Tujina

Za resnico o letu MH17 30 milijonov in nova identiteta

Kijev, 17. 09. 2014 17.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Medtem ko tako z ruske kot ukrajinske strani ne manjka medsebojnih obtožb o tem, kdo je kriv za sestrelitev malezijskega letala nad Ukrajino, zdaj nagrado za dokončno razrešitev vprašanja o odgovornosti ponuja kar nemško podjetje.

Letalo
Letalo FOTO: Facebook

Kdor pozna odgovor na vprašanja: kdo je naročil sestrelitev letala MH17 nad Ukrajino, kdo ga je sestrelil, kdo prikriva dokaze, kdo je neposredno odgovoren, kaj se je zgodilo z vojaki, ki so izvedli napad na letalo in imena ljudi, ki so incident in dokaze prikrivali, naj se javi, čaka ga bogata nagrada.

Nekako tako bi lahko razumeli poziv nemške družbe Wifka, ki se med drugim ukvarja s preiskovanjem zavarovalniških prevar. Kdo jih je najel za preiskovanje tragedije leta MH17 sicer ne nameravajo razkriti, so pa zapisali, kaj je nagrada. 30 milijonov evrov na tajnem švicarskem računu, po želji pa še nova identiteta. 'Žvižgači' se jim lahko javijo preko spletnega obrazca.

Malezijski boeing je bil nad Ukrajino sestreljen 17. julija, umrlo pa je vseh 298 potnikov in članov posadke. Letalo je na poti iz Kuala Lumpurja v Amsterdam prečkalo nemirno območje vzhodne Ukrajine, kjer so takrat moči merile ukrajinske sile in proruski separatisti. Prav slednji naj bi izvedli napad s pomočjo orožja iz Rusije, kjer pa očitke o vpletenosti še naprej ostro zanikajo, vse dokaze, ki se pojavijo v prid tej teoriji pa hitro označijo za lažne.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (92)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
18. 09. 2014 10.06
+2
Vprašanje je kdo dejansko stoji za tem, ... podjetje je morda v Nemčiji, morda z nemškim vodstvom, a to še ne pomeni da ...
Elias47
18. 09. 2014 11.03
+5
Angela Merkel itak dela za CIA-o...enako kot Dalai Lama, Sakasvili, Porošenko, Jacenjuk, Hollande, Tomaž Majer - J I Janša, Borat, Milanovič, Kosor, itd. itd... vsi so CIA Asset...
Ramzess
18. 09. 2014 10.05
+1
Dobra past, ... a znano je, da če kaj prikrivaš, si sokriv, enako sokriv.
Elias47
18. 09. 2014 09.51
+7
tale razpis nagrade se mi zdi zelo, zelo sumljiv...Prvič; Amerika ne bo nikoli, NIKOLI dovolila, da prava resnica pride na dan, ker bi potem javnost izvedela, da so to letalo sestrelila Ukrajinska vojna letala, po ukazu ameriških (FBI, CIA, NSA) "svetovalcev", ki so jih ZDA poslale nekaj tednov pred tem strmoglavljenjem letala v Ukrajino, za "svetovanje v boju proti ukrajinskim upornikom na vzhodu Ukrajine". V tem primeru bi ZDA prej umorile tistega, ki je naročil to preiskavo in tako pritisnile na to firmo, ki ponuja to 30 milijonsko nagrado, da bi to ponudbo takoj umaknila. Drugič, že Avstralska in Nizozemska vlada sta pred tedni objavili poročilo, da je raziskava pokazala, da so to malezijsko letalo sestrelila ukrajinska vjaška latela; tako da je zelo zelo čudno, da nekdo oz. neka firma sploh še vedno išče dokaze, kdo je zrušil to letalo. Tretjič pa se spominjam pred leti, ko je ameriška vlada podobno razpisala deset milijonako nagrado, če kdo izda, kje se nahaja Saddam Hussein.. potem pa ko ga je nekdo nazadnje vendarle izdal, in ameriškim vojakom pokazal bunker, so ti ameriški vojaki takoj izvlekli Saddama iz tega bunkerja, tistega, ki je pa izdal ta Saddamovo skrivališče, pa je ameriški poveljnik tega odreda point blank takoj poplačala z metkomposredčela.. .Tako da bi jaz bil zelo zelo previden z izpostavljanjem in predstavitvijo teh dokazov, ker je kar možno, da skuša ameriška vlada na ta način odstraniti vse, ki bi slučajno imeli kakršnekoli dokaze, kdor je v resnici kriv za to sestrelitev tega malezijskega letala.... Logično mi tudi ni, da bi tako ameriško propagandni mediji, kot je 24 hur, objavili ta članek, ker ameriki zagotovo ni po godu, da resnica kdajkoli pride na dan... Četrtič pa je tudi možno, da skuša ameriška vlada sproducirati neke nove kao kvazi """"dokaze"""", s katerimi bi lahko zopet preložila krivdo na Rusijo...sedaj ko so ZDA in EU tako lepo zatuškali resnične dokaze, ki jih je dala črna skrinjica in preiskovalci....Bliža se jesen, za katero "elita" pravi "to jesen ne bo nobenemu prizanešeno" in "preživeli bodo le najboljši"... in skušajo zopet nekaj sproducirati, da lahko sprožijo globalni genocid oz. WWIII... za "nov začetek" - NWO - "antikristov" genocidni fašistični suženjski nov svetovni red... za nov začetek v pogubo...
dreko123
18. 09. 2014 08.36
+4
morda bo pa nekdo iz ameriške administracije al pa kak ciin agent zaslužil 30 miljončkov :)
dreko123
18. 09. 2014 08.38
+3
al pa naj se javi kar ukrajinski pilot... bo za nagrado poboja 300 ljudi dobil še okroglih 30 miljončkov... ni švoh najbrž več kot mu jih je dal zahodni režim..
dreko123
18. 09. 2014 11.40
+1
hladni_tus
18. 09. 2014 07.51
-18
nobenega dvoma ni, da so krivi izključno ruski teroristi - tako tisti v Rusiji kot tisti, ki zganjajo teror v Ukrajini
Ranunculus
18. 09. 2014 07.57
+10
Problem resen, pojdi po tistih 30 mio, ki jih ponujajo.
Elias47
18. 09. 2014 09.51
+3
nobenega dvoma ni, da si popolnoma neveden...z glavo globoko, globoko v svoji riti...
Ranunculus
18. 09. 2014 07.31
+3
Zadnjic je bilo objavljeno nizozemsko porocilo o tej nesreci in vsi komentatorji naj si grejo najprej prebrati tega. Zanimiv je predvsem del o pilotski kabini prestreljeni od zgoraj navzdol...
brank1
18. 09. 2014 07.18
+4
Organiziram izlet po islamski državi ISIS. Vozili se bomo z panoramskim avtobusom. Če nas pobijejo bodo itak ugotovili kdo je kriv. Halloo. Kaj počne potniško letalo nad vojnim območjem? Kdo je kriv??? Evropski naivneži kdo pa drug.
Puroistrian
18. 09. 2014 01.23
+8
Naj prasajo amerikance kaj je blo
glej ovega
18. 09. 2014 00.16
+27
če nebi bilo amerike nebi bilo vojn... enostavno kot pasulj..lp
Puroistrian
18. 09. 2014 01.24
+8
Sara Rebek
18. 09. 2014 07.58
+9
ne bi bilo gso, mesa v kloru, ebole, najbrž so tudi oni izumili kemikalije v plastiki saj se je prvo pri njih začela povečevati populacija gejev
radependrek
18. 09. 2014 00.03
+7
bla bla bla.....
extradeluxe
17. 09. 2014 22.47
+22
Zanimivo da za let MH370 ne ponujajo nobene nagrade.
Eurojackpot
17. 09. 2014 21.34
+23
Ali smo kdaj zvedeli zakaj je pred 40 leti v resnici "eksplodiralo" JAT-ovo letalo nad Češkoslovaško?
enoh
17. 09. 2014 21.35
+6
luckyss..
17. 09. 2014 21.47
+13
Takrat so ga kar Čehi sami -po pomoti oz. v paniki...(bil je takrat tudi Brežnjev v zraku - zaprt zračni prostor, ali nekaj podobnega)
enoh
17. 09. 2014 21.59
+6
Tuđman jim je zihr dalkaka priznanja za to
antiXfashizmXeuXgso
17. 09. 2014 22.29
+5
Najbolj primerni ali ne, sploh nima veze, preverjeno in dokazano dejstvo je, da so ga sklatil ustaši. Zakaj pa so ga? To je druga zgodba, nelogična, kot je tudi operacija Fenix na Radoši (oboji baje izhajajo iz istega legla in sicer HRB) ne logična; ne logična v smislu, kaj lahko 19 oboroženih falotov naredi proti neki državi.
MrtvoPijan
18. 09. 2014 00.06
+7
Zanimivo je, da so ameri naenkrat utihnili za let MH370???
crunk
17. 09. 2014 21.26
+2
denar je sveta vladar ;)
Startracker
17. 09. 2014 21.03
-12
Boli me .... kdo je sestrelil letalo. Ampak ne gre mi pa v glavo kako so lahko navadni smrtniki v Sloveniji 100% prepričani, da ga niso sestrelili Rusi, lahko da so ga, lahko da ne , v vsakem primeru so to igre velesil, kar Slovenija ni. Je pa članica EU (za osvežitev spomina) . Rusijo predstavljate kot neko jako demokratično državo, ki jo hočejo ZDA uničit. Samo za primer: Primer Snowden v Rusiji sploh ni mogoč, pa ne zato ker oni tega ne počnejo ampak, ker bi pretaknili cel svet in še mal soseščine, ga našli zaprli ali eliminirali ( zgodba s polonijem), Nedemokratični Amerikanci pa ga nekako poskušajo pripeljati pred sodišče. Slovenci pa delujemo kot neki Ruski svetilnik sredi Evrope v upanju, da nam bodo Rusi dali nekaj denarja na lepe oči. E "tovariši malo morgen", v Rusiji se trenutno izvaja ena od radikalnejših oblik kapitalizma.
enoh
17. 09. 2014 21.08
+13
Motiv? Kdo je imel motiv za sestrelitev?rusi definitivno ne.... kaj pa ukrajinci?
enoh
17. 09. 2014 21.16
+13
No tovaris; kak motiv bi imeli rusi da sestrelijo potnisko letalo?
Startracker
17. 09. 2014 21.17
-11
Napake se dogajajo, ameri z vso svojo tehniko sesujejo kar nekaj svojih, zato ni nemogoče, da neka "napumpana" proruska grupa z ruskim orožjem izvaja pokaži kaj znaš (trofeja je trofeja). Lahko se gredo velesile pokaži kaj znaš oz. kaj nam pa morete , seveda lahko pa imaš prav in so to izvedli Ukrajinci. Bistvo je, da nimamo pojma, smo članica EU (ki je definitivno zavzela pozicijo) in NATO, bluzimo z lastnimi mnenji iz kavča, definitivno pa zagovarjamo pa Ruse.
higgsov bozon
17. 09. 2014 21.17
+10
ukranci..da bi ceu svet obrnili proti rusom ! jim je že uspelo !
enoh
17. 09. 2014 21.20
+6
Torej trdis da so ga toti ali oni po nesreci? Ce prav pomnim je to podobno izjavi Kerrya... on je; se preden so se trupla ohladila, trdil,da so ga sestrelili pijani rusi... to je pa precej dalec od kakega logicnega razmislanja
antiXfashizmXeuXgso
17. 09. 2014 21.57
+7
Startracker, bistvo je, da mene sploh ne zanima, a smo mi članica neke nato, eu,..(jaz sem bil, sem in bom itaq proti) mene zanima resnica, dejstva.
luckyss..
17. 09. 2014 21.00
+8
Je bil kje objavljen seznam mrtvih?! Tisti bolje obveščeni bodo vedeli zakaj to sprašujem ;)
enoh
17. 09. 2014 21.03
+2
luckyss..
17. 09. 2014 21.07
+6
Letalo je bilo natovorjeno s trupli,,,,, neznosen vonj po formaldehidu, deli trupel v razpadanju, nič krvi le sokrvica itd. Nič ne trdim - le opisujem poročanje nekaterih neodvisnih novinarjev....
enoh
17. 09. 2014 21.13
-2
Kok judi pa ve kak je vonj formaldehida? Ne bluzi; ker ce te polijem z njim ne bos vedu kaj je to.... formaldehid, ce ze ves kak vonj ima, je dugacen tudi prisoten v termoplastih in se sprosca med goreniem ali segrevanjem
higgsov bozon
17. 09. 2014 21.14
-2
ja v trupu so imeli na nosilcih namesto granat kar trupla ...haha..adijo pamet !!
luckyss..
17. 09. 2014 21.26
+5
Verzija, ki jo omenjam je enako "verodostojna" kot vse uradne, ki imajo edini namen spodbujati mržnjo na obeh straneh..In ne mi govorit, da ni znano do potankosti kaj, kako in zakaj se je vse zgodilo - le ovčkam tega seveda ne bodo razlagali...To je vse kar sem hotel povedati z zgornjo provokacijo...za mnoge izmed vas seveda nedoumljivo...
enoh
17. 09. 2014 21.27
+0
Ok... se strinjam; treba je imeti odprt um in sam razmisljat..... edino kar tu vemo pa je to, da rusi niso imel koristi od te ssestrelitve... ukrajinci pa. Vsaj sprva
luckyss..
17. 09. 2014 21.31
+2
Krivi so tisti, ki imajo od tega konflikta največje koristi ....Podrobnosti (pravih) pa ne bomo kmalu izvedeli...
enoh
17. 09. 2014 21.32
+2
V konfliktu v evropi vedno profitirajo samo američani
tali?ni tom
17. 09. 2014 20.41
+0
una pesmica o f117 ko se srbi delajo norce iz njega! huda! so pa pajsnl 117 enostavno ko pasulj , neviden je za radar , ni pa za oči! enostavno ! pa še staro tehnologijo so uporabi , ki jo "nevidna tehnologija" ne šmirglal! so se pač znajdl! vsa čast Jugoslovanom , oziroma takrat Srbom! škoda ker niso pilota ujel da mu pokažejo vintevote!
abc?defgh1
17. 09. 2014 21.01
+0
ah...slisali so ga pa so kar rafale spuscali v zrak pa so ga zadeli ...moznost da ga pa zadanes je 1 proti 100....se ko so ga zadeli jim ni bilo nic jasno...vidis da so ga uni prisli iskat se preden so ga nasli
higgsov bozon
17. 09. 2014 21.09
+6
sestrelili so ga z protizračno raketo zemlja zrak..ko je začel zavijat je pokazal trup (površino) in takrat letalo ni več radarsko nevidno..enostavno kot pasulj..pa kakšni rafali ,svinčena zavesa in kaj vem še kaj hehe....
enoh
17. 09. 2014 21.34
-3
abc?defgh1
17. 09. 2014 21.50
+3
no ne spoznam se na orozje ...menima pa da je sreca pac ...ni edino ki je letelo tam ...enega so sklatli ...probal so pa jih pomoje neprestano zadet
Misija1
17. 09. 2014 22.22
+3
Seveda je bila sreca. Kar je povedal Zoltan Dani, tisti, ki je sestrelil f117!
Bendit
17. 09. 2014 20.21
+7
Glede na videne slike je bilo letalo sestreljeno z mitraljezom, torej ga je sklatil lovec...edini lovci v zraku so bili ukrajinski ...dej sm tistih 30 milj.
Gunner1
17. 09. 2014 20.19
+4
američani so bli ! pošlem številko transakcijskega računa da mi nakažejo ? haha
Cambi7
17. 09. 2014 20.13
-3
Koliko se spomnem, so edino bivša Juga bili spodobni sestreliti F-117 kao, nevidno letalo leta... se mi zdi 1999 z rusko tehnologijo. Bila je vojna, sestrelitev so še Amiji priznali in javno pohvalili možakarja. Je dal javno izjavo kako mu je uspelo. National Gografic. Ni mogoče sestreliti potniškega letala po pomoti. Kar tako
Miki777--
17. 09. 2014 20.21
+6
" so edino bivša Juga bili spodobni sestreliti F-117 kao Če je bila edino Juga sposobna sestreliti F117 letalo z Rusko tehnologijo, to pomeni, da Juga ni bila edina sposobna sestreliti F117 letalo kao... glede sestrelitve potniškega letala v Ukrajini; šlo je za manever z sistemom, ki je ustrelil objekt, ki se je raztreščil v zraku kot šrapnel, kot nekdanji nacistični Flak 88, šlo je za tehnologijo Buk(bukev), s katerim so ruski separatisti sestreljevali ukrajinske mige iz neba...je pa čudno, da so piloti Malezijsko letalo namerno usmerili nad vojno žarišče...
Cambi7
17. 09. 2014 20.36
+0
Miki, se strinjam s teboj. Bili so pač prvi, malo sem slabo napisal.
Cambi7
17. 09. 2014 20.40
+1
Še strinjam s teboj. Bili so prvi, katerim je uspelo. Sedaj je to malo drugače. Aja, F-117 so umaknili
Cambi7
17. 09. 2014 19.47
+3
A še obstajajo tajni računi za take zadeve? Bu? Malo čudna ponudba. Edino krivec se lahko javi!!! In kaj potem??? Neumnosti