Tujina

Vatikan duhovnikom: Ni vaša dolžnost, da prijavite pedofilijo

Vatikan, 12. 02. 2016 09.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V senci zgodovinskega srečanja papeža in s pravoslavnim patriarhom, prvem po razkolu krščanskega sveta na rimskokatoliški in pravoslavni del leta 1054, razburja dokument Vatikana, ki škofom narekuje, da ni njihova dolžnost, da policiji prijavijo spolno nasilje nad otroki.

Papež tik pred letom proti Mehiki, kjer bo med 12. in 18. februarjem. Vmes se bo ustavil še na Kubi na zgodovinskem srečanju s patriarhom ruske pravoslavne cerkve Kirilom.
Papež tik pred letom proti Mehiki, kjer bo med 12. in 18. februarjem. Vmes se bo ustavil še na Kubi na zgodovinskem srečanju s patriarhom ruske pravoslavne cerkve Kirilom. FOTO: AP

Katoliška cerkev je izdala dokument, v katerem na novo umeščenim škofom narekuje, da ni nujno njihova dolžnost policiji prijaviti duhovnikov, ki jih sumijo zlorab otrok. Ta odločitev prijaviti ali ne prijaviti, je po mnenju Vatikana na strani žrtev in njihovih družin, poroča časnik The Guardian. Cerkev v dokumentu še piše, da se morajo škofje zavedati zakonov v državah, kjer živijo, a je njihova dolžnost le, da se problema lotijo znotraj Cerkve.

Napotke je spisal francoski monsinjor in psihoterapevt Tony Anatrella, ki je svetovalec Papeškemu svetu za družine. Anatrella velja za precej kontroverzni lik, saj je razvil svojo teorijo spolov, trdi pa, da vedno večje sprejemanje homoseksualnosti v zahodnem svetu vodi v "resne probleme" za otroke, ki so "izpostavljeni radikalnim idejam o spolni usmerjenosti". To se pozna tudi v novih smernicah, ki jim številni očitajo zmanjševanje resnosni zločinov. Čeprav dokument priznava, da sta bila Cerkev in njen ugled prizadeta zaradi pedofilije v duhovniških vrstah, pa hkrati poudarja, da statistika kaže, da večino otrok zlorabijo družinski člani, prijatelji družine ali sosedi.

Poznavalci razmer v Vatikanu opozarjajo predvsem na dejstvo, da Papeška komisija za zaščito mladoletnih ni imela nobene besede pri pripravi, čeprav je bila ustanovljena prav z namenom spodbujati "najboljše prakse" za preprečevanje pedofilije med duhovniki. Neimenovani cerkveni vir, ki pozna delo komisije, pravi, da je njeno stališče, da bi morali sume pedofilije prijaviti pristojnim službam. Tudi papež Frančišek je javno povedal, da je v primeru pedofilije za ničelno toleranco in da je treba storiti vse, da se to v cerkvenih krogih ne bi dogajalo.

Papež sicer javno zagovarja ničelno toleranco do pedofilije med duhovniki, a žrtve zlorab in njihovi zagovorniki opozarjajo, da so to le besede, da se v resnici ni nič spremenilo in se dejanja še vedno pometa pod preprogo.
Papež sicer javno zagovarja ničelno toleranco do pedofilije med duhovniki, a žrtve zlorab in njihovi zagovorniki opozarjajo, da so to le besede, da se v resnici ni nič spremenilo in se dejanja še vedno pometa pod preprogo. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (133)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

scorpio50
13. 02. 2016 13.41
+3
Kaj ste pa pričakovali od teh pingvinov?
Viggen
13. 02. 2016 10.52
+0
Ja kaj ste pa pričakovali, papež je jezuit. Jezuiti pa lahko uporabljajo spletke, laži, prevare za dosego svojih ciljev. Tudi če lepo govorijo ...
1XXX1
12. 02. 2016 21.37
+10
Eni se obnašamo kot da živimo v 14stoletju. Staršim se ne da z otrokom ukvarjat, pa ga dajo k verouku v varstvo nekomu ki ne mara ženskega spola, se klanja nekomu ki ga nikoli ni videl, hodi napravlen kot maškara po svetu,.... katastrofa
AtaAufbiks
12. 02. 2016 19.10
+2
Očitno tudi moderator podpira RKC cerkev pri nečednostih!
Morana7
12. 02. 2016 19.02
+7
Zanimivo kako so naši farji s prižnic podprli Primca in njegovo kampanjo na generalni ravni pa se Vatikan te problematike ogiba v širokem loku.So delali na lastno pest?
Neža001
12. 02. 2016 19.05
+7
na lastno pest, za lasten račun - Primc že v vlado leze, z Janševo pomočjo. Sam Janša ga bo izrabu in odvrgu, grem stavt....
Anonimnež1
12. 02. 2016 16.15
+8
Oglejte si film, Spotlight, vas bo na rit vrgl, tu bi morali biti manj tolerantni, zdi se mi da je to tako samoumevno, kot je v sloveniji, da politiki kradejo miljone, da bodo imeli begnci višjo denarno pomoč, kot mi državljani....absurd na vsakem koraku.
Turgensis
12. 02. 2016 16.02
+26
In ti pokvarjanci si drznejo pred kamerami kričati Za otroke gre! Banda pokvarjena!!!
titoist
12. 02. 2016 16.04
+9
Neža001
12. 02. 2016 19.05
+2
BEEF-TECH
12. 02. 2016 15.43
+23
Vsak ki ve za neko storjeno kaznivo dejanje ga je dolžan prijaviti!
tamiflu
12. 02. 2016 16.07
+6
flojdi
12. 02. 2016 16.31
+7
. ampak ni (še) tako. ( dokler bodo familije, ki vedo..., pa rečejo otroku : tiho bodi..o tem se ne Govori
devlon
12. 02. 2016 15.17
+23
..pa ni cerkev zmešana... ampak gomila teh ovac, ki caplja in puza pred božjimi posredniki. teh se je treba bati, fanatikov! Ker župniki niso tumasti - ne mislit, da zares verjamejo tistemu, kar pridigajo. ha ha ha. So pač izobraženci. ovce jim pa iz rok jejo
finec
12. 02. 2016 15.08
+6
Bog ne daj pa skrunite sveti cerkveni denar!
LLLEPI
12. 02. 2016 15.15
+15
Vatikan duhovnikom: Ni vaša dolžnost, da prijavite pedofilijo.Vasa dolznost je da to prekrivate ne glede na ceno.Torej je to dovoljeno
komarec
12. 02. 2016 15.23
+11
Bog ne daj, daj, da se mojemu otroku zgodi pedofilija. Ni jim treba prijavljati policiji, to bi jaz rešil tako, da nikoli več ne bi mu padlo na pamet, da naredi kaj takega. Pa tudi, če se kaj podobnega zgodi drugemu otroku in da zvem.
ni_mi_vse_eno
12. 02. 2016 15.08
+8
Šibkega se mora vedno zaščititi. Tudi če močno dvomiš, da se je zločin nad otrokom zgodil ga moraš zaradi potencialne nevarnosti otroka prijavit. Saj imamo organe za to, da raziščejo.
Ramzess
12. 02. 2016 15.27
+4
Raziščejo že, a žig in uničeno življenje vseeno ostane, ... to ni mala cena za krivoobtoženega.
flojdi
12. 02. 2016 16.33
+2
ni_mi_vse_eno
12. 02. 2016 18.09
+2
Ravno zato se zadeve ne sme skrivat. Zaščititi je potrebno šibkejšega.
LLLEPI
12. 02. 2016 18.49
+1
nasi organi ne raziscejo nic so podkupljivi in tu se konca kakor z drugimi zadevami ali zastarajo ali ni dokazov ali pa toliko casa mucijo zrtev da sama prekine postopek Evo kako delujejo nasi organi
Novorazodetje
12. 02. 2016 14.48
+24
Torej Vatikan bi se rad po 1000 letih razkola zbližal s pravoslavno cerkvijo. Zakaj? Ker vidi v islamu močnega konkurenta, ki ga lahko v Evropi spravi a prestola velike cerkve. Ustrašili so se konkurence in agresivnosti islama. Pa ne mislite, da jih skrbi zaa vernike - katolike! Skrbi jih za svoje bogastvo, ki ga imajo po evropslih državah...Pred več kot tisočletjem so krščansko vero vsilili Slovanom, Prej to ni bila naša vera. Ne pozabite, kako je krščanstvo več kot 1000 let širilo svojo vero raznim narodom po svetu.
ni_mi_vse_eno
12. 02. 2016 18.11
+2
Čakam boginjo Vesno, da naravo ozeleni. :)
LLLEPI
12. 02. 2016 18.52
+1
Ne se sekirat za vatikan ce bo veca korist pri muslimanih pac naredijo prekvalifikacijo saj njih zanima le denar in oblast bog je pa lahko kateri koli le da imajo nekaj s cimer strasijo ljudi
Entropy
12. 02. 2016 14.29
+3
To je eden v seriji člankov iz pričevanja prič pred Mednarodnim Kazenskim Sodiščem v Bruslju.Pet mednarodnih sodnikov preočuje dokaze posilstev,mučenja,umorov in ugrabitev otrok,ki naj bi jih zakrivili globalni elitneži člani mreže Devetega Kroga Satanističnega Otroškega Žrtvovalnega Kulta(Ninth Circle Satanic Child Sacrifice Cult)žrtvovanja naj bi opravljali v katakombah Katoliških Katedral,v Vatikanu na zasebnih posestih,nasadih in v vladnih vojaških bazah v Belgiji,Nizozemskem,Španiji,Avstraliji,Irskem,Franciji,Angliji in v ZDA.najmanj 34 otroških masovnih grobov je bilo identificiranih na Irskem,Španiji in Kanadi izkopavanja so bila zavrnjena iz strani posameznih vlad,kot so Krona Anglije in Katoliška Cerkev.Imenovana so naslednja imena v trenutnih dejavnostih Devetega Kroga,to so:Papež Francis,nekdanji Papaež Ratzinger,Anglikanska Cerkev,Združena Cerkev Kanade in uslužbenci Katoliške Cerkve vključno z Kardinali,člani Evropskih plemičev vključno z Kraljico Elizabeto in Princem Filipom,Uslužbenci Kanadske,Avstralske,Angleške in Ameriške vojske in vlade,vključno z Ameriško CIA,plus ugledni vladni ministri,sodniki,politiki in poslovneži iz Amerike,Belgije,Nizozemske,Kanade,Avstralije,Francije,Irske in Anglije.
Entropy
12. 02. 2016 14.29
+0
Najstnike so zadrogirali,slekli do golega,posilili,jih nato spustili,jih lovili po gozdu in ubili Evropski plemiči,sodeč po tem zadnjem pričanju priče pred Mednarodnem Kazenskem Sodišču v Bruslju.Ženska je bila četrta priča teh zabav človeškega lova Globalnih elit te mreže Devetega Kroga Satanističnega Otroškega Žrtvovalnega Kulta.Nekdanji član Nizozemskega kazenskega sindikata poznanega kot Hobotnica je pričal,da so bile žrtve pridobljene za te Človeške lovske zabave iz Mladoletnih pridržalnih centrov v Belgiji in na Nizozemskem. "Leta 2004 sem bila neprostovoljna priča mučenja, posilstva in umora drogiranih otrok,ki je bilo opravljeno za skupino vplivnih ljudi Nizozemske.Odpeljali so me na lovsko zabavo v Belgijo blizu Bruslja,kjer sem videla dva fantka in deklico od 14 do 16 leta starosti,lovljene in umorjene od globalne elite.Zabave človeškega lova so močno varovali Nizozemska Kraljeva Straža.Rečeno mi je bilo,da je prisoten tudi Belgijski Kralj Albert. Štiri priče so potrdile,da so kot otroci i mladostniki bili prisiljeni udeležbe pri teh zabavah človeškega lova,kjer so bili tudi sami poleg drugih posiljeni,nekateri tudi umorjeni.Penise umorjenih dečkov so odrezali.Domnevno so v palači nekje na Nizozemskem podeželju te penise razkazovali kot trofeje na zidu.Nekaj teh zabav so gostili v Belgiji,v palači Kraljice Beatrix.
Entropy
12. 02. 2016 14.30
+2
Na Irskem v Španiji in Kanadi so odkrili 34 masovnih grobov,ki so izgleda povezani z aktivnostjo Devetega Kroga.Največji je bil Mohawk Indian Residential School v Brantford Ontario v Kanadi,kjer so identificirali otroške ostanke,to je bilo leta 2008 preden je Katoliška Cerkev in Kandaska vlada in Angleška Krona zaprla izkop.Leta 2013 je Mednarodno Kazensko Sodišče spoznalo Kraljico Elizabeto in Princa Filipa kriva za izginotje deset domorodnih otrok iz Katoliške šole v Britanski Kolumbiji 10.Oktobra 1964 leta.V prvih dveh tednih leta 2014 so sodne priče identificirale Nizozemske in Belgijske plemiče in udeležence v posilstvu in umoru Mohawk otrok in novorojencev.Imenovana sta bila Bernhard in Kralj Hendrick,soprog Nizozemske Kraljice Wilhelmine. Mednarodno Kazensko Sodišče je prejelo zbirko jezuitskih arhivskih zapisov o otroškem žrtvovalnem kultu znanem kot Vitezi Teme.Leta 1933 so bili Vitezi ustanovljeni iz strani Katoliških Jezuitov in Naci Waffen S.S.Divizije.Evidence so pokazale,da je bil Ratzinger identificiran kot član Vitezov med tem,ko je delal kot S.S.Kaplan asistent v Ravensbruck Koncentracijskem Taborišču v Nemčiji.Zapisi tudi navajajo,da je Ratzinger sodeloval pri žrtvovalnih obredih otrok,kjer so uporabljali ugrabljene otroke iz taborišč političnih zapornikov.
Entropy
12. 02. 2016 14.32
+4
Še en dokument sodišča imenovan Učiteljske Privilegije,navaja,da je bilo otroško žrtvovanje reden pojav v Vatikanu.Pri rosnih 12 je "Svali"iz San Diega Kalifornije bila pripeljana v katakombe pod Vatikanom,kjer je bila priča žrtvovanju 3 letnega drogiranega fantka.V tem posnetku je njen izpraševalec intervjuja dejal,da mu je 24 let pred tem intervjujem"Maria" povedala,da je tudi ona bila priča satanističnega otroškega žrtvovanja v istih Vatikanskih katakombah.
Entropy
12. 02. 2016 14.33
+2
Mednarodno Sodišče je preobremenjeno z novimi odkritimi dokazi in številnimi novimi pričami,ki prihajajo in pričajo o Devetem Krogu in njihovi vpletenosti v mednarodnem žrtvovanju,ugrabljanju in izkoriščanju otrok.Pet mednarodnih sodnikov in 27 porotnikov bo ostalo na seji najmanj leto dni zaradi zapletenosti premerov. Amnestijo so ponudili državljanom ali uslužbencem Vatikana,Kroni Anglije,Cerkvam in vladam,če so pripravljeni dati zapriseženo pričevanje ali dokaze,ki bi vodili pregonu teh globalnih elitnežev usumljenih nagnusnega kriminala.Ponujene so nagrade do 10.000 eurov ali 13,660 dolarjev
RdecaZvezda
12. 02. 2016 15.17
+8
če je vse to res,potem cerkve ne pogledam več,fajmuštru pa že tako dolgo ne verjamem nič
anyssa
12. 02. 2016 16.13
-10
Ne glej nazaj, razen če nameravaš iti tja... Ne verjemi vsega, kar prebereš - vedno se najde kdo, ki manipulira z javnostjo... Nauči se brati med vrsticami.... Uporabljaj logiko in zdravo kmečko pamet.... Noben rek ni nastal kar tako!!!! Glej - če nasedaš na reklame in "akcije", boš na vse, kar napišejo.... in tako boš ti najbolj nevaren. Ravno to hočejo nasprotniki, tako eni kot drugi - zmesti in skregati množice. Ljudje so močni, ko so združeni v doseganju nekega cilja, posamezniki so nenevarni in zanemarljivi. Ravno to delajo na tem portalu in še marsikje...
LLLEPI
12. 02. 2016 19.09
+2
Kako bi pa razmisljala da tvoj otrk dozivi kaj takega ?
Neža001
12. 02. 2016 19.12
+2
entropy - kje si našel to, o čemer pišeš? Vir? Tole je slišati grozljivo...
ONniON
12. 02. 2016 14.25
+15
pedofilijo je treb strogo obsojat, saj gre za zelo hudo obliko nasilja in nedotakljivost drugega
morituri
12. 02. 2016 14.31
+12
Baje se pedofilija ne da pozdraviti, zato je nujno take ljudi do smrti pospraviti v zaprte zapore!
vsevid
12. 02. 2016 14.01
+15
Z cerkvijo oziroma VERO je TAKO . BOLJ si neumen bolj verjameš in bolj boš OPEHARJEN ! Vsak si naj vzame sam kolikor POTREBUJE
morituri
12. 02. 2016 14.33
-4
kure bedne
12. 02. 2016 13.52
+28
Bivši komunajzeer, sladoledaar, sveečkar, šveercar in in in je že vedel kam se mora uturiti. V cerkvi stoji v prvi vrsti in uživa podporo RKC in obratno. Danes velja samo biznis. Kakšna morala neki. Je pa žalostno, da v 21. stoletju še sploh kdo verjame pravljičarjem RKC. Zato se pa ne čudite pedofilstvu.
Neža001
12. 02. 2016 19.18
+1
miip - čeprav se s tabo v glavnem strinjam, pa ne delaj krivice poštenim in iskrenim vernikom - veliko jih je. Kot sem že večkrat rekla: tako na "levi" kot tudi "desni" so dobri in slabi ljudje.
Gmilicnik
12. 02. 2016 13.30
+3
Zanimivo. Ko je pa govora o islamski veri pa zaklepate komentiranje. Je treba zaceti groziti kot to delajo oni??
deltex
12. 02. 2016 13.38
+21
Se strinjam, da ne bi smeli zapirati komentarjev, samo vseeno ne preusmerjaj pozornosti drugam-zloraba otrok v RKC je globalni primer in o tem je tu govora.
Morana7
12. 02. 2016 13.43
+7
Razlika je v tem, da je islam več kot zgolj vera je tudi javno politično orožje medtem ko je EU sekularna in RKC nima tolikšne moči kot islam. Koran se muslimani na pamet dudlajo v sklopu šole med urami memorizacuije Korana in to komplet OŠ in komplet SŠ in tudi na faksu...in ko se komu že kaka iskra utrne in postavi vprašanje dobi za odgovor : Alah je vsemogočen in dobi po puklji...in tako pretežno muslimanske države živijo v verskem diktatu, ki pa si ga seveda razne pod skupine razlagajo po svoje.Le glede žensk in njihove vloge in manjvrednosti so si zgleda enotni.
deltex
12. 02. 2016 13.49
+6
Morana se povsem strinjam glede Islama, vsaj tistega ortodoksnega, to kar oni počno je res groza. Morda pa se ravno zato danes skoraj po 1000 letih, prvič srečujeta šefa dveh katoliških struj-papež in patriarh, da strnejo vrste...
Morana7
12. 02. 2016 13.57
+0
Imam par muslimanov na FB kot tudi par katolikov in moram rečt, da je razlika precej očitna, katoliki ob večjih praznikih objavljajo Božje zapovedi ipd. muslimani pa vse povežejo z Alahom. Ni za podcenjevat. Ker EU ni jasno dala vedet, da je sekularna pa danes lahko gledamo prispevek imama iz Bruslja, kjer je že 40% prebivalstva muslimanskega, da naj se evropska mesta pripravijo na prihod šerie.
AlternativeFacts
12. 02. 2016 14.00
+3
Morana@ O čem ti pišeš? Tukaj je članek o otrocih..Ali po domače "Za otroke gre"...
Morana7
12. 02. 2016 14.09
+12
Laudan, če si opazil lahko vedno komentiramo kaj počne RKC, lahko se mirne volje delamo norca iz katolikov, ko pa je govora o migrantih, pretežno islamske vere, pa javne razprave ni...opaziš povezavo? Pa če smo že pri otrocih....tole kaj RKC pometa pod preprogo je v islamu sprejeto. Prej si pokoriš žensko bolj bo ubogljiva, nič zato, če je še otrok...nima veze to je tradicija.
AlternativeFacts
12. 02. 2016 14.25
+4
Sem opazil, opazil sem tudi, da lahko vedno pišete o drugi veri, še več, lahko kriminalizirate komplet begunce in to na podlagi 1 motenega osebka....Kaj sploh hočeš povedat, pišeš o islamu pa nimaš pojma o njem. Še domišljavo napiši, da je v koranu več nasilja kot v svetem pismu....
Morana7
12. 02. 2016 14.36
+4
Važna je interpretacija naj si bodi Biblije ali Korana in kje si opazil, da imam zdaj vse muslimane za pedofile? Ja verjetno jih zato potrjujem na svojem FB profilu, ker so zame vsi isti....lahko trdiva, da imata islam in krščanstvo v tem momentu enako moč nad svojimi verniki? Ne moreva ne....in o tem priča tudi zaklepanje člankov, ki se kakrokoli dotikajo islama.
AlternativeFacts
12. 02. 2016 14.43
+1
Morana@ Ali lažeš o prijatlih, ali pa si zelo dvolična...." Pa če smo že pri otrocih....tole kaj RKC pometa pod preprogo je v islamu sprejeto. Prej si pokoriš žensko bolj bo ubogljiva, nič zato, če je še otrok...nima veze to je tradicija."..Tole so tvoje besede, ne moje. Torej kako je sedaj z muslimani?....Ti resno misliš, da je zaklepanje člankov posledica medverske intolerance?...Ja dobro smo zabredli v tej lastni slepoti sprenevedanja.....
Morana7
12. 02. 2016 14.54
+1
Ma kaka medverska intoleranca...EU se je dobesedno izgubila v pojmu politična korektnost s katero utemeljuje dvojna pravila pogojena z vero in tradicijo.
AlternativeFacts
12. 02. 2016 15.06
+1
Kaj ima sedaj veze EU in zaklepanje člankov? Zberi se punca, nekam zbegano delujejo tvoji posti....In o kateri veri in tradiciji govorimo v Evropi? Judih, pravoslavcih, katolikih, jehova pričah, luteranih itd....tradicija je še bolj pestra, ker se spreminja ne samo od države do države, ampak celo iz doline do doline, torej, tradicionalni plesi, tradicionalne jedi, tradicionalni način pospravljanja sena,tradicionalne poroke, tradicionalni način klicanja jelenov itd....
LLLEPI
12. 02. 2016 15.34
+3
Morana7
12. 02. 2016 16.09
+3
Sem tudi že bila v kakem priseljenskem delu mesta in ti ljudje so dobesedno preuščeni smim sebi...to je kot drug svet integracija ne deluje, razlike se zgolj še poglabljajo in na koncu me ne preseneča, če ti prišleki v državi gostiteljici vidijo sovražnika...svoj gnev pa znese na naključnega mimoidočega. Zakaj bi to podpirala? To je nek napol delujoč sistem, katerega namen očitno ni integracija in sožitje.
deltex
12. 02. 2016 13.24
+33
Dokler bo Cerkev, katerakoli, skrivala svoje zločine, na prižnici pa ukazovala drugim, kako morajo živeti in da so v grehu rojeni, v grehu živijo in bodo v grehu umrli....no potem to ne bo nikoli moja Cerkev. RKC kot menda najbolj sodobna pa pravi, da pedofilije ni treba prijaviti. To je tako, kot bi minister za šolstvo dejal, da je tudi učiteljem ni treba. V vsakem primeru je zamolčanje kaznivega dejanja, kaznivo.
flojdi
12. 02. 2016 16.40
.pa sj , menda , pravijo : Poslušaj kaj govorim , ne Glej kaj delam
vicki
12. 02. 2016 13.21
-22
Pa je kdo od negativnih kometarjev prebral cel članek? Ker naslov, prvi odstavek v odebeljenem tisku in dejansko besedilo se razlikujejo! Pač po logiki 24ur naslovov mora ta biti bombastičen in čimbolj kontroverzen. V besedilu pravijo, da prijava SUMA pedofilije ni NUJNO naloga škofov, pač pa je to prvenstveno naloga žrtev in staršev. Naloga škofov pa JE, da se PROBLEMA LOTIJO ZNOTRAJ CERKVE.
matakokoyama
12. 02. 2016 13.23
+18
ali na kratko, KATOLIBANSKA HINAVŠČINA BREZ PRIMERE.
deltex
12. 02. 2016 13.26
+16
Vicki, ne išči bližnjic in ne dajaj potuhe nikomur, ki samo pomisli, da bi zlorabo otrok spregledal.
mackon08
12. 02. 2016 13.35
+21
vicki, ti kar zagovarjaj cerkev, če veš za zločin, kar pedofilija je ga moraš prijaviti. Pa še to cerkev je odgovorna zakonom države v kateri deluje, to da oni rešujejo znotraj cerkve ni po zakonu. Vemo pa kako rešujejo, vse prikrijejo. Pokvarjenci eni.
bu?e24 1
12. 02. 2016 13.48
+10
To so satanisti krscantvo je umrlo z jezusom.bozic velka noc so poganski prazniki obleceni v kriscansko masko jezus se ni rodiu za bozic ampak pomladi maja in ubili so ga zato ker je videu da se u templjih odvijajo biznisi na pa molitve bogu ubil so ga in nadeljeval z biznisom ki se vedno traje
Morana7
12. 02. 2016 14.04
+2
buče a ti sploh veš kaj je satanizem po definiciji in si mogoče vsaj 1 stran LaVeyeve biblije prebral? Precej smiselen tekst, ki ne okoliša okoli človekove prave narave in se ne ukvarja z odpustki.
aladar1
12. 02. 2016 14.07
+6
Ja kleriki in njihove oprode. Za koga bi naj župnik in škof skrbela? Ja za svoje lokalne vernike in za njihove duhovne potrebe. Iz navodila Vatikana pa izhaja jasno, da morajo skrbeti le za cerkev in naj jih ne brigajo verniki! Tudi če sami niso sposobni dojeti, kaj se jim dogaja duhovnik ni obvezan poskrbeti za njih. Torej so škofje in župniki postavljeni samo zato, da vzdržujejo potrebe Cerkve. Ljudje spreglejte že.
foxterier
12. 02. 2016 14.16
+5
vicki? A se spomneš zadnja leta in kako se je cerkev lotevala znotraj teh argumentov? Samo spomin na to je dovolj, da bi jo uvrstili na nivi ISISA
matakokoyama
12. 02. 2016 13.19
+25
Dokaz, da je papež, ta ali katerikoli drugi, le maskota, marioneta za ovce, ki nasedajo leporečju, v ozadju pa hudičeva posla.
abigail
12. 02. 2016 13.22
+7
deltex
12. 02. 2016 13.27
+9