Tujina

Vsak dan deložirajo okoli 200 družin

Madrid, 14. 06. 2012 13.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR OB ENIH
Komentarji
53

Poleg rekordne brezposelnosti v evroobmočju Špance pestijo tudi vse pogostejše deložacije. Utapljajoče se banke, ki so jim do leta 2008 radodarno delile kredite, jih zdaj, ko dolgov ne morejo več odplačevati, mečejo iz stanovanj.

Poleg rekordne brezposelnosti v evroobmočju Špance pestijo tudi vse pogostejše deložacije. Utapljajoče se banke, ki so jim do leta 2008 radodarno delile kredite, jih zdaj, ko dolgov ne morejo več odplačevati, mečejo iz stanovanj.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Slo4theist
15. 06. 2012 15.57
+3
Čista logika, če pa imamo več prodajalcev kot proizvajalcev, oz. več ekonomistov ki pobirajo premij kot pa kmetov ki pridelajo hrano! To je nekaj takega kot bi imeli 5 šoferjev ¨ki vozi 1 taxi!
Slo4theist
15. 06. 2012 15.58
+3
Sej če že pogledamo da neka podjetnica ki ima knjigovodstvo dobi več subvencije kot pa kmet, ki ima za obdelovat par hektarjev njiv! Knigovotkinja pa rabi računalo in pa program za 1000€!!! To je pa to ko biserji delajo na takih zavodih, potem pa vse propada!
Nimivseeno
15. 06. 2012 18.38
+1
Sistem, kot ga poznamo danes je uspel samo zaradi poceni in ekponentno dostopne nafte. Ekonomski sistem zahteva eksponentno rast. Rast se doseže z eksponentno rabo resursov s katerimi se pokrije stare dolgove. Nafte bo primankovalo v roku 5-ih let. 2008 smo videli prvo rast cen in padec gospodarstva. Že zdaj smo priča 3% letnemu padcu dnevno načrpane nafte. (Vir: theoildrum) Ker so vse valute zadolžene, bodo centralne banke tiskale denar, da bi poplačale dolgove. To bo vodilo v razvrednotenje valut, hiperinflacijo. (Vir: Mark Faber, Gerald Celente, Peter Schiff ....itd. ) Zaradi nafte se danes pridela in prepelje ogromno hrane. Brez nje bo človeštvo stradalo. Ko ni hrane, je organizem bolj dovzeten za bolezni. (Vir: Spanish flu, 1918) Tako kot je prebivalstvo konstantno naraščalo po številu, bomo tudi hitro umirali. Primeri takih eksplozij rasti imamo v naravi veliko in konec je znan. Ker eksponentni rasti ne more slediti prostor in hrana populacija prestopi v fazo umiranja. (Vir: exponential growth curve, google).
bus303
15. 06. 2012 09.09
+13
Tudi pri nas bo kmalu tako.
Borut Pahor 1
15. 06. 2012 07.01
+0
k bo pokal bi bil rad zraven
korintos1
15. 06. 2012 07.13
+7
bad_as_killer
15. 06. 2012 00.21
+11
V Evropi bo slej ko prej ponovno močno počilo. In tudi evropo čaka temačna revolucija.
Nimivseeno
15. 06. 2012 18.38
+3
"The Federal Reserve System plača ameriško finančno ministrstvo na 20,60 $ na tisoč bankovcev - nekaj več kot 2 centa vsak - ne glede na njegovo nominalno vrednost. Federal Reserve Notes, mimogrede, so edina vrsta valute, ki se danes proizvaja za obtok. So izključno Natiskani s strani Urada državne blagajne za graviranje in tiskanje, in 20,60 $ na tisoč je cena odražena kot celotn stroškovna proizvodnja. Federal Reserve Notes so natisnjene v 01, 02, 05, 10, 20, 50, in 100 dolarjev apoenov le; ugotavlja, 500, 1000, 5000, in 10.000 apoenov so bili nazadnje natisnjen leta 1945 "Donald J. Winn, pomočnik. svet guvernerjev Federal Reserve Bank. "Mi smo popolnoma odvisni od centralnih bank. Nekdo si je moral izposoditi vsak dolar, ki ga imamo v prometu, gotovino ali kredit. Če banke ustvarijo dovolj denarja smo finančno uspešni, če ne, bomo stradali. Smo popolnoma brez stalnega monetarnega sistema .... To je najbolj pomembna tema katero lahko raziskuje in reflektira inteligentna oseba. To je tako pomembno, da lahko naša sedanja civilizacija propade, če to ne postane splošno znano in se napake ne odpravijo zelo kmalu. "Robert H. Hamphill, Atlanta Federal Reserve Bank "Ko ti ali jaz napiševa ček, mora biti na računu nek denar, da ga krije. Ko pa Federal Reserve Bank (FED) napiše ček, ni nobenega depozita, na katerem sloni ta ček. Ko FED napiše ček enostavno ustvari denar." - Boston Federal Reserve "Daj mi nadzor nad denarjem v državi in vseeno mi je kdo piše njene zakone." - Mayer Amschel Bauer Rothschild Bančnik: David Rockefeller 23 september 1994 "Sedanje okno možnosti, v katerem bi lahko zgradili resnično miren in soodvisnen svet, ne bo odprt za dolgo - Smo na robu globalne transformacije. Vse, kar potrebujemo je prava večja kriza in narodi bojo sprejeli novi svetovni red. " "Nekateri ljudje mislijo, da so Federal Reserve Bank vladna institucija Združene države. Niso državna institucija. So zasebi monopol, ki prežijo na ljudi iz Združenih držav Amerike v korist zase in za svoje tuje goljufe "- kongres Record 12595-12603 - Louis T. McFadden, predsednik odbora za bančni in Valuta (12 let), 10. junij , 1932 "Banke posojajo z ustvarjanjem kreditov. Ustvarjajo plačilna sredstva iz nič" Ralph Hawtrey, sekretar britanske zakladnice
HooplaToopla
14. 06. 2012 23.30
+17
Kapitalizem v taki obliki si grob koplje sam. Ne bo treba dolgo čakati, da bomo izvedeli za prvega direktorja banke ali podobnega tiča, ki ga bodo vročekrvni Španci ali Grki, razstrelili ali ustrelili.
Nimivseeno
14. 06. 2012 23.45
+14
Se strinjam. Ko bo ljudstvo začelo stradati, se bojo hitro zgodile spremembe. Primer stradanja kruha in upor delavk v
general_war
14. 06. 2012 22.48
+4
ma tudi z motorko BO padla glava preč mlakar prerok press
tirolec
14. 06. 2012 22.45
+7
Ja in, ali se v Sloveniji kdo vpraša - koliko družin se pri nas deložira??? Vse preveč smo obremenjeni z drugimi, medtem ko pozabljamo nase in naše probleme. Rešujemo Darfur, Grčijo, vsak čas Španijo itd. pa nam ni mar za lačnega soseda....Slovenci smo bolani v glavo, saj gledamo le še kdo ima več, večji avto, hišo, vikend, ljubic itd...Potem nam pa krojijo usodo taki Kotarji, Zidarji, Kordeži, Bavčarji, Šroti, Tovšakovi in ostali Janezki itd......A dokler bodo pri nas gostilne in trgovine polne - ni bojazni in podpišem, da nam še ne gre hudo....le jamramo radi mar ne???
Shmarny Mulester
14. 06. 2012 17.12
+54
No naj vas nekako pomirim, denar je denar bo za vse. Ampak ker bogataši hočejo bit še bogatejši in se hočejo znebiti po njihovem nižjega sloja prebivalcev, so si izmislili to recesijo. Kako lažje nekoga vrečti iz stanovanja, kako mu pobrati vse kar ima. Izi, napihovat najprej da je država v totalnem blatu, in nato postopoma začet krast. Kar nas pripelje nazaj za vsaj 300 let, ko bodo reveži imeli svoje vasi, bogati pa se skrivali z mastnimi usti okoli po državi. Dragi bogatuni, vem da je vam to smešno ko gledate lasten narod propadati, med tem ko si roke brišete z €. Kdo pa jih je naredil takšne reveže? VI! Če je takšno stanje okoli, zakaj ste vi vedno bolj polni denarja? Kako si lahko vi več privoščite? Ker ste šolani?! Zato si vi več zaslužite? Edino šolo, ki ste jo opravli, je šola laganja in kako uničiti narod v enem letu. Ste brez sramu in naj vas spomnim da nič ni večno na tem svetu. Tudi vaša kraja ne bo večna. Na koncu boste propadli, boste posmehovani, ljudje že zdaj pljuvajo po vas... Najbolj žalostno je to, da kradete iz rok in ust otrokom. In tišite vse to v lastna debela črevesja. *
Nimivseeno
14. 06. 2012 23.50
+1
Denarja bo res za vse, vendar bo ničvreden, oziroma, njegova vrednost bo ekvivalentna številu sproščenih klorij pri njegovem gorenju. (Vir:
Nimivseeno
14. 06. 2012 23.50
+0
Denarja bo res za vse, vendar bo ničvreden, oziroma, njegova vrednost bo ekvivalentna številu sproščenih klorij pri njegovem gorenju. (Vir: weimar germany burning money, google, slike)
janez6bb
14. 06. 2012 16.52
+30
Dejansko pa se dogaja prav to, pred čemer je v jeseni leta 2009 v Bruslju svaril nobelovec za ekonomijo Joseph Stiglitz: če bodo POLITIKI še naprej poslušali BANČNI LOBI in ne bodo ukrepali, jim bodo lastniki in vodilni menedžerji »bank, ki so prevelike, da bi lahko padle«, kmalu spet nastavili pištole na sence in davkoplačevalce čaka nov BANČNI ROP.˝ jst bi predlagal slovencem, ki tako navijajo za varčevalne ukrepe itd, da nase prevzamejo za 1.8 milijarde slabih kreditov nlb-ja, ker jst jih ne bom, nisem se pufal pa tut plačeval ne bom_ ČAS JE ZA DRŽAVNO NEPOKORŠČINO
Nimivseeno
14. 06. 2012 23.54
+2
Nova kriza, ali tako kot ti imenuješ "NOV BANČNI ROP" je neizogibno destvo, napovedano s strani tudi tistih ekonomistov, ki so pravilno napovedali že krizo leta 2008. Primer: Peter Schiff was right, youtube. (Vir: Mark Faber, Gerald Celente, Jim
Slo4theist
15. 06. 2012 15.55
Končno se lahko enkrat strinjam s tabo, samo za vse na koncu smo krivi komitentje ker smo verjel barabam, no na srečo jst nisem nasedel bančnim reklamam o dobih avtih in haciendah na kredit, ki ga pa je lahko dobil vsak tudi tisti ki še nikol ni delal!
I G N O R A N T
14. 06. 2012 16.22
+12
Se zna zgoditi da bodo tudi pri nas delozirali celo cerkveno druzino na stajerskem.
Jinks
14. 06. 2012 16.32
+11
Tega ne bomo doživeli, dokler ima Vatikan roko nad našo politiko!
bad_as_killer
15. 06. 2012 00.27
+2
JezekTekaTeka38
14. 06. 2012 15.49
+4
Človek naj bi živel v mejah svojih zmožnosti ... pa to ...
JezekTekaTeka38
14. 06. 2012 16.00
+3
Najprej štalca pol pa kravca ... pa to ...
.MOSSAD.
14. 06. 2012 16.08
-10
sam Kumunajzarji..pa Yugovići..taprve čredo ustvarijo...pol je pa dren..pa to..
JezekTekaTeka38
14. 06. 2012 16.17
-4
... pol pa k nam z vlakom bratstva i jedinstva ... pa še medvedi za njimi ... pa to ...
.MOSSAD.
14. 06. 2012 16.19
-3
Komaj čakam deložacijo na Fužinama..pa to..
JezekTekaTeka38
14. 06. 2012 16.22
-3
Bolj da ne ... k jih bo sam pred enim blokom stal 20.000 ... pa to ...
.MOSSAD.
14. 06. 2012 16.23
-5
Enoto..kod tistega poletja 91..pa to... Je treba nazaj pobrat kar je NAŠE...
JezekTekaTeka38
14. 06. 2012 16.25
-2
Ti, a naša emigrantska kej kontrolira kolk jih je na enmu fletu prijavljenih ... pa to ...
kraljicavesolja
14. 06. 2012 16.31
+5
.MOSSAD.
14. 06. 2012 16.32
-4
Zdele bomo začel..se že zbira Prostovoljce...podobno tist OČISTIMO SLOVENIJO...pa to...
janez6bb
14. 06. 2012 16.51
+9
politično opredeljene ofce, za katere vemo da se rade prepogibajo, dejstvo, drugače se ne bi vsaka 4 LETA:)
povrsniste24kur
14. 06. 2012 15.25
+15
jaja to čaka tudi slovenijo čez par let. zaj še pač narod ima nekaj našparanega in nekaj nepremičnin, pa kaki avto za 5000€, ko pa tega več ne bo, pa si lahko mislite, kdo bo naslednji za španci.
yss
14. 06. 2012 15.49
+18
Ni treba, da nas čaka tole, ampak moramo ukrepati sedaj. Ne smemo sprejeti nobenega zakona o uravnoteženju javnih financ več, Vse to je nateg in s tem državi dopuščamo ropanje še tistega premoženja, ki ga še imamo za golo preživetje. Ni prav, da večina ljudi razmišlja češ" na ja, sej meni šene gre tako hudo". Tako hudo nam gre, kot gre najrevnejšim med nami (opodobni smo, kot veriga ,ki je trdna kot njen najšibkejši člen).. To situacijo lahko preprečimo samo tako, da se tega zavemo in skupaj udarimo nazaj.Imamo kar nekaj možnosti: 1. državljanska nepokorščina. 2. kolektivna demokracija (formiramo zakon in ga spravimo v državni zbor - vsaj 5.000 ljudi. 3 močnejša civilna iniciativa. Vedeti je potrebno, da demokracija ne nastane sama po sebi, ampak jo je treba zgraditi in se zanjo potruditi.
gruber74
14. 06. 2012 15.18
+8
A ukrenit pa nobeden nič ne upa-vsi sama polna usta.
janez6bb
14. 06. 2012 15.08
+16
Dejansko pa se dogaja prav to, pred čemer je v jeseni leta 2009 v Bruslju svaril nobelovec za ekonomijo Joseph Stiglitz: če bodo POLITIKI še naprej poslušali BANČNI LOBI in ne bodo ukrepali, jim bodo lastniki in vodilni menedžerji »bank, ki so prevelike, da bi lahko padle«, kmalu spet nastavili pištole na sence in davkoplačevalce čaka nov BANČNI ROP.˝ jst bi predlagal slovencem, ki tako navijajo za varčevalne ukrepe itd, da nase prevzamejo za 1.8 milijarde slabih kreditov nlb-ja, ker jst jih ne bom, nisem se pufal pa tut plačeval ne bom_ ČAS JE ZA DRŽAVNO NEPOKORŠČINO
.MOSSAD.
14. 06. 2012 16.13
-8
Đanez..čas je da se greš dat pregledat...pa to..
Jinks
14. 06. 2012 16.39
+10
Točno tako Janez, treba se je upreti temu kar nam diktira politika in posredno banke!! Še malo pa bomo spet podarili kakšno milijardo in pol € Špancem in Portugalcem, ker jim moramo pomagati! Oni si morajo pomagati sami, tako kot Grki, in vsi, kjer so politiki pokradli državo! Ker kje je logika, da bom jaz živel na minimalcu in plačeval kredite in račune za nekoga, ki živi v 3 vilah, in 5 luksuznih avtomobilov, jahto in jadrnico, vikend na morju, ter živi na veliki nogi?? Ker točno to delajo banke, in to delajo grki, španci, portugalci! Vsi živijo bolje kot mi, njihovo uživaško življenje pa naj plačujemo mi?? Ni logike! Potrebno je pustiti bankam, da se rešijo same, lopovskim koruptivnim bankirjem pa zaseči in prodati premoženje in jih poslati v zapore!!
olyca
14. 06. 2012 14.57
+24
Problem je v tem da so ljudje že res skoraj na tleh, še večji problem pa bo ko bodo zakon vzeli v svoje roke, kam se bodo skrili gospodi, ki so jih tako lahkomiselno prevarali in razlastninili. Ni daleč čas ko bo pravica našla svoje mesto, takrat se bodo pa gospodi vprašali če je bilo njihovo barabinsko delo potrebno.
warrior_mik
14. 06. 2012 15.12
+18
Benjamin Mencigar
14. 06. 2012 15.14
+11
Ne bo dolgo trajalo ko bo nek poknalo pol bo pa spet cel kup državljanskih vojn, proklet kapitalizem samo sraje dela!
gruber74
14. 06. 2012 15.17
-2
Najboljši da se vsi skupaj tukaj ker skrijete.
Robert Ma
14. 06. 2012 15.24
+6
ja vsi v evropi se bodo uprli samo slovenci ne ker smo HLAPCI!!
Jinks
14. 06. 2012 16.43
+6
Spet je prišel tisti čas, ko se bomo slovenci tudi uprli, brez skrbi! Zdaj se že večina naroda zaveda, kdo je krivec, 20 letna politika in politiki + banke! Zato je vse zakreditirano in uničeno! Le peščica pa ima milijarde € na Cipru, na Kajmanskih otokih in v Švici. Obrazi, ki se nam smejijo vsakodnevno s TV ekranov...
BNAM2707
14. 06. 2012 14.51
+21
Tako je blagostanje v EU.Beda od bede in kup siromakov.Še malo pa bo namesto evropa narodov,evropa siromakov in bede.
Warlock.
14. 06. 2012 14.42
+37
In to je to, se je že začelo po malem... Ubogi narod mečejo ven iz stanovanja, medtem pa banke prejemajo denar od države in zdaj še od EU. Se pravi banke so 3x zaslužile. 1. ko mečejo ven družine in si prilastijo njihove domove. 2. Dobi denar od države. 3. Pa dobi denar od EU Vse banke bi treba požgat do tal, saj so nas prav bankirji v to bedo pahnili, zdaj pa prav njih se rešuje, ne samo rešuje ampak bodo še poleg zelo obogateli. Za njih bo problem ko narod nebo več imel ničesar izgubiti, pa bo vzel zakone v svoje roke.
luckyss
14. 06. 2012 14.07
+32
"Vsak dan deložirajo okoli 200 družin" In vsak dan se na črnem trgu proda 200 kalašnikov...(ugibam:) Zgodovina se bo ponovila in glede na možnost, da se to zgodi kmalu - bom španski borec, kot moj deda ;)
Warlock.
14. 06. 2012 14.46
+13
Nebi bilo noro se že pripravljat pri nas, ko bo enkrat počilo bo počilo povsod...domino efekt se bo zgodil.
Robert Ma
14. 06. 2012 15.26
+6
pri nas ne ker nas bo nek drug narod moral spet reševati!! ker smo preveliki HLAPCI!!!