Tujina

ZDA izdale opozorilo za potniška letala pri preletih Perzijskega zaliva

Washington, 18. 05. 2019 12.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
STA / M.S.
Komentarji
49

Ameriška Zvezna uprava za civilno letalstvo (FAA) je opozorila ameriške letalske družbe, ki letijo nad Perzijskim zalivom, k previdnosti zaradi "povišanih vojaških aktivnosti in povečanih političnih napetosti v regiji". Nasvet, ki zadeva tudi Omanski zaliv, je FAA objavila v času naraščanja napetosti med ZDA in Iranom.

Okrepljene napetosti v regiji "pomenijo povečano nenamerno tveganje za ameriške civilne polete zaradi potencialnih napačnih izračunov ali napačne identifikacije," opozarjajo v sporočilu FAA.

Ameriške letalske družbe so tudi opozorili, da bi letala nad območjem naletela na "nenamerne motnje navigacijskega sistema in motnje komunikacij", do katerih bi lahko prišlo brez opozorila. 

Washington je v regiji namestil letalonosilko zaradi, kot je dejal, iranske grožnje. Administracija predsednika Donalda Trumpa je prav tako umaknila nenujno diplomatsko osebje iz Iraka zaradi groženj iraških milic s podporo Teherana. Trump je sicer zagotovil, da si ne želi vojne z Iranom.

Ameriška Zvezna uprava za civilno letalstvo (FAA) je opozorila ameriške letalske družbe, ki letijo nad Perzijskim zalivom, k previdnosti zaradi "povišanih vojaških aktivnosti in povečanih političnih napetosti v regiji".
Ameriška Zvezna uprava za civilno letalstvo (FAA) je opozorila ameriške letalske družbe, ki letijo nad Perzijskim zalivom, k previdnosti zaradi "povišanih vojaških aktivnosti in povečanih političnih napetosti v regiji". FOTO: Shutterstock

Odnosi med Iranom in ZDA so se skalili po prihodu Trumpa v Belo hišo in še zlasti po njegovi odločitvi pred letom dni, da ZDA enostransko izstopijo iz mednarodnega jedrskega sporazuma z Iranom, ker da mu ne bo preprečil razvoja jedrskega orožja. Proti Iranu je tudi znova uvedel sankcije.

Teheran je potem prejšnji teden objavil, da tudi Iran ne bo več spoštoval določenih določil iz jedrskega sporazuma. Hkrati je zagrozil, da bo blokiral Hormuško ožino, strateško pomembno plovno pot za večino svetovne nafte, ki prihaja iz Perzijskega zaliva. ZDA so potem na območje napotile letalonosilko, da bi Iranu "poslale sporočilo".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

SDS_je_poden
19. 05. 2019 20.36
+6
No ZDA bodo spet z vojaškim posredovanjem naredile štalo, EU bo pa fasala nove begunce. Da se ne bomo potem spet sprenevedali, zakaj je tako.
WAUKA
20. 05. 2019 07.53
-2
JE-BI-GA
19. 05. 2019 11.06
+3
Se pravi da se nekaj kuha, upam da kdo pokaže Amijem da niso vsemogočni!!!
Ciymbalta
18. 05. 2019 20.54
+5
ZDA so potem na območje napotile letalonosilko, da bi Iranu "poslale sporočilo". Mislim da bo IRAN dal ZDA SPOROČILO ZDA mislijo da se IRAN boji Ene gnile Amerike
morituri
20. 06. 2019 13.41
+1
Ni se treba bati Iranu ampak po riti pa lahko zelo dobi, bolj kot lahko prenese!!!
BUONcaffee
18. 05. 2019 15.26
-2
Tale B 52 je starinsko letalo iz druge svetovne vojne. Nato deloval še v Koreji in Vietnamu. Kasneje nič več. Gre za veliko letalo, a tudi počasno, slabo okretno. Danes lahka tarča za protizračno obrambo, sploh rakete zemlja-zrak. Čudi me, da so ga privlekli za morebiten napad na Iran.
miciklotilda
18. 05. 2019 16.30
+2
B 52 je strateski bombnik narejen v 50ih letih prejšnjega stoletja in bo še v rabi do leta 2045!nima pa nič več kaj dosti skupnega z prvimi izdelanimi letali ker so jim ameri praktično zamenjali vse od motorjev elektronike !!!je pa letalo namenjeno samo za strateško bombardiranje in ga v obrambi sščitijo vojasli lovci v spremstvu!
KungFuPanda
18. 05. 2019 14.46
+12
Ja, saj je vojska ZDA v preteklosti sklatila Iransko civilno letalo. Menda pa vedo, da lahko to ponovijo...
detect
18. 05. 2019 14.40
+12
ja ,tramp bo zanetil vojno.pač hoče pustiti svoj pečat v zgodovini.hoče postati nesmrten.
Rafael Kramar
18. 05. 2019 14.50
+18
Če Trump zaneti vojno bo pustil pečat samo kot še en predsednik ZDA, ki je zanetil vojno. Bolj faca bi bil, čebi bil eden izmed tistih, ki jo ni :)
mario64
18. 05. 2019 16.30
Da se mene pita..
18. 05. 2019 14.38
+4
Vedo da lahko kakšn Buk useka navzgor..
BUONcaffee
18. 05. 2019 14.30
+9
Bojim se, da bo to samo povečalo begunsko problematiko. Iran velja za dokaj urejeno državo, kjer življenje nekako deluje. Ljudje večinoma ne bežijo nikamor, živijo normalno življenje. A če pride vojna bo problem z novimi begunci.
deltex
18. 05. 2019 14.28
+10
Trump ne bo odšel iz bele hiše, dokler nekam ne bo vrgel par tisoč bomb... Ker pač lahko, ne zato ker bi se branil.
reakcionar
18. 05. 2019 14.22
+1
Psiholoska vojna. Verjetnost vojne je majhna, ker jo nebi nihce podpiral razn USArA, Izrael in Saudova Barabija.
BUONcaffee
18. 05. 2019 14.15
-2
Upajmo, da na koncu ne bo nič. Podobno so ZDA pripravljale napad na Severno Korejo, za tem pa se Kim in Trump le uspela dogovorit.
JbmTiMt
18. 05. 2019 14.04
-3
BUONcaffee
18. 05. 2019 13.51
-2
Iz kje pa bodo vzletali tej bombniki???? Iz Aviana?????
Mason666
18. 05. 2019 14.07
+4
BUONcaffee
18. 05. 2019 13.49
+23
Kaj je spornega z Iranom, to mi ni jasno.
nominator13
18. 05. 2019 13.54
+26
BUONcaffee
18. 05. 2019 13.48
+22
Očitno se odpira nova fronta, nova vojna, ....samo ne vemo ali bo trajala 30 let ali več. Vse pred našim pragom. In kaj lahko pričakujemo???? Nove nedolžne žrtve, humanitarno katastrofo, dodatne begunce, dražji bencin. In pa prepir med svetovnimi politiki.
BUONcaffee
18. 05. 2019 13.45
+4
Zanimivo pa to, da uporabljajo tako zastarelo letalo kot je bombnik B52.
proofreader
18. 05. 2019 13.44
+22
Je Pahor že obsodil Trumpov režim?
proofreader
18. 05. 2019 13.42
+23
ZDA naj prenehajo izzivati, pa bo problem rešen.
BUONcaffee
18. 05. 2019 13.39
+11
Edino vojaška ladja Triglav je narejena za vzletanje in pristajanje ameriških bombnikov B 52.
Slamnati Jeti
18. 05. 2019 13.36
+8
bencin se bo podražal...vsak za nekaj c