Tujina

VIDEO: 'Nemčija odloča v imenu EU'

Atene, 10. 02. 2012 17.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Ne le grški protestniki, tudi predstavniki koalicije nasprotujejo novim varčevalnim ukrepom. Policisti poudarjajo, da bodo aretirali predstavnike Evropske komisije, ECB in IMF, na ulicah pa obračunavajo s protestniki.

Grški premier Lukas Papademos je danes opozoril, kaj bi se zgodilo v primeru bankrota države. Nastal bi kaos, opozarja premier. Zato država nima druge izbire, kot da potrdi dodatne varčevalne ukrepe in izpolni pogoje za pridobitev novega, 130 milijard evrov vrednega paketa pomoči, je poudaril.

Vlada mora storiti vse, da bodo varčevalni ukrepi sprejeti, je poudaril Papademos na nujni seji vlade, na kateri naj bi določili podrobnosti varčevalnega paketa, ki naj bi ga nato parlament potrdil v nedeljo. "Gre za trenutek zgodovinske odgovornosti," je opozoril Papademos. "Nenadzorovan bankrot bi našo državo potisnil v katastrofalno avanturo. Nastali bi pogoji nenadzorovanega gospodarskega kaosa in socialna eksplozija," je dejal.

Grški narod že dlje časa opozarja, da jih predstavniki EU, še posebej nemški člani, ponižujejo.
Grški narod že dlje časa opozarja, da jih predstavniki EU, še posebej nemški člani, ponižujejo. FOTO: Reuters

Sprejem dodatnih varčevalnih ukrepov je eden od pogojev, če želi Grčija dobiti nov paket finančne pomoči iz Evrope. Kot je danes po zasedanju evrske skupine povedal njen šef Jean-Claude Juncker, bodo finančni ministri držav v območju evra odločitev o drugi pomoči Grčiji sprejeli v sredo.

Sprejem dodatnih varčevalnih in reformnih ukrepih je sicer le eden od treh pogojev, ki jih mora izpolniti Grčija za pridobitev pomoči. Drugi pogoj je, da Grčija privarčuje še 325 milijonov evrov, da bo dosegla dogovorjeni cilj glede zmanjšanja javnofinančnega primanjkljaja za letos. Poleg pa območje evra zahteva "trdna politična zagotovila" grških vladajočih strank, da bodo uresničevale zaveze. Če Grčija ne bo izpolnila pogojev, tvega 20. marca bankrot. Tedaj ji bo za plačilo zapadlo približno 14,5 milijarde dolga, česar pa brez finančne pomoči iz Evrope ne bo zmogla.

Vlada je razklana

Papademosovo vlado so danes zapustili člani stranke Laos. Vodja najmanjše grške koalicijske stranke, nacionalistične stranke Laos, George Karatzaferis je dejal, da stranka ne bo podprla novih varčevalnih ukrepov, ki jih zahtevajo mednarodni posojilodajalci. "Ponižali so nas. Tega ne bom toleriral. Tega ne bom dovolil, ne glede na to, kako lačen bi lahko bil," je dejal Karatzaferis. Slednji je napadel tudi nemško kanclerko Angelo Merkel in dejal, da je bila EU odpravljena, saj Nemčija odloča v imenu Evrope.

Aretacije
Aretacije FOTO: Reuters

Stranka Laos sicer ne namerava popolnoma umakniti podpore vladi in premierju, a se je že zvrstilo nekaj odstopov. Vlado je tako zapustil minister za transport, ki prihaja iz vrst Laosa, kot še trije namestniki ministrov, prav tako iz te stranke. Za izstop se je nato danes odločila tudi namestnica zunanjega ministra, ki prihaja iz vrst socialistične stranke Pasok.

Predsednik vlade je danes opozoril tudi druge člane vladajoče koalicije, da če nameravajo ravnati enako, potem za njih ni mesta v vladi. Pozornost je sicer usmerjena predvsem na konservativno novo Demokracijo pod vodstvom Antonisa Samarasa, ki še ni potrdil podpore programu.

Policijski sindikat grozi z aretacijo predstavnikov trojke

Predsedstvo grškega policijskega sindikata grozi z aretacijo predstavnikov trojke – Evropske komisije, Evropske centralne banke (ECB) in Mednarodnega denarnega sklada (IMF). Po mnenju predsedstva policijskega sindikata poskuša trojka z ostrimi varčevalnimi ukrepi na glavo postaviti demokratični red. Poleg tega jih obtožujejo, da poskušajo omejiti "državno suverenost" in grški narod oropati pomembnih dobrin. "Svarimo vas, da bomo zahtevali takojšnjo izdajo zapornega naloga," so zapisali v sporočilu, ki so ga poslali predstavnikom trojke.

Poleg tega so danes ljudem delili tudi letake z napisom "Wanted", ki obljubljajo nagrado v vrednosti enega evra za prijetje predstavnikov trojke.

Medtem ko policijski sindikat grozi z aretacijo predstavnikov trojke, na ulicah policisti brcajo na tleh ležeče protestnike.
Medtem ko policijski sindikat grozi z aretacijo predstavnikov trojke, na ulicah policisti brcajo na tleh ležeče protestnike. FOTO: Reuters

Na ulicah pa spopadi

V Atenah so izbruhnili tudi spopadi med policijo in protestniki proti varčevalnim ukrepom. Na ulicah se je zbralo okoli 7000 ljudi. Protestniki so policiste obmetavali s kamenjem in zažigalnimi bombami, policija pa je odgovorila s solzivcem. Protesti se sicer odvijajo na dan, ko se je v državi začela 48-urna splošna stavka, s katero sindikati izražajo nasprotovanje varčevalnim ukrepom.

Grčijo že od maja 2010 nad gladino drži 110 milijard evrov vredno posojilo držav z evrom in IMF. Kmalu je postalo jasno, da omenjeni znesek ne bo zadostoval, zato so se evropski voditelji oktobra lani načelno dogovorili o novem, 130 milijard evrov vrednem paketu pomoči. Varčevalni ukrepi naj bi predvidevali drastično krčenje sredstev v javnem sektorju in se med drugim nanašajo na znižanje minimalne plače za 22 odstotkov, 20- do 30-odstotno znižanje plač v javnem sektorju, odpravo številnih ugodnosti za javne uslužbence in znižanje pokojnin.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (84)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kromar
16. 02. 2012 05.37
Švabi so glavni na stari celini, ker so gonilna gospodarska velesila. To je dejstvo. Še kakšno vprašanje?
Nimivseeno
12. 02. 2012 10.12
"Pozabite na politike. Politiki so tam, da bi vam dal idejo, da imate svobodo izbire ... ne, nimate svobodne izbire. Imate lastnike. Imate lastnike, ki imajo v lasti vse. So lastnik vseh Pomembnih zemljišč, vse pomembne družbe, vse pomembne medije. Že zdavnaj so kupil in plačali za senat, kongres, državni hiše, mestne dvorane, sodnike. Za lobiranje porabijo milijarde dolarjev na leto ... lobiranje lobiranje, da bi dobili tisto, kar hočejo ... No, vemo, kaj hočejo. Hočejo več zase in manj za vse ostale, pa ti bom povedal, kaj si ne želijo ... ne želijo prebivalcev državljanov, ki lahko kritično razmišljajo. Ne želijo dobro obveščenih, dobro izobraženih ljudi, ki so sposobni kritičnega razmišljanja. To je proti njihovim interesom. Tako je. Ne želijo ljudi, ki so dovolj pameten, da bi sedeli okoli kuhinjske mize in bi razmišljali o tem, kako močno jih je že za je bal sistem. Veš, kaj hočejo? Želijo poslušne delavce ... poslušnega delavce, ljudi, ki so ravno dovolj pametni, da opravljajo stroje in to dokumentacijo. In tako vsak dan bolj pasivno sprejemajo vse te bolj shittier delovna mesta z nižjo plačo, več ur, manj ugodnosti, konec plačanih nadur in izginevanje pokojnine, ki izgine v trenutku, ko gredo v pokoj. Želijo si vaš dobro zaslužen pokojninski denar, želijo ga nazaj. Tako, da ga bojo lahko delili s prijatelji iz Wall Streeta in veš kaj? Dobili ga bojo.... To je velik klub in tebe ni v njem. Ti in jaz, nisva v velikem klubu. Mimogrede, to je enako velik klub, ki ga uporabljajo vsak dan na vas, da vam povejo, kaj morate misliti. Ves dan vas bije po glavi s svojimi mediji vam govori, kaj verjeti, kaj naj si mislim in kaj moram kupiti. Dobri in iskreni, težko delovni ljudje še naprej živijo s skromnimi sredstvi, ... še naprej volijo te bogate co ck su ck ers, ki ne dajejo nič na vas. Sploh jih ne skrbi za vas. In nihče se zdi, da tega ni opazil, vsakemu je vseeno. To je tisto, kar lastniki računajo. Dejstvo, da se Američani verjetno še vedno zavestno ne zavedajo. Zato se imenuje American Dream, ker moraš spati, da bi verjel ... " Georg Carlin
Kwaj
11. 02. 2012 18.23
Zdaj pa si bo treba res Gvir nabaviti!!!!!!
irhaela
11. 02. 2012 16.25
+5
Vprašanje je, zakaj je Grčija padla na nivo bankrota! Kam je šel njihov denar? Kaj je počela EU, ko se je Grčija brezglavo zadolžila? Kam je šel grški denar? Samo grška vlada je odgovorna za njihov finančni polom. To, da ima v EU glavno vlogo Nemčija vsi vemo! Pri njih se še lepo dela in živi! Vse druge države, ki so sprejele EU kot svojo valuto počasi tonejo v zadolževanje! Naša nova vlada bo tudi izvajala varčevalne ukrepe samo zato, ker bo morala ubogati EU navodila z Nemčijo na čelu! Da vam po pravici povem, dovolj imam Nemčije, dovolj imam borze in Američane, ki nam s polnimi usti trobijo o demokratičnosti, hkrati pa na zelo prikrit način izvajajo teror oziroma popolni nadzor nad celim svetom!
yarrick
11. 02. 2012 19.09
+1
Nemčija brez držav, kakršna je grčija ali slovenija, ki zbijajo vrednost evra NEBI bila tako visoko.Njihov izvoz lahko konkurira kitajski z 15x toliko ljudmi in verjetno tudi zaposlenimi.le kako? Bi bil evro kot frank, bi nemčija tenko piskala....
Samo.Jst
11. 02. 2012 15.05
+2
Grki imajo srečo, da so Nemške in Francoske banke masovno vlagale v njihovo gospodarstvo, čeprav se mi zdi to popolna bedarija... kakorkoli, v kolikor ne bi bilo tako, ne bi videli evra pomoči! Že zdavnaj bi bankrotirali in EU ne bi niti trznila z očesom, vendar se sedaj skupno rešuje banke vlagateljice in ne same Grčije. Ah, žalost, da se človek zaradi požresnosti prav ničesar ne nauči iz zgodovine...
platon26
11. 02. 2012 16.05
+6
ja komu pri komu so se pa zadolžili? Oz kdo jih je zadolžil! Če jim nebi bilo omogočeno ta toliko trošijo tudi nebi bilo te situacije!Samo ti očitno ne veš da ta sistem ravno temelji na zadolževanju! Ni poanta da ljudje pozablajo zgodovino ampak večina je sploh ne pozna ker ni znanja! Zato se vedno ponavlja! Knjigo v roke!
Zrkizz
11. 02. 2012 11.33
+11
Kar jim ni uspelo z hitlerjem jim sedaj uspeva, pod pretvezo demokracije in zascite evra. Tudi takrat so bili glavni kolaborantje francozi, dokler ni prislo do upora nekaj razumnih ljudi.
lodz68
11. 02. 2012 12.48
-2
zaposlen sem pri nemški firmi(kot mizar) plača z stimulacijo 850 eu(glede na sposobnost)i.Prešnji slovenski delodajalec mi je dal minimalca.(tam sem delal samo 3 mesece)Plus potni 0,15 centov po km,regres,božičnica.Topla malica na firmi. Zato prosim ne omenjaj Hitlera,ne mešaj zgodovine in sedanjosti.
platon26
11. 02. 2012 16.07
+4
zato ker ti dobiš toplo malico in neko miloščino so oni carji al kako? Ker hlapec! Ne poznaš ne zgodovine ne sedanjosti! Si pa res faca da si vesel tega drobiža ki ti omogoča zgolj preživetje!
bobi1107
11. 02. 2012 11.28
Na 4:32 pa stopi na sceno še Rex :)
Marinaconti
11. 02. 2012 10.49
-2
Ne vem, kaj še EU čaka, da nenažene iz skupnosti teh "balkansko nadmudravajučih" grkov, ki hočejo prisiliti celo Evropa, da se za njih žrtvuje in jih fila z denarjem, medtem, ko sami ničesar ne storijo za svojo situacijo, ter še naprej hočejo živeti po svoji "balkanski" puhli glavi.....(ne plačujejo davkov, plače imajo krepko nad povprečjem Slovenije er si štejejo vse to, za njihovo pravico....)
jnsfsf
11. 02. 2012 10.56
+6
mgoče ker nemčija in francija tega ne dovolita. marinaconti, ne verjemi vsega kar preberes. po tej tvoji logiki je kriv njihov standard? ma daj no daj, sam zato ker so "balkanska" drzava jih ti vidis kot zlo. ne vidis pa resnice v ozadju - vsemogočne severnjaške nemčije, ki vse to sproža.
Zascitnik
11. 02. 2012 10.29
+8
Kdor seje veter žanje vihar!
lubje
11. 02. 2012 10.10
+4
Le malo glejte kako se zaščititi in kaj obleči, ker bomo kmalu vsi se takole izživljali nad vsemi in vsepovprek.
Spetsnaz
11. 02. 2012 09.49
-4
Kdo je kriv za prezadolzenost?? Drzava? Drzava smo mi vsi, torej smo krivi. Tudi v Sloveniji. Prevelik drzavni aparat, ki ima nadpovprecne dohodke!
odprioci
11. 02. 2012 10.26
+8
Država nismo mi ljudje, ker če bi bili na bi bili v tej luknji. Jaz že ne odobravm nič kar naredi ta država. Država je samo pravna oseba, izmišljena entiteta.
Zentrum
11. 02. 2012 10.46
+13
Jaz nisem odobril posoijla Bavčarju za prevzem Istrabenza. Jaz nisem odobril posojila Šrotu, da prevzame Laško. Jaz nisem kupil oklepnike iz Finske, niti nisem odobril razne dokapitalizacije Adrii Airways in NLB. In zdaj mi očitaš, da sem za nastalo krizo kriv jaz....?
Marinaconti
11. 02. 2012 10.53
-1
Ne, nobeden ti tega ne očita ampak vemo, kdo je za to situacijo odgovoren (kdo je odobraval svojim priležnikom .- rdečim - kredite, vemo tudi, da je Ropova vlada podpisala zavzujoče dokumente za Slovenijo o nakupu oklepnikov itd.) Ko boste ljudje to spoznali, kdo je "rak rana za Slovenijo" in kdo ji želi pomagati oz. si želi uspešno in pravično Slovenijo, se to nebo več moglo dogajati!
siFBI
11. 02. 2012 11.07
+3
Kolk enga jamranja, da so politiki krivi za situacijo. Jok. MI smo krivi. Mi volimo vedno ene in iste lopove. Če jih ne bi izvolili,jih pač ne bi bilo. Mar ne??? Tako, da je največja krivda na nas samih, saj smo ovce, ki slepo verjamejo volku.
Elias47
11. 02. 2012 12.35
+2
To bi bilo res, če ne bi "elita" kradla na milijarde ... in delala preinvesticije, da prikrijejo svojo lopovšino in nesposobnost. Volimo pa lahko le ene in iste lopove zato, ker ti lopovi spustije samo sebi enake h koritu. Poštenega kandidata za voditelja pa niti v Sloveniji niti v Svetu NI ... in ga nikoli ne bo; vse doker bodo ti lopovi na oblasti!
vzhod
11. 02. 2012 09.37
+13
to kaj vidite na fotografijah se dogaja v eveopski uniji.ko se pa to dogaja v kaksni arabski drzavi pa jo bombardirajo.
Spetsnaz
11. 02. 2012 09.45
-9
Elias47
11. 02. 2012 09.46
+5
Ja, takrat pa "humanitarno posredujejo"! Lahko je lajati, ko se kaj takšnega dogaja drugje; ko pa se to zgodi doma, pa počnejo iste svijarije. Bli njih za ljudi, "humanitarno posredujejo" le če se še da kaj ukrasti! "Policisti poudarjajo, da bodo aretirali predstavnike Evropske komisije, ECB in IMF" To bi bilo prelepo, če bi se res uresničilo!!!
jnsfsf
11. 02. 2012 09.01
+6
pa tudi to je treba razumet, da imata francija in predvsem nemčija interes preko grške krize s tem, da tako ohranjata nizjo vrednost evra in na tak nacin favorizirata lasten izvoz. drugace bi euro vrednost narasla, posledično bi jima padel izvoz. ni to kar tko, da se ravno sarkozy in merkel najbolj zavzemata za "reševanje" tega problema... pesek v oči nam mečejo...najbolj pa nastrada nič krivo grsko ljudstvo nič krivo. zaradi mafijskih dogovorov bankirjev in politikov.
Elias47
11. 02. 2012 09.47
+5
Sproti pa še pokradejo večino denarja, ki ga Evropske države pošiljajo Grčijo kot pomoč!
Nimivseeno
11. 02. 2012 05.40
+15
Grški premjer Lukas Papademos: Služboval je kot višji ekonomist pri Federal Reserve Bank of Boston leta 1980. Se je pridružil banke Bank of Greece leta 1985 kot glavni ekonomist, povečal na namestnika guvernerja leta 1993 in guvernerja leta 1994. Med svojim časom kot guverner nacionalne banke, je Papademos sodelujejo pri prehodu iz Grčije drahmo na evro kot svojo nacionalno valuto. [4] [5] Po odhodu banke Bank of Greece v letu 2002, Papademos je postal podpredsednik za Wim Duisenberg (in nato Jean-Claude Trichet) je Evropske centralne banke od leta 2002 do leta 2010. Leta 2010 je zapustil to mesto, da služi kot svetovalec premiera George Papandreou. [4] Bil je član trilateralne komisije od leta 1998. [6] [7] Nastal bi kaos. Dragi premjer, kaos imaš že. Še malo, pa bo tak kaos po vseh mestih v evropi. Vsi smo v istem neprijetnem položaju velikega dolga. ECB (European Central Bank) in FED (Federal Reserve Bank) pa kar mislijo, da bomo sužnji sistema, da ne znapo pogledat ven iz danih okvirjev. Streznite se! Spomnite se Ludvika 16 in zadnjega ruskega carja. Saj ste bili pri urah zgodovine.
LAcaliente
11. 02. 2012 09.59
+0
indeed...tako ali drugače bo Nemčija prišla do svojega velikega rajha...
Marinaconti
11. 02. 2012 11.01
-4
Samo prazne glave lahko komentirajo na ta način. Sicer je pa bilo v vsej zgodovini Evrope "videno", da je veliki rajh - Nemčija bila in je boljše za ljudi, z uvajanjem njihovih socialnih in držbenih norm, kot pa od rdečih ponorelih komunistov ustanovaljena obubožana velika srbija - jugoslavija......ki se je napajala v krvi ljudi......
cucjetina
10. 02. 2012 23.05
+2
napaka pri vstopanju v eu vsaka drzava naj bo za sebe meje naj bodo odprte narod naj hodi kamor zeli ampak drzave naj zaščitijo svoje trge in delovna mesta mislim da ne bi prišlo do nobene krize zakaj mora slovenija sprejemat delavce iz mk,bih,in ne vem odkod vse ali pa zakaj mora avstrija sprejemat iz drugih drzav zaradi pohlepnosti in nič drugega če zaposliš tujca imaš mesečno 500-1500 evrov plusa v tvoj pohlepni zep zaradi tega bo eu raspadla zaradi tega bo prišlo do vojne
Racio
11. 02. 2012 01.03
+6
Racio
11. 02. 2012 01.17
+15
Kriza je sistemska napaka... Potrebno je zamenjati sistem in začeti razmišljati drugače. V sedanjem sistemu ljudje tekmujemo med sabo, v prihodnosti bomo morali sodelovati in uporabljati tehnologijo za pozitivne stvari. Ljudje moramo dojeti da smo vsi eno, da smo vsi na istem planetu z omejenimi naravnimi dobrinami in vsi dihamo isti zrak... S sodelovanjem se da narediti bistveno več kot pa s tekmovanjem.
Prihodnost1
11. 02. 2012 02.17
+0
Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanim in dodajam The Vinus project pa je zakljucek zgornjega odstavka .
jnsfsf
11. 02. 2012 08.59
+0
pa tudi to je treba razumet, da imata francija in predvsem nemčija interes preko grške krize s tem, da tako ohranjata nizjo vrednost evra in na tak nacin favorizirata lasten izvoz. drugace bi euro vrednost narasla, posledično bi jima padel izvoz. ni to kar tko, da se ravno sarkozy in merkel najbolj zavzemata za "reševanje" tega problema... pesek v oči nam mečejo
Elias47
11. 02. 2012 09.54
+8
@Racio Ta kriza ni nobena sistemska napaka, ampak je bila storjena namenoma, da lahko "elita" zruši vse svetovne valute, da lahko centralizirajo vso vso bogastvo, odvzamejo ljudem vso lastnino, svobodo in pravice, da lahko potem uvedejo eno svetovno valuto in eno svetovno vlado in s tem uresničijo svoje sanje o Fašističnem Suženjskem Novem Svetovnem Redu!!! Vmes pa imajo namen še narediti 95% - 98% procentni genocid, preživelim pa vgraditi mikročip, jih priklopiti na superračunalnik in jih strpati v zaprta mesta. Zato pa, kao za "rešitev krize", uvajajo reforme. Z zdravstveno reformo pa si bodo zagarantirali globalni genocid in obvezno vgradnjo mikročipov. Nekateri za te njihove načrte vemo že več kot pet let. Samo kaj, ko nihče ne posluša ...
?rnogled
11. 02. 2012 10.11
-3
Elias47,pa kje ti to vse prečitaš?Človek bi pomislil,da si vseved,jasnovidec in še kaj.
lubje
11. 02. 2012 10.12
-4
Se mi zdi, da malo preveč znanstveno fanstastičnih filmov gledate.
odprioci
11. 02. 2012 10.32
+3
Vsak, ki vsaj malo odvrne pogled od TV in filmov ve kaj je Elias47 napisal. In venus projekt spada sem not pod NWO. Sama teorija nič konkretnega, izogibanje ključnih vprašanj.
Elias47
11. 02. 2012 12.52
+5
@kurtas2 Ni potrebno, da je človek vseved, da ve te stvari; samo prerokbe je potrebno dobro presštudirati, si prebrati knjigi World Teacherja: "Sporočilo - Razodetje" in "the Message - Supplement". Potem lahko človek hitro spozna kakšni so načrti in modus operandi "elite". Če pa človek potem malo spremlja dogodke po svetu, pa lahko takoj sluti kam hudič ("elita") tišči svoje tace. Tudi v Zeitgeistu je kar dobro razloženo kaj je cilj "elite", le postopke, kako imajo namen priti do teh ciljem, si je potrebno malo predstavljati. Ali res mislite, da bo zdravstvena reforma rešila krozi? Ali mislite, da je slučajno, da kar naenkrat vskoraj v vseh državah sveta delajo zdravstvene reforme? Ali zdravstvo morda do sedaj ni delovalo. Ali je v zdravsrvu kakšen profit, ki bi lahko rešil krizo, da so potrebne reforme? Nič od tega! "Elita" pa je predlani z lažno H1N2
Elias47
11. 02. 2012 12.52
+4
@kurtas2 Ni potrebno, da je človek vseved, da ve te stvari; samo prerokbe je potrebno dobro preštudirati, si prebrati npr. knjigi World Teacherja: "Sporočilo - Razodetje" in "the Message - Supplement". Potem lahko človek hitro spozna kakšni so načrti in modus operandi "elite". Če pa človek potem malo spremlja dogodke po svetu, pa lahko takoj sluti kam hudič ("elita") tišči svoje tace. Tudi v Zeitgeistu je kar dobro razloženo kaj je cilj "elite", le postopke, kako imajo namen priti do teh ciljem, si je potrebno malo predstavljati. Ali res mislite, da bo zdravstvena reforma rešila krozo? Ali mislite, da je slučajno, da kar naenkrat skoraj v vseh državah sveta delajo zdravstvene reforme? Ali zdravstvo morda do sedaj ni delovalo? Ali je v zdravstvu kakšen ogromen profit, ki bi lahko rešil krizo, da so zatorej potrebne reforme zdravstva? Nič od tega! "Elita" pa je predlani z lažno H1N1 panedmijo in okuženimi cepivi proti njej skušal izvesti globalni genocid. Ker pa se ljudje niso hoteli prostovoljno cepiti (a se morda spomnite, da je bila prednostna lista za prvi val cepiv, nato pa je bil drugi val, za navadno rajo, namen pa so imeli še narediti tretji val, ki bi bil še bolj smrtonosen. A se spomnite, kako so nas vsi - "cerkev in država" prepričevali, naj se cepimo?!), so morali spremeniti taktiko. Zato so si izmislili zdravstveno reformo, kao za "reševanje krize"; v resnici pa se gre za zakonodajo, ko bo moral vsak obvezno izpolnjevati zdravstvene dolžnosti, tudi obvezno cepljenje in obvezna vgradnja mikročipa, po grožnjo kazenskega pregona, poleg oderuškega zdravstvenega prispevka. Jaz dobro vem, kaj so njihovi cilji, sproti pa spremljam kakšne finte si izmišljujejo, da naplankajo ljudi, da pridejo do svojih ciljev. Za te stvari pa ni potrebno biti jasnovidec, ampak je potrebno samo spremljati njihove poteze in malo trezno in logično razmisliti kaj kuhajo! Če pa kdo misli, da dandanes "država in cerkev" delajo v interesu ljudi, v katerikoli državi in religiji sveta, pa vam želim good luck!!! Boste kmalu razočarani spozanli kdo so v resnici ti demoni...
yarrick
11. 02. 2012 19.16
+2
@lubje Znanstvena fantastika je bil tudi polet z letalom ali v 80ih dneh okoli sveta.pa tudi vernov nautilus je bil ZNANSTVENA FANTASTIKA.Me prav čudi, zakaj ni več... So stvari, ki jih ti niti v sanjah nebi bil sposoben dojeti, pa se kar lepo dogajajo okoli tebe.Ampak, če ne dobite pisnega potrdila, zagotovila NAJVEČJIH ZNASTVENIH USTANOV oz MEDIJSKO SPREJETIH ljudi, pač te reči nE obstajajo ane?
Northwest
10. 02. 2012 22.24
+12
Ne vem,zakaj politika misli,da mi ne znamo razmisljati,kaj v resnici se dogaja tam doli z Grki.
odprioci
11. 02. 2012 10.33
+3
Večina res ne ve nič razen to kar vidijo na TV.
Zascitnik
11. 02. 2012 10.34
+3
Tiasti, ki pa znamo, smo jim pa nevarni, s tem pa od njih ogroženi!
Odpri..Oci
10. 02. 2012 21.55
+14
Pihaja Četrti rajh
nik500
11. 02. 2012 09.56
+1
Prihodnost1
10. 02. 2012 21.40
-1
Za ves ta nered in kaos obstaja preprosta resitev. THE VENUS PROJECT!! Join us!!
krtaca15
11. 02. 2012 01.14
+2
lubje
11. 02. 2012 10.12
+2
odprioci
11. 02. 2012 10.37
+4
To je samo utopična teorija. Člani venusa se izogibjo ključnim vprašanjom, večina jih zagovarja, da se ljudi prisili v "sodelovanju", da se jih da taborišča, da se jih odstrani. Čeprav Fresko govori nekaj drugega privrženci pa to entrepitirajo nekaj tretjega. Kdor hoče venus projekt naj ga ima ampak nas pustite tiste ki to nočemo primiru.
T_one
11. 02. 2012 20.43
Venus project - dodatno nepotrebno trošenje naravnih resorsov. To je back-up načrt "elite", da bodo imeli zagotovljen nov trg, ko jim nafta in dugi resorsi, na katerih trenutno svinjsko služijo, pojamejo. Davek na CO2 - "lahko osnažuješ, samo njim prej plačaj" ("Cap and trade") je še eden takšnih. Ali res misliš, da je planet zmožen prenesti popolno sprememitev in ponovno zgraditev infrastrukture, kot to predlaga Venus project. V kakršnem stanju je planet, bomo sploh lahko veseli, ne samo kako kvaliteno bomo v naslednjih stoletjih živeli, ampak če bomo še sploh živeli... pa četudi v šotorih in kolibah... o'natural ... kot nekoč domorodci. Z'bud-se!!!
KlubPravilnoPretepenihŽena
10. 02. 2012 21.34
+1
Potrebujejo skupaj 240 miljard eurov za funkcjoniranje sistema, tako, ko boste govorili o lenuhih se zamislite kako velik sistem imajo, recimo 100 slovenskih proračunov ali pa 100 slovenskih držav bi pokrilo njihov minus....ni to kokoš
T_one
11. 02. 2012 20.55
+2
Ja, pa vsake nekaj mesecev "slučajn" "najdejo" kakšnih 55 milijard Evrov, kot "napako pri beleženju". Bi mi blo sumljivo, če bi slučajn izvedel, da ta denar, ki EU nameni Grčiji, ki gre v banke v Grčiji, da gre slučajno v francoske in nemške banke v Grčiji, potem pa direktno pravac Nemčija in Francija. Verjel bi, da se pri beleženju zmotiš za nekaj tisočakov, pa da ne opaziš; da pa se zmotiš za 55 milijard, potem pa to opaziš šele čez nekaj let; .... "aja sm mislu, da imam en auto, pol sm pa kr naenkrt upzu da sm se zmotu; da mam dva". Sumljivo, da je Grčija "bankrotirala" prav zaradi teh francoskih in nemških bank v Grčiji. Svaka čast, kako Nemčija in Francija nate-gu-jeta vso ostalo Evropo, da daje pomoč Grčiji, ta denar pa gre v resnici v Nemčijo in Francijo. Ni čudn, da v Nemčiji in Franciji (še) ne čutijo krize ... A ni čudn; Nemčija in Francija Grčiji najbolj "pomagata", druge Evropske države manj, ampak vse druge države so v vedno večji krizi, tudi zaradi pomoči, Francija in Nemčija pa vedno bolj izven nje. "Lepo je "pomagat", predvsem če pomagaš nekemu revežu tako, da v pomoč prepričaš še druge, nato pa ves denar dobiš sam nazaj; svojega + od vseh drugih..." Evo ti EU ... ,,I,,
yarrick
12. 02. 2012 09.04
Enkrat imperialist VEDNO imperialist.Kar niso uspeli z vojsko bodo tokrat z hinavsko politiko.Za Francoze pa tko vemo da so eden najbolj hinavskih narodov(poleg italjanov)...Me ne preseneča da šibajo v koalicijo z nemci.
tinetone
10. 02. 2012 20.52
-6
dobrin kot so lenoba?
jnsfsf
10. 02. 2012 20.59
+9
ma kaj govoriš? po tvojih besedah so kar vsi grki zdej lenuhi?!?! ej človek, slovenija je tudi zadolžena, sam tle pa ne boš reku da je kriva lenoba ne? pa še ful držav je zadolženih. meni se postavlja vprašanje : zadolženih zakaj, pred kom, do koga, kako?!?!?! tle ni nikjer nobene logike. absurd vseh absurdov...
Follow me
10. 02. 2012 21.31
+7
Točno tako, komu smo dolžni, zakaj mora narod nasrkat če so drugi krivi da so zavozili.
jnsfsf
11. 02. 2012 08.58
+2
pa tudi to je treba razumet, da imata francija in predvsem nemčija interes preko grške krize s tem, da tako ohranjata nizjo vrednost evra in na tak nacin favorizirata lasten izvoz. drugace bi euro vrednost narasla, posledično bi jima padel izvoz. ni to kar tko, da se ravno sarkozy in merkel najbolj zavzemata za "reševanje" tega problema... pesek v oči nam mečejo
yyyeb
11. 02. 2012 10.44
+1