibirije in Kavkaza prodirali proti Moskvi in Petersburgu bodo Ruski mamini sinčki prosili za pomoč EU in ZDA da jih reši pred ljudmi , ki so jih pred tem sami stoletja zatirali
bla bla bla3
20. 10. 2024 10.05
+0
sinćek, te je mama NEBULOZ že podojila :D
jugalo
20. 10. 2024 10.17
+0
Žal se to ne bo zgodilo… žal Rusijo v tem terorju podpira več ljudi kot si misliš… ljudje se javljajo prostovoljno za to posebno operacijo… ne iščejo jih po ulicah kot v UA… Rusija je vojaško oprana kot Amerika kjer bi ljudje takoj vskočiti v uniforme in šli umirat za elito… je nekaj ljudi isto proti temu ampak tega je zelo zelo zelo malo… žal… vse tvoje želje so mokre sanje… Rusija bo UA zavzela… onemogoči jo lahko samo neposredno vmešavanje NATO, na to pa že od samega začetka čaka kitajska… tak da do tega ne sme priti pod nobenim pogojem!!
Zivo
20. 10. 2024 09.55
+0
Današnji objektivni, razgledani filozofi, ekonomisti, zgodovinarji, profesorji dobro vedo, da je do vojne prišlo zaradi permanentne želje ameriške in britanske politične in finančno močne elite, da Rusijo razkosajo na več držav, ki bi bile v permanentni vojni in tako dobesedno uničijo državo. To je jasno povedala tudi nova komisarka za zunanje zadeve Estonka Kaja Kalas. Ta namen ZDA politikov se je pokazal takoj po razpadu SZ. Ameriški politiki so sistematično in vztrajno rušili varnostne razmere v Evropi in na svetu. Izvajali so vse mogoče barvne revolucije, ki so šle njim v prid. Vmešavali in povzročali vojne v državah, ki jim niso bile pokorne. Sirija, Afganistan, Irak, Libija so samo najbolj eklatantni primeri, kjer so ZDA in NATO povzročile samo kaos in uničenje. Ali kdo ve v katero državo (razen J. Koreje) so ZDA prinesle demokracijo? Po razpadu SZ so ZDA in NATO enostransko odstopile od vsaj 6 - 8 sporazumov o omejevanju strateškega in nuklearnega orožja. Prelomile so obljube o neširjenju NATO na vzhod. NATO, ki je po besedah prvega sekretarja lorda Hastings Lionel Ismaya bil ustanovljen, da zadržijo Američane v Nemčiji, Nemčijo potiskajo dol in držijo Ruse odrezane od Evrope. NATO primarni cilj je dosežen. Rusi so od leta 2004 dalje stalno opozarjali ZDA, da se počutijo eksistencialno ogrožene (sploh ni pomembno, ali je ta strah upravičen ali ne). Ko pa so ZDA preko svoje udarne pesti NATO v dokumentih že leta 2004 jasno zapisale, da bosta Gruzija, Moldavija in Ukrajina postali članici NATO, so se Rusi temu odločno uprli. Mnogo EU politikov (Schmidt, Schroeder, Merkel, Holland itd.) je ostro nasprotovalo tej ZDA politiki. Ameriški vidni politiki med katerimi tudi Kissinger, McCannon, Burns so tudi opozarjali na to agresivno politiko ZDA. Putin in Rusija so se na vse mogoče politične načine trudili, da zavarujejo svojo državo, toda ZDA njihovih predlogov niso niti prebrale, kaj šele upoštevale. Putin je napravil še zadnji poskus konec leta 2021 z novim varnostnim načrtom za Evropo. Glavna zahteva je bila, da Gruzija, Moldavija in predvsem Ukrajina postanejo nevtralne države, tako kot je to postala Avstrija predvsem na zahtevo ZDA s podporo SZ po koncu 2 SV. ZDA so enostavno hotele namestiti ofenzivno orožje in NATO v Ukrajino. Pozabile so, kaj se je zgodilo leta 1962, ko so Rusi hoteli namestiti tako orožje na Kubo. Potem je začela vojna. ZDA in GB so preprečile že parafiran mirovni sporazum takoj po začetku vojne. S tem so obsodile na smrt državo Ukrajino. Pravzaprav so ZDA želele permanentno vojno, da bi RF gospodarsko propadla in bila razkosana. Primarni cilj ZDA ni bila zmaga Ukrajine, ampak dolga izčrpljajoča vojna. ZDA so spoznale, da tega cilja ne bodo dosegle in se počasi umikajo iz te vojne in to vojno nalagajo EU, da jo izvaja dalje. Kajti eden od ciljev ZDA, je bil tudi gospodarsko spraviti na kolena tudi EU. Ta cilj so ZDA dosegle.
marre
20. 10. 2024 10.49
-1
Noben si ne želi, da Rusija ala nuklearna velesila z 5000+ jedrskimi konicami razpade, še najmanj ZDA, Amerika je prinesla demokracijo po večjem delu sveta, recimo v Irak, v Afganistan pač ne, v Libiji so ljudje sami ubil diktatorja, v Siriji je tvoja Rusija preprečila demokratskim silam in so obdržal njim podložnega diktatorja na oblasti. Po razpadu SZ je edino Rusija izstopila iz kar nekaj sporazumih o omejevanju in nameščanju jedrskega orožja, tako imaš danes jedrske konice v Kaliningradu, Belorusiji itd. Putler je zahteval stanje iz leta 1997, tako da ne laži, ubistu je zahteval defakto razpad Nato alianse in umik iz držav, ne glede na to kaj si te države želijo. Tolk o tem "varnostnem" načrtu za Evropo, po Putlerjevih željah.. ZDA ni nikoli imela želje po namestitvi ofenzivnega orožja v Ukrajino, vse se je spremenilo Rusko infazijo in okupacijo in stalnimi jedrskimi grožnjami. Glede na to, da je Evropa poleg Kitajske eden glavnih ekonomskih partnerjev ZDA, ni nobene logike v tem, da bi si Amerika želela, gospodarsko šibke Evrope.. Pač dobesedno vse kar si napisal je brez logike in gre sam za neke prokremeljske in antizahodne nebuloze in teorije zarote. Kakoroli se prokremeljski boti trudite širt kremeljsko resnico, dejstva ostajajo. In dejstvo je, da je Putler napadel Ukrajino, da je Putler okupiral Ukrajino, da je Putler izvajal in še izvaja vojne zločine in zločine proti človečnosti v Ukrajini in da je v zadnjih letih napadel že dve svoji sosedi in okupiral del teritorija, če ne štejemo dveh Čečenskih vojn.. Rusija ni bila nikoli niti za sekundo eksistencialno ogrožnena, država z 17.2 milijona km2 in 5000+ jedrskih konic pač ne more bit, večje bedarije si skor ne moreš izmislš, šlo se je samo zato, da hoče Putler spet blokovsko delitev sveta in da smatra določene države vzhodne Evrope kot nekaj kar mora biti v Ruski orbiti, oziroma pod Ruskim vplivom. Ampak časi SZ so za vedno mimo in države, pa še tako majhne si želijo samostojno odločati o svoji usodi in se ne bodo uklanjali Putlerjevim interesom, kot je bilo to nekoč. SZ je bila ekononska in vojaška velesila, Rusija ni in ne bo nikoli več nič od tega.. Prej ko se bodo v Kremlju sprijaznili s tem, prej bo konc napetosti med zahodom in Rusijo..
Wolfman
20. 10. 2024 09.48
+3
G7 je grabil in delal svinjarijo po vsem svetu, sedaj pa ni več tako! .
jugalo
20. 10. 2024 09.43
+3
Naj kar začnejo 3.sv. vojno da se lahko začne lov na elito… pol se ljudje moramo zbrat skupaj in obračunati z elito ki nas je pahnila v 3.sv.vojno! Do zadnjega politika saj je v vojni dovoljeno vse ! Kot v Rusiji kot na kitajskem kot v EU kot v UA! Kdor tega ne bo podprli se bo podpisal pod ovco!! Nismo se izobraževali in garali do sedaj da bi vse izgubili zaradi neke vojne ki je vsiljena od strani elite! Elito treba eliminirati, če to ne bo mogoče pred vojno pa med! Kjer je vse dovoljeno! Atentati so bili že od nekdaj!! Ovce zbudite se! Kot ruske kot UA kot nato.! Temu se mora naredit konec! Da bi se ljudje samo zavedali kako moč imamo če bi vsi stopili skupaj… zato pa te delitve na leve in desne!
JanezNovakJohn
20. 10. 2024 09.35
+4
Sem mislil da je G7 gospodarsko srečanje in ob tem pozabil, da je vojna najboljši biznis.
JanezNovakJohn
20. 10. 2024 09.36
+1
Včasih je bilo G7 plus Rusija. Čas bi bil da Rusijo povabijo v EU.
marre
20. 10. 2024 09.40
-3
Tega filma ne boš gledu.. Ubistvu si bomo v bodoče bližje z Timbuktujem kot z Rusijo.. V vseh strateških dokumentih je označena kot največja grožnja Evropi..
bla bla bla3
20. 10. 2024 09.44
+2
pazi njega, "si bomo bližje", sinko vs jodlarji ne ... 1%, vi ste samo njihovi potrćkoti, ti pa sanjaš o nekem "zavezništvu" :D
marre
20. 10. 2024 09.52
-3
Seveda. Z Avstrijci in ostalo Evropo.. Z vami zaostalimi primitivci pač nikoli več ne.. Obstaja razlog, da si prlezel sm gor in nisi ostal pr Vučkotu, da bi v Kitajski fabriki za 300€ motal kable hahahaha..
bla bla bla3
20. 10. 2024 10.01
-1
seveda, ja, za jodlarja si ti kot jst, BLKN-nac. od vaše bivše koroške na dol, si ti za njih KOT JST, džabe teb hlapč. pasoš(to je samo papir) :D
bla bla bla3
20. 10. 2024 10.04
-1
res da mam jaći pasoš do tvojega, sam za njih smo vsi BLKN-ci
Wolfman
20. 10. 2024 09.34
+5
Obupani volkovi G7 preoblečeni v ovčke!
marre
20. 10. 2024 09.40
-4
marre
20. 10. 2024 09.32
-6
Dones pa še ene volitve in referendum v Moldaviji, da se zabije še zadnji žebelj v krsto Ruskega vmešavanja v to državo.. In spet bo cvilenja, najprej iz Kremlja, nato še od kremlju zvestih zahodnih ovčic..
bla bla bla3
20. 10. 2024 09.37
+3
marre
20. 10. 2024 09.38
-2
Spet boš cvilu čoban.. Kot zmer do sedaj hahaaha..
bla bla bla3
20. 10. 2024 09.41
+5
tako kot ti spodaj, da bi me rad "spoznal" :D
borjac
20. 10. 2024 09.49
+4
Res ne vem komu zabija Eu žeblje v krsto, z temi sankcijami proti Rusiji, Evropsko gospodarstvo stagnira, standard Evropejcev pada, delavci stavkajo zardi majhnih plač ....Evropa pa meče milijarde v ravbarsko Zelenkotovo malho , ZDA kujejo milijarde na račun Eu bedakov, torej komu zabijamo žeblje v krsto ?? sami sebi zabijamo žeblje v roke kot Kristusu.
nopino
20. 10. 2024 09.31
+2
G7 podpira ZDA v podpiranju Ukrajine v vseh pogledih, da bi ustavila GENOCID v Libanonu s strani Izraela, to pa ne. To so interesne sfere Amerike in v to tudi G7 nima ne moči ne volje in verjetno tudi interesov ne. Sramota.
Wolfman
20. 10. 2024 09.21
+2
Na dlikah se držijo za roke in se široko smehljajo, ponoči pa Izraelski napad terjal 73 žetev g Gaui. Spomnite se še včerajšnje postke bombardiranja otročk in žensk? Poglje si in si ne zatiskati oči pred tem, kaj dehansko podpra G7.
300 let do specialista
20. 10. 2024 09.20
+5
"Ministri" ne veste kako se Rus sekira za vaše dokumente🤣🤣🤣🤣🐑🐑🐑🐑 boli Putina mednožje za vas, vi ste pudlji, ki lajajo v hrib, odmev pa samo do metra.
Misija1
20. 10. 2024 09.25
+2
Putinu je vseeno, drži. Ni pa vseeno Rusom na splošno. Vsaj ne tistim, ki živijo v večjih mestih in predstavljajo 40 procentov ruskega celotnega prebivalstva in so možgani ter pljuča Rusije.
Samo navijač
20. 10. 2024 09.19
+4
Aja ??? Potem boste Rusijo povabil v Nato. Tile se slikajo Rusi pa silovito, s takim tempom bo čez leto Rusija na PoljskoMoldavski meji.
JAZsemTI
20. 10. 2024 09.17
+3
Afganistan je pokopališče imperijev.ZDA in NATO kompanija so po 20 letih pocvirnali domov. In zdaj smo priča končnemu prdenju washingtonskih rotvajlerjev, ki so se zaleteli v Rusko-kitajski zid. EU crkuje, ZDA pa nad gladino držijo milijarde, ki jih printajo in kot “pomoč Ukrajini” nakazujejo na svoja podjetja.
Misija1
20. 10. 2024 09.32
-1
V Afganistanu so si prvi polomili noge Sovjeti, torej Rusi. Pa vseeno so dominirali na bojišču in so se afganistanski islamski borci več ali manj skrivali v jamah in vem prilezli ter ubijali samo takrat, ko blizu ni bilo večje količine Sovjetske vojske. Enako je bilo z ZDA. ZDA je zmagovala v vsaki bitki, islamisti so bežali na vse strani tako da so opanke kar letele, ko je nad njih šla vojska in so se lepo poskrili v jame. Nato pa mevžasto napadali civile in z bombnimi napadi posamezne vojake. Ko pa je prišla blizu večja količina vojske, pa so spet bežali na vse strani in se skrivali v jamah. Da te poučim - interes ZDA je bil vzpostavit svoj sistem, ki so ga tudi vzpostavili. Dominirali na vseh področjih in vseh bojih. Po 20 letih so ugotovili to, kar je jasno vsem nam - da teh kozjih vodičev ne moreš socializirat in dokler so mentalno in fizično 700 let za preostalim razvitim svetom, nima smila uvajati svojih sistemov. Zato so se ZDA dogovorile s talibani za vodenje države, sami pa odšli ven iz tiste vukoJ. Tako da ne vem kje si ti videl, da so pocvirnali domov. ZDA je dominirala in kovala na desetine milijard dolarjev dobičkov v Afganistanu in sicer z nafto ter vojaškimi posli. Si pa zelo naiven, če misliš, da so ZDA šle tja zato, da bodo delale minus. Čista zmaga za ZDA. Edino kar jim ni uspelo je socalizacija in uvedba demokracije v Afganistanu, ki je tako ali tako rupa od rupe. In bo tako še nekaj stoletij. Nepomembna država z nepismenim prebivalstvom, kar je skoraj unikat na Svetu!
JAZsemTI
20. 10. 2024 14.41
Ti si prvi in edini, ki je v Afganistanu našel nafto🤔
Punanis
20. 10. 2024 09.16
+7
ko bo zmankal ukraincev za boj..bo nato vstopu.. potem bomo pa videl.. kakšen kos zemlje bo v luftu
bla bla bla3
20. 10. 2024 09.18
-2
JAZsemTI
20. 10. 2024 09.25
+2
NATO ima res moderno orožje a ga ima premalo, za kaj več kot razkazovanje v salonih. Zato ne bo vskočil. Tudi zaradi tega, ker si ne upajo.
marre
20. 10. 2024 09.31
-3
Vec kot dovolj, plus imajo Nato države industrijski potencial, ki nekajkrat presega Ruskega.. Že s to miloščino katero so dali Ukrajin, je dovolj da se Rusa ustav, mu povzroči ogromne izgube, nekaj 10.000 v tehniki in nekaj 100.000 v ljudstvu.. Pa še to praktično brez aviacije, raket dolgega dosega in obupno pomanjkanje municije..
bu?e24 1
20. 10. 2024 09.38
+0
Pozab orožje in vojno to bo ceu svet goreu ampak za zdravlje gre
300 let do specialista
20. 10. 2024 09.16
+8
Pudlji držav G7, kupljene marionete, ki uničujejo vsak avojo državo. Pudlji, niso "p" od politikov, so samo pudlji z veliko začetnico, od prvega do zadnjega, prodane podg.ane!
Wolfman
20. 10. 2024 09.09
+7
Ukrajino bo prej v atomskih plamenih kot pa v NATU in to ve že vsak dojenček.
Misija1
20. 10. 2024 09.33
+0
bu?e24 1
20. 10. 2024 09.39
+1
A si vidu na finskem kilometerske kolone za htano ne aha ni to za pisat
bu?e24 1
20. 10. 2024 09.40
-1
A gdo ve zakaj na finskem folk čaka v kolonah za hrano
anatomija
20. 10. 2024 09.48
-3
A v Rusiji zopet predvajajo črno bele filme , tako kot v času SZ ko so predvajali filme iz leta 1929 ki so kazali hudo gospodarsko krizo in s tem svojim reklamirali kako je čudovito v SZ in kakšna lakota beda in nezaposlenost je na zahodu .