Tujina

Za uveljavitev Acte potrebna ratifikacija vseh evropskih držav

Bruselj, 08. 02. 2012 18.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Za uveljavitev mednarodnega sporazuma za boj proti ponarejanju, ki je v slovenski in evropski javnosti dvignil veliko prahu, je potrebna ratifikacija v vseh 27 članicah EU in soglasje Evropskega parlamenta, so pojasnili v Evropski komisiji.

Acta je dvignila veliko prahu tudi v Sloveniji.
Acta je dvignila veliko prahu tudi v Sloveniji. FOTO: Mia Media

Za uveljavitev mednarodnega sporazuma za boj proti ponarejanju (Acta), ki je v slovenski in na sploh evropski javnosti dvignil veliko prahu, je potrebna ratifikacija v vseh 27 članicah EU in soglasje Evropskega parlamenta, so danes pojasnili v Evropski komisiji v Bruslju.

Evropska komisija in 22 članic EU so Acto podpisale konec januarja v Tokiu. Komisija ima indice, da bo to storilo tudi pet preostalih članic Unije. S podpisom se je sicer le sprožil proces ratifikacije, ki je za uveljavitev sporazuma potrebna v vseh članicah Unije.

Komisija podpira Acto, ker meni, da prinaša koristi evropskim ustvarjalcem oziroma imetnikom avtorskih pravic in jim zagotavlja enake pogoje dela, kot jih imajo ustvarjalci iz drugih držav. Ob tem poziva, naj razprava o Acti temelji na dejstvih, ne strahovih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Frishn Uporabnik
18. 02. 2012 19.24
+1
Dovolj je že da jo ratificira 6 držav in da stopi v veljavo v vseh državah podpisnicah tudi Sloveniji. Zakaj zavajate?
Erin Straus
18. 02. 2012 19.26
+1
zavajajo nas že celo življenje!!!! banda!!!
janez6bb
09. 02. 2012 12.21
+2
Potem je ACTA že ustavljena, saj so Čehi že zavrnili oz je niso ratificirali.
Brane Luka
09. 02. 2012 07.33
+11
Za uveljavitev Acte potrebna ratifikacija vseh ZEMLJANOV ! STOP ACTA !
Roko23
09. 02. 2012 11.42
+6
podpis! Če bo to sprejeto, verjemte koritniki, da nas je več in da vas bomo premagali!!!!! Dovolj je bilo!
MandoDiao
09. 02. 2012 03.28
+12
Gledamo in beremo o zgodbah v Koreji in po celem svetu! Zgražamo se kako so ljudje zmanipuliran. Kdaj nam bo prišlo na misel da se morda isto dogaja z nami? Pobegnte stran od raznih discovery channel programov ter si poiščite resnico!!!
Elias47
09. 02. 2012 10.22
+6
Vsi smo sužnji "elite", vendar se še večina tega ne zaveda. "Elita" pa zvito vedno kaže na drugega, na drugo stran ograje, da preusmerja lastnih pozornost ljudi od krute resnice ... Tudi krize so vedno "reševali" le z (svetovnimi) vojnami. Enako pa počnejo tudi dandanes ... ČLOVEK, NEHAJ KLEČATI PRED (LAŽNIMI) "BOGOVI", "DVIGNI SE IN ZRAVNAJ HRBET"!
vesolec1
09. 02. 2012 02.04
+21
začele so se dogajat stvari,ki jih je opisoval gojčič vi pa ste se norca delali,če se človek zdaj nebo dvigno bojo naši otroci čipirani in totalno zasužnjeni,ZAPOMNITE SI TO!!!!!!!
CyberWorm777
09. 02. 2012 02.50
-18
preweč filme gledaš pa preweč trawe kadiš : )))
šala bajzer
09. 02. 2012 07.34
-1
saj so otroci pa tudi mi že zdaj sužnje sistema. Saj brez njega ne moreš preživet, tak je trenutno
nikiz123
09. 02. 2012 10.33
+5
Bil sem na Floridi v nekem vodnem parku, kjer si ogledaš živali itd..pred vstopom, sem poleg nakupa karte moral prislonit še palec za prstni odtis (ki ti ga itak poberejo pred vstopom v ZDA) na kar se na ekranu poleg mojega prsta izpiše "Hello in moje ime" (?!). To o čipih se v ZDA že govori, veliko ljudi se strinja, saj jih oblasti pumpajo, da je to zaradi njihove varnosti.. Toliko o filmih..
janez6bb
09. 02. 2012 14.38
+1
nikiz in ti si jim dal prstni odtis, zato da vidiš ene živali:)??? jst bi se obrnu pa zahtevu ves dnar za potovanje nazaj- ABSURD res. lol tut v živalski vrt ne smeš ne da bi ti bil kdo skozi za petami.
nikiz123
09. 02. 2012 19.18
+2
Ja absurdno res, v bistvu sem ostal preveč slabo za karkoli, ko sem dal prstni in se je v trenutku izpisalo moje ime, me je kmalu vrglo na rit, na Empire State Building v NYC, ko čakaš v vrsti za na vrh, se kar naenkrat znajdeš pred fotoaparatom in te poslikajo, VSAKEGA, ne moreš ne naprej ne nazaj, kao sliko lahko potem kupiš kao za spomin..ja ja..
djdj
09. 02. 2012 01.58
+3
Prej sem gledal na RTV3 da Žiga Turk podpira nadzor in količino pretoka podatkov(če sem ga le pravilno in dobesedno razumel). Zadovolnji 26%?
Rahan
09. 02. 2012 09.05
+2
Elias47
09. 02. 2012 10.23
+1
Žiga je njihov; tako kot tudi vsi drugi ljudje zaposleni v skorumpiranih medijih...
Kukulkan
09. 02. 2012 00.05
+31
Baje da je 3 leta zapora ce te dobijo. toraj ce posilis zensko dobis leto dni, ce pa snames pornjaka pa 3 leta. ce bi se nekomu dvignilo kaj bi mu se bolj splacalo?
izma2009
09. 02. 2012 08.34
+2
vsakemu bi se splačalo malo zdrave pameti
Elias47
09. 02. 2012 14.02
+1
Za tist svoj šit dobijo že itak stokrat preveč plačan, potem pa bi radi še avtorske pravice. Veseli bi lahko bili, da še kdo sploh hoče to sranje zastonj downloadat in gledat.
nikiz123
08. 02. 2012 23.38
+20
nikiz123
09. 02. 2012 00.05
+17
Sploh ne morem verjet, da se to dogaja, da morajo ZDA, korporacije in njihovi lobiji prav povsod stegovat svoje lovke.. Ta želja po zaslužku in kontroli vsakega našega giba pelje v popoln propad svobode.. ACTA pomeni smrt za internet, internet pa pripada vsem nam, saj smo tako rekoč vsi del svetovnega spleta in ga "ustvarjamo" prav ljudje.. Če bo ACTA sprejeta se skenslam z neta in začnem spet pošiljat pisma..pa živel srednji vek.. Če me ne bojo seveda zaradi tega komentarja spravili v arest..
mlutherking
09. 02. 2012 01.06
+3
Ja potem bo pomagal samo popolni internetni štrajk. Pa naj potem poskušajo služiti z internetom.
Elias47
09. 02. 2012 14.14
+1
Sploh se ne gre toliko za zaslužek, kot pa za to, da lahko aretirajo in odstranijo vsakogar, ki skuša ljudi opozarjat na ta odpad ki vlada. Najbolj jih motijo "teoretiki zarot", ki razkrinkujejo to prostozidarski odpad na oblasti in njihove zarote proti narodu!!! To je bistvo ACTE in zakaj jo skušajo uveljaviti na prevaro! Potem ne bodo ljudje mogli nikjer izvedeti alternativne informacije o tem kaj se v resnici dogaja po svetu. Če jim ACTA uspe, imajo popoln monopol nad informacijami in s tem popolno kontrolo nad ljudmi. Oni se najbolj bojijo tistega "the pen is mightier than the sword!" ACTA je zato, ker se bojijo ljudi, se bojijo, da bi ljudje izvedeli Resnico ... "The "elite" trash of the world must be executed first, before the Good can prevail!"
nikiz123
09. 02. 2012 19.07
+1
JezekTekaTeka26
08. 02. 2012 22.29
-15
Sem reku ... sam JJ nas lahko reši ...
JezekTekaTeka26
08. 02. 2012 22.29
-13
graver
08. 02. 2012 22.20
+13
še vedno vlada fevdalizem samo da je v očeh človeka to sprejemljivo...zakaj moremo plačevat davke??zato ker so prej kmetom pobirali pridelke in zdej nam pobirajo eure....
mlutherking
09. 02. 2012 01.07
+3
Ena desetina včasih. Sedaj pa nam ostane desetina. Pa danes plačaš vodo, hrano itd. Koliko ljudi ima svojo vodo, hrano itd.
yarrick
09. 02. 2012 14.16
tisti ki je doma izven mest in ima vsaj hektar uporabnih površin...
graver
08. 02. 2012 22.13
+8
itak so zmenjeni da nekateri ne bojo podpisali, zato ker s to ACTO samo prikrivajo nekaj večjega....
Rahan
09. 02. 2012 09.07
zelo verjetno imaš prav, ker zmerom nekaj skrivajo kadar spustijo v javnost nekaj kar dvigne ljudi
resnicko
08. 02. 2012 21.18
+19
Zrno na zrno pogača podpis na podpis ustavimo ACTO na strani.avaaz.org lahko podpišete peticijo za ustavitev ACTE
Kolodont
08. 02. 2012 21.01
+9
Me prav zanima, v kateri članici bodo zadevo zavrnili... no vsaj upam da jo bodo
Hugh_Mungus
08. 02. 2012 21.12
+19
HellWolf
08. 02. 2012 21.00
+39
Za konec preden grem spat... a si kdo predstavlja situacijo: V LJ so protivladni protesti in posnameš kako policija mlati po protestnikih s solzivcem in gumi patroni. Nekako zbežiš in vržeš na računalnik nato pa na internet in blog ki si ga bo ogledalo nekaj ljudi. Dobijo link od administratorja in umaknejo vsebino nato izsledijo pošiljatelja kateri ima podatke na strani ali po IP naslovu. Pridejo in odpeljejo da te kakih par let ni. Na javnih televizijah ne bo posnetkov kako ležijo po tleh ljudje ampak samo posnetki kako protestniki brezglavo divjajo ko stekle ovce.. policija pa ščiti mir in red. Marsikje se to že dogaja v tako imenovanih ''velikih'' demokracijah.
g00morph
08. 02. 2012 21.28
+11
z lahkoto si predstavljam. in tud pri nas jih je kar nekaj, ki bi jim taka cenzura ustrezala. glede na to, da bi v primerjavi s sistemom, v katerega "sramežljiv" uvod je ACTA, zgledali razni nacizmi, komunizmi, fašizmi, islamizmi, klerikalizmi itd pravi otroški vrtec, so lahko podporniki Acta v Sloveniji lahko sigurni, da ne bojo imel miru, če bodo zatajili demokracijo.
durban
08. 02. 2012 20.54
+18
Slovenija bo prva, ki bo to sprejela!
biskotek
08. 02. 2012 21.02
+7
anonymous3
08. 02. 2012 21.14
+6
ce pa nuben ne ve kaj je sploh acta oni sam tko mal urhghg ce pa le americani predlagajo bomo pa ze podpisali ne dam se nam obadat s pritiskom ku rc gleda ljudi in ni vazn levi al desni vsi so isti ker so vsi ene stare mame
stajerc007
08. 02. 2012 21.17
+9
če je ta podatek pravilen, da je za uveljavitev sporazuma potrebna ratifikacija vseh 27 držav, pol do acte sploh nebo prišlo. Nemčija sploh ni podpisala uvodnega sporazuma, Češka in Poljska pa sta ratifikacijo zavrnili :)
stajerc007
08. 02. 2012 20.52
+14
kolko mi je znano, je Poljska zaradi velikih protestov že odstopila od podpisa sporazuma. če je to res, potem ni vrag da ji nebi sledila še kakšna evropska država. sicer pa, če ta acta res tako hudo krši človekove pravice, kot vsi pravijo, je DZ ne more ratificirati, ker je v nasprotju z našo ustavo (vse ratificirane mednarodne pogodbe MORAJO biti v skladu z našo ustavo, da lahko pri nas veljajo). če pa jo slučajno ratificirajo, pa bo treba zbrat podpise pa dat predlog ustavnemu sodišču, da zadeve razčisti. bojim pa se, da so vse te naše 'kao' kršene pravice omejene z avtorsko pravico, v tem primeru pa protiustavnosti ni. lp
thinkP
08. 02. 2012 20.54
+15
Bodo pa ustavo spreminjali, ni za 2x rect da ne.. to je problem
stajerc007
08. 02. 2012 21.02
+2
saj pravim, v ustavi je določeno da so pravice enega omejene z pravicami drugega. če je tako tudi za avtorsko pravico pa ne vem. ustave pa se ne da kar tako spreminjat, ker je ustavnorevizijski postopek veliko bolj zahtevnejši kot npr. zakonodajni ( za sprejem spremembe ustave je npr. veliko strožje glasovanje kot pri zakonu ipd.). ampak upam da se motiš :)
MMAXXIMUSS
08. 02. 2012 20.32
+5
welcome to dražgoše after party,..
KONEC VAŠEGA SVETA POHLEPA
08. 02. 2012 20.15
+24
: Po 297. členu Kazenskega zakonika vodtelji prenehajte krasti in zapravljati nas denar navadnih ljudi tako dolgo ste nas strasili da straha ni vec edini pravi voditelj Mati Zemlja .Prelep pozdrav Materi Zemlji in vsem navadnim ljudem na nasem planetu
Roko23
09. 02. 2012 00.08
+3
bravo rebula, si že dojela, da letos ne bo konec sveta?
tim.slum
08. 02. 2012 20.00
+1
No sedaj so se še pa (ne)kulturnikom zgodile Dražgoše.
ata.anonymous
08. 02. 2012 19.59
+29
Politika mora končno dojeti, da politiko sooblikujejo davkoplačevalci, kakor tudi sicer nenasitne korporativne interese ter, da je INTERNET postal tudi orodje/orožje v rokah nas uporabnikov/ potrošnikov. Zato POLITIKI: »Zamegljevati »resnico« pomeni postavljati se na pediestal sramote-si to želite?!«