Tujina

Vzporedne volitve v Turingiji: zmaga Levice, AfD podvojila podporo

Erfurt, 27. 10. 2019 20.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
U.V. / STA
Komentarji
55

Skrajno desna Alternativa za Nemčijo je na deželnih volitvah v vzhodnonemški zvezni deželi Turingiji okrepila svojo podporo in prejela več glasov kot krščanski demokrati kanclerke Angele Merkel. Največ podpore je sicer po pričakovanjih prejela Levica Boda Ramelowa.

Po pričakovanjih so volivci na deželnih volitvah v vzhodnonemški deželi Turingija največ podpore namenili Levici turinškega premierja Boda Ramelowa, prejela naj bi slabih 30 odstotkov. 

V boju za drugo mesto pa je, kot kažejo prvi rezultati vzporednih volitev, za las zmagala skrajno desna Alternativa za Nemčijo (AfD), ki naj bi prejela 23 odstotkov glasov volivk in volivcev, medtem ko so krščanski demokrati (CDU) kanclerke Angele Merkel prejeli 22 odstotkov glasov - gre za najslabši rezultat za CDU v tej zvezni deželi od leta 1990. Medtem je AfD podvojila svojo podporo - pred petimi leti je prejela dobrih deset odstotkov podpore, piše AFP

Socialdemokrati (SPD) so četrti z osmimi odstotki, Zeleni in liberalci (FDP) pa so prejeli po 5,5 odstotka glasov.

Sestavljanje koalicije bo kot kaže zahtevno.
Sestavljanje koalicije bo kot kaže zahtevno. FOTO: AP

Predvolilno kampanjo so zaznamovali grožnje skrajnih desničarjev s smrtjo vodji turinške CDU Mikeu Mohringu, požig vozila AfD in nacistična retorika, ki jo gre pripisati predvsem zloglasnemu glavnemu kandidatu AfD Björnu Höckeju, ki vodi skrajno desno krilo v stranki.

Podpora na volitvah za AfD se je v primerjavi s prejšnjimi volitvami povečala, kljub napadu na sinagogo, ko je moški v mestu Halle v deželi Saška-Anhalt, ki meji na Turingijo, oborožen z eksplozivom in strelnim orožjem, skušal vdreti v sinagogo. 27-letnik je priznal, da je imel skrajno desni in antisemitski motiv, v napadu sta bila ubita ženska na ulici pred sinagogo in moški v okrepčevalnici.

Nemški politiki so se združili z judovskimi skupinami ter krivdo za napad pripisali AfD, ki širi sovraštvo proti tujcem. A ministrski predsednik Turingije Bodo Ramelow verjame, da stvari niso tako preproste in ni mogoče krivde pripisati le AfD. Ramelow je sicer leta 2014 postal prvi politik Levice, ki je prevzel vodenje kake nemške dežele. Medtem ko se njegova stranka lahko veseli zmage, pa se Ramelowu obeta težko sestavljanje koalicije. CDU je do sedaj odklanjala sodelovanje z Levico, medtem ko so vse stranke zavrnile sodelovanje z AfD. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JohannDoe
28. 10. 2019 15.35
-1
Toliko nakladanja spodaj o tem ali so estradni percepirani desničarji, začenši z Adolfom in Benitom, res bili desni, če so imeli dve levi, da pozabljate, da je tudi najbolj "pravo desno" stranko v Sloveniji, ki gosti kar nekaj ljudi s "knjižico", v bistvu ustvaril človek, ki je bil aktiven v partijski sferi, nesrečni izključitvi iz Partije pa je ugovarjal. Ali pa, recimo, da je eden izmed "najbolj desnih" političnih figur v Italiji, Matteo Salvini, še včeraj bil levakarski komunist. Ali lahko volk dlako menja ali dlaka volka, je pa spet vprašanje za filozofe.
pravisprehajalec
28. 10. 2019 16.23
-2
Po zadnjem spisku Kongresa ZKS v Ljubljani leta 1986, je imela ZKS 120.000 članov. Sedaj se boš pa na edinega partijskega oporečnika in disidenta po letu 1970 v Sloveniji spravljal?
JohannDoe
29. 10. 2019 08.58
-1
Ne, na vse partijce bi se spravljal jaz. Začenši s tistimi, ki se skrivajo po vseh strankah z veljavnimi klavzulami in dogovori, da se bivših partijcev ne izdaja. Tvoj disident, ki ni hotel biti disident, je samo eden izmed konkretno omenjene trojice. Čisto pravi komunist, ki ni nikoli končal članstva, sedi, recimo, in vleče lep denar v Evropskem parlamentu.
Apostol1
28. 10. 2019 13.23
-4
Glede na trenutno stanje v Slovenski vladi je zelo možno , da tudi na naslednjih volitvah pri nas zmaga levica . Ne rečem pa , da je lahko numerični zmagovalec SDS in veliki vodja bo spet sestavljal 4 leta do naslednjih volitev vlado. Upam pa da bo tako , ker edino levica je sposobna Slovenijo popeljati v pravičnejši in boljši jutri.
pravisprehajalec
28. 10. 2019 15.31
+3
Levica je Slovenijo vodila 70 let, pa si danes Avstrijo poglej....
Ost1234
28. 10. 2019 20.07
+0
Ja, Avstrijo, ki nas fotra z oporečnim mesom!¨Ta pravi zgled!!
RUGIEVIT
29. 10. 2019 14.24
+3
Kdo je bil najvec na vladi pa kaksno stanje je ?.no lenoba se splaca tako volijo lenuhi podpiralce lenobe?
Uporabnik113189
28. 10. 2019 11.23
-4
Politika gospe Merklove se je končno razkrila v vsej svoji lepoti. Potem ko je Nemčijo "rešila" iz denarnih zagat, v katere je padla z družitvijo krepko zavoženega ruskega komunizma in razvitega kapitalizma, ki mu je zmanjkalo trgov. Ali drugače, rušenje nekega sistema in postavljanje novega skupaj z gospodarstvom ni zastonj. Nekdo mora to plačati. Gospa je za politične potrebe uporabila neoliberalne kuharske recepte, uvozila množice tujcev, oplenila Grčijo, destabilizirala vse države na balkanski poti. Je pa res, da je takratni razcvet v Nemčiji zagotavljal lagodno oblast in da ljudem čeprav imajo vse ni nikoli dovolj, najbolj požrešni so prav bogati. Zadnje čase pa so v CDU pripravljeni tudi podpreti mnoge populistične zgodbe, pač po Machiavelliju, vse za oblast. Toliko o načelnosti. Nič ne pomaga, za obdobjem debelih prihaja obdobje suhih krav, ne glede na leve ali desne, fašiste ali socilaiste. Ljudstvo pa pragmatično, če je oblast problem, potem izvoliš alternativo, saj kaj prida izbire, kot manjše zlo pač ni. Je pač tako, če hočeš koline pokličeš mesarja. Ali je nova izbira ljudstva res manjše zlo pa zaradi kulis in medijskih prevar itak nihče navadnih smrtnikov ne more ugotoviti. Sploh odkar je Assange na prangerju kot opozorilo za tiste ki preveč raziskujejo.
JohannDoe
28. 10. 2019 08.35
-14
SDS pravi, da so bili naciji, tako kot komiji, levi in v bistvu isto levičarsko leglo.... tile AfD simpatizirajo z naciji, torej so tudi oni levi in ista gliha kot komiji..... tole razsajanje njihovih članov in simpatizerjev, če gre verjeti SDS, lahko mirno iznačimo kot levi ekstremizem, vandalizem, terorizem. Desni terorizem, o katerem je dosti govora, je v resnici neoliberalna globalistična dokrtina odprtih meja, šibke moči državnih institucij in prostega prehoda in gibanja ljudi in kapitala.
pravisprehajalec
28. 10. 2019 08.49
+11
AfD simpatizirajo z nacisti, ker si pač ti tako ugotovil. Imaš morda kakšne reference? Iz osebnih izkušenj ti pa povem, da NOBEN normalen Nemec danes ne simpatizira z nacisti in jih slavi, iz preprostega razloga. Ker so jih nacisti zgodovinsko najbolj uničili. Izgubili so 1/3 državnega ozemlja, 5 milijonov ljudi in pa Nemčija je bila razbita v prah. O usmerjenosti delavskih socialistov ti že ime samo pove. Nisem še slišal za "desne" socialiste. Slišal sem pa že za leve samoupravne, realne, agrarne, demokratične...
AlternativeFacts
28. 10. 2019 09.03
-1
Za razumevanje te nebuloze, moraš kot prvo doumeti slogan "Prvi slovenski spletni medij v službi resnice".....Da dojameš ta slogan pa moraš razumeti kaj "resnica" v osnovi je, oziroma, katera resnica je prava. Je prava resnica tista, ki temelji na KORESPODENČNI teoriji ( resnica je skladnost z dejstvi), mogoče KOHERENČNI teoriji ( resnica obstaja v medsebojni relaciji med nosilci resnice, kot je recimo relacija vzajemne podpore med prepričanji posameznika ali skupnosti), ali DEFLACIJSKI teoriji (resnico jemlemo kot nekaj realnega in kot pomembno lastnost predmetov – karkoli že so), ali bolj moderno REDUNDANČNA oziroma PROSENTENTIALNA teorija, ki gradi na očitni ekvivalenci med izjavljanjem propozicije p in izjavljanjem, da je p resničen, vztraja, da ta resničnostni predikat »je resničen« obstaja samo zato, da vpliva na ekonomijo izraza ter da lahko to, kar je rečeno z njegovo pomočjo, načeloma povemo brez njega. Podobno videnje je, da ima resničnostni predikat performativno funkcijo, ki govorcem omogoča da izrazijo svoje strinjanje z ostalimi. ....Torej da nebuloza o komijih in nacijih vzdrži, najprej uporabijo prosententialno teorijo, kjer določijo P, potem pa s keoherenčno teorijo vse skupaj pripeljejo do "vzajemne podpore med prepričanji posameznika ali skupnosti".....Včasih so temu rekli bolj preprosto: "Pranje mozga"...danes pač rečejo "v službi resnice"...
AlternativeFacts
28. 10. 2019 09.12
-4
sprehajalec@ 2007 je AFD sodelovala na grškem shodu neo-nazijev. Prerdvidevam da takrat še nisi imel osebnih izkušenj? Moderator tebi pa hvala da brišeš odgovor na sprehajalčevo vprašanje in s tem daješ tiho podporo skrajni desnici....
pravisprehajalec
28. 10. 2019 09.23
+0
Ha, ha, ti si pa malo filozolfa? Cesarjeva Nova oblačila od Andersena? V Sloveniji ti morda gre, ker so Slovenci tradicionalno nagnjeni k temu. To je Kardelj začel s svojimi neberljivimi traktati.... Vidim, da se zgodovinska linija nadaljuje....
pravisprehajalec
28. 10. 2019 09.26
-1
#sprehajalec@ 2007 je AFD sodelovala na grškem shodu neo-nazijev. Prerdvidevam da takrat še nisi imel osebnih izkušenj? Moderator tebi pa hvala da brišeš odgovor na sprehajalčevo vprašanje in s tem daješ tiho podporo skrajni desnici.... # Zapomni si, leta 1930 so bile v Moskvi sprejete smernice, kdo je lev in kdo desen, v poplavi takratnih strank v Europi. Obveljalo je; Desne stranke - Anarhisti, Delavski socialisti, Krščanski socialisti, socialdemokrati, fašisti in meščanske stranke. Leve stranke - Komunistične Partije, vendar le tiste pod okriljem Kominterne. Sledi te razdelitve so ostale vse do danes....
AlternativeFacts
28. 10. 2019 09.42
-3
haha leta 1930 praviš....Saj ne moreš verjeti, kaj vse se ne spomnite... Filozofija gor ali dol, v postu je napisano v tem tvojem zadnjem pa potrjeno kako iz izmišljenega P pridete do svete resnice, ki jo potem potrjujete preko "črednega nagona"....Drugače se terminologija "levičar" oziroma "desničar" začne uporabljati v letih (1789–1799), torej za časa francoske revolucije.....
pravisprehajalec
28. 10. 2019 10.07
+0
Jaz ti samo povem, odkod tebi "modrost", da znaš danes pozicionirati stranke, kamor spadajo. Moskva. Pa ravno ti o črednem nagonu, ha, ha, ha...
Malinha
28. 10. 2019 10.27
+0
Pravi sprehajalec je dejansko spre-hodnik, sprehodec, pot ga nosi tja, kamor mu to načrtuje zavedno/nezavedno, z dejstvi ima bore malo skupnega, saj se dejansko sprehaja, kaj šele, da bi pomislil na njih alternativo. Poseganje tovrstnega sprehajalca v predikate, performative, mesta izjave, izjavljanja, spominja na simpatično športno oblečenega gentlemana, s polcilindrom na glavi, ki po polju zelenem, cvetja polnem, veselo teka in maha z mrežo za metulje. Ob polju zelenem pa mladenka gleda početje njegovo, si s pahljačo pihlja in radostno nasmiha.
AlternativeFacts
28. 10. 2019 10.36
+1
Ja nevem leta 1789 so se v "États généraux" politične opcije delile na levo in desno. ne levem so bili: republikanci in revolucionarji, na desni pa klerikalci in zagovorniki monarhije...Sredi 19 stoletja, torej nekje med letom 1815 pa vse do leta recimo 1900 pa k levici prištevamo še socializem, komunizem, anarhiste in socialno demokracijo. Torej vse to se dogaja vsaj 100 let pred tvojim izmišljenim in za lase privlečenim 1930 letom....Kar se tiče "črednega nagona" (vidiš navednice?) pa je vse lepo napisano v KOHERENČNI teoriji ( resnica obstaja v medsebojni relaciji med nosilci resnice, kot je recimo relacija vzajemne podpore med prepričanji posameznika ali skupnosti)....
pravisprehajalec
28. 10. 2019 10.51
+0
#Ob polju zelenem pa mladenka gleda početje njegovo, si s pahljačo pihlja in radostno nasmiha. # Ha, ha, Dolančev Faks za Bežigradom z krožkom za poetiko?
Malinha
28. 10. 2019 10.52
+1
Alter: "Sledi te razdelitve so ostale vse do danes," napiše naš metuljčar. Naj opozorim, da estetsko prileganje metuljev mladenki pogojuje brezpogojna zavezanost erosu, tanatos, kot neka dialektika pa je primoran sedeti v betuli in piti slabo vino. Prepoznava neskrbno spisanih razno raznih sofističnih manifestov nekih polfašistov razkriva zev, kjer je manifest lahko tako populistično spisan, da bi se pod njim podpisal vsak lakajski socialist, naš nedeljski metuljčar pa poetično mlahedra "Nisem še slišal za "desne" socialiste". Mladenka se pa zmagoslavno smehlja.
Malinha
28. 10. 2019 10.54
-1
pravi; ne, ni krožek za poetiko, ampak pravopis: 's' krožkom, ne 'z'.
pravisprehajalec
28. 10. 2019 10.58
-1
#Ja nevem leta 1789 so se v "États généraux" politične opcije delile na levo in desno. 3 Tudi jaz to vem, saj piše v Wikipediji. Vendar ne moreš kar tako preskočiti skoraj 100 let naprednega razvoja teorije delavske misli. Od 1930 skoraj do danes. Prispevki kominterne v Moskvi so pomembni za samo razumevanje te misli in imajo še kako dandanes vpliv. Še danes govorite na proslavah in v domačih krogih o Boju proti Fašizmu. In veš zakaj? Ker je bilo to sklenjeno leta 1945 na sestanku v Moskvi, kjer se je zaradi zadrege z imenom "delavski socialisti" le te izpustilo iz nadaljnega Boja. In se od takrat bori le še proti Fašistom.
pravisprehajalec
28. 10. 2019 11.02
-1
#pravi; ne, ni krožek za poetiko, ampak pravopis: 's' krožkom, ne 'z'. # Upam, da si za štedilnikom tudi tako natančna....
AlternativeFacts
28. 10. 2019 11.15
+2
Lev Trocky je leta 1922 zastavil ali če hočeš utemeljil, drugače pa podal v marksistični analizi fašizma, boj proti fašizmu...Samo dragi sprehajalec@ leto 1922 ni leto 1945 ali spet neka tvoja P sprejemljivka, ki bi jo rad preko KOHERENČNE teorije ( resnica obstaja v medsebojni relaciji med nosilci resnice, kot je recimo relacija vzajemne podpore med prepričanji posameznika ali skupnosti).... pripeljal do faze, ko laž meso postane.....Po drugoi strani pa obstaja Stalin in stalinistični pogled na fašizem: Stalin je namreeč postavil tezo da sta "fašizem in socialdemokracija dvojčka". ....Mogoče pa naši "demokrati", niso demokrati, ampak stalinisti? kdo bi vedel?...
pravisprehajalec
28. 10. 2019 11.28
-1
"Zdrave" sile so spoznale šarlatanizem Trockega, in mu v Mehiki zabile cepin v glavo, dobesedno. Poleg tega, ko je Trocki definiral svoj Boj, delavskega socializma še ni bilo. Upam, da boš sedal ob množici definicij, kaj je levo in desno spoznal tudi relativnost tvoje, ki AfD umešča med skrajno desne. Konec koncev zakaj bi bilo pa "desno" slabo? Vztrajno slediš vzorcem Robespierra in Stalina in ob dejstvu, da so bili delavski socialisti leva stranka? Pa tudi fašisti so sumljivi, saj jih je ustanovil urednik socialističnega časopisa Avanti in so imeli močan socialni program. Pravzaprav če ne bi imeli dobrih odnosov s Cerkvijo in če ne bi pustili ljudem njihovega premoženja, bi jih zlahka oklical za Socialistično stranko.
Malinha
28. 10. 2019 11.28
-1
Zelo natančna sem pred štedilnikom, namreč, nikoli se ne ravnam po neki Wikipediji. - "Prispevki kominterne v Moskvi so pomembni za samo razumevanje te misli in imajo še kako dandanes vpliv." To pa to. Gyorgy Lukacs, pravi ideološki apartčik, Adorno je z njim lepo pometel.
pravisprehajalec
28. 10. 2019 11.36
-1
#To pa to. Gyorgy Lukacs, pravi ideološki apartčik, Adorno je z njim lepo pometel. # Verjetno v življenju bolj prav pride, če poznaš prispevke Lukacs in Adorna k razvoju delavske misli, kot pa če znaš skuhati dobre vampe po tržaško. Je kak youtub filmček, o tem pometanju?
AlternativeFacts
28. 10. 2019 11.43
+1
sprehajalec@ Kako je bila stalinistična teorija oddaljena od realnosti lahko vidimo, če preprosto prikličemo v spomin, kako je bila prenesena v Ameriko. Na volitvah leta 1932 so ameriški stalinisti razglasili Franklina Roosevelt-a kot fašističnega kandidata in Norman Thomas-a kot socialfašističnega kandidata. Kar je bilo v Ameriki le neumno in smešno, je bilo v Nemčiji in Avstriji odločilno, tragično in obžalovanja vredno..... Potem, ko so nacisti prišli na oblast so se stalinisti bahali, da je bila njihova teorija 100% pravilna, da bo Hitler lahko preživel le nekaj mesecev in, da se bo potem razvila sovjetska Nemčija. Časovna doba se je postopoma podaljševala, od treh, šest, do devet mesecev, potem pa je to bahanje poniknilo v tišino. Velikost poraza, ki ga je utrpel delavski razred, posebni značaj fašizma, ki ga razlikuje od ostalih reakcionarnih režimov ali diktatur, kar je postalo jasno vsem, .......Nimaš ti ravno kaj veliko skupnega z zgodovino, imaš pa dober USB ključek z veliko vsebino P sprejemljivk....Delavski boj je potekal že za časa Karla Marxa, torej od sredine 19 stoletja, spet neslavnih 100 let pred tvojo P spremenljivko....Recimo 1886 so bili zelo znani protesti za delovske pravicev Chichagu .... Delavskega socializma ni bilo nikoli, to je zgleda spet neka tvoja P blodnja....
Malinha
28. 10. 2019 11.49
+1
Sem ti zgoraj napisala, da se ne ravnam po filmski Wikipediji, to je tvoja domena. Kolaž vampov z "vzorcem Robespierra in Stalina" je pa dober le zate, gospod nedeljski metuljčar. Šarlatanska mladenka te prav posrečeno pogojuje.
AlternativeFacts
28. 10. 2019 11.56
+1
Recimo kako spoznamo blodnjo P in iskanje potrditve v "črednem nagonu".....Krščanski socializem nastane z okrožnico papeža Leona XII, Rerum novarum, leta 1891, v kateri nasprotujre socializmu, komunizmu, materializmu, ali če beremo sprehajalca leta 1930 v Moskvi...zavzema pa se za delavske pravice, ali kot bi reeklsprehajalec "delavski socializem"....
pravisprehajalec
28. 10. 2019 12.04
-1
#Delavskega socializma ni bilo nikoli, to je zgleda spet neka tvoja P blodnja.... # Prevedi si NSDAP. Pa Volkswagen. Uporabi Wikipedijo. #sprehajalec@ Kako je bila stalinistična teorija oddaljena od realnosti lahko vidimo, če preprosto prikličemo v spomin, kako je bila prenesena v Ameriko. # In vas ni nič izučilo? Sedaj bi se pa spet šli nek socializem, potem ko so vse vrste in podvrste zgodovinsko propadle? No nekaere še živijo v Severni koreji in Venezueli. Patetični ste, vrtna uta se vam vedno znova podira, vi bi jo pa vedno znova postavljali z istim lesom istim načrtom, le barvo i na zunaj spreminjali. Na srečo človeštva nek socializem in levičarstvo kot mladostna distrofija mladega človeka tam po 30tem letu mine, ko pridejo realne težave v življenju. Tako je narava naredila, tudi mladi kužki so vedno prijazni in ljubki. Ne smete se pustiti, da vas profesionalni revolucionarji in levičarji zavajajo in delajo iz vas neko čredo z črednim nagonom...
pravisprehajalec
28. 10. 2019 12.09
-1
#Sem ti zgoraj napisala, da se ne ravnam po filmski Wikipediji, to je tvoja domena. Kolaž vampov z "vzorcem Robespierra in Stalina" je pa dober le zate, gospod nedeljski metuljčar. Šarlatanska mladenka te prav posrečeno pogojuje. # Imaš torej kakšen recept "Vampi a la Kordiš"? Pohvalno, le pikantni znajo biti , okus pa zna biti prazen, če se ozreva na nosilca imena. Daj youtub filmček, kako je Adorno pometel z Lukaczem, čakam. Da bom gledal zraven vampov. Kar ne morem verjeti, da je pometel...
AlternativeFacts
28. 10. 2019 12.14
+1
Lahko prevedemo tudi DDR pa bomo kaj, rekli da je bila Vzhodna nemčija Demokratična republika? Ali današnja LDRPK, ali po domače Severna Koreja, tudi demokracija?
pravisprehajalec
28. 10. 2019 12.59
-1
#Lahko prevedemo tudi DDR pa bomo kaj, rekli da je bila Vzhodna nemčija Demokratična republika? Ali današnja LDRPK, ali po domače Severna Koreja, tudi demokracija?# Ali pa pokojna Jugoslavija. Zato pravilno sklepaš, da referenčnega merila ni, ampak je tako, kakor te nauči oblast in njeni mediji. Za nekatere je bila DDR demokratična, tudi za veliko večino Jugoslovanov takrat. Tako so jih učili. Da pa ti danes vehementno na enak način ocenjuješ, kdo je naci in kdo ni, pa spada v povsem enako kategorijo kot to z DDR. Vse je relativno, kot je nekoč trdil Dreistein.
AlternativeFacts
28. 10. 2019 13.58
+1
Da ni reference,kdo je lev in kdo desen, kaj takega lahko napiše samo nekdo ki ne pozna zgodovinje in si vedno znova izmišljuje sprejemljivko P..Seveda obstaja referenca. Sem napisal, da se je izraz levičar ali desničar začel uporabljati za časa francoske revolucij. Sama definicija kaj je levo in kaj desno pa je lep čas pred francosko revolucijo, postavil sam kralj, katerega je potem odnesla revolucija in po njegovem je na desni kralj (monarhija) in cerkev, oziroma kapital....No sedaj veš, zakaj je bog vedno na desni...na levi pa so vedno nasprotniki, naj bo to kralja, cerkve, oziroma kapitala in ta referenca drži še danes.....
pravisprehajalec
28. 10. 2019 15.35
-1
#Da ni reference,kdo je lev in kdo desen, kaj takega lahko napiše samo nekdo ki ne pozna zgodovinje # Referenca je bila v Moskvi, kot sva že ugotovila. Če se je Joseph Goebbels spraševal v traktatih "Warum sind wir Sozialisten" so pa v Moskvi rekli, da je desničar. Pa ti danes to trdiš, ker so oni tako rekli. Pa imate prav?
JohannDoe
29. 10. 2019 09.05
Kdo ima prav, to je zdej vprašanje za vas filozofe. Jaz raje razmišljam izhajajoč iz predpostavke, da so naciji bili socialisti in levičarji... k vprašanju kaj so potem tisti, ki danes simpatizirajo z naciji oziroma njihovim programom ali jih občudujejo in posnemajo na tak ali drugačen način.
korintos23
28. 10. 2019 08.32
-11
Naši nacionalisti bodo popoldan imeli skupno mašo.
abmam
28. 10. 2019 08.04
+22
korintos23
28. 10. 2019 08.21
-10
pravisprehajalec
28. 10. 2019 07.59
+0
#Predvolilno kampanjo so zaznamovali grožnje skrajnih desničarjev s smrtjo vodji turinške CDU Mikeu Mohringu, požig vozila AfD in nacistična retorika, ki jo gre pripisati predvsem zloglasnemu glavnemu kandidatu AfD Björnu Höckeju, ki vodi skrajno desno krilo v stranki.# Kdo je sedaj komu avto požgal? Sami sebi ali kaj? Viim, da srce piscev članka bije v levo. Po starem kominternovskem principu; Levo=dobro, Desno=slabo.
AlternativeFacts
28. 10. 2019 08.37
-6
Nevem zakaj tako neumno vprašanje, kdo je komu požgal avto.....Imaš referenco v letu 1933, ko so skrajno desni neznanci požgali reichstag....
JohannDoe
28. 10. 2019 08.38
-4
Misliš, da se najde kdaj kaj tega kominternovstva tudi v medijih kot so Demokracija in Nova?
pravisprehajalec
28. 10. 2019 08.41
+3
Tisto je potem obveljala povojna varianta, da so sami nacisti požgali. Imel je pa zagotovo zraven prste Holandski komunist. Zadeva ni bila nikoli zadovoljivo pojasnjena. Delavski socialisti pa niso bili skrajno desni. Kvečjemu skrajno levi. Kot samo ime pove.
AlternativeFacts
28. 10. 2019 08.47
-1
gggg1
28. 10. 2019 07.49
+39
Torej dve skrajni stranki, ena leva in ena desna. Ne vem zakaj je v članku samo pri eni navedeno, da je skrajna.
Uporabnik443897
28. 10. 2019 08.31
+17
JohannDoe
28. 10. 2019 08.39
-5
rožarica
28. 10. 2019 07.43
+17
...a ta na fotki je dożivel bożjastni napad????
prerojeni_vzviseni_toncek
27. 10. 2019 21.23
+24
""""SKRAJNO"""" DESNA.... LOL
puspan
27. 10. 2019 21.23
+3
Ni se treba nič bati, da bi v Nemčiji spet zavladala nazi stranka, ker so ljudje tam dobro poučeni, kaj bi to pomenilo za njih same in seveda tudi Evropo. Je pa interesantno, da ti kekci dvigujejo svoje glave vedno tam, kjer je desetletja vladal enostrankarski levi sistem. Dobro, da je Levica v tistem koncu Nemčije zelo razgledana in niti v senci primerljiva z razvajeno mularijo, ki pri nas nosi ime Levica. Lahko smo vsi v Evropi samo veseli, da imamo Nemčijo, ki je največji motor napredka napredka v tem delu sveta.
Smrekar1
27. 10. 2019 21.21
-15
Najbolj zanesljiv način kako poraziti populiste je ta, da se jih spusti na oblast. Težava je samo v tem, da to praviloma vodi v katastrofo manjših ali večjih razsežnosti.
Kruh+sol!
27. 10. 2019 21.19
+7
Kar ni dokoncal adolf bo pa angela!!!
puspan
27. 10. 2019 21.31
-16
A ti je Grimsl to povedal? Ti še za sol nisi sposoben, kaj šele za kruh.
Diegol14
27. 10. 2019 21.14
-14
Full nas zanima kaj se dogaja v Turingij..